Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
raport o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź na państwa wniosek dot.
Raportu o stanie gminy.
Pozdrawiam
MAŁGORZATA ZADORA
Kierownik Referatu Organów Gminy Miejskiej
tel. 75 64 56 414
Treść tej wiadomości, wraz z ewentualnymi załącznikami, zawiera informacje
przeznaczone tylko dla wymienionego w niej adresata i może zawierać
informacje, które są poufne oraz prawnie chronione. Jeżeli nie są Państwo
jej adresatem, bądź otrzymali ją przez pomyłkę należy: powiadomić
niezwłocznie nadawcę poprzez odesłanie zwrotnej odpowiedzi na tę wiadomość,
usunąć wiadomość w całości, nie ujawniać, nie rozpowszechniać, nie powielać
i nie używać jej w jakikolwiek sposób w całości lub w części w jakiejkolwiek
formie.
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 3 lutego 2020 r. przez ŻYTNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej informuję, co następuje:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy glos zabrało 2 radnych.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Nikt z mieszkańców Gminy nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie Gminy.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Nikt z mieszkańców Gminy nie wypowiadał się w debacie na temat raportu o stanie gminy.
Z poważaniem
Halina Woldan
Sekretarz Gminy Żytno
Wysyłanie wiadomości e-mail: odpowiedź na wniosek dot raportu przez ZELÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Dzień dobry,
W załączeniu do niniejszego e-maila przesyłam odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 3 lutego 2020 roku.
Z poważaniem
Renata Lodczyk
Biuro Rady Miejskiej w Zelowie
Proszę o potwierdzenie odebrania niniejszego e-maila
raport o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 03.02.2020 r. w
sprawie udostępnienia informacji publicznych.
--
Z poważaniem
Joanna Skoczylas
Referent ds. obsługi biura rady
Urząd Gminy Niechlów
ul.Głogowska 31
56-215 Niechlów
tel. 65 544 32 46
Administratorem Państwa Danych Osobowych jest Urząd Gminy Niechlów.
Przed podjęciem kontaktu prosimy o zapoznanie się z informacjami
zawartymi w zakładce RODO, na stronie internetowej www.niechlow.pl.
Jeśli uważa Pan/Pani, że ta wiadomość trafiła na Pańską skrzynkę omyłkowo,
prosimy ją zignorować i nie odpowiadać.
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 3 lutego 2020 r. przez ŻYTNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej informuję, co następuje:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy zabrało głos 2 radnych.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Nikt z mieszkańców Gminy nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Nikt z mieszkańców Gminy nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie gminy.
Z poważaniem
Halina Woldan
Sekretarz Gminy Żytno
odp. Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RADWANICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Radwanice, dnia 06.02.2020 r.
OrIII.1431.1.2020
Odpowiadam na wiadomość z dnia 3 lutego 2020 r. ws. udostępnienia informacji
publicznych na temat raportu o stanie gminy:
Ad. 1)
Rada Gminy w Radwanicach nie podejmowała uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ust.3
ustawy o samorządzie gminnym.
Ad. 2)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
Ad. 3)
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej.
h) informowano o terminie sesji rady gminy, podczas której odbywała się
debata nad raportem o stanie gminy.
Ad. 4)
Radni nie zabrali głosu podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.
Ad. 5)
Mieszkańcy nie zgłosili się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o
stanie gminy
Ad. 6)
Odnośnie do ad.5 - nie było wypowiedzi mieszkańców w debacie na temat
raportu o stanie gminy.
Z poważaniem
Elżbieta Łucka
Inspektor ds. obsługi rady gminy i oświaty
<mailto:elzbieta.lucka@radwanice.pl> elzbieta.lucka@radwanice.pl
<http://www.radwanice.pl/> www.radwanice.pl
tel. +48 76 759 20 25
sign
Pomyśl o środowisku - nie drukuj tej wiadomości jeśli nie jest to konieczne.
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DŁUGOŁĘKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
/Dzień dobry,/
na podst. art. 1 i 13 ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz.
U. z 2019 r., poz. 1429) w odpowiedzi na wniosek z dnia 03.02.2020 r. w
załączeniu przesyłam skan odpowiedz.
