Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

odpowiedź na wniosek z dnia 03.02.2020 przez OPORÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

OR.1431.2.2020

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informujemy:

1.1. Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie

2.    2. Nad raportem o stanie gminy pracowali Pracowali poszczególni
pracownicy i składali informacje do Sekretarza Gminy.

3.     3. Informacja była umieszczonaw Biuletynie Informacji Publicznej.

4.    4. W debacie na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 2 radnych.

5.Do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy nie
zgłosił się żaden mieszkaniec.

Sekretarz Gminy

Magdalena Leitgeber

**

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ROZPRZA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres ug@rozprza.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BYTNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Urząd Gminy w Bytnicy udziela odpowiedzi na zadane pytania zamieszczone w n/w mailu:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Odp. nie

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
Odp. a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
Odp. b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej

4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Odp. 3

5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odp. 1

6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odp. 2

Z poważaniem

Marlena Żyłanis

Urzad Gminy Bytnica

68 391 87 14, 68 391 87 00 wew. 44,

<mailto:m.szaja@bytnica.pl> m.szaja@bytnica.pl

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

ORG.1431.6.2020 Kobiele Wielkie, dn. 04.02.2020

Urząd Gminy w Kobielach Wielkich w odpowiedzi na e-mailowy wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 03.02.2020 r. informuje
według układu postawionych pytań.
1) nie
2) odpowiedź d)
3) odpowiedź b) i h) ( zamieszczenie informacji w przedmiotowej sprawie
na tablicy ogłoszeń w urzędzie)
4) 4 radnych
5) nikt
6) nikt

Sekretarz Gminy
Józef Szpruch
--
Urząd Gminy w Kobielach Wielkich
ul. Reymonta 79
97-524 Kobiele Wielkie
tel./fax. 446814412, 446810506
www.kobielewielkie.pl
www.bip.kobielewielkie.pl
ug@kobielewielkie.pl

Zgodnie z art. 13 RODO, informuję, iż:
* administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Kobiele
Wielkie, ul. Reymonta 79, 97-524 Kobiele Wielkie
* kontakt z inspektorem ochrony danych: magdalena@kuszmider.com.pl
* Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia
korespondencji emaliowej, udzielanie odpowiedzi na pismo lub wniosek
skierowane drogą elektroniczną na podstawie art. 6 ust 1 pkt a RODO.
* Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych
podmiotów,państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
* posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, żądaniem usunięcia, wniesienia sprzeciwu;
* ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.

Wysyłanie wiadomości e-mail: ora_1431_6_2020.pdf przez Grudziądz w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):

ora_1431_6_2020.pdf

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STOLNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu odpowiedź na państwa wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem
Anna Bochen

W dniu 20.01.2020 o 09:48, sprawa-17607@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--

===================================================
Anna Bochen
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Stolno
86-212 Stolno
tel. 56 677 09 04,601 16 17 22
Tel/fax., 56 677 09 00, 56 6770906
www.stolno.com.pl <http://www.stolno.com.pl>
===================================================
KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomośćpocztowa i wszelkie załączone do niej pliki sąpoufne i
podlegająochronie prawnej.
Jeżeli nie jesteśjej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie,
reprodukcja,
dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione.
Jeśli otrzymałPan/Pani niniejszy przekaz wskutek błędu, proszęo
niezwłocznie powiadomienie
nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.
===================================================

KLAUZULA ZGODY

1.Administratorem Twoich danych osobowych będzie Wójt Gminy Stolno.
Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres
siedziby: Urząd Gminy Stolno, Stolno 112, 86-212 Stolno,
e-mailowosekretariat@stolno.com.pl, telefonicznie 566770900 lub
601941666 lub 500157824

2.Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także
powołany inspektor ochrony danych, z którym możesz się kontaktować
wysyłając e-mail na adres iodo@stolno.com.pl <mailto:iodo@stolno.com.pl>

Szczegóły na www.bip.stolno.com.pl

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STRZELCE WIELKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzień dobry,

w załączniku przesyłamy odpowiedź na wniosek.

1

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STOLNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretarz@stolno.com.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RAWA MAZOWIECKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres um@rawamazowiecka.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez INOWŁÓDZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Twoja wiadomość

Do: sekretarz@inowlodz.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 03.02.2020 09:05

odczytano w dniu 04.02.2020 07:44.

