Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
odpowiedź przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Dzień dobry,
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej z 3
lutego 2020 r. uprzejmie informuję, że:
ad. 1. miasto Rawa Mazowiecka nie posiada uchwały określającej
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie miasta,
ad. 2. raport przygotowany został przez sekretarza miasta w oparciu o
informacje pochodzące z wydziałów UM, jednostek i spółek miejskich,
ad. 3. o możliwości wzięcia udziału w debacie nad raportem miasta
mieszkańcy zostali informowani w sposób wskazany w lit. b,e,f,g,
ad. 4. podczas debaty nad raportem o stanie miasta głos zabrał 1 radny,
ad. 5. do debaty nie zgłosił się żaden mieszkaniec miasta,
ad. 6. podczas debaty nikt z mieszkańców nie zabrał głosu.
--
Untitled Document Pozdrawiam
Jolanta Wróblewska
----------------------------------------------------------------
Sekretarz Miasta Rawa Mazowiecka
tel. 46 814 47 11
www.rawamazowiecka.pl <http://www.rawamazowiecka.pl>
Informacja dotycząca danych osobowych:
https://www.bip.rawamazowiecka.pl/2693,ochrona-danych
Niniejsza wiadomość pocztowa oraz wszelkie załączone do niej pliki są
poufne i podlegają prawnej ochronie. Jeśli nie jest Pani/Pan jej
zamierzonym adresatem, prosimy o niezwłoczny kontakt z nadawcą i
usunięcie tej wiadomości wraz z załącznikami. Jeżeli nie jest Pani/Pan
zamierzonym adresatem tej wiadomości, jej dalsze rozpowszechnianie,
udostępnianie lub ujawnianie jej treści w całości lub w części jest
zabronione – zastrzeżenie to dotyczy zarówno samej wiadomości, jak i
załączników do niej.
Informacja publiczna RO.1431.3.2020 przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam żądaną informację publiczną.
Pozdrawiam,
Justyna Tesarska
Podinspektor ds. informacji publicznej
tel.76 8325 302
melioracje@grebocice.com.pl
________________________________________________
Gmina Grębocice
ul. Głogowska 3
59-150 Grębocice
NIP 692-22-57-472
e-mail: sekretariat@grebocice.com.pl
____________________________________________________
Administratorem Państwa Danych Osobowych jest Gmina Grębocice.
Przed podjęciem kontaktu prosimy o zapoznanie się z informacjami, zawartymi
w zakładce Ochrona Danych Osobowych na stronie internetowej
www.bip.grebocice.com.pl
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Wanda Kwas
Biuro Rady Miejskiej
Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim
ul. Słowackiego 11
tel. 68 329-09-62 wew. 139
__________ ESET Endpoint Antivirus __________
Ta wiadomość e-mail została przeskanowana. Nie znaleziono zagrożeń.
wiadomość e-mail do: sprawa-17941@fedrowanie.siecobywatelska.pl z tematem
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej - nie zawiera
zagrożeń
Wersja silnika detekcji: 20788 (20200205)
https://www.eset.pl lub https://www.eset.com
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DREZDENKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Dzień dobry
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 03 lutego 2020 roku informuję, że:
1. Nie
2. a)
3. b) i e)
4. 2
5. 0
6. 0
Małgorzata Grzelak – inspektor ds. archiwizacji i informacji publicznej w Urzędzie Miejskim w Drezdenku
1
From: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Drezdenku [mailto:um@drezdenko.pl]
Sent: Wednesday, February 5, 2020 8:20 AM
To: mgrzelak@drezdenko.pl
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Sekretariat Urzędu Miejskiego
w Drezdenku
ul. Warszawska 1
66-530 Drezdenko
From: sprawa-17912@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-17912@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-17912@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 3, 2020 8:54 AM
To: umig@drezdenko.pl <mailto:umig@drezdenko.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-17912@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-17912@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KARGOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na złożony wniosek.
