Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
odp.na wniosek o udostępnienie danych przez RUSIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Dzień dobry,
W załączeniu odpowiedź na złożony wniosek.
Pozdrawiam
--
Monika Pawlak
insp. ds. kadr i rady gminy
Urząd Gminy w Ruścu
ul. Wieluńska 35
97-438 Rusiec
tel. 43 67 66 011 (wew. 235)
--------------------------------------
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Rusiec. Dane
przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych. Masz prawo do
dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych. Więcej
informacji znajdziesz na stronie www.rusiec.pl w zakładce ochrona danych
osobowych lub pod linkiem: Ochrona Danych Osobowych.
<http://www.rusiec.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=459:ochrona-danych-osobowych-w-urzedzie-gminy-rusiec&catid=2&Itemid=213>
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LUTUTÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Dzień dobry,
w odpowiedzi na państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
podaję poniżej odpowiedzi:
pytanie 1) Nie
pytanie 2) a)
pytanie 3) b)
pytanie 4) 1 radny
pytanie 5) żaden nie zgłosił się
pytanie 6) żaden mieszkaniec
z poważaniem
Katarzyna Pichlak
Urząd Miejski w Lututowie
pon., 3 lut 2020 o 09:07 <sprawa-18138@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
napisał(a):
--
Treść tej wiadomości oraz załączniki do niej jest poufna i prawnie
chroniona. Niniejsza wiadomość pocztowa może zawierać informacje poufne
i/lub kierowane tylko do określonego adresata i jest przeznaczona wyłącznie
do użytku podmiotu lub osoby, do której jest adresowana. Jeśli nie jest
Pani/ Pan jej zamierzonym adresatem, prosimy o niezwłoczny kontakt z
nadawcą i usunięcie tej wiadomość wraz z załącznikami. Jeżeli nie jest
Pani/ Pan zamierzonym adresatem niniejszej wiadomości, jej
rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym
charakterze jest prawnie zabronione. Zastrzeżenie to dotyczy zarówno samej
wiadomości jak i załączników do niej.
*OBOWIĄZEK INFORMACYJNY*
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: *Burmistrz Lututowa - z
siedzibą w Urzędzie Miejskim w Lututowie, ul. Klonowska 8, 98-360 Lututów;
tel. 43 87 140 52; e-mail: **gmina.lututow@gmail.com*
<gmina.lututow@gmail.com>
2) W sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail*: iod@lututowgmina.pl
<iod@lututowgmina.pl>*
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu *udzielanie odpowiedzi
na pismo lub wniosek skierowane drogą elektroniczną* na podstawie przepisu art.
6 ust 1 pkt a cyt. rozporządzenia;
4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych podmiotów;
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa
trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6) Pani/Pana dane osobowe zawarte w treści wniosku będą przechowywane przez
okres 5 lat, gdyż zostały zaliczone do kategorii archiwalnej B5;
7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia
danych, prawo wniesienia sprzeciwu;
8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy cyt.
rozporządzenia;
9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem rozpatrzenia
pisma lub wniosku, o którym mowa w pkt 3.
Dzień dobry,
w odpowiedzi na państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
podaję poniżej odpowiedzi:
pytanie 1) Nie
pytanie 2) a)
pytanie 3) b)
pytanie 4) 1 radny
pytanie 5) żaden nie zgłosił się
pytanie 6) żaden mieszkaniecz poważaniem
Katarzyna Pichlak
Urząd Miejski w Lututowiepon., 3 lut 2020 o 09:07 <sprawa-18138@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
napisał(a):> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
> Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
> raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
> gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
> jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
> można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
> możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
> Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
> wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
> adres: sprawa-18138@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>--
Treść tej wiadomości oraz załączniki do niej jest poufna i prawnie
chroniona. Niniejsza wiadomość pocztowa może zawierać informacje poufne
i/lub kierowane tylko do określonego adresata i jest przeznaczona wyłącznie
do użytku podmiotu lub osoby, do której jest adresowana. Jeśli nie jest
Pani/ Pan jej zamierzonym adresatem, prosimy o niezwłoczny kontakt z
nadawcą i usunięcie tej wiadomość wraz z załącznikami. Jeżeli nie jest
Pani/ Pan zamierzonym adresatem niniejszej wiadomości, jej
rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym
charakterze jest prawnie zabronione. Zastrzeżenie to dotyczy zarówno samej
wiadomości jak i załączników do niej.*OBOWIĄZEK INFORMACYJNY*
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: *Burmistrz Lututowa - z
siedzibą w Urzędzie Miejskim w Lututowie, ul. Klonowska 8, 98-360 Lututów;
tel. 43 87 140 52; e-mail: **gmina.lututow@gmail.com*
<gmina.lututow@gmail.com>2) W sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail*: iod@lututowgmina.pl
<iod@lututowgmina.pl>*3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu *udzielanie odpowiedzi
na pismo lub wniosek skierowane drogą elektroniczną* na podstawie przepisu art.
