Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Odpowiedź na wniosek o u.i.p. przez Sosnowiec w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Stopka_rgb_01
Dzień dobry,
W odpowiedzi na złożony przez Państwa wniosek o udostępnienie informacji
publicznej (art. 2 i art. 10 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie
do informacji publicznej - Dz. U. z 2018 r. poz.1330, ze zm.), w załączniku
przesyłam odpowiedzi.
Pozdrawiam,
Rafał Łysy
Kierownik Biura Prasowego - Rzecznik Prasowy
Urzędu Miejskiego w Sosnowcu
Więcej o SOSNOWCU znajdziesz na www.sosnowiec.pl
Facebook : facebook.com/cimsosnowiec <http://www.facebook.com/cimsosnowiec>
__________________________________________
tel. +48 32 296 06 93
kom. 509 965 441
rafal.lysy@um.sosnowiec.pl
Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STUPSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
zgodnie z zapytaniem w trybie informacji publicznej, udzielam odpowiedzi
na pytania.
1) Nie
2)a i b
3)b
4) 1 radny
5) 0
6) 0
Pozdrawiam
Mariusz Szczechowicz
Zastępca Wójta Gminy Stupsk
tel. 531-514-096
zastepcawojta@stupsk.pl
W dniu 13.02.2020 o 10:10, Sekretariat pisze:
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
> Data: Sun, 09 Feb 2020 22:02:20 -0000
> Nadawca: sprawa-18755@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-18755@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: ugstupsk@poczta.onet.pl
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-18755@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MAŁKINIA GÓRNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na poniższy wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem,
Beata Dębkowska
Inspektor ds. obsługi Rady Gminy
tel.: 29 644 29 79
e-mail: bdebkowska@malkiniagorna.pl <mailto:bdebkowska@malkiniagorna.pl>
Urząd Gminy
ul. Przedszkolna 1
07-320 Małkinia Górna
tel.: 29 644 80 00
fax: 29 74 55 118
<http://www.malkiniagorna.pl/> http://www.malkiniagorna.pl
e-mail: <mailto:poczta@malkiniagorna.pl> poczta@malkiniagorna.pl
1
From: sprawa-18625@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18625@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-18625@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 09, 2020 10:47 PM
To: poczta@malkiniagorna.pl <mailto:poczta@malkiniagorna.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18625@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18625@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTI4NDgyNzcxLjM4MTQ1Ljc5NTY0MTYwODU0MzQ5NTQ4NjNAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8U3VuLCAwOSBGZWIgMjAyMCAyMTo0NzowNyAtMDAwMHxwb2N6dGFAbWFsa2luaWFnb3JuYS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdya>
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BOBOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
ROiSO.1431.1.2020
Bobowa, dnia 19.02.2020r.
*Sieć Obywatelska Watchdog Polska*
*Ul. Ursynowska 22/2 *
*02-605 Warszawa*
Odpowiadając na pismo z dnia 9 lutego 2020r. (data wpływu 10.02.2020r.) w
sprawie udzielenia informacji publicznej przesyłam skan pisma.
śr., 19 lut 2020 o 07:38 Urząd Miejski Bobowa <sekretariat@bobowa.pl>
napisał(a):
--
Pozdrawiam
Karolina Chmura-Urbaś
Urząd Miejski w Bobowej
tel 183514300 wew 40
1ROiSO.1431.1.2020
Bobowa, dnia 19.02.2020r.*Sieć Obywatelska Watchdog Polska*
*Ul. Ursynowska 22/2 *
*02-605 Warszawa*
Odpowiadając na pismo z dnia 9 lutego 2020r. (data wpływu 10.02.2020r.) w
sprawie udzielenia informacji publicznej przesyłam skan pisma.śr., 19 lut 2020 o 07:38 Urząd Miejski Bobowa <sekretariat@bobowa.pl>
napisał(a):>
>
> ---------- Forwarded message ---------
> Od: <sprawa-18283@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
> Date: pon., 10 lut 2020 o 15:26
> Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
> To: <um@bobowa.pl>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
> Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
> raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
> gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
> jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
> można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
> możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
> Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
> wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
> adres: sprawa-18283@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>--
Pozdrawiam
Karolina Chmura-Urbaś
Urząd Miejski w Bobowej
tel 183514300 wew 40
Odpowiedź Nr OR.1431.4.2020. przez SŁUPCA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam Państwu odpowiedź na złożony wniosek o udzielenie Informacji Publicznej.
