Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZIELONKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 09.02.2020 r.

Z poważaniem,

Małgorzata Danielewicz

UM Zielonka

W dniu 09.02.2020 o 23:09, sprawa-18803@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

Re: ***SPAM***Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PORĄBKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w załączniku wysyłam odpowiedź na niniejszy wniosek.

Pozdrawiam

Barbara Urbaniak

W dniu 10.02.2020 o 10:07, sprawa-19330@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MYŚLIBÓRZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Myślibórz, 24.02.2020

EO.1431.4.2020

*Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć *

*- członkowie zarządu*

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
sprawa-19571@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-19571@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

*dot. udzielenia informacji nt. Mieszkańcy i radni wobec raportu o
stanie gminy*

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej z
dnia 10 lutego 2020 r. informuję, iż:

*1)* Rada Miejska w Myśliborzu nie podjęła uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa
w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

*2)* Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

*3)* Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

a) nie informowano o tym mieszkańców

b) informowano na stronie internetowej gminy oraz w Biuletynie
Informacji Publicznej

c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nie prowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami

h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

Informacja na tablicach ogłoszeniowych Urzędu Miejskiego

*4)* Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?

W sesji Rady Miejskiej w Myśliborzu poświęconej Raportowi o stanie gminy
za rok 2018, która odbyła się w dniu 18 czerwca 2019 roku, wzięło udział
15 radnych (na ogólny stan: 15 radnych). W debacie nad Raportem głos
zabrało 7 radnych.

*5)* Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

Do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Myśliborzu nie wpłynęły żadne
zgłoszenia od mieszkańców do zabrania głosu w debacie na temat Raportu o
stanie Gminy za 2018 rok.

*6)* Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?

W związku z tym, że nie wpłynęły żadne zgłoszenia od mieszkańców do
zabrania głosu w debacie, to żaden z mieszkańców nie wypowiadał się na
temat Raportu o stanie Gminy za 2018 rok.

 Z poważaniem

Alicja Schroeder

Zastępca Naczelnika Wydziału Edukacji i Spraw Organizacyjnych

Urząd Miejski w Myśliborzu

W dniu 2020-02-11 o 07:23, UM Myślibórz pisze:
--
Alicja Schroeder
Wydział Edukacji i Spraw Organizacyjnych
Urząd Miejski w Myśliborzu

Fwd:Mieszkańcyi radni wobec raportu o stanie gminy przez RESKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

RM.1431.15.2020
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznych
informuję:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
o samorządzie gminnym?

Odpowiedź: NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

Odpowiedź: litera a

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

Odpowiedź: litera b, e i h: na posiedzeniach rady (obecni radni,
sołtysi, kierownicy jednostek organizacyjnych, mieszkańcy) oraz
posiedzeniach komisji

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Odpowiedź: jeden

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

Odpowiedź: nie zgłosił się żaden mieszkaniec

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?

Odpowiedź: nie zgłosił się żaden mieszkaniec

Z poważaniem
Joanna Kondrat--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Mon, 10 Feb 2020 10:15:05 -0000
Nadawca: sprawa-19566@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-19566@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: sekretarz@resko.pl

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-19566@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BARLINEK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej nt. raportu o stanie gminy.

*Lidia Kopij
Inspektor ds. obsługi sekretariatu
Urząd Miejski w Barlinku
* 74-320 Barlinek
ul. Niepodległości 20
tel. 95 746-55-58
fax. 95 746-17-04
burmistrz@barlinek.pl
www.barlinek.pl <http://www.barlinek.pl>

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JAROCIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

nawiązując do Państwa wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia
10.02.2020 r. dot. raportu o stanie gminy - przesyłam w załączeniu skan
odpowiedzi.

Pozdrawiam,

Monika Smolińska

Urząd Miejski w Jarocinie

Wydział Administracji - Kancelaria Burmistrza

Al. Niepodległości 10

63-200 Jarocin

tel.: (62) 749-95-25

______________________________________

Dbaj o środowisko! Zanim wydrukujesz, pomyśl, czy potrzebujesz.

Please take care of the environment, print only if necessary.

2

raport o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który
wpłynął do Urzędu Miejskiego w Węgorzynie w dniu 10 lutego 2020 r. w
załączeniu przesyłam odpowiedź w sprawie Raportu o Stanie Gminy
Węgorzyno za rok 2018.

