Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
odpowiedź na wniosek przez PRZEDECZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Odpowiadając na wniosek z dnia 10 lutego 2020r. w sprawie udostępnienia informacji publicznej - udzielam odpowiedzi wg kolejności na zadane pytania:
Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
NIE
Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
2
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
0
Z poważaniem
Paulina Nitecka
Sekretarz Miasta
Gmina SZYDŁÓW - odpowiedź przez SZYDŁÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Witam uprzejmie.
Odpowiadając na prośbę z dnia 11.02.2020 r. UMiG Szydłów przedstawia
następujące informacje:
*Ad. 1.*
Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy.
*Ad. 2.*
Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy referatów i składali
informacje do osoby odpowiedzialnej - sekretarza gminy.
*Ad. 3. *
Mieszkańców gminy poinformowano o czasie i sposobie zabierania głosu na
temat treści raportu o stanie gminy Szydłów za 2018 r. poprzez:
- informację na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji
Publicznej,
- informacje Burmistrza Gminy przekazywane podczas spotkań z
mieszkańcami gminy.
*Ad. 4. *
Żaden radny nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy Szydłów za 2018 r.
***Ad. 5. *
Żaden z mieszkańców gminy nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy Szydłów za 2018 r.
***Ad. 6. *
Żaden z mieszkańców gminy nie wypowiedział się w debacie na temat
raportu o stanie gminy Szydłów za 2018 r.
Z poważaniem - Janusz Sowa - UMiG Szydłów
odpowiedź na wniosek przez DRAWNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie danych z dnia: 11.02.2020r.
Pozdrawiam
Ewelina Wiśniowska
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 20 stycznia br. w sprawie raportu o stanie gminy przez ZŁAWIEŚ WIELKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Odpowiadając na ww. wniosek wyjaśniam co następuje:
1. Uchwała w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie
gminy nie była przedmiotem obrad żadnej sesji w związku z czym Radni nie
przyjęli ww. uchwały.
2. Odpowiedź a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
3. Odpowiedź b) informowano na stronie internetowej gminy lub w BIP
4. Podczas debaty o stanie gminy nikt z radnych nie zabierał głosu.
5. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.
6. Nikt z mieszkańców nie wypowiadał się w debacie.
Pozdrawiam
Sylwia Suduł
podinspektor ds. obsługi rady gminy i jej organów
Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej
ul. Handlowa 7, 87 - 134 Zławieś Wielka
tel. (56) 674-13-17
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DĘBE WIELKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Dzień dobry, odpowiadając na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej w załączeniu przekazuję pismo ZO.1431.8.2020 z 11 lutego 2020 r.
Aneta Chmielewska
Insp. ds. obsługi sekretariatu
tel 25 756 47 00
odpowiedź na informację publiczną przez ZALEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedź na informację publiczna.
Urząd Miejski w Zalewie
tel. (89) 758 83 77
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - raport przez TYCZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem ,
Joanna Włoch-Dłurzej
--
_____________________________________
Dorota Michalak
Biuro Rady Miejskiej w Tyczynie
ul. Tynek 18
36-020 Tyczyn
odpowiedź w sprawie raportu o stanie gminy przez GRÓDEK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu przesyłam odpowiedź na pytania dot. raportu o stanie gminy -
Gmina Gródek
Roman Łoziński
Sekretarz Gminy Gródek
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GROMNIK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Dzień dobry!
Urząd Gminy Gromnik przekazuje w załączeniu odpowiedź na wniosek o
udostepnienie informacji publicznej
Sekretarz Gminy
Bogusława Maniak
W dniu 2020-02-09 o 21:50, sprawa-18316@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Sekretarz Gminy Gromnik
Bogusława Maniak
www.gromnik.pl
ug@gromnik.pl
tel. 146514250
1Dzień dobry!
Urząd Gminy Gromnik przekazuje w załączeniu odpowiedź na wniosek o
udostepnienie informacji publicznejSekretarz Gminy
Bogusława Maniak
W dniu 2020-02-09 o 21:50, sprawa-18316@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-18316@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
--
Sekretarz Gminy Gromnik
Bogusława Maniakwww.gromnik.pl
ug@gromnik.pl
tel. 146514250
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DARŁOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry.
W załączeniu przekazuję odpowiedź Wójta Gminy Darłowo na Państwa wniosek z
dnia 10 lutego 2020 roku w sprawie dotyczącej realizacji art. 28aa ustawy o
samorządzie gminnym.
