Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - raport o stanie gminy przez Opole w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

OR-I.1431.40.2020

Szanowni Państwo

W nawiązaniu do złożonego wniosku o udostępnienie informacji publicznej niniejszym przekazujemy w załączeniu odpowiedź w przedmiotowej sprawie.

Z poważaniem

Łukasz Ostrowski
Z-ca Naczelnika
Wydziału ds. Europejskich i Planowania Rozwoju

Tel. +48 77 44 61 551
E-mail: [ mailto:lukasz.ostrowski@um.opole.pl | lukasz.ostrowski@um.opole.pl ]

[ http://www.opole.pl/ | www.opole.pl ]

Urząd Miasta Opola
Rynek-Ratusz
45-015 Opole

Klauzula informacyjna w zakresie ochrony danych osobowych
dostępna jest na stronie [ https://bip.um.opole.pl/klauzula | https://bip.um.opole.pl/klauzula ]

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020 r. przez Tychy w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry.

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020 r. Wydział Przekształceń i Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Miasta Tychy informuje, co następuje:

Ad 1) Radni Rady Miasta Tychy nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

Ad 2) Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy wydziałów oraz instytucji, następnie składali oni informacje do osoby odpowiedzialnej.

Ad 3) Społeczność lokalna została poinformowana w Biuletynie Informacji Publicznej o możliwości zabrania głosu na temat treści raportu o stanie gminy.

Ad 4) Podczas debaty na temat raportu zabrało głos 8 radnych.

Ad 5) Żaden z mieszańców nie zgłosił się do zabrania głosu podczas debaty.

Ad 6) Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Z poważaniem

Anita Krosny
Inspektor

------------------------------------
Ochrona Danych Osobowych - dowiedz się, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w Urzędzie Miasta Tychy
oraz jakie masz związane z tym prawa. Wejdź na stronę - [ https://bip.umtychy.pl/ochrona-danych-osobowych | https://bip.umtychy.pl/ochrona-danych-osobowych ]

dot. raportu o stanie gminy przez SKARBIMIERZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Or.1431.2.2020         Skarbimierz - Osiedle, dnia 19 lutego 2020r.

*Sieć Obywatelska Watchdog Polska*

                        ul. Ursynowska 22/2

                        02-605 Warszawa

        W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 09.02.2020r. w sprawie raportu o stanie gminy

informuję:

Ad.1      Tak, radni podjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dot. raportu o stanie gminy.

Ad.2      a) Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy referatów
oraz jednostek organizacyjnych gminy , po czym składali informacje do
koordynatora.

Ad.3       b) Informowano na stronie www gminy oraz BiP.

Ad.4        Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało
5 radnych.

Ad. 5        Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.

Ad.6        Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie.

                                Małgorzata Kubik - Sekretarz Gminy

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STRYSZAWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Dzień dobry,

W załączniku przesyłam pismo o syg. ROA.1431.1.2020 stanowiące odpowiedź
na wniosek wysłany drogą mailową w dniu 09.02.2020 r.

Ewa Jędrzejak - inspektor UG

1

odpowiedź na informację publiczną przez STAROGARD GDAŃSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej, działając na
podstawie art. 10 ust. 1, w nawiązaniu do art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 6
września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej ( Dz.U. z 2019 r.
poz. 1429), w załączeniu przekazuję odpowiedź na zapytania skierowane do
Prezydenta Miasta w dniu 11.02.2020 r.

Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Z poważaniem.

--
Anna Brzezinska
Biuro Rady Miasta
Urząd Miasta Starogard Gdański
ul. Gdańska 6
83-200 Starogard Gdański
58 530 60 24

1

raport o stanie gminy przez ŁAMBINOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? -nie

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
- 3

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? - 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? - 0

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PABIANICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, poniżej
przedstawiam uzupełnione pytania:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)_
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
_c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji_
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
_b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

3 Radnych

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

nie zgłosili się mieszkańcy

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

nie wypowiedzieli się mieszkańcy

Wójt Gminy Pabianice

Marcin Wieczorek

Gmina Górzyca, odp. na zapytanie: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy. przez GÓRZYCA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Odpowiadając na zapytanie z dnia 5 lutego 2020 r., dot. : Mieszkańcy i
radni wobec raportu o stanie Gminy Górzyca, informuję że:
- raport został opracowany przez Sekretarza Gminy na podstawie
informacji przedłożonych przez kierowników jednostek organizacyjnych
gminy oraz merytorycznych pracowników Urzędu Gminy Górzyca, ponadto przy
jego opracowaniu wykorzystane były dokumenty strategiczne gminy, t.zn.
sprawozdania, meldunki i statystyki z poszczególnych dziedzin
działalności gminy;
- raport został przedłożony przez Wójta Gminy Radzie Gminy Górzyca w
dniu 14 maja 2019 r.;
- raport został zamieszczony na stronie BIP i w takiej formie przekazano
go do informacji mieszkańców Gminy;
- rozpatrzenie raportu o stanie gminy nastąpiło podczas IX sesji Rady
Gminy Gorzyca w dniu 28 czerwca 2019 r.;
- w dyskusji nad raportem głos zabrało dwóch radnych;
- nikt z mieszkańców gminy nie zabrał głosu i nie wypowiedział się w
sprawie raportu.

