Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Odpowiedz przez OLESNO (woj. opolskie) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 09.02.2020r.
Z poważaniem
--
<http://www.olesno.pl>
*Karolina Wiktor*
/inspektor ds. obsługi Komisji Rady Miejskiej/
mail: rada@olesno.pl <mailto:rada@olesno.pl>
tel: +48 343509155 <tel:+48 343509155>
*Urząd Miejski w Oleśnie*
ul. Pieloka 21
46-300 Olesno
www.olesno.pl <http://www.olesno.pl>
Czy musisz drukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku.
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem,
jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnianie są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/i niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłoczne powiadomienie nadawcy i
usunięcie otrzymanych informacji.
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020r. przez RASZKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10.02.2020 r w sprawie Mieszkańców i Radnych wobec
raportu o stanie gminy.
Kancelaria Urzędu Gminy i Miasta Raszków
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BARCZEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Szanowni Państwo
Katarzyna Batko-Tołuć i Szymon Osowski
Dzień dobry,
odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej skierowany
drogą elektroniczną dnia 10.02.2020r. zatytułowany : Mieszkańcy i radni
wobec raportu o stanie gminy, informuję, że:
1. Rada Miejska w Barczewie nie podejmowała uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu.
2. Sekretarz Miasta koordynował wszystkie czynności począwszy od
zebrania z poszczególnych Wydziałów i jednostek organizacyjnych Gminy
informacji z realizacji zadań za rok 2018 oraz opracował zbiorczo raport
o stanie gminy.
3. Raport zamieszczono na stronie internetowej Gminy i na stronie BIP
Gminy oraz przesłano elektronicznie Państwu radnym celem zapoznania.
Burmistrz Barczewa zapraszając mieszkańców do zapoznania się z
dokumentem prosił o uwagi i wnioski oraz udział w debacie nad raportem.
4. Podczas debaty nad raportem o stanie gminy - radni nie zabierali głosu.
5. Mieszkańcy nie zgłaszali wniosków o zabranie głosu podczas debaty nad
raportem o stanie gminy.
Z poważaniem
Danuta Tarasiewicz
Sekretarz Miasta
Informacja publiczna - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy [Sprawa#S.1431.00006.2020] przez RADLIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dokumenty: PO.KW.00007.2020
Znak sprawy: S.1431.00006.2020
Rej. koresp. wych.: RKW.002211.2020
Wysłane przez: Piotr Absalon
Odpowiadając na Państwa wniosek przesyłamy odpowiedzi zawarte przy poszczególnych punktach wniosku
Piotr Absalon
Sekretarz Miasta Radlin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) TAK
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców TAK informowano jedynie o sesji i jej programie na stronie i w gablotach
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 3
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 1
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? 1
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19467@fedrowanie.siecobywatelska.pl
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłamy odpowiedź nr OR.1431.7.2020 na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej dot. raportu o stanie gminy.
Z poważaniem
Sekretariat Urzędu Gminy Świerklaniec
tel. 32 284-74-00
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Dzień dobry, w załączniku przesyłam odpowiedzi na wniosek.
______________________________
Sekretariat Urzędu Gminy w Poświętnem
ul. Akacjowa 4
26-315 Poświętne
tel. (44) 756 40 34
fax (44) 756 40 34
<http://www.poswietne.pl/> www.poswietne.pl
<mailto:sekretariat@poswietne.pl> sekretariat@poswietne.pl
2
From: sprawa-18176@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-18176@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, February 3, 2020 9:40 AM
To: poswietne@poswietne.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18176@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18176@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MDcxOTIwOTIxLjQ4NTc2LjE0MTkyMzk4NTI3MjE3MTk0OTlAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAwMyBGZWIgMjAyMCAwODo0MDowOSAtMDAwMHxwb3N3aWV0bmVAcG9zd2lldG5lLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZ>
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłamy odpowiedź nr OR.1431.5.2020 na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej dot. raportu o stanie gminy.
Z poważaniem
Sekretariat Urzędu Gminy Świerklaniec
tel. 32 284-74-00
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŚWIERKLANIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłamy odpowiedź nr OR.1431.6.2020 na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej dot. raportu o stanie gminy.
