Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Udostępnienie informacji publicznej przez SKOCZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przekazuje
odpowiedź, która jest dołączona w załączniku do pisma.
Jednocześnie zwracam się z prośbą o potwierdzenie dostarczenia wiadomości.
Ochrona danych osobowych:
https://bip.skoczow.pl/udostepnianie-informacji-publicznej
--
Z wyrazami szacunku
Łukasz Wencek
Inspektor Ochrony Danych
Urząd Miejski w Skoczowie
43-430 Skoczów Rynek 1
tel. 33 853 38 54 w. 157
Odpowiedź na korespondencję nr UM.213090.2020<br />Mieszkańcyi radni wobec raportu o stanie gminy przez Gliwice w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
W związku z Państwa prośbą o udostępnienie informacji publicznych przekazujemy
odpowiedzi na przesłane pytania:
1\. **Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczeg ołowych wymogow dotyczących
raportu o stanie gminy, o ktorym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?**
_Rada Miasta nie podejmowała odrębnej uchwały w sprawie szczeg ołowych wymogow
dot. ww.raportu. Miasto co roku przygotowuje i publikuje „Raport o stanie
miasta", a dotychczasowa wersja dokumentu, została dodatkowo rozszerzona o
wytyczne narzucone przez w/w ustawę._
2\. **Jak przygotowywano ww. raport? (należy wybrać właściwą odpowiedź)**
a) pracowali nad nim poszczegolni pracownicy wydziałow i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) _powstał specjalny zesp oł, ktory dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem_
_W Biurze Rozwoju Miasta zatrudnione są osoby kt ore posiadają w swoich zakresach obowiązkow opracowanie ww. Raportu. Proces podzielony jest rownież pomiędzy Wydziały UM odpowiedzialne za konkretne obszary, ktore są następnie opisywane w Raporcie. Prace nadzoruje odpowiedni członek zarządu Miasta - obecnie jest to pierwszy zastępca Prezydenta._
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we wspołpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposob. Prosimy o opisanie, w jaki.
3\. **Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki spos ob będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu? (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):**
a) nie informowano o tym mieszkańcow
b) _informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej_
c) _informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd_
_W porządku sesji publikowanym w Biuletynie Informacji Publicznej, na
stronie internetowej miasta oraz w Miejskim Serwisie Informacyjnym
uwzględniony został punkt: "Debata nad Raportem"_
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wojta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wojt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas
spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposob. Prosimy
o opisanie w jaki.
4\. **Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?**
_W trakcie debaty głos zabrało 5 radnych, w tym przewodniczący Rady Miasta._
5\. **Ilu mieszkańc ow zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?**
_Nie wpłynął żaden wniosek o zabranie głosu w debacie nad Raportem o stanie
miasta_
6\. **Ilu mieszkańc ow wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?**
_Żaden z mieszkańc ow nie wypowiedział się w debacie_
Z poważaniem,
Katarzyna Kobierska
Naczelnik Biura Rozwoju Miasta
Urząd Miejski Gliwice
Katarzyna Kobierska
Naczelnik Biura Rozwoju Miasta
**************************
Urząd Miejski w Gliwicach
ul. Zwycięstwa 21
44-100 Gliwice
tel. +48 32 239 11 00
fax: +48 32 335 40 14
mobile: +48602455842
e-mail: [kobierska_k@um.gliwice.pl](%22http://pim2.um/%22)
odpowiedź na wniosek przez STĘŻYCA (woj. pomorskie) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
AO-OR.1431.3.2020.EB
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek
w sprawie informacji publicznej.
Z poważaniem:
Ewa Borzestowska
Sekretarz Gminy Stężyca
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOWALE OLECKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
1From: Gmina Kowale Oleckie <gmina@kowaleoleckie.eu>
Sent: Tuesday, February 18, 2020 1:50 PM
To: Biuro Rady <biuro.rady@kowaleoleckie.eu>
Subject: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Pozdrawiam serdecznie
Urząd Gminy Kowale OleckieZmiana adresu E-MAIL!!!
