Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Mysłowice w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z wyrazami szacunku
Jolanta Szmałańska
Kancelaria Prezydenta Miasta
Urząd Miasta Mysłowice
tel.: (32) 31 71 205
Gmina Wodynie przez WODYNIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Pozdrawiam,
Renata Bareja
Sekretarz Gminy Wodynie
tel. 25 631 26 58 w. 45
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej OG.1431.5.2020 przez ŁAZISKA GÓRNE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej wraz z klauzulą dotyczącą przetwarzania danych
osobowych.
Z wyrazami szacunku, Dorota Jaworska - Sitko.
--
Dorota Jaworska-Sitko
Podinspektor Wydziału Organizacyjnego
tel. +48 32 324 80 05,fax. +48 32 324 80 06
d.jaworskasitko@laziska.pl
Urząd Miejski w Łaziskach Górnych
Plac Ratuszowy 1; 43-170 Łaziska Górne
NIP: 635-12-08-485, REGON: 276257601
Dane do faktur:
Miasto Łaziska Górne
Plac Ratuszowy 1; 43-170 Łaziska Górne
NIP: 635-183-40-18, REGON: 276257601
____________________________________________________
Uwaga:
Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu, który jest jej adresatem
i może zawierać poufne i/lub uprzywilejowane informacje.
Jakiekolwiek przeglądanie,przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystanie tych informacji lub
podjęcie jakichkolwiek działań odnośnie tych informacji przez osoby lub
podmioty inne niż zamierzony adresat jest zabronione i może być nielegalne.
Jeżeli Państwo otrzymali przez pomyłkę tę informację prosimy o poinformowanie
o tym nadawcy i usunięcie tej wiadomości z wszelkich komputerów bez otwierania.
Pismo- odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KĘTRZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam,
W załączeniu pismo
Z poważaniem
Inspektor
Izabela Słomska
Urząd Miasta Kętrzyn
ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn
tel. 89 752 05 55
<mailto:i.slomska@miastoketrzyn.pl> i.slomska@miastoketrzyn.pl
cid:image001.jpg@01D55C30.12353480
Gmina Miejska Kętrzyn 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11
tel. +48 89 752 05 20; fax +48 89 752 05 31; NIP: 742-205-13-31; REGON:
510743440
<http://www.miastoketrzyn.pl/> www.miastoketrzyn.pl,
<http://bip.miastoketrzyn.pl/> bip.miastoketrzyn.pl
Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kętrzyn z siedzibą
Urzędu Miasta Kętrzyn przy ul. Wojska Polskiego 11 w Kętrzynie (11-400)
Dane zawarte w przesłanym przez Panią/Pana mailu będą przetwarzane w celu
udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość mailową. Szczegółowe informacje
na temat ochrony danych osobowych uzyskają Państwo pod adresem strony
internetowej <http://bip.miastoketrzyn.pl/10009/Ochrona_danych_osobowych/>
http://bip.miastoketrzyn.pl/10009/Ochrona _danych_osobowych/ oraz w
siedzibie administratora.
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treści chronione
przepisami prawa. Wgląd w treść wiadomości otrzymanej omyłkowo, dalsze jej
przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź
podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w niej informacje przez
osobę lub podmiot nie będący adresatem jest niedozwolone. Odbiorca
korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie
nadawcy I usunięcie tego materiału z komputera.
dot. informacji publicznej przez KOBYLNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam pisma Wójta Gminy Kobylnica w sprawie odpowiedzi na
wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Dorota Klimowicz
inspektor ds. działalności gospodarczej i rolnictwa
UG Kobylnica
tel. 59 842 90 70 wew. 251
e-mail: <mailto:d.klimowicz@kobylnica.eu> d.klimowicz@kobylnica.eu
Jeżeli w niniejszej wiadomości lub załączonych do niej plikach zawarte są
dane osobowe, informujemy na podstawie Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(dalej: RODO), że Administratorem danych osobowych jest Urząd Gminy
Kobylnica, 76-251 Kobylnica, ul. Główna 20. Informujemy, że powołaliśmy
Inspektora Ochrony Danych. Kontakt z nami możliwy jest także pod adresem
mailowym: <mailto:j.mielczarek@kobylnica.eu> j.mielczarek@kobylnica.eu
oraz telefonicznie pod numerem: 59 842 90 72 w. 259.
