Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DĄBRÓWNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W odpowiedzi na złożony przez Państwa wniosek o udostepnienie informacji publicznej informuję, że:

Ad. 1. Rada Gminy Dąbrówno nie przyjmowała uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym.

Ad. 2.Nad raportem o stanie Gminy Dąbrówno pracowali pracownicy referatów i osoby zatrudnione na jednoosobowych stanowiskach pracy, po czym składali informację do Sekretarza Gminy.

Ad. 3. Informacja o sposobie i terminie zabrania głosu na temat treści ww. raportu została przekazana społeczności lokalnej poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej gminy i Biuletynie Informacji Publicznej urzędu, w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub Wójta oraz była rozmieszczona na tablicach ogłoszeń Urzędu Gminy w Dąbrównie.

Ad. 4. Podczas debaty głos zabrał jeden Radny.

Ad. 5. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.

Ad. 6. Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Z poważaniem,

Dorota Kędzierska

Urząd Gminy Dąbrówno

ul. Kościuszki 21

14-120 Dąbrówno

tel: (89) 647-40-87 wew. 20

odpowiedź na wniosek przez ŁOSOSINA DOLNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

W załączeniu przesyłam  odpowiedź na wniosek z dnia 09-02-2020 roku dot.
udostępnienia informacji publicznej.

Z poważaniem

Maria Sromek

insp. ds Organizacyjnych

--
*Maria Sromek*
Obsługa Sekretariatu Wójta Gminy
------------------------------------------------------------------------
Urząd Gminy Łososina Dolna
Łososina Dolna 300, 33-314
tel. +48 18 444 80 02
www.lososina.pl | ug@lososina.pl
godziny urzędowania: Pn: 8:00 - 16:00 | Wt-Pt: 7:00 - 15:00
------------------------------------------------------------------------
Zanim wydrukujesz ten e-mail pomyśl o środowisku
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
podmiotu, do którego jest zaadresowana. Wgląd w treść wiadomości
otrzymanej omyłkowo, dalsze jej przekazywanie, rozpowszechnianie lub
innego rodzaju wykorzystanie, przez osobę lub podmiot nie będący
adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją
omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie nadawcy i usunięcie jej z komputera.
RODO - Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się
w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy
<https://bip.malopolska.pl/uglososinadolna,m,305710,ochrona-danych-osobowych.html>

1

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SOŃSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

ORG.1431.4.2020

W odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej informuję, że
radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy. Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy i
składali informacje do sekretarza gminy. O możliwości zabrania głosu w
sprawie raportu informował wójt podczas spotkań z mieszkańcami. Podczas
debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 5 radnych oraz 1
osoba, która jako jedyny mieszkaniec zgłosiła się do zabrania głosu w
debacie.

Pozdrawiam

Katarzyna Ptasiewicz

Sekretarz Gminy Sońsk

Odpowiedź na wniosek z 10-02-2020 przez BRANIEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Przesyłam odpowiedź na wniosek z 10 lutego 2020 r.- dot. OR.1431.13.2020 o
udostępnienie informacji publicznej - dot. raportu o stanie gminy.

1

informacja publiczna przez TOLKMICKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Urząd Miasta i Gminy w Tolkmicku w załączeniu przesyła odpowiedź na
wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

--

______________________________________

*Pozdrawiam
Anna Komorowska
sekretariat@tolkmicko.pl

*

/URZĄD MIASTA I GMINY TOLKMICKO
82 - 340 Tolkmicko
ul. Plac Wolności 3
tel. 55 231 61 21 (w.11)
tel. 55 612 91 71 (w.11)
kom. 661 777 125 (w.11)
/

<https://tolkmicko.pl>
<https://www.tolkmicko.pl/index.php/rodo>

4

FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WĄDROŻEWIELKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Urząd Gminy Wądroże Wielkie

tel.: 76 887 43 23, fax.: 76 887 43 25

e-mail: urzad@wadrozewielkie.pl <mailto:urzad@wadrozewielkie.pl>

www.wadrozewielkie.pl

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa

Odpowiadając na poniższy Wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję, iż:

Pytanie :1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Odp.: Nie

Pytanie: 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
Odp.: a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

Pytanie: 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi).

Odp. :b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej.

Pytanie: 4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Odp.: nie zabrano głosu

Pytanie: 5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odp.: nie zgłoszono się do zabrania głosu.

Pytanie: 6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odp.: Nikt nie wypowiedział się.

