Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DZIAŁOSZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przesyłam poniż ej odpowiedzi na poszczególne pytania zawarte we wniosku.
Ad 1 – NIE
Ad 2 – ppkt a
Ad 3 – ppkt b; e; g.
Ad 4 – 0
Ad 5 – 0
Ad 6 - 0
Z poważaniem
Agnieszka Iwan
______________________________
Urząd Miasta i Gminy w Działoszycach
ul. Skalbmierska 5
28-440 Działoszyce
tel. 41/3526010
Fax 41/3526900
1
From: sprawa-19827@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-19827@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 2:16 PM
To: gmina@dzialoszyce.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19827@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PIŃCZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, informuję:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?
odp. NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
odp. pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
odp. informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
odp. radnych 5, zabierali głos wielokrotnie
link do protokołu z sesji
<http://www.bip.gminy.com.pl/pinczow/pliki/Protokol_Nr_X_2019_26_06_2019_26.doc>
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
odp. 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
odp. 0
--
Marcin Kozłowski
Sekretarz Gminy
Urząd Miejski w Pińczowie
tel. 606856258
Wysyłanie wiadomości e-mail: Sieć Obywatelska przez SUPRAŚL w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Pozdrawiam
M.Brajczewski
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub łączami):
Sieć Obywatelska
odp. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GÓROWO IŁAWECKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
OG. 1431.6.2020
W odpowiedzi na wniosek z dnia 10.02.2010 r. o udostępnienie informacji
publicznej informuję:
1)Rada Gminy Górowo Iławeckie nie przyjęła uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa
w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym.
2) Nad przygotowywaniem raportu o stanie gminy pracowali poszczególni
pracownicy wydziałów i składali informacje do osoby odpowiedzialnej.
3) Poprzez Biuletyn Informacji Publicznej informowano społeczność
lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat
treści raportu o stanie gminy.
4) 4 radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy.
5) Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.
6) Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.
Z poważaniem
Agnieszka Kordek
Urząd Gminy w Górowie Iławeckim
odp na wniosek o udostępnienie inf. publicznej przez BIAŁA RAWSKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Dzień dobry,
w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
Pozdrawiam
Ilona Chojecka
--
Ilona Chojecka
Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej
ul. Jana Pawła II 57
96-230 Biała Rawska
tel. (046) 815 93 77 (wew. 119)
Zgodnie z art. 13 RODO, informuję, iż:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Białej Rawskiej
2. kontakt z inspektorem ochrony danych: magdalena@kuszmider.com.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia korespondencji emaliowej, udzielanie odpowiedzi na pismo lub wniosek skierowane drogą elektroniczną na podstawie art. 6 ust 1 pkt a RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych podmiotów, państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
5. posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, żądaniem usunięcia, wniesienia sprzeciwu;
6. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.
Odpowiedź na informację publiczną przez LUBIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który wpłynął do Urzędu Gminy w Lubinie w dniu 3 lutego 2020 r.
pozdrawiam
Z poważaniem
Artur Jędrak
Biuro Rady Gminy
Email: jedrak@ug.lubin.pl
tel. (76) 84 03 150
Urząd Gminy w Lubinie,
ul. Księcia Ludwika I 3
59-300 Lubin
---
Urząd Gminy w Lubinie
ul. Księcia Ludwika I 3, 59-300 Lubin
tel. +48 (76) 8403-100
fax: +48 (76) 8403-140
http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/
http://www.ug.lubin.pl/
----------
Administratorem Państwa Danych Osobowych jest Gmina Lubin.
Przed podjęciem kontaktu prosimy o zapoznanie się z informacjami,
zawartymi w zakładce Inspektor Ochrony Danych Osobowych
na stronie internetowej http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
odp udostępnienie inf. publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Dzień dobry,
w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
Pozdrawiam
Ilona Chojecka
--
Ilona Chojecka
Urząd Miasta i Gminy w Białej Rawskiej
ul. Jana Pawła II 57
96-230 Biała Rawska
tel. (046) 815 93 77 (wew. 119)
Zgodnie z art. 13 RODO, informuję, iż:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Białej Rawskiej
2. kontakt z inspektorem ochrony danych: magdalena@kuszmider.com.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia korespondencji emaliowej, udzielanie odpowiedzi na pismo lub wniosek skierowane drogą elektroniczną na podstawie art. 6 ust 1 pkt a RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych podmiotów, państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
5. posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, żądaniem usunięcia, wniesienia sprzeciwu;
6. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez RĄBINO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.
Urząd Gminy
78 – 331 Rąbino 27
Ewa Główczyńska
podinspektor
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KORYTNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
Szanowni Państwo
W załączniku przesyłamy odpowiedź na Wasz wniosek.
Z up. Wójta
Antoni Panufnik
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Korytnica
Ul. Adama Małkowskiego 20
07-120 Korytnica
Tel. 25 66 12 284
1
From: sprawa-18594@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-18594@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 9, 2020 10:43 PM
To: sekretarz@korytnica.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18594@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTI4NDU2NTI3LjM4MTQ1Ljk5OTU1MDA4NTkxNDQwODA4MjhAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8U3VuLCAwOSBGZWIgMjAyMCAyMTo0Mjo0NSAtMDAwMHxzZWtyZXRhcnpAa29yeXRuaWNhLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MA%3D%3D>
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWY KORCZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
Rada Miejska nie rozpatrywała projektu uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
_b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
_b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy radni nie zabrali głosu.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
W debacie na temat raportu o stanie gminy mieszkańcy nie zabrali głosu.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
W debacie na temat raportu o stanie gminy mieszkańcy nie zabrali głosu.
Odpowiedź na informację publiczną przez KĘTRZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu przekazuje odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
--
*Jagoda Pyrka*
_________________________________________________________________
Inspektor ds. obsługi rady
Urząd Gminy Kętrzyn
Tadeusza Kościuszki 2
11-400 Kętrzyn
Tel: +48 89 751 36 66 wew. 14
Fax: +48 89 751 27 46
www.gminaketrzyn.pl
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MSZANA DOLNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
W odpowiedzi na Państwa wniosek kolorem czerwonym udzielono odpowiedzi z Urzędu Gminy Mszana Dolna.
Pozdrawiam
Sekretariat Urzędu Gminy Mszana Dolna
Urząd Gminy Mszana Dolna
e-mail: gmina@mszana.pl
www: www.mszana.pl
tel: 183310009
fax: 185417187
Informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Mszana Dolna jest Urząd Gminy Mszana Dolna z siedzibą ul. Spadochroniarzy 6, 34-730 Mszana Dolna Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych: www.mszana.pl
Niniejsza wiadomość jest przeznaczona wyłącznie dla wskazanego w niej odbiorcy i może zawierać informacje poufne. Jeśli nie jesteście Państwo adresatem tej wiadomości prosimy o niezwłoczne poinformowanie o tym fakcie nadawcy pocztą elektroniczną pod adresem: gmina@mszana.pl.
Proszę również o usunięcie wiadomości, nie kopiowanie oraz nie przekazywanie jej osobom nieupoważnionym.
From: sprawa-18370@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Sunday, February 09, 2020 10:06 PM
To: gmina@mszana.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminyNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 7 radnych
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 1 osoba
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy ? 1 osoba
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18370@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STRZEGOWO (dawn. Strzegowo-Osada) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Szanowni Państwo, w odpowiedzi na zadane pytania Urząd Gminy w
Strzegowie informuje:
Ad. 1 Nie
Ad. 2 odp. a
Ad. 3 odp. b
Ad. 4 - 0
Ad. 5 - 0
Ad. 6 - 0
---
Pozdrawiam
Urząd Gminy w Strzegowie
Plac Wolności 32
06-445 Strzegowo
tel. 23 6794004, 23 6794060
fax 23 6794085
www.strzegowo.pl [1]
_________________________________________________________________________________________________________________________
Niniejsza korespondencja jest przeznaczona tylko dla określonych
adresatów i może zawierać informacje prawnie chronione.
Zakazane jest rozpowszechnianie, a także wykorzystywanie informacji
przez osoby nieuprawnione.
Osoba, która otrzymała wiadomość omyłkowo proszona jest o jej
skasowanie.
DZIĘKUJEMY.