To, w jakich celach przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe, zależy od naszej
relacji prawnej z Panią/Panem. Podajemy, iż celem tym może być w
szczególności realizacja praw i obowiązków wynikających z realizacji zadań,
które wypełnia Gmina Kobylnica na podstawie art. 7 i 8 Ustawy o samorządzie
gminnym (t.j. Dz.U.2019 poz. 506 z późn. zm.). Uzyskanie szczegółowych
informacji o podstawach prawnych i celach oraz sposobach przetwarzania
danych osobowych, a także o okresie przetwarzania i kategoriach odbiorców
danych możliwe jest w siedzibie Urzędu Gminy. Informujemy, iż posiadacie
Państwo prawo dostępu do swoich danych, prawo żądania ich sprostowania,
usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu
oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Przysługuje też Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2) gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Inf. publ. przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z 9 lutego 2020 r. (data wpływu - 11 lutego 2020).
Z poważaniem
Edyta Mączeńska
Urząd Gminy Mogilany
ul. Rynek 2
32-031 Mogilany
tel. 12 270 10 13 wew. 8
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych, (RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, że Administratorem
Pana/Pani danych osobowych jest Wójt Gminy Mogilany z siedzibą w Rynek 2,
32-031 Mogilany. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu
uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych
Osobowych <mailto:odo.dmarek@onet.pl> odo.dmarek@onet.pl. Szczegółowa
klauzula informacyjna znajduje się na stronie internetowej Administratora:
<http://mogilany.pl/rodo> http://mogilany.pl/rodo w zakładce RODO.
Niniejszy e-mail oraz wszelkie załączone do niego pliki są poufne i mogą
podlegać ochronie prawnej. Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym adresatem
powyższej wiadomości, nie może jej Pan/Pani ujawniać, kopiować,
dystrybuować, ani też w żaden inny sposób udostępniać lub wykorzystywać. O
błędnym zaadresowaniu wiadomości prosimy niezwłocznie poinformować nadawcę i
usunąć wiadomość.
Miasto i Gmina Lubowidz przez LUBOWIDZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
Witam,
w odpowiedzi o udostępnienie informacji publicznej w sprawie mieszkańców i
radnych wobec raportu o stanie gminy, Urząd Miasta i Gminy w Lubowidzu
informuje:
1\. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?
\- odbyła się debata nad raportem o stanie gminy Lubowidz- obrady bez
głosowania podczas VII Sesji Zwyczajnej Rady Miejskiej w Lubowidzu w dniu
17.06.2020 roku.
2\. Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza),
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego
przygotowaniem,
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji,
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/ osobami,
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi,
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3.Jak informowano społeczność lokalnym o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe
odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców,
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacji wydawanym przez samorząd,
d) informowano w radiu bądź w telewizji samorządowej,
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/
burmistrza/ prezydenta,
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd,
g) informował wójt/ burmistrz/ prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami,
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy
opisanie w jaki.
4\. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
\- nikt z Radnych nie zabrał głosu podczas debaty.
5\. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy?
\- nie było mieszkańców na debacie.
6\. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
\- nikt z mieszkańców nie wypowiedział się na temat raportu o stanie gminy.
Pozdrawiam
Marzena Kujawa
Skarbnik Miasta i Gminy Lubowidz
Informacja publiczna - odpowiedź przez GRAJEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu przesyłam odpowiedź na pismo.
Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez KOTUŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
W odpowiedzi na wniosek z dnia 09 lutego 2020 r. zarejestrowany pod nr
S.1431.7.2020 - Urząd Gminy w Kotuniu informuje:
Ad 1) - nie
Ad 2) - a
Ad 3) - b
Ad 4) - 1
Ad 5) - 0
Ad 6) - 0
Z poważaniem
Joanna Jędrzejewska
Sekretarz Gminy Kotuń
Odp: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez NOWOGRÓD w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W odpowiedzi na zapytanie Gmina Nowogród informuje, iż radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym. Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy referatów i składali informacje do osoby odpowiedzialnej - sekretarza. Społeczność lokalną informowano o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji Publicznej. Kilku radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy. Pozdrawiam Marlena Bałazy ------------------------------ Urząd Miejski w Nowogrodzie ul. Łomżyńska 41 18-414 Nowogród tel.(86)217-55-28 fax.(86)217-55-20 bip.um.nowogrod.wrotapodlasia.pl Dnia 10 lutego 2020 15:26 sprawa-19104@fedrowanie.siecob napisał(a): Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź) a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki. 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi): a) nie informowano o tym mieszkańców b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki. 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19104@fedrowanie.siecob Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji -- Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 www.siecobywatelska.pl www.watchdogportal.pl www.funduszesoleckie.pl www.informacjapubliczna.org NIP 526282872
odpowiedź na pismo z dn.09.02.2020 przez SOCHACZEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Witam, w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa pismo z dnia 9 lutego br.
