Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOŚCIAN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Odpowiadając na maila dotyczącego udostępnienia informacji publicznej w zakresie raportu o stanie gminy informuję:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Radni nie podjęli takiej uchwały.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Głos zabierał jeden radny.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie nad raportem.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Żaden mieszkaniec nie wypowiadał się w debacie nad raportem.

Z poważaniem

Tamara Turek
Biuro Rady
Urząd Miejski Kościana
(065) 512-13-50
pok. 101, I piętro
Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości jeśli nie musisz.
Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim Kościana jest: Burmistrz Miasta Kościana , Al. Tadeusza Kościuszki 22 , 64-000 Kościan.
Kontakt do naszego inspektora ochrony danych: szymon.slusarek@koscian.eu telefon: 65 512 28 22 .
Szczegółowe informacje o regułach przetwarzania danych dostępne w Kancelarii/sekretariacie Urzędu Miejskiego Kościana oraz na http://bip.koscian.pl/

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie przez OSIEK JASIELSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie z dnia 10 lutego 2020 r.

Z poważaniem,

Joanna Banach - Gancarz

Podinspektor

Urząd Gminy w Osieku Jasielskim

tel. 13 44 200 05

--
Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security
This email was scanned by Arcabit Internet Security

2

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PIĄTNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry, odpowiedź w załączniku.

W dniu 10.02.2020 o 09:20, sprawa-19105@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
/Z poważaniem/
Katarzyna Tońska-Sakowska
Kancelaria Urzędu Gminy Piątnica
ul. Stawiskowska 53
18-421 Piątnica Poduchowna

1

raport in. pub. przez BIAŁOWIEŻA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu odpowiedź

Pozdrawiam

Biuro Obsługi Rady Gminy Białowieża

Barbara Bajko

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Witam,

w załączeniu przesyłam pismo o sygnaturze OR.1431.11.2020 z 6 dnia 
lutego 2020 roku stanowiące odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

z poważaniem
/Kamila Dubis-Bagińska/

--
Kamila Dubis-Bagińska
Inspektor
Wydział Organizacyjno-Prawny
Urząd Miasta Lubań
tel. 75 64 64 406

1

Re: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KSIĄŻ WIELKOPOLSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Szanowni Państwo,

poniżej odsyłam uzupełnioną informację publiczną.

z poważaniem

Danuta Biniasz- Celka

Biuro Rady

1

Odp.: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZDUŃSKA WOLA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Witam.

W załączeniu Urząd Miasta Zduńska Wola przesyła odpowiedź na informację publiczną.

Z poważaniem anna Lis.

--

[cid:herb_baa889f2-7939-40f8-9353-3051fcb70380111.png]

________________________________

Urząd Miasta Zduńska Wola

+48 43 825 02 00
urzad_miasta@zdunskawola.pl

NIP: 829-17-08-273, REGON: 730934424
Kod terytorialny: 1019011

www.bip.zdunskawola.pl
www.facebook.com/zdunska.wola.42437

Urząd Miasta Zduńska Wola
Stefana Złotnickiego 12
98-220 Zduńska Wola,

Tel. +48 43 825 02 00
urzad_miasta@zdunskawola.pl

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
https://www.zdunskawola.pl/pl/komunikaty/915-obowiazek-informacyjny

INFORMACJA O POUFNOŚCI
Ten e-mail jest przeznaczony wyłącznie dla jego adresata i może zawierać poufne informacje.
Jeśli nie jest Pan/Pani zamierzonym odbiorcą tej wiadomości prosimy o poinformowanie o tym nadawcy
i usunięcie tej wiadomości wraz ze wszystkimi załącznikami.

CONFIDENTAL AND DISCLAIMER NOTICE
This e-mail is intended solely for the addressee and may contain proprietary and legally privileged information.
If you are not intended recipient of this e-mail we ask you to notify the sender and delete this e-mail along witch all attachements.

________________________________
Od: sprawa-18267@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-18267@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Wysłane: 3 lutego 2020 09:45
Do: Urząd Miasta Zduńska Wola
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18267@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872

3

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez GOŁCZA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Urząd Gminy w Gołczy przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek o
udzielenie informacji publicznej z dnia 09.02.2020r.(data wpływu do
urzędu:11.02.2020). Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.

