Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Szanowni Państwo,

9 lutego 2020 roku, na adres sekretarz@jaktorow.pl, wysłaliśmy wniosek o informację, o poniższej treści. Wnosimy o przekazanie odpowiedzi.

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18572@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872

FW: Do dyrektorów szkół podstawowych – klasyfikacja uczniów i organizacja egzaminu ósmoklasisty - wideoszkolenie przez RADZANÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZAKLICZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek w trybie dostępu do informacji publicznej Urząd
Miejski w Zakliczynie informuje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegołowych wymogow dotyczących
raportu o stanie gminy, o ktorym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? Nie przyjęli odrębnej uchwały

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
_a) pracowali nad nim poszczeg olni pracownicy wydziałow i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)_
b) powstał specjalny zespoł, ktory dyskutował o zawartości raportu przed jego
przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we wspołpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposob. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposob będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe
odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańcow
_b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorz
ąd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wojta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wojt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas
spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposob. Prosimy
o opisanie w jaki.

4\. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Jeden radny - Przewodnicząca Rady Miejskiej

5\. Ilu mieszkańcow zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? Nie zgłosił się żaden mieszkaniec

6\. Ilu mieszkańcow wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? Nie wypowiedział się żaden mieszkaniec

Z poważaniem,
Janusz Krzyżak
\--

Urząd Miejski w Zakliczynie - Janusz Krzyżak - Sekretarz Gminy
tel. 14 632 64 70
fax. 14 632 64 55
e-mail: [ sekretarz@zakliczyn.pl](mailto:sekretarz@zakliczyn.pl)
[ www.zakliczyn.pl](http://www.zakliczyn.pl)

************************************************ *** Drukuj z głową.
Oszczędzaj papier i chroń środowisko! ***
************************************************




ws. wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KWIDZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

Przeglądając pocztę zauważyłam, że nie wyszedł do Państwa mail z
odpowiedzią na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Wobec tego przesyłam to co do Państwa nie dotarło.

--
Z poważaniem

Agata Szcześniak
Sekretarz Gminy Kwidzyn
Urząd Gminy Kwidzyn
ul. Grudziądzka 30
82-500 Kwidzyn
tel. (55) 261 41 55

2

Odp: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DOMANICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? NIE 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź) a)
pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki. 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi): a) nie informowano o tym mieszkańców b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki. Przewodnicząca Rady Gminy, informowała o tej możliwości na kilku Sesjach. Ponadto stosowna informacja została przekazana sołtysom i umieszczona na tablicach informacyjnych w każdej wiosce. 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 2 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0 Marcin Rombel Biuro Rady Gminy Domanice OBOWIĄZEK INFORMACYJNY Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r.
Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że: 1)           
Admin Państwa danych jest Wójt Gminy Domanice, Domanice 52, 08-113
Domanice, tel. 25
6312982,          ugdomanice@wp.pl 2)           
Admin wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwa
kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych
za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora. 3)           
Pańs dane osobowe będą przetwarzane w celu udostępnienia informacji
publicznej jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z
przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz Ustawa z dnia 6 września 2001
r. o dostępie do informacji publicznej. 4)           
Pańs dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww.
celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach
szczególnych, w tym przepisów archiwalnych. 5)           
Pańs dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą
podlegać profilowaniu. 6)           
Pańs dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy
(obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię). 7)           
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu
następujące prawa: a)           
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b)          
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; c)           
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; d)          
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Państwa, że przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
(RODO); 8)           
Podan przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych
skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3. 9)           
Pańs dane mogą zostać przekazane podmiotom lub organom uprawnionym na
podstawie przepisów prawa.  





Dnia 10 lutego 2020 15:26 sprawa-18537@fedrowanie.siecob napisał(a):



Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź) a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi): a) nie informowano o tym mieszkańców b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18537@fedrowanie.siecob

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 www.siecobywatelska.pl www.watchdogportal.pl www.funduszesoleckie.pl www.informacjapubliczna.org NIP 526282872

Informacja Publiczna przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Dzień Dobry

Urząd Gminy w Zawoi w odpowiedzi na wniosek w załączeniu przesyła odpowiedź.

