Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZIELONKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 09.02.2020 r.
Z poważaniem,
Małgorzata Danielewicz
UM Zielonka
W dniu 09.02.2020 o 23:09, sprawa-18803@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-18803@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Re: ***SPAM***Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PORĄBKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączniku wysyłam odpowiedź na niniejszy wniosek.
Pozdrawiam
Barbara Urbaniak
W dniu 10.02.2020 o 10:07, sprawa-19330@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19330@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MYŚLIBÓRZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Myślibórz, 24.02.2020
EO.1431.4.2020
*Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć *
*- członkowie zarządu*
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
sprawa-19571@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-19571@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
*dot. udzielenia informacji nt. Mieszkańcy i radni wobec raportu o
stanie gminy*
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej z
dnia 10 lutego 2020 r. informuję, iż:
*1)* Rada Miejska w Myśliborzu nie podjęła uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa
w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
*2)* Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
*3)* Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy oraz w Biuletynie
Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nie prowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
Informacja na tablicach ogłoszeniowych Urzędu Miejskiego
*4)* Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?
W sesji Rady Miejskiej w Myśliborzu poświęconej Raportowi o stanie gminy
za rok 2018, która odbyła się w dniu 18 czerwca 2019 roku, wzięło udział
15 radnych (na ogólny stan: 15 radnych). W debacie nad Raportem głos
zabrało 7 radnych.
*5)* Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
Do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Myśliborzu nie wpłynęły żadne
zgłoszenia od mieszkańców do zabrania głosu w debacie na temat Raportu o
stanie Gminy za 2018 rok.
*6)* Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?
W związku z tym, że nie wpłynęły żadne zgłoszenia od mieszkańców do
zabrania głosu w debacie, to żaden z mieszkańców nie wypowiadał się na
temat Raportu o stanie Gminy za 2018 rok.
Z poważaniem
Alicja Schroeder
Zastępca Naczelnika Wydziału Edukacji i Spraw Organizacyjnych
Urząd Miejski w Myśliborzu
W dniu 2020-02-11 o 07:23, UM Myślibórz pisze:
--
Alicja Schroeder
Wydział Edukacji i Spraw Organizacyjnych
Urząd Miejski w Myśliborzu
Myślibórz, 24.02.2020
EO.1431.4.2020
*Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć *
*- członkowie zarządu*
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
sprawa-19571@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-19571@fedrowanie.siecobywatelska.pl>*dot. udzielenia informacji nt. Mieszkańcy i radni wobec raportu o
stanie gminy*W odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej z
dnia 10 lutego 2020 r. informuję, iż:*1)* Rada Miejska w Myśliborzu nie podjęła uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa
w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?*2)* Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.*3)* Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy oraz w Biuletynie
Informacji Publicznejc) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nie prowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcamih) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.Informacja na tablicach ogłoszeniowych Urzędu Miejskiego
*4)* Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?W sesji Rady Miejskiej w Myśliborzu poświęconej Raportowi o stanie gminy
za rok 2018, która odbyła się w dniu 18 czerwca 2019 roku, wzięło udział
15 radnych (na ogólny stan: 15 radnych). W debacie nad Raportem głos
zabrało 7 radnych.*5)* Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?Do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Myśliborzu nie wpłynęły żadne
zgłoszenia od mieszkańców do zabrania głosu w debacie na temat Raportu o
stanie Gminy za 2018 rok.*6)* Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?W związku z tym, że nie wpłynęły żadne zgłoszenia od mieszkańców do
zabrania głosu w debacie, to żaden z mieszkańców nie wypowiadał się na
temat Raportu o stanie Gminy za 2018 rok.Z poważaniem
Alicja Schroeder
Zastępca Naczelnika Wydziału Edukacji i Spraw Organizacyjnych
Urząd Miejski w Myśliborzu
W dniu 2020-02-11 o 07:23, UM Myślibórz pisze:
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
> Data: Mon, 10 Feb 2020 10:15:57 -0000
> Nadawca: sprawa-19571@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-19571@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: mysliborz@mysliborz.pl
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19571@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
--
Alicja Schroeder
Wydział Edukacji i Spraw Organizacyjnych
Urząd Miejski w Myśliborzu
Fwd:Mieszkańcyi radni wobec raportu o stanie gminy przez RESKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
RM.1431.15.2020
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznych
informuję:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
o samorządzie gminnym?
