Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BRZEŻNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Marzena Osińska
Zastępca Wójta
___________________
Urząd Gminy Brzeżno
tel. 94 3642742
fax. 94 3642741
<http://www.gmina.brzezno.pl/> www.gmina.brzezno.pl
odpowiedź na informację publiczną przez NOWY WIŚNICZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BARTOSZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam serdecznie,
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 2 ustawy o dostępie do informacji publicznej, informuję iż:
1. Radni nie podjęli Uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 a ustawy o samorządzie gminnym.
2. Raport przygotowany był:
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy referatów, samodzielnych stanowisk i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (Biuro Rady)
3. Jak informowano społeczność lokalną o tym kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu:
a) informowano na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz Biuletynie Informacji Publicznej.
4. Nie odbyła się debata na temat raportu o stanie gminy.
5. Nie odbyła się debata na temat raportu o stanie gminy.
6. Nie odbyła się debata na temat raportu o stanie gminy.
Urząd Gminy Bartoszyce
Jolanta Sosińska
Kierownik referatu OA
Tel. 89 307 05 16
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu zapewnienia sprawnego kontaktu i załatwienia sprawy za pomocą poczty e-mail jest Wójt Gminy Bartoszyce. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie Biuletynu Inofrmacji Publicznej
Sekretariat Urzędu Gminy
Plac Zwycięstwa 2
11-200 Bartoszyce
Tel. (89) 300 03 69
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu zapewnienia sprawnego kontaktu i załatwienia sprawy za pomocą poczty e-mail jest Wójt Gminy Bartoszyce.
Szczegółow informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie Biuletyny Informacji Publicznej.
1
From: sprawa-19643@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-19643@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 1:12 PM
To: sekretariat@gmina-bartoszyce.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19643@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GRODKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
1From: sprawa-18826@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-18826@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 9, 2020 11:12 PM
To: sekretarz@grodkow.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18826@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18826@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTI4NjMwMDM4LjM4MDY2Ljc1MDQ3MzM4OTk3NjU2NjA4NTZAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8U3VuLCAwOSBGZWIgMjAyMCAyMjoxMTo0MCAtMDAwMHxzZWtyZXRhcnpAZ3JvZGtvdy5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDA%3D>
dot. Mieszkańcy i Radni wobec raportu o stanie gminy przez SIERPC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Dzień dobry.
W odpowiedzi na wystosowane przez Państwo pismo dotyczące udostępnienia
informacji publicznej, w załączeniu przesyłam odpowiedzi na zadanie pytania.
Pozdrawiam,
Katarzyna Fiok
Katarzyna Fiok
Biuro ds. Promocji i Komunikacji
Urząd Miejski w Sierpcu
ul. Piastowska 11a
09-200 Sierpc
Tel. 24 275 86 49
Dot. mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SIERPC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Dzień dobry.
W odpowiedzi na wystosowane przez Państwo pismo dotyczące udostępnienia
informacji publicznej, w załączeniu przesyłam odpowiedzi na zadanie pytania.
Pozdrawiam,
Katarzyna Fiok
Biuro ds. Promocji i Komunikacji
Urząd Miejski w Sierpcu
ul. Piastowska 11a
09-200 Sierpc
Tel. 24 275 86 49
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w związku z Państwa zapytaniem informuję, że:
- radni nie przyjmowali uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu
o stanie gminy;
- nad raportem pracowali poszczególni pracownicy i składali informacje do
koordynatora(zastępcy wójta)
- społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos
na temat treści ww. raportu informowano na stronie internetowej gminy lub w
Biuletynie Informacji Publicznej;
- podczas debaty na temat raportu głos zabrało 4 radnych;
- mieszkańcy nie zgłosili się do udziału w debacie i nie wypowiadali się na
temat raportu o stanie gminy.
Z poważaniem,
Ewelina Wylot
Inspektor ds. transportu, OSP i obsługi Rady Gminy
tel. 58 58 85 226 w.27
e-mail: obsluga.rady@lubichowo.pl
______________________________
ZASADY POUFNOŚCI: Niniejsza wiadomość, w tym załącznik(i), jest przeznaczona
wyłącznie do użytku adresata (ów) i może zawierać zastrzeżone, poufne lub
uprzywilejowane informacje. Jeśli Pan/Pani nie jest zamierzonym odbiorcą,
wszelkie użycie, kopiowanie, ujawnianie, rozpowszechnianie lub podejmowanie
jakichkolwiek działań w oparciu o te informacje jest surowo zabronione.
Jeśli Pan/Pani nie jest zamierzonym odbiorcą, prosimy powiadomić o tym
nadawcę, usunąć tę wiadomość i zniszczyć wszystkie jej kopie.
