Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Przeczytane: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BAĆKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
<ug_backowice@pro.onet.pl> o 2020-02-10 14:13

To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
odbiorcy o 2020-02-11 12:55

Gmina Klucze - odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KLUCZE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dzień dobry!

W odpowiedzi na e - mail - a z dnia 10.02.2020 r. w załączeniu przesyłam
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Pozdrawiam Serdecznie!
Daniel Hickiewicz
Sekretarz Gminy Klucze
ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze
tel. 32/642-85 08 wew. 32, Fax.32/642-80-52

"Przed wydrukowaniem tej wiadomości zastanów się, czy jest to konieczne"

2

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MORYŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W dniu 10.02.2020 o 11:09, sprawa-19544@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Odpowiadając na na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:

Ad.1 - NIE;

Ad.2 - odp. a

Ad.3 - odp. b

Ad. 4 - 0

Ad. 5. - 0

Ad.6 - 0

Kierownik referatu organizacyjnego Jolanta Piątek.

--

Stanowisko ds. obsługi sekretariatu

tel./fax +48 91 466 79 50 / +48 91 466 79 51

herb Morynia

Urząd Miejski w Moryniu
Plac Wolności 1
74-503 Moryń
tel./fax +48 91 466 79 50 / +48 91 466 79 51

www.moryn.pl <https://www.moryn.pl>

--- OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO ---

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)[Dz. U. UE.L.2016.119.1, dalej
jako RODO], informuję, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest: Gmina Moryń reprezentowana przez Burmistrza Morynia, z siedzibą w
Moryniu(74-503), ul. Plac Wolności 1, tel. +48 (91) 466 79 67, e-mail:
um@moryn.pl. Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest w
Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Moryń pod adresem:
http://bip.moryn.pl/strony/6322.dhtml

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

UG.1431.9.2020

Rada Gminy Masłowice przesyła odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? _*NIE*_

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
_*a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) *_
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
_*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? _*7*_

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? _*0*_

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? _*0*_

_*
*_

Mariusz Sarna
Przewodniczący Rady Gminy

_*
*_

_**_

W dniu 2020-02-03 o 09:39, sprawa-18151@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

Re: Fwd: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MIEJSKA GÓRKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

--
Z poważaniem
Karina Zawidzka
Urząd Miejski w Miejskiej Górce
ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka
tel. 725 119 114, 65 322 50 68
e-mail: karina.zawidzka@miejska-gorka.p

1

Odpowiedź - wniosek na udostępnienie informacji publicznej przez OSTRZESZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Szanowni Państwo

W odpowiedzi na Państwo wniosek z dnia 11 lutego br. informuję, że:

1) Rada Miejska Ostrzeszów nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ust.
3 u.s.g.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej - sekretarza

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki - komunikaty na tablicy ogłoszeń w Urzędzie.

4) W debacie nad treścią raportu głos zabrało 2 radnych.

5) Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy.

6) Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.

Znak sprawy: ORG.1431.05.2020

Z poważaniem

<http://www.ostrzeszow.pl/>

Wojciech Bąk

SEKRETARZ MIASTA I GMINY

Urząd Miasta i Gminy

ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów

tel. (062) 732 06 07

<mailto:sekretarz@ostrzeszow.pl> sekretarz@ostrzeszow.pl

1

inf. publiczna przez BOREK WIELKOPOLSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W załączenie odpowiedz.

--
Wiesława Wójcik
Urząd Miejski w Borku Wlkp.
Biuro Rady
tel. 65 571 61 20
www.borekwlkp.pl

Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej adresatem i może zawierać poufne lub uprzywilejowane informacje.
Zakazane jest przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie tych informacji, jak również podejmowanie działań
na ich podstawie, przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę,
prosimy o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera.
__________________________________________________________________________________
The information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential or privileged material.
Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other
than the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please notify the sender and delete the material from your computer.

1

odpowiedź na wniosek z dnia 9 lutego 2020 r. przez BIERAWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Urząd Gminy Bierawa poniżej przekazuje odpowiedź na pytania zawarte we
wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 lutego 2020 r.

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

*NIE*

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

*Pracowali nad nim poszczególni pracownicy Referatów i samodzielnych
stanowisk pracy i składali informacje do osoby odpowiedzialnej -
sekretarza gminy *

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

*Informacja na stronie internetowej*

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

*Jeden*

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

*Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy
*

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

*Żaden**mieszkaniec nie zabrał głosu w debacie na temat raportu o stanie
gminy*

*
*

Barbara Gawlik
Sekretarz Gminy
**

**

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SKOCZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Twoja wiadomość

Do: um@um.skoczow.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 10.02.2020 10:10

odczytano w dniu 11.02.2020 12:31.

