Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
odpowiedź (Inne) przez BOGATYNIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Ta wiadomość została wysłana automatycznie przez system eDOK
Do wiadomości dołączone są następujące załączniki:
odpowiedź IP — raport.docx.XAdES
odpowiedź IP — raport.docx
Odp. Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOLSKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Dzień dobry
w załączniku odpowiedź w ramach informacji publicznej.
Pozdrawiam
Angelika Zapf
Biuro Rady
Urząd Gminy Kolsko
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŁUBNICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Dzień Dobry
W załączeniu odp na Państwa wniosek.
Ewa Borkowska
Sekretarz Gminy Łubnice
98-432 Łubnice
tel. 62 7847025
1
From: sprawa-18148@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-18148@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 03, 2020 9:07 AM
To: uglubnice@uglubnice.com.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18148@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MDcxNzI0MDMxLjI4Mzg0LjMxNDcyNDc3OTIzNzkzMzI3NTFAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAwMyBGZWIgMjAyMCAwODowNzoyMCAtMDAwMHx1Z2x1Ym5pY2VAdWdsdWJuaWNlLmNvbS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDA%3D>
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 03-02-2020r. przez TRZEBNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
03-02-2020 r. otrzymany w dniu 03-02-2020 r. niniejszym poniżej wskazuję
odpowiedzi tj.
Ad. 1
Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu.
Ad. 2
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
Ad. 3
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej (na stronie jest jeszcze dostępne
:https://trzebnica.pl/4800/raport-o-stanie-gminy.html
<https://trzebnica.pl/4800/raport-o-stanie-gminy.html>)
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta (na oficjalnym fanpage'u burmistrza facebook
- post z 19 czerwca 2019
Ad. 4
Podczas debaty nad raportem o stanie Gminy zabrało głos 7 radnych.
Ad 5
Do debaty nad raportem zgłosiło się 6 mieszkańców.
Ad 6
Podczas debaty nad raportem o stanie Gminy zabrało głos 3 mieszkańców.
Z poważaniem
--
Urząd Miejski w Trzebnicy
Mateusz Naruć
Inspektor ds. obsługi wniosków o udostępnienie informacji publicznej
Urząd Miejski w Trzebnicy
pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1
55-100 Trzebnica
tel. (71) 388-81-04
fax. (71) 722-78-56
bip.trzebnica.pl <http://bip.trzebnica.pl/>
trzebnica.pl <http://trzebnica.pl/>
Herb i logo Gminy Trzebnica <http://trzebnica.pl/>
------------------------------------------------------------------------
Urząd Miejski w Trzebnicy informuje, że przetwarza dane osób fizycznych
zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L 2016 Nr
119, str. 1). Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania Państwa
danych osobowych oraz o prawach, z jakich Państwo mogą korzystać w tym
zakresie, znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy
Trzebnica.
<http://bip.trzebnica.pl/4121/1067/ochrona-danych-osobowych.html>
<http://bip.trzebnica.pl/4121/1067/ochrona-danych-osobowych.html>
odpowiedź inform publiczna przez GIDLE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 03.02.2020 r.
Urszula Borowik
Sekretarz Gminy
--
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Gidle. Dane
przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych. Masz prawo do
dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych. Więcej
informacji znajdziesz na stronie www.gidle.pl w zakładce
samorząd/ochrona danych osobowych lub klikając link
<http://www.gidle.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=180&strona=1&sub=4>
odpwiedź na wniosek przez CHEŁMŻA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry,
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem,
jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/Pani niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i
usunięcie otrzymanych informacji.
Klauzula informacyjna na obsługę korespondencji przy użyciu elektronicznych
środków komunikacji
Marta Rosińska
Urząd Gminy Chełmża
- Biuro Rady Gminy
56 675 60 76, w. 52
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WOLA KRZYSZTOPORSKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej dot. raportu o stanie gminy.
Pozdrawiam
Sekretariat
Urząd Gminy Wola Krzysztoporska
tel. 44/61-63-961
fax 61-63-960
odpowiedź na informacje publiczną przez CZARNOCIN (woj. łódzkie) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Witam,
Urząd Gminy Czarnocin w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.
Pozdrawiam,
Kamila Ceranka
--
Urząd Gminy Czarnocin
ul. Główna 142
44 616 51 69
udostępnienie informacji publicznej- m. Skierniewice przez Skierniewice w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udzielenie
informacji publicznej.
