Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

odpowiedź (Inne) przez BOGATYNIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Ta wiadomość została wysłana automatycznie przez system eDOK
Do wiadomości dołączone są następujące załączniki:
odpowiedź IP — raport.docx.XAdES
odpowiedź IP — raport.docx

1

Odp. Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOLSKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Dzień dobry

w załączniku odpowiedź w ramach informacji publicznej.

Pozdrawiam

Angelika Zapf

Biuro Rady

Urząd Gminy Kolsko

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŁUBNICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Dzień Dobry

W załączeniu odp na Państwa wniosek.

Ewa Borkowska

Sekretarz Gminy Łubnice
98-432 Łubnice
tel. 62 7847025

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 03-02-2020r. przez TRZEBNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
03-02-2020 r. otrzymany w dniu 03-02-2020 r. niniejszym poniżej wskazuję
odpowiedzi tj.

Ad. 1

Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu.

Ad. 2

d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami

Ad. 3

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej (na stronie jest jeszcze dostępne
:https://trzebnica.pl/4800/raport-o-stanie-gminy.html
<https://trzebnica.pl/4800/raport-o-stanie-gminy.html>)

e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta (na oficjalnym fanpage'u burmistrza facebook
- post z 19 czerwca 2019

Ad.  4

Podczas debaty nad raportem o stanie Gminy zabrało głos 7 radnych.

Ad 5

Do debaty nad raportem zgłosiło się 6 mieszkańców.

Ad 6

Podczas debaty nad raportem o stanie Gminy zabrało głos 3 mieszkańców.

Z poważaniem

--
Urząd Miejski w Trzebnicy
Mateusz Naruć
Inspektor ds. obsługi wniosków o udostępnienie informacji publicznej
Urząd Miejski w Trzebnicy
pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1
55-100 Trzebnica
tel. (71) 388-81-04
fax. (71) 722-78-56
bip.trzebnica.pl <http://bip.trzebnica.pl/>
trzebnica.pl <http://trzebnica.pl/>
Herb i logo Gminy Trzebnica <http://trzebnica.pl/>
------------------------------------------------------------------------
Urząd Miejski w Trzebnicy informuje, że przetwarza dane osób fizycznych
zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L 2016 Nr
119, str. 1). Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania Państwa
danych osobowych oraz o prawach, z jakich Państwo mogą korzystać w tym
zakresie, znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy
Trzebnica.
<http://bip.trzebnica.pl/4121/1067/ochrona-danych-osobowych.html>
<http://bip.trzebnica.pl/4121/1067/ochrona-danych-osobowych.html>

1

odpowiedź inform publiczna przez GIDLE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 03.02.2020 r.

 Urszula Borowik

Sekretarz Gminy

--
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Gidle. Dane
przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych. Masz prawo do
dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych. Więcej
informacji znajdziesz na stronie www.gidle.pl w zakładce
samorząd/ochrona danych osobowych lub klikając link
<http://www.gidle.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=180&strona=1&sub=4>

1

odpwiedź na wniosek przez CHEŁMŻA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.

KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem,
jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/Pani niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i
usunięcie otrzymanych informacji.
Klauzula informacyjna na obsługę korespondencji przy użyciu elektronicznych
środków komunikacji

Marta Rosińska
Urząd Gminy Chełmża
- Biuro Rady Gminy
56 675 60 76, w. 52

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WOLA KRZYSZTOPORSKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzień dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej dot. raportu o stanie gminy.



Pozdrawiam
Sekretariat
Urząd Gminy Wola Krzysztoporska
tel. 44/61-63-961
fax 61-63-960

2

odpowiedź na informacje publiczną przez CZARNOCIN (woj. łódzkie) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Witam,

Urząd Gminy Czarnocin w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.

Pozdrawiam,

Kamila Ceranka

--
Urząd Gminy Czarnocin
ul. Główna 142
44 616 51 69

1

udostępnienie informacji publicznej- m. Skierniewice przez Skierniewice w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udzielenie
informacji publicznej.

--

Marta Denisiuk
Wydział Rozwoju Gospodarczego, Sportu i Spraw Społecznych
*tel.: * +48 / 46 834 51 78
*fax: * +48 / 46 834 51 51
*mail: * m.denisiuk@um.skierniewice.pl
<mailto:m.denisiuk@um.skierniewice.pl>
Skierniewice Urząd Miasta Skierniewice
ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice
www.skierniewice.eu <http://www.skierniewice.eu/>
fb.com/kochamSkierniewice <https://www.facebook.com/kochamSkierniewice/>

Uprzejmie informujemy, że administratorem danych osobowych jest
Prezydent Miasta Skierniewice, dane kontaktowe: Urząd Miasta
Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, tel. (+48) 46 834 51 00,
(+48) 46 834 51 01, email: umskier@um.skierniewice.pl, ePUAP:
/nkmnb2284j/SkrytkaESP . Administrator wyznaczył inspektora ochrony
danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail:
iod@um.skierniewice.pl . Więcej informacji dotyczących przetwarzania
danych osobowych znajduje się tu: bip.um.skierniewice.pl/komunikat
<http://bip.um.skierniewice.pl/komunikat> .

