Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
udostępnienie informacji publicznej nt. raportu o stanie gminy przez FRYSZTAK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam, w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek.
--
*Pozdrawiam - Ewelina Zajchowska*
Referat Organizacji i Spraw Obywatelskich
Urząd Gminy Frysztak
ul. Ks. Wojciecha Blajera 20
38-130 Frysztak
tel. 17 2777110 w. 329
www.frysztak.pl/
Odpowiedź na informację publiczną przez GOWARCZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Gowarczów 12.02.2020r.
Urząd Gminy
w Gowarczowie
Plac XX-lecia 1
26-225 Gowarczów
Znak: ORG.1431.2.2020
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Urząd Gminy w Gowarczowie w odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji
publicznej z dnia 10 lutego 2020 roku informuje, że:
1. Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.
2. Nad przygotowaniem raportu pracowali poszczególni pracownicy
wydziałów i składali informację do koordynatora.
3. Nie informowano mieszkańców o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści raportu.
4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos w dyskusji
zabrało 5 radnych.
5. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.
6. Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu
o stanie gminy.
Renata Gwardecka
inspektor
dot. informacji publicznej z dnia 09.02.2020r. przez MSZANA DOLNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
W załączeniu skan (OG.1431.8.2020) odpowiedzi na informację publiczną z dnia
09.02.2020r.
Urząd Miasta w Mszanie Dolnej
Tel. 18 3310417
Informacja publiczna przez BELSK DUŻY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o informację publiczną.
Joanna Otulak
UG Belsk Duży
informacja publiczna przez TUŁOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
Iwona Węgrowska
--
PRZETWARZAMY PAŃSTWA DANE OSOBOWE. Szczegółowe informacje dostępne są:
w naszej siedzibie: Tułowice, ul. Szkolna 1, 49-130 Tułowice
Na stronie internetowej:
http://tulowice.pl/2228/4367/ochrona-danych-osobowych.htm
<http://tulowice.pl/2228/4367/ochrona-danych-osobowych.html>
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PILZNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
przesyłam odpowiedzi :
1. Tak za 2018 rok
2. a
3.b
4- 0
5-0
6-0
Pozdrawiam,
Dorota Larysz
W dniu 2020-02-10 o 08:58, sprawa-18996@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-18996@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
odpowiedź na wniosek przez GONIĄDZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Z poważaniem,
Żylińska Ewa
Inspektor ds. obsługi Rady i BIP
Urząd Miejski w Goniądzu
Plac 11 Listopada 38, 19-110 Goniądz
* Telefon +48 85 738 00 43 wew. 14
* E-mail: ewa.zylinska@goniadz.pl
* Faks: +48 85 738 03 07 wew. 26
* BIP: <http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl>
http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl
* CU: <https://cu.wrotapodlasia.pl>
https://cu.wrotapodlasia.pl
___________________________________________________
Administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Goniądzu, ul. Plac 11
Listopada 38, 19-110 Goniądz.
Dane przetwarzane są na mocy obowiązującego prawa oraz na podstawie
wyrażenia zgody na przetwarzania swoich danych osobowych.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania,
uzupełnienia (aktualizowania) danych osobowych, ograniczenia przetwarzania
danych, przeniesienia danych, sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
usunięcia danych oraz cofnięcia wyrażonej zgody dotyczącej przetwarzania
danych. Uzupełnienie, uaktualnienie i sprostowanie danych jest możliwe w
przypadku, gdy dane są niekompletne, nieaktualne lub nieprawdziwe.
Usunięcie danych jest możliwe w przypadku, gdy są zbędne do realizacji celu,
dla którego zostały zebrane. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego.
Więcej na: <http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl/rodo.html>
http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl/rodo.html
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020 przez PIERZCHNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10.02.2020r.
Urząd Miasta i Gminy Pierzchnica
ul. Urzędnicza 6
26-015 Pierzchnica
Tel. 41 353 80 46
Fax. 41 353 81 07
e-mail: urzad@pierzchnica.pl
Administratorem Danych Osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Pierzchnica z
siedzibą ul. Urzędnicza 6, 26-015 Pierzchnica, tel: 41 353 80 46 oraz 41
353 80 031, 41 353 81 41, 41 3538600,e-mail:urzad@pierzchnica.pl Inspektor
Danych Osobowych Anna Rubinkiewicz tel. 602 779 754 e-mail:
<javascript:void(0)> abcrodo@op.pl Dane osobowe przetwarzane są na potrzeby
komunikacji na podstawie Art.6 lit. e) Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Dane osobowe
będą przetwarzane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu
Administratora, do czasu załatwienia sprawy, której komunikacja dotyczyła
lub zostaną usunięte na prośby Osoby, której dane dotyczą. Każda osoba ma
prawo żądać od Administratora Danych Osobowych dostępu do swoich danych
osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych
osobowych oraz może wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, ma
również prawo do przenoszenia swoich danych osobowych poprzez wysyłanie
maila na adres <javascript:void(0)> abcrodo@op.pl Każda osoba, której dane
dotyczą ma prawo zgłosić skargę do UODO jeśli uzna iż przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy Rozporządzenia. Źródłem informacji o danych
osobowych jest osoba której dane dotyczą.
informacja publiczna przez KRAMSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
SG.1431.2.2020
Kramsk, 12 lutego 2020 r.
