Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KLUKOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa

OGK.1431.4.2020

Szanowni Państwo

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie do informacji publicznej z dnia
10.02.2020 przedstawiam następującą odpowiedz:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

Odp: Nie, radni nie podejmowali takiej uchwały.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź):

odp: a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

odp:b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?

odp: Jeden radny.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

odp: nie było uwag mieszkańców na temat raportu.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

odp: nie było uwag mieszkańców na temat raportu..

z poważaniem,

Jerzy Leszczyński

Urząd Gminy Klukowo
ul. Mazowiecka 14
18-214 Klukowo
tel. 86 277 45 20
www.klukowo.pl [1]

Links:
------
[1] http://www.klukowo.pl

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez SZERZYNY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

W dniu 09.02.2020 o 22:12, sprawa-18429@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej dotyczący raportu o stanie gminy, który wpłynął do Urzędu
Gminy Szerzyny w dniu 10 lutego 2020 r.

Z poważaniem

Marcin Nigborowicz

--
Urząd Gminy Szerzyny
tel. 146517300
fax 146517901
www.szerzyny.pl

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy, że administratorem Państwa danych
osobowych jest Urząd Gminy Szerzyny reprezentowany przez Wójta Gminy.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:
https://bip.malopolska.pl/ugszerzyny,m,305707,ochrona-danych-osobowych.html

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MARIANOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Marianowo, dnia 17 lutego 2020 r.

Nasz znak: SG.1431.1.2020

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który wpłynął do Urzędu Gminy Marianowo pocztą elektroniczną w dniu 11 lutego 2020 r., uprzejmie informuję, co następuje:

1) Rada Gminy Marianowo nie określiła w drodze uchwały szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, do czego była uprawniona na podstawie art. 28aa ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506, z późn. zm.);

2) Raport o stanie Gminy Marianowo za rok 2018 sporządzony został przez sekretarza gminy w oparciu o materiały opracowane przez poszczególne stanowiska pracy w urzędzie gminy oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy;

3) Społeczność lokalna została poinformowana o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos w debacie nad Raportem o stanie Gminy Marianowo za 2018 rok poprzez informację zamieszczoną na stronie internetowej gminy.

4) Podczas debaty nad Raportem o stanie Gminy Marianowo za 2018 rok radni nie zabierali głosu.

5) Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do Przewodniczącego Rady Gminy Marianowo z zamiarem zabrania głosu w debacie nad Raportem o stanie Gminy Marianowo za 2018 rok.

Zgodnie z wnioskiem, odpowiedź udzielona zostaje w formie elektronicznej i przesłana na adres e-mail: sprawa-19594@fedrowanie.siecobywatelska.pl.

Informację sporządził:

Sebastian Stępień

Wójt Gminy

/-/ Danuta Ankutowicz

1

Odpowiedź na wniosek przez LIDZBARK WARMIŃSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

OR.1431.3.2020.SI

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
10.02.2020 r. informuję, jak niżej:

1.

Rada Gminy Lidzbark Warmiński nie podejmowała uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym
mowa w art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;

2.

odp. a – nad raportem pracowali poszczególni pracownicy referatów i
składali informacje do osoby odpowiedzialnej – Zastępcy Wójta;

3.

odp. h – o terminie i sposobie zabrania głosu przez mieszkańców
gminy w debacie nad raportem o stanie gminy informowano w sposób
zwyczajowo przyjęty w Urzędzie Gminy Lidzbark Warmiński, tj. na
tablicy ogłoszeń Urzędu;

4.

podczas debaty nad raportem o stanie gminy głosu nie zabrał żaden radny;

5.

do zabrania głosu w debacie nad raportem o stanie gminy nie zgłosił
się żaden mieszkaniec gminy;

6.

w debacie nad raportem o stanie gminy nie wypowiedział się żaden
mieszkaniec gminy.

Z poważaniem

Iwona Stępień

Urząd Gminy Lidzbark Warmiński

*Klauzula informacyjna
dla osób składających wnioski o udostępnienie informacji publicznej **i
ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego*

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) zwane dalej RODO informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lidzbark
Warmiński z siedzibą przy ul. Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński.

