Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

odpowiedź na wniosek o udostępnieniu informacji publicznej Znak Or.1431.4.2020.PO dotyczy raportu o stanie gminy Kunów przez KUNÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam Państwu odpowiedź na przesłany w dniu 10 lutego
2020 r. wniosek w sprawie udostępnienia informacji publicznej Znak
Or.1431.4.2020.PO dotyczący raportu o stanie gminy Kunów.

pozdrawiam

Paulina Ogłaza

Inspektor Urzędu Miasta i Gminy w Kunowie

1

informacja przez SŁUBICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

WO.1431.5.2020.

W związku z wnioskiem o udzielenie informacji w sprawie raportu o stanie
gminy informuję:

1. Radni Rady Miejskiej w Słubicach nie podejmowali uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

2. Nad raportem o stanie gminy pracowali pracownicy, a przygotowała go
Sekretarz Gminy.

3. Mieszkańców informowano na stronie internetowej i w BIP.

4. W debacie zabrało głos sześciu radnych.

5. Do debaty na temat raportu o stanie gminy nie zgłosił się żaden
mieszkaniec.

6. W debacie na temat raportu o stanie gminy nie wypowiedział się żaden
mieszkaniec.

z poważaniem

Katarzyna Mintus - Trojan

Sekretarz Gminy Słubice

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOŚCIERZYNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 10.02.2020 r.

Z poważaniem

Sabina Formela

Podinspektor ds. organizacyjnych i kadrowych

Urząd Gminy Kościerzyna

ul. Strzelecka 9

83-400 Kościerzyna

tel. 58-686-59-80, 58-686-57-01

e-mail: <mailto:ug@koscierzyna.pl> ug@koscierzyna.pl; <mailto:s.formela@koscierzyna.pl> s.formela@koscierzyna.pl

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Kościerzyna jest Wójt Gminy Kościerzyna. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zadań ustawowych zadań własnych i zadań zleconych. Klauzula informacyjna dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej: https://koscierzyna.bip.gov.pl/rodo/rodo.html
Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- żądania sprostowania swoich danych osobowych
- żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych
- przenoszenia swoich danych
- wycofania zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Kontakt do inspektora ochrony danych: inspektor25052018@gmail.com

1

informacja publiczna przez JĘDRZEJÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Stowarzyszenie

Sieć Obywatelska

Watchdog Polska

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej przesłany drogą elektroniczną w dniu 11 lutego 2020 r.
(zawierający prośbę o udzielnie odpowiedzi w formie elektronicznej)
uprzejmie wyjaśniam co następuje:

Pytanie Nr 1

Rada Miejska w Jędrzejowie nie podejmowała uchwały w sprawie
ustalenia szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

Pytanie Nr 2

Poszczególne elementy raportu o stanie gminy przygotowywali
pracownicy właściwych wydziałów Urzędu Miejskiego w Jędrzejowie oraz
pracownicy gminnych jednostek organizacyjnych. Następnie przygotowane
materiały przesyłali do jednostki koordynującej, która w drodze kompilacji
otrzymanych

informacji sporządzała ostateczną i całościową wersję raportu
o stanie gminy.

Pytanie Nr 3

Mieszkańców gminy informowano o możliwości zabrania głosu na
temat treści raportu na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Jędrzejowie -
została w tym celu założona osobna zakładka.

Pytanie Nr 4

Radni Rady Miejskiej w Jędrzejowie do raportu nie zgłosili
żadnych uwag ani zastrzeżeń.

Pytanie Nr 5

Do zabrania głosu w trakcie debaty na temat raportu o stanie
gminy nie zgłosił się żaden mieszkaniec gminy.

Pytanie Nr 6

W debacie na temat raportu o stanie gminy nie wypowiedział
się żaden mieszkaniec gminy.

