Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Fwd: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OPALENICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
SK.1431.6.2020
Dzień Dobry.
W odpowiedzi na poniższy wniosek, przesyłam odpowiedzi.
Ad. 1. Nie
Ad. 2. Raport powstał w kilku etapach. Najpierw bazowaliśmy na
dokumencie stworzonym przez WOKiSS. Następnie w zespole dyskutowaliśmy
co należy zmienić, dodać itd. W wyniku tego poszczególni pracownicy
wydziałów przesyłali dane do Sekretarza, który był odpowiedzialny za
końcowy efekt.
Ad. 3.
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
Ad. 4. Czterech
Ad. 5. Zero
Ad. 6. Zero
Pozdrawiam,
Tomasz Matusiak
Sekretarz Gminy
tel. 667 691 261
e-mail: sekretarz@opalenica.pl
Ochrona danych osobowych: _klauzula informacyjna_
<http://bip.opalenica.pl/opalenica/zasoby/files/um/rodo/obowiazek-informacyjny-klienci-um.pdf>
Urząd Miejski w Opalenicy <https://www.opalenica.pl>
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Tue, 11 Feb 2020 07:55:25 +0100
Nadawca: Urząd Miejski w Opalenicy <info@opalenica.pl>
Adresat: sekretarz@opalenica.pl
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Mon, 10 Feb 2020 13:49:54 -0000
Nadawca: sprawa-19970@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-19970@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: info@opalenica.pl
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-19970@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOŹMIN WIELKOPOLSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTM0MTk4NDYzLjUzODE3LjQwMzY4MjEyOTAyNTYyOTU5OTNAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAxMCBGZWIgMjAyMCAxMzozOTo0NCAtMDAwMHxzZWtyZXRhcmlhdEBrb3ptaW53bGtwLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ>
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy- Gmina Mściwojów przez MŚCIWOJÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 03.02.2020r. w sprawie raportu o stanie gminy.
Pozdrawiam
Małgorzata Tomczuk
Urząd Gminy Mściwojów
tel. 76/878-85-20
"Otrzymana przez Panią/Pana wiadomość oraz załączone do niej pliki stanowią tajemnicę przedsiębiorstw i są przeznaczone tylko dla wymienionych adresatów. Jeżeli nie są Państwo zamierzonym odbiorcą, proszę poinformować o tym fakcie nadawcę oraz usunąć wiadomość wraz z załącznikami ze swojego systemu. Nie powinni Państwo także ujawniać otrzymanych informacji nikomu ani sporządzać/zachowywać/dystrybuować żadnej kopii otrzymanych informacji.
Przetwarzanie danych osobowych w Urzędzie Gminy w Mściwojowie.
Zapoznaj się z klauzulą informacyjną, wynikającą z RODO.
Sprawdź, w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe:
<https://www.msciwojow.pl/urzad-gminy/klauzula-informacyjna-dotyczaca-przetwarzania-danych-osobowych-w-urzedzie-gminy-msciwojow/> https://www.msciwojow.pl/urzad-gminy/klauzula-informacyjna-dotyczaca-przetwarzania-danych-osobowych-w-urzedzie-gminy-msciwojow/
2
From: sprawa-17865@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-17865@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 03, 2020 10:39 AM
To: ug@msciwojow.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Szanowni Państwo,
otrzymałam informację, że otrzymali Państwo od nas dwa wnioski w temacie raportu o stanie gminy. Prosimy o odpowiedź na adres: sprawa-17865@fedrowanie.siecobywatelska.pl.
Z poważaniem,
Agnieszka Zdanowicz - dyrektorka zarządzająca
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872> W nawiązaniu do pisma z dnia 2020-02-03 06:56:32.335249+00:00 z > adresu ug@msciwojow.pl: > Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji > RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie > do informacji publicznej, > stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi > o > udostępnienie następujących informacji publicznych: 1) Czy radni > przyjęli > uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących > raportu o stanie gminy, o > którym mowa w art. 28 aa ustawy o > samorządzie gminnym? 2) Jak przygotowywano > ww. raport (należy > wybrać właściwą odpowiedź) a) pracowali nad nim > poszczególni > pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub > > osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) b) powstał specjalny > zespół, który > dyskutował o zawartości raportu przed jego > przygotowaniem c) raport > napisała jedna osoba pracująca w > gminie lub gminnej instytucji d) raport > przygotowała firma > zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami > e) > całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu > podmiotowi > f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o > opisanie, w jaki. 3) Jak > informowano społeczność lokalną o > tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać > głos na temat > treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi): > > a) nie informowano o tym mieszkańców b) informowano na stronie > internetowej > gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej c) > informowano w gazecie lub > biuletynie informacyjnym wydawanym > przez samorząd d) informowano w radiu bądź > telewizji > samorządowej e) informowano w mediach społecznościowych > prowadzonych > przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta f) > informowano w innych mediach > funkcjonujących na terenie gminy, > ale nieprowadzonych przez samorząd g) > informował > wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas > > spotkań z mieszkańcami h) władze gminy informowały o możliwości > zabrania głosu > w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki. 4. > Ilu radnych zabrało głos podczas > debaty na temat raportu o stanie > gminy? 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do > zabrania głosu w > debacie na temat raportu o stanie gminy? 6. Ilu mieszkańców > > wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? > Wnosimy o > udostępnienie wskazanych informacji w formie > elektronicznej na adres: {{EMAIL}} > Szymon Osowski i Katarzyna > Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami > > reprezentacji Obraz usunięty przez nadawcę.