Insp. ds. samorządowych Grażyna Markowska

Papier Firmowy BML - szablon ver. 8.2014 przez LUBACZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień Dobry,

Tutaj wpisz treść wiadomości.

--

*Dorota Zwierzyńska*

Urząd Miejski w Lubaczowie

/Sekretarz Miasta/

ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów

tel. 16.632.80.10 wew. 34 | fax 16.632.15.77

tel. 16.632.80.10 | fax 16.632.11.91

d.zwierzynska@um.lubaczow.pl

poczta@um.lubaczow.pl


Chroń środowisko Pamiętaj o środowisku! Przed wydrukowaniem tej
wiadomości, zastanów się czy potrzebujesz wersji papierowej!

Powyższa korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
podmiotu, do którego jest adresowana i może zawierać informacje
o charakterze poufnym lub zastrzeżonym. Nieuprawnione wykorzystanie
informacji zawartych w wiadomości e-mail przez osobę lub podmiot nie
będący jej adresatem jest zabronione odpowiednimi przepisami prawa.
Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o
niezwłoczne zawiadomienie nadawcy drogą elektroniczną lub telefonicznie
i usunięcie tej treści z poczty elektronicznej.
Dziękujemy. Urząd Miejski w Lubaczowie

1

odpowiedź - wniosek o udzielenie informacji publicznej przez CZERNICHÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej (data wpływu do Urzędu Gminy Czernichów 10.02.2020r.).
Jednocześnie proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.

Z poważaniem,

--
Anna Gliwa

Referent ds. organizacyjno-kancelaryjnych

tel. 33 860 93 22

<www.czernichow.com.pl>
Urząd Gminy Czernichów

34-311 Czernichów

Tresna ul. Żywiecka 2

tel. 33 866 13 25

---------------------------------

www.czernichow.com.pl

<https://pl-pl.facebook.com/czernichowgmina/>
<https://www.czernichow.finn.pl/>
---------------------------------
/
Informacje dot. przetwarzania danych osobowych:
//https://www.czernichow.finn.pl/bipkod/18686249/ /

/

4

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TRYŃCZA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Warszawa

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. raportu
o stanie gminy, informuje się, :
ad 1. Rada Gminy Tryńcza nie podejmowała uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy. Radni zostali zapoznani z
propozycją zakresu raportu.
ad. 2 Nad przygotowaniem raportu pracowali pracownicy urzędu i jednostek
organizacyjnych.
Przygotowane materiały przekazywane były do Sekretarza Gminy -
koordynatora zadania.
ad. 3 Społeczność lokalna była informowana o możliwości zabrania głosu na
debacie, zapoznania
się z treścią raportu za pośrednictwem Biuletynu Informacji
Publicznej.
ad. 4 Podczas debaty głos zabrało 4 radnych.
ad. 5 Nie zgłosił się żaden mieszkaniec.
ad. 6 Nie zgłosił się żaden mieszkaniec.

Magdalena Rachfał
Urząd Gminy Tryńcza

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MANOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na złożony wniosek o udostepnienie informacji publicznej.

Pozdrawiam

Angelika Kaczanowska
Podinspektor ds. kancelaryjnych

Klauzula informacyjną o ochronie danych osobowych: https://bip.manowo.pl/dokumenty/menu/45

Urząd Gminy Manowo
ul. Szkolna 2
76-015 Manowo
tel. 94-318-32-20

1

odpowiedź na wniosek przez LIPUSZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek w sprawie informacji publicznej informuję:

Ad. 1 Rada nie przyjęła uchwały w sprawie szczególnych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy.

Ad. 2 Raport został przygotowany przez Wójta Gminy.

Ad. 3 Społeczność lokalna została poinformowana poprzez umieszczenie
informacji w BIP

Ad. 4 - 7

Ad. 5 - 0

Ad. 6 - 0

Pozdrawiam

Maria Żywicka

Sekretarz Gminy

586874515

maria.zywicka@lipusz.pl

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŁEBA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam !
W odpowiedzi na pismo z dnia 10.02.2020 r. w sprawie udzielenia
informacji publicznej na temat raportu o stanie gminy, informuję co
następuje:

AD 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawyo
samorządzie gminnym?

