Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

odpowiedź na wniosek 1431.9.2020 SSO Watchdog Polska 14022020 przez PIŁA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,
w załączeniu przekazuję odpowiedź (skan pisma OP-VII.1431.9.2020 z dnia
14 lutego 2020 r.) na Państwa wniosek z dnia 10 lutego 2020 r.; dla
poprawności udokumentowania podejmowanych czynności administracyjnych
uprzejmie proszę o potwierdzenie odebrania niniejszej korespondencji na
zwrotny adres e-mail lub poprzez automatyczne skorzystanie z funkcji
"Potwierdzenie przeczytania".

--

Z poważaniem
*Alicja Herba*

zastępca dyrektora Wydziału Organizacyjno-Prawnego
Urząd Miasta Piły
plac Staszica 10,
64-920 Piła
Tel. 67 210 42 91
adres e-mail: herba@um.pila.pl

logo

Powyższa korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
podmiotu, do którego jest adresowana i może zawierać informacje o
charakterze poufnym lub zastrzeżonym. Nieuprawnione wykorzystanie
informacji zawartych w wiadomości e-mail przez osobę lub podmiot nie
będący jej adresatem jest zabronione odpowiednimi przepisami prawa.
Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o
niezwłoczne zawiadomienie nadawcy drogą elektroniczną lub telefonicznie
i usunięcie jej treści z poczty elektronicznej. Dziękujemy.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Piły
jest Gmina Piła, reprezentowana przez Prezydenta Miasta Piły, z siedzibą
Pl. Staszica 10, 64-920 Piła. Dane osobowe w zakresie adresu e-mail
przetwarzane są w celu realizacji bieżącego kontaktu poprzez prowadzenie
korespondencji drogą elektroniczną. Jednocześnie administrator
przetwarza inne dane osobowe ujawnione w treści korespondencji (np.:
imię i nazwisko, adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail,
czas i data nadania/odebrania wiadomości, treść wiadomości, inne dane
identyfikacyjne podane w podpisie/wizytówkach nadawców/odbiorców), w
celu rozpatrzenia sprawy, która została przesłana drogą elektroniczną.
Na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej: RODO)1
osoba, której dane dotyczą ma prawo do dostępu do danych osobowych, ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przenoszenia danych oraz prawo do
cofnięcia zgody; skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na
przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. Zebrane
dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie
przepisów prawa, w tym osobom upoważnionym przez administratora danych,
podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia
przetwarzania danych, o której mowa w art. 28 RODO oraz podmiotom
będącym stroną postępowania (odbiorca, strona trzecia). Dane będą
przechowywane zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2019 r. poz. 553 z późn. zm.)
oraz na podstawie przepisów szczególnych określających inny okres
archiwalny niż w/w ustawa. Na podstawie przepisów o ochronie danych
osobowych, osoba której dane dotyczą ma prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. We wszystkich kwestiach
związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w tym także
przysługujących uprawnień można kontaktować się z inspektorem ochrony
danych ido@um.pila.pl Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże
konieczne dla skutecznej wymiany korespondencji drogą elektroniczną.

2

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWA SÓL w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Urząd Miejski w Nowej Soli w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

--
Pozdrawiam

Kancelaria Miasta

Urząd Miasta Nowa Sól
ul. Piłsudskiego 12
67-100 Nowa Sól
tel. 68 459 03 00

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MIŁOSŁAW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

Przesyłam odpowiedzi na pytania zamieszczone w Państwa wniosku o udzielenie informacji publicznej.

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Radni nie podjęli ww. uchwały.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Jeden radny zabrał głos w debacie.

5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.

6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie.

Pozdrawiam

Anna Jakubowska

Inspektor ds. obsługi Rady

Urząd Gminy Miłosław

tel. 61 438 37 41

„Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję Pana/Panią, że:

Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Miłosław z siedzibą: ul. Wrzesińska 19, 62-320 Miłosław, tel.: 61 438 20 21, e-mail: sekretariat@miloslaw.info.pl

Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo znaleźć na stronie: http://www.miloslaw.bip.net.pl/?a=2641„

1

Odp. Informacja publiczna przez PILCHOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Udzielając odpowiedzi na wniosek o dostępie informacji publicznej
złożony drogą elektroniczną w dniu 10.02.2020 informuję, co następuje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

Odp. NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

Odp. a

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

Odp. a

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Odp. Dwóch radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o
stanie gminy.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

Odp. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Odp. Nikt z mieszkańców nie wypowiadał się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.

z up.wójta

Dagmara Dzida

Sekretarz Gminy Pilchowice

--

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - Gmina Kaliska przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na pismo z dnia 10 lutego 2020 roku dot.
udostępnienia informacji publicznej na temat ,,Mieszkańcy i radni wobec
raportu o stanie gminy''.

