Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
UM Wojkowice - odpowiedź na wniosek z dnia 10.02.2020 przez WOJKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
WO.1431.3.2020/2Wojkowice, dnia12.02.2020r.
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
e-mail: sprawa-19314@fedrowanie.siecobywatelska.pl**
**
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia10
lutego 2020 roku, który wpłynął do Urzędu Miasta Wojkowice, w załączeniu
przesyłam skan udzielonej odpowiedzi.
Grażyna Nowostawska
Wydział Organizacyjny
Urząd Miasta
42-580 Wojkowice
ul. Jana III Sobieskiego 290a
tel. 32 769-50-66
Odpowiedź przez KRAPKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam w załączniku przesyłam Państwu odpowiedź na wniosek o udzielnie
informacji publicznej z dnia 9 lutego 2020.
Z poważaniem
Małgorzata Meisner
Naczelnik Wydziału Organizacyjnego, Sportu i Turystyki
Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach
Ul. 3 Maja 17
47-303 Krapkowice
Tel. 77 44 66 840, 501 482 264
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W - ogólne rozporządzenie o
ochronie danych (RODO),informujemy, iż: Administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Gmina Krapkowice z siedzibą przy ul. 3 Maja 17, 47-303
Krapkowice. Z administratorem danych osobowych można się kontaktować
listownie na adres siedziby lub poprzez e-mail: <mailto:umig@krapkowice.pl>
umig@krapkowice.pl
Treść pełnej klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie internetowej
<http://www.bip.krapkowice.pl/> www.bip.krapkowice.pl
FW: Zapytanie publiczne z dnia 3 lutego 2020 dot. Mieszkańcy i Radni wobec raportu o stanie Gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
W odpowiedzi na Państwa zapytanie publiczne z dnia 3 lutego 2020 dot.
Mieszkańcy i Radni wobec raportu o stanie Gminy przekazuje:
Ad.1. Nie podjęto uchwały w sprawie szczegółowych wymogów raportu.
Ad.2C - Raport napisała jedna osoba w oparciu o materiały źródłowe
przekazana z poszczególnych stanowisk pracy.
Ad.3B Zostało odczytane na Sesji Rady Gminy , a tym samym w związku z
transmisja Sesji udostępnione medialnie . Ponadto znajduje się bieżąco w
BIP Gminy Jeżów Sudecki.
Ad.4 .Pojedynczy Radni . Szczegółowe informacje na temat przebiegu sesji są
dostępne na nagraniu - dostęp do nagrania przekierowanie w BIP .
Ad 5, 6. Prawdopodobnie nie wystąpiły takie przypadki. Niemniej jednak
szczegółowe informacje na temat przebiegu sesji są dostępne na nagraniu -
dostęp do nagrania przekierowanie w BIP .
Ewa Nidzgorska
Sekretarz Gminy Jeżów Sudecki
sekretarz@jezowsudecki.pl <mailto:sekretarz@jezowsudecki.pl>
tel 757-132-254 w.130
Odpowiedzi na pytania dot. raportu o stanie gminy - Miasto Szczytno przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na przesłany przez Państwa wniosek o
udostępnienie informacji publicznej dotyczący raportu o stanie gminy.
Pozdrawiam
odpowiedź n a wniosek o udzielenie informacji publicznej przez KOŹMINEK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
1)Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? Radni nie podjęli takiej uchwały.
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza). Na podstawie
danych zebranych od pracowników Urzędu Gminy Koźminek Raport opracował
Sekretarz Gminy .
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem - nie
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji-
nie
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami- nie
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi-
nie
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.- nie
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta Facebook Urząd Gminy Koźminek.
