Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

odpowiedź na pytania ws. informacji publicznej z 10.02.2020r. przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Ad.1. Radni Rady Gminy Kolno nie podejmowali próby w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących reportu o stanie gminy ani z
początkiem 2019r. ani po przedłożeniu raportu w maju 2019r mimo
skwitowania go że 'To żaden raport" i mimo zawarcia w nim
kilkudziesięciu wniosków sugerujących podjęcie szeregu inicjatyw
uchwałodawczych porządkujących zarówno dokumenty strategicznie przejęte
wcześniej i nadal obowiązujące, jak również porządkujące radosną
twórczość legislacyjną z przeszłości. Niestety bez echa ze strony Rady.
Przykładowo statut Gminy Kolno od 2007 r. posiada 10 zmian ostatnia z
maja 2018 i mimo kolejnych zmian w ustawie o samorządzie gminnym i dwóch
kolejnych projektów jednolitych tekstów statutu Rada nie przystępuje do
procedowania projektu uchwały w tej sprawie.

Ad.2. a)

Jednak założenia do raportu o stanie gminy były wynikiem kompromisu jaki
zaczerpnięto z sugestii opracowania Związku Miast Polskich oraz jak i
Fundacji Batorego. Tak naprawdę w związku z powyższym (Ad.1.) kolejne
opracowanie nadal będzie miało charakter pionierskiego eksperymentu z
uwagi na fakt, ze małe i niezamożne gminy nie stać na kosztowne
opracowania w systemie zleconym przy których zaangażowanie szczupłych
kadr jakimi gmina dysponuje byłoby i tak nie mniejsze.

Ad.3. b), e) i g) oraz wielokrotnie na wcześniejszych sesjach przed
przedstawieniem opracowania tego dokumentu na sesji majowej w 2019r.

Ad.4-6.

Oprócz kilku wypowiedzi radnych, w tym jednej podsumowującej że to
"żaden raport", udział mieszkańców w debacie nad tym opracowaniem
zerowy. Rada nie ustosunkowała się do żadnych sugestii i wniosków
wynikających z podsumowania realizacji strategii i programów
wieloletnich zawartych we wnioskach końcowych raportu.

Reasumując:

Trudno się domyślać intencji ustawodawcy wprowadzającego ten nowy bardzo
absorbujący coroczny obowiązek z efektów którego, organ stanowiący gminy
nawet nie raczy skorzystać, zaś ustawodawca nie przewidział dla tego
organu mechanizmów dyscyplinujących, zobowiązujących do obligatoryjnego
zajęcia konkretnego stanowiska w formie stosownej uchwały korygującej
dotychczasowe zamierzenia strategiczne gminy w oparciu o zasugerowane
wnioski końcowe. Jestem przekonany, że sens i skutek takiego obowiązku
byłby większy gdyby opracowanie powstawało na koniec i na początek
kadencji, stanowiąc sobą niejako bilans otwarcia dla nowych władz gminy.
Szereg elementów przedstawianych w raporcie charakteryzuje się zbyt
wielką niezmiennością w czasie szczególnie w małych i ubogich gminach i
tworzenie kilkudziesięciostronicowych opracowań powtarzających co roku
te same dane jest trwonieniem czasu pracowników  samorządowych na co
dzień borykających się z bieżącymi obowiązkami.

Sporządził:

Krzysztof Nałęcz - Sekretarz Gminy Kolno

w załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie przesłane do tutejszego urzędu w dniu 11 lutego 2020 r. przez TRZCIŃSKO-ZDRÓJ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Trzcińsko-Zdrój, dnia 14 lutego 2020 r.

w załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie przesłane do tutejszego urzędu w dniu 11 lutego 2020 r.

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska

Watchdog Polska

Ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

BRKiA.0710.2.2020.BRKiA

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej

Informuję, że:

Ad. 1 Radni Rady Miejskiej podjęli uchwałę dotycząca raportu o stanie gminy, uchwała jest dostępna na stronie http://bip.trzcinsko-zdroj.pl/rada/uchwaly/2019/14/96.dhtml.

Ad. 2. Raport przygotowali pracownicy wydziałów i składali informację do zastępcy Burmistrza, który scalił raport.

