Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

przesyłam odp. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WITNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odp. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem
Urszula Sawicka
Sekretarz Miasta i Gminy Witnica

Urząd Miasta i Gminy Witnica
ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6
66-460 Witnica
tel. 95 721 64 44
kom. 609 340 176

1

informacja publiczna przez CIĘŻKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Nasz Znak: OA.1431.10.2020

W odpowiedzi na wniosek z dnia 9 lutego 2020 r. o udostępnienie
informacji publicznej, udziela się odpowiedzi na postawione we wniosku
pytania:

Ad.1 Rada Miejska w Ciężkowicach nie podjęła uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

Ad.2 W opracowaniu raportu udział brali pracownicy merytoryczni urzędu
oraz innych jednostek organizacyjnych gminy (w szczególności
kierownicy), którzy złożyli wymagane informacje do koordynatora prac nad
przygotowaniem raportu - Sekretarza Gminy Ciężkowice.

Ad.3 O możliwości uczestniczenia w debacie nad raportem mieszkańcy byli
informowani  poprzez stronę internetową - BIP oraz podczas spotkań z
mieszkańcami.

Ad.4 W debacie udział wzięło 3 radnych.

Ad.5 i 6 Mieszkańcy nie zgłosili się do udziału w debacie.

Beata Weron-Białas
Sekretarz Gminy Ciężkowice
tel. 14 62 85 826

Urząd Gminy Ciężkowice
33-190 Ciężkowice, ul. Tysiąclecia 19
REGON 000532317 NIP 873-101-48-48

Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu, który jest jej adresatem i może zawierać poufne i/lub uprzywilejowane informacje. Zakazane jest jakiekolwiek przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystanie tych informacji lub podjęcie jakichkolwiek działań odnośnie tych informacji przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeżeli Państwo otrzymali przez pomyłkę tę informację prosimy o poinformowanie o tym nadawcy i usunięcie tej wiadomości z wszelkich komputerów.

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŻYRARDÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który wpłynął
na adres urzad@zyrardow.pl <mailto:urzad@zyrardow.pl> 10 lutego 2020 r. i
dotyczył raportu o stanie gminy, o którym mowa w art.28aa ustawy o
samorządzie gminnym uprzejmie informuję:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

Radni Rady Miasta Żyrardowa nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) - właściwa
odpowiedź
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców- właściwa odpowiedź
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Trzech radnych

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy?

Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu na temat raportu o
stanie gminy.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie.

Z poważaniem

Małgorzata Szustakiewicz

Sekretarz Miasta

_____

Urząd Miasta Żyrardowa / Plac Jana Pawła II nr 1 /96-300 Żyrardów

(46)858-15-15 fax (46) 858-15-11

email : <mailto:sekretarz@zyrardow.pl> sekretarz@zyrardow.pl internet:
<http://www.zyrardow.pl> www.zyrardow.pl

3

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez HACZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;

&nbsp;
&nbsp;Szanowni&nbsp;Państwo!!
&nbsp;
&nbsp;W&nbsp;odpowiedzi&nbsp;na&nbsp;Państwa&nbsp;wniosek&nbsp;o&nbsp;udostępnienie&nbsp;informacji&nbsp;publicznej&nbsp;w&nbsp;sprawie&nbsp;raportu&nbsp;o&nbsp;stanie&nbsp;gminy,&nbsp;przekazuję&nbsp;poniżej&nbsp;żądane&nbsp;informacje:
&nbsp;
Ad.1)&nbsp;Rada&nbsp;Gminy&nbsp;Haczów&nbsp;nie&nbsp;podjęła&nbsp;uchwały&nbsp;w&nbsp;sprawie&nbsp;szczegółowych&nbsp;wymogów&nbsp;dotyczących&nbsp;raportu&nbsp;o&nbsp;stanie&nbsp;gminy,&nbsp;o&nbsp;którym&nbsp;mowa&nbsp;w&nbsp;art.&nbsp;28&nbsp;aa&nbsp;ustawy&nbsp;o&nbsp;samorządzie&nbsp;gminnym.
&nbsp;
Ad.&nbsp;2)&nbsp;Nad&nbsp;raportem&nbsp;pracowali&nbsp;poszczególni&nbsp;pracownicy&nbsp;referatów,&nbsp;jednostek&nbsp;organizacyjnych&nbsp;i&nbsp;składali&nbsp;informacje&nbsp;do&nbsp;osoby&nbsp;odpowiedzialnej&nbsp;–&nbsp;Sekretarza&nbsp;Gminy.&nbsp;

Ad.&nbsp;3)&nbsp;Na&nbsp;stronie&nbsp;internetowej&nbsp;gminy&nbsp;i&nbsp;w&nbsp;Biuletynie&nbsp;Informacji&nbsp;Publicznej&nbsp;Gminy&nbsp;Haczów
&nbsp;informowano&nbsp;społeczność&nbsp;lokalną&nbsp;o&nbsp;tym,&nbsp;kiedy&nbsp;i&nbsp;w&nbsp;jaki&nbsp;sposób&nbsp;będzie&nbsp;można&nbsp;zabrać&nbsp;głos&nbsp;na&nbsp;temat&nbsp;treści&nbsp;ww.&nbsp;raportu.&nbsp;

Ad.&nbsp;4)&nbsp;Nikt&nbsp;z&nbsp;radnych&nbsp;zabrał&nbsp;głos&nbsp;podczas&nbsp;debaty&nbsp;na&nbsp;temat&nbsp;raportu&nbsp;o&nbsp;stanie&nbsp;gminy.
&nbsp;
Ad.&nbsp;5)&nbsp;Mieszkańcy&nbsp;Gminy&nbsp;Haczów&nbsp;nie&nbsp;zgłosili&nbsp;się&nbsp;do&nbsp;zabrania&nbsp;głosu&nbsp;w&nbsp;debacie&nbsp;na&nbsp;temat&nbsp;raportu&nbsp;o&nbsp;stanie&nbsp;gminy.
&nbsp;
Ad.&nbsp;6)&nbsp;Nie&nbsp;dotyczy
&nbsp;
 
&nbsp;
Sekretarz&nbsp;Gminy
&nbsp;
mgr&nbsp;Anna&nbsp;Musiał
&nbsp;&nbsp;

dot. raportu o stanie gminy przez POTĘGOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

W odpowiedzi na e-maila w sprawie informacji na temat raportu o stanie gminy
informuję jak niżej:

1. Rada Gminy Potęgowo nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

2. Wójt Gminy Potęgowo, zarządzeniem nr 58/2019 z dnia 9.04.2019r.
powołał zespół do sporządzenia projektu Raportu o Stanie Gminy Potęgowo za
rok 2018. W zarządzeniu określony został schemat Raportu, a pracownicy
Urzędu Gminy Potęgowo oraz kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych
zostali zobowiązani do ścisłej współpracy z Zespołem, w szczególności do
przekazywania wnioskowanych przez Zespół danych i informacji bezpośrednio do
Koordynatora Zespołu (sekretarza gminy).

3. Raport o stanie Gminy Potęgowo opublikowany został w BIP w
dn.31.05.2019r. Nie informowano przy tym mieszkańców o możliwości zabrania
głosu na temat treści raportu.

Punkt "debata na temat Raportu o stanie gminy" znalazł się w porządku obrad
sesji Rady Gminy, o czym powiadomieni zostali mieszkańcy poprzez
umieszczenie ogłoszeń o sesji w BIP oraz na tablicach ogłoszeń w sołectwach.

4. Dyskusja na temat Raportu o stanie gminy odbyła się na posiedzeniach
komisji Rady Gminy Potęgowo. W dyskusji zabrało głos 2 radnych.

Natomiast na sesji w punkcie "Debata na temat Raportu o stanie gminy"
przewodniczący komisji przedstawili opinie swoich komisji. Radni głosu w
dyskusji nie zabierali.

5. Żaden z mieszkańców gminy nie złożył pisemnego zgłoszenia udziału w
debacie nad raportem o stanie gminy.

6. Żaden z mieszkańców gminy nie wyraził chęci zabrania głosu w czasie
debaty nad raportem o stanie gminy.

Z pozdrowieniami / Best Regards
Aleksandra Domagała
Inspektor ds. obsługi organów

I samorządów wiejskich

obs-rady@potegowo.pl
Tel.: 059 845 49 89

Gmina Potęgowo
NIP: 841 133 87 04

Urząd Gminy Potęgowo
76-230 Potęgowo, ul. Kościuszki 5

Tel.: 059 811 50 72
<http://www.potegowo.pl/> www.potegowo.pl

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez Zabrze w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam,

W nawiązaniu do maila z dnia 10 lutego 2020 r. dotyczącego wniosku o informację publiczną w załączeniu przesyłam pismo Prezydent Miasta, które stanowi odpowiedź na złożony wniosek.

Wioletta Dziółko
Wydział Strategii i Rozwoju Miasta
tel.: 32 273-37-97

Urząd Miejski w Zabrzu
41-800 Zabrze,
ul. Powstańców Śl. 5-7
http://www.um.zabrze.pl<http://www.um.zabrze.pl/>

[cid:image001.png@01D12B48.6D4197F0]

2

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SKARŻYSKO-KOŚCIELNE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry

Urząd Gminy w Skarżysku Kościelnym w odpowiedzi na Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przesyła w załączeniu żądane informacje.

Z poważaniem
Katarzyna Kotwica

1

odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. o
udzielenie informacji publicznej w przedmiocie "Mieszkańcy i radni wobec
raportu o stanie gminy".

Marek Sowa

Kierownik Wydziału OA

Urząd Miasta Łańcuta

37-100 Łańcut, Plac Sobieskiego 18

Tel: 17 249 04 05

1

Odpowiedź na dostęp do informacji publicznej przez Gdynia w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

w odpowiedzi na mail z dnia 10.02.2020 r. dotyczący udostępnienia
informacji publicznych przesyłam odpowiedzi na zadane pytania.

Z poważaniem,

--

Niezbędne informacje dotyczące bezpieczeństwa przetwarzania przez Urząd Miasta Gdyni Państwa danych osobowych znajdą Państwo pod tym linkiem: http://gdynia.pl/bip/ochrona-danych-osobowych-2,7893/informacja-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-w-urzedzie-miasta-gdyni,524594

2

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RÓŻAN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem

Małgorzata Bialik

podisnp. ds. obsługi rady i komisji

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Urząd Gminy w Różanie

Plac Obrońców Różana 4

Tel.: 297679136

1

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STRYSZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wiadomość mailową przesłaną do tut. urzędu dnia 9 lutego 2020 roku, dotyczącą udostępnienia informacji publicznej, Urząd Gminy w Stryszowie przesyła poniżej odpowiedzi na zadane pytania:

1. Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym.

2. Pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza).

3. Informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej.

4. Żaden z radnych nie zabrał głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.

5. Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do debaty na temat raportu o stanie gminy.

6. Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Z poważaniem,

Mateusz Przejczowski

udostępnienie danych przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry, w nawiązaniu do wniosku o udostępnienie informacji
publiczne informuję:

* Rada Miejska Gminy Kłecko nie podjęła uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
* Nad raportem pracowali  poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora.
* Społeczność lokalną informowano  na stronie internetowej i BIP
* Podczas debaty nad raportem o stanie gminy głos zabrał jeden radny.
* Mieszkańcy nie zgłosili udziału w debacie i nie wypowiedzieli się na
temat raportu o stanie gminy.

-----------------------------------------
*Z poważaniem*
Ryszarda Wolny

Inspektor
Referatu organizacyjny, promocji, spraw obywatelskich, kultury i sportu

Urząd Miejski Gminy Kłecko
62-270 Kłecko ul.Dworcowa 14
tel: +48 61 427 01 25 wew 307
e-mail: *r.wolny@klecko.pl* <mailto:r.wolny@klecko.pl>
*www.klecko.pl* <http://www.klecko.pl>

Jesteśmy do Państwa dyspozycji
w pn w godzinach 8:00-16:00
od wt-pt w godzinach 7:00-15:00

Zgodnie z art. 13 Rozporzšdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w zwišzku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje
Pana/Paniš, że:
Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest:
(podanie nazwy administratora i jego adresu)
Dodatkowe informacje dotyczšce ochrony danych osobowych mogš Państwo
znaleŸć na stronie:

*http://bip.klecko.pl/biuletyn-informacji-publicznej/ochrona-danych-osobowych.html?pid=4452*

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOŁACZKOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

przesyłam w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10.02.2020 r..

Z poważaniem

Monika Nowak

W dniu 17.02.2020 o 08:49, ug@kolaczkowo.pl pisze:

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DĘBOWIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam!

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

--
Pozdrawiam,
Aneta Kuszela

---------------------
Urząd Gminy w Dębowcu
ul. Katowicka 6
43-426 Dębowiec
Tel.: 33 853 38 81 Faks: 33 856 22 85
E-Mail: aneta.kuszela@debowiec.cieszyn.pl

1

Re: Pd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZADZIM w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzień dobry.

W odpowiedzi od sprawy 18264 z dnia 03-02-2020 r. informuję:

Pkt 1) - Rada Gminy nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.

Pkt 2) - a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i
składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np.
sekretarza).

Pkt 3) - b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej

Pkt 4) - głos zabrało 5 radnych.

Pkt 5) - nie zgłosił się żaden mieszkaniec.

Pkt 6) - nie wypowiedział się żaden mieszkaniec.

W dniu 2020-02-17 o 10:52, ug_zadzim@wp.pl pisze:

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej- OR.1431.6.2020 przez PRZEMĘT w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem

Anna Dobrowolska-Hylak

Sekretariat Wójta Gminy Przemęt

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CHEŁMIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

W odpowiedzi na udostępnienie informacji publicznej poniżej przedstawiam odpowiedź na przesłane pytania:

1. NIE

2. A

3. B

4. 7 radnych

5. 2 mieszkańców

6. 2 mieszkańców

Pozdrawiam

Artur Boruta

Re: Fwd: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LIPIANY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

niniejszym udzielamy żądanych informacji:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

*Odp. Nie *

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)_*
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
*_b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej_*
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

*odp. Nikt z radnych nie zabrał głosu w trakcie debaty nt. raportu o
stanie gminy. *

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

*odp. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie. *

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

*odp. Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się na temat raportu o stanie
gminy.
*

**

--
Z poważaniem
Agnieszka Kosiorek
Główny specjalista ds. kontroli i informacji publicznej
Urząd Miejski w Lipianach
tel. 91/564 10 49
(sprawa ROA-B.1431.4.2020)

W dniu 2020-02-12 o 11:44, Biuro Rady pisze:

1

Gmina Skórzec -Odpowiedź na wniosek Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SKÓRZEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Urząd Gminy Skórzec w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 09
lutego 2020 r. Sprawę prowadzi: Anna Wiśniewska





Dnia 17 lutego 2020 09:37 Gmina Skórzec &lt;gminaskorzec@wp.pl&gt; napisał(a):




Dnia 10 lutego 2020 15:26 sprawa-18730@fedrowanie.siecob napisał(a):


Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź) a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi): a) nie informowano o tym mieszkańców b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18730@fedrowanie.siecob

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 www.siecobywatelska.pl www.watchdogportal.pl www.funduszesoleckie.pl www.informacjapubliczna.org NIP 526282872

1

odpowiedź na wniosek z dnia 9 lutego 2020 r. - sprawa raportu o stanie gminy przez KOMPRACHCICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek z dnia 9 lutego 2020 r.

w sprawie udostępnienia informacji publicznej dotyczący raportu o stanie
gminy za rok 2018

Z poważaniem

Sekretarz Gminy - Maria Grot

1

Szelków - odpowiedź na wniosek przez SZELKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Nr sprawy: ODI.1431.4.2020 Urząd Gminy w Szelkowie w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek z dnia 09.02.2020r. Z poważaniem Krzysztof Kacprzycki tel 29 7176 722

1

FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DZIWNÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź w trybie dostępu do informacji publicznej na zapytanie z dnia 12 lutego 2020 r.

Iwona Szulc

Sekretarz Gminy Dziwnów

Urząd Miejski w Dziwnowie

Ul. Szosowa 5

72-420 Dziwnów

Sekretariat: 91 32 75 163

<mailto:um@dziwnow.pl> um@dziwnow.pl

Urząd Miejski w Dziwnowie informuje, że przetwarza dane osobowe w sposób zgodny z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.Szczegółowe informacje są udostępnione na stronie internetowej : <http://www.bip.dziwnow.pl/> www.bip.dziwnow.pl w zakładce RODO.

3

Udzielenie informacji publicznej Watchdog Polska przez Bytom w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

AFP.1431.1.2020

Wydział Strategii, Funduszy Europejskich i Obsługa Inwestora w odpwiedzi na e-mail z dnia 10 lutego br. w sprawie udostępnienia informacji publicznej na temat raportu o stanie gminy za 2018 rok, w załączniku przesyła odpowiedzi na zadane pytania.

Z wyrazami szacunku,
Aleksandra Ostachowicz

--
Referat Obsługi Inwestora i Przedsiębiorcy
Wydziału Strategii, Funduszy Europejskich i Obsługi Inwestora
Urząd Miejski
ul. Parkowa 2
41-902 Bytom
tel. 32 786-82-21

Administratorem danych osobowych
w Urzędzie Miejskim w Bytomiu jest Prezydent Miasta Bytomia
41-902 Bytom ul. Parkowa 2
dane kontaktowe
Inspektora IOD;
UM Bytom ul. Parkowa 2
mail pi@um.bytom.pl
Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora danych:
1/ w celu realizacji zadań Administratora na podstawie przepisów prawa.
2/ odbiorcami danych osobowych są osoby fizyczne i prawne na podstawie przepisów prawa.
3/ dane osobowe będą przetwarzane przez czas określony przepisami prawa w szczególności w celach archiwalnych;
4/ osoba której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do Organu nadzorczego, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (UE 2016/679). Dane osobowe nie będą podlegać decyzji, która opiera się na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu
5/ podawanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w celu realizacji zadań objętych przepisami prawa niezbędne.

1

Odpowiedź RM.1431.14.2020 przez CZARNA BIAŁOSTOCKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo

Przesyłam w załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek z dnia 10 lutego 2020 r.

Pozdrawiam

Bożena Kucharewicz

Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej, 16-020 Czarna Białostocka, ul. Torowa
14A

tel. 85-713-13-40, fax. 85-713-13-49, <http://www.czarnabialostocka.pl/>
www.czarnabialostocka.pl, <mailto:um@czarnabialostocka.pl>
um@czarnabialostocka.pl

Informacja Administratora - zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO dotycząca
zasad przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie BIP Urzędu
Miejskiego w Czarnej Białostockiej pod adresem:


<https://bip.um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/ochronadanychosobowych/kl
auzula-informacyjna-dla-interesantow-urzedu-miejskiego-w-czarnej-bialostocki
ej.html>
https://bip.um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl/ochronadanychosobowych/kla
uzula-informacyjna-dla-interesantow-urzedu-miejskiego-w-czarnej-bialostockie
j.html

3