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GIERAŁTOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Twoja wiadomość

Do: urzadgminy@gieraltowice.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 10.02.2020 10:14

odczytano w dniu 11.02.2020 12:28.

odpowiedź na wniosek z dnia 9 lutego 2020 r. przez KAMIENNIK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

OR. 1431.2.2020.BP

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 lutego 2020 r. dotyczący raportu o stanie gminy
informuję, że:

1. nie
2. a
3. b
4. 0
5. 0
6. 0

z up. Wójta Gminy Kamiennik
Bogusława Zapotoczna-Pająk
Sekretarz Gminy Kamiennik

Przeczytane: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GODZIESZE WIELKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
<godziesze-wi@zgwrp.org.pl> o 10.02.2020 14:32

To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
adresata o11.02.2020 12:24

odpowiedź na wniosek przez SŁUPIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 3 lutego 2020 roku
Z poważaniem

Małgorzata Bachura
Urząd Gminy w Słupi
Słupia 136
96-128 Słupia
tel. 46 831-55-91 wew. 15

*Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych, inaczej RODO, informuję, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestWójt Gminy Słupia mający
siedzibę w Urzędzie Gminy w Słupi, Słupia 136, 96-128 Słupia. Kontakt
jest możliwy za pomocą telefonu: nr 46 831-55-91 lub pisemnie na adres
siedziby, e-mail gmina@slupia.com.pl <mailto:gmina@slupia.com.pl>, bądź
pod wskazanym wyżej adresem siedziby. Wyznaczono Inspektora Ochrony
Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail:
iod@bodo24.pl <mailto:iod@bodo24.pl> Administrator będzie przetwarzał
Pani/Pana dane osobowe w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego
na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) tzn. w celu prowadzenia
korespondencji.

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BRANIEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Urząd Gminy Braniewo w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek z dn. 10.02.2020 r.

Pozdrawiam

Patrycja Wojtowicz

Inspektor ds. kancelaryjno-technicznych

Urząd Gminy Braniewo

ul. Moniuszki 5, 14-500 Braniewo

tel. 55 644 03 00

faks 55 644 03 01

gmina@gminabraniewo.pl <mailto:gmina@gminabraniewo.pl>

www.gminabraniewo.pl <http://www.gminabraniewo.pl>

Informujemy, że Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Wójta Gminy Braniewo, adres: ul. Moniuszki 5, 14-500 Braniewo jako Administratora danych, w celu zrealizowania Twojej sprawy.

W celu skontaktowania się z Inspektorem Danych Osobowych napisz pod adres e-mail: iod@gminabraniewo.pl <mailto:iod@gminabraniewo.pl>

Twoje dane będziemy przechowywać do czasu załatwienia Twojej sprawy i wygaśnięcia roszczeń z nią związanych.

Przysługuje Ci prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do załatwienia Twojej sprawy.

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez REDZIKOWO (dawn. SŁUPSK) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres info@gminaslupsk.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

OA.1431.5.2020 przez RADKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

z poważaniem

--
Marta Strzelec
Podinspektor ds. organizacyjno-administracyjnych
Urząd Miasta i Gminy w Radkowie
ul. Rynek 1
57-420 Radków
tel. +48 74 873 50 41

1

Gmina Buczek przez BUCZEK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Witam

w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Sławomira Orzepińska
Urząd Gminy w Buczku
tel. 436774491

1

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KŁOMNICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Twoja wiadomość

Do: ug@klomnice.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 10.02.2020 10:11

odczytano w dniu 11.02.2020 12:12.

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WOLANÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres gmina@wolanow.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MŁYNARZE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 lutego 2020 r informuję:
Ad.1 Rada Gminy Młynarze nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
Ad. 2 Nad raportem o stanie Gminy pracowali poszczególni pracownicy i składali informację do osoby odpowiedzialnej – Skarbnika Gminy
Ad. 3 Społeczność lokalną poinformowano umieszczając zaproszenie na Sesję Rady Gminy, na której jednym z tematów było rozpatrzenie i debata nad raportem o stanie Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Ad. 4 Radni nie zabierali głosu podczas debaty nad raportem o stanie gminy.
Ad. 5 Mieszkańcy nie zgłosili się do zabrania głosu w debacie nad raportem o stanie gminy.
Ad. 6 Mieszkańcy nie wypowiadali się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Dzwonkowska Elżbieta – Sekretarz Gminy
(2( 768 00 62

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOŚCIELEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Twoja wiadomość

Do: sekretarz@koscielec.ug.gov.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 10.02.2020 14:39

odczytano w dniu 10.02.2020 15:56.

Przeczytane: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez TCZEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
<info@um.tczew.pl> o 2020-02-10 09:56

To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
adresata o2020-02-11 12:04

informacja publiczna odpowiedź.pdf przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

--
Z Poważaniem,
Krzysztof Brandeburg
Biuro Rady Gminy i Edukacji
email: kb@brojce.pl
tel: 42 295-01-05
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Więcej: http://bip.brojce.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-1189
<http://bip.brojce.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-1189>

------------------------------------------------------------------------
Logo
Urząd Gminy Brójce
95-006 Brójce 39
email. urzadgminy@brojce.pl
tel. 42-295-01-11, 509 524 060
fax. 42-295-01-33

------------------------------------------------------------------------

1