Z poważaniem
Buśkiewicz Wojciech
Podinspektor ds. Organizacji i Funkcjonowania Urzędu
--------------------------------
Urząd Miasta w Słupcy
ul. Pułaskiego 21 62-400 Słupca
tel. 63 277 27 27 w 205
odpowiedź - informacja publiczna przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Z poważaniem
Zofia Kociołek
Urząd Miejski w Szczyrku
33 8295039
Odpowiedź na udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
Z poważaniem
Diana Stefanowska
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOŁOBRZEG w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Twoja wiadomość
Do: sekretarz@gmina.kolobrzeg.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 10.02.2020 11:10
odczytano w dniu 19.02.2020 07:33.
Odpowiedź na informację publiczną z dnia 11 lutego 2020r. przez LEWIN BRZESKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
Przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 11 lutego 2020r. o udostępnieniu
informacji publicznej.
Z poważaniem,
Mariola Kowalska
Biuro Rady
Urząd Miejski
W Lewinie Brzeskim
Tel. 77 424 66 30
Wysyłanie wiadomości e-mail: Odpow.na wniosek-raport o stanie gminy przez JASTROWIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
--
Pozdrawiam / Regards,
Renata Szewczyk
Urząd Gminy i Miasta Jastrowie
ul. Gdańska 79
64-915 Jastrowie
tel /67/265-72-15
email profilaktyka@jastrowie.pl
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):
Odpow.na wniosek-raport o stanie gminy
odp na wniosek o udostępnianie informacji publicznej przez FILIPÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W odpowiedzi na wniosek w załączeniu przesyłam plik z informacjami
--
Pozdrawiam,
Aneta Waszkiewicz
Urząd Gminy Filipów
ul. Garbaska 2
tel. 87 5696081 w. 28
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MIŁAKOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretarz@milakowo.eu.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PERZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
W odpowiedzi na Państwa wniosek uprzejmie informuję:
Pkt. 1. Radni Ne podejmowali uchwały o szczegółowych wymogach dotyczących raportu;
Pkt.2. raport przygotowany został przez pracowników Urzędu, całość prac koordynowała sekretarz;
Pkt.3. o procedurach poinformowano mieszkańców poprzez BIP –urzędu;
Pkt. 4. Podczas sesji dwóch radnych zabrało głos na temat raportu;
Pkt.5. Żaden z mieszkańców nie zgłosił chęci zabrania głosu w sprawie raportu;
Pkt. 6. Odpowiedź negatywna.
Proszę o potwierdzenie odbioru.
Weronika Urbańska
Sekretarz Gminy
____________________________________
Urząd Gminy w Perzowie
Sekretarz
63-642 Perzów 78
NIP : 6191945096 Regon : 250855200
tel. 62 7861852 fax. 62 7861509
e-mail: <mailto:barbara.grzegorek@perzow.pl> sekretarz@perzow.pl
<http://www.info-trans.pl/> http://www.perzow.pl
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych – dalej RODO − informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Perzowie jest Wójt Gminy Perzów z siedzibą 63-642 Perzów 78.
Szczegóły dotyczące zasad przetwarzania przez Urząd Gminy w Perzowie Państwa danych osobowych znajdują się na stronie <http://perzow.nowoczesnagmina.pl/?p=document&action=show&id=9454&bar_id=7852> Biuletynu Informacji Publicznej ( <http://bip.perzow.pl> http://bip.perzow.pl).
