Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WOLBÓRZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Witam, poniżej przedstawiam wymagane informacje:

1) Radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym.

2a) nad raportem pracowali poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej .

3b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej.

4. Odp. 3 radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy.

5. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.

6. Żaden mieszkaniec nie uczestniczył w w/w debacie .

--
Pozdrawiam,

Aneta Kabzińska
Urząd Miejski w Wolborzu
pl. Jagiełły 28
97-320 Wolbórz
tel. 44 616-42-41

odpowiedź przez GNIEWKOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Szanowni Państwo,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.

Z poważaniem,

Justyna Krawiec

Sekretariat Urzędu Miejskiego w Gniewkowie

Tel. 52 354 30 08

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RACIĄŻEK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

W dniu 20.01.2020 o 09:48, sprawa-17589@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
W załączeniu przesyłam pismo dot. odpowiedzi na powyższy wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem

*Michał Suchomski*
Sekretarz Gminy
tel. 54-283-16-61

1

Odpowiedź na wniosek. Znak:ORG.1431.6.2020 z dnia 04.02.2020 rok przez WIDAWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

W odpowiedzi na poniższy wniosek o udzieleni informacji publicznej
niniejszym informuję, że:

AD.1   Nie

AD. 2  Pracownicy poszczególnych referatów oraz kierownicy jednostek
organizacyjnych składali do sekretarza informacje zgodnie z
przygotowanym przez sekretarza

            merytorycznym zakresem raportu. Na podstawie otrzymanych
danych projekt raportu przygotował sekretarz.

AD. 3   Informowano na stronie internetowej gminy lub BIP. Na
wcześniejszych sesjach przekazano również taką informację.

http://www.widawa.pl/asp/pl_start.asp?typ=13&menu=1&artykul=709&akcja=artykul

http://www.widawa.pl/asp/pl_start.asp?xtyp=14&xmenu=42&sub=74&menu=1&dzialy=1&typ=13&akcja=artykul&artykul=706

AD. 4   Radni nie zabrali głosu podczas debaty (każdy radny otrzymał
egzemplarz raportu).

AD. 5   Do debaty na temat raportu o stanie Gminy Widawa za 2018 rok
zgłosiło się 2 mieszkańców.

Ad. 6   W debacie wypowiedziało się 2 mieszkańców.

--
Z poważaniem

Agnieszka Galuś
Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Widawa
www.widawa.pl
agalus@widawa.pl
043 672-10-34

Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
(Dz. Urz. UE L 119, s. 1), prosimy o zapoznanie się
z udostępnionymi na stronie www.bip.widawa.pl klauzulami informacyjnymi.

W dniu 2020-02-04 o 13:44, Sekretariat UG Widawa pisze:

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Dzień dobry

w załączniku przesyłam odpowiedź na informację publiczną

--

Agnieszka Drzazga

Sekretarz Gminy Brąszewice

Tel. 438211778, fax. 438211873

___________________________________________________________________________

URZĄD GMINY W BRĄSZEWICACH
ul. Starowiejska 1, 98-277 Brąszewice, tel. (43) 82 117 78, fax. (43) 821 18 73, <http://www.braszewice.pl/> www.braszewice.pl
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy w Brąszewicach. Dane przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych. Ma Pan/Pani prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych. Więcej informacji na stronie <http://www.braszewice.pl/> www.braszewice.pl w zakładce RODO.

1

Re: Fwd:Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CIESZKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W dniu 2020-02-03 o 09:26, UG Cieszków pisze:
>
> Dzień dobry.
>
Udzielam odpowiedzi na przesłany wniosek.
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
> Data: Mon, 03 Feb 2020 06:54:18 -0000
> Nadawca: sprawa-17795@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-17795@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: sekretariat@ug.cieszkow.pl
>
>
>
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym? Nie.
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> _a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) ___
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> _b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej_
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy? Wszyscy.
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy? Nie zabierali głosu.
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy? Nie wypowiadali się.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-17795@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>

--
Z poważaniem : Władysław Szydełko Sekretarz Urzędu Gminy Cieszków tel.
71 384 81 02 wewn. 44 Treść tej wiadomości zawiera informacje poufne lub
prawnie chronione. W razie przypadkowego otrzymania tej wiadomości,
prosimy o powiadomienie o tym nadawcy oraz trwałe jej usunięcie.
Administratorem Pana/Pani danych jest Wójt Gminy Cieszków, ul.
Grunwaldzka 41, 56-330 Cieszków. Kontakt z IODO:
sekretariat@ug.cieszkow.pl, tel: 0713848102. Pani/Pana dane osobowe są
przetwarzana w celu: wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na
Administratorze, w pozostałych przypadkach Pana/Pani dane osobowe będą
przetwarzane na podstawie udzielonej zgody. Cała treść obowiązku
informacyjnego znajduje się pod adresem: www.bip.cieszkow.pl

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BRĄSZEWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Dzień dobry

w załączniku przesyłam odpowiedź na informację publiczną

--

Agnieszka Drzazga

Sekretarz Gminy Brąszewice

Tel. 438211778, fax. 438211873

___________________________________________________________________________

URZĄD GMINY W BRĄSZEWICACH
ul. Starowiejska 1, 98-277 Brąszewice, tel. (43) 82 117 78, fax. (43) 821 18 73, <http://www.braszewice.pl/> www.braszewice.pl
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy w Brąszewicach. Dane przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych. Ma Pan/Pani prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych. Więcej informacji na stronie <http://www.braszewice.pl/> www.braszewice.pl w zakładce RODO.

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MOSZCZENICA (woj. łódzkie) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem,
Agata Biesaga - Sekretarz Gminy
Urząd Gminy w Moszczenicy
ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica
tel. 44 61 69 625
www.moszczenica.pl<http://www.moszczenica.pl/>

Administratorem Danych jest Wójt Gminy Moszczenica.
Więcej informacji znajduje się na stronie http://www.moszczenica.pl/ w zakładce RODO, oraz w budynku UG Moszczenica.

2

Odpowiedź raport o stanie gminy przez WIELKA NIESZAWKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
dotyczących raportu o stanie gminy.
Z poważaniem

Ewa Kucharska
Kierownik Referatu Edukacji, Spraw Społecznych i Promocji

Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce
ul. Toruńska 12
87-165 Cierpice
Tel. 56 678 12 12 wew. 28

KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej.
Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie,
reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/Pani niniejszy
przekaz wskutek błędu,
proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych
informacji.

1

Raport końcowy - Aleksandrów Kujawski przez ALEKSANDRÓW KUJAWSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. raportu o stanie gminy, przesyłam częściową odpowiedź, gdyż pracownik, który mógłby mi udzielić informacji na ostatnie pytania przebywa na urlopie do 7 lutego. Doślę brakujące informacje, jak pracownik wróci z urlopu.

Aneta Thiede
Wydział Promocji, Kultury i Sportu
Urząd Miejski w Aleksandrowie Kujawskim
tel. 54 282 68 30

Treść tej wiadomości, w tym załączniki, przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treści objęte tajemnicą handlową oraz inne treści o charakterze poufnym lub zastrzeżonym oraz chronione przed ujawnieniem i rozpowszechnianiem. Wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę lub podmiot nie będący jego adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie nadawcy, odesłanie jej z powrotem wraz z załącznikami i usuniecie tego materiału z komputera oraz innych nośników danych.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO), informujemy, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Aleksandrowie Kujawskim, reprezentowany przez Burmistrza Miasta ul. Słowackiego 8, 87-700 Aleksandrów Kujawski, tel.: 54 282 68 20, e-mail: um@aleksandrowkujawski.pl
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez email: iodo@aleksandrowkujawski. w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych wynikającego z z ustawowych zadań gminy jak również realizacji zadań zleconych z zakresu administracji publicznej.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów (operatorzy pocztowi, usługi IT).
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą u Administratora.
6. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przepisy prawa nie stanowią inaczej.
7. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem jest obligatoryjne.
9. Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej.
10. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 03.02.2020 przez ZGORZELEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Dzień dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 03.02.2020 r. ws. raportu o stanie gminy.

--

Z poważaniem

Magdalena Świątecka
Wydział Organizacyjno-Prawny
Urząd Miasta Zgorzelec
ul. Domańskiego 7
59-900 Zgorzelec
tel.75 77 13 443
e-mail: m.swiatecka@zgorzelec.eu

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Poniższa wiadomość oraz wszelkie załączniki stanowią informacje chronione przed ujawnieniem.
Jeśli ta wiadomość nie jest przeznaczona dla Ciebie, uprzedzamy, że ujawnianie, kopiowanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z tej wiadomości oraz wszelkich załączników jest zabronione.
Jeśli otrzymałeś tę wiadomość omyłkowo, prosimy o niezwłoczne zawiadomienie i odesłanie jej z powrotem do nadawcy oraz o usunięcie jej ze swojego systemu wraz z wszelkimi załącznikami.

Please note that the contents of this message including its attachments is the information protected from disclosure.
If this message is not meant for you, please be warned that disclosing, copying, publishing or using it or any attachments is prohibited.
If you received this message by mistake, please inform sender immediately, send the message back and delete it from your system including all the attachments.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1

Odpowiedź na wniosek z dnia 3 lutego 2020 r. przez Zielona Góra w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Zielona Góra, 4 lutego 2020 r.
DP-RR-RP.1431.28.2020

Wnioskodawcy: Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Poniżej, jako realizację wniosku z dnia 3 lutego 2020 r., przedstawiam żądane informacje.

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? Nie

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? - 7 radnych.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? - 0 mieszkańców

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? - 0 mieszkańców

Maria Pięta

informacjapubliczna@um.zielona-gora.pl

Odp. na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Rokiciny-Kolonia, 04.02.2020r.

ROR.1431.11.2020

Witam, w odpowiedzi na wniosek z dnia 03.02.2020r. o udzielenie
informacji publicznej, Urząd Gminy w Rokicinach informuje, że:

ad.1. Rada Gminy Rokiciny nie podejmowała uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy;

ad.2. Nad raportem o stanie gminy pracowali poszczególni pracownicy
referatów i przekazywali informacje do koordynatora- Sekretarza Gminy;

ad.3. O możliwości zabrania głosu w sprawie raportu przez mieszkańców
informował wójt podczas transmitowanych sesji Rady Gminy;

ad.4. Żaden radny nie zabrał głosu podczas debaty o raporcie o stanie gminy;

ad.5. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie o
raporcie o stanie gminy;

ad.6. Żaden mieszkaniec nie zabrał głosu podczas debaty o raporcie o
stanie gminy.

--
Pozdrawiam,
Bożena Bykowska
/Sekretarz Gminy Rokiciny
Telefon: 44 719 59 41/

/Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Rokiciny. Dane
przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych. Masz prawo do
dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych.
Więcej informacji znajdziesz na stronie bip.rokiciny.net w zakładce
"RODO"./

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PRZYTOCZNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Szanowni Państwo, w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 3 lutego 2020 r. o temacie “Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy”przesyłam odpowiedzi na zadane pytania:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Odp. NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

Odp. 2c

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

Odp. 3a

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Odp. 3 radnych

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odp. 0 mieszkańców

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odp. 0 mieszkańców

Z poważaniem
Urząd Gminy Przytoczna
Anna Woźna
inspektor ds. kadr i obsługi rady gminy
tel. 95 7494 317

---
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - informacja Gmina Deszczno przez DESZCZNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

OR.1431.7.2020

Szanowni Państwo,

Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na przedłożony przez Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej. Odpowiedzi zaznaczono kolorem czerwony. W razie pytań lub wątpliwości informacji w przedmiotowej sprawie udziela p. Mariusz Florczak tel. 95 72 87 656, <mailto:mariusz.florczak@deszczno.pl> mariusz.florczak@deszczno.pl.