Ad. 3 Społeczność informowano poprzez udostępnienie:

a) na stronie BIP http://bip.trzcinsko-zdroj.pl/strony/menu/105.dhtml

b) stronie internetowej https://www.trzcinsko-zdroj.pl/aktualnosci/pokaz/3023 ( informacja o możliwości zabrania głosu).

c) Na fb https://www.facebook.com/trzcinskozdroj/posts/2305188876231984?__tn__=K-R

Ad. 4. Radni nie zabrali głosu w debacie.

Ad. 5. Dwóch mieszkańców zgłosiło się do udziału w debacie.

Ad. 6. Jeden mieszkaniec wypowiedział się w debacie / http://bip.trzcinsko-zdroj.pl/rada/protokoly/sesje/2019/14/175.dhtml / https://trzcinskozdroj.tv-polska.eu/film/469398-x-sesja-rady-miejskiej-w-trzcinsku---zdroju-28-czerwca-2019-r-

pozdrawiam

--------------------------------------------------------------

Sylwia Tyrpa
Stanowisko ds. obsługi biura Rady Miejskiej, kadr, bhp, wyborów i obsługi Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Urząd Miejski Trzcińsko-Zdrój
ul. Rynek 15
tel. 91 4148 001 wew. 30

Informujemy, że Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie jest Gmina Trzcińsko-Zdrój, reprezentowana przez Burmistrza Trzcińska-Zdroju. Dokładne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie BIP Urzędu pod adresem:

http://bip.trzcinsko-zdroj.pl/strony/menu/82.dhtml

2

informacja publiczna przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

w załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie przesłane do tutejszego urzędu w dniu 11 lutego 2020 r.

Trzcińsko-Zdrój, dnia 14 lutego 2020 r.

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska

Watchdog Polska

Ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

BRKiA.0710.2.2020.BRKiA

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej

Informuję, że:

Ad. 1 Radni Rady Miejskiej podjęli uchwałę dotycząca raportu o stanie gminy, uchwała jest dostępna na stronie http://bip.trzcinsko-zdroj.pl/rada/uchwaly/2019/14/96.dhtml.

Ad. 2. Raport przygotowali pracownicy wydziałów i składali informację do zastępcy Burmistrza, który scalił raport.

Ad. 3 Społeczność informowano poprzez udostępnienie:

a) na stronie BIP http://bip.trzcinsko-zdroj.pl/strony/menu/105.dhtml

b) stronie internetowej https://www.trzcinsko-zdroj.pl/aktualnosci/pokaz/3023 ( informacja o możliwości zabrania głosu).

c) Na fb https://www.facebook.com/trzcinskozdroj/posts/2305188876231984?__tn__=K-R

Ad. 4. Radni nie zabrali głosu w debacie.

Ad. 5. Dwóch mieszkańców zgłosiło się do udziału w debacie.

Ad. 6. Jeden mieszkaniec wypowiedział się w debacie / http://bip.trzcinsko-zdroj.pl/rada/protokoly/sesje/2019/14/175.dhtml / https://trzcinskozdroj.tv-polska.eu/film/469398-x-sesja-rady-miejskiej-w-trzcinsku---zdroju-28-czerwca-2019-r-

--------------------------------------------------------------

Sylwia Tyrpa
Stanowisko ds. obsługi biura Rady Miejskiej, kadr, bhp, wyborów i obsługi Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Urząd Miejski Trzcińsko-Zdrój
ul. Rynek 15
tel. 91 4148 001 wew. 30

Informujemy, że Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie jest Gmina Trzcińsko-Zdrój, reprezentowana przez Burmistrza Trzcińska-Zdroju. Dokładne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie BIP Urzędu pod adresem:

http://bip.trzcinsko-zdroj.pl/strony/menu/82.dhtml

2

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej z dnia 10 lutego
2020r. dotyczący :

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy udzielam odpowiedzi na
poniższe pytania :

Pytanie nr 1 -Tak

Pytanie nr 2 - odpowiedź - ppkt : a i b

Pytanie nr 3 - odpowiedź - ppkt: b i e

Pytanie nr 4 - odpowiedź - 1

Pytanie nr 5 - odpowiedź - 0

Pytanie nr 6 - odpowiedź - 0

Z poważaniem

Krystyna Wojtyło

Sekretarz Gminy Przemyśl

Tel.168889405

odpowiedź na wniosek o udost. informacji publicznej przez LUBIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący raportu o stanie gminy w Gminie Miejskiej Lubin.