Halina Sprysak

Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Wądroże Wielkie

tel.: 76 887 43 23, fax.: 76 887 43 25

www.wadrozewielkie.pl

odpowiedź przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Urząd Miasta i Gminy w Tolkmicku w załączeniu przesyła odpowiedź na
wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

--

______________________________________

*Pozdrawiam
Anna Komorowska
sekretariat@tolkmicko.pl

*

/URZĄD MIASTA I GMINY TOLKMICKO
82 - 340 Tolkmicko
ul. Plac Wolności 3
tel. 55 231 61 21 (w.11)
tel. 55 612 91 71 (w.11)
kom. 661 777 125 (w.11)
/

<https://tolkmicko.pl>
<https://www.tolkmicko.pl/index.php/rodo>

4

Odpowiedź przez KWIDZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry.

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 10 lutego 2020 roku przekazuje w załączeniu odpowiedź.

--
Z poważaniem

Katarzyna Kopeć
Rada Miejska w Kwidzynie
tel. (55) 646 4711

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WEJHEROWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10 lutego 2020 r.

Kancelaria Ogólna

Urząd Miejskie w Wejherowie

tel. 58-677-70-00

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10 lutego 2020 r.

Kancelaria Ogólna

Urząd Miejski w Wejherowie

tel. 58-677-70-00

1

Pismo, Symbol: WOR.RKS.1431.2.28.2020(3) [KWRID: 250911] przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Angelika Zwolińska-Kornaś WOR.RKS Angelika Zwolińska-Kornaś azwolinska@nowysacz.pl

Dzień dobry,

Otrzymałeś pismo w sprawie wysyłane automatycznie z systemu e-Dok.

Informacje o otrzymanym piśmie:
-------------------------------
Symbol pisma: WOR.RKS.1431.2.28.2020(3)
Data pisma: 2020-02-21
Dotyczy: odpwiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, Watchdog Polska
Osoba do kontaktu: Angelika Zwolińska-Kornaś (Inspektor)
Telefon: 583

Informacje o sprawie z której pismo zostało wysłane:
----------------------------------------------------
Symbol sprawy: WOR.RKS.1431.2.28.2020<
Dotyczy: wniosek o udostępnienie informacji publicznej, Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Symbol komórki: WOR.RKS
Nazwa komórki: Referat Kadr i Szkoleń
Osoba prowadząca sprawę: Angelika Zwolińska-Kornaś (Inspektor)
Telefon: 583

1

Udostępnienie informacji publicznej przez MSZCZONÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

W załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem

Katarzyna Tomaszewska

Inspektor

Wydział Rozwoju Gospodarczego

Urząd Miejski w Mszczonowie

tel. 46 858 28 53

Klauzula Bezpieczeństwa "Urzędu Miejskiego w Mszczonowie".
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu,
do którego jest zaadresowana i może zawierać treść o charakterze poufnym lub
zastrzeżonym. Uprzedzamy, że wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo,
dalsze jego przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju
wykorzystanie, bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim
informacje przez osobę lub podmiot nie będący jego adresatem, jest
niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ja omyłkowo, proszony
jest o niezwłoczne zawiadomienie i odesłanie jej z powrotem do nadawcy oraz
o usunięcie jej ze swojego systemu wraz z wszelkimi załącznikami.

1

Informacja publiczna 09.02.2020 - odpowiedz przez TOMICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Dzień Dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedz na zapytanie w trybie dostępu do
informacji publicznej z dnia 9 lutego 2020 r.

--
Paweł Polak
Sekretarz Gminy Tomice

Urząd Gminy w Tomicach
ul. Wadowicka 51
34-100 Tomice
NIP: 551-11-63-935
tel./fax: 33 823 35 98
e-mail: gmina@tomice.pl
------------------------------------------------------------------------
www.tomice.pl <https://tomice.pl>
Polityka prywatności <https://tomice.pl/rodo/>

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WĄSEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

 odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
09.02.2020 r., informuję:

Ad. 1

Rada Gminy Wąsewo nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28aa ustawy o
samorządzie gminnym.

Ad.2.

Został powołany Zespół w skład którego weszli pracownicy , którzy
dyskutowali o zawartości raportu a następnie poszczególni pracownicy
merytoryczni przygotowali informacje i przekazali do sekretarza
-koordynatora .

Ad. 3

Społeczność lokalną  o debacie na temat raportu informowano na stronie
internetowej gminy.

Ad.4

Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrał 1 radny.

Ad.5

Mieszkańcy nie zgłosili się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy.

Ad. 6

Mieszkańcy nie wypowiadali się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Proszę o potwierdzenie otrzymania informacji.

Z poważaniem

Barbara Trojanowska
Sekretarz Gminy
tel. 29 645 80 00 w.22

odpowiedź na wniosek o informacje publiczna przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry

Przesyłam w załączeniu odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej w spr. Raportu o stanie gminy.