Pozdrawiam
Marta Paron
z-ca burmistrza Kargowej
Urząd Miejski w Kargowej
Rynek 33
66-120 Kargowa
woj. lubuskie
<http://www.kargowa.pl/> www.kargowa.pl
tel. 68 35 25 131
kom. 734 439 695
3
From: Sekretariat Kargowa [mailto:sekretariat@kargowa.pl]
Sent: Tuesday, February 4, 2020 8:22 AM
To: martap@kargowa.pl
Subject: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat:
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data:
Mon, 03 Feb 2020 07:53:50 -0000
Nadawca:
sprawa-17920@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-17920@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Odpowiedź-Do:
sprawa-17920@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-17920@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Adresat:
urzad@kargowa.pl <mailto:urzad@kargowa.pl>
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-17920@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-17920@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MDcxNjQyOTk5LjIzNDEyLjEwNDA3OTI5NjgwOTU4NDk0MTY2QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMDMgRmViIDIwMjAgMDc6NTM6NTAgLTAwMDB8dXJ6YWRAa2FyZ293YS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDA%3D>
Odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KŁODAWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Dzień dobry,
W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 03.02.2020r. o udzielenie informacji
publicznej w sprawie dotyczącej raportu o stanie gminy informuję co
następuje:
1. nie podjęto uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu, o którym mowa w art.28 uosg,
2. przy przygotowaniu raportu pracowali poszczególni pracownicy UG i
jednostek organizacyjnych; pracami kierował Sekretarz Gminy,
3. lokalna społeczność została poinformowana w sposób określony w pkt
3b (na stronie internetowej lub BIP)
4. 4 radnych wzięło udział w debacie,
5. żaden z mieszkańców nie zgłosił chęci udziału w debacie,
6. żaden z mieszkańców nie wziął udziału w debacie.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia
Karolina Niciejewska
Sekretarz Gminy Kłodawa
__________________________
Urząd Gminy Kłodawa
ul. Gorzowska 40
66-415 Kłodawa
Tel. 95-7216-660
www.klodawa.pl
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STRYKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
OR.1431.1.2020.AJ
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 3
lutego 2020 r. poniżej przedstawiam żądaną informację:
1) Rada Miejska w Strykowie nie przyjęła uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy,
2) - odpowiedź a) pracowali nad nim powołani w skład zespołu pracownicy
poszczególnych wydziałów i przekazywali informacje do koordynatora,
3) poprzez informację zamieszczoną w Biuletynie Informacji Publicznej;
http://www.bip.strykow.pl/?a=8712
4) - 0
5) - 0
6) - 0
Z poważaniem
Aneta Jędrzejczak
Sekretarz Gminy Stryków
Urząd Miejski w Strykowie
tel. 42 719 80 02
"Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje
Pana/Panią, że:
Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest: Gmina
Stryków z siedzibą w 95-010 Stryków, ul. Kościuszki 27
Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo znaleźć
na stronie: <http://bip.strykow.pl/?c=888> http://bip.strykow.pl/?c=888
Przeczytane: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BYTOM ODRZAŃSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
<bytomodrzanski@bytomodrzanski.pl> o 2020-02-03 08:53
To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
odbiorcy o 2020-02-05 10:12
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PIECHOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w związku z otrzymanym wnioskiem od Państwa o udzielenie informacji publicznej związanym z informacjami dotyczącymi Raportu o stanie Gminy przekazuję informacje:
ad 1. Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
ad 2. odpowiedź a
ad 3. odpowiedź b
ad 4. Nikt z Radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.
ad 5. Nie zgłosił się żaden mieszkaniec.
ad 6. Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się na temat raportu o stanie gminy.
Pozdrawiam
Karolina Sokołowska
podinspektor ds. Obsługi Rady Miasta
tel. 75 75 48 919
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 03 lutego 2020 roku przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
OG.1431.4.2020
Pajęczno, dnia 05-02-2020r.
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Dzień dobry,
w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
03 lutego 2020 roku, w załączeniu przesyłam odpowiedź.
Odpowiedzi na pytania są pogrubione oraz podkreślone.
Pozdrawiam
mgr Agnieszka Bociąga
Podinspektor
Urząd Miejski w Pajęcznie
ul. Parkowa 8/12
98-330 Pajęczno
Potwierdzenie otrzymania: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GÓRZYCA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości
Do: ug@gorzyca.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: 2020-02-03 08:53
Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.
FW: odpowiedź na wniosek przez UNIEJÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Dzień dobry
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dn. 3 lutego 2020 r.
Z poważaniem
Agnieszka Nowak
Urząd Miasta w Uniejowie
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - Tomaszów Mazowiecki przez TOMASZÓW MAZOWIECKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Dzień dobry,
odpowiadając na pytanie przesłane do Urzędu drogą mailową 3 lutego,
poniżej przesyłam ankietę z zaznaczonymi odpowiedziami. W razie
wątpliwości oczywiście pozostaję do dyspozycji.
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
_*NIE*_
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
_*a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) *_
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
_*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
_*f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd*_
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
_*14*_
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
_*1*_
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
_*1*_
Pozdrawiam
--
Joanna Budny
Rzecznik Prasowy
Biuro Komunikacji Społecznej i Promocji
Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim
+48 798 781 502
44 724 23 11 wew. 519
joanna.budny@tomaszow-maz.pl
<http://www.tomaszow-maz.eu><http://www.facebook.com/kochamtomaszow>
<https://twitter.com/tomaszow_maz>
--------------------------------
Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości, jeśli nie musisz
Odpowiedź na wniosek przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej w
załączeniu przekazuję pismo z odpowiedzią.
Z poważaniem
Magdalena Wspaniała
Urząd Gminy w Grabicy
tel. 44/616-11-25 wew. 37
Informacja Publiczna przez SĘDZIEJOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Witam,
W załączeniu przesyłam odpowiedz na pytania dot. raportu o stanie gminy.
--
Urząd Gminy Sędziejowice
Maja Stańczyk
tel: 43 677-11-46
www: gminasedziejowice.eu
BIP: bip.gminasedziejowice.pl
odpowiedź na informację publiczną przez OBORNIKI ŚLĄSKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam skan pisma z odpowiedziami na Państwa wniosek o
udostępnienia informacji publicznej nt. raportu o stanie gminy.
Z poważaniem:
Ewa Śliwińska
Biuro Rady
Gmina Oborniki Śląskie
ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie
tel. 71/ 310-35-19 wew. 430
Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej
adresatem i może zawierać poufne lub uprzywilejowane informacje. Zakazane jest
przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie tych
informacji, jak również podejmowanie działań na ich podstawie, przez osoby lub
podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość
przez pomyłkę, prosimy o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję Pana/Panią, że:
\- Administratorem przetwarzanych Pana/Pani danych osobowych jest Burmistrz
Obornik Śląskich
\- Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo
znaleźć na stronie:<http://www.oborniki-slaskie.pl>
Odpowiedź na informację publiczną przez SZCZERCÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Dzień dobry,
W załączeniu odpowiedź na pismo z dnia 3 lutego 2020 r.
Pozdrawiam,
Aneta Matłas
FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Dzień dobry,
W odpowiedzi na Państwa wniosek, poniżej podaję odpowiedzi na zawarte we wniosku zagadnienia:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Nie, rada nie podjęła uchwały.
2) Jak przygotowywano ww. raport ?
Pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (sekretarza)
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu
Informowano na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji Publicznej
4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
7 na 21 radnych
5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Nikt z mieszkańców nie zgłosił chęci zabrania głosu w debacie nad raportem.
6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Nikt z mieszkańców nie wypowiadał się w debacie.
