Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
odpowiedź na wniosek 1431.9.2020 SSO Watchdog Polska 14022020 przez PIŁA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry,
w załączeniu przekazuję odpowiedź (skan pisma OP-VII.1431.9.2020 z dnia
14 lutego 2020 r.) na Państwa wniosek z dnia 10 lutego 2020 r.; dla
poprawności udokumentowania podejmowanych czynności administracyjnych
uprzejmie proszę o potwierdzenie odebrania niniejszej korespondencji na
zwrotny adres e-mail lub poprzez automatyczne skorzystanie z funkcji
"Potwierdzenie przeczytania".
--
Z poważaniem
*Alicja Herba*
zastępca dyrektora Wydziału Organizacyjno-Prawnego
Urząd Miasta Piły
plac Staszica 10,
64-920 Piła
Tel. 67 210 42 91
adres e-mail: herba@um.pila.pl
logo
Powyższa korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
podmiotu, do którego jest adresowana i może zawierać informacje o
charakterze poufnym lub zastrzeżonym. Nieuprawnione wykorzystanie
informacji zawartych w wiadomości e-mail przez osobę lub podmiot nie
będący jej adresatem jest zabronione odpowiednimi przepisami prawa.
Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o
niezwłoczne zawiadomienie nadawcy drogą elektroniczną lub telefonicznie
i usunięcie jej treści z poczty elektronicznej. Dziękujemy.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Piły
jest Gmina Piła, reprezentowana przez Prezydenta Miasta Piły, z siedzibą
Pl. Staszica 10, 64-920 Piła. Dane osobowe w zakresie adresu e-mail
przetwarzane są w celu realizacji bieżącego kontaktu poprzez prowadzenie
korespondencji drogą elektroniczną. Jednocześnie administrator
przetwarza inne dane osobowe ujawnione w treści korespondencji (np.:
imię i nazwisko, adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail,
czas i data nadania/odebrania wiadomości, treść wiadomości, inne dane
identyfikacyjne podane w podpisie/wizytówkach nadawców/odbiorców), w
celu rozpatrzenia sprawy, która została przesłana drogą elektroniczną.
Na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej: RODO)1
osoba, której dane dotyczą ma prawo do dostępu do danych osobowych, ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przenoszenia danych oraz prawo do
cofnięcia zgody; skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na
przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. Zebrane
dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie
przepisów prawa, w tym osobom upoważnionym przez administratora danych,
podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia
przetwarzania danych, o której mowa w art. 28 RODO oraz podmiotom
będącym stroną postępowania (odbiorca, strona trzecia). Dane będą
przechowywane zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 z późn. zm.)
oraz na podstawie przepisów szczególnych określających inny okres
archiwalny niż w/w ustawa. Na podstawie przepisów o ochronie danych
osobowych, osoba której dane dotyczą ma prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. We wszystkich kwestiach
związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w tym także
przysługujących uprawnień można kontaktować się z inspektorem ochrony
danych ido@um.pila.pl Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże
konieczne dla skutecznej wymiany korespondencji drogą elektroniczną.
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWA SÓL w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Urząd Miejski w Nowej Soli w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
--
Pozdrawiam
Kancelaria Miasta
Urząd Miasta Nowa Sól
ul. Piłsudskiego 12
67-100 Nowa Sól
tel. 68 459 03 00
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MIŁOSŁAW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry,
Przesyłam odpowiedzi na pytania zamieszczone w Państwa wniosku o udzielenie informacji publicznej.
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Radni nie podjęli ww. uchwały.
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Jeden radny zabrał głos w debacie.
5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.
6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie.