--
Katarzyna Kudzia
Podinspektor Urzędu Gminy Zawoja
ds. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
tel. 33 8775015 wew. 101

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PACZKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

--
Urząd Miejski w Paczkowie
Rynek 1
48-370 Paczków
tel. 774316791

1

odpowiedź przez WIELICHOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Urząd Miejski w Wielichowie w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.

--
Z poważaniem

Kamila Balcerek

Inspektor ds. kancelaryjnych

Urząd Miejski w Wielichowie

tel. 61 44 33 001

e - mail: urzad@wielichowo.pl

1

udostępnianie informacji publicznej przez GRODZIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.

------------------------------

Sekretarz Gminy Grodziec

Wiesława Szeflińska

Tel. 63 248 55 00 wew. 29

wieslawa.szeflinska@grodziec.pl <mailto:wieslawa.szeflinska@grodziec.pl>

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Grodziec
reprezentowana przez Wójta Gminy Grodziec. Z Inspektorem ochrony danych w
Gminie Grodziec można się skontaktować pod adresem e-mail iod@comp-net.pl
<mailto:iod@comp-net.pl> Pozostałe informacje na temat zasad przetwarzania
danych osobowych przez Administratora są dostępne na stronie www.grodziec.pl
<http://www.grodziec.pl/> oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu
Gminy Grodziec.

Uwaga! Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treści chronione
przepisami prawa. Wgląd w treść wiadomości otrzymanej omyłkowo, dalsze jej
przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź
podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w niej informacje przez
osobę lub podmiot nie będący adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca
korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie
nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera.

1

Informacja publiczna SG.1431.5.2020 przez SŁOMNIKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

SG.1431.5.2020Słomniki, 20 luty 2020 roku

**

**

**

*Sieć Obywatelska Watchdog Polska*

*ul. Ursynowska 22/2*

*02-605 Warszawa*

**

**

**

**

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przesłany
e-mailem w dniu 9 lutego 2020 roku Burmistrz Gminy Słomniki informuje:

Ad 1. Nie, radni nie przyjmowali uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dot. raportu o stanie gminy;

Ad 2. Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy w referatach i
składali informację do sekretarza gminy;

Ad 3. Informacje dla społeczności lokalnej zamieszczono na stronie
internetowej i w Biuletynie Informacji Publicznej;

Ad 4. W trakcie debaty na temat raportu zabrało głos 3 radnych;

Ad 5. Nie zgłosił się żaden mieszkaniec do zabrania głosu w debacie na
temat raportu;

Ad 6. Nie wypowiedział się żaden mieszkaniec w debacie na temat raportu.

Z up. Burmistrza

--
/Z poważaniem/
*/Tomasz Ciałowicz/*
sekretarz gminy
<http://www.slomniki.pl> Urząd Miejski w Słomnikach
ul. Kościuszki 64
32-090 Słomniki
tel. (12) 388-11-02
fax. (12) 388-21-02

Klauzule informacyjne dot. przetwarzania danych osobowych -
https://bip.malopolska.pl/umslomniki,m,305530,dane-osobowe.html
------------------------------------------------------------------------
Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości jeśli nie musisz.
------------------------------------------------------------------------
Dokument ten może zawierać informacje poufne, które mogą być również
objęte tajemnicą służbową. Jest on przeznaczony do wyłącznego użytku
adresata. Jeśli nie są Państwo jego adresatem, to wszelkie
rozpowszechnianie, dystrybucja, reprodukcja, kopiowanie, publikacja lub
wykorzystanie tego dokumentu lub informacji jest zabronione. Jeśli
otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne
skontaktowanie się z nami oraz usunięcie wiadomości z Państwa komputera.
This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If
you are not the intended recipient (or have received this e-mail by
mistake) please notify the sender immediately and destroy this e-mail.
Any unauthorized copying, disclosure or distribution of the material in
this e-mail is strictly forbidden.

