Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
odpowiedź na pytania ws. informacji publicznej z 10.02.2020r. przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Ad.1. Radni Rady Gminy Kolno nie podejmowali próby w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących reportu o stanie gminy ani z
początkiem 2019r. ani po przedłożeniu raportu w maju 2019r mimo
skwitowania go że 'To żaden raport" i mimo zawarcia w nim
kilkudziesięciu wniosków sugerujących podjęcie szeregu inicjatyw
uchwałodawczych porządkujących zarówno dokumenty strategicznie przejęte
wcześniej i nadal obowiązujące, jak również porządkujące radosną
twórczość legislacyjną z przeszłości. Niestety bez echa ze strony Rady.
Przykładowo statut Gminy Kolno od 2007 r. posiada 10 zmian ostatnia z
maja 2018 i mimo kolejnych zmian w ustawie o samorządzie gminnym i dwóch
kolejnych projektów jednolitych tekstów statutu Rada nie przystępuje do
procedowania projektu uchwały w tej sprawie.
Ad.2. a)
Jednak założenia do raportu o stanie gminy były wynikiem kompromisu jaki
zaczerpnięto z sugestii opracowania Związku Miast Polskich oraz jak i
Fundacji Batorego. Tak naprawdę w związku z powyższym (Ad.1.) kolejne
opracowanie nadal będzie miało charakter pionierskiego eksperymentu z
uwagi na fakt, ze małe i niezamożne gminy nie stać na kosztowne
opracowania w systemie zleconym przy których zaangażowanie szczupłych
kadr jakimi gmina dysponuje byłoby i tak nie mniejsze.
Ad.3. b), e) i g) oraz wielokrotnie na wcześniejszych sesjach przed
przedstawieniem opracowania tego dokumentu na sesji majowej w 2019r.
Ad.4-6.
Oprócz kilku wypowiedzi radnych, w tym jednej podsumowującej że to
"żaden raport", udział mieszkańców w debacie nad tym opracowaniem
zerowy. Rada nie ustosunkowała się do żadnych sugestii i wniosków
wynikających z podsumowania realizacji strategii i programów
wieloletnich zawartych we wnioskach końcowych raportu.
Reasumując:
Trudno się domyślać intencji ustawodawcy wprowadzającego ten nowy bardzo
absorbujący coroczny obowiązek z efektów którego, organ stanowiący gminy
nawet nie raczy skorzystać, zaś ustawodawca nie przewidział dla tego
organu mechanizmów dyscyplinujących, zobowiązujących do obligatoryjnego
zajęcia konkretnego stanowiska w formie stosownej uchwały korygującej
dotychczasowe zamierzenia strategiczne gminy w oparciu o zasugerowane
wnioski końcowe. Jestem przekonany, że sens i skutek takiego obowiązku
byłby większy gdyby opracowanie powstawało na koniec i na początek
kadencji, stanowiąc sobą niejako bilans otwarcia dla nowych władz gminy.
Szereg elementów przedstawianych w raporcie charakteryzuje się zbyt
wielką niezmiennością w czasie szczególnie w małych i ubogich gminach i
tworzenie kilkudziesięciostronicowych opracowań powtarzających co roku
te same dane jest trwonieniem czasu pracowników samorządowych na co
dzień borykających się z bieżącymi obowiązkami.
Sporządził:
Krzysztof Nałęcz - Sekretarz Gminy Kolno
w załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie przesłane do tutejszego urzędu w dniu 11 lutego 2020 r. przez TRZCIŃSKO-ZDRÓJ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Trzcińsko-Zdrój, dnia 14 lutego 2020 r.
w załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie przesłane do tutejszego urzędu w dniu 11 lutego 2020 r.
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
Ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
BRKiA.0710.2.2020.BRKiA
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Informuję, że:
Ad. 1 Radni Rady Miejskiej podjęli uchwałę dotycząca raportu o stanie gminy, uchwała jest dostępna na stronie http://bip.trzcinsko-zdroj.pl/rada/uchwaly/2019/14/96.dhtml.
Ad. 2. Raport przygotowali pracownicy wydziałów i składali informację do zastępcy Burmistrza, który scalił raport.
Ad. 3 Społeczność informowano poprzez udostępnienie:
a) na stronie BIP http://bip.trzcinsko-zdroj.pl/strony/menu/105.dhtml
b) stronie internetowej https://www.trzcinsko-zdroj.pl/aktualnosci/pokaz/3023 ( informacja o możliwości zabrania głosu).
c) Na fb https://www.facebook.com/trzcinskozdroj/posts/2305188876231984?__tn__=K-R
Ad. 4. Radni nie zabrali głosu w debacie.