Pozdrawiam
Anna Jakubowska
Inspektor ds. obsługi Rady
Urząd Gminy Miłosław
tel. 61 438 37 41
„Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję Pana/Panią, że:
Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Miłosław z siedzibą: ul. Wrzesińska 19, 62-320 Miłosław, tel.: 61 438 20 21, e-mail: sekretariat@miloslaw.info.pl
Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo znaleźć na stronie: http://www.miloslaw.bip.net.pl/?a=2641„
1
From: Sekretariat Burmistrza Gminy Miłosław [mailto:sekretariat@miloslaw.info.pl]
Sent: Friday, February 14, 2020 9:52 AM
To: biurorady@miloslaw.info.pl
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Sekretariat Burmistrza Gminy Miłosław
Katarzyna Kupś
Referat Rozwoju, Kultury, Sportu i Promocji
Urząd Gminy Miłosław
ul. Wrzesińska 19
62-320 Miłosław
tel: 61 438 37 35
„Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję Pana/Panią, że:
Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Miłosław z siedzibą:ul. Wrzesińska 19, 62-320 Miłosław, tel.: 61 438 20 21, e-mail:sekretariat@miloslaw.info.pl
Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo znaleźć na stronie: <http://www.miloslaw.bip.net.pl/?a=2641> http://www.miloslaw.bip.net.pl/?a=2641
From: sprawa-19956@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-19956@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 2:47 PM
To: sekretariat@miloslaw.info.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19956@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872Obraz usunięty przez nadawcę.
Odp. Informacja publiczna przez PILCHOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Udzielając odpowiedzi na wniosek o dostępie informacji publicznej
złożony drogą elektroniczną w dniu 10.02.2020 informuję, co następuje:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
Odp. NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
Odp. a
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
Odp. a
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Odp. Dwóch radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o
stanie gminy.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
Odp. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
Odp. Nikt z mieszkańców nie wypowiadał się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.
z up.wójta
Dagmara Dzida
Sekretarz Gminy Pilchowice
--
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - Gmina Kaliska przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na pismo z dnia 10 lutego 2020 roku dot.
udostępnienia informacji publicznej na temat ,,Mieszkańcy i radni wobec
raportu o stanie gminy''.
Patrycja Rostowska
Urząd Gminy Kaliska
telefon: 58 58 89 201
www: <http://www.kaliska.pl/> www.kaliska.pl
adres: ul. Nowowiejska 2, 83-260 Kaliska
<https://www.facebook.com/gminakaliska/>
Realizując obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
(RODO), na stronie http://bip.kaliska.pl/?id=936 umieszczone zostały
szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych.
Ponadto Ogólna Klauzula Informacyjna umieszczona jest na tablicy
informacyjnej w Urzędzie Gminy w Kaliskach oraz Szczegółowe Klauzule
Informacyjne dostępne są u każdego Pracownika na stanowisku.
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BIELSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Witam , w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej uprzejmie informuję, że :
1. Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dot. raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym.
2. e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
3. b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
4. nikt z radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o stanie gminy
5. nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
6. nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu.
Pozdrawiam
Magdalena Gretkowska
Inspektor ds. obsługi rady gminy
From: sprawa-18503@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-18503@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 9, 2020 10:19 PM
To: ugbielsk@poczta.onet.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18503@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18503@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTI4MzE2OTQzLjM4MTQ1LjEyNTkxNzEyMTE4NDU5Njg4OTc4QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfFN1biwgMDkgRmViIDIwMjAgMjE6MTk6MjkgLTAwMDB8dWdiaWVsc2tAcG9jenRhLm9uZXQucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXww>
---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus
odp. przez CZARNKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry.
W odpowiedzi na Państwa pytania, dotyczące raportu o stanie gminy,
przekazuję następujące informacje:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? - NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
- 6
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? - 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? - 1
Z poważaniem
Lucyna Żwawiak
Biuro Rady Miasta
Gmina Pątnów przez PĄTNÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek w sprawie udostępnienia
informacji publicznej.
Z poważaniem
A. Mirowska-Konieczna
UG Pątnów
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - Gmina Kaliska przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na pismo z dnia 10 lutego 2020 roku dot.
udostępnienia informacji publicznej na temat ,,Mieszkańcy i radni wobec
raportu o stanie gminy''.
Patrycja Rostowska
Urząd Gminy Kaliska
telefon: 58 58 89 201
www: <http://www.kaliska.pl/> www.kaliska.pl
adres: ul. Nowowiejska 2, 83-260 Kaliska
<https://www.facebook.com/gminakaliska/>
Realizując obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
(RODO), na stronie <http://bip.kaliska.pl/?id=936>
http://bip.kaliska.pl/?id=936 umieszczone zostały szczegółowe informacje na
temat przetwarzania Państwa danych osobowych. Ponadto Ogólna Klauzula
Informacyjna umieszczona jest na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w
Kaliskach oraz Szczegółowe Klauzule Informacyjne dostępne są u każdego
Pracownika na stanowisku.