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej informuję, co następuje:
1) radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy,
2) Raport napisała jedna osoba pracująca w Urzędzie Gminy Kramsk,
3) nie informowano mieszkańców o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos nad treścią Raportu. 29 maja 2019 r. Raport został umieszczony na stronie internetowej Gminy w zakładce BIP,
4) Radni nie zabierali głosu w debacie na temat Raportu,
5) Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat Raportu,
6) Nikt z mieszkańców nie zabierał głosu w debacie na temat Raportu.
Z poważaniem,
Maria Kordyl
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Kramsk
ul. Chopina 12, 62-511 Kramsk
tel. 63 247 00 04 wew. 229
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BRZEŹNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej udzielam
odpowiedzi na poniższe pytania:
Ad1) Nie
Ad2) a
Ad3) b
Ad4) 0
Ad5) 0
Ad6) 0
Z poważaniem
Barbara Klęczar
Sekretarz Gminy Brzeźnica
W dniu 09-02-2020 o 21:47, sprawa-18291@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-18291@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KARLINO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Szanowni Państwo,
W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego 2020 roku,
dotyczący przesłania informacji na temat przyjęcia uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
Z wyrazami szacunku
Ewa Tomczyk
podinspektor ds. koordynacji działań, kontroli zarządczej i informacji
turystycznej
Urząd Miejski
ul. Jana Pawła II 6
Karlino 78-230
tel. 94 311 9513
Wysyłanie wiadomości e-mail: SKM_C22720021208320.pdf przez TARNÓWKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami lub łączami):
SKM_C22720021208320.pdf
Dot. Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KIJE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na wniosek Urząd Gminy w Kijach przesyła informacje.
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? - *odpowiedz: NIE
*
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź) -
*odpowiedź: "a"
**a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) *
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowanie
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi): *odpowiedź "b"*
a) nie informowano o tym mieszkańców
*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? *Odpowiedź: żaden radny nie zabrał głosu
*5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy *Odpowiedź: jeden mieszkaniec
*6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy? *Odpowiedź: jeden mieszkaniec
*z poważaniem
Grazyna Kasperek
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez AUGUSTÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry
W załączeniu odpowiedź na informację publiczną z dnia 10.02.2020r.
Z poważaniem
W dniu 10.02.2020 o 09:12, sprawa-19051@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
________________________________________
Gmina Augustów
ul.Mazurska 1C
16-300 Augustów
NIP: 846-15-95-610
REGON: 790670929
tel.(+48 87)643 30 56
gmina-augustow@gmina-augustow.eu
www.gmina-augustow.eu
Numer konta Bankowego:
PKO Bank Polski SA II Regionalne
Centrum Korporacyjne w Białymstoku, nr:
74 1020 1332 0000 1502 1049 0235
_________________________________________
KLAUZULA POUFNOCI (CONFIDENTIAL CLAUSE)
Ta wiadomoć pocztowa i wszelkie załšczone do niej pliki
sš poufne i podlegajš ochronie prawnej. Jeli nie jeste
jej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie,
reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie,
sš cile zabronione. Jeli otrzymał Pan/i niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie
nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.
This message is confidential and may also be legally
privileged. If you are not the intended recipient,
please notify the sender by return email and then
delete this message from your system. You should not
copy or forward this message or disclose its contents to any person.
1Dzień dobry
W załączeniu odpowiedź na informację publiczną z dnia 10.02.2020r.
Z poważaniem
W dniu 10.02.2020 o 09:12, sprawa-19051@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19051@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
--
________________________________________
Gmina Augustów
ul.Mazurska 1C
16-300 Augustów
NIP: 846-15-95-610
REGON: 790670929
tel.(+48 87)643 30 56
gmina-augustow@gmina-augustow.eu
www.gmina-augustow.eu
Numer konta Bankowego:
PKO Bank Polski SA II Regionalne
Centrum Korporacyjne w Białymstoku, nr:
74 1020 1332 0000 1502 1049 0235
_________________________________________KLAUZULA POUFNOCI (CONFIDENTIAL CLAUSE)
Ta wiadomoć pocztowa i wszelkie załšczone do niej pliki
sš poufne i podlegajš ochronie prawnej. Jeli nie jeste
jej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie,
reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie,
sš cile zabronione. Jeli otrzymał Pan/i niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie
nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.This message is confidential and may also be legally
privileged. If you are not the intended recipient,
please notify the sender by return email and then
delete this message from your system. You should not
copy or forward this message or disclose its contents to any person.
