Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odpowiedź na wniosek przez ZAWIDÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Zawidów, dn. 23.03.2020 r.

OK.1431.03.2020

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej złożony drogą
elektroniczną w dniu 3 lutego 2020 r. uprzejmie informuję, iż:

Ad.1. Nie.

Ad.2. A

Ad.3. A

Ad.4. 15

Ad.5. 0

Ad.6. 0

<http://www.zawidow.eu/>


Izabela Matuszczyk

Inspektor ds. obsługi kancelaryjnej organów gminy

T: +48757788282 wew.105

E: <mailto:urzad@zawidow.eu> urzad@zawidow.eu | <http://www.zawidow.eu/>
www.zawidow.eu

pl. Zwycięstwa 21/22 | 59-970 Zawidów

Urząd Miejski w Zawidowie

1

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STRYSZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Witam!

List na adres "gmina@stryszow.pl" datowany 9 lutego 2020 (22:11:26),
został przeczytany. Jeśli odpowiedź okaże się niezbędna,
gmina@stryszow.pl odpowie w najbliższym czasie.

The Bat! - automatyczna obsługa potwierdzeńReturn-Path: <el.497535acacc7c3c0bf6795b1d56bd168.1.siecobywatelska.smtp@marketing.emaillabs.net.pl>
Delivered-To: gmina@stryszow.pl
Received: from s71.hekko.net.pl
by s71.hekko.net.pl with LMTP id QLh2MRdoQV5SCTcAZrwMMA
for <gmina@stryszow.pl>; Mon, 10 Feb 2020 15:26:31 +0100
Return-path: <el.497535acacc7c3c0bf6795b1d56bd168.1.siecobywatelska.smtp@marketing.emaillabs.net.pl>
Envelope-to: gmina@stryszow.pl
Delivery-date: Mon, 10 Feb 2020 15:26:31 +0100
Received: from smtp2-87.emaillabs.net.pl ([185.70.38.12])
by s71.hekko.net.pl with esmtps (TLSv1.2:ECDHE-RSA-AES128-GCM-SHA256:128)
(Exim 4.92.3)
(envelope-from <el.497535acacc7c3c0bf6795b1d56bd168.1.siecobywatelska.smtp@marketing.emaillabs.net.pl>)
id 1j1A18-00F8oL-IJ
for gmina@stryszow.pl; Mon, 10 Feb 2020 15:26:31 +0100
Received: from smtp2-87 (smtp2-87.emaillabs.net.pl [185.70.38.12])
by smtp2-87.emaillabs.net.pl (SMTP) with ESMTP id 48GSrk2J4gzF9wDM
for <gmina@stryszow.pl>; Mon, 10 Feb 2020 14:26:30 +0000 (UTC)
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha1; c=relaxed/relaxed; d=emaillabs.net.pl;
s=emaillabs; t=1581344790; bh=QRZCmb8Phh33BYtIBrjdWsXfFgE=;
h=Subject:From:To:Reply-To:Date;
b=sIpWAvp4hXdQ1I2OQ3oxdPoL8dA8q/Tj2fwMGFVYuoFnFpNxRSpf4c8zxijOTXjql
gGxO9GgloAJ3tgvdy1amLH3JiPLiRSzUU45rqT6Mb+5iOn1t0sIgz6/5Uch8Qx7BZQ
r5Z0E2cLl/w68XPlugv7xUDEoDGBQIXsF6uIK7GA=
Received: from app-prod.watchdog.internal (localhost [127.0.0.1])
by app-prod.watchdog.internal (SMTP) with ESMTP id 793251FC5E
for <gmina@stryszow.pl>; Sun, 9 Feb 2020 22:11:26 +0100 (CET)
Content-Type: multipart/alternative;
boundary="===============6443510374728806319=="
MIME-Version: 1.0
Subject: =?utf-8?q?Mieszka=C5=84cy_i_radni_wobec_raportu_o_stanie_gminy?=

FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez TROSZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam,
poniżej przesyłam wymagane informacje.
Pozdrawiam,

Marzena Jastrzębska
Urząd Gminy w Troszynie

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? TAK

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą
odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) TAK
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej TAK
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 0

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18772@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji -- Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872

Fwd: FW: ODPOWIEDŹ przez SIECHNICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

---------- Forwarded message ---------
Od: <biuro@umsiechnice.pl>
Date: pon., 10 lut 2020 o 13:39
Subject: FW: ODPOWIEDŹ
To: <biuro@siecobywatelska.pl>