Biuro Rady Miejskiej w Jędrzejowie

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DORUCHÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry

W odpowiedzi na wystąpienie z dnia 10 lutego 2020r. na podstawie
przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej, odpowiadając na
postawione pytania uprzejmie informuję  co następuje:

Ad 1) - NIE

Ad 2) - "d"

Ad 3) - "b"

Ad 4) - NIKT

Ad 5) - NIKT

Ad 6) - NIKT

z poważaniem

Sławomir Jędrzejewski

Z-ca Wójta Gminy Doruchów

W dniu 10.02.2020 o 14:32, sprawa-19886@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--

Pozdrawiam

*Sławomir Jędrzejewski
Zastępca Wójta*

logo gminy

www.doruchow.pl
Urząd Gminy w Doruchowie
ul. Kępińska 13
63-505 Doruchów

tel. 062 736 32 26
fax. 062 736 32 40
email: slawomir.jedrzejewski@doruchow.pl

Powyższa korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
podmiotu, do którego jest adresowana i może zawierać informacje o
charakterze poufnym lub zastrzeżonym. Nieuprawnione wykorzystanie
informacji zawartych w wiadomości e-mail przez osobę lub podmiot nie
będący jej adresatem jest zabronione odpowiednimi przepisami prawa.
Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o
niezwłoczne zawiadomienie nadawcy drogą elektroniczną lub telefonicznie
i usunięcie tej treści z poczty elektronicznej.

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LISKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W odpowiedzi na państwa wniosek, przekazuje poniższe informacje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? - NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) - TAK
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej - TAK
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? – 3 radnych

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? – 0 mieszkańców

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? – 0 mieszkańców

Sekretarz Gminy

URZĄD GMINY W LISKOWIE

ul. ks. Wacława Blizińskiego 56

62-850 Lisków, pow. kaliski, woj. wielkopolskie

tel.: 62 76 34 114, fax: 62 76 34 021

email: gmina@liskow.pl

1

Odpowiedź na wniosek o udstęnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020 r. przez BYTÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry.

Szanowni Państwo,

przesyłam w załączniku odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10.02.2020 r.

Z poważaniem,

Agata Zuchniarek

Urząd Miejski w Bytowie

tel. 59 821 55 07

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁOMIANKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na Państwa wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 lutego 2020 roku dot.
raportu o stanie Gminy.

Proszę o potwierdzenie otrzymanej wiadomości.

Dziękuję

--
Pozdrawiam,
Magdalena Kowalska
Podinspektor
Biuro Rady Miejskiej
Urząd Miejski w Łomiankach
ul. Warszawska 115 pok. 3
227686341

Niniejsza wiadomość jest przeznaczona dla określonych adresatów i może zawierać informacje prawnie chronione, w tym dane osobowe.
Zakazane jest rozpowszechnianie i przesyłanie informacji zawartych w wiadomości do osób nieuprawnionych do ich otrzymania.
Zabronione jest także wykorzystywanie tych informacji w celu innym niż zostały przesłane.

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NADARZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Dzień dobry,

Nawiązując do pisma z dnia 10 lutego 2020 roku (zarejestrowanego pod numerem
3 527), w załączeniu przesyłam odpowiedź.

Z wyrazami szacunku,

Marcin Ciostek

Inspektor ds. organizacyjnych

____________________________________________________________________________
__________________

Urząd Gminy Nadarzyn

ul. Mszczonowska 24

05-830 Nadarzyn

tel. 22 729 81 85

<http://www.nadarzyn.pl/> www.nadarzyn.pl;

bip.nadarzyn.pl

itv.nadarzyn.pl

--

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku informuję, że Administratorem
Państwa danych osobowych jest Gmina Nadarzyn z siedzibą w Nadarzynie przy
ul. Mszczonowskiej 24, 05-830 Nadarzyn, zwany dalej Administratorem.

Administrator prowadzi operacje przetwarzania Państwa danych osobowych.

Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD): <mailto:rodo@nadarzyn.pl>
rodo@nadarzyn.pl

Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji określonej sprawy i
nie będą udostępniane podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko
instytucje upoważnione z mocy prawa.

Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1
a/b/c/d/e.

Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zrealizowania sprawy, w
przypadku niepodania danych niemożliwa jest realizacja celu.

Posiadają Państwo prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich
danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
danych osobowych, wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj.: Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych), cofnięcia zgody na przetwarzanie danych
osobowych.

Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w
tym profilowaniu.

Państwa dane osobowe będą przechowywane w czasie niezbędnym do realizacji
wniosku, umowy itp., przez czas określony w szczegółowych przepisach prawa.

2

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WŁADYSŁAWÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Witam.

W odpowiedzi na zapytanie o informację publiczną informuję:

1) Nie, Rani nie przyjęli uchwały o szczegółowych wymogach dotyczących
raportu o stanie gminy.
2) Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do sekretarza.
3) Nie informowano o tym mieszkańców.
4) Dwóch Radnych
5) Nie było zgłoszeń mieszkańców
6) Nikt z mieszkańców nie wypowiadał się w czasie debaty nad raportem.

Tomasz Rajczyk
Sekretarz Gminy Władysławów

W dniu 10.02.2020 o 15:05, sprawa-20047@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--

/*Tomasz Rajczyk*/

*/Sekretarz Gminy, Kierownik Referatu Gospodarczego/*

/(63) 280 46 52/

/sekretarz@wladyslawow.pl/ <mailto:sekretarz@wladyslawow.pl>

/www.wladyslawow.pl/

/Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Władysławów. Inspektor
danych osobowych: iod@wladyslawow.pl/

6

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BIAŁA PISKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dotyczy: OR.1431.18.2020

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dn. 10 lutego 2020 r. informuję jak niżej:

Ad. 1. Uchwała nr IV/16/2018 Rady Miejskiej w Białej Piskiej z dn. 28 grudnia 2018 r. w sprawie określenia szczegółowych wymogów raportu o stanie gminy Biała Piska.

Ad.2. Odpowiedź litera a.

Ad.3. Odpowiedź lit. b i e.

Ad.4. 0

Ad.5. 0

Ad.6. 0

Z poważaniem,

Joanna Krzemińska

Sekretarz Gminy

tel. 87 424 13 54

email: <mailto:sekretarz@bialapiska.pl> sekretarz@bialapiska.pl

Urząd Miejski w Białej Piskiej

Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska

tel. +48 87 4241350, faks +48 87 4241351

e-mail: <mailto:um@bialapiska.pl> um@bialapiska.pl, , <http://www.bialapiska.eu/> www.bialapiska.eu

Niniejsza wiadomość może zawierać informacje poufne lub kierowane tylko do określonego adresata i jest przeznaczona wyłącznie do użytku podmiotu lub osoby do której jest adresowana. Może być również objęta tajemnicą zawodową lub być chroniona innymi przepisami prawnymi. Jeśli Pan/Pani nie jest odbiorcą, dla którego wiadomość jest przeznaczona, proszę niezwłocznie zawiadomić o tym nadawcę odpowiadając na nią oraz ją skasować, przy czym zabronione jest jakiekolwiek ujawnianie, kopiowanie lub rozpowszechnianie tej wiadomości, a w przypadku jego podjęcia może być ono uznane za naruszające prawo. Z powodu możliwego przechwycenia, uszkodzenia, zgubienia, zniszczenia danych, opóźnień lub niepełnej transmisji oraz obecności wirusów, proces przesyłania poczty elektronicznej nie gwarantuje bezpieczeństwa i braku błędów. Dlatego nadawca nie bierze odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy i pominięcia występujące w treści tej wiadomości, które powstały na skutek jej przesyłania. Jeżeli konieczna jest weryfikacja treści tej wiadomości, prosimy przesłać wersję drukowaną.