2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można
kontaktować się pod adresem e-mail: iod@gminalidzbark.comoraz numerem
tel. (89) 767 32 74 wew. 19. Z IOD można kontaktować się we wszystkich
sprawach oraz dylematach związanych z ochroną danych osobowych.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji złożonego
wniosku o udostępnienie informacji publicznej lub wniosku o ponowne
wykorzystanie informacji sektora publicznego na podstawie: ustawy z dnia
6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej, przepisów
ustawy z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji
sektora publicznego oraz ustawy
z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego –
zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

4. Odbiorcami, którym mogą być ujawnione Pani/Pana dane są podmioty
uprawnione do obsługi doręczeń oraz podmioty, z którymi administrator
zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych
w Urzędzie systemów informatycznych.

5. Pani/Panadane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie organom lub
podmiotom upoważnionym na podstawie odrębnych przepisów lub podmiotom
przetwarzającym dane w imieniu administratora danych.

6. Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do chwili załatwienia
sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie przez okres wskazany w
Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w
sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych.

7. Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do:dostępu do Pani/Pana
danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia po zakończeniu
postępowania z zachowaniem wymaganego okresu archiwizacjilub
ograniczenia ich przetwarzaniaoraz wniesienia skargi do organu
nadzorczego, tj. Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

8. Na etapie składania wniosku o udostępnienie informacji publicznej
podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, natomiast
podanie ich będzie niezbędne w sytuacji, gdy koniecznym stanie się
wydanie decyzji administracyjnej. Podanie danych w sytuacji wystąpienia
z wnioskiem o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego jest
obowiązkowe.

9. Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych do
państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

10. Pani/Pana dane nie będą uczestniczyć w zautomatyzowanym podejmowaniu
decyzji i nie będą profilowane.

odpowiedz na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez KOSZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia 9
lutego 2020roku dot. raportu o stanie gminy, o którym mowa w art.28aa ustawy
o samorządzie gminnym, udzielam informacji na zadane pytania:

Ad.1. Nie

Ad.2. a

Ad.3. b

Ad.4.1

Ad.5.1

Ad.6.1

Jolanta Chłopek

Jolanta Chłopek

Sekretarz

Urząd Miasta i Gminy

32-130 Koszyce

ul. Elżbiety Łokietkówny 14,

tel. (+48) 41 35 14 048 wew. 17

fax. (+48) 41 35 14 052

e-mail: <mailto:sekretarz@koszyce.gmina.pl> sekretarz@koszyce.gmina.pl

Warte poznania:

www.koszyce.gmina.pl

<http://bip.malopolska.pl/ugkoszyce> Biuletyn Informacji Publicznej

otyczy: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BOLESZKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej pod
podany przez Państwa adres email.

1

Odpowiedź przez PONIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry

W odpowiedzi na Państwa zapytania uprzejmie informuję:

Ad 1. Nie,

Ad 2. Pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej,

Ad 3. Informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej

Ad 4. 2

Ad 5. 0

Ad 6. 0

Z poważaniem

Marcin Pazdaj

UM Poniec

Wysyłanie wiadomości e-mail: odpowiedź.pdf przez STARACHOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek.

Małgorzata Tomaszewska

przesłano odpowiedź na błędny adres
1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MAGNUSZEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Urząd Gminy w Magnuszewie odpowiadając na pismo o udostępnieniu informacji publicznych informuje, iż:

Ad. 1 nie

Ad. 2 a)

Ad. 3 b)

Ad. 4 8 radnych

Ad. 5 9 mieszkańców

Ad. 6 9 mieszkańców

1

Odp.na wniosek o udostępnienie inf.publ. przez IMIELIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Urząd
Miasta Imielin informuje:

1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

Odp.: nie

2.Jak przygotowywano ww. raport?

odp C) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji

3. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww.raportu

odp B) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej

4. Ilu radnych zabrało głos podczas podczas debaty na temat raportu o
stanie gminy?

Odp : 3-5-ciu radnych

5.Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

odp: 0

6.Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

 odp:  0

  Magda Więckowska

Urząd Miasta Imielin

tel.32 22 54 116

Wysyłanie wiadomości e-mail: Raport I.jpg przez STARY DZIERZGOŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Urząd Gminy w Starym Dzierzgoniu w załączeniu przesyła informacje dotyczace Raportu o Stanie gminy.

Jolanta Hajdukiewicz
Inspektor

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami pliku lub łącza:
Raport I.jpg

Uwaga: W celu ochrony przed wirusami komputerowymi programy poczty e-mail mogą zapobiegać wysyłaniu i odbieraniu pewnych typów załączników plików. Sprawdź ustawienia zabezpieczeń poczty e-mail, aby określić obsługę załączników.