Links:
------
[1] http://www.strzegowo.pl
Szanowni Państwo, w odpowiedzi na zadane pytania Urząd Gminy w
Strzegowie informuje:Ad. 1 Nie
Ad. 2 odp. a
Ad. 3 odp. b
Ad. 4 - 0
Ad. 5 - 0
Ad. 6 - 0
---
PozdrawiamUrząd Gminy w Strzegowie
Plac Wolności 32
06-445 Strzegowo
tel. 23 6794004, 23 6794060
fax 23 6794085
www.strzegowo.pl [1]_________________________________________________________________________________________________________________________
Niniejsza korespondencja jest przeznaczona tylko dla określonych
adresatów i może zawierać informacje prawnie chronione.
Zakazane jest rozpowszechnianie, a także wykorzystywanie informacji
przez osoby nieuprawnione.
Osoba, która otrzymała wiadomość omyłkowo proszona jest o jej
skasowanie.
DZIĘKUJEMY.W dniu 2020-02-09 23:02, sprawa-18754@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18754@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
Links:
------
[1] http://www.strzegowo.pl
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez TUCZĘPY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W dniu 2020-02-10 o 13:54, sprawa-19777@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?*NIE*
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> *TAK*
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem*TAK*
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej *na stronie internetowej gminy i w BIP*
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy? *2 radnych*
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy? *4 mieszkańców*
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy? *4 mieszkańców*
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19777@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez ZARSZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry
Poniżej przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.
Urząd Gminy Zarszyn
ul. Bieszczadzka 74
38-530 Zarszyn
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
TAK
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
3
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
0
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19045@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
Odpowiedź na wniosek z 9.02.2020 - Gmina Chełmek przez CHEŁMEK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Znak: OSO.0004.6.2020 Chełmek, 12 lutego 2020 r.
Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul.Ursynowska 22/2 02 – 605 Warszawa Szymon Osowski Katarzyna Batko-Tołuć
W nawiązaniu do wniosku (email z 9.02.2020) o udostępnienie informacji publicznej Urząd Miejski w Chełmku informuje :
ad. 1. Rada Miejska w Chełmku nie podejmowała uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy,
ad. 2. - odp. "a" – pracownicy wydziałów i jednostek samorządowych składali do Sekretarza Miejskiego,
ad. 3. - odp. "b" – na stronie gminy i BIP zamieszczano zawiadomienia o sesji (sesja 28.V.2019 – przedstawienie raportu, sesja 11.06.2019 – debata nad raportem)
ad. 4. - czterech radnych,
ad. 5. - 0
ad. 6. - 0
Sekretarz Miejski Janina Świerz /-/
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
From: Sekretarz Gminy Krościenko nad Dunajcem
Sent: Wednesday, February 12, 2020 9:42 AM
To: Sekretariat UG Krościenko n/D
Subject: Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminyS.1431.02.2020
W odpowiedzi na Wniosek o udzielenie informacji publicznej w sprawie Raportu o stanie Gminy informuję:
Ad. 1
Ad.1) Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnymAd 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów oraz kierownicy jednostek organizacyjnych i składali informacje do sekretarza, a następnie na podstawie przekazanych sprawozdań jednostkowych kierownictwo urzędu opracowało wstępny raport i przedłożony został Wójtowi Gminy
b) kierownicy jednostek organizacyjnych oraz kierownicy Urzędu Gminy dyskutowali o zawartości raportu przed jego przygotowaniemAd.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji Publicznej
g) informował wójt podczas spotkań z mieszkańcami
h) ogłoszenia wywieszono na tablicach ogłoszeń w Gminie
Ad.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 1 radny
Ad.5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0 mieszkańców
Ad.6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0 mieszkańców
Wysyłanie wiadomości e-mail: odpowiedź na wniosek - raport o stanie gminy przez BORNE SULINOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 r.
Z poważaniem
Anna Łozińska
Insp. ds. obsługi Rady Miejskiej i samorządów lokalnych
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):
odpowiedź na wniosek - raport o stanie gminy
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GŁÓWCZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W odpowiedzi na państwa wniosek poniżej udzielam odpowiedzi na poszczególne pytania:
Ad. 1
Odp.: Nie
Ad. 2
Odp.: a)
Ad. 3
Odp.: b)
Ad. 4
Odp.: Nikt z radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o stanie Gminy.
Ad. 5
Odp.: Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.
Ad. 6
Odp.: Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie Gminy.
Z poważaniem
Joanna Lipczyńska
Sekretarz gminy
1
From: sprawa-19244@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-19244@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 9:47 AM
To: ug@glowczyce.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19244@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872Obraz usunięty przez nadawcę.
