Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

odpowiedź na wniosek przez PRZEDECZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Odpowiadając na wniosek z dnia 10 lutego 2020r. w sprawie udostępnienia informacji publicznej - udzielam odpowiedzi wg kolejności na zadane pytania:

Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

NIE

Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):

a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

2

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

0

Z poważaniem

Paulina Nitecka

Sekretarz Miasta

Gmina SZYDŁÓW - odpowiedź przez SZYDŁÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Witam uprzejmie.

Odpowiadając na prośbę z dnia 11.02.2020 r. UMiG Szydłów przedstawia
następujące informacje:

*Ad. 1.*

Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy.

*Ad. 2.*

Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy referatów i składali
informacje do osoby odpowiedzialnej - sekretarza gminy.

*Ad. 3. *

Mieszkańców gminy poinformowano o czasie i sposobie zabierania głosu na
temat treści raportu o stanie gminy Szydłów za 2018 r. poprzez:
- informację na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji
Publicznej,
- informacje Burmistrza Gminy przekazywane podczas spotkań z
mieszkańcami gminy.

*Ad. 4. *

Żaden radny nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy Szydłów za 2018 r.

***Ad. 5. *

Żaden z mieszkańców gminy nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy Szydłów za 2018 r.

***Ad. 6. *

Żaden z mieszkańców gminy nie wypowiedział się w debacie na temat
raportu o stanie gminy Szydłów za 2018 r.

Z poważaniem - Janusz Sowa - UMiG Szydłów

odpowiedź na wniosek przez DRAWNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie danych z dnia: 11.02.2020r.

Pozdrawiam
Ewelina Wiśniowska

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 20 stycznia br. w sprawie raportu o stanie gminy przez ZŁAWIEŚ WIELKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Odpowiadając na ww. wniosek wyjaśniam co następuje:

1. Uchwała w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie
gminy nie była przedmiotem obrad żadnej sesji w związku z czym Radni nie
przyjęli ww. uchwały.
2. Odpowiedź a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
3. Odpowiedź b) informowano na stronie internetowej gminy lub w BIP
4. Podczas debaty o stanie gminy nikt z radnych nie zabierał głosu.
5. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.
6. Nikt z mieszkańców nie wypowiadał się w debacie.

Pozdrawiam

Sylwia Suduł

podinspektor ds. obsługi rady gminy i jej organów

Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej

ul. Handlowa 7, 87 - 134 Zławieś Wielka

tel. (56) 674-13-17

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DĘBE WIELKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Dzień dobry, odpowiadając na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej w załączeniu przekazuję pismo ZO.1431.8.2020 z 11 lutego 2020 r.

Aneta Chmielewska

Insp. ds. obsługi sekretariatu

tel 25 756 47 00

1

odpowiedź na informację publiczną przez ZALEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w załączniku przesyłam odpowiedź na informację publiczna.

Urząd Miejski w Zalewie
tel. (89) 758 83 77

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - raport przez TYCZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem ,

Joanna Włoch-Dłurzej

--
_____________________________________
Dorota Michalak
Biuro Rady Miejskiej w Tyczynie
ul. Tynek 18
36-020 Tyczyn

1

odpowiedź w sprawie raportu o stanie gminy przez GRÓDEK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na pytania dot. raportu o stanie gminy -
Gmina Gródek

Roman Łoziński

Sekretarz Gminy Gródek

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GROMNIK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dzień dobry!

Urząd Gminy Gromnik przekazuje w załączeniu odpowiedź na wniosek o
udostepnienie informacji publicznej

Sekretarz Gminy

Bogusława Maniak

W dniu 2020-02-09 o 21:50, sprawa-18316@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Sekretarz Gminy Gromnik
Bogusława Maniak

www.gromnik.pl
ug@gromnik.pl
tel. 146514250

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DARŁOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry.

W załączeniu przekazuję odpowiedź Wójta Gminy Darłowo na Państwa wniosek z
dnia 10 lutego 2020 roku w sprawie dotyczącej realizacji art. 28aa ustawy o
samorządzie gminnym.

Z wyrazami szacunku

Iwona Kowalska

Biuro Rady

1

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SZCZAWNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Dzień dobry.

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem

Tomasz Ciesielka

Sekretarz Miasta i Gminy Szczawnica

W dniu 2020-02-10 o 16:34, Urząd Miasta i Gminy Szczawnica pisze:
--
Z poważaniem
Tomasz Ciesielka
Sekretarz Miasta i Gminy Szczawnica
ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica
tel: 690 058 030 , 18 262 22 03 wew. 33

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Szczawnica adres: ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica, tel. 18 262 22 03. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych : iod@szczawnica.pl. Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest na stronie www.szczawnica.pl.

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Nr RiP.1431.10.2020 przez ŚRODA WIELKOPOLSKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Szanowni Państwo,

w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej Nr RiP.1431.10.2020.

Z wyrazami szacunku,

Mateusz ŒŚlebioda
*Wydział Rozwoju i Promocji *
tel.667 907 411
e-mail: mateusz.slebioda@sroda.wlkp.pl
<mailto:mateusz.slebioda@sroda.wlkp.pl>
________________________________________________
Herb Œroda *Urząd Miejski w ŒŚrodzie Wielkopolskiej*
63-000 ŒŚroda Wielkopolska,ul.Daszyńskiego 5
tel. *61 286 77 00 *, fax.*61 286 77 02 *
www.sroda.wlkp.pl <http://www.sroda.wlkp.pl>

Zgodnie z obowiązującym RODO nasz Polityka Prywatnośœci i Klauzula
informacyjna znajdują się tutaj
<http://sroda.wlkp.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=1064&strona=1&sub=7>

2

Udzielenie informacji publicznej przez ZDUNY (woj. wielkopolskie) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Szanowni Państwo,
W załączniku przesyłam udzielenie informacji publicznej.

