Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

UM Wojkowice - odpowiedź na wniosek z dnia 10.02.2020 przez WOJKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

WO.1431.3.2020/2Wojkowice, dnia12.02.2020r.

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

e-mail: sprawa-19314@fedrowanie.siecobywatelska.pl**

**

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia10
lutego 2020 roku, który wpłynął do Urzędu Miasta Wojkowice, w załączeniu
przesyłam skan udzielonej odpowiedzi.

Grażyna Nowostawska

Wydział Organizacyjny

Urząd Miasta

42-580 Wojkowice

ul. Jana III Sobieskiego 290a

tel. 32 769-50-66

1

Odpowiedź przez KRAPKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam w załączniku przesyłam Państwu odpowiedź na wniosek o udzielnie
informacji publicznej z dnia 9 lutego 2020.

Z poważaniem

Małgorzata Meisner

Naczelnik Wydziału Organizacyjnego, Sportu i Turystyki

Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach

Ul. 3 Maja 17

47-303 Krapkowice

Tel. 77 44 66 840, 501 482 264

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W - ogólne rozporządzenie o
ochronie danych (RODO),informujemy, iż: Administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Gmina Krapkowice z siedzibą przy ul. 3 Maja 17, 47-303
Krapkowice. Z administratorem danych osobowych można się kontaktować
listownie na adres siedziby lub poprzez e-mail: <mailto:umig@krapkowice.pl>
umig@krapkowice.pl

Treść pełnej klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie internetowej
<http://www.bip.krapkowice.pl/> www.bip.krapkowice.pl

1

FW: Zapytanie publiczne z dnia 3 lutego 2020 dot. Mieszkańcy i Radni wobec raportu o stanie Gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W odpowiedzi na Państwa zapytanie publiczne z dnia 3 lutego 2020 dot.
Mieszkańcy i Radni wobec raportu o stanie Gminy przekazuje:

Ad.1. Nie podjęto uchwały w sprawie szczegółowych wymogów raportu.

Ad.2C - Raport napisała jedna osoba w oparciu o materiały źródłowe
przekazana z poszczególnych stanowisk pracy.

Ad.3B Zostało odczytane na Sesji Rady Gminy , a tym samym w związku z
transmisja Sesji udostępnione medialnie . Ponadto znajduje się bieżąco w
BIP Gminy Jeżów Sudecki.

Ad.4 .Pojedynczy Radni . Szczegółowe informacje na temat przebiegu sesji są
dostępne na nagraniu - dostęp do nagrania przekierowanie w BIP .

Ad 5, 6. Prawdopodobnie nie wystąpiły takie przypadki. Niemniej jednak
szczegółowe informacje na temat przebiegu sesji są dostępne na nagraniu -
dostęp do nagrania przekierowanie w BIP .

Ewa Nidzgorska

Sekretarz Gminy Jeżów Sudecki

sekretarz@jezowsudecki.pl <mailto:sekretarz@jezowsudecki.pl>

tel 757-132-254 w.130

Odpowiedzi na pytania dot. raportu o stanie gminy - Miasto Szczytno przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na przesłany przez Państwa wniosek o
udostępnienie informacji publicznej dotyczący raportu o stanie gminy.

Pozdrawiam

2

odpowiedź n a wniosek o udzielenie informacji publicznej przez KOŹMINEK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

1)Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? Radni nie podjęli takiej uchwały.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza). Na podstawie
danych zebranych od pracowników Urzędu Gminy Koźminek Raport opracował
Sekretarz Gminy .
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem - nie
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji-
nie
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami- nie
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi-
nie
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.- nie

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta Facebook Urząd Gminy Koźminek.
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
0