FW: Zapytanie publiczne z dnia 3 lutego 2020 dot. Mieszkańcy i Radni wobec raportu o stanie Gminy przez JEŻÓW SUDECKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Ewa Nidzgorska
Sekretarz Gminy Jeżów Sudecki
<mailto:sekretarz@jezowsudecki.pl> sekretarz@jezowsudecki.pl
tel 757-132-254 w.130
From: sekretarz@jezowsudecki.pl [mailto:sekretarz@jezowsudecki.pl]
Sent: Wednesday, February 12, 2020 11:26 AM
To: 'sprawa-17678@fedrowanie.siecobywatelska.pl'
<sprawa-17678@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Subject: FW: Zapytanie publiczne z dnia 3 lutego 2020 dot. Mieszkańcy i
Radni wobec raportu o stanie Gminy
W odpowiedzi na Państwa zapytanie publiczne z dnia 3 lutego 2020 dot.
Mieszkańcy i Radni wobec raportu o stanie Gminy przekazuje:Ad.1. Nie podjęto uchwały w sprawie szczegółowych wymogów raportu.
Ad.2C - Raport napisała jedna osoba w oparciu o materiały źródłowe
przekazana z poszczególnych stanowisk pracy.Ad.3B Zostało odczytane na Sesji Rady Gminy , a tym samym w związku z
transmisja Sesji udostępnione medialnie . Ponadto znajduje się bieżąco w
BIP Gminy Jeżów Sudecki.Ad.4 .Pojedynczy Radni . Szczegółowe informacje na temat przebiegu sesji są
dostępne na nagraniu - dostęp do nagrania przekierowanie w BIP .Ad 5, 6. Prawdopodobnie nie wystąpiły takie przypadki. Niemniej jednak
szczegółowe informacje na temat przebiegu sesji są dostępne na nagraniu -
dostęp do nagrania przekierowanie w BIP .
Ewa Nidzgorska
Sekretarz Gminy Jeżów Sudecki
sekretarz@jezowsudecki.pl <mailto:sekretarz@jezowsudecki.pl>
tel 757-132-254 w.130
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OKSA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Urząd Gminy w Oksie w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji uprzejmie wyjaśnia;
Ad.1. Rada Gminy w Oksie nie podjęła uchwały w sprawie wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
Ad.2. Odpowiedź 2 a
Ad.3. Odpowiedź 3 b oraz na tablicach ogłoszeń Urzędu Gminy.
Ad.4. Żaden z radnych nie zabrał głosu podczas debaty.
Ad.5. Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do debaty na temat raportu o stanie gminy.
Ad.6. Nikt z mieszkańców nie wypowiadał się na temat raportu o stanie Gminy.
Urząd Gminy w Oksie
ul. Włoszczowska 22
28-363 Oksa
W dniu 2020-02-10 15:26:23 użytkownik sprawa-19783@fedrowanie.siecobywatelska.pl napisał:
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19783@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
--
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 zwanego RODO znajdują się na stronie BIP Urzędu Gminy Oksa, stronie www (oksa.pl ) oraz tablicy ogłoszeń.
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Witam,
w załączeniu przesyłam pismo o sygnaturze OR.1431.11.2020 z dnia 6
lutego 2020 roku stanowiące odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
z poważaniem
/Kamila Dubis-Bagińska/
--
Kamila Dubis-Bagińska
Inspektor
Wydział Organizacyjno-Prawny
Urząd Miasta Lubań
tel. 75 64 64 406
odpowiedź na wniosek przez SZYDŁOWO (woj. mazowieckie) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek z dnia 9 lutego 2020r.
Katarzyna Opasińska
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Szydłowo
ul. Mazowiecka 61
06-516 Szydłowo
tel. 23 655 40 19
kopasinska@szydlowo-maz.pl
udostępnienie informacji publicznej przez SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek z dnia 11 lutego 2020 roku o udostępnienie
informacji publicznej dot. raportu o stanie gminy w załączeniu przesyłam
skan pisma.
Z poważaniem
Klaudia Noga
Biuro Rady Miejskiej
Przeczytane: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez JUTROSIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
<umig@jutrosin.eu> o 2020-02-10 14:34
To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
adresata o2020-02-12 12:42
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187