Ad. 5. Dwóch mieszkańców zgłosiło się do udziału w debacie.
Ad. 6. Jeden mieszkaniec wypowiedział się w debacie / http://bip.trzcinsko-zdroj.pl/rada/protokoly/sesje/2019/14/175.dhtml / https://trzcinskozdroj.tv-polska.eu/film/469398-x-sesja-rady-miejskiej-w-trzcinsku---zdroju-28-czerwca-2019-r-
pozdrawiam
--------------------------------------------------------------
Sylwia Tyrpa
Stanowisko ds. obsługi biura Rady Miejskiej, kadr, bhp, wyborów i obsługi Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Urząd Miejski Trzcińsko-Zdrój
ul. Rynek 15
tel. 91 4148 001 wew. 30
Informujemy, że Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie jest Gmina Trzcińsko-Zdrój, reprezentowana przez Burmistrza Trzcińska-Zdroju. Dokładne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie BIP Urzędu pod adresem:
http://bip.trzcinsko-zdroj.pl/strony/menu/82.dhtml
informacja publiczna przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
w załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie przesłane do tutejszego urzędu w dniu 11 lutego 2020 r.
Trzcińsko-Zdrój, dnia 14 lutego 2020 r.
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
Ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
BRKiA.0710.2.2020.BRKiA
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Informuję, że:
Ad. 1 Radni Rady Miejskiej podjęli uchwałę dotycząca raportu o stanie gminy, uchwała jest dostępna na stronie http://bip.trzcinsko-zdroj.pl/rada/uchwaly/2019/14/96.dhtml.
Ad. 2. Raport przygotowali pracownicy wydziałów i składali informację do zastępcy Burmistrza, który scalił raport.
Ad. 3 Społeczność informowano poprzez udostępnienie:
a) na stronie BIP http://bip.trzcinsko-zdroj.pl/strony/menu/105.dhtml
b) stronie internetowej https://www.trzcinsko-zdroj.pl/aktualnosci/pokaz/3023 ( informacja o możliwości zabrania głosu).
c) Na fb https://www.facebook.com/trzcinskozdroj/posts/2305188876231984?__tn__=K-R
Ad. 4. Radni nie zabrali głosu w debacie.
Ad. 5. Dwóch mieszkańców zgłosiło się do udziału w debacie.
Ad. 6. Jeden mieszkaniec wypowiedział się w debacie / http://bip.trzcinsko-zdroj.pl/rada/protokoly/sesje/2019/14/175.dhtml / https://trzcinskozdroj.tv-polska.eu/film/469398-x-sesja-rady-miejskiej-w-trzcinsku---zdroju-28-czerwca-2019-r-
--------------------------------------------------------------
Sylwia Tyrpa
Stanowisko ds. obsługi biura Rady Miejskiej, kadr, bhp, wyborów i obsługi Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Urząd Miejski Trzcińsko-Zdrój
ul. Rynek 15
tel. 91 4148 001 wew. 30
Informujemy, że Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie jest Gmina Trzcińsko-Zdrój, reprezentowana przez Burmistrza Trzcińska-Zdroju. Dokładne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie BIP Urzędu pod adresem:
http://bip.trzcinsko-zdroj.pl/strony/menu/82.dhtml
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej z dnia 10 lutego
2020r. dotyczący :
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy udzielam odpowiedzi na
poniższe pytania :
Pytanie nr 1 -Tak
Pytanie nr 2 - odpowiedź - ppkt : a i b
Pytanie nr 3 - odpowiedź - ppkt: b i e
Pytanie nr 4 - odpowiedź - 1
Pytanie nr 5 - odpowiedź - 0
Pytanie nr 6 - odpowiedź - 0
Z poważaniem
Krystyna Wojtyło
Sekretarz Gminy Przemyśl
Tel.168889405
odpowiedź na wniosek o udost. informacji publicznej przez LUBIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący raportu o stanie gminy w Gminie Miejskiej Lubin.
Pozdrawiam
Joanna Piszczek
Biuro Rady Miejskiej w Lubinie
tel. 76 7491503
Urząd Miejski w Lubinie
ul. Kilińskiego 10
59-300 Lubin
tel. 76 7468-100, fax. 76 7468-267
http://www.lubin.pl
http://www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
e-mail: kontakt@um.lubin.pl
skrytka ePUAP: /um-lubin/skrytka
Odpowiedź na wniosek: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SYCÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
UMiG w Sycowie udziela odpowiedzi na wniosek z dnia 03.02.2020 r.