odpowiedz na złożony wniosek z dn. 03.02.2020 przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na złożony wniosek datowany z
dnia 3.02.2020r. w spawie udzielenia informacji publicznej
--
Z poważaniem
Krystyna Kumek
Sekretarz Gminy
Tel. 683604045 w.17
Gmina Wymiarki
ul. Księcia Witolda 5
68-131 Wymiarki
Potwierdzenie otrzymania wniosku o udzielenie informacji publicznej przez OSIEK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
From: Urząd Gminy w Osieku <gmina@osiek.pl>
Sent: Wednesday, February 12, 2020 2:03 PM
To: a.drzewiecka@osiek.pl
Subject: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Urząd Gminy w Osieku potwierdza otrzymanie Wniosku o udzielenie informacji publicznej z dnia 10.02.2020 r.
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat:
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data:
Sun, 09 Feb 2020 21:08:56 -0000
Nadawca:
sprawa-18385@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18385@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Odpowiedź-Do:
sprawa-18385@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18385@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Adresat:
gmina@osiek.pl <mailto:gmina@osiek.pl>
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18385@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18385@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTI4MjUzNjUyLjgyNjEuMTUwNjI0ODI5MzM3MjIxOTExNDlAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8U3VuLCAwOSBGZWIgMjAyMCAyMTowODo1NiAtMDAwMHxnbWluYUBvc2llay5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDA=>
Wysyłanie wiadomości e-mail: SKM_308e20021307240.pdf przez DOMINOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):
SKM_308e20021307240.pdf
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GŁUCHOŁAZY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretarz@glucholazy.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Informacja publiczna przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Odpowiedź na maila z dnia 10.02.2020 roku w załączeniu.
--
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Gminę Jedwabno
znajduje się na stronie: https://www.jedwabno.pl/23737/rodo
Jolanta Drężek
Sekretarz Gminy
tel. 89/6213045 wew. 12
Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy [Sprawa#OR-I.1431.2.2020] przez CIESZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dokumenty: OR-I.KW.00065.2020
Znak sprawy: OR-I.1431.2.2020
Rej. koresp. wych.: EMW.000185.2020
Wysłane przez: Dagmara Kowol-Pońc
-------- Wiadomość oryginalna --------
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
Drzewica - odpowiedź na wniosek przez DRZEWICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Witam,
W załączeniu skan odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej.
Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
Pozdrawiam,
Andrzej Krzyżanowski
Sekretarz Miasta Drzewica
Tel. 505 578 277, (48) 375 60 36
sekretarz@drzewica.pl
Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZABŁUDÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W pliku załącznika przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie
informacji publicznej.
W dniu 2020-02-12 o 15:21, Sekretariat pisze:
1
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
> Data: Mon, 10 Feb 2020 08:14:22 -0000
> Nadawca: sprawa-19070@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-19070@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: um@zabludow.pl
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
> podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19070@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
>
Odp. na wniosek przez GRABÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem,
Martyna Józwiak
Biuro Rady Gminy Grabów
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez IZBICKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W związku z poniższym wnioskiem podaję odpowiedzi zgodnie z kolejnością zadawanych pytań.
Ad. 1 Rada Gminy Izbicko nie przyjmowała uchwałą wymogów dotyczących tworzenia raportu o stanie gminy.
Ad.2 Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy i składali informację sekretarzowi gminy
Ad. 3 Informację dla mieszkańców o możliwości uczestnictwa w debacie, sposobie zapisania się i terminie zamieszczono w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Izbicko
Ad. 4 Żaden radny nie zabrał głosu co do raportu o stanie gminy.
Ad. 5 Żaden mieszkaniec nie zgłosił chęci uczestnictwa w debacie.
Ad. 6 Nie wypowiadano się na temat raportu o stanie gminy.
Z poważaniem
Sekretarz Gminy Marzena Baksik
1
From: sprawa-18827@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-18827@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 9, 2020 11:12 PM
To: marzena.s@izbicko.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18827@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
Odpowiedż na udostepninie informacji publicznej przez BRZEZINY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry,
w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
10.02.2020 r., Urząd Gminy Brzeziny w załączeniu przesyła odpowiedź.
Z poważaniem
Kamila Biernacik
UG Brzeziny
tel. 627698779
Odpowiedź na wniosek przez PRZYKONA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Sandra Buda
Urząd Gminy Przykona
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - odpowiedź przez IWANOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10
lutego br., w załączeniu przesyłam informację.