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Stronie Śląskie przez STRONIE ŚLĄSKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W załączniku przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z Urzędu Miejskiego w Stroniu Ślaskim.

Z poważaniem
Agnieszka Gawron
Podinspektor ds. Obsługi Rady Miejskiej

--
Biuro Obsługi Rady Miejskiej
tel. (074) 811 77 46
rada.miejska@stronie.pl

Klauzula informacyjna Urzędu Miejskiego w Stroniu Śląskim

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych - (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., informuję:
1.Administratorem Pani/Pana danych jest Burmistrz Stronia Śląskiego mający siedzibę w Urzędzie Miejskim w Stroniu Śląskim przy ul. Kościuszki 55, 57-550 Stronie Śląskie.
2.Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się pisząc na adres siedziby administratora jak powyżej lub na adres e-mail:iod@stronie.pl
3.Przetwarzanie Państwa danych jest niezbędne do wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi lub realizacji umowy, podstawą przetwarzania danych jest art. 6 pkt 1 lit. b, lit. c, lit. e, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
4.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
5.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
6.Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.
7.Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres 5 lat zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt dla organów gminy.
8.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
9.W przypadku wątpliwości, co do prawidłowości przetwarzania Pani/Pana danych osobowych mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Podane przez Panią/Pana dane osobowe są dobrowolne.

2

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SKOMLIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Twoja wiadomość

Do: sekretariat@skomlin.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-03 09:44

odczytano w dniu 2020-02-03 14:45.

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZAWONIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Twoja wiadomość

Do: sekretarz@zawonia.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-03 07:57

odczytano w dniu 2020-02-04 07:09.

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MYSŁAKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Twoja wiadomość

Do: gmina@myslakowice.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-03 07:56

odczytano w dniu 2020-02-04 07:09.

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Twoja wiadomość

Do: urzad@zabkowiceslaskie.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-03 07:57

odczytano w dniu 2020-02-03 16:49.

Przeczytane: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BOGDANIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
<gmina@bogdaniec.pl> o 03.02.2020 08:53

To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
adresata o03.02.2020 16:38

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SULMIERZYCE (woj. łódzkie) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Twoja wiadomość

Do: sulmierzyce@gminyrp.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-03 09:44

odczytano w dniu 2020-02-03 16:21.

RAO.1431.5.2020.Odpowiedź na wniosek zdnia 03.02.2020.pdf przez LUBISZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

sprawa-17928@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-17928@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

_Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej_

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 3
lutego 2020r. informuję:

ad. 1) Rada Gminy nie podjęła uchwały w sprawie określenia szczegółowych
wymogów dotyczących raportu;

ad. 2) nad raportem pracowali poszczególni pracownicy urzędu i składali
informacje do zastępcy wójta;

ad. 3) mieszkańców poinformowano o dacie sesji, na której będzie
omawiany raport o stanie gminy oraz o możliwości udziału w debacie nad
raportem poprzez umieszczenie komunikatu na stronie internetowej gminy i
w Biuletynie Informacji Publicznej

ad. 4) nikt z radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu;

ad. 5 i 6) mieszkańcy nie zgłosili udziału w debacie nad raportem.

 Urszula Stolarska

Z-ca Wójta Gminy

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub łączami):
RAO.1431.5.2020.Odpowiedź na wniosek zdnia 03.02.2020.pdf

--

_*
URZĄD GMINY LUBISZYN*_/*

*/Plac Jedności Robotniczej 1
66-433 Lubiszyn
woj. lubuskie/

/tel. +48 95 727 71 30
tel. +48 519 513 130
fax +48 95 727 71 46

http: www.lubiszyn.pl
e-mail:urzad@lubiszyn.pl

Zastanówmy się czy jest konieczność drukowania każdego maila. Wspólnie
zadbajmy o środowisko.

2

odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez DĄBIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 03.02.2020
r. Przesyłam odpowiedzi na zadane pytania:

Pytanie 1 - nie przyjęto uchwały

Pytanie 2 - odpowiedź "a"

Pytanie 3 - odpowiedź "b"

Pytanie 4 - głos zabrało 3 radnych

Pytanie 5 - 0 mieszkańców

Pytanie 6 - 0 mieszkańców

_________________________________

Cecylia Szofer
Kierownik Referatu Organizacyjno - Prawnego

tel. 68 888 60 24

Urząd Gminy Dąbie ul. Szeroka 4 66-615 Dąbie

<http://www.dabie.pl/> www.dabie.pl

P Pomyśl o ŚRODOWISKU zanim wydrukujesz

2

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GAWORZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Gaworzyce, 03.02.2020

SEK.1431.3.2020
Szymon Osowski
Katarzyna Batko-Tołuć
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
sprawa-17806@fedrowanie.siecobywatelska.pl

W załączniku do niniejszego e-maila przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej w temacie jw. (pismo SEK.1431.3.2020 z 03.02.2020).

