Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odpowiedz przez OLESNO (woj. opolskie) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 09.02.2020r.

Z poważaniem

--
<http://www.olesno.pl>
*Karolina Wiktor*
/inspektor ds. obsługi Komisji Rady Miejskiej/

mail: rada@olesno.pl <mailto:rada@olesno.pl>

tel: +48 343509155 <tel:+48 343509155>

*Urząd Miejski w Oleśnie*
ul. Pieloka 21
46-300 Olesno

www.olesno.pl <http://www.olesno.pl>

Czy musisz drukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku.

Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem,
jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnianie są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/i niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłoczne powiadomienie nadawcy i
usunięcie otrzymanych informacji.

2

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020r. przez RASZKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry

W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji 
publicznej z dnia 10.02.2020 r w sprawie Mieszkańców i Radnych wobec
raportu o stanie gminy.

Kancelaria Urzędu Gminy i Miasta Raszków

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BARCZEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo

Katarzyna Batko-Tołuć  i Szymon Osowski

Dzień dobry,

odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej skierowany
drogą elektroniczną dnia 10.02.2020r.  zatytułowany : Mieszkańcy i radni
wobec raportu o stanie gminy, informuję, że:

1. Rada Miejska w Barczewie nie podejmowała uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu.

2. Sekretarz Miasta koordynował wszystkie czynności począwszy od
zebrania z poszczególnych Wydziałów i jednostek organizacyjnych Gminy
informacji z realizacji zadań za rok 2018 oraz opracował zbiorczo raport
o stanie gminy.

3. Raport zamieszczono na stronie internetowej Gminy  i na stronie  BIP
Gminy oraz przesłano elektronicznie Państwu radnym celem zapoznania.
Burmistrz Barczewa  zapraszając mieszkańców do zapoznania się z
dokumentem prosił o uwagi i wnioski  oraz udział w debacie nad raportem.

4. Podczas debaty nad raportem o stanie gminy - radni nie zabierali głosu.

5. Mieszkańcy nie zgłaszali wniosków o zabranie głosu podczas debaty nad
raportem o stanie gminy.

Z poważaniem

Danuta Tarasiewicz

Sekretarz Miasta

Informacja publiczna - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy [Sprawa#S.1431.00006.2020] przez RADLIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dokumenty: PO.KW.00007.2020
Znak sprawy: S.1431.00006.2020
Rej. koresp. wych.: RKW.002211.2020
Wysłane przez: Piotr Absalon

Odpowiadając na Państwa wniosek przesyłamy odpowiedzi zawarte przy poszczególnych punktach wniosku
Piotr Absalon
Sekretarz Miasta Radlin

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) TAK
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców TAK informowano jedynie o sesji i jej programie na stronie i w gablotach
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 3
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 1
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? 1
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19467@fedrowanie.siecobywatelska.pl
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłamy odpowiedź nr OR.1431.7.2020 na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej dot. raportu o stanie gminy.

Z poważaniem

Sekretariat Urzędu Gminy Świerklaniec
tel. 32 284-74-00

2

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzień dobry, w załączniku przesyłam odpowiedzi na wniosek.

______________________________
Sekretariat Urzędu Gminy w Poświętnem

ul. Akacjowa 4
26-315 Poświętne

tel. (44) 756 40 34
fax (44) 756 40 34
<http://www.poswietne.pl/> www.poswietne.pl
<mailto:sekretariat@poswietne.pl> sekretariat@poswietne.pl

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłamy odpowiedź nr OR.1431.5.2020 na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej dot. raportu o stanie gminy.

Z poważaniem

Sekretariat Urzędu Gminy Świerklaniec
tel. 32 284-74-00

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŚWIERKLANIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłamy odpowiedź nr OR.1431.6.2020 na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej dot. raportu o stanie gminy.

Z poważaniem

Sekretariat Urzędu Gminy Świerklaniec
tel. 32 284-74-00

2

gm. Skulsk: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SKULSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W odpowiedzi na wniosek z
dnia 10.02.2020 roku   o udzielenie
informacji publicznej w trybie art. 2 ust. 1 Ustawy o dostępie do informacji
publicznej (Dz. U z 2001 nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) na wskazane zagadnienia udzielam następujących odpowiedzi: 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? NIE przyjęto takiej uchwały. 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź) a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki. 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi): a) nie informowano o tym mieszkańców b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej : gmina-skulsk.pl gmina-skulsk.pl c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki. 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 1 radny. 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0 mieszkańców. 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0 mieszkańców. W razie pytań lub wątpliwości. proszę o kontakt. Z poważaniem. Paweł Walczak UG Skulsk tel: 632682018 w 228   From: sprawa-20013@fedrowanie.siecob [mailto:sprawa-20013@fedrowani Sent: Monday, February 10, 2020 2:58 PM To: ug.skulsk@wp.pl Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy   Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź) a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki. 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi): a) nie informowano o tym mieszkańców b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki. 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-20013@fedrowanie.siecob Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji -- Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 www.siecobywatelska.pl www.siecobywatelska.pl www.watchdogportal.pl www.watchdogportal.pl www.funduszesoleckie.pl www.funduszesoleckie.pl www.informacjapubliczna.org www.informacjapubliczna.org NIP 526282872

Dotyczy: udostępnienie informacji publicznej na wniosek z dn. 09.02.2020 r. przez BRZESZCZE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dotyczy: udostępnienie informacji publicznej na wniosek z dn. 09.02.2020 r.