Pozdrawiam

Joanna Piszczek

Biuro Rady Miejskiej w Lubinie
tel. 76 7491503

Urząd Miejski w Lubinie
ul. Kilińskiego 10
59-300 Lubin
tel. 76 7468-100, fax. 76 7468-267
http://www.lubin.pl
http://www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
e-mail: kontakt@um.lubin.pl
skrytka ePUAP: /um-lubin/skrytka

1

Odpowiedź na wniosek: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SYCÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

UMiG w Sycowie udziela odpowiedzi na wniosek z dnia 03.02.2020 r.

Ad. 1 Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym.

Ad. 2 A)

Ad. 3 Poprzez porządek obrad Sesji Rady Miasta oraz na stronach BIP
Gminy Syców.

Ad. 4  Głos w debacie na temat raportu o stanie gminy zabrało 4 radnych.

Ad. 5 W debacie na temat raportu o stanie gminy żaden mieszkaniec nie
zgłosił chęci zabrania głosu.

Ad. 6 W debacie na temat raportu o stanie gminy żaden mieszkaniec nie
wypowiedział się.

Z poważaniem,

herb Sycowa
*Tomasz Bugaryn*
Sekretarz Miasta i Gminy Syców

Urząd Miasta i Gminy w Sycowie
ul. Mickiewicza 1, 56-500 Syców
tel. +48 62 785 5116; fax 62 785 5104
e-mail: sekretarz@sycow.pl <mailto:sekretarz@sycow.pl>

 Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję Pana/Panią, że
Administratorem przetwarzanych Pana/Pani danych
osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Syców. Dodatkowe informacje
dotyczące ochrony danych osobowych mogą
Państwo znaleźć na stronie.

2

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SULĘCZYNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznych udzielam poniżej odpowiedzi na zadane pytania :

1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Nie podjęto takiej uchwały

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

4 radnych

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Mieszkańcy nie podejmowali dyskusji

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Mieszkańcy nie brali udziału w debacie

Wysyłanie wiadomości e-mail: Color1478 przez KOSÓW LACKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Kosów Lacki, dnia 14.02.2020

W załączeniu przesyłam odpowiedź na pismo z dnia  9 lutego 2020 r.

Daniela Prokopczuk

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub łączami):
Color1478

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CZARNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

OA.1431.1.2020

W odpowiedzi na poniższy wniosek Urząd Gminy w Czarnej informuje:

Ad.1) - Radni Rady Gminy Czarna nie podjęli takiej uchwały;

Ad.2) – odpowiedź a) pracowali nad nim pracownicy z poszczególnych jednoosobowych stanowisk pracy, składali do sekretarza gminy. Ostateczny kształt raportowi nadał Wójt.

Ad.3) – negatywnie – nie informowano. Jedynie w programie sesji zawarto punkt – Debata nad Raportem o stanie Gminy.

Ad.4) – 4 radnych;

Ad.5) – 0;

Ad.6) – 0;

Z up. Wójta

Krystyna Gąsiorowska

Inspektor w Urzędzie Gminy w Czarnej

odpowiedź na informację publiczną dotyczącą raportu o stanie Gminy Trzyciąż za 2018r. przez TRZYCIĄŻ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Dzień dobry,
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na informację publiczną dotyczącą
raportu o stanie Gminy Trzyciąż za 2018r.
Urząd Gminy Trzyciąż
ul. Leśna 4
32-353 Trzyciąż

1

Odp. na wniosek o udostępnienie inf.publ. przez WYDMINY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem
Emilia Chojnowska-Deleżuch
Urząd Gminy Wydminy

1

odpowiedź na wniosek udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W odpowiedzi na wniosek z dnia 03.02.2020 r. o udostępnienie informacji
publicznej  w załączeniu przekazuję pismo znak: RGOś.0001.4.2020 z dnia
14.02.2020 r.

