Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KAMIEŃ POMORSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
O.1431.3.2020.ASK Kamień Pomorski, dnia 11 lutego 2020 roku
W odpowiedzi na pytania z dnia 11 lutego 2020 roku informuję:
Ad 1. Radni nie przyjmowali uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
Ad. 2 Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy Referatów UM i składali informacje do koordynatora (zastępca burmistrza), a następnie zebrane materiały podlegały sprawdzeniu, sczytywaniu, analizie i weryfikacji w zespole: zastępca burmistrza sekretarz i skarbnik.
Ad 3. Społeczność lokalną informowano poprzez BIP oraz stronę www, na podstawie których to media funkcjonujące na terenie gminy ale nieprowadzone przez samorząd przekazały ją mieszkańcom.
Ad 4. Radni nie zabierali głosu w debacie, mimo możliwości. Nikt z mieszkańców się nie zapisał do debaty.
Z upoważnienia Burmistrza sekretarz gminy Anna Stanaszek-Kaczor.
________________________________
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) (Dz. Urz. UE z 2016 r. L 119 poz. 1) informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Kamienia Pomorskiego z siedzibą pod adresem: 72-400 Kamień Pomorski, Stary Rynek 1;
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim w Kamieniu Pomorskim pod adresem: iodo@kamienpomorski.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 rozporządzenia (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu żądania ich usunięcia;
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody oraz prawo do przenoszenia danych;
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2;
7) podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OSTRÓW WIELKOPOLSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Twoja wiadomość
Do: um@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 10.02.2020 14:50
odczytano w dniu 11.02.2020 10:54.
Informacja publiczna przez POŚWIĘTNE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
AG.1431.1.6.2020
Poświętne, 11 lutego 2020 r.
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
e-mail: sprawa-19064@fedrowanie.siecobywatelska.pl
W odpowiedzi na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. w sprawie udostępnienia
informacji publicznej w sprawie raportu o stanie gminy informuję, co
następuje:
1) W Gminie Poświętne, woj. podlaskie, radni nie przyjęli uchwały w
sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o
którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym.
2) Nad raportem pracowali kierownicy jednostek organizacyjnych gminy
oraz pracownicy Urzędu Gminy, a następnie składali informacje osobie
odpowiedzialnej za przygotowanie raportu Sekretarzowi Urzędu.
3) Lokalna społeczność została poinformowana o tym, kiedy i w jaki
sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu poprzez
wywieszenie stosowanej informacji na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy i w
Biuletynie Informacji Publicznej.
4) Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 3 radnych.
5) Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu na temat raportu
o stanie gminy.
6) Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.
Z - ca Wójta
Alfred Dobrzyński
Potwierdzenie otrzymania: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RUDA MALENIECKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości
Do: urzad.gminy@rudamaleniecka.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: 2020-02-10 14:23
Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.
Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez IWONICZ-ZDRÓJ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W dniu 10.02.2020 o 15:33, Sekretariat UG Iwonicz-Zdrój pisze:
2
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
> Data: Mon, 10 Feb 2020 07:38:50 -0000
> Nadawca: sprawa-18928@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-18928@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: sekretariat@iwonicz-zdroj.pl
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-18928@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LANCKORONA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
Nasz znak: Or.1431.2.2020 Lanckorona, dnia 11 lutego 2020r.
Odpowiadając na wniosek z dnia 9.02.2020r. o treści – jak niżej – Urząd Gminy Lanckorona informuje:
ad. 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? - Rada Gminy Lanckorona nie podejmowała uchwały
ad. 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź) - odpowiedż a)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
ad.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi): – odpowiedż b)
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
ad. 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? - 4 radnych,
ad. 5). Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? - 0,
ad. 6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? – 0
Z up. Wójta
Teresa Florek
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Lanckorona
ul. Krakowska 8
From: sprawa-18345@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Sunday, February 09, 2020 9:52 PM
To: sekretarz@lanckorona.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminyNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18345@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
Odp: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BOGUTY-PIANKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Boguty-Pianki, dnia 11 lutego 2020 r. Odpowiadając na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. Urząd Gminy Boguty-Pianki udziela informacji na postawione zagadnienia: 1) nie 2) a) 3) b) 4) 1 5) 0 6) 0. Jan
Szymański Sekretarz
Gminy Urząd
Gminy Boguty-Pianki tel.