2

Fwd: RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BYCZYNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam

w nawiązaniu do złożonego wniosku dnia 11 lutego 2020r.  o udostępnienie
informacji publicznej przekazuję odpowiedzi na pytania.

Pozdrawiam Gabriela Wróbel

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Tue, 18 Feb 2020 08:36:47 +0100
Nadawca: Marcin Czech <biurorady@byczyna.pl>
Adresat: 'Gabriela' <g.wrobel@byczyna.pl>

Dzień Dobry

W odpowiedzi na Państwa wniosek z dn. 11 lutego 2020 r. o udostępnienie
informacji publicznej w imieniu Rady Miejskiej w Byczynie informuję, że:

Ad. 1 Rada nie przyjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.

Ad. 2  Odpowiedź „a”

Ad. 3 odpowiedź „b”

Ad. 4 W debacie udział brało 5 radnych.

Ad. 5 Nie zgłosił się żaden mieszkaniec.

Ad. 6 żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie.

Pozdrawiam

Marcin

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CHMIELNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry.

W odpowiedzi na złożony przez Państwa w dniu 10.02.2020 r. wniosek o
udostępnienie informacji publicznej informuję, że:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

_*NIE,  RADA GMINY CHMIELNO NIE PODJĘŁA UCHWAŁY W SPRAWIE SZCZEGÓŁOWYCH
WYMOGÓW DOT. RAPORTU O STANIE GMINY.*_

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

*_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) _*
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
_*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

_*W DEBACIE *__*_*NT. RAPORTU O STANIE GMINY *_GŁOS ZABRAŁO 6 RADNYCH.*_

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

_*NIKT Z MIESZKAŃCÓW NIE ZGŁOSIŁ SIĘ DO DEBATY NT. RAPORTU O STANIE
GMINY. *_

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

_*NIKT Z MIESZKAŃCÓW NIE WYPOWIEDZIAŁ SIĘ W  DEBACIE NT. RAPORTU O
STANIE GMINY.
*_

_*
*_

Z poważaniem

Magdalena Kreft-Mielewczyk_*
*_

_*
*_

W dniu 10.02.2020 o 09:39, sprawa-19198@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--

1

Informacja publiczna przez KONSTANCIN-JEZIORNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek.

Z poważaniem

Bożena Pindelska

Sekretarz Gminy Konstancin-Jeziorna

URZĄD MIASTA I GMINY KONSTANCIN-JEZIORNA

ul. Piaseczyńska 77

05-520 Konstancin-Jeziorna

tel. 22 484 23 14

<http://www.konstancinjeziorna.pl/> www.konstancinjeziorna.pl

www.facebook.com/gminakonstancinjeziorna/

2

Gmina Stary Sącz - Odpowiedź na informację publiczną przez STARY SĄCZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Szanowni Państwo,

W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na pismo z dnia 9 lutego 2020 r.
(data wpływu 10 lutego 2020 r.)  z prośbą o udzielenie informacji
publicznej.

Z poważaniem

--

Stary Sącz
Edyta Janik - Swałtek
Urząd Miejski w Starym Sączu
tel. +48.184460270 / fax: +48.184460273
mail: ejswaltek@starysacz.um.gov.pl <mailto:ejswaltek@starysacz.um.gov.pl>
http://www.stary.sacz.pl
Uwaga!

W związku z przetwarzaniem danych osobowych w korespondencji
pisemnej/e-mail, których zakres może zawierać (Imię, Nazwisko, adres
e-mail, telefon) informujemy, iż treść klauzuli informacyjnej
wynikającej z Artykułu 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych),
Dz.U.UE.L.2016.119.1, zwanym dalej RODO, znajduje się na stronie:

http://stary.sacz.pl/pl/106160/0/Ochrona_danych_osobowych.html.

Ponadto przetwarzamy dane osobowe na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b, c i
e RODO. Niniejsza wiadomość jest przeznaczona wyłącznie dla wskazanego w
niej odbiorcy. Jeśli nie są Państwo adresatem tej informacji prosimy o
niezwłoczne poinformowanie o tym fakcie nadawcy pocztą elektroniczną lub
telefonicznie oraz niekopiowanie i nieprzekazywanie tej wiadomości
osobom nieupoważnionym.

Dziękujemy.