Urząd Miejski w Białej Piskiej nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód wynikających w następstwie przesłania niniejszej wiadomości lub z powodu opóźnienia jej przekazu, nieuprawnionego pozyskania, uszkodzenia lub zawirusowania. Jednocześnie informujemy, że Urząd Miejski w Białej Piskiej przetwarza dane osobowe, jako ich administrator, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (RODO).

2

Odpowiedź na wniosek: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ODOLANÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W dniu 2020-02-10 o 14:49, sprawa-19967@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Dzień dobry,

w załączeniu odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.

Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

--
Z poważaniem
Agnieszka Skobejko-Przybylak
Urząd GiM Odolanów
tel.627331581

1

Udzielenie informacji publicznej przez PŁOŃSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

-

*Płońsk, dn.21.02.2020 r.*

*Gmina**Płońsk*

*Sieć Obywatelska Watchdog Polska *

Odpowiadając na Państwa zapytanie z dnia 10.02.2020 r. o udzielenie
informacji publicznej uprzejmie informuję:

1)Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?

Odp.: Rada nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 a ustawy o
samorządzie gminnym.

2)Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

Odp.: Pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do osoby odpowiedzialnej - sekretarza

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

Odp.: Nie informowano o tym mieszkańców

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Odp.: Podczas debaty na temat raportu zabrało głos trzech radnych.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

Odp.: Do debaty zgłosił się jeden mieszkaniec

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Odp.: W debacie na temat raportu o stanie gminy wypowiedział się jeden
mieszkaniec.

Z poważaniem

Sekretarz Gminy

Andrzej Stolpa

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GIELNIÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Witam

Poniżej udzielań odpowiedzi na wnioskowane pytania:

1) Brak podjętej uchwały

2) a), c)

3) b)

4) 0

5) 0

6) 0

Fwd: udostępnienie informacji publicznej - BO, BRM [Sprawa#BO.1431.35.2020] przez Dąbrowa Górnicza w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dokumenty: BO.KW-000030/20
Znak sprawy: BO.1431.35.2020
Rej. koresp. wych.: rke-000044/20
Wysłane przez: Anna Psuj

-------- Wiadomość oryginalna --------

--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

2

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOCMYRZÓW-LUBORZYCA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznych Urząd
Gminy Kocmyrzów-Luborzyca informuje, co następuje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
o samorządzie gminnym?

Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów co do raportu
o stanie gminy.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą
odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej
instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną
w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

Odpowiedź: d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z
wyznaczoną
w gminie osobą/osobami

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy
wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny
sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

Odpowiedź: b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji
Publicznej, h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w
inny
sposób - informacje na tablicy informacyjnej oraz na Sesji w dniu
30.05.2019 r. podczas której raport był prezentowany

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?

W czasie debaty nad raportem zabrało głos 4 Radnych.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy?

Do debaty zgłosiło się 10 mieszkańców.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?

W debacie zabrało głos 10 mieszkańców.

Z poważaniem
Jolanta Krupińska
Biuro Rady Gminy

--- Treść przekazanej wiadomości ---

TEMAT:
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

DATA:
Sun, 09 Feb 2020 20:51:53 -0000

NADAWCA:
sprawa-18334@fedrowanie.siecobywatelska.pl

ODPOWIEDŹ-DO:
sprawa-18334@fedrowanie.siecobywatelska.pl

ADRESAT:
sekretarz@kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
o samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą
odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej
instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną
w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy
wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny
sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
na adres: sprawa-18334@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie
z zasadami reprezentacji --
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl [1]
www.watchdogportal.pl [2]
www.funduszesoleckie.pl [3]
www.informacjapubliczna.org [4]
NIP 526282872

Links:
------
[1] http://www.siecobywatelska.pl
[2] http://www.watchdogportal.pl
[3] http://www.funduszesoleckie.pl
[4] http://www.informacjapubliczna.org

Informacja publiczna przez DUKLA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,  na podstawie ustawy o informacji publicznej przekazuję
poniżej wnioskowaną informację :