86 277 50 88 Dnia 10 lutego 2020 15:26 sprawa-18508@fedrowanie.siecob napisał(a): Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź) a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki. 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi): a) nie informowano o tym mieszkańców b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki. 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18508@fedrowanie.siecob Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji -- Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 www.siecobywatelska.pl www.watchdogportal.pl www.funduszesoleckie.pl www.informacjapubliczna.org NIP 526282872
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŻARY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek z dnia 3 lutego 2020 r. o udostepnienie informacji publicznych(treść poniżej) uprzejmie informuję:
Pkt 1 – odpowiedz Nie
Pkt 2 – odpowiedź „a”
Pkt 3 – odpowiedź „b”
Pkt 4 – odpowiedź 4 radnych
Pkt 5 – odpowiedź 0
Pkt 6 - odpowiedź 0
Z poważaniem
Monika Bazak
Gmina Żary
Al. Jana Pawła II 6
68-200 Żary
From: sprawa-17979@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-17979@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-17979@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 3, 2020 8:56 AM
To: gminazary@gminazary.pl <mailto:gminazary@gminazary.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-17979@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-17979@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MDcxNjUzODA4LjIzNDEyLjg4MzYxNjUyMzEzNDIxODgxNzRAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAwMyBGZWIgMjAyMCAwNzo1NTozOCAtMDAwMHxnbWluYXphcnlAZ21pbmF6YXJ5LnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZ>
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RYCHLIKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Nr 1431.3.2020
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji, poniżej zamieszczam
odpowiedź:
*Ad. 1 Rada Gminy nie podejmowała uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu ostanie gminy.*
*Ad.2 Rada Gminy przygotowywała raport w sposób rozdzielenia pracy na
poszczególnych pracowników wydziałów i składali oni informacje do osoby
odpowiedzialnej za przygotowywanie raportu (sekretarz oraz skarbnik).*
*Ad. 3 Społeczność lokalna została poinformowana o możliwości zabrania
głosu na temat treści w/w raportu po przez Biuletyn Informacji
Publicznej Gminy Rychliki oraz podczas spotkań z radnymi i mieszkańcami.*
*Ad. 4 Nikt z radnych nie zabrał głosu podczas debaty nad raportem o
stanie gminy.*
*Ad. 5 Nikt z mieszkańców nie nie zgłosił się aby zabrać głos w sprawie
raportu o stanie gminy.*
*Ad. 6 Nikt z mieszkańców nie zabrał głosu w sprawie raportu o stanie
gminy.*
W dniu 2020-02-10 o 13:16, sprawa-19675@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
z wyrazami szacunku
Paulina Watkowska
Urząd Gminy Rychliki
Tel.: 55 248 81 55
e-mail: sekretariat@rychliki.pl
Nr 1431.3.2020
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji, poniżej zamieszczam
odpowiedź:*Ad. 1 Rada Gminy nie podejmowała uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu ostanie gminy.**Ad.2 Rada Gminy przygotowywała raport w sposób rozdzielenia pracy na
poszczególnych pracowników wydziałów i składali oni informacje do osoby
odpowiedzialnej za przygotowywanie raportu (sekretarz oraz skarbnik).**Ad. 3 Społeczność lokalna została poinformowana o możliwości zabrania
głosu na temat treści w/w raportu po przez Biuletyn Informacji
Publicznej Gminy Rychliki oraz podczas spotkań z radnymi i mieszkańcami.**Ad. 4 Nikt z radnych nie zabrał głosu podczas debaty nad raportem o
stanie gminy.**Ad. 5 Nikt z mieszkańców nie nie zgłosił się aby zabrać głos w sprawie
raportu o stanie gminy.**Ad. 6 Nikt z mieszkańców nie zabrał głosu w sprawie raportu o stanie
gminy.*W dniu 2020-02-10 o 13:16, sprawa-19675@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19675@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
--
z wyrazami szacunku
Paulina Watkowska
Urząd Gminy Rychliki
Tel.: 55 248 81 55
e-mail: sekretariat@rychliki.pl
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LASOWICE WIELKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Lasowice Wielkie, 2020 - 02 - 11
Pyt. 1. - TAK
Pyt. 2. - odp. a
Pyt. 3. - odp. b
Pyt. 4. - 5 radnych w tym Przewodniczący Rady Gminy
Pyt. 5. - 0
Pyt. 6. - 0
Sekretarz Gminy - Joachim Smolnik
_____
From: sprawa-18837@fedrowanie.siecobywatelska.pl
[mailto:sprawa-18837@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 9, 2020 11:13 PM
To: sekretarz@lasowicewielkie.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy?6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-18837@fedrowanie.siecobywatelska.plSzymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTI4NjM3NTAzLjQyMTYxL
jE2MDAxMzY1MjgzMjA3NzYxODAyQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfFN1biwgM
DkgRmViIDIwMjAgMjI6MTI6NTUgLTAwMDB8c2VrcmV0YXJ6QGxhc293aWNld2llbGtpZS5wbHwxL
nNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDA%3D>
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez REDA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Twoja wiadomość
Do: sekretariat@reda.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-10 09:59
odczytano w dniu 2020-02-11 10:36.