6 ust 1 pkt a cyt. rozporządzenia;4) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych podmiotów;
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa
trzeciego/organizacji międzynarodowej;6) Pani/Pana dane osobowe zawarte w treści wniosku będą przechowywane przez
okres 5 lat, gdyż zostały zaliczone do kategorii archiwalnej B5;7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia
danych, prawo wniesienia sprzeciwu;8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy cyt.
rozporządzenia;9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem rozpatrzenia
pisma lub wniosku, o którym mowa w pkt 3.
Odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 3.02.2020r. przez MASZEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Maszewa. Wszelkie informacje w zakresie ochrony danych osobowych dostępne są na stronie: http://bip.maszewo.pl/dokumenty/108
Odpowiedz na inf. publiczną z dnia 3 lutego - Gmina Parzęczew przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
1) Radni nie przyjmowali uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym.
2) Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do osoby odpowiedzialnej za raport.
3) Informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
4) Podczas debaty głos zabrało 0 radnych
5) Do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy zgłosiło
się 0 mieszkańców.
6) W debacie na temat raportu o stanie gminy wypowiedziało się 0
mieszkańców.
Z poważaniem
Patrycja Stefańska
--
Patrycja Stefańska
Biuro Rady Gminy w Parzęczewie
rada_gminy@parzeczew.pl
tel. 42 718 60 21
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Brzeziny, 07.02.2020 r.
RG.1431.2.2020
Urząd Gminy Brzeziny w odpowiedzi na udzielenie informacji publicznej z dnia 03.02.2020 r. informuje , że :
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? – Rada Gminy nie podjęła uchwały.
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? – 0 Radnych
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? – 0 mieszkańców
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? – 0 mieszkańców
Z poważaniem
Dorota Kamińska
Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich
Społecznych i Organów Gminy
<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MDcxNjY2NTU2LjE4OTAzLjEwMzczMjI2MjEwNTU0NTYxMzVAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAwMyBGZWIgMjAyMCAwNzo1Nzo0NSAtMDAwMHxnbWluYWJyemV6aW55QHBvc3QucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkM>
odpowiedź na wniosek przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
z dnia 03.02.2020r. dot. raportu o stanie gminy.
Z poważaniem
Mirosława Boduch
Kierownik Wydziału Organizacyjno-Prawnego
Urząd Miasta i Gminy Bystrzyca Klodzka
Wysyłanie wiadomości e-mail: odpowiedź na informację przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub łączami):
odpowiedź na informację
Wysyłanie wiadomości e-mail: odpowiedź na informację przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub łączami):
odpowiedź na informację
Wysyłanie wiadomości e-mail: odpowiedź na informację przez LWÓWEK ŚLĄSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub łączami):
odpowiedź na informację
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OTYŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Krystyna Nadolska
Skarbnik Gminy Otyń
e-mai: skarbnik@otyn.pl
Urząd Gminy Otyń
ul. Rynek 1, 67-106 Otyń
tel. 68 355 94 00, fax. 68 355 94 01
NIP: 9251963373, REGON 970770356
Niniejsza wiadomość wraz z załącznikami może stanowić informacje prawnie chronione i została wysłana wyłącznie do wiadomości i użytku osób, do których została zaadresowana. Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym adresatem niniejszej wiadomości, proszę jej nie ujawniać, kopiować, dystrybuować, ani też w żaden inny sposób udostępniać lub wykorzystywać. W takim przypadku uprasza się o bezzwłoczne usunięcie wiadomości oraz poinformowanie nadawcy o zaistniałej sytuacji za pomocą informacji zwrotnej.
1-----Original Message-----
From: kyocera@otyn.pl [mailto:kyocera@otyn.pl]
Sent: Friday, February 7, 2020 1:45 PM
To: skarbnik@otyn.pl
Subject:Skan dokumentu z Kyocera 2551 pietro
-------------------
TASKalfa 2551ci
[00:17:c8:23:61:fa]
-------------------
Odpowiedź informacja publiczna - Gmina Lubniewice przez LUBNIEWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Witam
W załączeniu przesyłam odpowiedź na udostępnienie informacji publicznej.
Pozdrawiam
--
Sygnaturka
Logo Gminy Lubniewice
*Małgorzata Kuzajewska - Moskwa
* /Samodzielne Stanowisko ds. Organizacyjnych i Biura Rady/
*k:*+ 48 728 920 916
*p:*organizacja@lubniewice.pl
Urząd Miasta Lubniewice
ul. Jana Pawła II 51
69-210 Lubniewice
*t:*+ 48 95 755 70 52
www.lubniewice.pl <http://www.lubniewice.pl>
Ikona Facebook <https://pl-pl.facebook.com/GminaLubniewice/> Ikona
Youtube <https://www.youtube.com/watch?v=mlK9nVbVrcg> Ikona Poczta
<mailto:lubniewice.pl>
Raport o stanie gminy przez OŁAWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
W odpowiedzi na Państwa e-mail z dnia 03.02.2020 r. w sprawie raportu o
stanie gminy :
Ad 1. Rada Miejska w Oławie nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa art. 28aa
pkt.3 ustawy o samorządzie gminnym.