Z poważaniem

--
Iwona Pawłowicz - Napieralska
Koordynator Współpracy Międzywydziałowej
Urząd Miasta i Gminy Kórnik

Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik
tel. 61-8170-411 wew. 612

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, (zwanego dalej RODO) informuje Pana/Panią, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Kórnik, reprezentowane przez Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik, Pl. Niepodległości 1 62-035 Kórnik
Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO: w celu rozpatrzenia przesłanej korespondencji.
Posiada Pan/Pani w szczególności prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania.
W sprawach związanych z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować pod adresem abi@umig.kornik.pl
W celu zapoznania się z całym obowiązkiem informacyjnym proszę odwiedzić naszą stronę: https://bip.kornik.pl/kornikm/bip/obowiazek-informacyjny-wedlug-rozporzadzenia-parlamentu-europejskiego-i-rady-(ue).html

2

odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej. przez DĄBROWA BIAŁOSTOCKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

OR.1431.11.2020

Urząd Miejski w Dąbrowie Białostockiej w załączniku przesyła odpowiedź na
wniosek o udostepnienie informacji publicznej.

Urząd Miejski w Dąbrowie Białostockiej

ul. Solidarności 1

16-200 Dąbrowa Białostocka

tel. 85 7 121 100

Obowiązek Informacyjny podmiotu przetwarzającego dane osobowe

- Administratorem zbieranych i przetwarzanych danych osobowych jest Urząd
Miejski w Dąbrowie Białostockiej, ul. Solidarności 1, 16-200 Dąbrowa
Białostocka. Może Pan/Pani skontaktować się z nami osobiście, poprzez
korespondencję tradycyjną lub telefonicznie pod numerem: 85 712-11-00

- W celu uzyskania informacji dotyczących przetwarzanych przez UM danych
osobowych może się Pan/Pani skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych
za pośrednictwem korespondencji e-mail kierowanej na adres:
iod_um_dabrowa_bialostocka@podlaskie.pl.

- Zbierane dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań
publicznych wynikających z przepisów prawa. Przetwarzanie tych danych jest
niezbędne do prawidłowego i sprawnego przebiegu zadań publicznych
realizowanych przez UM.

- W sytuacjach, gdy podanie lub przekazanie danych osobowych nie jest
konieczne, przysługuje Panu/Pani prawo odmowy podania swych danych lub prawo
niewyrażenia zgody na ich przetwarzanie (w przypadku zadań innych niż
zadania publiczne). Niepodanie przez Pana/Panią danych osobowych lub brak
zgody na ich przetwarzanie będzie skutkować brakiem możliwości realizacji
tych zadań.

- W przypadku wyrażenia przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych
osobowych, może Pan/Pani wycofać ją w dowolnym momencie. W tym celu należy
zwrócić się pisemnie do Administratora Danych.

- Pana/Pani dane osobowe będą przekazywane uprawnionym instytucjom w
szczególności na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W
usprawiedliwionych przypadkach dane te mogą być udostępnione, na podstawie
umów gwarantujących bezpieczeństwo danych osobowych, instytucjom świadczącym
usługi serwisowe, gwarancyjne oraz wsparcia merytorycznego/organizacyjnego.

- Pana/ Pani dane osobowe będziemy przetwarzać przez okres niezbędny do
zrealizowania zadania lub zadań w związku z którymi zostały zebrane. Po
zakończeniu realizacji tych zadań dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w
calach archiwalnych.

- Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści podanych danych oraz możliwość ich
uzupełnienia i aktualizowania. Ma Pan/Pani prawo żądać wstrzymania
przetwarzania lub usunięcia danych, które zebraliśmy za Pana/Pani zgodą.
Równocześnie ma Pan/Pani prawo do przeniesienia danych osobowych.

- Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w
przypadku przetwarzania zebranych danych osobowych w sposób sprzeczny z
rozporządzeniem RODO.

1

Odpowiedz na wniosek o informację publiczną - Watchdog (sprawa 19488) [Sprawa#RM-II.1431.2.2020] przez Katowice w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dokumenty: RM-II.KW-00051/20
Znak sprawy: RM-II.1431.2.2020
Rej. koresp. wych.: RKW-036957/20
Wysłane przez: Katarzyna Czyrny

--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

7

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez NIEPOŁOMICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, zarejestrowany w systemie teleinformatycznym Urzędu Miasta i Gminy w Niepołomicach w dniu 14 lutego 2020r. uprzejmie informuję:

Ad.1

Rada Miejska w Niepołomicach nie podejmowała uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

Ad2.