(bez tematu) przez GODZIESZE WIELKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznych.
Mirosława Kubacka
Urząd Gminy Godziesze Wielkie
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GRABÓW NAD PROSNĄ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Odpowiadają na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję, że:
Ad.1. NIE
Ad.2. a
Ad.3. b,e
Ad.4. 2
Ad.5. 0
Ad.6. 0
Z poważaniem
EWA KRZYKAŁA
Sekretarz Miasta i Gminy Grabów nad Prosną
URZĄD MIASTA I GMINY W GRABOWIE NAD PROSNĄ
www.grabownadprosna.com.pl
ul. Kolejowa 8 63-520 Grabów nad Prosną
tel. + 48 62 732 12 84
e-mail: sekretarz@grabownadprosna.com.pl
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje Pana/Panią, że: Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Grabów nad Prosną, ul. Kolejowa 8, 63-520 Grabów nad Prosną. Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej
http://bip2.wokiss.pl/grabownp/zasoby/files/dane_osobowe/informacjaod.pdf
Od: sprawa-19894@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Do: urzad@grabownadprosna.com.pl
DW:
BCC::
Data: 2020-02-10 13:33:22
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Załączniki:
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19894@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez JANOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na poniższy wniosek.
Z wyrazami szacunku,
Dorota Paczyńska
Sekretarz Gminy
e-mail: sekretarz@janowo.pl <mailto:sekretarz@janowo.pl>
tel. +48 89 650 40 04
Urząd Gminy Janowo
13-113 Janowo, ul. Przasnyska 14
tel. +48 89 626 44 80
fax +48 89 626 44 80 wewn. 100
www.janowo.pl <http://www.janowo.pl>
Niniejsza wiadomość została wysłana automatycznie i jest przeznaczona
wyłącznie dla zamierzonego adresata i może zawierać informacje o
charakterze poufnym. W razie stwierdzenia, że nie jesteś zamierzonym
adresatem, prosimy poinformować nadawcę oraz niezwłocznie usunąć wiadomość.
W dniu 10.02.2020 o 13:35, sprawa-19715@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19715@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez JANOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretarz@janowo.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020 przez BRUDZEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
OR.1431.2.2020
Poniżej udzielam odpowiedzi na wskazane pytania:
(odpowiedzi są zaznaczone czcionką pogrubioną, podkreśleniem i kursywą)
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?
**_ Odp. NIE_**
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
_**a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) **_
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego
przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe
odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
_**g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami**_
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy
o opisanie w jaki.
4\. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
**_ODP. 3_**
5\. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? _**ODP: 0**_
6\. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? _**ODP. 0**_
Z poważaniem
**Agata Kujawa**
Inspektor ds. biura rady
Urząd Gminy Brudzew
ul. Turkowska 29
62-720 Brudzew
tel. 63 279 83 27
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanym dalej Rozporządzeniem,
informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy
Brudzew - siedziba Urzędu Gminy Brudzew przy ul. Turkowskiej 29, 62-720
Brudzew. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych prosimy o
kontakt z Inspektorem Ochrony danych, pod numerem telefonu 63 279 83 27,
adresem e-mail: _[dpo@brudzew.pl.](mailto:dpo@brudzew.pl)_
Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie Państwa zgody, w celach związanych
z komunikacją pomiędzy Administratorem Danych a Państwem, przez okres
niezbędny do zakończenia komunikacji, nie dłużej jednak niż do momentu
cofnięcia zgody. W razie takiej konieczności dane mogą być udostępniane
podmiotom współpracującym z nami przy realizacji powyższego celu oraz
uprawnionym organom państwowym. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści
swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
przenoszenia, wniesienia sprzeciwu, wniesienia skargi do organu nadzorczego,
oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie jednak bez wpływu na okres przed jej
cofnięciem. Na podstawie Twoich danych nie podejmujemy automatycznych decyzji
ani profilowania. Podanie danych jest dobrowolne jednak brak ich podania
uniemożliwi współpracę i komunikację z Administratorem Danych.
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GOSZCZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
Witam!
W związku z wnioskiem o udzielenie informacji publicznej poniżej zamieszczam
informacje odnośnie raportu o stanie gminy Goszczyn w roku 2019:
1.Rada nie podejmowała uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy.
2.Nad raportem pracowali merytoryczni pracownicy Urzędu, a następnie
przekazali informację do Sekretarz Gminy jako osoby odpowiedzialnej za jego
sporządzenie.