ODP: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PIASECZNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Dzień dobry,
przesyłam odpowiedzi na zadanie poniżej pytania:
1) NIE
2) odp.a
3)odp. b i e
Odpowiedź na pytania 4-6 znajduje się w Protokole z 11 sesji Rady Miejskiej dostępnym na stronie BIP :
http://bip.piaseczno.eu/artykul/84/6091/protokol-z-11-sesji-14-06-2019-r
Protokół z 11 sesji - 14.06.2019 r - Protokoły z sesji - Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Piaseczno<http://bip.piaseczno.eu/artykul/84/6091/protokol-z-11-sesji-14-06-2019-r>
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
bip.piaseczno.eu
Pozdrawiam,
Anna Grzejszczyk
Biuro Promocji i Kultury Gminy Piaseczno
tel. 22 70 17 689
________________________________
________________________________
Od: Sandra Michalska <sandra.michalska@piaseczno.eu>
Wysłane: czwartek, 13 lutego 2020 08:38
Do: Łukasz Wyleziński <lukasz.wylezinski@piaseczno.eu>
Temat: PD: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
KANCELARIA URZĘDU MIASTA I GMINY PIASECZNO
KOŚCIUSZKI 5
05-500 PIASECZNO
________________________________
Od: sprawa-18669@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-18669@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Wysłane: niedziela, 9 lutego 2020 22:52
Do: Poczta Urząd <urzad@piaseczno.eu>
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18669@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
odpowiedź na emaila przez MARKUSY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień Dobry
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznych, Urząd Gminy
w Markusach uprzejmie informuje, że:
1/ radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy,
2/ nad raportem pracowali poszczególni pracownicy i składali
informacje do osoby odpowiedzialnej - koordynującej,
3/ o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat
treści raportu informowano w Biuletynie Informacji Publicznej
Gminy Markusy,
4/ podczas debaty nad raportem o stanie gminy zabrało głos 4 radnych,
5/ do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy nie
zgłosił się żaden mieszkaniec,
6/ żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.
UG Markusy
Anna Kruszewska
tel. 55 239 43 54
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez UDANIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
Poniżej przedstawiam odpowiedź na wniosek z 3 lutego br:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? Nie
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 0
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0
Z poważaniem
Andrzej Bielski
Sekretarz Gminy Udanin
tel. 76 744 28 82
e-mail: andrzej.bielski@udanin.pl
www.udanin.pl
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Udanin z siedzibą w Udaninie, Udanin 26, 55-340 Udanin, email: <mailto:wojciech.plaziuk@udanin.pl> wojciech.plaziuk@udanin.pl zwany dalej Administratorem, tel. 76/ 744 28 70.
Pana/Pani dane osobowe mogą być przetwarzane w celu skontaktowania się z Panem/Panią w sprawie opisanej w treści korespondencji email; przyjęcia oraz rozpatrzenia sprawy opisanej w korespondencji email; dowodowym, na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć wykazywaniu faktów - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa) oraz art. 6 ust. 1 lit. e (niezbędność do wykonywania zadań publicznych) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora Danych, np. w razie sporu); archiwalnym — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa – Instrukcja Kancelaryjna) oraz przepisów dotyczących narodowego zasobu archiwalnego;
<http://rodo.udanin.pl/korespondencja_elektroniczna.html> Klauzula informacyjna – korespondencja elektroniczna
1
From: sprawa-17771@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-17771@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 3, 2020 7:52 AM
To: ug@udanin.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-17771@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872Obraz usunięty przez nadawcę.
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez USTKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry
w załączeniu przekazuję odpowiedź na e-mail z dnia 11 lutego 2020 roku w sprawie udostępnienia informacji publicznej.
Z poważaniem
Grażyna Frankiewicz
---
Biuro Rady Gminy Ustka
tel. (59) 815 24 23
inf.publ. przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dotyczy udzielenia informacji publicznej. Pismo WIT.1431.13.2020 w
załączeniu.