Ad. 1 Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym.
Ad. 2 A)
Ad. 3 Poprzez porządek obrad Sesji Rady Miasta oraz na stronach BIP
Gminy Syców.
Ad. 4 Głos w debacie na temat raportu o stanie gminy zabrało 4 radnych.
Ad. 5 W debacie na temat raportu o stanie gminy żaden mieszkaniec nie
zgłosił chęci zabrania głosu.
Ad. 6 W debacie na temat raportu o stanie gminy żaden mieszkaniec nie
wypowiedział się.
Z poważaniem,
herb Sycowa
*Tomasz Bugaryn*
Sekretarz Miasta i Gminy Syców
Urząd Miasta i Gminy w Sycowie
ul. Mickiewicza 1, 56-500 Syców
tel. +48 62 785 5116; fax 62 785 5104
e-mail: sekretarz@sycow.pl <mailto:sekretarz@sycow.pl>
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję Pana/Panią, że
Administratorem przetwarzanych Pana/Pani danych
osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Syców. Dodatkowe informacje
dotyczące ochrony danych osobowych mogą
Państwo znaleźć na stronie.
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SULĘCZYNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznych udzielam poniżej odpowiedzi na zadane pytania :
1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Nie podjęto takiej uchwały
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
4 radnych
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Mieszkańcy nie podejmowali dyskusji
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Mieszkańcy nie brali udziału w debacie
From: sprawa-19204@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-19204@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, February 10, 2020 9:40 AM
To: sekretarz@ug.suleczyno.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19204@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19204@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTMyNDAxNzUzLjMyMTQyLjcxMjQ4NjMxMDYyNTg2NDcyMTRAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAxMCBGZWIgMjAyMCAwODo0MDoxNyAtMDAwMHxzZWtyZXRhcnpAdWcuc3VsZWN6eW5vLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ>
Wysyłanie wiadomości e-mail: Color1478 przez KOSÓW LACKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
Kosów Lacki, dnia 14.02.2020
W załączeniu przesyłam odpowiedź na pismo z dnia 9 lutego 2020 r.
Daniela Prokopczuk
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub łączami):
Color1478
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CZARNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
OA.1431.1.2020
W odpowiedzi na poniższy wniosek Urząd Gminy w Czarnej informuje:
Ad.1) - Radni Rady Gminy Czarna nie podjęli takiej uchwały;
Ad.2) – odpowiedź a) pracowali nad nim pracownicy z poszczególnych jednoosobowych stanowisk pracy, składali do sekretarza gminy. Ostateczny kształt raportowi nadał Wójt.
Ad.3) – negatywnie – nie informowano. Jedynie w programie sesji zawarto punkt – Debata nad Raportem o stanie Gminy.
Ad.4) – 4 radnych;
Ad.5) – 0;
Ad.6) – 0;
Z up. Wójta
Krystyna Gąsiorowska
Inspektor w Urzędzie Gminy w Czarnej
From: sprawa-18902@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-18902@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 8:35 AM
To: urzad@czarna.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18902@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18902@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTMyMDExOTkzLjgyNjEuMTc1OTg4NzkwMDE2NTIyNDA0NzdAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAxMCBGZWIgMjAyMCAwNzozNToxOSAtMDAwMHx1cnphZEBjemFybmEucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXww>
odpowiedź na informację publiczną dotyczącą raportu o stanie Gminy Trzyciąż za 2018r. przez TRZYCIĄŻ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na informację publiczną dotyczącą
raportu o stanie Gminy Trzyciąż za 2018r.
Urząd Gminy Trzyciąż
ul. Leśna 4
32-353 Trzyciąż
Odp. na wniosek o udostępnienie inf.publ. przez WYDMINY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem
Emilia Chojnowska-Deleżuch
Urząd Gminy Wydminy
odpowiedź na wniosek udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
W odpowiedzi na wniosek z dnia 03.02.2020 r. o udostępnienie informacji
publicznej w załączeniu przekazuję pismo znak: RGOś.0001.4.2020 z dnia
14.02.2020 r.
--
Z poważaniem
Katarzyna Marszał
----------------------------------------------------
Urząd Gminy Dobryszyce
ul. Wolności 8, 97-505 Dobryszyce
tel. (44) 681-11-93, fax. (44) 681-10-28
www.dobryszyce.i-bip.pl
----------------------------------------------------
Zgodnie z art. 13 RODO, informuję, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Dobryszyce
- kontakt z inspektorem ochrony danych:magdalena@kuszmider.com.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia korespondencji emaliowej, udzielanie odpowiedzi na pismo lub wniosek skierowane drogą elektroniczną na podstawie art. 6 ust.1 pkt a RODO.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych podmiotów, państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
- posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, żądaniem usunięcia, wniesienia sprzeciwu;
- ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.