POLITYKA PRYWATNOŚCI: informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
dostępne są na stronie internetowej Urzędu Gminy pod adresem
<http://lubichowo.pl/p,83,ochrona-danych-osobowych>
http://lubichowo.pl/p,83,ochrona-danych-osobowych oraz u wyznaczonego
Inspektora Ochrony Danych dostępnego pod adresem: <mailto:iod@lubichowo.pl>
iod@lubichowo.pl
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MOSKORZEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
-- Dzień dobry
Przesyłam, w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Iwona Ptaszek
tel.34 3542003 wew.24
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WIŚNIEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
Załączam odpowiedź Nr A.1431.5.2020 z dnia 20 lutego 2020 r. na wniosek z dnia 9 lutego 2020 r. o udzielenie informacji publicznej.
Z poważaniem
Wioleta Hołubiec
Urząd Gminy Wiśniew
Tel. 25 641 73 13
2
From: sprawa-18786@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18786@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-18786@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 9, 2020 11:06 PM
To: sekretarz@wisniew.pl <mailto:sekretarz@wisniew.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18786@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18786@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BRZOZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wiadomość e-mail przesłaną w dniu 10 lutego 2020 r. odnośnie raportu o stanie gminy udzielam odpowiedzi na zadane pytania.
Ad. 1
Rada Miejska w Brzozowie nie przyjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
Ad. 2
Raport opracowali pracownicy poszczególnych wydziałów Urzędu Miejskiego w Brzozowie przy koordynacji Naczelnika Wydziału Organizacyjno – Administracyjnego
i Kadr Urzędu Miejskiego w Brzozowie.
Ad. 3
Społeczność lokalna została poinformowana o możliwości zabrania głosu podczas debaty nad raportem za pomocą serwisu internetowego Gminy Brzozów.
Ad. 4
Podczas debaty nad raportem głos zabrało sześciu radnych.
Ad. 5
Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie nad raportem.
Ad. 6
Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie nad raportem.
Z poważaniem
Paweł Mycka
Wieloosobowe Stanowisko ds. Obsługi Rady Miejskiej w Brzozowie
1
From: UM Brzozów [mailto:um_brzozow@brzozow.pl]
Sent: Tuesday, February 11, 2020 9:17 AM
To: pawelmycka@brzozow.pl
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
From: <mailto:sprawa-18891@fedrowanie.siecobywatelska.pl> sprawa-18891@fedrowanie.siecobywatelska.pl [ <mailto:sprawa-18891@fedrowanie.siecobywatelska.pl> mailto:sprawa-18891@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 8:34 AM
To: <mailto:um_brzozow@brzozow.pl> um_brzozow@brzozow.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18891@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18891@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
odpowiedź informacja publiczna przez NOWA SŁUPIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Mariusz Trepka
Treść niniejszej wiadomości jest poufna i przeznaczona wyłącznie dla jej
adresatów. W razie pomyłkowego przesłania Państwu tej wiadomości, prosimy o
poinformowanie o tym nadawcy przez wysłanie odpowiedzi zwrotnej.
Rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym
charakterze bez zgody nadawcy jest zabronione i może być karalne.
Administratorem danych osobowych zawartych w korespondencji mailowej z
Państwem jest Burmistrz Miasta i Gminy Nowa Słupia. Państwa dane są
przetwarzane w celu wynikającym z prowadzonej komunikacji elektronicznej.
Informujemy, że Państwa identyfikacja przez administratora nie jest możliwa.
Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych mogą Państwo uzyskać od
naszego Inspektora Ochrony Danych dostępnego pod adresem:
<mailto:sekretarz@nowaslupia.pl> sekretarz@nowaslupia.pl.
udostępnienie informacji publicznej przez WILKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dołączając przesyłam odpowiedź do wniosku z dnia 11 lutego 2020 r. w
przedmiocie udostępniania informacji publicznej.
Z poważaniem
Katarzyna Winiecka
udzielenie informacji publicznej przez MARKOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry
W załączniku przesyłam odpowiedź na informację publiczną.
Z poważaniem,
Monika
udzielenie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry
W załączniku odpowiedź na informację publiczną.
Z poważaniem
Monika
ODPOWIEDŹ: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RADYMNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnianie informacji publicznej.
Pozdrawiam
Beata Surówka
Sekretariat Urzędu Gminy Radymno
tel. 16 628 11 38 wew. 21
<mailto:ugradymno@pro.onet.pl> ugradymno@pro.onet.pl
<http://www.ugradymno.pl/> www.ugradymno.pl
<http://ugradymno.ires.pl/28866/28866/art28395.html> Klauzula informacyjna RODO
2
From: sprawa-19006@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-19006@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, February 10, 2020 9:00 AM
To: ugradymno@pro.onet.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19006@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej - Gmina Rymanów przez RYMANÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
RA.1431.2.2020
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udzelenie informacji
publicznej dot. stanu raportu gminy.