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez HYŻNE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Twoja wiadomość
Do: sekretarz@hyzne.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 10.02.2020 08:38
odczytano w dniu 11.02.2020 10:17.
Gmina Głubczyce przez GŁUBCZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Odpowiadając na wniosek o dostęp do informacji publicznej informuję, że:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? TAK
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) TAK
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej TAK
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? - 0
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? - 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? - 0
Z up. Burmistrza
Sekretarz Gminy Anna Hauptman – Głogiewicz
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SIEMIATYCZE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Agnieszka Oleszczuk
Zastępca Kierownika Referatu Organizacyjnego
Urząd Miasta Siemiatycze
e-mail: <mailto:agnieszka.oleszczuk@siemiatycze.eu> agnieszka.oleszczuk@siemiatycze.eu
tel. 85 6565812
<http://www.siemiatycze.eu/> www.siemiatycze.eu
2
From: sprawa-19129@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19129@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-19129@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 9:25 AM
To: urzad@siemiatycze.eu <mailto:urzad@siemiatycze.eu>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19129@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19129@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MEDYKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Twoja wiadomość
Do: medyka@medyka.itl.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-10 08:48
odczytano w dniu 2020-02-11 10:28.
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOŚCIERZYNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W odpowiedzi na zadane pytania informuję, co następuje:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Rada Miasta Kościerzyna nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym.
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Ośmioro radnych zabrało głos w dyskusji nad Raportem o stanie Miasta Kościerzyna za 2018 rok.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do dyskusji nad Raportem o stanie Miasta Kościerzyna za 2018 rok.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w dyskusji nad Raportem o stanie Miasta Kościerzyna za 2018 rok.
Pozdrawiam
Sławomir Szkobel
Sekretarz Miasta Kościerzyna
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w Urzędzie Miasta Kościerzyna jest Burmistrz Miasta Kościerzyna z siedzibą przy ul. 3 Maja 9 A, 83-400 Kościerzyna, tel. 58 6802300, email: <mailto:urząd@koscierzyna.gda.pl> urząd@koscierzyna.gda.pl. Informacje dotyczące prawa do ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Kościerzyna w zakładce RODO.
ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna
tel. /58/ 680 23 44
<mailto:s.szkobel@koscierzyna.gda.pl> s.szkobel@koscierzyna.gda.pl
www.miastokoscierzyna.pl
<https://www.facebook.com/koscierzyna.gda> ukmkfa
Już dziś pobierz aplikację mobilną Miasta Kościerzyna
Google play2iOSWindows phone
knaandroidindeksknawindow
7
From: Urząd Miasta Kościerzyna [mailto:urzad@koscierzyna.gda.pl]
Sent: Tuesday, February 11, 2020 7:51 AM
To: s.szkobel@koscierzyna.gda.pl
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
From: sprawa-19208@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-19208@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, February 10, 2020 9:41 AM
To: urzad@koscierzyna.gda.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19208@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTMyNDA2NjczLjQyMTYxLjY1MDcxOTA5MTc2NDE1Mjc2MjVAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAxMCBGZWIgMjAyMCAwODo0MTowNiAtMDAwMHx1cnphZEBrb3NjaWVyenluYS5nZGEucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRnc>
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BEJSCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry. w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem I. Beruś
Korespondencja dostarczona! przez RACIBÓRZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Twoja korespondencja została zarejestrowana w urzędzie.
Twój internetowy klucz dostępu do sprawy to: NUIT1WGFLMP
Numer kancelaryjny: RKP.2020.07203
Data rejestracji: 2020.02.11
Osoba rejestrująca: Monika Kostrzewa
Temat pisma: [E-mail] Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Liczba załączników: 0
Urząd Miasta Racibórz
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GRODZISK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Grodzisk, 11.02.2020
AG.1431.6.2020
W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 10.02.2020 (data wpływu
11.02.2020) w sprawie udzielenia informacji publicznej zgodnie z ustawą
z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej Urząd Gminy
Grodzisk udziela odpowiedzi na powyższy wniosek.
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
ŻADEN
Aneta Rękawek
Inspektor ds. organizacyjnych
i obsługi organów Rady Gminy
Urząd Gminy Grodzisk
ul. 1 Maja 6
17-315 Grodzisk
tel: 85 65 68 030
Grodzisk, 11.02.2020
AG.1431.6.2020
W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 10.02.2020 (data wpływu
11.02.2020) w sprawie udzielenia informacji publicznej zgodnie z ustawą
z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej Urząd Gminy
Grodzisk udziela odpowiedzi na powyższy wniosek.1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
> ustawy o samorządzie gminnym? NIE RADA GMINY GRODZISK NIE PRZYJĘŁA
> TAKOWEJ UCHWAŁY.
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą
> odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki
> sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu
> (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
>
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
>
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
> JEDEN RADNY.> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na
> temat raportu o stanie gminy?
> ŻADEN> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
ŻADENAneta Rękawek
Inspektor ds. organizacyjnych
i obsługi organów Rady Gminy
Urząd Gminy Grodzisk
ul. 1 Maja 6
17-315 Grodzisk
tel: 85 65 68 030
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SZCZUCZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
OG.1431.12.2020 r.
Burmistrz Szczuczyna odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej złożony 10 lutego 2020 r., przekazuje następujące informacje:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? *NIE*
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) _*
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
_*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
_*g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami*_
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? *0*
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? *0*
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? *0*
Z poważaniem
**
--
Jadwiga Jolanta Budzińska
Sekretarz Gminy
Urząd Miejski w Szczuczynie
plac 1000-lecia 23
19-230 Szczuczyn
tel. 86 273 50 80 wew. 213
.........................
Informacja Administratora – zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Szczuczynie pod adresem:
http://bip.um.szczuczyn.wrotapodlasia.pl/klauzula-informacyjna-o-przetwarzaniu-danych-osobowych.html
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KADZIDŁO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
Poniżej odpowiedz
Urszula Rydel
Sekretarz Gminy
From: sprawa-18582@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-18582@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Sunday, February 9, 2020 10:42 PM
To: sekretarz@kadzidlo.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?- NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) TAK
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej- TAK
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?-0
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? -0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?-0
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18582@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18582@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTI4NDUwNjM0LjM4MTQ1LjI4NTExNDQ4NjU5NDMzMzcwMTlAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8U3VuLCAwOSBGZWIgMjAyMCAyMTo0MTo0NiAtMDAwMHxzZWtyZXRhcnpAa2FkemlkbG8ucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkM>
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CHOTCZA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Twoja wiadomość
Do: ug@chotcza.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-09 22:21
odczytano w dniu 2020-02-11 10:14.
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KRUSZYNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Twoja wiadomość
Do: ug@kruszyna.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-10 10:11
odczytano w dniu 2020-02-11 10:12.
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KLIMONTÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Twoja wiadomość
Do: klimontow@klimontow.ugm.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-10 14:17
odczytano w dniu 2020-02-11 10:10.
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STARY DZIERZGOŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Twoja wiadomość
Do: urzad@starydzierzgon.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-10 09:55
odczytano w dniu 2020-02-11 09:56.
--
Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security
This email was scanned by Arcabit Internet Security
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187