*From:* biuro@umsiechnice.pl <biuro@umsiechnice.pl>
*Sent:* Monday, February 10, 2020 12:20 PM
*To:* 'sprawa-17748@fedrowanie.siecobywatelska.pl' <
sprawa-17748@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
*Subject:* FW: ODPOWIEDŹ

*From:* biuro@umsiechnice.pl <biuro@umsiechnice.pl>
*Sent:* Monday, February 10, 2020 10:46 AM
*To:* 'sprawa-17748@fedrowanie.siecobywatelska.pl' <
sprawa-17748@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
*Subject:* ODPOWIEDŹ

*From:* sprawa-17748@fedrowanie.siecobywatelska.pl <
sprawa-17748@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
*Sent:* Monday, February 3, 2020 7:52 AM
*To:* biuro@umsiechnice.pl
*Subject:* Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-17748@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872

2

Fwd: odpowiedź na wniosek przez SĘKOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek z dnia 9 lutego 2020 r.

--
Krzysztof Matusik
Urząd Gminy Sękowa
18 3518016 w.30

1

Gmina Gościno - odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez GOŚCINO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Burmistrz Gościna w odpowiedzi na wniosek informuje, że:

ad.1: tak

ad.2:  a)

ad.3:  b) i c)

ad.4:  trzech

ad.5: 0

ad.6: 0

Z upoważnienie burmistrza

Teresa Bleczyc - sekretarz gminy

Fw: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SŁOŃSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

RG.1431.5.2020

W odpowiedzi na wniosek udzielam następujących informacji:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? – ODP. NIE.
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) – ODP. TAK
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej – ODP. TAK
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? – ODP. - 0

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? – ODP. - 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? – ODP. – 1.

Z poważaniem

Beata Sroka

sekretarz gminy Słońsk

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DĄBROWA ZIELONA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam serdecznie,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r.

Z poważaniem,

Małgorzata Surlej - Sekretarz Gminy Dąbrowa Zielona

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DĄBROWA ZIELONA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam serdecznie,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r.

Z poważaniem,

Małgorzata Surlej Sekretarz Gminy Dąbrowa Zielona

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DĄBROWA ZIELONA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam serdecznie,

W załączeniu przesyłam Państwu odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r.

Z poważaniem,

Małgorzata Surlej - Sekretarz Gminy Dąbrowa Zielona

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LELÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W załączeniu odpowiedź.

Anna Lech-Malus

Sekretariat Wójta Gminy

Urząd Gminy Lelów
Ul. Szczekocińska 18
42-235 Lelów
woj. śląskie

tel. 34 355 01 21 wew. 114
fax. 34 355 00 49
<mailto:wojt@lelow.pl> wojt@lelow.pl

<http://www.lelow.pl/> www.lelow.pl

KLAUZULA INFORMACYJNA RODO

Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – RODO /Dz.Urz. UE L 119, s.1/ informuję, iż:

1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Gmina Lelów reprezentowana przez Wójta z siedzibą 42-235 Lelów, ul. Szczekocińska 18. Można się z nim kontaktować listownie na adres Urzędu Gminy lub mailowo: wojt@lelow.pl

2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych- mgr Katarzyna Macherzyńska

e-mail: kmacherzynska.iod@gmail.com

3. Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań Urzędu Gminy - na postawie Art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ,na podstawie Art. 9 ust. 2 lit. g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 oraz z ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.

4. Odbiorcami Pani/ Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione

do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa: sądy, organy ścigania, podatkowe oraz inne podmioty publiczne, gdy wystąpią z takim żądaniem oczywiście w oparciu o stosowną podstawę prawną.

5. Państwa dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi np.: podmioty świadczące usługi informatyczne, telekomunikacyjne, pocztowe i inne, jednakże przekazanie Państwa danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Państwa praw.

6. Pani/ Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, następnie zostaną usunięte.

7. Posiada Pani/ Pan prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.

8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia

2016 r

9. Podania Państwa danych wymagają ustawy na podstawie, której działa administrator.

10. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

3

FW: odpowiedź na wniosek przez RUTKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Odpowiedź przez OSIECK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Dzień dobry.

W załączniku przesyłam odpowiedź dot. wniosku o udostępnienie informacji
publicznej- SG.1431.1.2020

--
Z poważaniem,
Teresa Nowak
inspektor ds. obsługi Rady Gminy
(25) 685 70 26 wew. 27

1

GMINA IRZĄDZE przez IRZĄDZE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Irządze 28.02.2020 r.

NR ORG.0004.03.2020

Sieć Obywatelska
Watchdog Polska

ul. Ursynowska
22/2

02-605 Warszawa

W odpowiedzi na pismo z dnia 10 lutego 2020 r., data wpływu do UG Irządze
11.02.2020 przekazuję poniżej odpowiedzi na zadane pytania:

1. NIE

2. a)

3. b)

4. 0

5. 0

6. 0


WÓJT GMINY IRZĄDZE


Jan Molenda

informacja publiczna przez WOLBROM w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

Nie przyjęli.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

4

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

0

Raport o stanie gminy przez BABIMOST w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Urząd miejski
w Babimoście informuje:

Ad. 1

Tak

Ad. 2

a)

Ad. 3

b),

Ad. 4

4

Ad. 5

0

Ad. 6

0

Sylwia Panaś
Sekretarz Gminy
Urząd Miejski w Babimoście
ul. Rynek 3
66-110 Babimost
tel.: +48 68 351 38 62
e-mail: <mailto:sekretarz@babimost.pl> sekretarz@babimost.pl
<http://www.babimost.pl/> www.babimost.pl

Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 i art. 14 RODO znajduje się pod
adresem <http://www.babimost.pl/klauzula-informacyjna>
www.babimost.pl/klauzula-informacyjna
logobeztla

1

Raport o stanie gminy przez PYSZNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

Odpowiedzi na Państwa pytania w załączniku.

--
Z poważaniem,
Paulina Mierzwa
inspektor ds. promocji gminy

Urząd Gminy w Pysznicy
ul. Wolności 322
37-403 Pysznica
tel.533 223 984, fax 15-841-00-17

Klauzula informacyjna RODO

Wiadomość przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu, do którego
jest adresowana i może zawierać informacje prawnie chronione.
Nieuprawnione wykorzystanie informacji zawartych w wiadomości e-mail
przez osobę lub podmiot nie będący jej adresatem jest zabronione
odpowiednimi przepisami prawa. Odbiorca korespondencji, który otrzymał
ją omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne zawiadomienie nadawcy drogą
elektroniczną lub telefonicznie i usunięcie tej treści z poczty
elektronicznej.

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁADZICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Witam,

Urząd Gminy Ładzice w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.

Pozdrawiam

Renata Ościk

UG Ładzice

tel 44 684 08 95 w.11

1

Odpowiedz na wniosek Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MYSZKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej poniżej
przedstawiam odpowiedzi:

*1.* Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

Rada Miasta nie podejmowała uchwały

*2.* Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź).

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

*3. *Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej

*4.* Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?

12 radnych

*5.* Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

8 mieszkańców

* 6.*Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?

5 mieszkańców

Z poważaniem
Edyta Rolka
Urząd Miasta Myszkowa
ul. Kosciuszki 26
42-300 Myszków

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MICHAŁOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłamy skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej

Urząd Miejski w Michałowie

16-050 Michałowo

ul. Białostocka 11

tel. 85 7131774, fax. 85 7131777

<http://www.michalowo.eu/> http://www.michalowo.eu

2

UG LIW odpowiedź na wniosek przez LIW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Dzień dobry !!

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o

udostępnienie informacji publicznej dotyczącej raportu o stanie gminy.

Pozdrawiam

Katarzyna Żelazowska

sekretarz gminy

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Skany w zalaczniku - Canon
Data: Tue, 3 Mar 2020 15:58:23 +0100
Nadawca: sekretarz <sekretarz@liw.pl>
Adresat: sekretarz@liw.pl

1

Odp. na wniosek - Gmina Błędów przez BŁĘDÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Dzień dobry,

w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem,
Anna Biedrzycka
Urząd Gminy w Błędowie

1

Urząd m.st. Warszawy - odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący raportu o stanie gminy - CRWIP.1083.20 przez Warszawa w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

W załączeniu przekazuję odpowiedź Urzędu m.st. Warszawy na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 lutego 2020 r. dotyczący raportu o stanie gminy.

Z poważaniem,

--
Mirosław Sokolnicki
Główny specjalista
URZĄD M.ST. WARSZAWY
Gabinet Prezydenta (GP)

Wydział Informacji Publicznej

ul. Niecała 2, pokój 9, 00-098 Warszawa
tel. +48223259211
faks +48224439965
msokolnicki@um.warszawa.pl
www.um.warszawa.pl
[cid:Syrenka1.png]

Wiadomość ta jest przeznaczona tylko dla określonych adresatów i może zawierać informacje prawnie chronione.
Zakazane jest rozpowszechnianie i przesyłanie informacji do osób nieuprawnionych do ich otrzymania.
Zabronione jest także wykorzystywanie tych informacji w celu innym niż zostały przesłane.

2