Pozdrawiam
Małgorzata Pachurka
Referat Administracyjno-Organizacyjny
tel. +48 68 376 07 74, 795 557 043
e-mail: <mailto:m.pachurka@szprotawa-um.pl> m.pachurka@szprotawa-um.pl
Herb24Urząd Miejski w Szprotawie
ul. Rynek 45, 67-300 Szprotawa
tel./fax +48 68 376 38 11
<http://www.szprotawa.pl/> www.szprotawa.pl
Treść niniejszej wiadomości oraz jej załączniki mogą zawierać informacje poufne lub inne, chronione przepisami prawa, które przeznaczone są wyłącznie do użytku osób i jednostek, do których wiadomość została adresowana. Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą tej wiadomości, prosimy o natychmiastowe powiadomienie, za pośrednictwem poczty elektronicznej, nadawcy o pomyłkowym otrzymaniu tej wiadomości i usunięcie jej z komputera. Przypominamy, że ujawnianie, kopiowanie, przesyłanie lub podejmowanie jakichkolwiek działań w związku z treścią wiadomości, zawierającej informacje chronione przepisami prawa przez osoby inne niż adresat jest surowo wzbronione.
<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MDcxNjUyNjc0LjIzNDEyLjUyNTA3NTExMDE2MDE5NTUzMTlAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAwMyBGZWIgMjAyMCAwNzo1NToyNiAtMDAwMHxyYXR1c3pAc3pwcm90YXdhLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MA%3D%3D>
__________ ESET Endpoint Security __________
Ta wiadomosc e-mail zostala przeskanowana. Nie znaleziono zagrozen.
wiadomosc e-mail do: Walasek Dominika (d.walasek@szprotawa-um.pl); i.stanczak@szprotawa-um.pl; Radziszowska Beata (b.radziszowska@szprotawa-um.pl) z tematem FW: Mieszkancy i radni wobec raportu o stanie gminy - nie zawiera zagrozen
Wersja silnika detekcji: 20776 (20200203)
https://www.eset.pl lub https://www.eset.com
__________ ESET Endpoint Security __________
Ta wiadomosc e-mail zostala przeskanowana. Nie znaleziono zagrozen.
wiadomosc e-mail od: Poczta Ratusz do: Walasek Dominika; i.stanczak@szprotawa-um.pl; Radziszowska Beata z tematem FW: Mieszkancy i radni wobec raportu o stanie gminy - nie zawiera zagrozen
Wersja silnika detekcji: 20776 (20200203)
https://www.eset.pl lub https://www.eset.com
__________ ESET Endpoint Security __________
Ta wiadomosc e-mail zostala przeskanowana. Nie znaleziono zagrozen.
wiadomosc e-mail do: 17961@fedrowanie.siecobywatelska.pl z tematem FW: Mieszkancy i radni wobec raportu o stanie gminy - nie zawiera zagrozen
Wersja silnika detekcji: 20788 (20200205)
https://www.eset.pl lub https://www.eset.com
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KROŚNIEWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam skan pisma - odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
Bardzo proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
Z poważaniem,
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/22/POL_Kro%C5%9Bniewi
ce_COA.svg/2000px-POL_Kro%C5%9Bniewice_COA.svg.pngAleksandra Pawłowska
Sekretariat Burmistrza Krośniewic
cid:image005.png@01D4FE91.9CB68F70 <mailto:sekretariat@krosniewice.pl>
sekretariat@krosniewice.pl
tel. (24) 25-23-024
Urząd Miejski w Krośniewicach
ul. Poznańska 5
99-340 Krośniewice
NIP:775-11-21-423 REGON:000527865
<http://www.krosniewice.pl/> www.krosniewice.pl
Klauzula poufności
Ta wiadomość wraz z załącznikami zawarta w tej transmisji jest przeznaczona
tylko dla określonego adresata. Może ona zawierać zastrzeżone i poufne
informacje i jeżeli to nie Ty jesteś wskazanym odbiorcą, nie możesz
kopiować, rozpowszechniać lub podejmować żadnych czynności w oparciu o nią.
Jeżeli otrzymałeś tę transmisję przez pomyłkę, prosimy o niezwłoczne
poinformowanie nadawcy poprzez wysłanie odpowiedzi, a następnie skasować tą
wiadomość.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że w przypadku
przetwarzania danych osobowych Administratorem otrzymanych danych osobowych
jest Urząd Miejski w Krośniewicach ul. Poznańska 5, 99-340 Krośniewice.
Informacje szczegółowe zawarte zostały na stronie internetowej Urzędu.
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - odpowiedź na wniosek przez STRZELCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Dzień dobry, przesyłam w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
Z poważaniem: Monika Kujawa
Sekretariat: 24 356 66 01
W dniu 03.02.2020 o 09:44, sprawa-18240@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-18240@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BRZEŹNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej udzielam
odpowiedzi na poniższe pytania:
Ad1) Nie
Ad2) a
Ad3) b
Ad4) 0
Ad5) 0
Ad6) 0
Z poważaniem
Barbara Klęczar
Sekretarz
Gminy Brzeźnica
Urząd Gminy Brzeźnica
tel. 33 879 20 29 wew. 37
ooo Urząd Gminy Brzeźnica
ul. Krakowska 109
34-114 Brzeźnica
tel. 33 879 20 29
fax. 33 879 20 92
www.brzeznica.pl gmina@brzeznica.pl
W dniu 03-02-2020 o 09:45, SERVER pisze:
1
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
> Data: Mon, 03 Feb 2020 07:53:41 -0000
> Nadawca: sprawa-17904@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-17904@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: gmina@brzeznica.pl
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-17904@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZDUŃSKA WOLA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Twoja wiadomość
Do: sekretarz@ugzw.com.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 03.02.2020 09:46
odczytano w dniu 05.02.2020 07:22.
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez Wrocław w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Return Receipt
Your Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
document:
was biana.smolarkiewicz@um.wroc.pl
received
by:
at: 02/03/2020 10:34:27 AM
Administratorem Twoich danych osobowych jest: Prezydent Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, Polska | Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@um.wroc.pl | Cel przetwarzania Twoich danych osobowych: wymiana korespondencji w celu wypełnienia obowiązku prawnego, wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej (art. 6 ust. 1 lit. c oraz e RODO) | Informacje szczegółowe: http://bip.um.wroc.pl/daneosobowe
Odp: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SZCZANIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Przesyłam od na zapytanie w sprawie dostępu do informacji publicznej: ad. 1) Nie ad. 2) odp. a) ad. 3) odp. b) i e) ad. 4) trzech ad. 5) żaden ad. 6) żaden Proszę o potwierdzenie otrzymania odpowiedzi Czesław Słodnik Sekretarz Szczańca Dnia 4 lutego 2020 12:39 Gmina Szczaniec <ug@szczaniec.pl> napisał(a): From: sprawa-17959@fedrowanie.siecob <sprawa-17959@fedrowanie.sieco Sent: Monday, February 3, 2020 8:55 AM To: ug@szczaniec.pl Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź) a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki. 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi): a) nie informowano o tym mieszkańców b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki. 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-17959@fedrowanie.siecob Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji -- Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 www.siecobywatelska.pl www.siecobywatelska.pl www.watchdogportal.pl www.watchdogportal.pl www.funduszesoleckie.pl www.funduszesoleckie.pl www.informacjapubliczna.org www.informacjapubliczna.org NIP 526282872
odpowiedź na wniosek przez CIECHOCINEK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Witam serdecznie, w załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek.
--
*Renata Paczkowska
inspektor ds. organizacyjnych*
Biuro Organizacyjne
Urzędu Miejskiego w Ciechocinku
tel. 54 416 18 00 wew 134
e-mail: or@ciechocinek.pl
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187