--

Z poważaniem
Katarzyna Marszał

----------------------------------------------------
Urząd Gminy Dobryszyce
ul. Wolności 8, 97-505 Dobryszyce
tel. (44) 681-11-93, fax. (44) 681-10-28
www.dobryszyce.i-bip.pl
----------------------------------------------------

Zgodnie z art. 13 RODO, informuję, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Dobryszyce
- kontakt z inspektorem ochrony danych:magdalena@kuszmider.com.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia korespondencji emaliowej, udzielanie odpowiedzi na pismo lub wniosek skierowane drogą elektroniczną na podstawie art. 6 ust.1 pkt a RODO.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych podmiotów, państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
- posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, żądaniem usunięcia, wniesienia sprzeciwu;
- ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.
Powyższa korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu, do którego jest adresowana i może zawierać informacje o charakterze poufnym lub zastrzeżonym. Nieuprawnione wykorzystanie informacji zawartych w wiadomości e-mail przez osobę lub podmiot nie będący jej adresatem jest zabronione odpowiednimi przepisami prawa.
Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne zawiadomienie nadawcy drogą elektroniczną lub telefonicznie i usunięcie tej treści z poczty elektronicznej.

1

odpowiedź na wniosek przez RADOMYŚL WIELKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji
publicznej dotyczącej raportu o stanie gminy Radomyśl Wielki

Biuro Rady Miejskiej w Radomyślu Wielkim

Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki

Tel. (14) 680 89 03, 510 082 736

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez Bielsko-Biała w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

W odpowiedzi na Państwa e-mail z dnia 10 lutego 2020 r. w załączeniu przesyłam pismo zawierające odpowiedzi na zadane przez Państwa pytania.

Z poważaniem,

Piotr Oślak

Inspektor

w Wydziale Strategii i Rozwoju Gospodarczego

Urząd Miejski w Bielsku-Białej

pl. Ratuszowy 1

43-300 Bielsko-Biała

tel. +48 (33) 4971485

e-mail: p.oslak@um.bielsko.pl

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nota:
Informacje zawarte w tym liście i/lub załączonym dokumencie są przeznaczone jedynie dla użytkowników wymienionych powyżej i mogą zawierać informacje poufne, które nie mogą być ujawniane.
Jeśli otrzymałeś/otrzymałaś tę wiadomość przez pomyłkę lub z innego powodu to proszę o poinformowanie mnie o tym fakcie. W takim przypadku zostałeś/zostałaś właśnie poinformowany/poinformowana, że zabronione jest czytanie i ujawnianie informacji zawartych w tym liście w jakiejkolwiek formie komukolwiek.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Bielska-Białej, pl. Ratuszowy 1 43-300 Bielsko-Biała;

Informujemy, iż Pani/Pana dane osobowe, przesłane do Prezydenta Miasta Bielska-Białej są gromadzone, przetwarzane i przechowywane w celu prowadzenia korespondencji z Państwem i w celu, dla którego zostały udostępnione; podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora – art. 6 ust 1 lit f RODO;

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez Prezydenta Miasta Bielska-Białej zgodnie z instrukcją kancelaryjną;

W związku z przetwarzaniem danych przez Prezydenta Miasta Bielska-Białej przysługuje Pani/Panu prawo wglądu, modyfikacji, udostępnienia, ograniczenia przetwarzania, usunięcia i przenoszenia danych osobowych;

Informujemy iż przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;

kontakt do Inspektora Ochrony Danych: e-mail: <mailto:iod@um.bielsko.pl> iod@um.bielsko.pl, tel. 33-49-71-721 lub pisemnie na adres administratora;

więcej informacji o ochronie danych osobowych można uzyskać na stronie <http://www.um.bielsko.pl/> www.um.bielsko.pl

2

odpowiedź na wniosek przez RADOMYŚL WIELKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji
publicznej dotyczącej raportu o stanie gminy Radomyśl Wielki

Biuro Rady Miejskiej w Radomyślu Wielkim

Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki

Tel. (14) 680 89 03, 510 082 736

1

Odpowiedź - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CZERMIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W dniu 10.02.2020 o 14:30, sprawa-19878@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--

Urząd Gminy Czermin
Czermin 47
63-304 Czermin
tel.627416031

Uprzejmie informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Czermin,
Czermin 47 63-304 Czermin, tel. 627416031, e-mail: ugczermin@czermin.wlkp.pl.
Pełny tekst informacji dotyczący przetwarzania danych osobowych oraz Państwa praw
w zakresie ochrony danych osobowych znajduje na http://czermin.wlkp.pl/ochrona-danych-osobowych/

1

odpowiedż przez BUDZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Przesyłam w załączeniu odpowiedź.