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? 0

Joanna Karpisiewicz

Sekretarz Gminy

http: <http://www.kozminek.pl/> www.kozminek.pl

e-mail: <mailto:karpisiewicz@kozminek.pl> karpisiewicz@kozminek.pl

tel. 62 76 38 602

Urząd Gminy Koźminek

ul. Kościuszki 7, 62-840 Koźminek

NIP: 968-086-87-87

Regon: 250855417

e-mail: <mailto:gmina@kozminek.pl> gmina@kozminek.pl

tel.: 62 76 37 085, fax: 62 76 37 207

1

odpowiedź na wniosek w sprawie udostępnienia informacji publicznej przez KLESZCZEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W odpowiedzi na wniosek w sprawie udostępnienia informacji publicznej Urząd
Gminy Kleszczewo przesyła następująca informację

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? -nie

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej - sekretarza
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej, tablicach ogłoszeń w sołectwach
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
- żaden z radnych - raport przedstawiany był szczegółowo i toczono dyskusje
podczas posiedzeń komisji

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? - nikt z mieszkańców

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? - żaden z mieszkańców

Genowefa Przepióra

Zastępca Wójta /Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Kleszczewo

ul. Poznańska 4

63-005 Kleszczewo

Wiadomość ta jest przeznaczona wyłącznie dla jej zamierzonego adresata i
może zawierać informacje prawnie chronione. Jeżeli przez pomyłkę otrzymali
Państwo tę wiadomość, prosimy o poinformowanie nadawcy o tym fakcie i
usunięcie wiadomości wraz z załącznikami. Kopiowanie, ujawnianie lub
rozpowszechnianie załączonej informacji bez zgody jej nadawcy jest
zabronione. Informujemy, że Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest
Urząd Gminy w Kleszczewie, 63-005 Kleszczewo, ul. Poznańska 4, tel.: 61
8176 017/020/033, adres mailowy Inspektora Ochrony Danych:
<mailto:iod@kleszczewo.pl> iod@kleszczewo.pl.

Klauzula Obowiązku informacyjnego dostępna jest na stronie:
<http://kleszczewo.pl/rodo> http://kleszczewo.pl/rodo

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez HAJNÓWKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Nawiązując do Państwa wniosku z dnia 10 lutego 2020 r. o udostępnienie

informacji publicznej informuję:

1\. Zgodnie z art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym, Rada Gminy podjęła
uchwałę

VII/51/19 z dn. 29 marca 2019 r. w sprawie określenia szczegółowych wymogów

raportu o stanie gminy.

2\. Ponadto informuję, iż nad raportem pracowali poszczególni pracownicy
wydziałów i

składali informacje do osoby odpowiedzialnej.

3\. Społeczność lokalną poinformowano o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można

zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy przez umieszczenie
informacji

w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Hajnówka.

4\. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 2 radnych.

5\. Do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy

nie zgłosił się nikt z mieszkańców.

6\. Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu

o stanie gminy.

Z wyrazami szacunku

_Taisa Własiuk _

Urząd Gminy Hajnówka

ul. A. Zina 1

17-200 Hajnówka

tel. 85 682 25 00 w. 22

Odpowiedź na wniosek o udip;Sygnatura sprawy: DBI.1431.30.2020 przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzień dobry, w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej,

Monika Jarzębska

UM Piotrkowa Trybunalskiego

DBI, tel. 447323034

[m.jarzebska@piotrkow.pl](mailto:m.jarzebska@piotrkow.pl)

1

Odpowiedź na wniosek o udip;Sygnatura sprawy: DBI.1431.30.2020 przez Piotrków Trybunalski w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzień dobry, w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej,

Monika Jarzębska

UM Piotrkowa Trybunalskiego

DBI, tel. 447323034

[m.jarzebska@piotrkow.pl](mailto:m.jarzebska@piotrkow.pl)

1

Re: raport o stanie gminy [Rejestr#SG.KW-0005/20] [Sprawa#SG.1431.0001.2020] przez GORZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dokumenty: SG.KW-0005/20
Znak sprawy: SG.1431.0001.2020
Rej. koresp. wych.: RKWe-000063/20
Wysłane przez: Maria Władarz

-------- Wiadomość oryginalna --------

--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

1

odpowiedź na wniosek o udost. inf. pub. przez ŁĘCZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10
lutego 2020 roku informuję, że:

1) Rada Gminy Łęczyce do dnia dzisiejszego nie podjęła uchwały, w
treści której zostały określone szczegółowe wymogi dotyczące raportu o
stanie gminy.
2) Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do sekretariatu.
3) Mieszkańcy zostali zawiadomieni o możliwości wzięcia udziału w
debacie nad raportem o stanie gminy poprzez umieszczenie stosownej
treści na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łęczyce.
Informacja ta dostępna jest pod linkiem :
http://bip.leczyce.pl/m,454,raport-o-stanie-gminy-leczyce-za-2018-rok.html.
4. W debacie nad raportem o stanie gminy wzięło udział 6 radnych.
5. W ustawowym terminie nie wpłynęło pisemne zgłoszenie mieszkańca
wyrażające chęć zabrania głosu w debacie.
6. Podczas debaty nad raportem o stanie gminy nie wypowiedział się żaden
z mieszkańców.

Paulina Główczewska
Samodzielny referent
ds. obsługi Rady Gminy
Urząd Gminy Łęczyce
ul. Długa 49, 84-218 Łęczyce

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - re : Chybie przez CHYBIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Sieć Obywatelska

Watchdog Polska

Warszawa

W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem

Andrzej Bura

Sekretarz Gminy Chybie

1

Or.1431.2.2020 odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez POŁAJEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Or.1431.2.2020

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć- Członkowie Zarządu

w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 r.

Z poważaniem

Kamila Stochaj

wz. Sekretarz Gminy

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GORZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień Dobry!

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Maria Władarz

Sekretarz Gminy Gorzyce

W dniu 10.02.2020 o 10:54, sprawa-19462@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

informacja publiczna przez LUBAŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Witam,

w załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 03 lutego 2020 r.

Z wyrazami szacunku

Aneta Pijanowska - Sekretarz Gminy Lubań

1

Odpowiedź na wniosek z dnia 11.02.2020 r. przez RUSINÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Urząd Gminy w Rusinowie Rusinów, dnia 12.02.2020 r.
ul. Żeromskiego 4
26-411 Rusinów

UG.Org.1431.5.2020

*Udostępnienie informacji publicznej*

W odpowiedzi na wniosek z dnia 11.02.2020 r. (data wpływu do urzędu),
dotyczącego udostępnienia informacji publicznej, Urząd Gminy w Rusinowie
udziela następujących odpowiedzi:

Ad. 1
Tak
Ad. 2
a,d
Ad. 3
b
Ad. 4
0
Ad. 5
0
Ad.6
0

Z poważaniem
Emilia Smolarska
Urząd Gminy w Rusinowie

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CHYNÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Witam,

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej podaję poniżej następujące informacje:

Ad 1) radni Gminy Chynów nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

Ad. 2) Nad raportem pracowali pracownicy poszczególnych referatów, samodzielnych stanowisk oraz jednostek organizacyjnych i przekazali przygotowane materiały do koordynatora.

Ad 3) Informację dla społeczności lokalnej o treści raportu oraz o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu zamieszczono w BIP gminy oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.

Ad. 4) W debacie nad raportem o stanie gminy zabrał głos tylko jeden radny.

Ad5) Do zabrania głosu w debacie nad raportem nie zgłosił się żaden mieszkaniec.

Ad 6) W debacie nad raportem o stanie gminy nie zabrał głosu żaden mieszkaniec.

Z poważaniem

Maria Jaskółowska

Sekretarz Gminy Chynów

tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu

mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OTWOCK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Dzień dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej dotyczącej raportu o stanie gminy.