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Nie. Rada Gminy nie podejmowała uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Nie było zgłoszeń radnych do debaty.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Nie było zgłoszeń mieszkańców.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Nie było zgłoszeń mieszkańców.

W razie pytań lub wątpliwości proszę o kontakt,
Z poważaniem

gmina_deszczno.jpg

Mariusz Florczak

Inspektor ds. funduszy europejskich i pozyskiwania środków pozabudżetowych

Urząd Gminy Deszczno

ul. Lubuska 90

66-446 Deszczno

e-mail: <mailto:mariusz.florczak@deszczno.pl> mariusz.florczak@deszczno.pl

Tel.: 95 728 76 56

Fax: 95 728 76 51

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WĄSOSZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo – poniżej zamieszczam odpowiedzi na Państwa pytania zawarte we wniosku. Podkreśleniem i pogrubieniem oznaczono właściwe odpowiedzi na możliwej liście wyboru jak również odpowiedzi tekstowe.
z poważaniem
Marcin Koziński
Sekretarz gminy Wąsosz

--------------------------------------------------------------------------------

Od: sprawa-17775@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-17775@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Wysłane: 3 lutego 2020 07:52
Do: Urząd Miasta Wąsosz
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki. – poprzez bezpośredni system kontaktowania się z mieszkańcami – aplikację BLISKO

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 2

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-17775@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez TORZYM w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres urzad@torzym.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ANDRESPOL w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Twoja wiadomość

Do: sekretarz@andrespol.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 03.02.2020 09:00

odczytano w dniu 04.02.2020 11:09.

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RZGÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Sprawa nr: OR.B.1431.009.2020

Mariusz Rutecki

Urząd Miejski w Rzgowie

1

odpowiedź na wniosek przez WLEŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 3.02.2020 r. Z poważaniem. Bogusława Bieszczad

--
Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE prosimy o zapoznanie się z udostępniona na stronie internetowej:www.bip.wlen.pl
informacją na temat przetwarzania przez Urząd Miasta i Gminy Wleń danych osobowych.

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: informacja-raport przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzień dobry!

W załączeniu przesyłam odpowiedź na złożony wniosek o informację publiczną.

Maria Lesiakowska - Sekretarz Gminy Ręczno

--
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ta wiadomość oraz przesłane wraz z nią jakiekolwiek pliki są przeznaczone wyłącznie dla osób i instytucji,
do których wiadomość jest kierowana. Jeśli nie jesteś adresatem tej wiadomości to znaczy, że wiadomość
dotarła pomyłkowo. Nie powinieneś jej rozsyłać, rozpowszechniać ani kopiować, ponieważ jakiekolwiek działania
w związku z treścią wiadomości są surowo zabronione. Prosimy o natychmiastowe poinformowanie o pomyłkowym
otrzymaniu wiadomości na adres e-mail: mkconsulting@onet.eu oraz trwałe usunięcie jej z komputera.

Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Ręczno. Masz prawo żądania dostępu do danych osobowych
oraz poprawiania danych, prawo usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
Więcej informacji o ochronie danych osobowych znajdziesz na stronie Administratora: https://www.reczno.pl

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WRÓBLEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzień dobry.

Szanowni Państwo,

W załączeniu przekazuję odpowiedź na niniejszy wniosek.

Z poważaniem,

Tomasz Woźniak

Wójt Gminy Wróblew

2

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BRODY (woj. lubuskie) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

OB.1431.3.2020

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Urząd Gminy Brody podaje poniżej dane dotyczące raportu o stanie gminy.

Wójt

Ryszard Kowalczuk

1

odpowiedź na wniosek z dnia 03.02.2020 przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

OR.1431.3.2020

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informujemy:

1.1. Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie

2.    2. Nad raportem o stanie gminy pracowali Pracowali poszczególni
pracownicy i składali informacje do Sekretarza Gminy.

3.     3. Informacja była umieszczonaw Biuletynie Informacji Publicznej.

4.    4. W debacie na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 2 radnych.

5.Do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy nie
zgłosił się żaden mieszkaniec.

Sekretarz Gminy

Magdalena Leitgeber

**