--
Marta Denisiuk
Wydział Rozwoju Gospodarczego, Sportu i Spraw Społecznych
*tel.: * +48 / 46 834 51 78
*fax: * +48 / 46 834 51 51
*mail: * m.denisiuk@um.skierniewice.pl
<mailto:m.denisiuk@um.skierniewice.pl>
Skierniewice Urząd Miasta Skierniewice
ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice
www.skierniewice.eu <http://www.skierniewice.eu/>
fb.com/kochamSkierniewice <https://www.facebook.com/kochamSkierniewice/>
Uprzejmie informujemy, że administratorem danych osobowych jest
Prezydent Miasta Skierniewice, dane kontaktowe: Urząd Miasta
Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, tel. (+48) 46 834 51 00,
(+48) 46 834 51 01, email: umskier@um.skierniewice.pl, ePUAP:
/nkmnb2284j/SkrytkaESP . Administrator wyznaczył inspektora ochrony
danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail:
iod@um.skierniewice.pl . Więcej informacji dotyczących przetwarzania
danych osobowych znajduje się tu: bip.um.skierniewice.pl/komunikat
<http://bip.um.skierniewice.pl/komunikat> .
odpowiedź przez SIERADZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Sieradz, dnia 06.02.2020r.
Urząd Gminy Sieradz
ul. Armii Krajowej 5
98-200 Sieradz
**
Sieć obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
sprawa-18232@fedrowanie.siecobywatelska.pl
OR.1431.1.6.2020
W związku z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej z dnia
3 lutego 2020r.,
poniżej przedstawiam odpowiedzi na zawarte we wniosku pytania:
Ad.1. Nie
Ad.2. a
Ad.3. b
Ad.4. 4
Ad.5. 0
Ad.6. 0
Z poważaniem
Renata Plucińska
Sekretarz Gminy Sieradz
Odpowiedź na wniosek dot. udostępnienia informacji publicznej przez ZAPOLICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Dzień dobry,
W załączniku przesyłam skan odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 3 lutego
2020 r., dot. udostępnienia informacji publicznej.
Z poważaniem
Agnieszka Kowalska
inspektor ds. ogólno-administracyjnych
Referat Społeczno-Organizacyjny
Urząd Gminy Zapolice
98-161 Zapolice, ul. Plac Strażacki 5
tel/fax (43) 823-19-82
e-mail: <mailto:urzad@zapolice.pl> urzad@zapolice.pl
<http://www.zapolice.pl/> www.zapolice.pl
Ta wiadomość wraz z załącznikami jest przeznaczona dla określonego adresata
i może zawierać informacje poufne - chronione przez przepisy prawa. Jeśli
wiadomość została przesłana omyłkowo, proszę zawiadomić o tym nadawcę
poprzez wysłanie odpowiedzi, a następnie usunąć tę wiadomość. Powielanie lub
ujawnianie treści tej wiadomości jest niedozwolone.
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Zapolice. Dane przetwarzane
są w celu realizacji czynności urzędowych. Macie Państwo prawo do dostępu,
sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji
na stronie <http://www.gminazdunskawola.pl/> www.
<http://www.gminazdunskawola.pl/> zapolice <http://www.gminazdunskawola.pl/>
.pl w zakładce ochrona danych osobowych.
informacja publiczna przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania informacji
pozdrawiam
Anna Paciejewska
Biuro Rady Gminy Mysłakowice
tel.75 64 39 996
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - odpowiedź na wniosek dotyczący udostępnienia informacji publicznej w sp. raportu o stanie gminy przez JELCZ-LASKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Witam,
W odpowiedzi na wniosek stowarzyszenia Sieć Obywatelska Watchdog Polska z
dnia 03.02.2020 r. o udostępnienie informacji publicznych dotyczących
raportu o stanie gminy uprzejmie informuję, co następuje:
1) Radni Rady Miejskiej w Jelczu-Laskowicach nie podjęli uchwały w
sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym
mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym.
2) Raport o stanie Gminy Jelcz-Laskowice przygotowała firma zewnętrzna
we współpracy z wyznaczonymi pracownikami Urzędu Miasta i Gminy
Jelcz-Laskowice.