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
0
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? 0
Joanna Karpisiewicz
Sekretarz Gminy
http: <http://www.kozminek.pl/> www.kozminek.pl
e-mail: <mailto:karpisiewicz@kozminek.pl> karpisiewicz@kozminek.pl
tel. 62 76 38 602
Urząd Gminy Koźminek
ul. Kościuszki 7, 62-840 Koźminek
NIP: 968-086-87-87
Regon: 250855417
e-mail: <mailto:gmina@kozminek.pl> gmina@kozminek.pl
tel.: 62 76 37 085, fax: 62 76 37 207
odpowiedź na wniosek w sprawie udostępnienia informacji publicznej przez KLESZCZEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
W odpowiedzi na wniosek w sprawie udostępnienia informacji publicznej Urząd
Gminy Kleszczewo przesyła następująca informację
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? -nie
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej - sekretarza
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej, tablicach ogłoszeń w sołectwach
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
- żaden z radnych - raport przedstawiany był szczegółowo i toczono dyskusje
podczas posiedzeń komisji
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? - nikt z mieszkańców
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? - żaden z mieszkańców
Genowefa Przepióra
Zastępca Wójta /Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Kleszczewo
ul. Poznańska 4
63-005 Kleszczewo
Wiadomość ta jest przeznaczona wyłącznie dla jej zamierzonego adresata i
może zawierać informacje prawnie chronione. Jeżeli przez pomyłkę otrzymali
Państwo tę wiadomość, prosimy o poinformowanie nadawcy o tym fakcie i
usunięcie wiadomości wraz z załącznikami. Kopiowanie, ujawnianie lub
rozpowszechnianie załączonej informacji bez zgody jej nadawcy jest
zabronione. Informujemy, że Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest
Urząd Gminy w Kleszczewie, 63-005 Kleszczewo, ul. Poznańska 4, tel.: 61
8176 017/020/033, adres mailowy Inspektora Ochrony Danych:
<mailto:iod@kleszczewo.pl> iod@kleszczewo.pl.
Klauzula Obowiązku informacyjnego dostępna jest na stronie:
<http://kleszczewo.pl/rodo> http://kleszczewo.pl/rodo
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez HAJNÓWKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Nawiązując do Państwa wniosku z dnia 10 lutego 2020 r. o udostępnienie
informacji publicznej informuję:
1\. Zgodnie z art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym, Rada Gminy podjęła
uchwałę
VII/51/19 z dn. 29 marca 2019 r. w sprawie określenia szczegółowych wymogów
raportu o stanie gminy.
2\. Ponadto informuję, iż nad raportem pracowali poszczególni pracownicy
wydziałów i
składali informacje do osoby odpowiedzialnej.
3\. Społeczność lokalną poinformowano o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można
zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy przez umieszczenie
informacji
w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Hajnówka.
4\. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 2 radnych.
5\. Do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy
nie zgłosił się nikt z mieszkańców.
6\. Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu
o stanie gminy.
Z wyrazami szacunku
_Taisa Własiuk _
Urząd Gminy Hajnówka
ul. A. Zina 1
17-200 Hajnówka
tel. 85 682 25 00 w. 22
Odpowiedź na wniosek o udip;Sygnatura sprawy: DBI.1431.30.2020 przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Dzień dobry, w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej,
Monika Jarzębska
UM Piotrkowa Trybunalskiego
DBI, tel. 447323034
[m.jarzebska@piotrkow.pl](mailto:m.jarzebska@piotrkow.pl)
Odpowiedź na wniosek o udip;Sygnatura sprawy: DBI.1431.30.2020 przez Piotrków Trybunalski w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Dzień dobry, w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej,
Monika Jarzębska
UM Piotrkowa Trybunalskiego
DBI, tel. 447323034
[m.jarzebska@piotrkow.pl](mailto:m.jarzebska@piotrkow.pl)
Re: raport o stanie gminy [Rejestr#SG.KW-0005/20] [Sprawa#SG.1431.0001.2020] przez GORZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dokumenty: SG.KW-0005/20
Znak sprawy: SG.1431.0001.2020
Rej. koresp. wych.: RKWe-000063/20
Wysłane przez: Maria Władarz
-------- Wiadomość oryginalna --------
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
odpowiedź na wniosek o udost. inf. pub. przez ŁĘCZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10
lutego 2020 roku informuję, że:
1) Rada Gminy Łęczyce do dnia dzisiejszego nie podjęła uchwały, w
treści której zostały określone szczegółowe wymogi dotyczące raportu o
stanie gminy.
2) Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do sekretariatu.
3) Mieszkańcy zostali zawiadomieni o możliwości wzięcia udziału w
debacie nad raportem o stanie gminy poprzez umieszczenie stosownej
treści na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łęczyce.
Informacja ta dostępna jest pod linkiem :
http://bip.leczyce.pl/m,454,raport-o-stanie-gminy-leczyce-za-2018-rok.html.