Powyższa korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu, do którego jest adresowana i może zawierać informacje o charakterze poufnym lub zastrzeżonym. Nieuprawnione wykorzystanie informacji zawartych w wiadomości e-mail przez osobę lub podmiot nie będący jej adresatem jest zabronione odpowiednimi przepisami prawa.
Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne zawiadomienie nadawcy drogą elektroniczną lub telefonicznie i usunięcie tej treści z poczty elektronicznej.
Odpowiedz na wniosek Gmina Kolno przez KOLNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
odpowiedź na wniosek przez RADOMYŚL WIELKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji
publicznej dotyczącej raportu o stanie gminy Radomyśl Wielki
Biuro Rady Miejskiej w Radomyślu Wielkim
Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki
Tel. (14) 680 89 03, 510 082 736
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez Bielsko-Biała w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na Państwa e-mail z dnia 10 lutego 2020 r. w załączeniu przesyłam pismo zawierające odpowiedzi na zadane przez Państwa pytania.
Z poważaniem,
Piotr Oślak
Inspektor
w Wydziale Strategii i Rozwoju Gospodarczego
Urząd Miejski w Bielsku-Białej
pl. Ratuszowy 1
43-300 Bielsko-Biała
tel. +48 (33) 4971485
e-mail: p.oslak@um.bielsko.pl
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nota:
Informacje zawarte w tym liście i/lub załączonym dokumencie są przeznaczone jedynie dla użytkowników wymienionych powyżej i mogą zawierać informacje poufne, które nie mogą być ujawniane.
Jeśli otrzymałeś/otrzymałaś tę wiadomość przez pomyłkę lub z innego powodu to proszę o poinformowanie mnie o tym fakcie. W takim przypadku zostałeś/zostałaś właśnie poinformowany/poinformowana, że zabronione jest czytanie i ujawnianie informacji zawartych w tym liście w jakiejkolwiek formie komukolwiek.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Bielska-Białej, pl. Ratuszowy 1 43-300 Bielsko-Biała;
Informujemy, iż Pani/Pana dane osobowe, przesłane do Prezydenta Miasta Bielska-Białej są gromadzone, przetwarzane i przechowywane w celu prowadzenia korespondencji z Państwem i w celu, dla którego zostały udostępnione; podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora – art. 6 ust 1 lit f RODO;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez Prezydenta Miasta Bielska-Białej zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
W związku z przetwarzaniem danych przez Prezydenta Miasta Bielska-Białej przysługuje Pani/Panu prawo wglądu, modyfikacji, udostępnienia, ograniczenia przetwarzania, usunięcia i przenoszenia danych osobowych;
Informujemy iż przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
kontakt do Inspektora Ochrony Danych: e-mail: <mailto:iod@um.bielsko.pl> iod@um.bielsko.pl, tel. 33-49-71-721 lub pisemnie na adres administratora;
więcej informacji o ochronie danych osobowych można uzyskać na stronie <http://www.um.bielsko.pl/> www.um.bielsko.pl
2
From: <mailto:sprawa-19480@fedrowanie.siecobywatelska.pl> sprawa-19480@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Monday, February 10, 2020 10:57 AM
To: informacja@bielsko-biala.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19480@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872Obraz usunięty przez nadawcę.
odpowiedź na wniosek przez RADOMYŚL WIELKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji
publicznej dotyczącej raportu o stanie gminy Radomyśl Wielki
Biuro Rady Miejskiej w Radomyślu Wielkim
Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki
Tel. (14) 680 89 03, 510 082 736
Odpowiedź - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CZERMIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
W dniu 10.02.2020 o 14:30, sprawa-19878@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Urząd Gminy Czermin
Czermin 47
63-304 Czermin
tel.627416031
Uprzejmie informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Czermin,
Czermin 47 63-304 Czermin, tel. 627416031, e-mail: ugczermin@czermin.wlkp.pl.
Pełny tekst informacji dotyczący przetwarzania danych osobowych oraz Państwa praw
w zakresie ochrony danych osobowych znajduje na http://czermin.wlkp.pl/ochrona-danych-osobowych/
1W dniu 10.02.2020 o 14:30, sprawa-19878@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19878@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>--
Urząd Gminy Czermin
Czermin 47
63-304 Czermin
tel.627416031Uprzejmie informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Czermin,
Czermin 47 63-304 Czermin, tel. 627416031, e-mail: ugczermin@czermin.wlkp.pl.