Z poważaniem
Agnieszka Nowacka

Urząd Miejski w Zdunach
Rynek 2
63-760 Zduny

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PĘCŁAW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,
W załączeniu Urząd Gminy Pęcław przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 3 lutego 2020r.

Julita Krzykała
Urząd Gminy Pęcław
Pęcław 28
67-221 Białołęka
tel. 76 831 71 35
www.peclaw.eu

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Administratorem Państwa Danych Osobowych jest Urząd Gminy Pęcław.
Przed podjęciem kontaktu prosimy o zapoznanie się z informacjami
zawartymi w zakładce "Ochrona danych osobowych" na stronie

1

Odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego 2020 o udostępnienie informacji publicznej przez ŁAPY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry.
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 r.
Bardzo proszę o potwierdzenie odbioru wiadomości.
Pozdrawiam,

Barbara Falkowska
Sekretariat

--------------------------------------------------------------------------------

URZĄD MIEJSKI W ŁAPACH
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy

tel: 85 7152749
e-mail: sekretariat@um.lapy.pl
Klauzula informacyjna RODO

1

Udostępnienie informacji publicznej. przez SIERAKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Odpowiadając na Państwa wniosek z dnia 11.02.2020 r. o udostępnienie
informacji publicznej na podstawie art. 2 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy
z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z
2019r., poz. 1429) przesyłam państwa pytania wraz z udzielonymi
odpowiedziami.

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
Ad1) Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
Ad2):
a) Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza).
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi)
Ad3):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Ad4. Podczas debaty głos zabrało czterech radnych.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
Ad5. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
Ad6. Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się podczas debaty.

--

Z poważaniem,

*Daria Kaczmarek*
Stanowisko ds działalności gospodarczej i spraw wojskowych

*Urząd Gminy Sieraków*
ul. 8 Stycznia 38, 64-410 Sieraków
tel. 61 29 55 865

www.sierakow.pl <http://www.sierakow.pl/>
www.facebook.com/gmina.sierakow <http://www.facebook.com/gmina.sierakow>
www.instagram.com/gmina.sierakow <http://www.instagram.com/gmina.sierakow>

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PODGÓRZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

W załączeniu do niniejszego maila przesyłam odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 3 lutego 2020 roku.

Z poważaniem,

Liwia Manthaj

Referat Rozwoju

Urząd Gminy Podgórzyn

tel. 75 75 48 131

2

odp. na wniosek o udip przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Witam,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek (sprawa 18075) o
udostępnienie informacji publicznej.

Pozdrawiam,

Małgorzata Mierzwa

Inspektor ds. obsługi organów gminy

Urząd Gminy Inowłódz,

ul. Spalska 2, 97-215 Inowłódz

tel. (44) 710-12-33 wew. 16

Klauzula RODO


<https://bip.inowlodz.pl/index.php?option=com_attachments&task=download&id=5
664>
https://bip.inowlodz.pl/index.php?option=com_attachments&task=download&id=56
64

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SZTUTOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przesyłam dane z
Gminy Sztutowo.

Pytanie 1 - TAK

Pytanie 2 - punkt 1

Pytanie 3 - punkt b i e

Pytanie 4 - 6 radnych

Pytanie 5 - 0 mieszkańców

Pytanie 6 - 0 mieszkańców

Z poważaniem

Renata Głąb

Sekretarz Gminy Sztutowo

tel. 55/247-81-51

fax 55/247-83-96

1

dot. wniosku o udostępnienie informacji publicznej przez MORZESZCZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z 10 lutego
2020r. informuję,

Ad. 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? - NIE

Ad 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

Ad 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej

Ad 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? - 4

Ad 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? - 0

Ad 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy? - 0

Nr sprawy SG.1431.2.2020

Z poważaniem
--
Z up. Wójta
Mariusz Wszelak
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Morzeszczyn
ul. Kociewska 12
83-132 Morzeszczyn
kom. 789-027-169
tel. (58) 536-27-24 wew. 12

Fwd: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez IWKOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dzień dobry,

W załączeniu do niniejszej wiadomości przesyłam skan pisma z odpowiedzią
na wniosek o udostępnieni informacji publicznej.

Z poważaniem
--

Katarzyna Dzięgiel
Gmina Iwkowa
32-861 Iwkowa 468
www.iwkowa.pl <http://www.iwkowa.pl/>
gmina@iwkowa.pl <mailto:gmina@iwkowa.pl>
tel. 14 6844010

1

FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez NOWE MIASTO n. PILICĄ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 11.02.2020 r., nasz znak Or.1431.9.2020, Gmina Nowe Miasto nad Pilicą udziela odpowiedzi na poniższe pytania:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 2

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0

odpowiedź na wniosek przez MNIÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia
11.02.2020r.  udzielam odpowiedzi na pytania:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? *NIE*

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem**

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?*3*

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?*0*

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? *0 *

--
Pozdrawiam
Milena Miśta
kierownik referatu
organizacyjno-gospodarczego
Urząd Gminy Mniów
tel. 41 3737002/00

Udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Urząd Gminy i Miasta Sokołów Małopolski przetwarza Państwa dane osobowe.
Więcej szczegółów na ten temat mogą Państwo uzyskać na naszej stronie
internetowej BIP w zakładce Ochrona danych osobowych (
<http://www.bip.sokolow-mlp.pl/index.php?m=145>
http://www.bip.sokolow-mlp.pl/index.php?m=145) lub w siedzibie Urzędu.

Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy przez adres e-mail:
iod@e-sokolow-mlp.pl

1