1

raport przez ŚWIEBODZICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na Państwa pytania przesłane drogą mailową 03.02.2020r.
dotyczące raportu o stanie gminy informuję iż:

1) radni Gminy Świebodzice nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu,

2) raport  przygotowywała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą,

3) informację jak i kiedy można zabrać głos na temat raportu umieszczona
na stronie internetowej i BIP,

4) 8 radnych zabrało głos na temat raportu,

5) 1 mieszkaniec zgłosił się do zabrania głosu na temat raportu,

6) 1 mieszkaniec zabrał głos na temat raportu.

Z poważaniem

Grażyna Sikorska

Urząd Miejski Świebodzice

tel. 74 666 95 32

GOLINA - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GOLINA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Na podstawie art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429), w odpowiedzi na wniosek o udostępnianie informacji publicznej z dnia 10.02.2020 r. dot. Raportu o stanie gminy Golina za 2018 rok informuję,
co następuje:

Ad. 1) Rada Miejska w Golinie nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Ad. 2) Raport o stanie gminy Golina za 2018 rok przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą.

Ad. 3) Nie informowano społeczności lokalnej o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu.

Ad. 4) Jeden radny zabrał głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.

Ad. 5) Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Ad. 6) Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Z up. Burmistrza Goliny

Anna Górzna

Sekretarz Goliny

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KAMIENIEC ZĄBKOWICKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W załączeniu przesyłam odpowiedź na pismo.

Z poważaniem,
Klaudia Michalik

W dniu 2020-02-03 o 07:54, sprawa-17824@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

odp.na wn. o inf. publ. dot. raportu o stanie gminy za 2018 rok-RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GOŁAŃCZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry, przesyłam odpowiedź na wniosek o informację publiczną dotyczącą raportu o stanie gminy za 2018 rok (załącznik).

Pozdrawiam

Alina Wachowiak

insp. ds. obsługi organów gminy i archiwizacji

Urzędu Miasta i Gminy Gołańcz

tel. 67 26 83 303

Administratorem Państwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Gołańcz. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia z Państwem korespondencji oraz w celu dla którego zostały nam udostępnione. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz przysługujących Państwu prawach z tym związanych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta i Gminy Gołańcz pod adresem: <https://bip.golancz.pl/wiadomosci/11390/klauzula_informacyjna> https://bip.golancz.pl/wiadomosci/11390/klauzula_informacyjna

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Raport o stanie gminy.pdf przez PADEW NARODOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej dot. Raportu o stanie gminy

Małgorzata Brożyna

Sekretarz Gminy

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PROMNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Dzień Dobry,

Odpowiedź na informację publiczną

Ad 1) Radni Gminy Promna nie podejmowali uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy

Ad 2) Udzielona odpowiedź - ppkt a

Ad 3) Udzielona odpowiedź - ppkt b

Ad 4) Radni nie zabierali głosu na temat raportu

Ad 5) Mieszkańcy nie zgłosi się do zabrania głosu w debacie na temat raportu

Ad 6) Mieszkańcy nie wypowiadali się na temat raportu

Jolanta Borkowska

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, poniżej
podają odpowiedzi na poszczególne pytania:

1) Rada Miejska w Bolkowie podjęła uchwałę w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

2) Pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń,

4) Jeden radny zabrał głos.

5) Do debaty nie zgłosił się żaden mieszkaniec.

6) Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.

--

Sekretarz Gminy
*mgr Katarzyna Szywała *
ul. Rynek 1,  59-420 Bolków
tel. 75 74 13 215
e-mail: [katarzyna.szywala@bolkow.pl] <mailto:[katarzyna.szywala@bolkow.pl>

1

Fw: Raport o stanie gminy przez KRZESZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu – odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 03 lutego 2020.
Z poważaniem
Małgorzata Kwiatkowska
Sekretarz Gminy

przesłano odpowiedź na zły adres
2

Urząd Miasta Tarnowa przez Tarnów w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Tarnów, dnia 14 lutego 2020 r.
WOR-ROR.1431.14.2020
Katarzyna Batko-Tołuć
Szymon Osowski
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa

W odpowiedzi na wniosek z dnia 9 lutego 2020 r. o udzielenie informacji publicznej, poniżej udzielam odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku:

Ad. 1

Wymogi dotyczące raportu o stanie miasta zostały określone w uchwale Nr LXI/629/2018 Rady Miejskiej w Tarnowie z dnia 11 października 2018 r. w sprawie określenia szczegółowych wymogów „Raportu o stanie Miasta Tarnowa” i zmianie niektórych uchwał.