Z poważaniem,
--
Paulina Czekaj
Urząd Gminy Iwanowice
ul. Ojcowska 11
32-095 Iwanowice Włościańskie
www.iwanowice.pl
Klauzula Poufności
Niniejsza wiadomość e-mail i jej załącznik jest przeznaczona jedynie dla zamierzonego adresata.
Zawiera ona informacje, które mogą mieć charakter poufny i/lub są chronione przed rozpowszechnianiem
i udostępnianiem osobom trzecim pod rygorem konsekwencji prawnych. Jeśli nie jest Pan/Pani zamierzonym
adresatem niniejszej wiadomości nie powinien jej Pan/Pani czytać, kopiować lub używać czy tez przekazywać osobom trzecim.
Nieautoryzowane użycie, kopiowanie i udostępnianie osobom trzecim jest surowo zabronione i może pociągnąć za sobą konsekwencje prawne.
W przypadku błędnego zaadresowania prosimy niezwłocznie powiadomić nadawcę mailem zwrotnym lub telefonicznie oraz wykasować wiadomość.
Odpowiedź przez BROK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Urząd Gminy Brok w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek z dnia 9 lutego 2020 r. w sprawie udostępnienia informacji publicznej.
Wiktoria Ryba
Urząd Gminy Brok
Odpowiedź przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej:
1. radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa, ustawy o
samorządzie gminnym,
2. nad raportem pracowali pracownicy poszczególnych komórek
organizacyjnych, którzy złożyli informacje do Sekretarz Gminy,
3. mieszkańcy zostali poinformowani przez stronę internetową gminy
Zawadzkie, BIP oraz pismem Przewodniczącego Rady Miejskiej w Zawadzkiem -
zaproszenie na obrady sesji Rady Miejskiej w Zawadzkiem,
4. podczas debaty 1 radny zabrał głos na temat raportu o stanie gminy,
5. w trakcie debaty na temat raportu o stanie gminy, żaden mieszkaniec
nie zgłosił się do zabrania głosu,
6. w trakcie debaty na temat raportu o stanie gminy, żaden mieszkaniec
nie wypowiadał się.
Z poważaniem
Danuta Labus
sam. st. ds. OS
77 4623 106
UG Rozogi - odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ROZOGI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Mieszkańcy i Radni wobec Raportu o stanie Gminy przez WIELEŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W odpowiedzi na Państwa zapytanie udzielamy następujących informacji:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) TAK- pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
g) TAK informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?
Na Komisji Wspólnej ds. Budżetu i Gospodarki, Komisji ds. Społecznych i
Komisji Rewizyjnej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie raportu o stanie gminy
głos zabrali Radni: Jacek Duczyński, Anna Musarz, Henryk Helak, Mirosław
Myszkowski, Katarzyna Kędzierska, Marek Doczekalski, Grzegorz Wieczorek.
Na V Sesji Rady Miejskiej w Wieleniu w dniu 29 maja 2019 r., dwóch radnych
zabrało głos: Przewodniczący Rady Miejskiej Mirosław Myszkowski i
Wiceprzewodnicząca Rady Miejskiej Anna Musarz
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
NIE ZGŁOSZONO SIE
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
MIESZKAŃCY NIE WYPOWIADALI SIĘ
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KROCZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
UG-II.1431.00001.2020 UG-II.KW-00049/20 W odpowiedzi na Państwa wniosek
z dnia 10 lutego 2020r. (data wpływu do tut. Urzędu 11.02.2020r.) z
prośbą o udzielenie informacji w zakresie raportu o stanie gminy
udostępniamy informacje na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 3 ustawy o
dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z
2019r. poz. 1429). Poniżej udzielam odpowiedzi na zawarte we wniosku
pytania:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
Nie Rada Gminy Kroczyce nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?
Podczas debaty nad raportem o stanie gminy głos zabrało 4 radnych
5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
Mieszkańcy gminy Kroczyce nie zgłosili się do zabrania głosu podczas
debaty nad raportem o stanie gminy
6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
Mieszkańcy gminy Kroczyce nie byli obecni podczas debaty nad raportem o
stanie gminy
_Z poważaniem,_
Agnieszka Stolarska
Urząd Gminy Kroczyce
informacja publiczna_PP2906706 przez Wrocław w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry,
w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
dotyczącej zasad sporządzania Raportu o stanie Wrocławia,
załączam Państwu pismo
Z poważaniem
Małgorzata Klarczyk
tel. (71) 777 78 95
Administratorem Twoich danych osobowych jest: Prezydent Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, Polska | Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@um.wroc.pl | Cel przetwarzania Twoich danych osobowych: wymiana korespondencji w celu wypełnienia obowiązku prawnego, wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej (art. 6 ust. 1 lit. c oraz e RODO) | Informacje szczegółowe: http://bip.um.wroc.pl/daneosobowe JFIF H H }ICC_PROFILE XKCMS mntrRGB Lab