Renata Trzpil

Biuro Rady Miasta
tel. 22 779 20 01 do 6, wew. 305 lub 22 779 28 02,
e-mail: <mailto:radamiasta@otwock.pl> radamiasta@otwock.pl

<http://www.otwock.pl/> Urząd Miasta Otwocka
05-400 Otwock
ul. Armii Krajowej 5

2

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DĘBNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej informuję co następuje ( w kolejności zadanych pytań we wniosku):

Ad. 1 tak,

Ad. 2 odpow. d,

Ad. 3 odpow. b,

Ad.4 1 radny lecz dyskusja nad raportem przebiegała na posiedzeniach komisji Rady,

AD.5 1 mieszkaniec,

Ad.6 1 mieszkaniec.

Sporzadził: Mirosław Turów

Sekretarz Gminy: e-meil: sekretarz@debno.pl

1

odpowiedź na wniosek dot. raportu o stanie gminy SE.1431.13.2020.AW przez POZEZDRZE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek przesłany drogą elektroniczną w
dniu 10 lutego 2020 roku

Z poważaniem

Agnieszka Wierzchowska

Sekretarz gminy

Urząd Gminy w Pozezdrzu

ul. 1 Maja 1a

11-610 Pozezdrze

Tel. 874 279 006

1

Odpowiedź na wniosek przez BOBROWNIKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek dot. udostępnienia informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 roku.

Z poważaniem,
Julia Chwała
Sekretariat Wójta Gminy Bobrowniki
Referat Organizacyjny
---------------------------------------------------------
Urząd Gminy w Bobrownikach
ul. Gminna 8 42-583 Bobrowniki
TERYT 2401042
tel. +48 32 287 78 87; +48 32 287 78 88
fax. +48 32 287 74 86
Web: http://www.bobrowniki.pl
BIP: http://bip.bobrowniki.pl
EBOI: http://ugbobrowniki.eboi.pl
---------------------------------------------------------
Ta wiadomość i jakiekolwiek pliki przesłane wraz z nią, są poufne i przeznaczone wyłącznie do użytku osób i jednostek, do których wiadomość została adresowana. Jeśli wiadomość została otrzymana pomyłkowo, prosimy o powiadomienie o tym nadawcy i usunięcie wiadomości.
---------------------------------------------------------
Klauzula informacyjna
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Bobrowniki (Gminna 8, 42-583 Bobrowniki) dalej ADO.
2. ADO przetwarza Pani/Pana adres e-mail wyłącznie w celu wymiany informacji drogą elektroniczną.
3. Jeśli kontaktujemy się z Panią/Panem za pomocą poczty elektronicznej, oznacza to że otrzymaliśmy adres konta mailowego bezpośrednio od Pani/Pana w celu kontaktu, bądź pozyskaliśmy adres poczty z legalnego źródła uprawniającego do kontaktu z Panią/Panem.
4. Nie będziemy udostępniać innym podmiotom Pani/Pana adresu e-mail, chyba że będzie to wynikać z przepisu prawa.
5. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia, cofnięcia zgody, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu.
6. Pani/Pana adres poczty elektronicznej będzie figurował w naszej bazie do momentu cofnięcia zgody na jego przetwarzanie.
---------------------------------------------------------

1

Odpowiedź przez BARANÓW SANDOMIERSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu odpowiedź na wniosek z dnia 11 lutego 2020 roku.

Anna Smykla

Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski

tel. 15 811 85 81 wew. 109

KLAUZULA INFORMACYJNA- Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski

Powyższa korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu,
do którego jest zaadresowana i może zawierać treści o charakterze poufnym
lub zastrzeżonym. Nieuprawnione jej wykorzystanie, dalsze przekazywanie,
rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie
jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę lub
podmiot nie będący jego adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca
korespondencji, który otrzymał ja omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne
zawiadomienie nadawcy i odesłanie jej z powrotem do nadawcy oraz o usunięcie
jej ze swojego systemu wraz z wszelkimi załącznikami.

2

odpowiedź na zapytanie przez GRODZISK WIELKOPOLSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Przesyłam w odpowiedzi informację publiczną dot. raportu o stanie gminy.
Hanna Maciejewska

1

Informacja publiczna przez REŃSKA WIEŚ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek.

Z poważaniem

Joanna Jaroszewska

sekretarz

1