2

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WYRZYSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10.02.2020r. *BOM.1431.11.2020* oraz obowiązek
informacyjny.

zał.:

1.BOM.1431.11.2020

2. obowiązek informacyjny

Z poważaniem
Joanna Krakowiak
*Urząd Miejski w Wyrzysku*
ul. Bydgoska 29
89-300 Wyrzysk
tel. +48 (67) 286 41 00
fax. +48 (67) 286 26 26

Ta wiadomość zawiera informacje, które mogą być w całości lub części
poufne i/lub objęte ochroną prawną i/lub tajemnicą służbową. Jeżeli
wiadomość niniejsza została otrzymana przez pomyłkę, proszę zawiadomić
nadawcę wysyłając odpowiedź na tę wiadomość. Jeśli nie są Państwo
zamierzonym i/lub właściwym odbiorcą niniejszej wiadomości to nie mogą
jej Państwo używać, ujawniać, rozpowszechniać, kopiować, drukować ani
korzystać z niej.

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina
Wyrzysk, ul. Bydgoska 29, 89-300 Wyrzysk. Administrator wyznaczył
Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: inspektor@rodo-krp.pl,
tel. +48 792 304 042.

Pani/Pana dane osobowe (w szczególności: imię, nazwisko, e-mail, nr
telefonu i dane podane w korespondencji) są przetwarzane m.in. w celu
załatwiania sprawy i prowadzenia korespondencji i/lub w innych celach.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do
realizacji celów, oraz czas wynikający z przepisów prawa. Pani/Pana dane
osobowe mogą zostać przekazane do innych podmiotów.

Prosimy o zapoznanie się z przysługującymi Pani/Panu uprawnieniami oraz
pełną treścią obowiązku informacyjnego dostępnego pod adresem:
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
<http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=wyrzysk/&strona=14&typ=podmenu&typmenu=14&menu=527&id=529&str=1>

2

Re: Fw: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez JUTROSIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

w nawiązaniu do wniosku z dnia 10 lutego br. o udostępnienie informacji
publicznej, poniżej udzielamy odpowiedzi na zadane pytania.

Z poważaniem

--
Paulina Drozdowska
Sekretarz Miasta i Gminy Jutrosin
tel. 65/5472 522

W dniu 12.02.2020 o 12:42, umig@jutrosin.eu pisze:
> *From:* sprawa-19902@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> <mailto:sprawa-19902@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
> *Sent:* Monday, February 10, 2020 2:34 PM
> *To:* umig@jutrosin.eu <mailto:umig@jutrosin.eu>
> *Subject:* Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
_*NIE*_
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> *_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)-
> TAK_*
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> _*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej- TAK*_
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?_*- Jeden radny zabrał głos.*_
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy? _*- Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do
> zabrania głosu w debacie.*_
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?- _*Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie.
> *_
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19902@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PRZYSTAJŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznych:

1) Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza).

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej

4. Trzech radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy.

5. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.

6. Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.

--
Z poważaniem
Anna Mrozek
Gmina Przystajń
ul. Częstochowska 5
42-141 Przystajń
NIP: 5742055766

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez TUCHOMIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,W odpowiedzi na wniosek z dn. 10 lutego 2020 r. o udostępnienie informacji publicznej, w załączeniu przesyłam skan odpowiedzi Wójta Gminy Tuchomie (pismo znak OP.1431.3.2020 z dn. 18 lutego 2020 r.).
Z poważaniem,
Jacek Żmuda-TrzebiatowskiSekretarz Gminy Tuchomie

_____________________________
Urząd Gminy Tuchomietel. 59 821 50 40www.tuchomie.pl

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - UGiM w Miechowie przez MIECHÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020 r.

Pozdrawiam,
Dorota Faracik 
Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
ul. Henryka Sienkiewicza 25
32-200 Miechów
tel. 41-383-00-40; fax:41-383-23-78

1

UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ DOT.RAPORTU O STANIE GMINY przez SMOŁDZINO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam,

w załączeniu przesyłam uzupełniony wniosek  dot.raportu o stanie gminy.

Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.

W razie pytań proszę o kontakt tel: 59 8117 215 wew.115

Aneta Rusinek

1

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WIERZCHOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Twoją wiadomość

Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Do: sekretarz@wierzchowo.pl
Wysłaną: 2020-02-10 15:46:07

Odczytano w dniu 2020-02-18 13:39:34

Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

FW: Informacja publiczna przez TARNÓW OPOLSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w załączniku skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10.02.2020 r.

Pozdrawiam

Wioletta Polańska

Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim

ul. Dworcowa 6

46-050 Tarnów Opolski

1