Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KLUKOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
OGK.1431.4.2020
Szanowni Państwo
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie do informacji publicznej z dnia
10.02.2020 przedstawiam następującą odpowiedz:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
Odp: Nie, radni nie podejmowali takiej uchwały.
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź):
odp: a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
odp:b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?
odp: Jeden radny.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
odp: nie było uwag mieszkańców na temat raportu.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
odp: nie było uwag mieszkańców na temat raportu..
z poważaniem,
Jerzy Leszczyński
Urząd Gminy Klukowo
ul. Mazowiecka 14
18-214 Klukowo
tel. 86 277 45 20
www.klukowo.pl [1]
Links:
------
[1] http://www.klukowo.pl
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez SZERZYNY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
W dniu 09.02.2020 o 22:12, sprawa-18429@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej dotyczący raportu o stanie gminy, który wpłynął do Urzędu
Gminy Szerzyny w dniu 10 lutego 2020 r.
Z poważaniem
Marcin Nigborowicz
--
Urząd Gminy Szerzyny
tel. 146517300
fax 146517901
www.szerzyny.pl
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy, że administratorem Państwa danych
osobowych jest Urząd Gminy Szerzyny reprezentowany przez Wójta Gminy.
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:
https://bip.malopolska.pl/ugszerzyny,m,305707,ochrona-danych-osobowych.html
1W dniu 09.02.2020 o 22:12, sprawa-18429@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-18429@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej dotyczący raportu o stanie gminy, który wpłynął do Urzędu
Gminy Szerzyny w dniu 10 lutego 2020 r.Z poważaniem
Marcin Nigborowicz
--
Urząd Gminy Szerzyny
tel. 146517300
fax 146517901
www.szerzyny.plZgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy, że administratorem Państwa danych
osobowych jest Urząd Gminy Szerzyny reprezentowany przez Wójta Gminy.Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:
https://bip.malopolska.pl/ugszerzyny,m,305707,ochrona-danych-osobowych.html
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MARIANOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Marianowo, dnia 17 lutego 2020 r.
Nasz znak: SG.1431.1.2020
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który wpłynął do Urzędu Gminy Marianowo pocztą elektroniczną w dniu 11 lutego 2020 r., uprzejmie informuję, co następuje:
1) Rada Gminy Marianowo nie określiła w drodze uchwały szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, do czego była uprawniona na podstawie art. 28aa ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506, z późn. zm.);
2) Raport o stanie Gminy Marianowo za rok 2018 sporządzony został przez sekretarza gminy w oparciu o materiały opracowane przez poszczególne stanowiska pracy w urzędzie gminy oraz kierowników jednostek organizacyjnych gminy;
3) Społeczność lokalna została poinformowana o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos w debacie nad Raportem o stanie Gminy Marianowo za 2018 rok poprzez informację zamieszczoną na stronie internetowej gminy.
4) Podczas debaty nad Raportem o stanie Gminy Marianowo za 2018 rok radni nie zabierali głosu.
5) Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do Przewodniczącego Rady Gminy Marianowo z zamiarem zabrania głosu w debacie nad Raportem o stanie Gminy Marianowo za 2018 rok.
Zgodnie z wnioskiem, odpowiedź udzielona zostaje w formie elektronicznej i przesłana na adres e-mail: sprawa-19594@fedrowanie.siecobywatelska.pl.
Informację sporządził:
Sebastian Stępień
Wójt Gminy
/-/ Danuta Ankutowicz
Odpowiedź na wniosek przez LIDZBARK WARMIŃSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
OR.1431.3.2020.SI
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
10.02.2020 r. informuję, jak niżej:
1.
Rada Gminy Lidzbark Warmiński nie podejmowała uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym
mowa w art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
2.
odp. a – nad raportem pracowali poszczególni pracownicy referatów i
składali informacje do osoby odpowiedzialnej – Zastępcy Wójta;
3.
odp. h – o terminie i sposobie zabrania głosu przez mieszkańców
gminy w debacie nad raportem o stanie gminy informowano w sposób
zwyczajowo przyjęty w Urzędzie Gminy Lidzbark Warmiński, tj. na
tablicy ogłoszeń Urzędu;
4.
podczas debaty nad raportem o stanie gminy głosu nie zabrał żaden radny;
5.
do zabrania głosu w debacie nad raportem o stanie gminy nie zgłosił
się żaden mieszkaniec gminy;
6.
w debacie nad raportem o stanie gminy nie wypowiedział się żaden
mieszkaniec gminy.
Z poważaniem
Iwona Stępień
Urząd Gminy Lidzbark Warmiński
*Klauzula informacyjna
dla osób składających wnioski o udostępnienie informacji publicznej **i
ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego*
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) zwane dalej RODO informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lidzbark
Warmiński z siedzibą przy ul. Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można
kontaktować się pod adresem e-mail: iod@gminalidzbark.comoraz numerem
tel. (89) 767 32 74 wew. 19. Z IOD można kontaktować się we wszystkich
sprawach oraz dylematach związanych z ochroną danych osobowych.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji złożonego
wniosku o udostępnienie informacji publicznej lub wniosku o ponowne
wykorzystanie informacji sektora publicznego na podstawie: ustawy z dnia
6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej, przepisów
ustawy z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji
sektora publicznego oraz ustawy
z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego –
zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4. Odbiorcami, którym mogą być ujawnione Pani/Pana dane są podmioty
uprawnione do obsługi doręczeń oraz podmioty, z którymi administrator
zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych
w Urzędzie systemów informatycznych.
5. Pani/Panadane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie organom lub
podmiotom upoważnionym na podstawie odrębnych przepisów lub podmiotom
przetwarzającym dane w imieniu administratora danych.
6. Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do chwili załatwienia
sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie przez okres wskazany w
Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w
sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych.
7. Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do:dostępu do Pani/Pana
danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia po zakończeniu
postępowania z zachowaniem wymaganego okresu archiwizacjilub
ograniczenia ich przetwarzaniaoraz wniesienia skargi do organu
nadzorczego, tj. Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Na etapie składania wniosku o udostępnienie informacji publicznej
podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, natomiast
podanie ich będzie niezbędne w sytuacji, gdy koniecznym stanie się
wydanie decyzji administracyjnej. Podanie danych w sytuacji wystąpienia
z wnioskiem o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego jest
obowiązkowe.
9. Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych do
państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
10. Pani/Pana dane nie będą uczestniczyć w zautomatyzowanym podejmowaniu
decyzji i nie będą profilowane.
odpowiedz na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez KOSZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia 9
lutego 2020roku dot. raportu o stanie gminy, o którym mowa w art.28aa ustawy
o samorządzie gminnym, udzielam informacji na zadane pytania:
Ad.1. Nie
Ad.2. a
Ad.3. b
Ad.4.1
Ad.5.1
Ad.6.1
Jolanta Chłopek
Jolanta Chłopek
Sekretarz
Urząd Miasta i Gminy
32-130 Koszyce
ul. Elżbiety Łokietkówny 14,
tel. (+48) 41 35 14 048 wew. 17
fax. (+48) 41 35 14 052
e-mail: <mailto:sekretarz@koszyce.gmina.pl> sekretarz@koszyce.gmina.pl
Warte poznania:
www.koszyce.gmina.pl
<http://bip.malopolska.pl/ugkoszyce> Biuletyn Informacji Publicznej
otyczy: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BOLESZKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej pod
podany przez Państwa adres email.
Odpowiedź przez PONIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry
W odpowiedzi na Państwa zapytania uprzejmie informuję:
Ad 1. Nie,
Ad 2. Pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej,
Ad 3. Informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
Ad 4. 2
Ad 5. 0
Ad 6. 0
Z poważaniem
Marcin Pazdaj
UM Poniec
Wysyłanie wiadomości e-mail: odpowiedź.pdf przez STARACHOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek.
Małgorzata Tomaszewska
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MAGNUSZEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
Urząd Gminy w Magnuszewie odpowiadając na pismo o udostępnieniu informacji publicznych informuje, iż:
Ad. 1 nie
Ad. 2 a)
Ad. 3 b)
Ad. 4 8 radnych
Ad. 5 9 mieszkańców
Ad. 6 9 mieszkańców
1
From: sprawa-18622@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-18622@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 9, 2020 10:47 PM
To: ugmagnuszew@bip.org.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18622@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
Odp.na wniosek o udostępnienie inf.publ. przez IMIELIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Urząd
Miasta Imielin informuje:
1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
Odp.: nie
2.Jak przygotowywano ww. raport?
odp C) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
3. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww.raportu
odp B) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
4. Ilu radnych zabrało głos podczas podczas debaty na temat raportu o
stanie gminy?
Odp : 3-5-ciu radnych
5.Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
odp: 0
6.Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
odp: 0
Magda Więckowska
Urząd Miasta Imielin
tel.32 22 54 116
Wysyłanie wiadomości e-mail: Raport I.jpg przez STARY DZIERZGOŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Urząd Gminy w Starym Dzierzgoniu w załączeniu przesyła informacje dotyczace Raportu o Stanie gminy.
Jolanta Hajdukiewicz
Inspektor
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami pliku lub łącza:
Raport I.jpg
Uwaga: W celu ochrony przed wirusami komputerowymi programy poczty e-mail mogą zapobiegać wysyłaniu i odbieraniu pewnych typów załączników plików. Sprawdź ustawienia zabezpieczeń poczty e-mail, aby określić obsługę załączników.
17.Sieć Obywatelska Watdog Polska Raport o stanie gminy Mstów przez MSTÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
--
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RUDKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Fwd: RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BYCZYNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam
w nawiązaniu do złożonego wniosku dnia 11 lutego 2020r. o udostępnienie
informacji publicznej przekazuję odpowiedzi na pytania.
Pozdrawiam Gabriela Wróbel
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Tue, 18 Feb 2020 08:36:47 +0100
Nadawca: Marcin Czech <biurorady@byczyna.pl>
Adresat: 'Gabriela' <g.wrobel@byczyna.pl>
Dzień Dobry
W odpowiedzi na Państwa wniosek z dn. 11 lutego 2020 r. o udostępnienie
informacji publicznej w imieniu Rady Miejskiej w Byczynie informuję, że:
Ad. 1 Rada nie przyjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.
Ad. 2 Odpowiedź „a”
Ad. 3 odpowiedź „b”
Ad. 4 W debacie udział brało 5 radnych.
Ad. 5 Nie zgłosił się żaden mieszkaniec.
Ad. 6 żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie.
Pozdrawiam
Marcin
*From:*sekretarz
*Sent:* Tuesday, February 11, 2020 6:36 AM
*To:* 'Gabriela' <g.wrobel@byczyna.pl>; 'Marcin Czech'
<biurorady@byczyna.pl>
*Subject:* FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy*From:*sprawa-18814@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-18814@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
[mailto:sprawa-18814@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
*Sent:* Sunday, February 09, 2020 11:10 PM
*To:* sekretarz@byczyna.pl <mailto:sekretarz@byczyna.pl>
*Subject:* Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminyNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-18814@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-18814@fedrowanie.siecobywatelska.pl>Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CHMIELNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry.
W odpowiedzi na złożony przez Państwa w dniu 10.02.2020 r. wniosek o
udostępnienie informacji publicznej informuję, że:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
_*NIE, RADA GMINY CHMIELNO NIE PODJĘŁA UCHWAŁY W SPRAWIE SZCZEGÓŁOWYCH
WYMOGÓW DOT. RAPORTU O STANIE GMINY.*_
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) _*
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
_*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
_*W DEBACIE *__*_*NT. RAPORTU O STANIE GMINY *_GŁOS ZABRAŁO 6 RADNYCH.*_
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
_*NIKT Z MIESZKAŃCÓW NIE ZGŁOSIŁ SIĘ DO DEBATY NT. RAPORTU O STANIE
GMINY. *_
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
_*NIKT Z MIESZKAŃCÓW NIE WYPOWIEDZIAŁ SIĘ W DEBACIE NT. RAPORTU O
STANIE GMINY.
*_
_*
*_
Z poważaniem
Magdalena Kreft-Mielewczyk_*
*_
_*
*_
W dniu 10.02.2020 o 09:39, sprawa-19198@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
1Dzień dobry.
W odpowiedzi na złożony przez Państwa w dniu 10.02.2020 r. wniosek o
udostępnienie informacji publicznej informuję, że:1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?_*NIE, RADA GMINY CHMIELNO NIE PODJĘŁA UCHWAŁY W SPRAWIE SZCZEGÓŁOWYCH
WYMOGÓW DOT. RAPORTU O STANIE GMINY.*_2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) _*
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
_*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
_*W DEBACIE *__*_*NT. RAPORTU O STANIE GMINY *_GŁOS ZABRAŁO 6 RADNYCH.*_
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?_*NIKT Z MIESZKAŃCÓW NIE ZGŁOSIŁ SIĘ DO DEBATY NT. RAPORTU O STANIE
GMINY. *_6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?_*NIKT Z MIESZKAŃCÓW NIE WYPOWIEDZIAŁ SIĘ W DEBACIE NT. RAPORTU O
STANIE GMINY.
*__*
*_Z poważaniem
Magdalena Kreft-Mielewczyk_*
*__*
*_W dniu 10.02.2020 o 09:39, sprawa-19198@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19198@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
--
Informacja publiczna przez KONSTANCIN-JEZIORNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek.
Z poważaniem
Bożena Pindelska
Sekretarz Gminy Konstancin-Jeziorna
URZĄD MIASTA I GMINY KONSTANCIN-JEZIORNA
ul. Piaseczyńska 77
05-520 Konstancin-Jeziorna
tel. 22 484 23 14
<http://www.konstancinjeziorna.pl/> www.konstancinjeziorna.pl
www.facebook.com/gminakonstancinjeziorna/
Gmina Stary Sącz - Odpowiedź na informację publiczną przez STARY SĄCZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Szanowni Państwo,
W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na pismo z dnia 9 lutego 2020 r.
(data wpływu 10 lutego 2020 r.) z prośbą o udzielenie informacji
publicznej.
Z poważaniem
--
Stary Sącz
Edyta Janik - Swałtek
Urząd Miejski w Starym Sączu
tel. +48.184460270 / fax: +48.184460273
mail: ejswaltek@starysacz.um.gov.pl <mailto:ejswaltek@starysacz.um.gov.pl>
http://www.stary.sacz.pl
Uwaga!
W związku z przetwarzaniem danych osobowych w korespondencji
pisemnej/e-mail, których zakres może zawierać (Imię, Nazwisko, adres
e-mail, telefon) informujemy, iż treść klauzuli informacyjnej
wynikającej z Artykułu 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych),
Dz.U.UE.L.2016.119.1, zwanym dalej RODO, znajduje się na stronie:
http://stary.sacz.pl/pl/106160/0/Ochrona_danych_osobowych.html.
Ponadto przetwarzamy dane osobowe na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b, c i
e RODO. Niniejsza wiadomość jest przeznaczona wyłącznie dla wskazanego w
niej odbiorcy. Jeśli nie są Państwo adresatem tej informacji prosimy o
niezwłoczne poinformowanie o tym fakcie nadawcy pocztą elektroniczną lub
telefonicznie oraz niekopiowanie i nieprzekazywanie tej wiadomości
osobom nieupoważnionym.
Dziękujemy.
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WYRZYSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10.02.2020r. *BOM.1431.11.2020* oraz obowiązek
informacyjny.
zał.:
1.BOM.1431.11.2020
2. obowiązek informacyjny
Z poważaniem
Joanna Krakowiak
*Urząd Miejski w Wyrzysku*
ul. Bydgoska 29
89-300 Wyrzysk
tel. +48 (67) 286 41 00
fax. +48 (67) 286 26 26
Ta wiadomość zawiera informacje, które mogą być w całości lub części
poufne i/lub objęte ochroną prawną i/lub tajemnicą służbową. Jeżeli
wiadomość niniejsza została otrzymana przez pomyłkę, proszę zawiadomić
nadawcę wysyłając odpowiedź na tę wiadomość. Jeśli nie są Państwo
zamierzonym i/lub właściwym odbiorcą niniejszej wiadomości to nie mogą
jej Państwo używać, ujawniać, rozpowszechniać, kopiować, drukować ani
korzystać z niej.
Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina
Wyrzysk, ul. Bydgoska 29, 89-300 Wyrzysk. Administrator wyznaczył
Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: inspektor@rodo-krp.pl,
tel. +48 792 304 042.
Pani/Pana dane osobowe (w szczególności: imię, nazwisko, e-mail, nr
telefonu i dane podane w korespondencji) są przetwarzane m.in. w celu
załatwiania sprawy i prowadzenia korespondencji i/lub w innych celach.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do
realizacji celów, oraz czas wynikający z przepisów prawa. Pani/Pana dane
osobowe mogą zostać przekazane do innych podmiotów.
Prosimy o zapoznanie się z przysługującymi Pani/Panu uprawnieniami oraz
pełną treścią obowiązku informacyjnego dostępnego pod adresem:
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
<http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=wyrzysk/&strona=14&typ=podmenu&typmenu=14&menu=527&id=529&str=1>
Re: Fw: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez JUTROSIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry,
w nawiązaniu do wniosku z dnia 10 lutego br. o udostępnienie informacji
publicznej, poniżej udzielamy odpowiedzi na zadane pytania.
Z poważaniem
--
Paulina Drozdowska
Sekretarz Miasta i Gminy Jutrosin
tel. 65/5472 522
W dniu 12.02.2020 o 12:42, umig@jutrosin.eu pisze:
> *From:* sprawa-19902@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> <mailto:sprawa-19902@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
> *Sent:* Monday, February 10, 2020 2:34 PM
> *To:* umig@jutrosin.eu <mailto:umig@jutrosin.eu>
> *Subject:* Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
_*NIE*_
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> *_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)-
> TAK_*
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> _*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej- TAK*_
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?_*- Jeden radny zabrał głos.*_
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy? _*- Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do
> zabrania głosu w debacie.*_
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?- _*Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie.
> *_
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19902@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PRZYSTAJŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznych:
1) Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym.
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza).
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
4. Trzech radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy.
5. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.
6. Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.
--
Z poważaniem
Anna Mrozek
Gmina Przystajń
ul. Częstochowska 5
42-141 Przystajń
NIP: 5742055766
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez TUCHOMIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,W odpowiedzi na wniosek z dn. 10 lutego 2020 r. o udostępnienie informacji publicznej, w załączeniu przesyłam skan odpowiedzi Wójta Gminy Tuchomie (pismo znak OP.1431.3.2020 z dn. 18 lutego 2020 r.).
Z poważaniem,
Jacek Żmuda-TrzebiatowskiSekretarz Gminy Tuchomie
_____________________________
Urząd Gminy Tuchomietel. 59 821 50 40www.tuchomie.pl
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - UGiM w Miechowie przez MIECHÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020 r.
Pozdrawiam,
Dorota Faracik
Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
ul. Henryka Sienkiewicza 25
32-200 Miechów
tel. 41-383-00-40; fax:41-383-23-78
UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ DOT.RAPORTU O STANIE GMINY przez SMOŁDZINO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam,
w załączeniu przesyłam uzupełniony wniosek dot.raportu o stanie gminy.
Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.
W razie pytań proszę o kontakt tel: 59 8117 215 wew.115
Aneta Rusinek
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WIERZCHOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Twoją wiadomość
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Do: sekretarz@wierzchowo.pl
Wysłaną: 2020-02-10 15:46:07
Odczytano w dniu 2020-02-18 13:39:34
Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
FW: Informacja publiczna przez TARNÓW OPOLSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączniku skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10.02.2020 r.
Pozdrawiam
Wioletta Polańska
Urząd Gminy w Tarnowie Opolskim
ul. Dworcowa 6
46-050 Tarnów Opolski
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187