Z wyrazami szacunku
Iwona Kowalska
Biuro Rady
Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SZCZAWNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem
Tomasz Ciesielka
Sekretarz Miasta i Gminy Szczawnica
W dniu 2020-02-10 o 16:34, Urząd Miasta i Gminy Szczawnica pisze:
--
Z poważaniem
Tomasz Ciesielka
Sekretarz Miasta i Gminy Szczawnica
ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica
tel: 690 058 030 , 18 262 22 03 wew. 33
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Szczawnica adres: ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica, tel. 18 262 22 03. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych : iod@szczawnica.pl. Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest na stronie www.szczawnica.pl.
1Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.Z poważaniem
Tomasz Ciesielka
Sekretarz Miasta i Gminy Szczawnica
W dniu 2020-02-10 o 16:34, Urząd Miasta i Gminy Szczawnica pisze:
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
> Data: Sun, 09 Feb 2020 21:12:14 -0000
> Nadawca: sprawa-18426@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-18426@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: miasto@szczawnica.pl
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-18426@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
--
Z poważaniem
Tomasz Ciesielka
Sekretarz Miasta i Gminy Szczawnica
ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica
tel: 690 058 030 , 18 262 22 03 wew. 33Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Szczawnica adres: ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica, tel. 18 262 22 03. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych : iod@szczawnica.pl. Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest na stronie www.szczawnica.pl.
Odpowiedź na wniosek z dnia 09.02.2020r. przez JASTRZĘBIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Nr RiP.1431.10.2020 przez ŚRODA WIELKOPOLSKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Szanowni Państwo,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej Nr RiP.1431.10.2020.
Z wyrazami szacunku,
Mateusz Ślebioda
*Wydział Rozwoju i Promocji *
tel.667 907 411
e-mail: mateusz.slebioda@sroda.wlkp.pl
<mailto:mateusz.slebioda@sroda.wlkp.pl>
________________________________________________
Herb roda *Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej*
63-000 Środa Wielkopolska,ul.Daszyńskiego 5
tel. *61 286 77 00 *, fax.*61 286 77 02 *
www.sroda.wlkp.pl <http://www.sroda.wlkp.pl>
Zgodnie z obowiązującym RODO nasz Polityka Prywatności i Klauzula
informacyjna znajdują się tutaj
<http://sroda.wlkp.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=1064&strona=1&sub=7>
Udzielenie informacji publicznej przez ZDUNY (woj. wielkopolskie) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Szanowni Państwo,
W załączniku przesyłam udzielenie informacji publicznej.
Z poważaniem
Agnieszka Nowacka
Urząd Miejski w Zdunach
Rynek 2
63-760 Zduny
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PĘCŁAW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W załączeniu Urząd Gminy Pęcław przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 3 lutego 2020r.
Julita Krzykała
Urząd Gminy Pęcław
Pęcław 28
67-221 Białołęka
tel. 76 831 71 35
www.peclaw.eu
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Administratorem Państwa Danych Osobowych jest Urząd Gminy Pęcław.
Przed podjęciem kontaktu prosimy o zapoznanie się z informacjami
zawartymi w zakładce "Ochrona danych osobowych" na stronie
1
From: sprawa-17730@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Monday, February 3, 2020 7:52 AM
To: gmina@peclaw.eu
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminyNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-17730@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
Odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego 2020 o udostępnienie informacji publicznej przez ŁAPY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry.
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 r.
Bardzo proszę o potwierdzenie odbioru wiadomości.
Pozdrawiam,
Barbara Falkowska
Sekretariat
--------------------------------------------------------------------------------
URZĄD MIEJSKI W ŁAPACH
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy
tel: 85 7152749
e-mail: sekretariat@um.lapy.pl
Klauzula informacyjna RODO
Udostępnienie informacji publicznej. przez SIERAKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Odpowiadając na Państwa wniosek z dnia 11.02.2020 r. o udostępnienie
informacji publicznej na podstawie art. 2 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy
z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z
2019r., poz. 1429) przesyłam państwa pytania wraz z udzielonymi
odpowiedziami.
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
Ad1) Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
Ad2):
a) Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza).
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi)
Ad3):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Ad4. Podczas debaty głos zabrało czterech radnych.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
Ad5. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
Ad6. Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się podczas debaty.