Nowy adres gmina@kowaleoleckie.eu <mailto:gmina@kowaleoleckie.eu>--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat:
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data:
Mon, 10 Feb 2020 12:37:16 -0000
Nadawca:
sprawa-19723@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19723@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Odpowiedź-Do:
sprawa-19723@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19723@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Adresat:
gmina@kowale.fr.pl <mailto:gmina@kowale.fr.pl>
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? - nie
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej ( do Wójta Gminy )
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki. ( w trakcie obrad Rady Gminy )Raport o stanie Gminy Kowale Oleckie został opublikowany w Biuletynie informacji Publicznej 13 dni przed sesją na której był rozpatrywany ( data sesji: 17 czerwca 2019 r. ) http://bip.kowaleoleckie.eu/wiadomosci/1640/wiadomosc/474474/zarzadzenie_nr_or0050492019_wojta_gminy_kowale_oleckie_z_dnia_31
oraz w systemie e- sesja na portalu Urząd Gminy Kowale Oleckie http://www.kowaleoleckie.eu/
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? – 1
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? - 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? – 0
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19723@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19723@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KROBIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem,
Anna Polaszek
FW: skan przez GNIEZNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.
Hanna Wrzaskowska
Sekretarz Gminy Gniezno
tel. 61 424 57 58
e-mail: <mailto:h.wrzaskowska@urzadgminy.gniezno.pl>
h.wrzaskowska@urzadgminy.gniezno.pl
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje
Pana/Panią, że:
Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest: Urząd Gminy
Gniezno, Al. Reymonta 9-11, 62-200 Gniezno
Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo znaleźć
na stronie:
http://www.urzadgminy.gniezno.pl/bip/Ochrona-danych-osobowych/klauzula-infor
macyjna-rodo.html
3
From: Sekretariat [mailto:sekretariat@urzadgminy.gniezno.pl]
Sent: Tuesday, February 25, 2020 9:10 AM
To: h. wrzaskowska <h.wrzaskowska@urzadgminy.gniezno.pl>
Subject: skan
Sekretariat Urzędu Gminy Gniezno
tel. 61 424 57 50
Al. Reymonta 9-11
62-200 Gniezno
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje Pana/Panią, że:Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest:
Urząd Gminy Gniezno, Al. Reymonta 9-11, 62-200 Gniezno
Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo
znaleźć na stronie:
<http://www.urzadgminy.gniezno.pl/bip/Ochrona-danych-osobowych/klauzula-info
r%20macyjna-rodo.html>
http://www.urzadgminy.gniezno.pl/bip/Ochrona-danych-osobowych/klauzula-infor
macyjna-rodo.html
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez ROŹWIENICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Szanowni... Urząd Gminy w Roźwienicy przesyła w załączeniu odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. Pozdrawiam Paweł Wiśniowski GSM:793-070-560 e-mail: djwis@wp.pl
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CZERNIEJEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
Urząd Miasta i Gminy Czerniejewo w załączeniu przesyła odpowiedź na
wniosek o udostępnieniu informacji publicznej.