1

odpowiedź przez SIERADZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Sieradz, dnia 06.02.2020r.

Urząd Gminy Sieradz
ul. Armii Krajowej 5
98-200 Sieradz

**

Sieć obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

sprawa-18232@fedrowanie.siecobywatelska.pl

OR.1431.1.6.2020

    W związku z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej z dnia
3 lutego 2020r.,
poniżej przedstawiam odpowiedzi na zawarte we wniosku pytania:

Ad.1. Nie
Ad.2. a
Ad.3. b
Ad.4. 4
Ad.5. 0
Ad.6. 0

Z poważaniem
Renata Plucińska
Sekretarz Gminy Sieradz

Odpowiedź na wniosek dot. udostępnienia informacji publicznej przez ZAPOLICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzień dobry,

W załączniku przesyłam skan odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 3 lutego
2020 r., dot. udostępnienia informacji publicznej.

Z poważaniem

Agnieszka Kowalska

inspektor ds. ogólno-administracyjnych

Referat Społeczno-Organizacyjny

Urząd Gminy Zapolice

98-161 Zapolice, ul. Plac Strażacki 5

tel/fax (43) 823-19-82

e-mail: <mailto:urzad@zapolice.pl> urzad@zapolice.pl

<http://www.zapolice.pl/> www.zapolice.pl

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

Ta wiadomość wraz z załącznikami jest przeznaczona dla określonego adresata
i może zawierać informacje poufne - chronione przez przepisy prawa. Jeśli
wiadomość została przesłana omyłkowo, proszę zawiadomić o tym nadawcę
poprzez wysłanie odpowiedzi, a następnie usunąć tę wiadomość. Powielanie lub
ujawnianie treści tej wiadomości jest niedozwolone.

Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Zapolice. Dane przetwarzane
są w celu realizacji czynności urzędowych. Macie Państwo prawo do dostępu,
sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji
na stronie <http://www.gminazdunskawola.pl/> www.
<http://www.gminazdunskawola.pl/> zapolice <http://www.gminazdunskawola.pl/>
.pl w zakładce ochrona danych osobowych.

2

informacja publiczna przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania informacji
pozdrawiam
Anna Paciejewska
Biuro Rady Gminy Mysłakowice
tel.75 64 39 996

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - odpowiedź na wniosek dotyczący udostępnienia informacji publicznej w sp. raportu o stanie gminy przez JELCZ-LASKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Witam,

W odpowiedzi na wniosek stowarzyszenia Sieć Obywatelska Watchdog Polska z
dnia 03.02.2020 r. o udostępnienie informacji publicznych dotyczących
raportu o stanie gminy uprzejmie informuję, co następuje:

1) Radni Rady Miejskiej w Jelczu-Laskowicach nie podjęli uchwały w
sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym
mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym.

2) Raport o stanie Gminy Jelcz-Laskowice przygotowała firma zewnętrzna
we współpracy z wyznaczonymi pracownikami Urzędu Miasta i Gminy
Jelcz-Laskowice.

3) Informacja o możliwości zabrania głosu, przez mieszkańców gminy
Jelcz-Laskowice, na temat treści Raportu o stanie Gminy Jelcz-Laskowice
została zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta i
Gminy Jelcz-Laskowice.

4) Podczas debaty na temat Raportu o Stanie Gminy Jelcz-Laskowice głos
zabrało 7 radnych.

5) Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do debaty na temat Raportu o
Stanie Gminy Jelcz-Laskowice.

6) Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do debaty na temat Raportu o
Stanie Gminy Jelcz-Laskowice , w związku z tym żaden z mieszkańców nie
wypowiadał się na temat przedmiotowego Raportu.

Pozdrawiam

__________________

Lidia Pasternak

Biuro Rady Miejskiej

w Jelczu-Laskowicach

tel. 71 381 71 31

Fwd: Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOTLA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Thu, 6 Feb 2020 11:48:49 +0100
Nadawca: Marzanna Kubacka <sekretariat@kotla.pl>
Adresat: sprawa-17834@fedrowanie.siecobywatelska.pl

W dniu 2020-02-03 o 07:56, sprawa-17834@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Dzień dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 03.02.2020 r.

--
Z poważaniem

Marzanna Kubacka

Podinspektor ds. organizacyjnych
Urząd Gminy Kotla
Referat Organizacyjno – Administracyjny, Spraw Obywatelskich i Oświaty
Telefon: 76 8318361, 76 8318313

1

odp. na wniosek przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry, w odpowiedzi na wniosek z dnia 3 lutego 2020 r. o udzielenie
informacji publicznej w sprawie raportu o stanie gminy, wyjaśniam, co
następuje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?

Nie

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki: raport
przygotowały osoby fizyczne we współpracy z wyznaczonymi w gminie osobami.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

2

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy?

0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

0

Pozdrawiam, Monika Borysewicz

Gmina Dobromierz

--
Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security
This email was scanned by Arcabit Internet Security

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez SZLICHTYNGOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Dzień dobry.