--
logo

Pozdrawiam
Maryla Stasiek - Mentel

Sekretarz Gminy Gołcza

------------------------------------------------------------------------

Urząd Gminy w Gołczy

32-075 Gołcza, Gołcza 80
www.golcza.pl <http://golcza.pl/>
tel. 12 3886003

3

Odpowiedź na zapytanie publiczne - Gmina Grybów przez GRYBÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dzień dobry,

W załączeniu odpowiedź na zapytanie publiczne z dnia 11.02.2020 r. (data
wpływu do tut. Urzędu 11.02.2020 r. – drogą elektroniczną) - w sprawie
udzielenia informacji publicznej dot. Wymogów raportów o stanie gminy.

Z poważaniem,

Małgorzata Janusz

Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich

Biuro Rady Gminy

18/448-42-15

--

2

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZŁOTA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem

Anna Majewska
Sekretarz Gminy
82-230 Nowy Staw
ul. Gen. Józefa Bema 1
tel. 55 271 51 10 w. 25
e-mail: sekretarz@nowystaw.pl

Realizując obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) na stronie www.nowystaw.pl oraz w siedzibie urzędu na tablicach informacyjnych umieściliśmy szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych.

1

Odpowiedź na wniosek-mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZAWICHOST w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry.

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10 lutego 2020r.

Pozdrawiam Marta Cichoń

insp.d/s samorządowych i kadr

1

odpowiedź w sprawie informacji publicznej przez RYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. o udostępnienie informacji publicznej poniżej podaję odpowiedzi na zawarte we wniosku pytania :

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? - NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? – 2 radnych

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? – 0 mieszkańców

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? - 0 mieszkańców

Sporządziła: Bożena Dybała

Urząd Miasta i Gminy

11-520 Ryn

ul. Ratuszowa 2

rada@miastoryn.pl

FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KUŚLIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Szanowni Państwo,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem,

Adrianna Rakowska

Inspektor ds. obsługi organów gminy, promocji i zdrowia

Urząd Gminy w Kuślinie.

<mailto:ikarbowska@kuslin.pl> rada@kuslin.pl tel. 614472726, 693932683, 513055640

1

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SKARBIMIERZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretarz@skarbimierz.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

odpowiedź na pismo z dnia 9 lutego 2020 r. przez KAŁUSZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

W odpowiedzi na pismo z dnia 9 lutego 2020 r. uprzejmie podaję:
Ad.pkr 1. – Rada Miejska w Kałuszynie nie podejmowała uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
Ad.pkt 2. odp.” a”
Ad.pkt 3. – odp.” b”
Ad.pkt4. – 1 radny
Ad.pkt 5. – nikt się nie zgłosił
Ad.pkt6. – nikt z mieszkańców nie wypowiadał się na temat raportu o stanie gminy .

insp.ds. obsługi Rady
D. Rosołowska

Odpowiedź - mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - Żory przez Żory w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

Poniżej przesyłam odpowiedzi dotyczące Gminy Miejskiej Żory.

Pyt. 1
Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Ad. 1
Nie przyjęto uchwały w tej sprawie.

Pyt. 2.
Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

Ad. 2
Na początku powołany został zespół, złożony z pracowników Urzędu Miasta Żory, który omówił wstępny zarys raportu – plan podziału raportu na rozdziały oraz zakres informacji, które powinny się w nich znaleźć.
Następnie wyłoniony koordynator poprosił poszczególne komórki organizacyjne urzędu miasta, żorskie jednostki i instytucje o przygotowanie potrzebnych informacji z zakresu realizowanych przez nie zadań.
Informacje zebrał i całość raportu napisał jeden pracownik Urzędu Miasta Żory, natomiast kolejny z pracowników Urzędu Miasta był odpowiedzialny za opracowanie formy graficznej oraz skład.

Pyt. 3
Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

Pyt. 4.
Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Ad. 4
Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy podczas sesji Rady Miasta Żory w dniu 13.06.2019 r. udział wzięło 7 radnych.

Pyt. 5.
Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Ad. 5
Brak zgłoszeń.

Pyt. 6
Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Ad. 6
Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się na temat raportu o stanie gminy.

Z poważaniem,
Adrian Lubszczyk
Kierownik Biura Promocji, Kultury i Sportu
Urząd Miasta Żory
Al. Wojska Polskiego 25, pokój 312
32 43 48 295

Urząd Miasta Żory
Al. Wojska Polskiego 25,
tel.: +48 32 43 48 200 | fax: +48 32 43 51 215
email: umzory@um.zory.pl | www.zory.pl
FB: www.facebook.com/miasto.zory/

informacja publiczna Gmina Boronów przez BORONÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek z dnia 11.02.2020 informuję, że:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
3 osoby

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? 0 osób

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? 0 osób

Szymon Żyłka

Sekretarz Gminy Boronów

Odpowiedź na wniosek udip WO.1431.5.2020 przez BEŁCHATÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

W załączeniu znajduje się odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej, który wpłynął do Urzędu Miasta Bełchatowa w dniu
03.02.2020 r.