Z poważaniem
Informatyk - UMiG Czerniejewo
*Ewa Gubańska*
*/Kierownik Referatu Organizacyjnego i Edukacji/*
Urząd Miasta i Gminy Czerniejewo
ul. Poznańska 8
tel. 61 429 13 51
e-mail: czerniejewo@czerniejewo.pl
www.czerniejewo.pl
„Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
informuje Pana/Panią, że:
*Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest:
Burmistrz Miasta i Gminy Czerniejewo ul. Poznańska 8, 62-250 Czerniejewo.*
Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo
znaleźć na stronie:
http://www.czerniejewo.pl/asp/Informacje,Kontakt,Klauzula_Informacyjna,515
W dniu 2020-02-10 o 11:49, sprawa-19632@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Informatyk - UMiG Czerniejewo
*Ewa Gubańska*
*/Kierownik Referatu Organizacyjnego i Edukacji/*
Urząd Miasta i Gminy Czerniejewo
ul. Poznańska 8
tel. 61 429 13 51
e-mail: czerniejewo@czerniejewo.pl
www.czerniejewo.pl
„Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
informuje Pana/Panią, że:
*Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest:
Burmistrz Miasta i Gminy Czerniejewo ul. Poznańska 8, 62-250 Czerniejewo.*
Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo
znaleźć na stronie:
http://www.czerniejewo.pl/asp/Informacje,Kontakt,Klauzula_Informacyjna,515
2Dzień dobry,
Urząd Miasta i Gminy Czerniejewo w załączeniu przesyła odpowiedź na
wniosek o udostępnieniu informacji publicznej.Z poważaniem
Informatyk - UMiG Czerniejewo
*Ewa Gubańska*
*/Kierownik Referatu Organizacyjnego i Edukacji/*
Urząd Miasta i Gminy Czerniejewo
ul. Poznańska 8
tel. 61 429 13 51
e-mail: czerniejewo@czerniejewo.pl
www.czerniejewo.pl
„Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
informuje Pana/Panią, że:
*Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest:
Burmistrz Miasta i Gminy Czerniejewo ul. Poznańska 8, 62-250 Czerniejewo.*
Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo
znaleźć na stronie:
http://www.czerniejewo.pl/asp/Informacje,Kontakt,Klauzula_Informacyjna,515W dniu 2020-02-10 o 11:49, sprawa-19632@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19632@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
--
Informatyk - UMiG Czerniejewo
*Ewa Gubańska*
*/Kierownik Referatu Organizacyjnego i Edukacji/*
Urząd Miasta i Gminy Czerniejewo
ul. Poznańska 8
tel. 61 429 13 51
e-mail: czerniejewo@czerniejewo.pl
www.czerniejewo.pl
„Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
informuje Pana/Panią, że:
*Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest:
Burmistrz Miasta i Gminy Czerniejewo ul. Poznańska 8, 62-250 Czerniejewo.*
Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo
znaleźć na stronie:
http://www.czerniejewo.pl/asp/Informacje,Kontakt,Klauzula_Informacyjna,515
odp informacja publiczna przez MIELNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam
w załączeniu przekazuje odpowiedź na Państwa wniosek o dostęp do informacji
publicznej.
Sekretariat
Urząd Miejski w Mielnie
ul. Bolesława Chrobrego 10
76-032 Mielno
tel. 94 345 98 30
www.mielno.pl
Odpowiedź informacja publiczna. przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
--
Z poważaniem,
*Agnieszka Jamróz*
Inspektor ds. Administracyjno - Organizacyjnych
/Urząd Gminy Spytkowice | ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice
tel. 33 879 18 76 | fax. 33 879 15 60
*_/gmina@spytkowice.net.pl/_*|*_/www.spytkowice.net.pl/_*///
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SZCZYTNIKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień Dobry!
W odpowiedzi na Państwa Wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 r., na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2019 r. poz. 1429) udzielam stosownych informacji na niżej zadane pytania:
1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? – NIE
2. Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? - 4
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? - 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? – 0
Z poważaniem
Grażyna Kuchnicka
Kierownik Referatu
1
From: Sekretariat | UG Szczytniki [mailto:sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl]
Sent: Tuesday, February 11, 2020 8:07 AM
To: grazyna.kuchnicka@szczytniki.ug.gov.pl; miroslaw.kowalski@szczytniki.ug.gov.pl
Cc: dariusz.wawrzyniak@szczytniki.ug.gov.pl
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Magdalena Ziółkowska
tel. 62/7625001 lub 62/7625015
e-mail: <mailto:sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl> sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl
_______________________________________
From: sprawa-20026@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-20026@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-20026@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-20026@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Monday, February 10, 2020 3:00 PM
To: sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl <mailto:sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-20026@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-20026@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTM0MzIyNzk2LjUzODE3LjE1NzYwMjc4OTczNzc2MDkwMDMyQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMTAgRmViIDIwMjAgMTQ6MDA6MjcgLTAwMDB8c2VrcmV0YXJpYXRAc3pjenl0bmlraS51Zy5nb3YucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc>
odp. raport o stanie gminy przez LIPKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
W odpowiedzi na wniosek z dnia 10 lutego 2020r.(wpł 11.02.2020r) o dostępie do informacji publicznej Gmina Lipka informuje, że
1) Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
2) Raport przygotowywano w ten sposób, że:
a) poszczególni pracownicy jednostek organizacyjnych i referatów przygotowywali informacje do sekretarza, który napisał raport.
3) Społeczność lokalną informowano kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu w Biuletynie Informacji Publicznej.
4) Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy Radni nie zabierali głosu.
5) Do zabrania głosu w debacie na temat rapotu nie zgłosił się żaden mieszkaniec.
6) W debacie na temat rapotu nie wypowiedział sie żaden mieszkaniec.
Z poważaniem
Anna Orzechowska
Sekretarz Gminy Lipka
Urząd Gminy w Lipce
ul. Kościuszki 28
77-420 Lipka
tel. 67 266 50 41 w. 14
………………………………………
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że przetwarzamy dane osobowe naszych klientów w celu realizacji czynności urzędowych. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Lipka. Klient ma prawo dostępu do treści danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Szczegółowa klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się na stronie Urzędu Gminy www.gminalipka.pl. W przypadku pytań można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych poprzez e-mail: biuro@iodopila.pl
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GRABÓW n. PILICĄ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul.Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na państwa zapytanie dot. raportu o stanie gminy informuję:
1) Rada Gminy w Grabowie nad Pilicą podjęła uchwałę nr 32.211.2018 z dnia 31.10.2018 w sprawie określenia szczegółowych wymogów raportu o stanie gminy,
2) nad raportem pracowali poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora,
3) odnośnie zabrania głosu na temat treści raportu o stanie Gminy Grabów nad Pilicą informowano na stronie internetowej Gminy Grabów nad Pilicą i BIP,
4) radni nie zabierali głosu podczas debaty na temat raportu o stanie gminy,
5) mieszkańcy nie zgłosili się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.
Z poważaniem
Przewodniczący Rady Gminy
Marcin Brynda
Odpowiedź na pismo z dn. 10 lutego 2020 przez BLACHOWNIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry.
W załączeniu przekazuję odpowiedź na pismo nr OR.1431.16.2020 z dnia 10
lutego 2020 roku.
--
Pozdrawiam, Paulina Głuszko
Stanowisko ds. promocji gminy
Urząd Miejski w Blachowni
e-mail: promocja@blachownia.pl
tel: 343270409 wew.122
info publ 1431 2 5 20 przez DĘBICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
OK.1431.2.5.2020.SM
Dębica, 25.02.2020.
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
sprawa-18905@fedrowanie.siecobywatelska.pl
W odpowiedzi na pytanie zawarte we wniosku o udostępnienie informacji
publicznej
ws. raportu o stanie Gminy Miasta Dębica uprzejmie informuję :
Ad.1) Nie.
Ad.2) Odpowiedź "a" oraz "b".
Ad.3) Odpowiedź "b".
Ad.4) Głos zabrało 14-tu Radnych.
Ad.5) Żaden z mieszkańców nie zgłosił się.
Ad.6) Żaden z mieszkańców nie zabrał głosu.
Z poważaniem,
Stanisław Malinowski
Naczelnik Wydziału OK
Urząd Miejski w Dębicy
Ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dębica
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GIŻYCKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
SG. 1431.5.2020
Dzień dobry.
W odpowiedzi na wniosek „Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy” uprzejmie odpowiadam na postawione pytania:
Ad. 1 – nie
Ad. 2 – a)
Ad. 3 – b)
Ad. 4 – 0
Ad. 5 – 0
Ad. 6 – 0
Z wyrazami szacunku
Dariusz Grygiencza
Sekretarz Gminy Giżycko
From: sprawa-19683@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-19683@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 1:19 PM
To: sekretarz@ugg.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19683@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19683@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTMzNzExMjA0LjQxOTk3LjEzNjY0MTQxMzc0MTMxNjM4MzY1QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMTAgRmViIDIwMjAgMTI6MTg6MzIgLTAwMDB8c2VrcmV0YXJ6QHVnZy5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDA%3D>
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DRAWSKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
*ODPOWIEDŹ NA WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ*
z dnia 10.02.2020 r. (data wpływu 11.02.2020 r.) udzielam następujących
informacji:
Ad. 1.
NIE
Ad.2.
odp. A.
Ad. 3.
odp. B.
Ad. 4.
odp. 1,2.
Ad. 5.
odp. 0.
Ad. 6.
odp. 0.
- Urząd Gminy Drawsko-
ul. Powstańców Wlkp. 121
64-733 Drawsko
W dniu 10.02.2020 o 11:48, sprawa-19626@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19626@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WASILKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, przesyłam
odpowiedzi na zadane pytania:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? - NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
- 0
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? - 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? - 0
Pozdrawiam,
Anna Denkiewicz
------------------------------------------
Urząd Miejski w Wasilkowie
Białostocka 7, 16-010 Wasilków
E-mail: a.denkiewicz@wasilkow.pl
tel.: (85) 7185 400 wew. 017
<http://www.wasilkow.pl/> http://www.wasilkow.pl
------------------------------------------
inf. publiczna przez KARCZEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
W nawiązaniu do wniosku o udostępnienie informacji publicznej z 9 lutego 2020 r. przesyłam w załączeniu odpowiedź Burmistrza Karczewa.
Krzysztof Szczegielniak
Sekretarz Gminy Karczew
informacja publiczna - ZP.1431.2.2020 przez KLEMBÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
Szanowni Państwo,
Treść Państwa wniosku z dnia 09.02.2020r. wraz z udzieloną przez Organ odpowiedzią - po dokonaniu niezbędnej anonimizacji danych osobowych – zostanie udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Klembów w zakładce: www.klembow.pl <http://www.klembow.pl> → BIP → Informacja publiczna → 2019 → Postępowania → Sprawa: ZP.1431.2.2020
Bezpośredni link do zakładki BIP: http://www.bip.klembow.pl/index.php?id=681
W załączeniu przekazuję treść udzielonej przez Organ odpowiedzi z dnia 24.02.2020r.
Z poważaniem,
Wojciech Frąckiewicz
tel. 29 753-88-16
email: w.frackiewicz@klembow.pl <mailto:w.frackiewicz@klembow.pl>
Urząd Gminy w Klembowie
ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38
05-205 Klembów
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 roku przez GDÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10 lutego 2020 roku oraz klauzulę informacyjną RODO.
Proszę o potwierdzenie odbioru wiadomości.
Z poważaniem
Aleksandra Stanak
Urząd Gminy Gdów
odpowiedż na informację publiczną przez JABŁONNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
Dzień dobry
W odpowiedzi na wniosek o uzupełnienie udzielonej informacji publicznej
(RP.1431.18.2020) przesyłam stosowne pismo organu.
________________________________________________
Z poważaniem
Mariola Kołdej Urząd Gminy Jabłonna
Inspektor ds. ul. Modlińska 152
Organizacyjnych i 05-110 Jabłonna
Informacji Publicznej tel: + 48 22 767 73 18
Zespół Prawny fax: + 48 22 774 38 34
www.jablonna.pl
Treść tej wiadomości może zawierać informacje prawnie chronione przeznaczone
wyłącznie do użytku służbowego adresata. Odbiorcą może być jedynie jej
adresat z wyłączeniem dostępu osób trzecich. Jeżeli nie jesteś adresatem
niniejszej wiadomości lub pracownikiem upoważnionym do jej przekazania
adresatowi, informujemy, że jej rozpowszechnianie, kopiowanie,
rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest prawnie
zabronione i może być karalne. Jeżeli otrzymałeś tę wiadomość omyłkowo,
prosimy niezwłocznie zawiadomić nadawcę wysyłając odpowiedź oraz trwale
usunąć tę wiadomość włączając w to wszelkie jej kopie wydrukowane lub
zapisane na dysku.
______
Obowiązek informacyjny:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, że
Administratorem Danych Osobowych jest Wójt Gminy Jabłonna. Pani/Pana dane są
przetwarzana na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i/lub a) RODO. Posiada
Pani/Pan dostęp do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych
danych, prawo do żądania sprostowania danych osobowych, prawo do żądania
usunięcia danych osobowych, prawo do żądania ograniczenia przetwarzania
danych osobowych, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Kontakt z
Inspektorem Danych Osobowych: iod@jablonna.pl.
RODO Urząd Gminy Jablonna http://www.jablonna.pl/urzad/zawartosc/526/
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SZTUM w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W odpowiedzi na Państwa emaila z dnia 10.02.2020 r. z prośbą o udzielenie
informacji publicznej, przekazuję odpowiedzi na poszczególne pytania
dotyczące raportu o stanie gminy:
Ad.1) Nie,
Ad.2) odpowiedź a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i
składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np.
sekretarza),
Ad.3) odpowiedź a) nie informowano o tym mieszkańców; raport został
opublikowany na stronie internetowej,
Ad.4) 4 radnych,
Ad.5) żaden mieszkaniec nie zgłosił się,
Ad.6) żaden mieszkaniec nie wypowiadał się.
Pozdrawiam,
-----------------------------------------------------------
Mirosław Szczepanek
Sekretarz Miasta i Gminy Sztum
Urząd Miasta i Gminy w Sztumie
82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 39
tel. (55) 640 63 20, faks (55) 640 63 00
<http://www.sztum.pl/> www.sztum.pl
P Zanim wydrukujesz tę wiadomość proszę rozważ jaki to może mieć wpływ na
środowisko.
Informacje zawarte w niniejszej wiadomości są przeznaczone jedynie do użytku
przez adresata.
Wiadomość może zawierać Informacje poufne, zastrzeżone, objęte tajemnicą
zawodową, których ujawnianie jest zabronione zgodnie z obowiązującym prawem.
Jeśli czytelnik wiadomości nie jest jej właściwym odbiorcą, nie ma prawa do
jej rozpowszechniania i powielania.
W przypadku otrzymania wiadomości przez pomyłkę należy natychmiast
powiadomić nadawcę telefonicznie i odesłać wiadomość pocztą.
FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GOŁUCHÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE W TRYBIE DOSTĘPU DO INFORMACJI PUBLICZNEJ
W związku z Państwa zapytaniem (wnioskiem) o udostępnienie informacji z dnia 10.02.2020r., stanowiącym informację publiczną w rozumieniu ustawy z 6 września 2001 r. o informacji publicznej, w załączeniu przesyłam odpowiedź (skan).
Z poważaniem
Zdzisław Gorzeliński
Skarbnik Gminy Goluchów
63-322 Gołuchów, ul. Lipowa 1
tel.: 62 769-69-90
<http://www.goluchow.pl> www.goluchow.pl
3
From: Urząd Gminy w Gołuchowie - Sekretarz <sekretarz@goluchow.pl>
Sent: Tuesday, February 11, 2020 8:42 AM
To: 'Urzad Gminy w Gołuchowie - Skarbnik' <skarbnik@goluchow.pl>
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
From: sprawa-19892@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19892@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-19892@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 2:33 PM
To: sekretarz@goluchow.pl <mailto:sekretarz@goluchow.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19892@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19892@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
WOU.1431.8.2020 Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez ZAKROCZYM w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o informację publiczną.
--
Z poważaniem
Anna Sobczak
Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Urząd Miejski w Zakroczymiu
tel. (22) 785 21 45 wew. 224
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187