3) Informacja o możliwości zabrania głosu, przez mieszkańców gminy
Jelcz-Laskowice, na temat treści Raportu o stanie Gminy Jelcz-Laskowice
została zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i
Gminy Jelcz-Laskowice.
4) Podczas debaty na temat Raportu o Stanie Gminy Jelcz-Laskowice głos
zabrało 7 radnych.
5) Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do debaty na temat Raportu o
Stanie Gminy Jelcz-Laskowice.
6) Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do debaty na temat Raportu o
Stanie Gminy Jelcz-Laskowice , w związku z tym żaden z mieszkańców nie
wypowiadał się na temat przedmiotowego Raportu.
Pozdrawiam
__________________
Lidia Pasternak
Biuro Rady Miejskiej
w Jelczu-Laskowicach
tel. 71 381 71 31
Fwd: Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOTLA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Thu, 6 Feb 2020 11:48:49 +0100
Nadawca: Marzanna Kubacka <sekretariat@kotla.pl>
Adresat: sprawa-17834@fedrowanie.siecobywatelska.pl
W dniu 2020-02-03 o 07:56, sprawa-17834@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 03.02.2020 r.
--
Z poważaniem
Marzanna Kubacka
Podinspektor ds. organizacyjnych
Urząd Gminy Kotla
Referat Organizacyjno – Administracyjny, Spraw Obywatelskich i Oświaty
Telefon: 76 8318361, 76 8318313
1--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Thu, 6 Feb 2020 11:48:49 +0100
Nadawca: Marzanna Kubacka <sekretariat@kotla.pl>
Adresat: sprawa-17834@fedrowanie.siecobywatelska.plW dniu 2020-02-03 o 07:56, sprawa-17834@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-17834@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Dzień dobryW załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 03.02.2020 r.--
Z poważaniemMarzanna Kubacka
Podinspektor ds. organizacyjnych
Urząd Gminy Kotla
Referat Organizacyjno – Administracyjny, Spraw Obywatelskich i Oświaty
Telefon: 76 8318361, 76 8318313
odp. na wniosek przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry, w odpowiedzi na wniosek z dnia 3 lutego 2020 r. o udzielenie
informacji publicznej w sprawie raportu o stanie gminy, wyjaśniam, co
następuje:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?
Nie
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki: raport
przygotowały osoby fizyczne we współpracy z wyznaczonymi w gminie osobami.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
2
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy?
0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
0
Pozdrawiam, Monika Borysewicz
Gmina Dobromierz
--
Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security
This email was scanned by Arcabit Internet Security
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez SZLICHTYNGOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Dzień dobry.
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przesłany
pocztą elektroniczną e-mail z dnia 03.02.2020 r. (data wpływu 03.02.2020 r.)
Burmistrz Miasta i Gminy Szlichtyngowa w załączeniu przesyła odpowiedź.
Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.
Z poważaniem
Błażej Rajman
Z-ca Burmistrza
Urząd Miasta i Gminy Szlichtyngowa
ul. Rynek 1, 67-407 Szlichtyngowa
tel. 65 549 23 27
fax. 65 549 23 41
kom. 601 482 217
<http://www.szlichtyngowa.pl/> www.szlichtyngowa.pl
cid:image001.png@01D1067A.6B90BF00
Administratorem Państwa Danych Osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy
Szlichtyngowa
Przed podjęciem kontaktu prosimy o zapoznanie się z informacjami, zawartymi
w zakładce
Klauzula informacyjna RODO na stronie internetowej www.szlichtyngowa.pl
2
From: maciej.kostusik@szlichtyngowa.pl
[mailto:maciej.kostusik@szlichtyngowa.pl]
Sent: Thursday, February 6, 2020 2:57 PM
To: zastepca@szlichtyngowa.pl
Subject: Message from KM_C224e
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BYTOM ODRZAŃSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Dzień dobry
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznych,informuję:
Ad. 1.Radni gminy Bytom Odrzański nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o których mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym.
Ad. 2 a. Pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza).
Ad. 3 b. Informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
Ad.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy – 0.
Ad. 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy – 0.
Ad. 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy – 0.