From: sprawa-19981@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-19981@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 2:51 PM
To: gmina@perzow.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19981@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTM0MjY3MTEwLjU2ODI2Ljg0MTcwMTY1MjY1ODk5MDAyMjdAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAxMCBGZWIgMjAyMCAxMzo1MToxMSAtMDAwMHxnbWluYUBwZXJ6b3cucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXww>
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez STAWISKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam, poniżej przesyłam odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Magdalena Zabielska
Urząd Miejski w Stawiskach
From: sprawa-19099@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-19099@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 9:19 AM
To: sekretariat@stawiski.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? - NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? - 0
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? - 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? - 0
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19099@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19099@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTMyMjc0NDk0LjMyMTQyLjcyNDY2NDMwNjM0MTI3MjY0OThAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAxMCBGZWIgMjAyMCAwODoxOTowNCAtMDAwMHxzZWtyZXRhcmlhdEBzdGF3aXNraS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDA%3D>
FW: Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez LESZNOWOLA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
Szanowni Państwo
Szymon Osowski
Katarzyna Batko - Tołuć
sprawa-18608@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-18608@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi o nr kanc. SPO.1431.20.2020.SZ.
Marek Walczak
Kierownik Referatu Spraw
Organizacyjnych i Pracowniczych
UG Lesznowola
wniosek informacja publiczna [OG.1431.4.2020] przez KORSZE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek.
--
Z poważaniem
Łukasz Wiśniewski
Sekretarz Gminy Korsze
Urząd Miejski w Korszach
ul. Mickiewicza 13
11-430 Korsze
tel. 89 754 00 94
www.korsze.pl
Wysyłanie wiadomości e-mail: odpowiedź na wniosek_18_2020 przez JUCHNOWIEC KOŚCIELNY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego 2020r. (ORG.1431.18.2020)
Pozdrawiam
Dorota Korpacz
Urząd Gminy Juchnowiec Kościelny
ul. Lipowa 10
16-061 Juchnowiec Kościelny
UG Biskupiec - Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BISKUPIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Działając w oparciu o art. 61 Konstytucji RP oraz ustawę z dnia 6 września 2001r o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2016 poz. 1764) w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej udzielamy informacji na poniższe pytania:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Odp. NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Odp. 2
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Odp. 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Odp. 0
Opracowała: Anna Linowiecka
Pozdrawiam
Grzegorz Witkowski – Wydział Organizacyjno-Prawny
telefon: (56) 47 47 974
e-mail: <mailto:gwitkowski@gminbiskupiec.pl> gwitkowski@gminbiskupiec.pl
_____
Urząd Gminy Biskupiec
Biskupiec, ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec
telefon (56) 47 45 057 / 058 / 059
faks (56) 47 45 289
e-mail: <mailto:ugb@gminabiskupiec.pl> ugb@gminabiskupiec.pl
<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTMzODE4ODQwLjUzODE3LjE4MzMxODA0NjM1NzAyNzk0NTk1QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMTAgRmViIDIwMjAgMTI6MzY6MjggLTAwMDB8dWdiQGdtaW5hYmlza3VwaWVjLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZ>
odpowiedz informacja publiczna przez SZREŃSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Urząd Gminy w Szreńsku
ul. Plac Kanoniczny 10
06-550 Szreńsk
tel. 236534038
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej - mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy [Sprawa#WWO.1431.00001.2020] przez ORNONTOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dokumenty: WWO.KW.00113.2020
Znak sprawy: WWO.1431.00001.2020
Rej. koresp. wych.: RPWYCH.0647.2020
Wysłane przez: Aneta Jeleniewicz
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, informuję co następuje:
Ad.1
Rada Gminy Ornontowice nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
Ad.2
Przygotowanie raportu o stanie gminy powierzono zewnętrznemu podmiotowi.
Ad.3
Lokalną społeczność o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu poinformowano przez:
- stronę internetową gminy,
- gazetę wydawaną przez samorząd.
Ad.4
Podczas debaty nad raportem o stanie gminy głos zabrał jeden radny.
Ad.5
Do zabrania głosu w debacie nad raportem o stanie gminy nie zgłosił się żaden mieszkaniec.
Ad. 6
W debacie nad raportem o stanie gminy nie wypowiedział się żaden mieszkaniec.
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
Informacja publiczna przez SOMONINO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który
wpłynął do tut. Urzędu za pośrednictwem poczty elektronicznej w dniu 10
lutego 2020 roku, przedstawiam odpowiedzi na zadane we wniosku pytania:
AD 1. Rada Gminy Somonino nie podejmowała uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
AD 2. Niezbędne informacje do raportu o stanie gminy przygotowywali
wyznaczeni pracownicy Urzędu Gminy w Somoninie oraz kierownicy jednostek
organizacyjnych. Przygotowane informacje składali do Sekretarza Gminy
(osoby odpowiedzialnej za przygotowanie raportu).
AD 3. Społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można
zabrać głos na temat treści raportu informowano na stronie internetowej
gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
AD 4. Czterech radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o
stanie gminy.
AD 5. Z mieszkańców nikt się nie zgłosił do zabrania głosu w debacie
na temat raportu o stanie gminy.
AD 6. Mieszkańcy nie wypowiadali się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.
--
Łączę wyrazy szacunku,
dr inż. Janusz Augustynowicz
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Somonino
ul. Ceynowy 21
83-314 Somonino
kom: 601-502-923
tel: (58)743-23-17
fax: (58)684-11-44
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LEŚNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 lutego 2020 r.
Z poważaniem
Urząd Miejski w Leśnicy
2
From: sprawa-18838@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-18838@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 9, 2020 11:13 PM
To: um@lesnica.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18838@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - gm. Kuźnia Raciborska przez KUŹNIA RACIBORSKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek z dnia 10.02.2020 r. o udostępnienie informacji
publicznych przesyłam następujące wyjaśnienia:
1) Radni Rady Miejskiej w Kuźni Raciborskiej nie przyjęli uchwały w
sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o
którym mowa w art. 28 aa ust. 3 ustawy o samorządzie gminnym.
2) Nad raportem pracowali kierownicy referatów oraz pracownicy na
samodzielnych stanowiskach, a także dyrektorzy jednostek organizacyjnych
Gminy, następnie składali informacje Zastępcy Burmistrza oraz
Sekretarzowi, koordynującym pracę nad dokumentem.
3) Społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać
głos na temat treści ww. raportu informowano na tablicach ogłoszeniowych
w Urzędzie Miejskim, na stronie internetowej Gminy oraz w Biuletynie
Informacji Publicznej.
4) Żaden z radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o
stanie gminy.
5) Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.
6) Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.
Z poważaniem,
Dominik Klimanek
Sekretarz, Urząd Miejski w Kuźni Raciborskiej
tel. 32 419 14 17 wewn. 115
W dniu 10.02.2020 10:22, sprawa-19411@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19411@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MIEDZIANAGÓRA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
Z poważaniem,
--
*Klaudia Misiewicz
**Podinspektor ds. obsługi rady gminy i komisji*
Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
Urząd Gminy w Miedzianej Górze
ul. Urzędnicza 18,
26-085 Miedziana Góra
41 303 16 26 wew.31
*www.miedziana-gora.pl* <https://www.miedziana-gora.pl>
<https://pl-pl.facebook.com/UG.M.Gora/>
Niniejszy e-mail oraz wszelkie załączone do niego pliki są poufne i
mogą podlegać ochronie prawnej. Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym
adresatem powyższej wiadomości nie może jej Pan/Pani ujawniać,
kopiować, dystrybuować, ani też w żaden inny sposób udostępniać lub
wykorzystywać. O błędnym zaadresowaniu wiadomości prosimy
niezwłocznie poinformować nadawcę i usunąć wiadomość.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187