4. W debacie nad raportem o stanie gminy wzięło udział 6 radnych.
5. W ustawowym terminie nie wpłynęło pisemne zgłoszenie mieszkańca
wyrażające chęć zabrania głosu w debacie.
6. Podczas debaty nad raportem o stanie gminy nie wypowiedział się żaden
z mieszkańców.
Paulina Główczewska
Samodzielny referent
ds. obsługi Rady Gminy
Urząd Gminy Łęczyce
ul. Długa 49, 84-218 Łęczyce
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - re : Chybie przez CHYBIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
Warszawa
W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Andrzej Bura
Sekretarz Gminy Chybie
Or.1431.2.2020 odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez POŁAJEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Or.1431.2.2020
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć- Członkowie Zarządu
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 r.
Z poważaniem
Kamila Stochaj
wz. Sekretarz Gminy
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GORZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień Dobry!
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Maria Władarz
Sekretarz Gminy Gorzyce
W dniu 10.02.2020 o 10:54, sprawa-19462@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19462@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PAPROTNIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
informacja publiczna przez LUBAŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Witam,
w załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 03 lutego 2020 r.
Z wyrazami szacunku
Aneta Pijanowska - Sekretarz Gminy Lubań
Odpowiedź na wniosek z dnia 11.02.2020 r. przez RUSINÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Urząd Gminy w Rusinowie Rusinów, dnia 12.02.2020 r.
ul. Żeromskiego 4
26-411 Rusinów
UG.Org.1431.5.2020
*Udostępnienie informacji publicznej*
W odpowiedzi na wniosek z dnia 11.02.2020 r. (data wpływu do urzędu),
dotyczącego udostępnienia informacji publicznej, Urząd Gminy w Rusinowie
udziela następujących odpowiedzi:
Ad. 1
Tak
Ad. 2
a,d
Ad. 3
b
Ad. 4
0
Ad. 5
0
Ad.6
0
Z poważaniem
Emilia Smolarska
Urząd Gminy w Rusinowie
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CHYNÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Witam,
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej podaję poniżej następujące informacje:
Ad 1) radni Gminy Chynów nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
Ad. 2) Nad raportem pracowali pracownicy poszczególnych referatów, samodzielnych stanowisk oraz jednostek organizacyjnych i przekazali przygotowane materiały do koordynatora.
Ad 3) Informację dla społeczności lokalnej o treści raportu oraz o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu zamieszczono w BIP gminy oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Ad. 4) W debacie nad raportem o stanie gminy zabrał głos tylko jeden radny.
Ad5) Do zabrania głosu w debacie nad raportem nie zgłosił się żaden mieszkaniec.
Ad 6) W debacie nad raportem o stanie gminy nie zabrał głosu żaden mieszkaniec.
Z poważaniem
Maria Jaskółowska
Sekretarz Gminy Chynów
tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu
From: UG Chynów Biuro [mailto:biuro@chynow.pl]
Sent: Tuesday, February 11, 2020 7:19 AM
To: Sekretarz <sekretarz@chynow.pl>
Subject: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat:
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data:
Sun, 09 Feb 2020 21:21:48 -0000
Nadawca:
sprawa-18523@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18523@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Odpowiedź-Do:
sprawa-18523@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18523@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Adresat:
biuro@chynow.pl <mailto:biuro@chynow.pl>
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18523@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18523@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTI4MzMwODUxLjM4MTQ1LjEwNTgxNzQyNTA5MDAzMDAxNjUyQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfFN1biwgMDkgRmViIDIwMjAgMjE6MjE6NDggLTAwMDB8Yml1cm9AY2h5bm93LnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MA%3D%3D>
mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OTWOCK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej dotyczącej raportu o stanie gminy.
Renata Trzpil
Biuro Rady Miasta
tel. 22 779 20 01 do 6, wew. 305 lub 22 779 28 02,
e-mail: <mailto:radamiasta@otwock.pl> radamiasta@otwock.pl
<http://www.otwock.pl/> Urząd Miasta Otwocka
05-400 Otwock
ul. Armii Krajowej 5
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DĘBNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej informuję co następuje ( w kolejności zadanych pytań we wniosku):
Ad. 1 tak,
Ad. 2 odpow. d,
Ad. 3 odpow. b,
Ad.4 1 radny lecz dyskusja nad raportem przebiegała na posiedzeniach komisji Rady,
AD.5 1 mieszkaniec,
Ad.6 1 mieszkaniec.