Ad. 2

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) – zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym i powyższą uchwałą.

Ad. 3

b) informowano na stronie internetowej gminy lub Biuletynie Informacji Publicznej.

Ad. 4

W debacie dotyczącej rozpatrzenia Raportu o stanie miasta Tarnowa za 2018 rok zabrało głos 14 radnych Rady Miejskiej (Protokół z XIII zwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Tarnowie, która odbyła się 19 czerwca 2019 r., 27 czerwca 2019 r. oraz 11 lipca 2019 r.).

Ad. 5

Dwoje mieszkańców zgłosiło wolę zabrania głosu w debacie dotyczącej rozpatrzenia Raportu o stanie miasta Tarnowa za 2018 rok.

Ad. 6

Dwoje mieszkańców wypowiedziało się w debacie dotyczącej rozpatrzenia Raportu o stanie miasta Tarnowa za 2018 rok (Protokół z XIII zwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Tarnowie, która odbyła się
19 czerwca 2019 r., 27 czerwca 2019 r. oraz 11 lipca 2019 r. ).

Krystian Krawczyk
Urząd Miasta Tarnowa
Zastępca Dyrektora Wydziału Organizacyjnego
33 - 100 Tarnów, ul. Mickiewicza 2
Tel. 14 688 24 86
E-mail : k.krawczyk@umt.tarnow.pl
Oficjalna strona internetowa: www.tarnow.pl
Niniejsza wiadomość (wraz z załącznikami) jest przeznaczona wyłącznie dla określonego adresata i może zawierać informacje służbowe lub inne informacje poufne prawnie chronione. Jeżeli nie jesteście Państwo właściwym adresem wiadomości lub otrzymali Państwo tę wiadomość na skutek pomyłki, prosimy o tym fakcie niezwłocznie poinformować nadawcę i trwale usunąć otrzymaną wiadomość. Każde nieautoryzowane kopiowanie, przechowywanie, przetwarzanie, ujawnianie lub rozpowszechnianie załączonej informacji w całości lub w części jest zabronione i może być ono uznane za naruszające prawo.
Ochrona danych osobowych (RODO). Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na oficjalnej stronie miasta Tarnowa pod adresem https://tarnow.pl/Wiecej-informacji/Inne/Polityka-Prywatnosci-RODO

Raport o stanie gminy przez KRZESZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu – odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 03 lutego 2020.
Z poważaniem
Małgorzata Kwiatkowska
Sekretarz Gminy

przesłano odpowiedź na zły adres
1

Odp. inf. publiczna Raport.pdf przez Suwałki w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Pozdrawiam

Marcin Andrzej Szypulski

Kierownik

Biuro Rady Miejskiej w Suwałkach

ul. Mickiewicza 1

16-400 Suwałki

e-mail: <mailto:mszypulski@um.suwalki.pl> mszypulski@um.suwalki.pl

tel. 87 5628144, 87 5628000 w. 144

2

FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Urząd Gminy Luzino, w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej, złożony przez stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska,
ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa, w dniu 10 lutego 2020 r., na podstawie
art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej przekazuje następujące informacje:

Ad. 1

Rada Gminy Luzino nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym.

Ad. 2

Odp. A. Nad raportem o stanie gminy Luzino za 2018 rok pracowali
poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub
osoby odpowiedzialnej (sekretarza).

Ad. 3.

Odp. B. Informacje o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na
temat treści raportu o stanie gminy zamieszczono na stronie internetowej
gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej.

Ad. 4

Troje radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.

Ad. 5.

Mieszkańcy nie zgłosili się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o
stanie gminy.

Ad. 6.

Mieszkańcy nie wypowiedzieli się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Z poważaniem,

Anna Kotłowska,

Biuro Rady Gminy Luzino

ul. 10 Marca 11

84-242 Luzino

tel. 58 678-20-68 wew. 58

Znak sprawy: ADM.1431.3.2020 przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.

--
Pozdrawiam,
Damian Plewako
Inspektor ds. organizacyjno-technicznych
tel. 58 56 250 67 wew. 101
---------------------------------------------
Urząd Gminy
w Starogardzie Gdańskim
ul. Sikorskiego 9
NIP 592-10-02-278
tel. 58 56 250 67
fax. 58 56 246 41
---------------------------------------------
ugstarogard.pl
bip.starogardgd.ug.pl
epuap.gov.pl - /ugstarogard/skrytka
---------------------------------------------
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Starogardzie Gdańskim jest Wójt Gminy.
Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zadań ustawowych nałożonych na Wójta.
Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
• dostępu do swoich danych osobowych,
• żądania sprostowania swoich danych osobowych
• żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych
• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych
• przenoszenia swoich danych
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@ugstarogard.pl

--
Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security
This email was scanned by Arcabit Internet Security

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŁĘKAWICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 11.02.2020 r.

Agnieszka Rodak

Urząd Gminy w Łękawicy
(33)865 16 01

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

http://www.lekawica.com.pl/klauzula-informacyjna-o-przetwarzaniu-danych-osobowych,63,2516,akt.html

3