Odpowiedź: NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
Odpowiedź: litera a
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
Odpowiedź: litera b, e i h: na posiedzeniach rady (obecni radni,
sołtysi, kierownicy jednostek organizacyjnych, mieszkańcy) oraz
posiedzeniach komisji
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Odpowiedź: jeden
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
Odpowiedź: nie zgłosił się żaden mieszkaniec
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?
Odpowiedź: nie zgłosił się żaden mieszkaniec
Z poważaniem
Joanna Kondrat--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Mon, 10 Feb 2020 10:15:05 -0000
Nadawca: sprawa-19566@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-19566@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: sekretarz@resko.pl
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-19566@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BARLINEK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej nt. raportu o stanie gminy.
*Lidia Kopij
Inspektor ds. obsługi sekretariatu
Urząd Miejski w Barlinku
* 74-320 Barlinek
ul. Niepodległości 20
tel. 95 746-55-58
fax. 95 746-17-04
burmistrz@barlinek.pl
www.barlinek.pl <http://www.barlinek.pl>
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JAROCIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry,
nawiązując do Państwa wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia
10.02.2020 r. dot. raportu o stanie gminy - przesyłam w załączeniu skan
odpowiedzi.
Pozdrawiam,
Monika Smolińska
Urząd Miejski w Jarocinie
Wydział Administracji - Kancelaria Burmistrza
Al. Niepodległości 10
63-200 Jarocin
tel.: (62) 749-95-25
______________________________________
Dbaj o środowisko! Zanim wydrukujesz, pomyśl, czy potrzebujesz.
Please take care of the environment, print only if necessary.
raport o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który
wpłynął do Urzędu Miejskiego w Węgorzynie w dniu 10 lutego 2020 r. w
załączeniu przesyłam odpowiedź w sprawie Raportu o Stanie Gminy
Węgorzyno za rok 2018.
Joanna Gadomska
Kierownik Referatu Organizacyjnego i Spraw Społecznych
Urzędu Miejskiego w Węgorzynie
73-155 Węgorzyno, Rynek 1
tel.: 91 39 70 088 lub 604 915 684
e-mail: jgadomska@um.wegorzyno.pl
Fwd: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez USTKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
--
------------------------------------------------------------------------
*Renata Kromrych*
Naczelnik Wydziału
Wydział Spraw Obywatelskich
i Administracyjno-Organizacyjnych
Urząd Miasta Ustka
76-270 Ustka
ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3
tel: +48 59 8154328
e-mail: rkromrych@um.ustka.pl <mailto:rkromrych@um.ustka.pl>
www.ustka.pl
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Mon, 10 Feb 2020 08:47:13 -0000
Nadawca: sprawa-19250@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-19250@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: bom1@um.ustka.pl
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-19250@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JEDLICZE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek (z dnia 10 lutego 2020 r.,
znak DG.1431.8.2020.ASt) o udostępnienie informacji publicznej.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
Z poważaniem,
--
/*Sekretariat*
Urząd Gminy Jedlicze
tel. 13 44 847 10
/
/
Ta wiadomość zawiera informacje poufne lub zastrzeżone i jest
przeznaczona wyłącznie dla wymienionej osoby lub podmiotu. Jeśli nie
jesteś wymienionym adresatem tej wiadomości, nie powinieneś jej
rozpowszechniać, rozsyłać ani kopiować, oraz wykorzystywać zawartych
tutaj informacji. Prosimy o natychmiastowe powiadomienie, za
pośrednictwem poczty elektronicznej, nadawcy o pomyłkowym otrzymaniu tej
wiadomości i usunięcie jej z komputera. Z powodu możliwego
przechwycenia, uszkodzenia, zgubienia, zniszczenia danych, opóźnień lub
niepełnej transmisji oraz obecności wirusów, proces przesyłania poczty
elektronicznej nie gwarantuje bezpieczeństwa i braku błędów. Dlatego
nadawca nie bierze odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy i pominięcia
występujące w treści tej wiadomości, które powstały na skutek jej
przesyłania. Jeżeli konieczna jest weryfikacja treści tej wiadomości,
prosimy żądać wersji drukowanej.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dz.Urz. UE L
Nr119/1), zwane dalej RODO informujemy że administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Burmistrz Gminy Jedlicze z siedzibą w Jedliczu,
ul. Rynek 6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji
ustawowych zadań urzędu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. 9 ust.2 RODO.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione
do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
/
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Słupsk w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączeniu wysyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej dotyczący raportu o stanie miasta.
--
Z poważaniem // Best regards
logo słupska
Agata Ludwicka
Główny specjalista
Wydział Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
a.ludwicka@um.slupsk.pl
tel. + 48 (59) 84 88 459
_
Urząd Miejski w Słupsku
pl. Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk
Stronia WWW Słupska <http://www.slupsk.pl> Biuletyn Informacji
Publicznej <http://bip.um.slupsk.pl> Facebook Słupska
<http://facebook.com/miastoslupsk> Instagram Słupska
<http://instagram.com/slupsk_official> Twitter Słupska
<http://twitter.com/slupskpl>
stopka <http://www.slupsk.pl/przekierowanie-email>
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KOŚCIAN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
1431.04.2020
Sz. P.
Szymon Osowski, Katarzyna Batko - Tołuć
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedź Wójta Gminy Kościan na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej (data wpływu: 10 lutego 2020 r.)
dotyczący raportu o stanie Gminy.
Z poważaniem,
Łukasz Ziomek
Urząd Gminy Kościan
Podinspektor ds. Obsługi Rady Gminy
tel.: (65) 512-10-01 wew. 44
<mailto:biurorady@gminakoscian.pl> biurorady@gminakoscian.pl
Fwd: Message from KM_C258 (12) przez GNIEZNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem,
Kamilla Szymańska
główny specjalista
Referat Organizacyjno-Prawny
tel.61 426 04 28
Urząd Miejski
ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno
dot. Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DYWITY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu przesyłam treść pisma z dnia 24.02.2020 r., znak:
GP.1431.3.2020.AS, będące odpowiedzią na Państwa pismo złożone do tut.
Urzędu drogą elektroniczną w dniu 10.02.2020 r.
Agnieszka Stachowska
Kierownik referatu Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska
Ul. Olsztyńska 32
11-001 Dywity
Tel. 89 524 76 68
RE: ***SPAM*** Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SZCZUROWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Serdecznie przepraszam, został załączony egzemplarz bez podpisu, w załączeniu przekazuję skan odpowiedzi wraz z podpisem. Pozdrawiam Maria Kądziołka Sekretarz Gminy Szczurowa
2
From: Maria Kądziołka [mailto:sekretarz@szczurowa.pl]
Sent: Monday, February 24, 2020 1:24 PM
To: 'sprawa-18428@fedrowanie.siecobywatelska.pl'
Subject: RE: ***SPAM*** Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Dzień Dobry. W załączeniu przekazuję odpowiedź na petycję „Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy”. Z poważaniem Maria Kądziołka Sekretarz Gminy Szczurowa
From: ug@szczurowa.pl [mailto:ug@szczurowa.pl]
Sent: Tuesday, February 11, 2020 8:07 AM
To: Seketarz@Szczurowa. Pl; Marcin Ormiański
Subject: FW: ***SPAM*** Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
From: sprawa-18428@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-18428@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Sunday, February 9, 2020 10:12 PM
To: ug@szczurowa.pl
Subject: ***SPAM*** Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18428@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872Obraz usunięty przez nadawcę.
RE: ***SPAM*** Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SZCZUROWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Dzień Dobry. W załączeniu przekazuję odpowiedź na petycję „Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy”. Z poważaniem Maria Kądziołka Sekretarz Gminy Szczurowa
2
From: ug@szczurowa.pl [mailto:ug@szczurowa.pl]
Sent: Tuesday, February 11, 2020 8:07 AM
To: Seketarz@Szczurowa. Pl; Marcin Ormiański
Subject: FW: ***SPAM*** Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
From: sprawa-18428@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-18428@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Sunday, February 9, 2020 10:12 PM
To: ug@szczurowa.pl
Subject: ***SPAM*** Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18428@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872Obraz usunięty przez nadawcę.
FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PAPROTNIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
3From: UG Paprotnia [mailto:ug@paprotnia.pl]
Sent: Monday, February 24, 2020 12:18 PM
To: sprawa-18667@fedrowanie.siecobywatelska.pl; ug_paprotnia@pro.onet.pl
Subject: RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Szanowni Państwo Sieć Obywatelska Watchdog Polska,
w załączeniu przesyłam skan pisma ORG.1431.2.2020 jako odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 lutego 2020 r., którą otrzymaliśmy drogą elektroniczną dnia 10 lutego 2020 r.
Odpowiedź przesyłamy drogą elektroniczną na adres sprawa-18667@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18667@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Gdyby mieli Państwo dodatkowe pytania proszę o kontakt.
