Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

raport o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź na państwa wniosek dot.
Raportu o stanie gminy.

Pozdrawiam

MAŁGORZATA ZADORA
Kierownik Referatu Organów Gminy Miejskiej
tel. 75 64 56 414

Treść tej wiadomości, wraz z ewentualnymi załącznikami, zawiera informacje
przeznaczone tylko dla wymienionego w niej adresata i może zawierać
informacje, które są poufne oraz prawnie chronione. Jeżeli nie są Państwo
jej adresatem, bądź otrzymali ją przez pomyłkę należy: powiadomić
niezwłocznie nadawcę poprzez odesłanie zwrotnej odpowiedzi na tę wiadomość,
usunąć wiadomość w całości, nie ujawniać, nie rozpowszechniać, nie powielać
i nie używać jej w jakikolwiek sposób w całości lub w części w jakiejkolwiek
formie.

2

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 3 lutego 2020 r. przez ŻYTNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej informuję, co następuje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy glos zabrało 2 radnych.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Nikt z mieszkańców Gminy nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie Gminy.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Nikt z mieszkańców Gminy nie wypowiadał się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Z poważaniem

Halina Woldan

Sekretarz Gminy Żytno

Wysyłanie wiadomości e-mail: odpowiedź na wniosek dot raportu przez ZELÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzień dobry,

W załączeniu do niniejszego e-maila przesyłam odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 3 lutego 2020 roku.

Z poważaniem
Renata Lodczyk
Biuro Rady Miejskiej w Zelowie

Proszę o potwierdzenie odebrania niniejszego e-maila

1

raport o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 03.02.2020 r. w
sprawie udostępnienia informacji publicznych.

--
Z poważaniem
Joanna Skoczylas
Referent ds. obsługi biura rady
Urząd Gminy Niechlów
ul.Głogowska 31
56-215 Niechlów
tel. 65 544 32 46

Administratorem Państwa Danych Osobowych jest Urząd Gminy Niechlów.
Przed podjęciem kontaktu prosimy o zapoznanie się z informacjami
zawartymi w zakładce RODO, na stronie internetowej www.niechlow.pl.
Jeśli uważa Pan/Pani, że ta wiadomość trafiła na Pańską skrzynkę omyłkowo,
prosimy ją zignorować i nie odpowiadać.

1

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 3 lutego 2020 r. przez ŻYTNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej informuję, co następuje:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy zabrało głos 2 radnych.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Nikt z mieszkańców Gminy nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Nikt z mieszkańców Gminy nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Z poważaniem

Halina Woldan

Sekretarz Gminy Żytno

odp. Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RADWANICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Radwanice, dnia 06.02.2020 r.

OrIII.1431.1.2020

Odpowiadam na wiadomość z dnia 3 lutego 2020 r. ws. udostępnienia informacji
publicznych na temat raportu o stanie gminy:

Ad. 1)
Rada Gminy w Radwanicach nie podejmowała uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ust.3
ustawy o samorządzie gminnym.

Ad. 2)

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

Ad. 3)

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej.
h) informowano o terminie sesji rady gminy, podczas której odbywała się
debata nad raportem o stanie gminy.

Ad. 4)
Radni nie zabrali głosu podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.

Ad. 5)
Mieszkańcy nie zgłosili się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o
stanie gminy

Ad. 6)
Odnośnie do ad.5 - nie było wypowiedzi mieszkańców w debacie na temat
raportu o stanie gminy.

Z poważaniem

Elżbieta Łucka

Inspektor ds. obsługi rady gminy i oświaty

<mailto:elzbieta.lucka@radwanice.pl> elzbieta.lucka@radwanice.pl

<http://www.radwanice.pl/> www.radwanice.pl

tel. +48 76 759 20 25

sign

Pomyśl o środowisku - nie drukuj tej wiadomości jeśli nie jest to konieczne.

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DŁUGOŁĘKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

/Dzień dobry,/

na podst. art. 1 i 13  ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz.
U. z 2019 r., poz. 1429) w odpowiedzi na wniosek z dnia 03.02.2020 r. w
załączeniu przesyłam skan odpowiedz.
---
Z poważaniem
Mieczysław Szynkarowski

Sekretarz Gminy
tel.71 323 02 01
sekretarz@gmina.dlugoleka.pl <mailto:sekretarz@gmina.dlugoleka.pl>
<http://www.gmina.dlugoleka.pl>
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
informuję Pana/Panią, że:

- Administratorem przetwarzanych Pana/Pani danych osobowych jest Wójt
Gminy Długołęka
- Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo
znaleźć na stronie:dlugoleka.bip.net.pl <http://dlugoleka.bip.net.pl>
W dniu 03.02.2020 o 08:04, Szynkarowski Mieczysław pisze:

1

odp. na wniosek - UG Miłkowice przez MIŁKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W załączeniu przesyłam odp. na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 3 lutego br.

--
Anna Pytlak
Urząd Gminy Miłkowice
Kierownik Referatu Organizacyjnego i Spraw Społecznych
tel. 76 8871 212 wew. 25

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dn. 03.02.2020 r. przez SULMIERZYCE (woj. łódzkie) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

dot. SSO.1431.6.2020.PT

Urząd Gminy w Sulmierzycach w załączeniu niniejszej wiadomości przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznych dot. raportu o stanie gminy.

Z poważaniem

-- Paulina Telenga --
Pomoc administracyjna w ref. Spraw Społecznych i Obywatelskich
Tel. 44 684-60-56 wew. 104

1

odp. na wniosek przez CZERNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem,

Irmina Januś

Inspektor ds. obsługi rady gminy

cid:image001.png@01D09487.922A83E0

Rada Gminy Czernica

Urząd Gminy Czernica

ul. Kolejowa 3

55 - 003 Czernica

Tel.kom. 603 402 385

3

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam Państwa.

Odpowiadając na skierowany wniosek o udostępnienie informacji publicznej,
uprzejmie informuję:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? Rada Miejska w Bierutowie nie podjęła takiej uchwały.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
W dyskusji na raportem o stanie gminy brało udział 4 radnych.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? Nie zgłosili się mieszkańcy do debaty.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? Mieszkańcy nie brali udziału w dyskusji nad raportem.

Pozdrawiam serdecznie.

Monika Raczyńska

Inspektor ds. Obsługi Rady

Urząd Miejski w Bierutowie

ul. Moniuszki 12

tel. 71/314 62-51 wew.34 fax. 71/314 64 32

Niniejsza wiadomość jest skierowana do Państwa wyłącznie w celu
korespondencji z Urzędem Miejskim w Bierutowie.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Bierutowa ( Urząd
Miejski w Bierutowie, ul. Moniuszki 12, 56-420 Bierutów ). Dane osobowe
przetwarzane są w celu realizacji ustawowych zadań gminy i nie są
udostępniane podmiotom innym niż upoważnione na podstawie przepisów prawa. W
każdej chwili przysługuje Państwu prawo do sprostowania lub usuwania danych
osobowych, do "bycia zapomnianym", do ograniczenia przetwarzania i do
przenoszenia danych oraz do sprzeciwu.

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez BIERUTÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam Państwa.

Odpowiadając na skierowany wniosek o udostępnienie informacji publicznej,
uprzejmie informuję:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? Rada Miejska w Bierutowie nie podjęła takiej uchwały.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
W dyskusji na raportem o stanie gminy brało udział 4 radnych.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? Nie zgłosili się mieszkańcy do debaty.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? Mieszkańcy nie brali udziału w dyskusji nad raportem.

Pozdrawiam serdecznie.

Monika Raczyńska

Inspektor ds. Obsługi Rady

Urząd Miejski w Bierutowie

ul. Moniuszki 12

tel. 71/314 62-51 wew.34 fax. 71/314 64 32

Niniejsza wiadomość jest skierowana do Państwa wyłącznie w celu
korespondencji z Urzędem Miejskim w Bierutowie.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Bierutowa ( Urząd
Miejski w Bierutowie, ul. Moniuszki 12, 56-420 Bierutów ). Dane osobowe
przetwarzane są w celu realizacji ustawowych zadań gminy i nie są
udostępniane podmiotom innym niż upoważnione na podstawie przepisów prawa. W
każdej chwili przysługuje Państwu prawo do sprostowania lub usuwania danych
osobowych, do "bycia zapomnianym", do ograniczenia przetwarzania i do
przenoszenia danych oraz do sprzeciwu.

odpowiedź informacja publiczna przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udzielenie informacji
publicznej.

Mariusz Majewski

Sekretarz Gminy Borów

1

gmina Bełchatów przez BEŁCHATÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

w odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej przesyłam
pismo w załączeniu.

--
*Alicja Grabska*
Koordynator Biura Rady
Biuro Rady Gminy
44 6325211 wew. 41
alicja.grabska@ugbelchatow.pl
------------------------------------------------------------------------

Urząd Gminy Bełchatów
ul. T. Kościuszki 13
97 - 400 Bełchatów

1

Odpowiedź na wniosek o informacje publiczną przez PLATERÓWKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek o informację publiczna Urząd Gminy w Platerówce 
informuje, że:

1) Rada Gminy w Platerówce nie podjęła uchwały  w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art.28 aa
ustawy o samorządzie gminnym;

2)  odpowiedź: a.

3) odpowiedź: b z tym, że komunikaty umieszczane były  także na
wszystkich tablicach ogłoszeń w gminie;

4) odpowiedź: 1 radny;

5) odpowiedź: 0

6) odpowiedź: 0

Monika Jocz

Urząd Gminy w Platerówce

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BRZEG DOLNY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

kk.1431.2.2020

W odpowiedzi na poniższe zapytania informuj że:

Ad.1. Rada nie podjęła uchwały

Ad.2. Raport napisał pracownik gminy

Ad.3. Informacje opublikowano w BIP, gazecie lokalnej

Ad.4. podczas debaty 3 radnych zabrało głos

Ad.5. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do debaty

Ad.6. Nikt

UM Brzeg Dolny

Ewa Wojtasiewicz

BR.1431.3.2020 przez ŁAGIEWNIKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Witam

W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udostepnienie informacji
publicznej.

Pozdrawiam

Aneta Tyniec

Urząd Gminy Łagiewniki

Ul. Jedności Narodowej 21

58-210 Łagiewniki

74/ 66 33 413, 74/ 89 39 316

BR.1431.2.2020 przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Witam

W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udostepnienie informacji
publicznej.

Pozdrawiam

Aneta Tyniec

Urząd Gminy Łagiewniki

Ul. Jedności Narodowej 21

58-210 Łagiewniki

74/ 66 33 413, 74/ 89 39 316

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: marlin_200206-083235-87f przez GŁOGÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

P.s.

proszę pozdrowić w moim imieniu Szymona Osowskiego - mieliśmy
przyjemność poznać się na studiach doktoranckich w Szczecinie.

--

2

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CIEPŁOWODY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień Dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznych z dnia 03.02.2020 r.

z poważaniem

Magdalena Tęsna - Pitner

--
Magdalena Tęsna - Pitner
Sekretarz Gminy Ciepłowody
tel. 74 8103 746
Urząd Gminy Ciepłowody
ul. Kolejowa 3
57-211 Ciepłowody

W dniu 2020-02-03 o 07:54, sprawa-17794@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

informacja publiczna przez KONOPNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.

----------

Z poważaniem

Mateusz Drab

Sekretarz Gminy

1

Dotyczy: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Nowa Ruda przez NOWA RUDA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Nowa Ruda, dn. 06-02-2020 FG.1431.01.2020

Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji na podstawie ustawy o
dostępie do informacji publicznej, informuję:

>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
    Odp. ad. 1) Rada Miejska w Nowej Rudzie *nie *podjęła uchwały w
sprawie szczególnych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
   Odp. ad. 2) Punkt a)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
> podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):

  Odp. ad.3) Raport o stanie gminy został zamieszczony w BIP na 7 dni
przed sesją na której podjęto uchwałę w sprawie jego przyjęcia

a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
    Odp. ad.4) W dyskusji dotyczącej raportu o stanie gminy brało
udział 5 radnych.
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
   Odp. ad.5) Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do wzięcia udziału w
debacie na temat raportu o stanie gminy.
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
   Odp. ad.6) Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na
temat raportu o stanie gminy*.*

--
Z poważaniem:

*Sebastian Dominiak*
z-ca skarbnika Miasta Nowa Ruda
Urząd Miejski w Nowej Rudzie
Wydział Finansów Gminnych
Rynek 1; 57-400 Nowa Ruda
tel. 74 872 03 14 fax. 74 872 22 68

Poprawiona informacja publiczna-Karpacz przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

RM.0004.18.2020.2                                                   
Karpacz, dnia 6 lutego 2020 r.

        W nawiązaniu do odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia
3.02.2020r. o dostęp do informacji publicznej dotyczącej raportu o
stanie gminy i udzielonej przeze mnie odpowiedzi przepraszam za błędną
informację dotyczącą pkt 1 (Rada Miejska Karpacza nie podejmowała
uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie
gminy. W związku z tym odpowiedzi na poszczególne pytania zawarte w ww.
wniosku brzmią:

ad. 1   nie

ad. 2   a

ad. 3   b

ad. 4   5 radnych

ad. 5   1 mieszkaniec

ad. 6   1 mieszkaniec.

Z poważaniem

Przewodniczący Rady Miejskiej Karpacza Tobiasz Frytz

Fwd: Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - Nowa Brzeźnica przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Urząd Gminy w Nowej Brzeźnicy

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Witam.

Dot.tematu: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

1. Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu,

2. Nad raportem pracowali poszczególni kierownicy i pracownicy wydziałów
i składali informacje do koordynatora,

3. O raporcie informowano na stronie internetowej gminy, informacji
udzielał wójt podczas spotkań z mieszkańcami,

4. 5-ciu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu,

6. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu,

7. Jak w pkt 6.

Sekretarz Gminy
Król Radosław

W dniu 04.02.2020 o 07:30, Urząd Gminy w Nowej Brzeźnicy pisze:

Gmina Czastary - Odpowiedź na wniosek o informacje publiczną przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

--
Magdalena Wabnic
Inspektor ds. Rady Gminy i Oświaty
Kierownik Referatu Administracyjno - Organizacyjnego, Oświaty i Zarządzania Kryzysowego

Urząd Gminy w Czastarach
ul. Wolności 29
98-410 Czastary
tel. 62 784 31 11 wew. 17
e-mail: przew_rady@czastary.pl

Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Czastary.
Dane przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych.
Masz prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych.
Więcej informacji znajdziesz na stronie www.czastary.pl w zakładce ochrona danych osobowych.

1