Patrycja Rostowska

Urząd Gminy Kaliska

telefon: 58 58 89 201

www: <http://www.kaliska.pl/> www.kaliska.pl

adres: ul. Nowowiejska 2, 83-260 Kaliska

<https://www.facebook.com/gminakaliska/>

Realizując obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
(RODO), na stronie http://bip.kaliska.pl/?id=936 umieszczone zostały
szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych.
Ponadto Ogólna Klauzula Informacyjna umieszczona jest na tablicy
informacyjnej w Urzędzie Gminy w Kaliskach oraz Szczegółowe Klauzule
Informacyjne dostępne są u każdego Pracownika na stanowisku.

2

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BIELSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Witam , w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej uprzejmie informuję, że :

1. Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dot. raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym.

2. e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi

3. b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej

4. nikt z radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o stanie gminy

5. nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu

6. nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu.

Pozdrawiam

Magdalena Gretkowska

Inspektor ds. obsługi rady gminy

odp. przez CZARNKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry.

W odpowiedzi na Państwa pytania, dotyczące raportu o stanie gminy,
przekazuję następujące informacje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? - NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
- 6

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? - 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? - 1

Z poważaniem

Lucyna Żwawiak
Biuro Rady Miasta

Gmina Pątnów przez PĄTNÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzień dobry,

w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek w sprawie udostępnienia
informacji publicznej.

Z poważaniem
A. Mirowska-Konieczna
UG Pątnów

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - Gmina Kaliska przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na pismo z dnia 10 lutego 2020 roku dot.
udostępnienia informacji publicznej na temat ,,Mieszkańcy i radni wobec
raportu o stanie gminy''.

Patrycja Rostowska

Urząd Gminy Kaliska

telefon: 58 58 89 201

www: <http://www.kaliska.pl/> www.kaliska.pl

adres: ul. Nowowiejska 2, 83-260 Kaliska

<https://www.facebook.com/gminakaliska/>

Realizując obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
(RODO), na stronie <http://bip.kaliska.pl/?id=936>
http://bip.kaliska.pl/?id=936 umieszczone zostały szczegółowe informacje na
temat przetwarzania Państwa danych osobowych. Ponadto Ogólna Klauzula
Informacyjna umieszczona jest na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w
Kaliskach oraz Szczegółowe Klauzule Informacyjne dostępne są u każdego
Pracownika na stanowisku.

1

ODP: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PIASECZNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Dzień dobry,

przesyłam odpowiedzi na zadanie poniżej pytania:

1) NIE
2) odp.a
3)odp. b i e
Odpowiedź na pytania 4-6 znajduje się w Protokole z 11 sesji Rady Miejskiej dostępnym na stronie BIP :
http://bip.piaseczno.eu/artykul/84/6091/protokol-z-11-sesji-14-06-2019-r
Protokół z 11 sesji - 14.06.2019 r - Protokoły z sesji - Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta i Gminy Piaseczno<http://bip.piaseczno.eu/artykul/84/6091/protokol-z-11-sesji-14-06-2019-r>
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
bip.piaseczno.eu

Pozdrawiam,
Anna Grzejszczyk
Biuro Promocji i Kultury Gminy Piaseczno
tel. 22 70 17 689

________________________________

________________________________
Od: Sandra Michalska <sandra.michalska@piaseczno.eu>
Wysłane: czwartek, 13 lutego 2020 08:38
Do: Łukasz Wyleziński <lukasz.wylezinski@piaseczno.eu>
Temat: PD: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

KANCELARIA URZĘDU MIASTA I GMINY PIASECZNO
KOŚCIUSZKI 5
05-500 PIASECZNO
________________________________
Od: sprawa-18669@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-18669@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Wysłane: niedziela, 9 lutego 2020 22:52
Do: Poczta Urząd <urzad@piaseczno.eu>
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18669@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872

odpowiedź na emaila przez MARKUSY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień Dobry
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznych, Urząd Gminy
w Markusach uprzejmie informuje, że:
1/ radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy,
2/ nad raportem pracowali poszczególni pracownicy i składali
informacje do osoby odpowiedzialnej - koordynującej,
3/ o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat
treści raportu informowano w Biuletynie Informacji Publicznej
Gminy Markusy,
4/ podczas debaty nad raportem o stanie gminy zabrało głos 4 radnych,
5/ do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy nie
zgłosił się żaden mieszkaniec,
6/ żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.
UG Markusy
Anna Kruszewska
tel. 55 239 43 54

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez UDANIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

Poniżej przedstawiam odpowiedź na wniosek z 3 lutego br:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? Nie

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 0

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0

Z poważaniem

Andrzej Bielski

Sekretarz Gminy Udanin

tel. 76 744 28 82

e-mail: andrzej.bielski@udanin.pl

www.udanin.pl

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Udanin z siedzibą w Udaninie, Udanin 26, 55-340 Udanin, email: <mailto:wojciech.plaziuk@udanin.pl> wojciech.plaziuk@udanin.pl zwany dalej Administratorem, tel. 76/ 744 28 70.