1

Fwd: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MĘDRZECHÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55

                             W odpowiedzi  na  Wasz  wniosek  o 
udzielenie  informacji publicznej  Urząd  Gminy  w Mędrzechowie,
informuje  ,  co  następuje  :

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminny  - *TAK*
*
*
2)  Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*Odp.   a)  pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i
składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np.
sekretarza) **
*

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
*Odp. b) informowano na stronie internetowej gminy .*

4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy  - *dane  te  są  dostęne  na   naszej  stronie internetowej  
www.medrzechow.net  w  relacjach  z  obrad sesji  , **
*
*była  to  VII   sesja  Rady Gminy *

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

*Odp.  0*

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

*Odp.  0*

informację   przygotował  i  zatwierdził  :  B.Pobiegło   - Sekretarz 
Gminy
**

**

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Tue, 11 Feb 2020 10:07:55 +0100
Nadawca: medrzechow@zgwrp.org.pl <medrzechow@zgwrp.org.pl>
Adresat: Maria Nowosielska <maria.nowosielska@medrzechow.net>, Barbara
Pobiegło <barbara.pobieglo@medrzechow.net>

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Sun, 09 Feb 2020 20:53:56 -0000
Nadawca: sprawa-18364@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-18364@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: medrzechow@zgwrp.org.pl

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-18364@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez IWIERZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek.

W dniu 2020-02-10 o 08:38, sprawa-18927@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Urząd Gminy w Iwierzycach przetwarza dane zgodnie z RODO,
więcej szczegółów na stronie internetowej: bip.iwierzyce.pl
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: kancelaria@adwokatcurzytek.pl

1

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez OSIEK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dzień dobry,

Urząd Gminy w Osieku w załączniku przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 09.02.2020 r.

__________________

Pozdrawiam,

Andrea Drzewiecka

Urząd Gminy w Osieku

tel. 33 84 58 261

tel. 33 84 58 223

fax. 33 84 58 124

www.osiek.pl

1

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez OSIEK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dzień dobry,

Urząd Gminy w Osieku w załączniku przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 03.02.2020 r.

__________________

Pozdrawiam,

Andrea Drzewiecka

Urząd Gminy w Osieku

tel. 33 84 58 261

tel. 33 84 58 223

fax. 33 84 58 124

www.osiek.pl

1

odpowiedz na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez KIETRZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry
w załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udzielenie informacji publicznej.

Z poważaniem

Bogusława Paul
Kierownik referatu organizacyjno prawnego
biuro.rady@kietrz.pl
77 4854356 wew. 17

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PRZEWORSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? - *NIE*

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) -
TAK_*
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
_*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej - TAK*_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
*_h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki - OGŁOSZENIA NA TABLICACH OGŁOSZEŃ
_*

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?*- 0*

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? *- 0*

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?*- 0*

Agnieszka Zakrzewska

Sekretarz Miasta Przeworska
Urząd Miasta Przeworska
ul. Jagiellońska 10
37-200 Przeworsk
tel. 16 648 78 44, w. 126

W dniu 11.02.2020 o 07:57, Kancelaria Ogólna UM Przeworsk pisze:
--
Agnieszka Zakrzewska

Sekretarz Miasta Przeworska
Urząd Miasta Przeworska
ul. Jagiellońska 10
37-200 Przeworsk
tel. 16 648 78 44, w. 126

Odpowiedź na informację publiczną przez ŻUKOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam Państwu skan odpowiedzi na informację publiczną z dnia 10.02.2020r.

Pozdrawiam serdecznie,
Patrycja Potracka
Specjalista
Referat Organizacyjny
Urząd Gminy w Żukowie
ul. Gdańska 52
tel.: (58) 685 83 27
fax.: (58) 685 83 30
[cid:image001.png@01D5E7C8.B1BBD490]<http://www.zukowo.pl/>
KLAUZULA INFORMACYJNA (INFORMATION CLAUSE)
Administratorem danych osobowych jest Gmina Żukowo z siedzibą w Żukowie, więcej informacji znajduje się pod linkiem: https://bip.zukowo.pl/Article/id,2254.html
The Data Controller is Gmina Zukowo, with its registered office in Zukowo. You can find more information here: https://bip.zukowo.pl/Article/id,2254.html
KLAUZULA POUFNOŚCI (CONFIDENTIAL CLAUSE)
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/i niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.
This message is confidential and may also be legally privileged. If you are not the intended recipient, please notify the sender by return email and then delete this message from your system. You should not copy or forward this message or disclose its contents to any person.