Z poważaniem
Sekretariat Urzędu Gminy Świerklaniec
tel. 32 284-74-00
gm. Skulsk: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SKULSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
W odpowiedzi na wniosek z
dnia 10.02.2020 roku o udzielenie
informacji publicznej w trybie art. 2 ust. 1 Ustawy o dostępie do informacji
publicznej (Dz. U z 2001 nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) na wskazane zagadnienia udzielam następujących odpowiedzi: 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? NIE przyjęto takiej uchwały. 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź) a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki. 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi): a) nie informowano o tym mieszkańców b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej : gmina-skulsk.pl gmina-skulsk.pl c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki. 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 1 radny. 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0 mieszkańców. 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0 mieszkańców. W razie pytań lub wątpliwości. proszę o kontakt. Z poważaniem. Paweł Walczak UG Skulsk tel: 632682018 w 228 From: sprawa-20013@fedrowanie.siecob [mailto:sprawa-20013@fedrowani Sent: Monday, February 10, 2020 2:58 PM To: ug.skulsk@wp.pl Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź) a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki. 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi): a) nie informowano o tym mieszkańców b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki. 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-20013@fedrowanie.siecob Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji -- Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 www.siecobywatelska.pl www.siecobywatelska.pl www.watchdogportal.pl www.watchdogportal.pl www.funduszesoleckie.pl www.funduszesoleckie.pl www.informacjapubliczna.org www.informacjapubliczna.org NIP 526282872
Dotyczy: udostępnienie informacji publicznej na wniosek z dn. 09.02.2020 r. przez BRZESZCZE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Dotyczy: udostępnienie informacji publicznej na wniosek z dn. 09.02.2020 r.
raport przez ŚWIEBODZICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W odpowiedzi na Państwa pytania przesłane drogą mailową 03.02.2020r.
dotyczące raportu o stanie gminy informuję iż:
1) radni Gminy Świebodzice nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu,
2) raport przygotowywała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą,
3) informację jak i kiedy można zabrać głos na temat raportu umieszczona
na stronie internetowej i BIP,
4) 8 radnych zabrało głos na temat raportu,
5) 1 mieszkaniec zgłosił się do zabrania głosu na temat raportu,
6) 1 mieszkaniec zabrał głos na temat raportu.
Z poważaniem
Grażyna Sikorska
Urząd Miejski Świebodzice
tel. 74 666 95 32
GOLINA - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GOLINA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Na podstawie art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429), w odpowiedzi na wniosek o udostępnianie informacji publicznej z dnia 10.02.2020 r. dot. Raportu o stanie gminy Golina za 2018 rok informuję,
co następuje:
Ad. 1) Rada Miejska w Golinie nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Ad. 2) Raport o stanie gminy Golina za 2018 rok przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą.
Ad. 3) Nie informowano społeczności lokalnej o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu.
Ad. 4) Jeden radny zabrał głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.
Ad. 5) Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.
Ad. 6) Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie gminy.
Z up. Burmistrza Goliny
Anna Górzna
Sekretarz Goliny
1
From: Gmina Golina [mailto:golina@golina.pl]
Sent: Tuesday, February 11, 2020 9:33 AM
To: 'Sekretarz UM w Golinie'
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
From: sprawa-19890@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-19890@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 2:33 PM
To: golina@golina.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19890@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTM0MTU1MzI3LjUzODE3LjEyNDI5MDA1MTkyNTI2NzYwMjY5QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMTAgRmViIDIwMjAgMTM6MzI6MzMgLTAwMDB8Z29saW5hQGdvbGluYS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDA%3D>
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SOWP w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5a
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KAMIENIEC ZĄBKOWICKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
W załączeniu przesyłam odpowiedź na pismo.
Z poważaniem,
Klaudia Michalik
W dniu 2020-02-03 o 07:54, sprawa-17824@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-17824@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
odp.na wn. o inf. publ. dot. raportu o stanie gminy za 2018 rok-RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GOŁAŃCZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry, przesyłam odpowiedź na wniosek o informację publiczną dotyczącą raportu o stanie gminy za 2018 rok (załącznik).