Joanna Gadomska
Kierownik Referatu Organizacyjnego i Spraw Społecznych
Urzędu Miejskiego w Węgorzynie
73-155 Węgorzyno, Rynek 1
tel.: 91 39 70 088 lub 604 915 684
e-mail: jgadomska@um.wegorzyno.pl

1

Fwd: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez USTKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

--
------------------------------------------------------------------------
*Renata Kromrych*
Naczelnik Wydziału
Wydział Spraw Obywatelskich
i Administracyjno-Organizacyjnych

Urząd Miasta Ustka
76-270 Ustka
ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3
tel: +48 59 8154328
e-mail: rkromrych@um.ustka.pl <mailto:rkromrych@um.ustka.pl>
www.ustka.pl

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Mon, 10 Feb 2020 08:47:13 -0000
Nadawca: sprawa-19250@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-19250@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: bom1@um.ustka.pl

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-19250@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JEDLICZE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek  (z dnia 10 lutego 2020 r.,
znak DG.1431.8.2020.ASt) o udostępnienie informacji publicznej.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Z poważaniem,
--

/*Sekretariat*

Urząd Gminy Jedlicze
tel. 13 44 847 10
/

/

Ta wiadomość zawiera informacje poufne lub zastrzeżone i jest
przeznaczona wyłącznie dla wymienionej osoby lub podmiotu. Jeśli nie
jesteś wymienionym adresatem tej wiadomości, nie powinieneś jej
rozpowszechniać, rozsyłać ani kopiować, oraz wykorzystywać zawartych
tutaj informacji. Prosimy o natychmiastowe powiadomienie, za
pośrednictwem poczty elektronicznej, nadawcy o pomyłkowym otrzymaniu tej
wiadomości i usunięcie jej z komputera. Z powodu możliwego
przechwycenia, uszkodzenia, zgubienia, zniszczenia danych, opóźnień lub
niepełnej transmisji oraz obecności wirusów, proces przesyłania poczty
elektronicznej nie gwarantuje bezpieczeństwa i braku błędów. Dlatego
nadawca nie bierze odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy i pominięcia
występujące w treści tej wiadomości, które powstały na skutek jej
przesyłania. Jeżeli konieczna jest weryfikacja treści tej wiadomości,
prosimy żądać wersji drukowanej.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dz.Urz. UE L
Nr119/1), zwane dalej RODO informujemy że administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Burmistrz Gminy Jedlicze z siedzibą w Jedliczu,
ul. Rynek 6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji
ustawowych zadań urzędu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. 9 ust.2 RODO.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione
do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

/

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Słupsk w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w załączeniu wysyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej dotyczący raportu o stanie miasta.

--

Z poważaniem // Best regards

logo słupska

Agata Ludwicka

Główny specjalista
Wydział Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu
a.ludwicka@um.slupsk.pl
tel. + 48 (59) 84 88 459

_

Urząd Miejski w Słupsku
pl. Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

Stronia WWW Słupska <http://www.slupsk.pl> Biuletyn Informacji
Publicznej <http://bip.um.slupsk.pl> Facebook Słupska
<http://facebook.com/miastoslupsk> Instagram Słupska
<http://instagram.com/slupsk_official> Twitter Słupska
<http://twitter.com/slupskpl>
stopka <http://www.slupsk.pl/przekierowanie-email>

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KOŚCIAN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

1431.04.2020

Sz. P.

Szymon Osowski, Katarzyna Batko - Tołuć

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłam odpowiedź Wójta Gminy Kościan na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej (data wpływu: 10 lutego 2020 r.)
dotyczący raportu o stanie Gminy.

Z poważaniem,

Łukasz Ziomek

Urząd Gminy Kościan

Podinspektor ds. Obsługi Rady Gminy

tel.: (65) 512-10-01 wew. 44

<mailto:biurorady@gminakoscian.pl> biurorady@gminakoscian.pl

1

Fwd: Message from KM_C258 (12) przez GNIEZNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem,

Kamilla Szymańska
główny specjalista
Referat Organizacyjno-Prawny
tel.61 426 04 28
Urząd Miejski
ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno

1

dot. Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DYWITY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam treść pisma z dnia 24.02.2020 r., znak:
GP.1431.3.2020.AS, będące odpowiedzią na Państwa pismo złożone do tut.
Urzędu drogą elektroniczną w dniu 10.02.2020 r.