Sporzadził: Mirosław Turów
Sekretarz Gminy: e-meil: sekretarz@debno.pl
1
From: sprawa-19570@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-19570@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, February 10, 2020 11:16 AM
To: sekretarz@debno.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19570@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
odpowiedź na wniosek dot. raportu o stanie gminy SE.1431.13.2020.AW przez POZEZDRZE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek przesłany drogą elektroniczną w
dniu 10 lutego 2020 roku
Z poważaniem
Agnieszka Wierzchowska
Sekretarz gminy
Urząd Gminy w Pozezdrzu
ul. 1 Maja 1a
11-610 Pozezdrze
Tel. 874 279 006
Odpowiedź na wniosek przez BOBROWNIKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek dot. udostępnienia informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 roku.
Z poważaniem,
Julia Chwała
Sekretariat Wójta Gminy Bobrowniki
Referat Organizacyjny
---------------------------------------------------------
Urząd Gminy w Bobrownikach
ul. Gminna 8 42-583 Bobrowniki
TERYT 2401042
tel. +48 32 287 78 87; +48 32 287 78 88
fax. +48 32 287 74 86
Web: http://www.bobrowniki.pl
BIP: http://bip.bobrowniki.pl
EBOI: http://ugbobrowniki.eboi.pl
---------------------------------------------------------
Ta wiadomość i jakiekolwiek pliki przesłane wraz z nią, są poufne i przeznaczone wyłącznie do użytku osób i jednostek, do których wiadomość została adresowana. Jeśli wiadomość została otrzymana pomyłkowo, prosimy o powiadomienie o tym nadawcy i usunięcie wiadomości.
---------------------------------------------------------
Klauzula informacyjna
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Bobrowniki (Gminna 8, 42-583 Bobrowniki) dalej ADO.
2. ADO przetwarza Pani/Pana adres e-mail wyłącznie w celu wymiany informacji drogą elektroniczną.
3. Jeśli kontaktujemy się z Panią/Panem za pomocą poczty elektronicznej, oznacza to że otrzymaliśmy adres konta mailowego bezpośrednio od Pani/Pana w celu kontaktu, bądź pozyskaliśmy adres poczty z legalnego źródła uprawniającego do kontaktu z Panią/Panem.
4. Nie będziemy udostępniać innym podmiotom Pani/Pana adresu e-mail, chyba że będzie to wynikać z przepisu prawa.
5. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia, cofnięcia zgody, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu.
6. Pani/Pana adres poczty elektronicznej będzie figurował w naszej bazie do momentu cofnięcia zgody na jego przetwarzanie.
---------------------------------------------------------
Odpowiedź przez BARANÓW SANDOMIERSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu odpowiedź na wniosek z dnia 11 lutego 2020 roku.
Anna Smykla
Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
tel. 15 811 85 81 wew. 109
KLAUZULA INFORMACYJNA- Urząd Miasta i Gminy Baranów Sandomierski
Powyższa korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu,
do którego jest zaadresowana i może zawierać treści o charakterze poufnym
lub zastrzeżonym. Nieuprawnione jej wykorzystanie, dalsze przekazywanie,
rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie
jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę lub
podmiot nie będący jego adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca
korespondencji, który otrzymał ja omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne
zawiadomienie nadawcy i odesłanie jej z powrotem do nadawcy oraz o usunięcie
jej ze swojego systemu wraz z wszelkimi załącznikami.
2
From: c454e@baranowsandomierski.pl [mailto:c454e@baranowsandomierski.pl]
Sent: Wednesday, February 12, 2020 11:37 AM
To: a.smykla@baranowsandomierski.pl
Subject: Message from C454e
odpowiedź na zapytanie przez GRODZISK WIELKOPOLSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Przesyłam w odpowiedzi informację publiczną dot. raportu o stanie gminy.
Hanna Maciejewska
Informacja publiczna przez REŃSKA WIEŚ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek.
Z poważaniem
Joanna Jaroszewska
sekretarz
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187