Z poważaniem

Maria Bernadzikowska

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: odp. na wniosek
Data: Wed, 19 Feb 2020 13:22:16 +0100 (CET)
Nadawca: Natalia Belcik <nbelcik@dukla.pl>
Odpowiedź-Do: Natalia Belcik <nbelcik@dukla.pl>
Adresat: kontrola@dukla.pl <kontrola@dukla.pl>

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
/*Nie*/
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) ///*pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)*/
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e)///*informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
lub wójta/burmistrza/prezydenta*/
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) ///*informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel
urzędu podczas spotkań z mieszkańcami*/
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
*0*
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
*0*
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
*0*

Natalia Belcik

Radca prawny

Urząd Miejski w Dukli

ul. Trakt Węgierski 11

38-450 Dukla

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji przez SUCHY DĄB w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień Dobry

*_Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
10.02.2020 r._*

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? - *NIE*

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
_*b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
*_g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami_*
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

*- 2 RADNYCH ZABRAŁO GŁOS*

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

*- NIKT SIĘ NIE ZGŁOSIŁ*

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

*- NIKT SIĘ NIE WYPOWIEDZIAŁ*

--
Pozdrawiam
*mgr Justyna Cyra*
*Kierownik Referatu Organizacyjno-Administracyjnego*
Tel. 58 355 68 37
Fax  58 355 68 01
justyna.cyra@suchy-dab.pl
*Urząd Gminy w Suchym Dębie*
ul. Gdańska 17
83-022 Suchy Dąb
NIP 593 10 90 485
www.suchy-dab.pl <http://www.suchy-dab.pl> herb

Informacja dot. rapoertu o stanie gminy przez WILCZĘTA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam. W załączeniu odpowiedź na pytania dotyczące raportu o stanie gminny. Bardzo proszę o potwierdzenie, czy informacja do Państwa dotarła. Pozdrawiam. Rysiek Żemier – podinspektor

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŚWIDWIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na zadane w mailu pytania.

Pozdrawiam

Izabela Zawojska

Biuro Rady

W dniu 10.02.2020 o 11:34, sprawa-19610@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Sekretariat Gminy Świdwin
Plac Konstytucji 3 Maja 1
78-300 Świdwin
tel.943652016
fax 943653568

1

informacja publiczna przez ALWERNIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Witam!

W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na informację publiczną dotyczącą
raportu o stanie gminy.

Pozdrawiam

Jadwiga Świerczek

Urząd Miejski w Alwerni

1

W załączniku odpowiedź na informacje publiczną przez NOWA WIEŚ LĘBORSKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam
w załączeniu odpowiedź na wniosek z z dnia 10.02.2020.
--
URZĄD GMINY W NOWEJ WSI LĘBORSKIEJ
UL. GRUNWALDZKA 24
84-351 NOWA WIEŚ LĘBORSKA
tel. 59 861 24 28

1

Mieszkańcy i Radni wobec raportu o stanie gminy przez LWÓWEK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem

Puk Estera

Podisnp. Ds. samorządu

1

Odp.na inf.publiczną przez KURYŁÓWKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W zał.przesyłam odp.na inf.pubiczną
R.Szałajko
sekretarz Gminy

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy Lipnica - odpowiedź na wniosek o inf. publ. przez LIPNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

RO.1431.2.2020.MR

W związku z pismem z dnia 10.02.2020 r. dotyczącym raportu o stanie
gminy udzielam następujących informacji :

*Ad.1*

Tak, radni podjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym.

*Ad. 2*

Odpowiedź a)

*Ad. 3*

Odpowiedź b)

*Ad. 4*

Zabrał głos jeden radny ( kilkakrotnie)

*Ad.5*

Nie zgłosił się żaden mieszkaniec.

*Ad. 6*

Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie nad raportem o stanie
gminy.

z poważaniem

Tomasz Łącki

Sekretarz Gminy