Z poważaniem
Małgorzata Żarnowska
Kierownik Referatu Administracji i Oświaty
Urzędu Gminy Rymanów
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry
Poniżej odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji
publicznej( w załączeniu także odpowiedź w formie pdf)
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej: Mieszkańcy i
radni wobec raportu o stanie gminy
Urząd Gminy w Baćkowicach w odpowiedzi na wniosek z dnia 11 lutego
2020r. informuje:
Pytanie: 1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
Odpowiedź: - Nie podjęto uchwały.
Pytanie: 2. Jak przygotowywano ww. raport.
Odpowiedź: Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy urzędu i
składali informacje do koordynatora.
Pytanie: 3. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki
sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu.
Odpowiedź: a) informację zamieszczono w Biuletynie Informacji Publicznej
oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy,
b) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób
tj. na sesji Rady Gminy.
Pytanie: 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o
stanie gminy?
Odpowiedź: - 5
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
Odpowiedź: - 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
Odpowiedź: - 0
--
Pozdrawiam
Małgorzata Klusek
oc@backowice-gmina.pl
Dopełniając obowiązku informacyjnego zgodnie z art. 13 ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w
Baćkowicach, reprezentowany przez Wójta.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: e-mail: iod@czi24.pl
3. Więcej informacji uzyska Pan/Pani pod adresem:
http://bip.backowice-gmina.pl/klauzula.pdf
Odpwiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. raportu o stanie miasta - Miasto Tczew przez TCZEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry
Odpowiadając na Państwa wniosek z dnia 10 lutego 2020 r.dotyczący udostępnienia informacji publicznej nt. raportu o stanie miasta - informuję, jak poniżej:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? Rada Miejska w Tczewie nie podjęła takiej uchwały.
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.Informacje o możliwości zabrania głosu zamieszczono w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Tczewie.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? Nikt z radnych nie zabrał głosu.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 1 mieszkaniec.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? 1 mieszkaniec.
Z poważaniem
Katarzyna Schwarz-Blomberg
Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Kadr
tel: 58 775 93 14
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska Tczew z siedzibą przy Pl. Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew.
Pani/Pana dane przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
W celu zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą zasad przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Tczewie, prosimy udać się na stronę internetową:
https://tczew.pl/email-ochrona-danych-osobowych/
informacja dot. raportu o stanie gminy przez SŁUBICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Witam,
W odpowiedzi na Państwa wiadomość przedstawiam odpowiedzi do zadanych
pytań.
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? NIKT
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? NIKT
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? NIKT
Pozdrawiam
Katarzyna Ciastek
Biuro Rady
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STASZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Witam !
W załączeniu przesyłam odpowiedź na złożony wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 10.02.2020 r. w zakresie raportu o stanie
gminy.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszego e-maila.
Pozdrawiam.
Anna Skrętek - inspektor w Wydziale Organizacyjnym
Fwd: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam wypełnioną ankietę.
Z poważaniem
Urząd Gminy Ksawerów.
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Thu, 20 Feb 2020 08:49:47 +0100
Nadawca: sekretariat <sekretariat@ksawerow.com>
Adresat: rada@ksawerow.com
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Mon, 03 Feb 2020 08:04:49 -0000
Nadawca: sprawa-18092@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-18092@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: sekretariat@ksawerow.com
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) _
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
_a) nie informowano o tym mieszkańców_
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? - 0
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? - 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? - 0.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-18092@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
(bez tematu) przez RADOSZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Szanowni Państwo,
w związku z otrzymanym e-mailem dotyczącym Raportu o Stanie Gminy
przesyłam odpowiedzi na zadane pytania:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
o samorządzie gminnym?
Nie
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą
odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
przed jego przygotowaniem - TAK
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej
instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną
w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy
wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej -TAK
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny
sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? 0
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy? 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy? 0
--
Pozdrawiam,
Paulina Pakuła
Referat Promocji i Spraw Społecznych
Urząd Miasta i Gminy w Radoszycach
ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce
tel. 41 373 50 83, fax. 41 373 50 84
udostępnienie informacji publicznej przez FROMBORK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień Dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o informację publiczną.
Pozdrawiam
__________________________
Barbara Chomacka
Sekretarz Gminy Frombork
Urząd Miasta i Gminy we Fromborku
ul. Młynarska 5a
14-530 Frombork
tel. 55 244 06 65
odpowiedź na wniosek o udostępnienie inf. publ. przez JONKOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na otrzymany wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
szczegóły w załączeniu.
_/*Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości. */_
Pozdrawiam
Sandra Drewniok
--
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187