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przesłany
pocztą elektroniczną e-mail z dnia 03.02.2020 r. (data wpływu 03.02.2020 r.)
Burmistrz Miasta i Gminy Szlichtyngowa w załączeniu przesyła odpowiedź.

Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.

Z poważaniem

Błażej Rajman

Z-ca Burmistrza

Urząd Miasta i Gminy Szlichtyngowa

ul. Rynek 1, 67-407 Szlichtyngowa

tel. 65 549 23 27

fax. 65 549 23 41

kom. 601 482 217

<http://www.szlichtyngowa.pl/> www.szlichtyngowa.pl

cid:image001.png@01D1067A.6B90BF00

Administratorem Państwa Danych Osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy
Szlichtyngowa

Przed podjęciem kontaktu prosimy o zapoznanie się z informacjami, zawartymi
w zakładce

Klauzula informacyjna RODO na stronie internetowej www.szlichtyngowa.pl

2

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BYTOM ODRZAŃSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Dzień dobry

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznych,informuję:

Ad. 1.Radni gminy Bytom Odrzański nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o których mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym.
Ad. 2 a. Pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza).
Ad. 3 b. Informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
Ad.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy – 0.
Ad. 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy – 0.
Ad. 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy – 0.

Elżbieta Grzesiak
Urząd Miejski
ul. Sadowa 5
67-115 Bytom Odrzański
tel. 68 3884022

FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DOBROMIERZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry, w odpowiedzi na wniosek z dnia 3 lutego 2020 r. o udzielenie informacji publicznej w sprawie raportu o stanie gminy, wyjaśniam, co następuje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Nie

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki: raport przygotowały osoby fizyczne we współpracy z wyznaczonymi w gminie osobami.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

2

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

0

Pozdrawiam, Monika Borysewicz

Gmina Dobromierz

--
Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security
This email was scanned by Arcabit Internet Security

Raport o stanie gminy - informacja publiczna przez SULEJÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzień dobry,

W załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Uprzejmie proszę o zwrotne potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.

Pozdrawiam

Sylwia Miller

Kierownik Referatu Biuro Obsługi Mieszkańców

Urząd Miejski w Sulejowie

Ul. Konecka 42

97-330 Sulejów

Tel. 446102520

1

raport o stanie gminy przez PODDĘBICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

​W odpowiedzi na email otrzymany w dniu 03.02.2020 r. Gmina Poddębice udostępnia informację na temat raportu o stanie gminy:
ad.1. - nie
ad.2.- pkt.2a
ad.3. - odp.3b
ad.4. - 0
ad.5 - 0
ad.6 - 0

Pozdrawiam

Elżbieta Król
Sekretarz
Urzędu Miejskiego w Poddębicach
ul. Łódzka 17/21,
99-200 Poddębice,

woj. łódzkie

tel.: 438710730, fax: 436783995
http://www.poddebice.pl
BIP: http://bip.poddebice.pl
e-mail: gmina@poddebice.pl

Wiadomość ta przeznaczona jest wyłącznie dla jej adresata i może zawieraĉ informacje zastrzeżone i prawnie chronione. Jeżeli przez pomyłkę otrzymali Państwo niniejszą wiadomość, prosimy o poinformowanie o tym fakcie nadawcy i usunięcie wiadomości wraz z załącznikami. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych: https://poddebice.pl/klauzula-informacyjna

This e-mail is intended solely for the addressee, may contain proprietary and legally privileged information. If you have received this e-mail by mistake please notify the sender and delete this e-mail along with attachments. Information clause about the processing of personal data: https://poddebice.pl/klauzula-informacyjna

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Witam , w załączeniu przesyłam skan dokumentu dotyczący wniosku o
udostepnienie informacji publicznej.

W dniu 2020-02-03 o 08:57, sprawa-17996@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOTLA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W dniu 2020-02-03 o 07:56, sprawa-17834@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Dzień dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 03.02.2020 r.

--
Z poważaniem

Marzanna Kubacka

Podinspektor ds. organizacyjnych
Urząd Gminy Kotla
Referat Organizacyjno – Administracyjny, Spraw Obywatelskich i Oświaty
Telefon: 76 8318361, 76 8318313

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W dniu 2020-02-03 o 07:50, sprawa-17690@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Dzień dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 03.02.2020 r.

--
Z poważaniem

Marzanna Kubacka

Podinspektor ds. organizacyjnych
Urząd Gminy Kotla
Referat Organizacyjno – Administracyjny, Spraw Obywatelskich i Oświaty
Telefon: 76 8318361, 76 8318313

1

odpowiedź na wniosek przez DRUŻBICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 03
lutego 2020 roku , Urząd Gminy w Drużbicach udziela poniżej odpowiedzi
na zadane pytania:

Ad. 1 -  NIE

Ad. 2 - a)

Ad. 3 - b)

Ad. 4 - 3

Ad. 5 - 0

Ad. 6 - 0

Beata Bartosik

Urząd Gminy Drużbice