Za przygotowanie raportu odpowiadał Referat Promocji i Kultury UMiG. Jego pracownikom przydzielono określoną tematykę raportu. To do nich pracownicy poszczególnych referatów składali informacje. Ostateczny skład raportu i jego redakcja spoczywała na Referacie Promocji i Kultury UMiG.

Ad.3

Nie informowano o tym mieszkańców

Ad.4

Radni dyskutowali na temat raportu na sesji, która odbyła się 27 czerwca 2019 r. Głos zabrało 7 radnych. Dodatkowo jedna radna przekazała swoje uwagi po sesji na piśmie do Referatu Promocji i Kultury UMiG (odpowiedzialny za przygotowanie raportu).

Ad.5

Nie było żadnych zgłoszeń

Ad.6

Raport jest udostępniony na stronie internetowej gminy – na stronie głównej. Żaden nie wypowiedział się na jego temat.

Z poważaniem

Teresa Kuźma
Sekretarz Gminy

cid:image001.gif@01D1B4DA.80306320

Urząd Miasta i Gminy w Niepołomicach
Plac Zwycięstwa 13, 32-005 Niepołomice
T: +48 12 250 94 31
M: +48 660 539 415
W: <http://www.niepolomice.eu/> www.niepolomice.eu

P Zanim wydrukujesz tę wiadomość upewnij się, czy jest to konieczne. Puszcza będzie Ci wdzięczna.

.

2

Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez SIERPC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Urząd Gminy w Sierpcu przesyła żądane informacje,
B. Gumińska

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: SKM_C25820022112450 przez SOMPOLNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub łączami):

SKM_C25820022112450

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SKAWINA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Urząd Miasta i Gminy w Skawinie w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 09 lutego 2020 r.

Urząd Miasta i Gminy w Skawinie

Dziennik Podawczy

ul. Rynek 14, pok. 1

32-050 Skawina

Tel. +48 12 277 01 01

www.gminaskawina.pl <http://www.gminaskawina.pl/>

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez TARNÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Witam,

odpowiadając na poniższego e-maila w trybie zapisów ustawy o dostępie do informacji publicznej informuję, że:

Ad 1) – Rada Gminy Tarnów nie podjęła uchwały szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
Ad 2) odp. a
Ad 3) odp. b
Ad 4) Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 7 radnych.
Ad 5) Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu na temat raportu o stanie gminy.
Ad 6) Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Bardzo proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.

****************************************************************
Aneta Błyskal
Kierownik Referatu Spraw Organizacyjnych
Urząd Gminy Tarnów
ul. Krakowska 19
33-100 Tarnów
tel. 146880135

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SUCHY LAS w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

OG.1431.5.2020 Suchy Las, 21 lutego 2020 roku.

Szymon Osowski

Katarzyna Batko – Tołuć

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02 – 605 Warszawa

Odpowiadając na Pani wniosek z dnia 29 stycznia 2020 roku o udostępnienie informacji publicznej, udzielam odpowiedzi na zadane pytania:

Ad. 1)

Nie ma uchwały Rady w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu.

Ad. 2)

Pkt. a) - Nad raportem pracowali pracownicy Urzędu Gminy i gminnych jednostek organizacyjnych, koordynacją przekazanych materiałów zajmował się Sekretarz Gminy.

Ad. 3)

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej.
Ad. 4)

6 radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.

Ad. 5)

Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu.

Ad. 6)

Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się na temat raportu o stanie gminy.

Z poważaniem,

Justyna Krawczyk

PODMIOT UDOSTĘPNIAJĄCY INFORMACJĘ:

Wójt Gminy Suchy Las <mailto:wojt@suchylas.pl> wojt@suchylas.pl

OSOBA, KTÓRA WYTWORZYŁA INFORMACJĘ LUB ODPOWIADA ZA JEJ TREŚĆ:

Joanna Nowak j.nowak@suchylas.pl <mailto:j.nowak@suchylas.pl> ; Dorota Majchrzak d.majchrzak@suchylas.pl <mailto:d.majchrzak@suchylas.pl> ;

OSOBA, KTÓRA UDOSTĘPNIŁA INFORMACJĘ:

Justyna Krawczyk <mailto:j.krawczyk@suchylas.pl> j.krawczyk@suchylas.pl

Sprawę prowadzi:

Justyna Krawczyk

Inspektor

Archiwum Zakładowe Urzędu Gminy w Suchym Lesie

e-mail: <mailto:j.krawczyk@suchylas.pl> j.krawczyk@suchylas.pl

Tel. 61 8926 264

odp. na wniosek przez CIASNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek.

------------------------------------------

Pozdrawiam

Urszula Świercok

Urząd Gminy Ciasna

tel. 34 3572768

1