Z poważaniem
Marek Kordecki
Zastępca Wójta Gminy Paprotnia
----------------------------------------
ul. 3 Maja 2, 08-107 Paprotnia
tel. (+48) 25 63 121 10
kom. (+48) 504 002 663
e-mail: zastepcawojta@paprotnia.pl <mailto:zastepcawojta@paprotnia.pl>
Godziny pracy urzędu: poniedziałek-piątek 7:30 – 15:30
From: sprawa-18667@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18667@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-18667@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 9, 2020 10:51 PM
To: ug_paprotnia@pro.onet.pl <mailto:ug_paprotnia@pro.onet.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18667@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18667@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
odpowiedź na wniosek z 10 luty 2020 przez TRZEMESZNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego 2020 roku o udostępnienie informacji publicznej w sprawie prac nad Raportem o stanie Gminy.
Z poważaniem
Przewodniczący Rady Miejskiej
Benedykt Nitka
informacja publiczna przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na przesłany wniosek.
Magdalena Gołąb
Sekretariat Urzędu Gminy w Bestwinie
Fwd: odp. dot. raportu o stanie gminy przez Krosno w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
OK.1431.14.2020.F
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. o udostępnienie informacji publicznej dot. raportu o stanie gminy informuję:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Odp. 1) Rada Miasta Krosna nie podjęła uchwały określającej szczegółowe wymogi dot. raportu o stanie gminy, gdyż nie jest to obowiązkiem ustawowym, bo w myśl zapisów art.28aa ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2019 r. poz. 506 z późn. zm.) "Rada gminy może określić w drodze uchwały szczegółowe wymogi dotyczące raportu".
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
Odp. 2) Pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do sekretarza.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
Ad.3) Nie informowano mieszkańców o możliwości zabrania podczas sesji Rady Miasta Krosna głosu na temat raportu.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Ad.4. Na temat raportu głos zabrało 5 radnych i 1 przewodniczący jednostki pomocniczej.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Odp. 5) Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
odp. 6) W ww. debacie nie wypowiedział się żaden z mieszkańców.
Paweł Mierzyński
Naczelnik Wydziału Organizacyjnego,
Zarządzania Kadrami i Kontroli
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020r. przez ZAGNAŃSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry!
Urząd Gminy w Zagnańsku w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020r. zarejestrowany
pod numerem 1751.
Z poważaniem
Anna Milczarz
Sekretariat
Urzędu Gminy w Zagnańsku
Odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej przez KAZIMIERZ BISKUPI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Urząd Gminy
Kazimierz Biskupi
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji
publicznej.
Z poważaniem
Iwona Mąka
Inspektor
tel. 63 244 77 22
tel. 63 244 77 45 - sekretariat
e-mail: kazimierzbiskupi@kazimierz-biskupi.pl
odpowiedź na informację publiczną - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BIAŁOGARD w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
> W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej, informuję iż:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
_*Rada Gminy Białogard podjęła*__*UCHWAŁĘ*__*NR VIII/59/2019*__**__*Rady
Gminy Białogard z dnia 25 marca 2019 r. w sprawie określenia zakresu
raportu o stanie gminy*_
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> *_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) _*
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> *_h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny
> sposób. Była możliwość zabrania głosu na Sesji rady gminy
> _*
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy? _*- nikt nie zabrał głosu*_
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy? _*- nikt nie zabrał głosu*_
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy? _*- nikt nie zabrał głosu*_
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19500@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RADZIŁÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam.
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
10.02.2020 r. w sprawie raportu o stanie gminy odpowiadam:
Ad. 1.
Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym.
Ad.2
Pracowali nad nim poszczególni pracownicy referatów i składali
informacje do osoby odpowiedzialnej (pracownika ds. obsługi rady)
Ad. 3.
Informowano na stronie Biuletynu Informacji Publicznej
Ad. 4.
Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy żaden z radnych nie
zabrał głosu.
Ad. 5.
Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy.
Ad. 6.
Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.
z poważaniem
E. Dymecka
UG Radziłów
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BIELSK PODLASKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień Dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
1
From: sprawa-19073@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-19073@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 9:15 AM
To: gmina@bielskpodlaski.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19073@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19073@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTMyMjUwMjg3LjQyMTYxLjY5MzcxMjA0NTUwODQ3NDQ5OTFAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAxMCBGZWIgMjAyMCAwODoxNTowMiAtMDAwMHxnbWluYUBiaWVsc2twb2RsYXNraS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDA%3D>
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187