Pana/Pani dane osobowe mogą być przetwarzane w celu skontaktowania się z Panem/Panią w sprawie opisanej w treści korespondencji email; przyjęcia oraz rozpatrzenia sprawy opisanej w korespondencji email; dowodowym, na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć wykazywaniu faktów - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa) oraz art. 6 ust. 1 lit. e (niezbędność do wykonywania zadań publicznych) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora Danych, np. w razie sporu); archiwalnym — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa – Instrukcja Kancelaryjna) oraz przepisów dotyczących narodowego zasobu archiwalnego;

<http://rodo.udanin.pl/korespondencja_elektroniczna.html> Klauzula informacyjna – korespondencja elektroniczna

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez USTKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry
w załączeniu przekazuję odpowiedź na e-mail z dnia 11 lutego 2020 roku w sprawie udostępnienia informacji publicznej.
Z poważaniem
Grażyna Frankiewicz

---
Biuro Rady Gminy Ustka
tel. (59) 815 24 23

1

inf.publ. przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dotyczy udzielenia informacji publicznej. Pismo WIT.1431.13.2020 w
załączeniu.

1

Odpowiedź na wniosek z dnia 10.02.2020 przez BLIŻYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na zadane we wniosku pytania:

1) NIE

2) a)

3) b)

4. 5

5. 0

6. 0

---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MACIEJOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem,

--
Sebastian Kieliszek
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy w Maciejowicach
ul. Rynek 7
08-480 Maciejowice
tel. 608-576-846

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LESKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek z dnia 10.02.2020 r. poniżej informuję:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

TAK

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5 RADNYCH

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

NIE ZGŁOSILI SIĘ

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

NIE WYPOWIEDZIELI SIĘ

z poważaniem

Magdalena Mazurkiewicz

Sekretarz Gminy Lesko

informacja publiczna przez GRODZISK MAZOWIECKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

dot. IP.1431.20.2020

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 9 lutego 2020 r.

Z poważaniem

Emilia Jędrzejczyk
Koordyntor ds. Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim
ul. T.Kościuszki 32a
05-825 Grodzisk Mazowiecki
tel. 22 755 55 34, 22 463 46 59
690 542 574

1

odpowiedź na wniosek przez KĘTY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek z dnia 9 lutego 2020 roku.
Z poważaniem,
[cid:image001.jpg@01D5E31B.EB8DAB50]

Ewelina Jura-Bączek
Sekretarz Gminy Kęty
Email:ewelina.baczek@kety.pl

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GORLICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dzień dobry,

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem

Agnieszka Kalinowska

Podinspektor w Wydziale Organizacyjnym

Urząd Miejski w Gorlicach

tel. 18 353 62 00 wew 260

email: agnieszka.kalinowska@um.gorlice.pl

1

odpowiedź na wniosek Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy. przez NISKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej

pt. Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy.

--
==========================
Katarzyna Dubiel - Kierownik Biura Rady Miejskiej
Urząd Gminy i Miasta Nisko
Plac Wolności 14
37-400 Nisko
tel. +48 15 8415 634
fax +48 15 8415 630
www.nisko.pl

1

raport o ..... przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej uprzejmie informuję, że:

Ad.1. Rada Miejska Legnicy nie podejmowała uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy;

Ad.2. a;

Ad.3. b i c. Zaproszenia na sesję były rozpowszechniane wraz z porządkiem obrad, jednakże nie zawierały one informacji nt. sposobu zabierania głosu w tej sprawie na sesji;

A.4. W trakcie omawiania raportu podczas sesji w dniu 24.06.2019 r. głos zabrało kilku radnych. Przebieg sesji jest dostępny na stronie Urzędu Miasta w BIP-ie, w zakładce Transmisje z sesji Rady Miejskiej;

Ad.5. Nie zgłosili się mieszkańcy aby zabrać głos w debacie;

Ad.6. j.w.

--------------------------------------------------------------------------------

ZBIGNIEW WRÓBLEWSKI
Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych

Urząd Miasta Legnica
pl. Słowiański 8
59-220 Legnica
tel. 76 72-12-174
fax. 76 72-12-115
e-mail: zwroblewski@legnica.eu
www.legnica.eu


Czy musisz drukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku.
SAVE PAPER - THINK BEFORE YOU PRINT

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez JORDANÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Witam,

W nawiązaniu do przesłanego wniosku o udzielenie informacji publicznej w załączeniu odpowiedź.

z poważaniem

Piotr Pudo

Kierownik Referatu Organizacyjno-Administracyjnego i Gospodarki Przestrzennej

Urząd Miasta Jordanowa

Rynek 1

34-240 Jordanów

Tel. (18)26 91 717

e-mail.: piotr.pudo@jordanow.pl <mailto:piotr.pudo@jordanow.pl>

2

Odpowiedź na informacje publiczną z dnia 03.02.2020 r. przez BĘDKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Dzień dobry,

znak sprawy: 1431.2.2020

w załączeniu przesyłam odpowiedź na informacje publiczną z dnia 03.02.2020 r.

Z poważaniem
Patrycja Rozpędek

1

Odpowiedź na wniosek przez KOCZAŁA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Urząd Gminy Koczała w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 r.

Marzanna Wysocka

Sekretariat
Urząd Gminy Koczała
tel. 59 857 4258, 59 857 4259

Fax 59 857 4073

Email koczala@koczala.pl

www.koczala.pl <http://www.koczala.pl/>

1