Odp.1) Radni nie przyjęli uchwały w/w sprawie

Ad. 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

Odp.2) Podpunkt a)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

Odp 3. Podpunkt b) i e)

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?

Odp. 4. Nikt z radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu
o stanie gminy - Radni nie zgłosili głosów w debacie.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
Odp.5. Nie wpłynęło żadne zgłoszenie mieszkańców miasta do zabrania
głosu na temat raportu o stanie gminy.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Odp. 6. Nikt z mieszkańców miasta nie wypowiedział się w debacie na
temat raportu o stanie gminy.

--
Pozdrawiam
Ewa Kapłan
Z-ca Burmistrza / Sekretarz Miasta Łeby
tel.598661510 wew.50

Urząd Miejski w Łebie
ul. Kościuszki 90
84-360 Łeba

Niniejsza wiadomość może zawierać informacje poufne. Jeżeli nie jesteś
jej adresatem lub otrzymałeś ją omyłkowo, prosimy o jej usunięcie.
Realizując obowiązek informacyjny z Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie
ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych (RODO) na stronie
http://bipleba.nv.pl/umleba,m,499,ochrona-danych-osobowych-rodo.html
umieściliśmy szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa
danych osobowych

odpowiedż na wniosek o dostęp do informacji publicznej przez KOŁOBRZEG w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

ORGI.1431.3.2020
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?

Radni nie podjęli przedmiotowej uchwały.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza).

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Podczas debaty nad raportem o stanie gminy zabrał głos 1 radny.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy?

Żaden z mieszkańców gminy nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Żaden z mieszkańców gminy nie wypowiedział się w debacie.

Magdalena Jachimowicz
Inspektor ds. Obsługi Rady Gminy
Urząd Gminy Kołobrzeg
ul.Trzebiatowska 48a ,78-100 Kołobrzeg
tel: 94 35 30 453
www.gmina.kolobrzeg.pl

odpowiedź do wniosku o dostęp do informacji publicznej przez BISKUPICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam skan pisma znak sprawy: RO.1431.6.2020.KD z dnia 19.02.2020 r.

Z wyrami szacunku
Wioletta Wicher
Sekretariat Urzędu Gminy Biskupice

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DOBRZANY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej udzielam odpowiedzi jak poniżej:

W dniu 2020-02-10 o 11:21, sprawa-19590@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
Radni Rady Miejskiej w Dobrzanach przyjęli uchwałę w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy? 5 radnych
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy? 1 mieszkaniec
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy? 1 mieszkaniec
>
--

Ilona Nędza
Inspektor

Urząd Miejski w Dobrzanach
ul. Staszica 1
73-130 Dobrzany
tel. 915620201

FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŚWIERCZE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 9 lutego 2020 r.

Z wyrazami szacunku

Izabela Kiela

Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Świercze

ul. Pułtuska 47

06-150 Świercze

tel. 23 6916045

<mailto:sekretarz@swiercze.pl> sekretarz@swiercze.pl

1

Odpowiedź na wniosek przez TŁUSZCZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji
publicznej KS.1431.11.2020.AB/2.

--

*/Z poważaniem
Aleksandra Borowa
Specjalista ds. komunikacji społecznej
______________________________________________

Urząd Miejski w Tłuszczu
ul. Warszawska 10
05-240 Tłuszcz
tel.: (+48)29 777-52-56
fax.:(+48)29 777 52 52
e-mail:urzad@tluszcz.pl <mailto:urzad@tluszcz.pl>
http://www.tluszcz.pl <http://www.tluszcz.pl>
/*

2

Mieszkańcy i radni wobec raportu gminy - odpowiedź z Gminy Kraszewice przez KRASZEWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

SE.140.2.2020

Sz. P. Katarzyna Batko-Tołuć

Sz. P. Szymon Osowski

Sieć obywatelska Watchdog Polska

Ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

Odpowiadając na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. informuję, że:

1. Radni Gminy Kraszewice nie przyjmowali uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
2. Sposób przygotowania w/w raportu: pracowali nad nim poszczególni
pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby
odpowiedzialnej
3. Sposób informowania społeczności lokalnej o tym, kiedy i w jaki
sposób będzie można zabrać głos na temat treści w/w raportu: informowano o
tym na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej

Informował także Wójt Gminy Kraszewice podczas spotkań z mieszkańcami

4. Podczas debaty na temat raportu o stanie Gminy głos zabrał jeden
radny.
5. Żaden z mieszkańców Gminy nie zgłosił się do zabrania głosu w
debacie na temat raportu o stanie Gminy.
6. Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu
o stanie Gminy.

Paweł Uścinowicz

Sekretarz Gminy Kraszewice

Tel. 669 075 989

Informujemy, iż Pani/Pana dane osobowe przekazane nam za pośrednictwem
poczty elektronicznej są przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji z
Państwem i w celu, dla którego zostały nam udostępnione. Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kraszewice.