--
Z poważaniem,
*Daria Kaczmarek*
Stanowisko ds działalności gospodarczej i spraw wojskowych
*Urząd Gminy Sieraków*
ul. 8 Stycznia 38, 64-410 Sieraków
tel. 61 29 55 865
www.sierakow.pl <http://www.sierakow.pl/>
www.facebook.com/gmina.sierakow <http://www.facebook.com/gmina.sierakow>
www.instagram.com/gmina.sierakow <http://www.instagram.com/gmina.sierakow>
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PODGÓRZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Szanowni Państwo,
W załączeniu do niniejszego maila przesyłam odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 3 lutego 2020 roku.
Z poważaniem,
Liwia Manthaj
Referat Rozwoju
Urząd Gminy Podgórzyn
tel. 75 75 48 131
odp. na wniosek o udip przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Witam,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek (sprawa 18075) o
udostępnienie informacji publicznej.
Pozdrawiam,
Małgorzata Mierzwa
Inspektor ds. obsługi organów gminy
Urząd Gminy Inowłódz,
ul. Spalska 2, 97-215 Inowłódz
tel. (44) 710-12-33 wew. 16
Klauzula RODO
<https://bip.inowlodz.pl/index.php?option=com_attachments&task=download&id=5
664>
https://bip.inowlodz.pl/index.php?option=com_attachments&task=download&id=56
64
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SZTUTOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przesyłam dane z
Gminy Sztutowo.
Pytanie 1 - TAK
Pytanie 2 - punkt 1
Pytanie 3 - punkt b i e
Pytanie 4 - 6 radnych
Pytanie 5 - 0 mieszkańców
Pytanie 6 - 0 mieszkańców
Z poważaniem
Renata Głąb
Sekretarz Gminy Sztutowo
tel. 55/247-81-51
fax 55/247-83-96
dot. wniosku o udostępnienie informacji publicznej przez MORZESZCZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z 10 lutego
2020r. informuję,
Ad. 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? - NIE
Ad 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
Ad 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
Ad 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? - 4
Ad 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? - 0
Ad 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy? - 0
Nr sprawy SG.1431.2.2020
Z poważaniem
--
Z up. Wójta
Mariusz Wszelak
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Morzeszczyn
ul. Kociewska 12
83-132 Morzeszczyn
kom. 789-027-169
tel. (58) 536-27-24 wew. 12
Fwd: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez IWKOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Dzień dobry,
W załączeniu do niniejszej wiadomości przesyłam skan pisma z odpowiedzią
na wniosek o udostępnieni informacji publicznej.
Z poważaniem
--
Katarzyna Dzięgiel
Gmina Iwkowa
32-861 Iwkowa 468
www.iwkowa.pl <http://www.iwkowa.pl/>
gmina@iwkowa.pl <mailto:gmina@iwkowa.pl>
tel. 14 6844010
FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez NOWE MIASTO n. PILICĄ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 11.02.2020 r., nasz znak Or.1431.9.2020, Gmina Nowe Miasto nad Pilicą udziela odpowiedzi na poniższe pytania:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 2
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0
From: UMiG Nowe Miasto nad Pilicą [mailto:nowemiasto@nowemiasto.pl]
Sent: Thursday, February 13, 2020 9:25 AM
To: SEKRETARZ MiG Staniszewska <sekretarz@nowemiasto.pl>
Subject: Fw: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
From: sprawa-18649@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18649@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Sunday, February 9, 2020 10:50 PM
To: nowemiasto@nowemiasto.pl <mailto:nowemiasto@nowemiasto.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18649@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18649@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTI4NTAwMzg0LjM4MDY2LjUxOTc2NjUxOTkxNzAxMzMyNzhAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8U3VuLCAwOSBGZWIgMjAyMCAyMTo1MDowMyAtMDAwMHxub3dlbWlhc3RvQG5vd2VtaWFzdG8ucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXww>
odpowiedź na wniosek przez MNIÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia
11.02.2020r. udzielam odpowiedzi na pytania:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? *NIE*
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem**
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?*3*
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?*0*
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? *0 *
--
Pozdrawiam
Milena Miśta
kierownik referatu
organizacyjno-gospodarczego
Urząd Gminy Mniów
tel. 41 3737002/00
Udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Urząd Gminy i Miasta Sokołów Małopolski przetwarza Państwa dane osobowe.
Więcej szczegółów na ten temat mogą Państwo uzyskać na naszej stronie
internetowej BIP w zakładce Ochrona danych osobowych (
<http://www.bip.sokolow-mlp.pl/index.php?m=145>
http://www.bip.sokolow-mlp.pl/index.php?m=145) lub w siedzibie Urzędu.
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy przez adres e-mail:
iod@e-sokolow-mlp.pl
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187