Poważaniem,
Magdalena Jamka
Kierownik Biura Rady
URZĄD MIEJSKI W SOCHACZEWIE
ul. 1 Maja 16, 96-500 Sochaczew
e-mail: <mailto:biurorady@sochaczew.pl> biurorady@sochaczew.pl tel: 46
862-28-34
Treść tej wiadomości zawiera informacje poufne, przeznaczone tylko do
adresata. Udostepnianie, ujawnianie, powielanie, rozpowszechnianie bądź
powoływanie się na jakiekolwiek jej format przez inne ososby jest
zabronione.
W razie przypadkowego otrzymania tej wiadomości, prosimy o powiadomienie o
tym nadawcy oraz trwałe jej usuniącie.
This is a confidential e-mail intended solely for the use of the
addressee(s). Unauthorized publication, use, dissemination or disclosure of
this message, either in whole or in part is strictly prohibited. If you have
received this message in error please send it back to the sender and delete
it.
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. raportu o stanie miasta. przez BIERUŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. raportu o stanie miasta z dnia 10.02.2020 r.
odpowiedź na wniosek o udostępnienie infor. publicznej przez AUGUSTÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Augustów, 20 lutego 2020 r.
OP.1431.8.2020
Szymon Osowski
Katarzyna Batko- Tołuć
sprawa-19050@fedrowanie.siecobywatelska.pl
1. Rada Miejska w Augustowie w 2019 roku nie podjęła uchwały w
sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o
której mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym.
2. Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a. _pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i
składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np.
sekretarza) _
b. powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości
raportu przed jego przygotowaniem
c. raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub
gminnej instytucji
d. raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z
wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e. całość przygotowania raportu została powierzona
zewnętrznemu podmiotowi
f. raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a. nie informowano o tym mieszkańców
b. _informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej_
c. informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym
wydawanym przez samorząd
d. informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e. informowano w mediach społecznościowych prowadzonych
przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f. informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie
gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g. informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny
przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h. władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w
inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Dwunastu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o
stanie gminy.
5. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.
6. Jeden mieszkaniec wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.
Sekretarz Miasta
Sylwia Zajkowska
FW: IP.1431.15.2020 przez NYSA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
z uwagi na omyłkę pisarską w udzielonej odpowiedzi na pytanie nr 1,
przesłanej do Państwa w dniu 20.02.2020 r. tj.
1. Tak, radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy o którym mowa w art. 28a ustawy o
samorządzie gminnym.
winno być,
1. Tak, radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy o którym mowa w art. 28aa ustawy o
samorządzie gminnym.
w załączeniu przesyłam poprawioną odpowiedź na wniosek o udzielenie
informacji publicznej z dnia 9 lutego 2020r.