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia
danych lub do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Ma Pani/Pan
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - PUODO, gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

Treść pełnej klauzuli informacyjnej jest dostępna pod adresem
www.kraszewice.pl

Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie Pani/Pan jej prawidłowym adresatem,
jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymała Pani/Pan niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŚWIESZYNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej otrzymany
drogą poczty elektronicznej w dniu 10.02.2020 o godzinie 11:11 informuję
jak poniżej:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

Odpowiedź: Radni nie podjęli uchwały w powyższej sprawie.

2) Jak przygotowywano ww. raport? (należy wybrać właściwą odpowiedź)

Odpowiedź: pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i
składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

Odpowiedź:
- informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,
- informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Odpowiedź - 0.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

Odpowiedź - 0.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Odpowiedź - 0.

Z poważaniem,

--

Marek Brzostko - Kierownik Referatu ds. Rozwoju, Promocji i Spraw Społecznych
Urząd Gminy Świeszyno
Świeszyno 71
76-024 Świeszyno
Tel: 690 990 161

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BULKOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Bulkowo, dnia 19.02.2020 r.

USC.KU.1431.6.2020

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 09.02.2020 r. przesyłam poniżej wnioskowane informacje.

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Odpowiedź: tak

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

Odpowiedź:
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):

Odpowiedź:
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
- tablica ogłoszeń

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Odpowiedź: 0

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Odpowiedź: 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Odpowiedź: 0

Z poważaniem

Z up. Wójta Gminy
Robert Wiśniewski
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego w Bulkowie

Odpowiedź na wniosek z dnia 10.02.2020 przez ŁĘKA OPATOWSKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry
W odpowiedzi na wniosek z dnia 10.02.2020r. informuję, co następuje:
Ad. 1. Rada Gminy Łęka Opatowska nie przyjęła uchwały, o której mowa w
art. 28aa ust. 3 ustawy o samorządzie gminnym
Ad. 2. Raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczonymi
w Gminie osobami
Ad. 3. Informowano na stronie internetowej Gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
Ad. 4. 1 (jeden) radny
Ad. 5. o (zero) mieszkańców
Ad. 6. o (zero) mieszkańców

Z poważaniem
Małgorzata Gąszczak
Sekretarz Gminy

--
Małgorzata Gąszczak
Sekretarz Gminy Łęka Opatowska
ul. Akacjowa 4
63-645 Łęka Opatowska
tel. 62 78 14 523

odp na wniosek przez FILIPÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

--
Pozdrawiam,
Aneta Waszkiewicz

Urząd Gminy Filipów
ul. Garbaska 2
tel. 87 5696081 w. 28

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MILANÓWEK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

RM.1431.4.2020

W odpowiedzi na wniosek z dnia 9 lutego 2020 r. (data wpływu do Urzędu Miasta Milanówka dnia 10.02.2020 r. zarejestrowany pod numerem 1582.2020) dotyczący udostępnienia następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy,
o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy (Uchwała Nr 179/XVII/20 Rady Miasta Milanówka z dnia 30 stycznia 2020 r.)

Link do uchwały:

https://www.milanowek.pl/bip/menu-glowne-bip/rada-miasta/dokumenty/uchwaly-rady-miasta/13303-uchwala-nr-179-xvii-20-rmm-z-dnia-30-stycznia-2020-r-w-sprawie-okreslenia-szczegolowych-wymogow-raportu-o-stanie-gminy-milanowek

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej.

Link do informacji

https://www.milanowek.pl/strefa-mieszkanca/rada-miasta/aktualnosci/12436-debata-podsumowujaca-2018 r<https://www.milanowek.pl/strefa-mieszkanca/rada-miasta/aktualnosci/12436-debata-podsumowujaca-2018%20r>

f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd

4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Siedmiu (7) radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.

5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Sześciu (6) mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.

6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Czterech (4) mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Z up. Burmistrza Miasta Milanówka
Sekretarz Miasta Milanówka
-/-
Piotr Iwicki

Uprzejmie informuję, że jeżeli zamierza Pan wykorzystać uzyskaną informację w celu jej ponownego wykorzystania
w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawa z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego, który stanowi, że przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, zwane dalej „użytkownikami”, informacji sektora publicznego, w celach komercyjnych lub niekomercyjnych innych niż pierwotny publiczny cel, dla którego informacja została wytworzona, należy zwrócić się do Organu udostępniającego niniejszą informację, celem ustalenia warunków jej ponownego wykorzystania.
Jednocześnie informuję, iż nie ponoszę odpowiedzialności prawnej za niezgodne z prawem wykorzystanie informacji.

2