---
Z poważaniem
Mieczysław Szynkarowski
Sekretarz Gminy
tel.71 323 02 01
sekretarz@gmina.dlugoleka.pl <mailto:sekretarz@gmina.dlugoleka.pl>
<http://www.gmina.dlugoleka.pl>
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
informuję Pana/Panią, że:
- Administratorem przetwarzanych Pana/Pani danych osobowych jest Wójt
Gminy Długołęka
- Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo
znaleźć na stronie:dlugoleka.bip.net.pl <http://dlugoleka.bip.net.pl>
W dniu 03.02.2020 o 08:04, Szynkarowski Mieczysław pisze:
1
>
> Witam,
>
> w związku z tym, iż oba wnioski są tej samej treści bardzo proszę o
> wskazanie, która sprawa jest właściwa.
>
> ---
> Z poważaniem
> Mieczysław Szynkarowski
>
> Sekretarz Gminy
> tel.71 323 02 01
> sekretarz@gmina.dlugoleka.pl <mailto:sekretarz@gmina.dlugoleka.pl>
> <http://www.gmina.dlugoleka.pl>
> Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
> 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
> związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
> przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
> informuję Pana/Panią, że:
>
> - Administratorem przetwarzanych Pana/Pani danych osobowych jest Wójt
> Gminy Długołęka
> - Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo
> znaleźć na stronie:dlugoleka.bip.net.pl <http://dlugoleka.bip.net.pl>
> W dniu 03.02.2020 o 07:54, sprawa-17798@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> pisze:
>>
>> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
>> o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
>> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
>> publicznych:
>>
>> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
>> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
>> o samorządzie gminnym?
>>
>> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
>> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
>> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
>> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
>> przed jego przygotowaniem
>> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
>> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
>> gminie osobą/osobami
>> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
>> podmiotowi
>> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>>
>> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
>> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
>> wszystkie możliwe odpowiedzi):
>> a) nie informowano o tym mieszkańców
>> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
>> Informacji Publicznej
>> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
>> samorząd
>> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
>> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
>> lub wójta/burmistrza/prezydenta
>> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
>> nieprowadzonych przez samorząd
>> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
>> podczas spotkań z mieszkańcami
>> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny
>> sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
>>
>> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
>> gminy?
>>
>> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
>> raportu o stanie gminy?
>>
>> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
>> stanie gminy?
>>
>> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
>> na adres: sprawa-17798@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>>
>> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie
>> z zasadami reprezentacji
>>
>> --
>>
>> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
>> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
>> tel: 22 844 73 55
>> www.siecobywatelska.pl
>> www.watchdogportal.pl
>> www.funduszesoleckie.pl
>> www.informacjapubliczna.org
>> NIP 526282872
>>
odp. na wniosek - UG Miłkowice przez MIŁKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
W załączeniu przesyłam odp. na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 3 lutego br.
--
Anna Pytlak
Urząd Gminy Miłkowice
Kierownik Referatu Organizacyjnego i Spraw Społecznych
tel. 76 8871 212 wew. 25
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dn. 03.02.2020 r. przez SULMIERZYCE (woj. łódzkie) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
dot. SSO.1431.6.2020.PT
Urząd Gminy w Sulmierzycach w załączeniu niniejszej wiadomości przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznych dot. raportu o stanie gminy.
Z poważaniem
-- Paulina Telenga --
Pomoc administracyjna w ref. Spraw Społecznych i Obywatelskich
Tel. 44 684-60-56 wew. 104
odp. na wniosek przez CZERNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem,
Irmina Januś
Inspektor ds. obsługi rady gminy
cid:image001.png@01D09487.922A83E0
Rada Gminy Czernica
Urząd Gminy Czernica
ul. Kolejowa 3
55 - 003 Czernica
Tel.kom. 603 402 385
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam Państwa.
Odpowiadając na skierowany wniosek o udostępnienie informacji publicznej,
uprzejmie informuję:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? Rada Miejska w Bierutowie nie podjęła takiej uchwały.
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
W dyskusji na raportem o stanie gminy brało udział 4 radnych.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? Nie zgłosili się mieszkańcy do debaty.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? Mieszkańcy nie brali udziału w dyskusji nad raportem.
Pozdrawiam serdecznie.