Ad 2. Odpowiedź „a” - pracowali nad nim poszczególni pracownicy
wydziałów i składali informacje do koordynatora.
Ad 3. Odpowiedź „b” - informowano na stronie internetowej gminy i
Biuletynie Informacji Publicznej
Ad 4. Głos zabrało 7 radnych.
Ad 5. Jeden mieszkaniec.
Ad 6. Jeden mieszkaniec.
--
/Tomasz Niezgoda/
/Podinspektor/
/Wydział Funduszy Europejskich/
/tel. 71 3011013/
Herb
/Urząd Miejski w Oławie
Plac Zamkowy 15, 55-200 Oława
tel. 71 3035501, 71 3035502
www.um.olawa.pl/
Administratorem Państwa Danych Osobowych jest Burmistrz Miasta Oława.
Państwa dane przetwarzamy w celu którym Państwo do nas się zwróciliście.
Klauzulę informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych znajdą
Państwo na stronie internetowej bip.um.olawa.pl w zakładce Obsługa
Klienta. Niniejsza korespondencja jest przeznaczona wyłącznie dla
Adresata. Jeżeli nie są Państwo jej adresatem, informujemy, iż
ujawnianie, dystrybuowanie lub inne wykorzystywanie tej korespondencji
jest niedozwolone. Jeżeli nasza korespondencja została Państwu doręczona
omyłkowo prosimy o usunięcie jej oraz o niezwłoczny kontakt.
FW: skan informacja publiczna przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
W załączeniu przekazuję odpowiedź na informację publiczną.
Beata Taczyńska-Pietruś
Sekretarz Gminy Kunice
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje
Pana/Panią, że:
Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest: Gmina
Kunice z siedzibą przy ul.Gwarna 1, 59-216 Kunice, tel.: 76 8575322
e-mail:kunice@kunice.pl
Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo znaleźć
na stronie:
https://www.kunice.pl/images/stories/ogolna-klauzula-informacyjna.pdf
1
From: Urząd Gminy Kunice [mailto:kunice@kunice.pl]
Sent: Thursday, February 6, 2020 2:38 PM
To: sekretarz@kunice.pl
Subject: skan informacja publiczna
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat:
ScanToEmail
Data:
Thu, 06 Feb 2020 15:30:28 +0100
Nadawca:
KMB_C280_UG_KUNICE <>
Odpowiedź-Do:
KMB_C280_UG_KUNICE <>
Adresat:
kunice@kunice.pl <mailto:kunice@kunice.pl>
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KUTNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Witam,
W załączeniu przesyłam pismo dotyczące odpowiedzi na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 03.02.2020 r.
Sekretariat Urzędu Gminy Kutno.
W dniu 03.02.2020 o 09:07, sprawa-18133@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-18133@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez PIĄTEK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Dzień dobry
Z polecenia Sekretarz Gminy przesyłam odpowiedzi na pytania zadane we
wniosku o udostępnienie informacji publicznej.
Odpowiedź: nie
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Odpowiedź: 2
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy?
Odpowiedź: 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
Odpowiedź: 0
Z poważaniem
Jacek Michalski
St. Informatyk/Promocja Gminy
tel. 24 722-12-37
Urząd Miejski w Piątku
99-120 Piątek, ul. Rynek 16
tel. 24 722-19-19 fax: 24 722-19-09
www.gminapiatek.pl
Klauzula informacyjna RODO:
<http://www.bip.ugpiatek.pl/?cid=265> http://www.bip.ugpiatek.pl/?cid=265
Odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez SŁAWNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 3 lutego 2020r.
___________________________________________
Biuro Rady Gminy Sławno
Urząd Gminy w Sławnieul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3126-332 Sławno
www.ugslawno.pl (http://www.ugslawno.pl/)
rada@ugslawno.pl
44 755 18 69
POLITYKA PRYWATNOŚCI (http://bip.ugslawno.pl/bip_slawno/web/uploads/pub/pages/page_1262/text_images/RODO/Klauzula%20informacyjna%20e-mail%20stopka.pdf)
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OSJAKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
ROA.1431.1.2020 Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Urząd Gminy w Osjakowie w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej który wpłynął w dniu 3.02.2020r. na podstawie art
10 oraz art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do
informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) przekazuje
informacje:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
*NIE*
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) *
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?*4*
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?*0*
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?*0*
/**//Gmina Osjaków//* Barbara Łukomska*/
///// Urząd Gminy w Osjakowie//
// ul. Targowa 26//
// 98-320 Osjaków//
// Tel. 438423391 wew. 34/
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Osjaków.
Dane przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych.
Masz prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych.
Więcej informacji znajdziesz na stronie www.osjakow.bip.net.pllub
klikająclink <http://www.osjakow.bip.net.pl/?c=647>.
Odpowiedz na informację publiczną przez WARTA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
PNG