Z poważaniem

Janina Pieronkiewicz

Sekretarz gminy

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SIEROSZEWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Urząd Gminy Sieroszewice w załączeniu przesyła odpowiedź SR.1431.8.2020 na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem
M. Mądra
Urząd Gminy Sieroszewice

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez REDA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo!

W ślad za wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020 r. poniżej odpowiadamy na zadane w nim pytania:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? - NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
Pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
Informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? – W debacie głos zabrało 11 radnych (na 21 członków rady).

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? - Żaden

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? - Żaden

Z poważaniem

Stella Sobczak

Urząd Miasta w Redzie

Referat Organizacyjny

Tel. 58 738 60 04

Administratorem danych osobowych pozyskanych w związku z prowadzeniem niniejszej korespondencji e-mail jest Burmistrz Miasta Redy. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych dostępne są na stronie: <https://bip.reda.pl/dokumenty/menu/59> https://bip.reda.pl/dokumenty/menu/59

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LEONCIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r.

Z poważaniem,

Agnieszka Wasiak

Insp. ds. ksiegowości budżetowej, IOD

Urząd Gminy Leoncin

tel. (22) 785-65-82(85) w. 23

fax. (22) 785- 66-00 w.15

2

odpowiedź na zapytania przez MIKSTAT w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Mikstat, 14 lutego 2020 r.

Odpowiadając na pytania z 10.02.2020 r. (temat: Mieszkańcy i radni wobec
raportu o stanie gminy) informuję:

1) Rada Miejska w Mikstacie w 2019 r. nie podejmowała takiej uchwały,

2) nad raportem w 2019 r. pracowali poszczególni pracownicy Urzędu
Miasta i Gminy Mikstat oraz jednostek podległych, którzy następnie składali
informacje do koordynatora,

3) informacja na ten temat ukazała się na stronie internetowej gminy
oraz w BIP,

4) pojedyncze głosy w czasie dyskusji na komisjach oraz jeden radny w
czasie sesji rady,

5) w wyznaczonym terminie nikt z mieszkańców nie zgłosił się do debaty
na temat raportu,

6) nikt z mieszkańców nie wypowiadał się w debacie podczas sesji.

Z poważaniem

Przemysław Klimek, specjalista ds. promocji, kultury i sportu w Urzędzie
Miasta i Gminy Mikstat

SGm.1431.1.2020 -odpowiedźna wniosek o udzielenie informacji publicznej (raport o stanie gminy) przez ROKIETNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

zgodnie z wnioskiem o udzielenie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020
r., przesyłam w załączeniu odpowiedź na zawarte w nim pytania.

Z poważaniem,

Danuta Potrawiak

Sekretarz gminy Rokietnica

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej [Sprawa#ZO.1431.0021.2020] przez Siemianowice Śląskie w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dokumenty: ZO.KW.0145.2020
Znak sprawy: ZO.1431.0021.2020
Rej. koresp. wych.: RKW-email-001204/20
Wysłane przez: Agnieszka Bobowska

Wydział Organizacji i Zarządzania Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem
Agnieszka Bobowska
Wydział Organizacji i Zarządzania
Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
--
W przypadku kontynuacji korespondencji w aktualnej sprawie prosimy nie usuwać znaku sprawy z tematu wiadomości.
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

2

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PNIEWY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Dzień dobry,

w imieniu Pana Sekretarza Macieja Michalskiego w załączeniu przesyłam
odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznych.

________________________
Z poważaniem,
Paulina Prus
UG Pniewy
(48) 668-64-24 wew. 101

W dniu 2020-02-09 o 22:53, sprawa-18679@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1