Elżbieta Grzesiak
Urząd Miejski
ul. Sadowa 5
67-115 Bytom Odrzański
tel. 68 3884022
FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DOBROMIERZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry, w odpowiedzi na wniosek z dnia 3 lutego 2020 r. o udzielenie informacji publicznej w sprawie raportu o stanie gminy, wyjaśniam, co następuje:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Nie
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki: raport przygotowały osoby fizyczne we współpracy z wyznaczonymi w gminie osobami.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
2
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
0
Pozdrawiam, Monika Borysewicz
Gmina Dobromierz
--
Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security
This email was scanned by Arcabit Internet Security
Raport o stanie gminy - informacja publiczna przez SULEJÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Dzień dobry,
W załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Uprzejmie proszę o zwrotne potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.
Pozdrawiam
Sylwia Miller
Kierownik Referatu Biuro Obsługi Mieszkańców
Urząd Miejski w Sulejowie
Ul. Konecka 42
97-330 Sulejów
Tel. 446102520
raport o stanie gminy przez PODDĘBICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
W odpowiedzi na email otrzymany w dniu 03.02.2020 r. Gmina Poddębice udostępnia informację na temat raportu o stanie gminy:
ad.1. - nie
ad.2.- pkt.2a
ad.3. - odp.3b
ad.4. - 0
ad.5 - 0
ad.6 - 0
Pozdrawiam
Elżbieta Król
Sekretarz
Urzędu Miejskiego w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21,
99-200 Poddębice,
woj. łódzkie
tel.: 438710730, fax: 436783995
http://www.poddebice.pl
BIP: http://bip.poddebice.pl
e-mail: gmina@poddebice.pl
Wiadomość ta przeznaczona jest wyłącznie dla jej adresata i może zawieraĉ informacje zastrzeżone i prawnie chronione. Jeżeli przez pomyłkę otrzymali Państwo niniejszą wiadomość, prosimy o poinformowanie o tym fakcie nadawcy i usunięcie wiadomości wraz z załącznikami. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych: https://poddebice.pl/klauzula-informacyjna
This e-mail is intended solely for the addressee, may contain proprietary and legally privileged information. If you have received this e-mail by mistake please notify the sender and delete this e-mail along with attachments. Information clause about the processing of personal data: https://poddebice.pl/klauzula-informacyjna
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Witam , w załączeniu przesyłam skan dokumentu dotyczący wniosku o
udostepnienie informacji publicznej.
W dniu 2020-02-03 o 08:57, sprawa-17996@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-17996@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOTLA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
W dniu 2020-02-03 o 07:56, sprawa-17834@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 03.02.2020 r.
--
Z poważaniem
Marzanna Kubacka
Podinspektor ds. organizacyjnych
Urząd Gminy Kotla
Referat Organizacyjno – Administracyjny, Spraw Obywatelskich i Oświaty
Telefon: 76 8318361, 76 8318313
1W dniu 2020-02-03 o 07:56, sprawa-17834@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-17834@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Dzień dobryW załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 03.02.2020 r.--
Z poważaniemMarzanna Kubacka
Podinspektor ds. organizacyjnych
Urząd Gminy Kotla
Referat Organizacyjno – Administracyjny, Spraw Obywatelskich i Oświaty
Telefon: 76 8318361, 76 8318313
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
W dniu 2020-02-03 o 07:50, sprawa-17690@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 03.02.2020 r.
--
Z poważaniem
Marzanna Kubacka
Podinspektor ds. organizacyjnych
Urząd Gminy Kotla
Referat Organizacyjno – Administracyjny, Spraw Obywatelskich i Oświaty
Telefon: 76 8318361, 76 8318313
1W dniu 2020-02-03 o 07:50, sprawa-17690@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-17690@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Dzień dobryW załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 03.02.2020 r.--
Z poważaniemMarzanna Kubacka
Podinspektor ds. organizacyjnych
Urząd Gminy Kotla
Referat Organizacyjno – Administracyjny, Spraw Obywatelskich i Oświaty
Telefon: 76 8318361, 76 8318313
odpowiedź na wniosek przez DRUŻBICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 03
lutego 2020 roku , Urząd Gminy w Drużbicach udziela poniżej odpowiedzi
na zadane pytania:
Ad. 1 - NIE
Ad. 2 - a)
Ad. 3 - b)
Ad. 4 - 3
Ad. 5 - 0
Ad. 6 - 0
Beata Bartosik
Urząd Gminy Drużbice
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187