Z wyrazami szacunku
Daria Jasińska
Pełnomocnik Burmistrza Nysy
ds. informacji publicznej
Urząd Miejski w Nysie
tel: +48 77 40 80 518
e.mail: d.jasinska@www.nysa.pl
1
From: Jasińska Daria Samodzielne Stanowisko do spraw Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Nysie [mailto:d.jasinska@www.nysa.pl]
Sent: Thursday, February 20, 2020 8:12 AM
To: 'sprawa-18847@fedrowanie.siecobywatelska.pl'
<sprawa-18847@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Subject: IP.1431.15.2020
Dzień dobry
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 9 lutego 2020 r.(IP15)
Z wyrazami szacunku
Daria Jasińska
Pełnomocnik Burmistrza Nysy
ds. informacji publicznej
Urząd Miejski w Nysie
tel: +48 77 40 80 518
e.mail: d.jasinska@www.nysa.pl <mailto:d.jasinska@www.nysa.pl>
Odpowiedź w sprawie udostępnienia informacji publicznej dotyczącej raportu o stanie gminy. Watchdog Polska. [Sprawa#DU-OR.1431.6.2020] przez CZELADŹ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dokumenty: DU-OR.KW.000143.2020
Znak sprawy: DU-OR.1431.6.2020
Rej. koresp. wych.: KWemail.0008.2020
Wysłane przez: Iwona Kucharska
--
Urząd Miasta Czeladź
ul. Katowicka 45
41-250 Czeladź
--
tel. 032 76 37 900
fax. 032 76 33 694
email: czeladz@um.czeladz.pl
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
Pismo- odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam,
W załączeniu pismo
Z poważaniem
Inspektor
Izabela Słomska
Urząd Miasta Kętrzyn
ul. Wojska Polskiego 11, 11-400 Kętrzyn
tel. 89 752 05 55
<mailto:i.slomska@miastoketrzyn.pl> i.slomska@miastoketrzyn.pl
cid:image001.jpg@01D55C30.12353480
Gmina Miejska Kętrzyn 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11
tel. +48 89 752 05 20; fax +48 89 752 05 31; NIP: 742-205-13-31; REGON:
510743440
<http://www.miastoketrzyn.pl/> www.miastoketrzyn.pl,
<http://bip.miastoketrzyn.pl/> bip.miastoketrzyn.pl
Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kętrzyn z siedzibą
Urzędu Miasta Kętrzyn przy ul. Wojska Polskiego 11 w Kętrzynie (11-400)
Dane zawarte w przesłanym przez Panią/Pana mailu będą przetwarzane w celu
udzielenia odpowiedzi na przesłaną wiadomość mailową. Szczegółowe informacje
na temat ochrony danych osobowych uzyskają Państwo pod adresem strony
internetowej <http://bip.miastoketrzyn.pl/10009/Ochrona_danych_osobowych/>
http://bip.miastoketrzyn.pl/10009/Ochrona _danych_osobowych/ oraz w
siedzibie administratora.
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treści chronione
przepisami prawa. Wgląd w treść wiadomości otrzymanej omyłkowo, dalsze jej
przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź
podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w niej informacje przez
osobę lub podmiot nie będący adresatem jest niedozwolone. Odbiorca
korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie
nadawcy I usunięcie tego materiału z komputera.
odpowiedź na informacje publiczną przez RZEWNIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
GMINA RZEWNIE Rzewnie, 2020.02.20
Siec Obywatelska Watchdog Polska
ul.Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Urząd Gminy Rzewnie udziela odpowiedzi na wniosek o dostępie do
informacji publicznej z dnia11 lutego 2020r. :
Ad.1. Nie
Ad.2. 2a
Ad.3 3b
Ad.4 nie było
Ad.5 nie było zgłoszeń
Ad.6
nie było wypowiedzi
Sp.B.Zabielska
odpowiedźnainformację publiczną przez SZYPLISZKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną.
Z poważaniem,
Emilia Dębowska
Urząd Gminy Szypliszki
tel. 87 565 90 44
odpowiedź na wniosek przez KRZESZOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Dzień Dobry!
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o informację publiczną.
Zofia Podgórska
Urząd Miejski w Krzeszowicach
Dziennik Podawczy
Tel 12 2520890
Email dziennik.podawczy@um.krzeszowice.pl
<mailto:dziennik.podawczy@um.krzeszowice.pl>
"Przetwarzanie danych następuje w celach prawnie usprawiedliwionych,
realizowanych przez Administratora Danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f
RODO. W każdej chwili masz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
Więcej informacji na naszej stronie internetowej
<http://www.gminakrzeszowice.pl/aktualnosci/index/RODO-Klauzule-Informacyjne
/idn:1198> Gminakrzeszowice.pl"
"Jeżeli ta wiadomość nic Pani/Panu nie mówi, a tym bardziej jej nadawca to
wgląd w treść wiadomości, dalsze jej przekazywanie, rozpowszechnianie lub
innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu
o zawarte w niej informacje przez osobę lub podmiot nie będący jego
adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją
omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie nadawcy i usunięcie tego materiału z
komputera."
Informacja publiczna przez WIŚNIOWA (woj. podkarpackie) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 10.02.2020 r. o
udzielenie informacji publicznej.