Pełny tekst informacji dotyczący przetwarzania danych osobowych oraz Państwa praw
w zakresie ochrony danych osobowych znajduje na http://czermin.wlkp.pl/ochrona-danych-osobowych/
odpowiedż przez BUDZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Przesyłam w załączeniu odpowiedź.
Z poważaniem
Janina Pieronkiewicz
Sekretarz gminy
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SIEROSZEWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Urząd Gminy Sieroszewice w załączeniu przesyła odpowiedź SR.1431.8.2020 na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
M. Mądra
Urząd Gminy Sieroszewice
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez REDA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Szanowni Państwo!
W ślad za wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020 r. poniżej odpowiadamy na zadane w nim pytania:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? - NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
Pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
Informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? – W debacie głos zabrało 11 radnych (na 21 członków rady).
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? - Żaden
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? - Żaden
Z poważaniem
Stella Sobczak
Urząd Miasta w Redzie
Referat Organizacyjny
Tel. 58 738 60 04
Administratorem danych osobowych pozyskanych w związku z prowadzeniem niniejszej korespondencji e-mail jest Burmistrz Miasta Redy. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych dostępne są na stronie: <https://bip.reda.pl/dokumenty/menu/59> https://bip.reda.pl/dokumenty/menu/59
1
From: sprawa-19298@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19298@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-19298@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 10:00 AM
To: sekretariat@reda.pl <mailto:sekretariat@reda.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19298@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19298@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LEONCIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r.
Z poważaniem,
Agnieszka Wasiak
Insp. ds. ksiegowości budżetowej, IOD
Urząd Gminy Leoncin
tel. (22) 785-65-82(85) w. 23
fax. (22) 785- 66-00 w.15
2
From: Urząd Gminy Leoncin [mailto:gmina@leoncin.pl]
Sent: Tuesday, February 11, 2020 9:31 AM
To: A Wasiak
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
From: sprawa-18606@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18606@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-18606@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 9, 2020 10:45 PM
To: gmina@leoncin.pl <mailto:gmina@leoncin.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18606@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18606@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
odpowiedź na zapytania przez MIKSTAT w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Mikstat, 14 lutego 2020 r.
Odpowiadając na pytania z 10.02.2020 r. (temat: Mieszkańcy i radni wobec
raportu o stanie gminy) informuję:
1) Rada Miejska w Mikstacie w 2019 r. nie podejmowała takiej uchwały,
2) nad raportem w 2019 r. pracowali poszczególni pracownicy Urzędu
Miasta i Gminy Mikstat oraz jednostek podległych, którzy następnie składali
informacje do koordynatora,
3) informacja na ten temat ukazała się na stronie internetowej gminy
oraz w BIP,
4) pojedyncze głosy w czasie dyskusji na komisjach oraz jeden radny w
czasie sesji rady,
5) w wyznaczonym terminie nikt z mieszkańców nie zgłosił się do debaty
na temat raportu,
6) nikt z mieszkańców nie wypowiadał się w debacie podczas sesji.
Z poważaniem
Przemysław Klimek, specjalista ds. promocji, kultury i sportu w Urzędzie
Miasta i Gminy Mikstat
SGm.1431.1.2020 -odpowiedźna wniosek o udzielenie informacji publicznej (raport o stanie gminy) przez ROKIETNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry,
zgodnie z wnioskiem o udzielenie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020
r., przesyłam w załączeniu odpowiedź na zawarte w nim pytania.
Z poważaniem,
Danuta Potrawiak
Sekretarz gminy Rokietnica
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej [Sprawa#ZO.1431.0021.2020] przez Siemianowice Śląskie w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dokumenty: ZO.KW.0145.2020
Znak sprawy: ZO.1431.0021.2020
Rej. koresp. wych.: RKW-email-001204/20
Wysłane przez: Agnieszka Bobowska
Wydział Organizacji i Zarządzania Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Agnieszka Bobowska
Wydział Organizacji i Zarządzania
Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
--
W przypadku kontynuacji korespondencji w aktualnej sprawie prosimy nie usuwać znaku sprawy z tematu wiadomości.
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PNIEWY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Dzień dobry,
w imieniu Pana Sekretarza Macieja Michalskiego w załączeniu przesyłam
odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznych.
________________________
Z poważaniem,
Paulina Prus
UG Pniewy
(48) 668-64-24 wew. 101
W dniu 2020-02-09 o 22:53, sprawa-18679@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-18679@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187