Monika Raczyńska
Inspektor ds. Obsługi Rady
Urząd Miejski w Bierutowie
ul. Moniuszki 12
tel. 71/314 62-51 wew.34 fax. 71/314 64 32
Niniejsza wiadomość jest skierowana do Państwa wyłącznie w celu
korespondencji z Urzędem Miejskim w Bierutowie.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Bierutowa ( Urząd
Miejski w Bierutowie, ul. Moniuszki 12, 56-420 Bierutów ). Dane osobowe
przetwarzane są w celu realizacji ustawowych zadań gminy i nie są
udostępniane podmiotom innym niż upoważnione na podstawie przepisów prawa. W
każdej chwili przysługuje Państwu prawo do sprostowania lub usuwania danych
osobowych, do "bycia zapomnianym", do ograniczenia przetwarzania i do
przenoszenia danych oraz do sprzeciwu.
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez BIERUTÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam Państwa.
Odpowiadając na skierowany wniosek o udostępnienie informacji publicznej,
uprzejmie informuję:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? Rada Miejska w Bierutowie nie podjęła takiej uchwały.
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
W dyskusji na raportem o stanie gminy brało udział 4 radnych.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? Nie zgłosili się mieszkańcy do debaty.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? Mieszkańcy nie brali udziału w dyskusji nad raportem.
Pozdrawiam serdecznie.
Monika Raczyńska
Inspektor ds. Obsługi Rady
Urząd Miejski w Bierutowie
ul. Moniuszki 12
tel. 71/314 62-51 wew.34 fax. 71/314 64 32
Niniejsza wiadomość jest skierowana do Państwa wyłącznie w celu
korespondencji z Urzędem Miejskim w Bierutowie.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Bierutowa ( Urząd
Miejski w Bierutowie, ul. Moniuszki 12, 56-420 Bierutów ). Dane osobowe
przetwarzane są w celu realizacji ustawowych zadań gminy i nie są
udostępniane podmiotom innym niż upoważnione na podstawie przepisów prawa. W
każdej chwili przysługuje Państwu prawo do sprostowania lub usuwania danych
osobowych, do "bycia zapomnianym", do ograniczenia przetwarzania i do
przenoszenia danych oraz do sprzeciwu.
odpowiedź informacja publiczna przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
Mariusz Majewski
Sekretarz Gminy Borów
gmina Bełchatów przez BEŁCHATÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
w odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej przesyłam
pismo w załączeniu.
--
*Alicja Grabska*
Koordynator Biura Rady
Biuro Rady Gminy
44 6325211 wew. 41
alicja.grabska@ugbelchatow.pl
------------------------------------------------------------------------
Urząd Gminy Bełchatów
ul. T. Kościuszki 13
97 - 400 Bełchatów
Odpowiedź na wniosek o informacje publiczną przez PLATERÓWKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W odpowiedzi na wniosek o informację publiczna Urząd Gminy w Platerówce
informuje, że:
1) Rada Gminy w Platerówce nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art.28 aa
ustawy o samorządzie gminnym;
2) odpowiedź: a.
3) odpowiedź: b z tym, że komunikaty umieszczane były także na
wszystkich tablicach ogłoszeń w gminie;
4) odpowiedź: 1 radny;
5) odpowiedź: 0
6) odpowiedź: 0
Monika Jocz
Urząd Gminy w Platerówce
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BRZEG DOLNY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
kk.1431.2.2020
W odpowiedzi na poniższe zapytania informuj że:
Ad.1. Rada nie podjęła uchwały
Ad.2. Raport napisał pracownik gminy
Ad.3. Informacje opublikowano w BIP, gazecie lokalnej
Ad.4. podczas debaty 3 radnych zabrało głos
Ad.5. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do debaty
Ad.6. Nikt
UM Brzeg Dolny
Ewa Wojtasiewicz
From: sprawa-17789@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-17789@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, February 3, 2020 7:54 AM
To: um@brzegdolny.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-17789@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-17789@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MDcxMjg1NjAxLjIzNDEyLjI5OTg3NjcyMzczOTc5MzAxNDhAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAwMyBGZWIgMjAyMCAwNjo1NDoxNiAtMDAwMHx1bUBicnplZ2RvbG55LnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MA==>
BR.1431.3.2020 przez ŁAGIEWNIKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Witam
W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udostepnienie informacji
publicznej.
Pozdrawiam
Aneta Tyniec
Urząd Gminy Łagiewniki
Ul. Jedności Narodowej 21
58-210 Łagiewniki
74/ 66 33 413, 74/ 89 39 316
BR.1431.2.2020 przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Witam
W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udostepnienie informacji
publicznej.