Agnieszka Stachowska

Kierownik referatu Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska

Ul. Olsztyńska 32

11-001 Dywity

Tel. 89 524 76 68

1

RE: ***SPAM*** Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SZCZUROWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Serdecznie przepraszam, został załączony egzemplarz bez podpisu, w załączeniu przekazuję skan odpowiedzi wraz z podpisem. Pozdrawiam Maria Kądziołka Sekretarz Gminy Szczurowa

2

RE: ***SPAM*** Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SZCZUROWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Dzień Dobry. W załączeniu przekazuję odpowiedź na petycję „Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy”. Z poważaniem Maria Kądziołka Sekretarz Gminy Szczurowa

2

FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PAPROTNIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

3

odpowiedź na wniosek z 10 luty 2020 przez TRZEMESZNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego 2020 roku o udostępnienie informacji publicznej w sprawie prac nad Raportem o stanie Gminy.
Z poważaniem
Przewodniczący Rady Miejskiej
Benedykt Nitka

1

informacja publiczna przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na przesłany wniosek.

Magdalena Gołąb

Sekretariat Urzędu Gminy w Bestwinie

1

Fwd: odp. dot. raportu o stanie gminy przez Krosno w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

OK.1431.14.2020.F

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa

W odpowiedzi na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. o udostępnienie informacji publicznej dot. raportu o stanie gminy informuję:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Odp. 1) Rada Miasta Krosna nie podjęła uchwały określającej szczegółowe wymogi dot. raportu o stanie gminy, gdyż nie jest to obowiązkiem ustawowym, bo w myśl zapisów art.28aa ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2019 r. poz. 506 z późn. zm.) "Rada gminy może określić w drodze uchwały szczegółowe wymogi dotyczące raportu".

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
Odp. 2) Pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do sekretarza.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
Ad.3) Nie informowano mieszkańców o możliwości zabrania podczas sesji Rady Miasta Krosna głosu na temat raportu.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Ad.4. Na temat raportu głos zabrało 5 radnych i 1 przewodniczący jednostki pomocniczej.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Odp. 5) Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
odp. 6) W ww. debacie nie wypowiedział się żaden z mieszkańców.

Paweł Mierzyński
Naczelnik Wydziału Organizacyjnego,
Zarządzania Kadrami i Kontroli

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020r. przez ZAGNAŃSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry!

Urząd Gminy w Zagnańsku w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020r. zarejestrowany
pod numerem 1751.

Z poważaniem

Anna Milczarz

Sekretariat

Urzędu Gminy w Zagnańsku

1

Odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej przez KAZIMIERZ BISKUPI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Urząd Gminy

Kazimierz Biskupi

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji
publicznej.

Z poważaniem

Iwona Mąka

Inspektor

tel. 63 244 77 22

tel. 63 244 77 45 - sekretariat

e-mail: kazimierzbiskupi@kazimierz-biskupi.pl

1

odpowiedź na informację publiczną - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BIAŁOGARD w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

> W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej, informuję iż:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
_*Rada Gminy Białogard podjęła*__*UCHWAŁĘ*__*NR VIII/59/2019*__**__*Rady
Gminy Białogard z dnia 25 marca 2019 r. w sprawie określenia zakresu
raportu o stanie gminy*_
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> *_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) _*
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> *_h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny
> sposób.  Była możliwość zabrania głosu na Sesji rady gminy
> _*
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy? _*- nikt nie zabrał głosu*_
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy? _*- nikt nie zabrał głosu*_
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy? _*- nikt nie zabrał głosu*_
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19500@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RADZIŁÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam.
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
10.02.2020 r. w sprawie raportu o stanie gminy odpowiadam:
Ad. 1.
Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym.
Ad.2
Pracowali nad nim poszczególni pracownicy referatów i składali
informacje do osoby odpowiedzialnej (pracownika ds. obsługi rady)
Ad. 3.
Informowano na stronie Biuletynu Informacji Publicznej
Ad. 4.
Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy żaden z radnych nie
zabrał głosu.
Ad. 5.
Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy.
Ad. 6.
Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.

z poważaniem
E. Dymecka
UG Radziłów

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BIELSK PODLASKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień Dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

1