Jacek Rybczyk
Sekretarz Gminy Wiśniowa
38-124 Wiśniowa 150
Tel. 17 2775063
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji z dnia 10.02.2020 PF.1431.0010.2020 przez MIERZĘCICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
--
Ta wiadomość i jakiekolwiek pliki przesłane wraz z nią, są poufne i przeznaczone wyłącznie do użytku osób i jednostek, do których wiadomość została adresowana.
Jeśli wiadomość została otrzymana pomyłkowo, prosimy o powiadomienie o tym nadawcy i usunięcie wiadomości.
Klauzula informacyjna
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Mierzęcice ul. Wolności 95, 42-460 Mierzęcice dalej ADO.
2. ADO przetwarza Pani/Pana adres e-mail wyłącznie w celu wymiany informacji drogą elektroniczną.
3. Jeśli kontaktujemy się z Panią/Panem za pomocą poczty elektronicznej, oznacza to że otrzymaliśmy adres konta mailowego bezpośrednio od Pani/Pana w celu kontaktu,
bądź pozyskaliśmy adres poczty z legalnego źródła uprawniającego do kontaktu z Panią/Panem.
4. Nie będziemy udostępniać innym podmiotom Pani/Pana adresu e-mail, chyba że będzie to wynikać z przepisu prawa.
5. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia, cofnięcia zgody, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu.
6. Pani/Pana adres poczty elektronicznej będzie figurował w naszej bazie do momentu cofnięcia zgody na jego przetwarzanie.
Odpowiedź na e-mail z dnia 10.02.2020 przez ZŁOTA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
W odpowiedzi na e-mail z dnia 10.02.2020 w sprawie Raportu o stanie Gminy ,
Urząd Gminy w Złotej informuje, że :
Ad.1
Radnie nie przyjęli uchwały
Ad.2.
Odpowiedź: d
Ad.3
Odpowiedź: b,f,g
Ad.4
Zabrało głos 2 radnych
Ad.5
Żaden mieszkaniec
Ad.6
Żaden mieszkaniec
odpowiedź na wniosek przez PIONKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Urząd Gminy Pionki przekazuje odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
pozdrawiam
Grażyna Rojek
ps. proszę o potwierdzenie maila
--
Urząd Gminy Pionki
ul.Zwycięstwa 6a
26-670 Pionki
tel.48 612-15-14
FAX 48 612-12-34
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej załączniki podlegają ochronie prawnej.
Jeśli nie jest Pani/Pan prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione.
Jeśli otrzymała/otrzymał Pani/Pan niniejszą wiadomość wskutek pomyłki, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.
odp. na wniosek przez PIONKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Urząd Gminy Pionki przekazuje odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej
pozdrawiam
Grażyna Rojek
ps. proszę o potwierdzenie maila
--
Urząd Gminy Pionki
ul.Zwycięstwa 6a
26-670 Pionki
tel.48 612-15-14
FAX 48 612-12-34
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej załączniki podlegają ochronie prawnej.
Jeśli nie jest Pani/Pan prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione.
Jeśli otrzymała/otrzymał Pani/Pan niniejszą wiadomość wskutek pomyłki, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.
Fw: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OSTASZEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Ostaszewo, dnia 21 lutego 2020 r.
SG.1431.5.2020
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
sprawa-19233@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiadając na załączony wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:
1) nie,
2) c,
3) b,
4) 6,
5) 0,
6) 0.
z up. Wójta
Jerzy Bełcik
Sekretarz Gminy Ostaszewo
e-mail: sekretarz@ostaszewo.pl
Urząd Gminy Ostaszewo
ul. Kościuszki 51
82-112 Ostaszewo
tel. 55 247 13 18
fax 55 247 13 69
www.ostaszewo.pl
ug@ostaszewo.pl
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Realizując obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO), na stronie https://ugostaszewo.ssdip.bip.gov.pl/ochrona-danych-osobowych/klauzule-informacyjne.html umieszczone zostały szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych.
Szczegółowe Klauzule Informacyjne umieszczone są również przy wejściu do Urzędu oraz dostępne u każdego Pracownika na stanowisku.
From: Sekretariat UG Ostaszewo
Sent: Tuesday, February 11, 2020 7:47 AM
To: sekretarz@ostaszewo.nazwa.pl
Subject: Fw: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminyFrom: sprawa-19233@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Monday, February 10, 2020 9:45 AM
To: ug@ostaszewo.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminyNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19233@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187