Stopka email
Urząd Miasta Bełchatowa
Wydział Organizacyjny

tel. 44/733 51 95
e-mail: organizacyjny@um.belchatow.pl
<mailto:organizacyjny@um.belchatow.pl>
Miasto Bełchatów

97-400 Bełchatów
ul. Kościuszki 1
e-mail: um@belchatow.pl <mailto:um@belchatow.pl>

tel. +48 44 733 51 37, +48 44 733 51 50
fax +48 44 733 51 40
www.belchatow.pl <http://www.belchatow.pl>
<http://facebook.com/belchatow><http://naszaklasa.pl/belchatow>
<http://twitter.com/belchatow><http://youtube.com/miastobelchatow>
Wiadomość ta może zawierać informacje poufne, przeznaczone do wyłącznej
wiadomości adresata. Przeglądanie, przesyłanie, powielanie lub
jakiekolwiek inne wykorzystanie tych informacji przez osoby inne, niż
te, dla których wiadomość była przeznaczona jest zabronione. W przypadku
otrzymania tej wiadomości w wyniku błędu proszę poinformować nadawcę i
wykasować wiadomość.
The information transmitted is intended only for the person or entity to
which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or
taking of any action in reliance upon, this information by persons or
entities other than the intended recipient is prohibited. If you
received this in error, please contact the sender and delete the
material from any computer.

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej w sprawie raportu o stanie gminy. przez JAŚLISKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10.02.2020 r. w sprawie raportu o stanie gminy.

--
Z poważaniem
Renata Milan
Pracownik Urzędu Gminy Jaśliska
Tel:13 4310592

Spełniając obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) niniejszym
informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy
Jaśliska, 38-485 Jaśliska, Jaśliska 171, a przetwarzanie danych odbywa
się celem realizacji obowiązków ustawowych administratora na podstawie
art. 6 ust. 1 lit c, d, e lub f RODO.
Szczegółowa informacja o obowiązku informacyjnym i polityce prywatności
dostępna jest pod adresem: www.jasliska.info oraz w Urzędzie Gminy w
Jaśliskach.

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CHOTCZA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Pozdrawiam

Urząd Gminy Chotcza

27-312 Chotcza

Chotcza-Józefów 60

tel: 48 375 10 32
fax: 48 375 10 33

e-mail: <mailto:ug@chotcza.pl> ug@chotcza.pl

3

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CHORKÓWKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej, z 10 lutego 2020 r.

Wioletta Klimek

Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Chorkówka

38-458 Chorkówka 175

Tel. 13 43 869 44

www.chorkowka.pl <http://www.chorkowka.pl>

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PRZEDBÓRZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

W załączeniu przesyłamy odpowiedź.
Prosimy o potwierdzenie odbioru wiadomości.

W dniu 2020-02-03 o 09:42, sprawa-18214@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

odpowiedź na wniosk przez TYRAWA WOŁOSKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

--
Urząd Gminy Tyrawa Wołoska
38-535 Tyrawa Wołoska 175
tel. 13 46 56 931

1

odpowiedź przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Dzień dobry,

W załączniku przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej przesłany drogą elektroniczną w dniu3 lutego 2020 r.

Małgorzata Włodarczyk

Sekretarka

--
Urząd Gminy Biała
Biała Druga 4b, 98-350 Biała
tel. 43 841 90 90
e-mail: sekretariat@gminabiala.pl

/Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 - o ochronie danych z dnia 27
kwietnia 2016 r., tzw. "RODO" właściciel skrzynki elektronicznej
informuje, że Administratorem danych jest Wójt Gminy Biała. Adres Urzędu
Gminy Biała: Biała Druga 4b, 98-350 Biała. Ponadto informujemy, że w
stosunku do danych przetwarzanych przez Gminę Biała w ramach zadań
zleconych przez administrację rządową – Wójt Gminy Biała występuje w
roli współadministratora Państwa danych osobowych. Szczegółowe zasady
ochrony danych osobowych w Polityce Prywatności.
<https://www.biala.finn.pl/bipkod/18557145>/

1

Odpowiedź na wniosek przez POGORZELA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem,
Ewa Dorczyk
Urząd Miejski w Pogorzeli

1