Pozdrawiam
Alina Wachowiak
insp. ds. obsługi organów gminy i archiwizacji
Urzędu Miasta i Gminy Gołańcz
tel. 67 26 83 303
Administratorem Państwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Gołańcz. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia z Państwem korespondencji oraz w celu dla którego zostały nam udostępnione. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz przysługujących Państwu prawach z tym związanych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Miasta i Gminy Gołańcz pod adresem: <https://bip.golancz.pl/wiadomosci/11390/klauzula_informacyjna> https://bip.golancz.pl/wiadomosci/11390/klauzula_informacyjna
2
From: sprawa-19891@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19891@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-19891@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 2:33 PM
To: miastoigmina@golancz.pl <mailto:miastoigmina@golancz.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19891@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19891@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Raport o stanie gminy.pdf przez PADEW NARODOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej dot. Raportu o stanie gminy
Małgorzata Brożyna
Sekretarz Gminy
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PROMNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Dzień Dobry,
Odpowiedź na informację publiczną
Ad 1) Radni Gminy Promna nie podejmowali uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy
Ad 2) Udzielona odpowiedź - ppkt a
Ad 3) Udzielona odpowiedź - ppkt b
Ad 4) Radni nie zabierali głosu na temat raportu
Ad 5) Mieszkańcy nie zgłosi się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
Ad 6) Mieszkańcy nie wypowiadali się na temat raportu
Jolanta Borkowska
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, poniżej
podają odpowiedzi na poszczególne pytania:
1) Rada Miejska w Bolkowie podjęła uchwałę w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
2) Pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
3) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń,
4) Jeden radny zabrał głos.
5) Do debaty nie zgłosił się żaden mieszkaniec.
6) Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.
--
Sekretarz Gminy
*mgr Katarzyna Szywała *
ul. Rynek 1, 59-420 Bolków
tel. 75 74 13 215
e-mail: [katarzyna.szywala@bolkow.pl] <mailto:[katarzyna.szywala@bolkow.pl>
Fw: Raport o stanie gminy przez KRZESZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu – odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 03 lutego 2020.
Z poważaniem
Małgorzata Kwiatkowska
Sekretarz Gminy
Urząd Miasta Tarnowa przez Tarnów w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Tarnów, dnia 14 lutego 2020 r.
WOR-ROR.1431.14.2020
Katarzyna Batko-Tołuć
Szymon Osowski
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na wniosek z dnia 9 lutego 2020 r. o udzielenie informacji publicznej, poniżej udzielam odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku:
Ad. 1
Wymogi dotyczące raportu o stanie miasta zostały określone w uchwale Nr LXI/629/2018 Rady Miejskiej w Tarnowie z dnia 11 października 2018 r. w sprawie określenia szczegółowych wymogów „Raportu o stanie Miasta Tarnowa” i zmianie niektórych uchwał.
Ad. 2
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) – zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym i powyższą uchwałą.
Ad. 3
b) informowano na stronie internetowej gminy lub Biuletynie Informacji Publicznej.
Ad. 4
W debacie dotyczącej rozpatrzenia Raportu o stanie miasta Tarnowa za 2018 rok zabrało głos 14 radnych Rady Miejskiej (Protokół z XIII zwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Tarnowie, która odbyła się 19 czerwca 2019 r., 27 czerwca 2019 r. oraz 11 lipca 2019 r.).
Ad. 5
Dwoje mieszkańców zgłosiło wolę zabrania głosu w debacie dotyczącej rozpatrzenia Raportu o stanie miasta Tarnowa za 2018 rok.
Ad. 6
Dwoje mieszkańców wypowiedziało się w debacie dotyczącej rozpatrzenia Raportu o stanie miasta Tarnowa za 2018 rok (Protokół z XIII zwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Tarnowie, która odbyła się
19 czerwca 2019 r., 27 czerwca 2019 r. oraz 11 lipca 2019 r. ).
Krystian Krawczyk
Urząd Miasta Tarnowa
Zastępca Dyrektora Wydziału Organizacyjnego
33 - 100 Tarnów, ul. Mickiewicza 2
Tel. 14 688 24 86
E-mail : k.krawczyk@umt.tarnow.pl
Oficjalna strona internetowa: www.tarnow.pl
Niniejsza wiadomość (wraz z załącznikami) jest przeznaczona wyłącznie dla określonego adresata i może zawierać informacje służbowe lub inne informacje poufne prawnie chronione. Jeżeli nie jesteście Państwo właściwym adresem wiadomości lub otrzymali Państwo tę wiadomość na skutek pomyłki, prosimy o tym fakcie niezwłocznie poinformować nadawcę i trwale usunąć otrzymaną wiadomość. Każde nieautoryzowane kopiowanie, przechowywanie, przetwarzanie, ujawnianie lub rozpowszechnianie załączonej informacji w całości lub w części jest zabronione i może być ono uznane za naruszające prawo.
Ochrona danych osobowych (RODO). Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na oficjalnej stronie miasta Tarnowa pod adresem https://tarnow.pl/Wiecej-informacji/Inne/Polityka-Prywatnosci-RODO
Raport o stanie gminy przez KRZESZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu – odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 03 lutego 2020.
Z poważaniem
Małgorzata Kwiatkowska
Sekretarz Gminy
Odp. inf. publiczna Raport.pdf przez Suwałki w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Pozdrawiam
Marcin Andrzej Szypulski
Kierownik
Biuro Rady Miejskiej w Suwałkach
ul. Mickiewicza 1
16-400 Suwałki
e-mail: <mailto:mszypulski@um.suwalki.pl> mszypulski@um.suwalki.pl
tel. 87 5628144, 87 5628000 w. 144
FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Urząd Gminy Luzino, w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej, złożony przez stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska,
ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa, w dniu 10 lutego 2020 r., na podstawie
art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej przekazuje następujące informacje:
Ad. 1
Rada Gminy Luzino nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym.
Ad. 2
Odp. A. Nad raportem o stanie gminy Luzino za 2018 rok pracowali
poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub
osoby odpowiedzialnej (sekretarza).
Ad. 3.
Odp. B. Informacje o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na
temat treści raportu o stanie gminy zamieszczono na stronie internetowej
gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej.
Ad. 4
Troje radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.
Ad. 5.
Mieszkańcy nie zgłosili się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o
stanie gminy.
Ad. 6.
Mieszkańcy nie wypowiedzieli się w debacie na temat raportu o stanie gminy.
Z poważaniem,
Anna Kotłowska,
Biuro Rady Gminy Luzino
ul. 10 Marca 11
84-242 Luzino
tel. 58 678-20-68 wew. 58
From: sekretarz@luzino.pl <mailto:sekretarz@luzino.pl> <sekretarz@luzino.pl
<mailto:sekretarz@luzino.pl> >
Sent: Tuesday, February 11, 2020 8:54 AM
To: rada@luzino.pl <mailto:rada@luzino.pl>
Cc: promocja@luzino.eu <mailto:promocja@luzino.eu>
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Importance: High
Proszę o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania.
Dziękuję i pozdrawiam
Marzena Meyer
Z-ca Wójta
Urząd Gminy Luzino
From: sprawa-19287@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-19287@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
<sprawa-19287@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-19287@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Monday, February 10, 2020 9:57 AM
To: sekretarz@luzino.pl <mailto:sekretarz@luzino.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy?6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-19287@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-19287@fedrowanie.siecobywatelska.pl>Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTMyNTAyNTI3LjM4MDY2L
jEzMzEwNDQ0MTg5MDkwNDQ1OTAyQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgM
TAgRmViIDIwMjAgMDg6NTc6MDUgLTAwMDB8c2VrcmV0YXJ6QGx1emluby5wbHwxLnNpZWNvYnl3Y
XRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxf>
Znak sprawy: ADM.1431.3.2020 przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.
--
Pozdrawiam,
Damian Plewako
Inspektor ds. organizacyjno-technicznych
tel. 58 56 250 67 wew. 101
---------------------------------------------
Urząd Gminy
w Starogardzie Gdańskim
ul. Sikorskiego 9
NIP 592-10-02-278
tel. 58 56 250 67
fax. 58 56 246 41
---------------------------------------------
ugstarogard.pl
bip.starogardgd.ug.pl
epuap.gov.pl - /ugstarogard/skrytka
---------------------------------------------
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Starogardzie Gdańskim jest Wójt Gminy.
Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zadań ustawowych nałożonych na Wójta.
Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
• dostępu do swoich danych osobowych,
• żądania sprostowania swoich danych osobowych
• żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych
• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych
• przenoszenia swoich danych
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@ugstarogard.pl
--
Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security
This email was scanned by Arcabit Internet Security
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŁĘKAWICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 11.02.2020 r.
Agnieszka Rodak
Urząd Gminy w Łękawicy
(33)865 16 01
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
http://www.lekawica.com.pl/klauzula-informacyjna-o-przetwarzaniu-danych-osobowych,63,2516,akt.html
3
From: sprawa-19451@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-19451@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, February 10, 2020 10:51 AM
To: lekawica@lekawica.com.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19451@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187