2

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STAREMIASTO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry

W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem

Luiza Kędracka

Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Stare Miasto

ul. Główna 16B

62-571 Stare Miasto

tel. 63 24 16 216

1

IP.1431.15.2020 przez NYSA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 9 lutego 2020 r.

(IP15)

Z wyrazami szacunku

Daria Jasińska

Pełnomocnik Burmistrza Nysy

ds. informacji publicznej

Urząd Miejski w Nysie

tel: +48 77 40 80 518

e.mail: d.jasinska@www.nysa.pl

1

odpowiedź na wniosek z dnia 9 lutego 2020 r. przez CHRZANÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzień Dobry,

W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 9 lutego 2020 r. przesyłam w
załączeniu pismo znak: ORG.1431.19.2020 z dnia 19 lutego 2020 r.

Proszę o potwierdzenie odebrania niniejszej wiadomości.

--

Agata Kiszkan

Inspektor

Biuro Rady Miejskiej
Urząd Miejski w Chrzanowie
Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów
(32) 7585-155

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),
informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Chrzanów
reprezentowana przez Burmistrza Miasta Chrzanowa,
adres Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email:
iodo@chrzanow.pl lub pod nr tel. (32) 7585-115.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych
zadań spoczywających na Gminie lub Burmistrzu na podstawie
Art. 6 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych „RODO” z dnia
27 kwietnia 2016 r.
4. Pozyskane dane osobowe przechowywane i archiwizowane będą przez okres
określony przepisami prawa.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty
uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
6. Posiada Pani/Pan możliwość dostępu do swoich danych osobowych, prawo
do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia
danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
7. Posiada Pani/Pan możliwość wniesienia skargi do organu nadzorczego,
tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa.
8. Treść tej wiadomości, wraz z ewentualnymi załącznikami, zawiera
informacje przeznaczone tylko dla wymienionego w niej adresata
i może zawierać informacje, które są poufne oraz prawnie chronione.
Jeżeli nie są Państwo jej adresatem, bądź otrzymali ją przez
pomyłkę należy: powiadomić niezwłocznie nadawcę poprzez odesłanie
zwrotnej odpowiedzi na tę wiadomość, usunąć wiadomość w całości,
nie ujawniać, nie rozpowszechniać, nie powielać i nie używać jej w
jakikolwiek sposób w całości lub w części w jakiejkolwiek formie.

2

odp.na wniosek przez HERBY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

--

ul. Lubliniecka 33
42-284 Herby
Tel\fax: (+48 34) 3574100, 3574101, 3574105, 3574080
e-mail: gmina@herby.pl <mailto:gmina@herby.pl> , urzherby@poczta.onet.pl
<mailto:urzherby@poczta.onet.pl>
www.herby.pl <http://herby.pl> , www.herby.bipgmina.pl
<http://herby.bipgmina.pl>

2

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DYDNIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10.02.2020r.
Z poważaniem
Edyta Kuczma
Sekretarz Gminy

W dniu 2020-02-10 o 08:37, sprawa-18911@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - BKM.1431.16.2020 przez KĘDZIERZYN-KOŹLE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry.

Odpowiadając na Państwa pytania:

Ad 1 Radni nie podejmowali uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym.

Ad 2 Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem

Ad 3 Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):

b) informowano na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji Publicznej

Ad 4 W debacie na temat raportu o stanie gminy glos zabrało 11 radnych.

Ad 5 Do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy zgłosił się 1 mieszkaniec.

Ad 6 W debacie na temat raportu o stanie gminy wypowiedział się 1 mieszkaniec.

Z poważaniem

Jarosław Jurkowski

Biuro Komunikacji Medialnej

Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle