Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KRYNICA MORSKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień Dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedzi na informacje publiczną.

Z Poważaniem
Jolanta Kwiatkowska
Sekretarz Miasta Krynica Morska
tel. 693384278
email: sekretarz@krynicamorska.tv

Urząd Miasta Krynica Morska
ul. Górników 15,
82-120 Krynica Morska
tel. 55 247 65 27 w 130
Fax +48 55 247 65 66
www.krynicamorska.tv

Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE prosimy o zapoznanie się z udostępnioną na stronie internetowej:
http://bip.krynicamorska.tv/strony/menu/100.dhtml informacją na temat przetwarzania przez Urząd Miasta Krynica Morska danych osobowych.

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STARACHOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

1

informacja publicznaq przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
z poważaniem
Lilla Żelem

1

informacja publiczna przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry.

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję, że:

1. Raport o stanie gminy zastał przyjęty w drodze uchwały rady gminy.

2. Raport napisany został przez jedną osobę w oparciu o materiały
przygotowane przez poszczególne stanowiska pracy.

3. Informacja o sposobie zabrania głosu i o treści raportu została
upubliczniona poprzez zamieszczenie na stronie BIP UG Kozielice, stronie
internetowej urzędu, wywieszenie na tablicy ogłoszeń oraz osobiście
przez Wójta Gminy i      pracowników urzędu podczas spotkań z mieszkańcami.

4., 5., 6. Dane zawarte na stronie BIP UG Kozielice.

Z poważaniem: Mirosław Rabiega Zastępca Wójta Gminy Kozielice.

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Dzień dobry. W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 09.02.2020 r.
Z wyrazami szacunku
Marek Łuszczek

--
Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security
This email was scanned by Arcabit Internet Security

1

Fwd: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BRZESKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzień dobry,

W odpowiedzi na złożony wniosek przekazuję poniższą informację:

Ad. 1.

W Gminie Brzesko Rada nie uchwaliła uchwały określającej szczegółowe
wymogi dotyczące raportu o stanie gminy.

Ad. 2.

Odpowiedź a) jest właściwa.

Ad. 3.

Odpowiedź b) jest właściwa.

Ad. 4.

Nikt z radnych nie zabierał głosu na temat raportu podczas debaty na
temat raportu, jednak raport był szczegółowo omawiany podczas komisji rady.

Ad. 5.

Nie zgłosił się żaden mieszkaniec.

Ad. 6.

Żaden mieszkaniec nie wypowiadał się podczas debaty.

Z poważaniem

Stanisław Sułek

Sekretarz Gminy Brzesko

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Sun, 09 Feb 2020 20:47:23 -0000
Nadawca: sprawa-18289@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-18289@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: umbrzesko@brzesko.pl

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-18289@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872

Web Bug from
http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTI4MTI0Mzc3LjgyNzAuMTc2MTg3MjY4NjQyMTg3MDExNTBAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8U3VuLCAwOSBGZWIgMjAyMCAyMDo0NzoyMyAtMDAwMHx1bWJyemVza29AYnJ6ZXNrby5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDA%3D

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁAGÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry.
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Pozdrawiam
Barbara Dolata
Urząd Miasta i Gminy
w Łagowie

1

Odpowiedź na wniosek przez GASZOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek.

Pozdrawiam,

Edyta Fojcik

1

Re: odpowiedż na wniosek o udostępnienie informacji publicznej [Rejestr#IOD.KW-0003/20] [Sprawa#IOD.1431.2.2020] przez PRZEWORNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dokumenty: IOD.KW-0003/20
Znak sprawy: IOD.1431.2.2020
Rej. koresp. wych.: rkw.e-mail-0023/20
Wysłane przez: Karolina Rowicka

-------- Wiadomość oryginalna --------

--
----------------------------------------------------------------
wysłano z Systemu Obiegu Dokumentów
----------------------------------------------------------------
Urząd Gminy Przeworno
ul. Kolejowa 4A, 57-130 Przeworno
mail: sekretariat@przeworno.pl
www.przeworno.pl
bip.gwprzeworno.finn.pl
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

1

Udostępnienie informacji publicznej przez STARAKORNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 9 lutego 2020 r. w
sprawie udostępnienia informacji publicznej.

--
Marzena Gromysz

inspektor ds. archiwum i obsługi biura rady

tel. 83 358 78 22

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BABICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej (data wpływu: 10.02.2020 r.) informuję:

1) Rada Gminy Babice nie podejmowała uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy;

2) Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej;

3) Informacje o raporcie zamieszczono na stronie internetowej gminy (w tym BIP), informował Wójt podczas spotkań z mieszkańcami;

4) Podczas debaty na sesji rady gminy radni nie zabierali głosu;

5) Do zabrania głosu w debacie nie zgłosił się żaden mieszkaniec;

6) Mieszkańcy nie wypowiadali się w debacie.

Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

--------------------------------------------------------------------------------
Alicja Adamska
Urząd Gminy Babice
tel. 32 613 40 42

odpowiedź na wniosek z dnia 10.02.2020 przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry, przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 10.02.2020 r. na temat:
mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy.

Pozdrawiam

Anna Myszka

Urząd Gminy Banie

1

Odpowiedź na wniosek przez DAMNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam. W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r.

--
Urząd Gminy Damnica

pozdrawiam,

Barbara Imińska

Stanowisko ds. Obsługi Rady Gminy

*tel.:*+48 59 848 44 46
*e-mail: *rada@damnica.pl <mailto:rada@damnica.pl>

*Urząd Gminy Damnica*
ul.Górna 1
76-231 Damnica *tel.:* +48 59 848 44 46
*fax:* +48 59 848 44 35
*web:* *www.damnica.pl* <http://www.damnica.pl/>

Fwd: wniosek przez TRZEBINIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

w odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej otrzymanej z
dnia 9 luty 2020 roku w temacie: Mieszkańcy i radni wobec raportu o
stanie gminy przesyłam odpowiedzi na zadane pytania.

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

*Odp. Nie. Radni nie przyjęli uchwały w sprawie **szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28aa ustawy o
samorządzie gminnym*

2) Jak przygotowywano ww.raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

*Odp. a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)*

3) jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

*Odp. b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej.*

4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy

*Odp. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 6
radnych.*

5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

*Odp.  Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.*

6) Ilu mieszkańców wypowiadało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

*Odp. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do dyskusji. *

--

pozdrawiam,

Joanna Bednarska
Kierownik Referatu Obsługi Burmistrza i Urzędu

Urząd Miasta w Trzebini

Wydział Organizacyjny i Spraw Administracyjno-Gospodarczych
ul. Marszałka Piłsudskiego 14,
32 - 540 Trzebinia
tel. 32 71 11 012
administracja@um.trzebinia.pl
www.trzebinia.pl

Uprzejmie informujemy, że:
Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Trzebini, ul.
Marszałka Piłsudskiego 14, 32 - 540 Trzebinia,
dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: iod@um.trzebinia.pl
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia
korespondencji w sprawie złożonego przez Panią/Pana wniosku
– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Ustawy z dnia 17 lutego 2005
r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne(Dz.U. 2017 poz. 570).
Dane osobowe są udostępniane następującym kategoriom odbiorców:
- podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa,
- podmiotom serwisującym nasze systemy informatyczne,
- podmiotom świadczącym nam usługi prawne, audytowe, doradcze,
Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpoznania
sprawy zainicjowanej Pani/Pana wnioskiem.
Udostępnienie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże nie podanie
przez Panią/Pana danych osobowych uniemożliwi prowadzenie korespondencji.
Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do
danych osobowych, ich sprostowania, lub ograniczenia przetwarzania.
Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Administrator nie przetwarza danych osobowych w sposób zautomatyzowany,
w tym dane osobowe nie podlegają profilowaniu.
------------------------------------------------
Pomóż nam chronić środowisko
- zastanów się czy drukowanie tej wiadomości jest konieczne?

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - raport o stanie gminy Lubawka przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Witam,

w odpowiedzi na wniosek, który wpłynął do Urzędu Miasta Lubawka w dniu 03
lutego 2020 r. przesyłam skan odpowiedzi.

Pozdrawiam,

Pozdrawiam
Elżbieta Wołowiec
Urząd Miasta Lubawka
tel. kom. 516-322-887

<http://www.lubawka.eu/> http://www.lubawka.org.pl/um/stopka720.png

Gmina Lubawka
Adres: Pl. Wolności 1, 58-420 Lubawka
Telefon: +75 741 15 88, e-mail: <mailto:lubawka@lubawka.eu>
lubawka@lubawka.eu
Nr Konta: 14 1600 1462 1837 1762 8000 0001

Niniejsza wiadomość możne zawierać informacje poufne, w tym informacje
stanowiące tajemnice. Jeśli nie są Państwo właściwym adresatem lub otrzymali
Państwo te wiadomość przez pomyłkę, prosimy niezwłocznie powiadomić nadawcę
i usunąć otrzymana wiadomość. W takim przypadku ujawnienie, kopiowanie i
posługiwanie się treścią wiadomości jest zabronione i może być objęte
sankcjami przewidzianymi prawem. Administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest Burmistrz Miasta Lubawka, Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest
pracownik Urzędu Miasta w Lubawce - kontakt <mailto:iodo@lubawka.eu>
iodo@lubawka.eu. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przyjęcia
zgłoszenia lub zapytania kierowanego poprzez email (podstawa prawna art 6
ust. 1 lit f RODO - prawnym interesem jest udzielenie odpowiedzi na
nadesłane zapytanie), prowadzeniem działań marketingowych własnych usług
poprzez email (art 6 ust. 1 lit f - prawnym interesem jest oferowanie
własnych usług), realizacji umowy (art 6 ust.1 lit b RODO).

---
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

2

Odpowiedź na "Mieszkańcy i Radni wobec raportu o stanie gminy" przez ŻURAWICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na maila &#34;Mieszkańcy i Radni wobec raportu o stanie gminy&#34; Wójt Gminy Żurawica przesyła odpowiedź w załączniku. Z wyrazami szacunku Anna Szumełda Email: zuragmina@wp.pl , telefon: 16 671 33 78 Urząd Gminy Żurawica 37-710 Żurawica, ul.
Ojca Świętego Jana Pawła II 1 Email: zuragmina@wp.pl , telefon: 16 671 33 78 Niniejsza wiadomość zawiera informacje poufne, przeznaczone tylko dla
adresata lub upoważnionego pośrednika. Jeżeli otrzymali Państwo ten email przez
pomyłkę, prosimy o jego trwałe usunięcie bez sporządzania kopii oraz
powiadomienie nadawcy o zaistniałej sytuacji. Gmina Żurawica jest administratorem danych zawartych w korespondencji
prowadzonej przez upoważnionych pracowników Urzędu Gminy Żurawica w sprawach
związanych z realizacją zadań własnych samorządu. W zależności od
konkretnego przypadku, dane osobowe adresatów mogą być przetwarzane w celach
objętych zgodą adresata, w związku z zawarciem lub wykonaniem zawartej z nim
umowy, w celu zadośćuczynienia obowiązkom prawnym nałożonym na Gminę, dla wykonania
przez nią zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania
władzy publicznej jej powierzonej, bądź dla osiągnięcia
celów wynikających z realizacji prawnie uzasadnionych interesów Gminy. W
sytuacjach nadzwyczajnych, korespondencja prowadzona przez pracowników Urzędu
Gminy Żurawica może służyć ochronie żywotnych interesów osób, których dane
dotyczą lub innych osób fizycznych. Szczegółowe informacje o zasadach
przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie internetowej Gminy
Żurawica www.zurawica.pl www.zurawica.pl w panelu „ Dla mieszkańca” zakładce „Ochrona
danych osobowych”. Kontakt z inspektorem ochrony danych pod adresem: daneosobowe@zurawica.pl .

1

Odpowiedź na informację publiczną przez ROGÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

SK.1431.6.2020
Rogów, 17 lutego 2020 r.


Sieć Obywatelska Watchdog Polska


02-605 Warszawa


ul. Ursynowska 22/2

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej w terminach i
procedurach przewidzianych w Ustawie
z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019
r., poz. 1843) informuję, co następuje w przedmiocie następujących pytań:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? - Nie

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) - Tak

b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem - Nie
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji -
Nie
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami - Nie
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi -
Nie
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki. - Nie

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców - nie dotyczy

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej - Tak
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd - Nie
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej - Nie

e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta - Nie

f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd - Nie

g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami - Tak

h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki -Tak poprzez sołtysów

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
- 0.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? - 0.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? - 0.


Z up. Wójta Gminy


Jolanta Gabrych-Walczak


Sekretarz Gminy Rogów

Jolanta Gabrych-Walczak

Sekretarz Gminy Rogów

468748070 w.12

--------------------
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym
dalej Rozporządzenie RODO), informuję, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rogów z siedzibą
w 95-063 Rogów ul. Żeromskiego 23;

W Urzędzie Gminy został powołany inspektor danych osobowych Pan Wawrzyniak
Paweł i ma Pani/Pan prawo kontaktu z nim za pomocą adresu e-mail
<mailto:iod@rogow.eu> iod@rogow.eu
Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo znaleźć
na stronie internetowej Gminy:
<http://bip.rogow.eu/wiadomosci/11506/lista/obowiazki_informacyjne_gminy>
http://bip.rogow.eu/wiadomosci/11506/lista/obowiazki_informacyjne_gminy

odpowiedz na informację publiczną przez CIECHANÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

W załączeniu przesyłam odpowiedz na informację publiczną z dnia
9.02.2020

--
Pozdrawiam
Dorota Filipowicz
Urząd Gminy Ciechanów
Administratorem danych osobowych jest Urząd Gminy Ciechanów ul Fabryczna
8, 06-400 Ciechanów.
Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych dostępnych jest na
stronie internetowej https://gminaciechanow.pl/cms/26250/rodo

1

odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez CZYŻEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Czyżew, dn. 17 lutego 2020 r.

OR.152.3.2020

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa

Urząd Miejski w Czyżewie w odpowiedzi na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. o
udzielenie informacji publicznej uprzejmie informuje, co następuje:

Ad.1. Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy.

Ad.2. Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy urzędu i składali
informacje do koordynatora.

Ad.3. Informowano w biuletynie informacji publicznej.

Ad.4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy radni nie zabierali
głosu.

Ad.5. Do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy nie
zgłosił się żaden mieszkaniec.

Ad.6. W debacie na temat raportu o stanie gminy nie zabrał głosu żaden
mieszkaniec.

Andrzej Załuski

Sekretarz gminy

Urząd Miejski w Czyżewie

ul. Mazowiecka 34

tel. 086 2755 071

e-mail: sekretarz@umczyzew.pl

Odpowiedź na meila z dnia 11 lutego 2020r. przez LELIS w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

-----------------------------------------------------------

URZĄD GMINY LELIS

ul. Szkolna 39
07-402 Lelis

tel. /29/ 746-90-11

fax. /29/ 649-90-00

www.lelis.pl <http://www.lelis.pl/>

www.bip.lelis.pl <http://www.bip.lelis.pl/>

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - BR.1431.1.2020 przez PUCK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień Dobry.

W załączeniu Urząd Gminy Puck przesyła odpowiedź dotyczącą informacji publicznej z dnia 10.02.2020 r.

Pozdrawiam.
Maria Rost
Biuro Rady Gminy Puck

Obowiązek informacyjny w związku z RODO
http://bip.gmina.puck.pl/dokumenty/menu/136

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CZARNOŻYŁY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Urząd Gminy Czarnożyły udziela odpowiedzi na postawione pytania:

ad. 1 Rada Gminy Czarnożyły nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

ad. 2 Raport o stanie gminy został opracowany przez Sekretarza Gminy na
podstawie materiałów i informacji przygotowanych przez pracowników
Urzędu Gminy Czarnożyły.

ad. 3 Gmina Czarnożyły informowała mieszkańców o przygotowanym raporcie
i zgłaszaniu do debaty za pomocą ogłoszeń na tablicy w Urzędzie Gminy
oraz na tablicach ogłoszeniowych sołtysów.

ad. 4 W trakcie debaty nad raportem głos w dyskusji zabrało 4 radnych.

ad. 5 Do debaty nad raportem nie zgłosili się mieszkańcy.

ad. 6 Nie dotyczy odpowiedź na pytanie 5 negatywna.

pozdrawiam Piotr Kędzia
Urząd Gminy Czarnożyły
tel. 43 841 68 05
fax. 43 841 62 81
mob. 693 638 568
e-mail: ug@bip.czarnozyly.pl
website: www.czarnozyly.pl

W dniu 2020-02-03 o 09:01, sprawa-18049@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznych przez OLSZEWO-BORKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Witam

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej

Pozdrawiam

Danuta Kacprzyńska

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub linkami):
odpowiedz na wniosek informacja publiczna

1

ws. sposobu opracowania i przyjęcia raportu o stanie gminy przez Częstochowa w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

NA.1431.42.2020 KW.11450.2020 ws. sposobu opracowania i przyjęcia raportu o stanie gminy

2

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KORCZYNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień Dobry,

W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na zapytanie o informację publiczną.

Z poważaniem,

Katarzyna Raś

UG Korczyna

W dniu 2020-02-10 o 08:41, sprawa-18945@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1