Pozdrawiam
Aneta Tyniec
Urząd Gminy Łagiewniki
Ul. Jedności Narodowej 21
58-210 Łagiewniki
74/ 66 33 413, 74/ 89 39 316
Wysyłanie wiadomości e-mail: marlin_200206-083235-87f przez GŁOGÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
P.s.
proszę pozdrowić w moim imieniu Szymona Osowskiego - mieliśmy
przyjemność poznać się na studiach doktoranckich w Szczecinie.
--
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CIEPŁOWODY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień Dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznych z dnia 03.02.2020 r.
z poważaniem
Magdalena Tęsna - Pitner
--
Magdalena Tęsna - Pitner
Sekretarz Gminy Ciepłowody
tel. 74 8103 746
Urząd Gminy Ciepłowody
ul. Kolejowa 3
57-211 Ciepłowody
W dniu 2020-02-03 o 07:54, sprawa-17794@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-17794@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
informacja publiczna przez KONOPNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
----------
Z poważaniem
Mateusz Drab
Sekretarz Gminy
Dotyczy: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Nowa Ruda przez NOWA RUDA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Nowa Ruda, dn. 06-02-2020 FG.1431.01.2020
Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji na podstawie ustawy o
dostępie do informacji publicznej, informuję:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
Odp. ad. 1) Rada Miejska w Nowej Rudzie *nie *podjęła uchwały w
sprawie szczególnych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
Odp. ad. 2) Punkt a)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
> podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
Odp. ad.3) Raport o stanie gminy został zamieszczony w BIP na 7 dni
przed sesją na której podjęto uchwałę w sprawie jego przyjęcia
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
Odp. ad.4) W dyskusji dotyczącej raportu o stanie gminy brało
udział 5 radnych.
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
Odp. ad.5) Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do wzięcia udziału w
debacie na temat raportu o stanie gminy.
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
Odp. ad.6) Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na
temat raportu o stanie gminy*.*
--
Z poważaniem:
*Sebastian Dominiak*
z-ca skarbnika Miasta Nowa Ruda
Urząd Miejski w Nowej Rudzie
Wydział Finansów Gminnych
Rynek 1; 57-400 Nowa Ruda
tel. 74 872 03 14 fax. 74 872 22 68
Poprawiona informacja publiczna-Karpacz przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
RM.0004.18.2020.2
Karpacz, dnia 6 lutego 2020 r.
W nawiązaniu do odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia
3.02.2020r. o dostęp do informacji publicznej dotyczącej raportu o
stanie gminy i udzielonej przeze mnie odpowiedzi przepraszam za błędną
informację dotyczącą pkt 1 (Rada Miejska Karpacza nie podejmowała
uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie
gminy. W związku z tym odpowiedzi na poszczególne pytania zawarte w ww.
wniosku brzmią:
ad. 1 nie
ad. 2 a
ad. 3 b
ad. 4 5 radnych
ad. 5 1 mieszkaniec
ad. 6 1 mieszkaniec.
Z poważaniem
Przewodniczący Rady Miejskiej Karpacza Tobiasz Frytz
Fwd: Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - Nowa Brzeźnica przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Urząd Gminy w Nowej Brzeźnicy
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Witam.
Dot.tematu: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
1. Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu,
2. Nad raportem pracowali poszczególni kierownicy i pracownicy wydziałów
i składali informacje do koordynatora,
3. O raporcie informowano na stronie internetowej gminy, informacji
udzielał wójt podczas spotkań z mieszkańcami,
4. 5-ciu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu,
6. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu,
7. Jak w pkt 6.
Sekretarz Gminy
Król Radosław
W dniu 04.02.2020 o 07:30, Urząd Gminy w Nowej Brzeźnicy pisze:
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
> Data: Mon, 03 Feb 2020 08:39:52 -0000
> Nadawca: sprawa-18156@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-18156@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: urzad@nowabrzeznica.pl
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-18156@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Gmina Czastary - Odpowiedź na wniosek o informacje publiczną przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
--
Magdalena Wabnic
Inspektor ds. Rady Gminy i Oświaty
Kierownik Referatu Administracyjno - Organizacyjnego, Oświaty i Zarządzania Kryzysowego
Urząd Gminy w Czastarach
ul. Wolności 29
98-410 Czastary
tel. 62 784 31 11 wew. 17
e-mail: przew_rady@czastary.pl
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Czastary.
Dane przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych.
Masz prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych.
Więcej informacji znajdziesz na stronie www.czastary.pl w zakładce ochrona danych osobowych.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187