Anita Stangret
Sekretarz Gminy Gaworzyce
Urząd Gminy w Gaworzycach
ul. Dworcowa 95
59-180 Gaworzyce
tel. 76 83 16 285
fax 76 83 16 286
---
Uwaga! Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treści chronione przepisami prawa. Wgląd w treść wiadomości otrzymanej omyłkowo, dalsze jej przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w niej informacje przez osobę lub podmiot nie będący adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne zawiadomienie nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera.

1

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SŁAWNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Twoja wiadomość

Do: sekretariat@ugslawno.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 03.02.2020 09:44

odczytano w dniu 03.02.2020 13:35.

Odpowiedź na wniosek przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Dzień dobry!

W załączeniu przesyłam scan odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji
publicznej z dnia 3 lutego 2020r. w sprawie Raportu o stanie Gminy Opoczno.

Z poważaniem,

B. Kędziora

Biuro Rady Miejskiej w Opocznie

_____

Bogumiła Kędziora
Inspektor
Biuro Rady Miejskiej

Gmina Opoczno - Urząd Miejski w Opocznie
ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno
tel. /+ 48 44/ 786 01 09, fax. /+48 44/ 786 01 11

<http://www.opoczno.pl/> www.opoczno.pl
<http://bip.opoczno.pl/> bip.opoczno.pl

_____

Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie chrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE prosimy o zapoznanie się z
udostępnioną na stronie internetowej: <http://bip.opoczno.pl/rodo>
http://bip.opoczno.pl/rodo informacją na temat przetwarzania przez Urząd
Miejski w Opocznie danych osobowych.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Opoczna. Dane
przetwarzane są wyłącznie w celu wykonywania zadań Gminy. Posiada Pani/Pan
prawo dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania swoich danych
osobowych.

2

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KLONOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Szanowni Państwo

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 03.02.2020 r.

Z poważaniem

Jacek Lesiak

Sekretarz Gminy Klonowa

tel. 43 8208493

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OLEŚNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W odpowiedzi na poniższy wniosek o udostępnienie informacji publicznych podaję informacje:

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? Radni nie podjęli takiej uchwały.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) Nad raportem pracowali pracownicy Urzędu Miasta Oleśnicy i miejskich jednostek organizacyjnych; składali informacje do koordynatora – skarbnika, skarbnik opracowała zebrane informacje, scaliła w raport w formie jednego dokumentu, posługując się wytycznymi Fundacji Stefana Batorego i Związku Miast Polskich.
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców (z ustawy o samorządzie gminnym nie wynika taki obowiązek)
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 14 z 21 radnych

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 2

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? 2

Niniejsza odpowiedź dotyczy dwóch identycznych w treści wniosków stowarzyszenia Sieć Obywatelska Watchdog Polska z dnia 3 lutego 2020 r. wysłanych z dwóch adresów mailowych:
sprawa-17729@fedrowanie.siecobywatelska.pl
sprawa-17874@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Z poważaniem
Joanna Jarosiewicz, skarbnik Miasta Oleśnicy

dot. wniosku o udostępnienie informacji publicznej przez ZŁOTORYJA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Dzień dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedzi dot. udzielenia informacji
publicznej_raport o satnie gminy

Z poważaniem

Agnieszka Nowodyła

Biuro Rady Miejskiej

Urząd Miejski w Złotoryi

Tel. /76 8779111

__________ ESET Endpoint Antivirus __________

Ta wiadomość e-mail została przeskanowana. Nie znaleziono zagrożeń.

wiadomość e-mail do: sprawa-17891@fedrowanie.siecobywatelska.pl z tematem
dot. wniosku o udostępnienie informacji publicznej - nie zawiera zagrożeń

Wersja silnika detekcji: 20777 (20200203)

https://www.eset.pl lub https://www.eset.com

1