Odpowiedź na wniosek z dnia 10.02.2020 przez BLIŻYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na zadane we wniosku pytania:
1) NIE
2) a)
3) b)
4. 5
5. 0
6. 0
---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MACIEJOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem,
--
Sebastian Kieliszek
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy w Maciejowicach
ul. Rynek 7
08-480 Maciejowice
tel. 608-576-846
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LESKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W odpowiedzi na wniosek z dnia 10.02.2020 r. poniżej informuję:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
TAK
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5 RADNYCH
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
NIE ZGŁOSILI SIĘ
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
NIE WYPOWIEDZIELI SIĘ
z poważaniem
Magdalena Mazurkiewicz
Sekretarz Gminy Lesko
informacja publiczna przez GRODZISK MAZOWIECKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
dot. IP.1431.20.2020
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 9 lutego 2020 r.
Z poważaniem
Emilia Jędrzejczyk
Koordyntor ds. Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim
ul. T.Kościuszki 32a
05-825 Grodzisk Mazowiecki
tel. 22 755 55 34, 22 463 46 59
690 542 574
odpowiedź na wniosek przez KĘTY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek z dnia 9 lutego 2020 roku.
Z poważaniem,
[cid:image001.jpg@01D5E31B.EB8DAB50]
Ewelina Jura-Bączek
Sekretarz Gminy Kęty
Email:ewelina.baczek@kety.pl
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GORLICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Dzień dobry,
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Agnieszka Kalinowska
Podinspektor w Wydziale Organizacyjnym
Urząd Miejski w Gorlicach
tel. 18 353 62 00 wew 260
email: agnieszka.kalinowska@um.gorlice.pl
odpowiedź na wniosek Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy. przez NISKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej
pt. Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy.
--
==========================
Katarzyna Dubiel - Kierownik Biura Rady Miejskiej
Urząd Gminy i Miasta Nisko
Plac Wolności 14
37-400 Nisko
tel. +48 15 8415 634
fax +48 15 8415 630
www.nisko.pl
raport o ..... przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej uprzejmie informuję, że:
Ad.1. Rada Miejska Legnicy nie podejmowała uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy;
Ad.2. a;
Ad.3. b i c. Zaproszenia na sesję były rozpowszechniane wraz z porządkiem obrad, jednakże nie zawierały one informacji nt. sposobu zabierania głosu w tej sprawie na sesji;
A.4. W trakcie omawiania raportu podczas sesji w dniu 24.06.2019 r. głos zabrało kilku radnych. Przebieg sesji jest dostępny na stronie Urzędu Miasta w BIP-ie, w zakładce Transmisje z sesji Rady Miejskiej;
Ad.5. Nie zgłosili się mieszkańcy aby zabrać głos w debacie;
Ad.6. j.w.
--------------------------------------------------------------------------------
ZBIGNIEW WRÓBLEWSKI
Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
Urząd Miasta Legnica
pl. Słowiański 8
59-220 Legnica
tel. 76 72-12-174
fax. 76 72-12-115
e-mail: zwroblewski@legnica.eu
www.legnica.eu
Czy musisz drukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku.
SAVE PAPER - THINK BEFORE YOU PRINT
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez JORDANÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Witam,
W nawiązaniu do przesłanego wniosku o udzielenie informacji publicznej w załączeniu odpowiedź.
z poważaniem
Piotr Pudo
Kierownik Referatu Organizacyjno-Administracyjnego i Gospodarki Przestrzennej
Urząd Miasta Jordanowa
Rynek 1
34-240 Jordanów
Tel. (18)26 91 717
e-mail.: piotr.pudo@jordanow.pl <mailto:piotr.pudo@jordanow.pl>
2
From: sprawa-18326@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18326@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-18326@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18326@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Sunday, February 9, 2020 9:51 PM
To: miasto@jordanow.pl <mailto:miasto@jordanow.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18326@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18326@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
Odpowiedź na informacje publiczną z dnia 03.02.2020 r. przez BĘDKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Dzień dobry,
znak sprawy: 1431.2.2020
w załączeniu przesyłam odpowiedź na informacje publiczną z dnia 03.02.2020 r.
Z poważaniem
Patrycja Rozpędek
Odpowiedź na wniosek przez KOCZAŁA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Urząd Gminy Koczała w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 r.
Marzanna Wysocka
Sekretariat
Urząd Gminy Koczała
tel. 59 857 4258, 59 857 4259
Fax 59 857 4073
Email koczala@koczala.pl
www.koczala.pl <http://www.koczala.pl/>
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187