3.Społeczność lokalna została poinformowana o treści raportu, o tym jak i
w jaki sposób można zabrać głos w Biuletynie Informacji Publicznej.
4.Radni nie zabierali głosu na temat raportu.
5. Mieszkańcy nie zgłaszali się do zabrania głosu w sprawie raportu.
6. Mieszkańcy nie wypowiadali się w debacie na temat raportu o stanie gminy.
Pozdrawiam!
J. Strączewska- Sekretarz Gminy
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZDZIESZOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres burmistrz@zdzieszowice.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - Gmina Ostrów Wielkopolski przez OSTRÓW WIELKOPOLSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Odpowiadając na maila z dnia 10 lutego 2020 r. dotyczącego udostępnienia
informacji publicznej informuję, że:
1. NIE
2. Odpowiedź C) Raport napisała jedna osoba pracująca w gminie
3. Odpowiedzi b) informowano na stronie internetowej gminy
g) informował Wójt podczas spotkań z mieszkańcami
h) w ogłoszeniach o Sesji Rady Gminy
4) 1
5) NIKT
6) NIKT
Gmina Ostrów Wielkopolski
-Biuro Rady Gminy-
Joanna Dobras
62 734 62 22
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GRONOWO ELBLĄSKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 roku, przesyłam poniżej informacje:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? - nie
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? - 2
5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? - O
6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? –O
ZOr.1431.7.2020.JP
*********************************************************************************************************************
Jadwiga Pliszka
Sekretarz
URZĄD GMINY GRONOWO ELBLĄSKIE
ul. Łączności 3
82-335 Gronowo Elblaskie
e-mail: <mailto:j.pliszka@gminagronowo.l> j.pliszka@gminagronowo.l
<mailto:gminagronowo@gminagronowo.pl> gminagronowo@gminagronowo.pl
www: <http://www.gminagronowo.pl/> www.gminagronowo.pl
BIP : <http://www.bip.gminagronowo.pl/> www.bip.gminagronowo.pl
tel. (055) 231 56 13 wew. 36
fax. (055) 231 56 13
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Gronowo Elbląskie jest: Gmina Gronowo Elbląskie z siedzibą przy ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, tel. (055) 231 56 13, email: gminagronowo@gminagronowo.pl. Informacje dotyczące prawa do ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Gronowo Elbląskie https://bipgronowo.warmia.mazury.pl/
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treść o charakterze poufnym lub zastrzeżonym. Wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego przesyłanie, rozpowszechnianie lub wykorzystanie w inny sposób, bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę lub podmiot nie będący jego adresatem, jest niedozwolone.
Odbiorca korespondencji, który otrzymał ja omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie nadawcy i usuniecie tego materiału z komputera.
1
From: Urząd Gminy Gronowo Elbl.- Izabela Kukla [mailto:i.kukla@gminagronowo.pl]
Sent: Tuesday, February 11, 2020 7:20 AM
To: Pliszka Jadwiga <j.pliszka@gminagronowo.pl>
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
URZĄD GMINY GRONOWO ELBLĄSKIE
ul. Łączności 3
82-335 Gronowo Elblaskie
tel./fax: (055) 231 56 13 wew. 31e-mail:
<mailto:sekretariat@gminagronowo.pl> sekretariat@gminagronowo.pl
<mailto:gminagronowo@gminagronowo.pl> gminagronowo@gminagronowo.pl
<http://www.bip.gminagronowo.pl> www.bip.gminagronowo.pl
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Gronowo Elbląskie jest: Gmina Gronowo Elbląskie z siedzibą przy ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, tel. (055) 231 56 13, email: gminagronowo@gminagronowo.pl <mailto:gminagronowo@gminagronowo.pl> . Informacje dotyczące prawa do ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Gronowo Elbląskie https://bipgronowo.warmia.mazury.pl/
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treść o charakterze poufnym lub zastrzeżonym. Wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego przesyłanie, rozpowszechnianie lub wykorzystanie w inny sposób, bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę lub podmiot nie będący jego adresatem, jest niedozwolone.
Odbiorca korespondencji, który otrzymał ja omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie nadawcy i usuniecie tego materiału z komputera.
From: sprawa-19670@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19670@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-19670@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19670@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Monday, February 10, 2020 1:16 PM
To: gminagronowo@gminagronowo.pl <mailto:gminagronowo@gminagronowo.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19670@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19670@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez FAŁKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Szanowni Państwo
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej pn. Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
--
Krzysztof Bajor
Zastępca Wójta Gminy
1W dniu 2020-02-10 14:22, sprawa-19854@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
> ustawy o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą
> odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości
> raportu przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej
> instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z
> wyznaczoną w gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
> podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki
> sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu
> (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel
> urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny
> sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na
> temat raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19854@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu,
> zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187