Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DĄBRÓWNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W odpowiedzi na złożony przez Państwa wniosek o udostepnienie informacji publicznej informuję, że:
Ad. 1. Rada Gminy Dąbrówno nie przyjmowała uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym.
Ad. 2.Nad raportem o stanie Gminy Dąbrówno pracowali pracownicy referatów i osoby zatrudnione na jednoosobowych stanowiskach pracy, po czym składali informację do Sekretarza Gminy.
Ad. 3. Informacja o sposobie i terminie zabrania głosu na temat treści ww. raportu została przekazana społeczności lokalnej poprzez umieszczenie jej na stronie internetowej gminy i Biuletynie Informacji Publicznej urzędu, w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub Wójta oraz była rozmieszczona na tablicach ogłoszeń Urzędu Gminy w Dąbrównie.
Ad. 4. Podczas debaty głos zabrał jeden Radny.
Ad. 5. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.
Ad. 6. Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie gminy.
Z poważaniem,
Dorota Kędzierska
Urząd Gminy Dąbrówno
ul. Kościuszki 21
14-120 Dąbrówno
tel: (89) 647-40-87 wew. 20
From: sprawa-19733@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-19733@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 1:39 PM
To: sekretariat@dabrowno.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19733@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTMzODM2NDI5LjQxNTA5Ljc5ODI2NTk5MDc0MzE4MjYwMjZAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAxMCBGZWIgMjAyMCAxMjozOToyNCAtMDAwMHxzZWtyZXRhcmlhdEBkYWJyb3duby5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDA%3D>
odpowiedź na wniosek przez ŁOSOSINA DOLNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 09-02-2020 roku dot.
udostępnienia informacji publicznej.
Z poważaniem
Maria Sromek
insp. ds Organizacyjnych
--
*Maria Sromek*
Obsługa Sekretariatu Wójta Gminy
------------------------------------------------------------------------
Urząd Gminy Łososina Dolna
Łososina Dolna 300, 33-314
tel. +48 18 444 80 02
www.lososina.pl | ug@lososina.pl
godziny urzędowania: Pn: 8:00 - 16:00 | Wt-Pt: 7:00 - 15:00
------------------------------------------------------------------------
Zanim wydrukujesz ten e-mail pomyśl o środowisku
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
podmiotu, do którego jest zaadresowana. Wgląd w treść wiadomości
otrzymanej omyłkowo, dalsze jej przekazywanie, rozpowszechnianie lub
innego rodzaju wykorzystanie, przez osobę lub podmiot nie będący
adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją
omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie nadawcy i usunięcie jej z komputera.
RODO - Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się
w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy
<https://bip.malopolska.pl/uglososinadolna,m,305710,ochrona-danych-osobowych.html>
odpowiedź na emaila dot. inf. publicznej przez SUCHA BESKIDZKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
img20200224_0001
Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SOŃSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
ORG.1431.4.2020
W odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej informuję, że
radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy. Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy i
składali informacje do sekretarza gminy. O możliwości zabrania głosu w
sprawie raportu informował wójt podczas spotkań z mieszkańcami. Podczas
debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 5 radnych oraz 1
osoba, która jako jedyny mieszkaniec zgłosiła się do zabrania głosu w
debacie.
Pozdrawiam
Katarzyna Ptasiewicz
Sekretarz Gminy Sońsk
Odpowiedź na wniosek z 10-02-2020 przez BRANIEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Przesyłam odpowiedź na wniosek z 10 lutego 2020 r.- dot. OR.1431.13.2020 o
udostępnienie informacji publicznej - dot. raportu o stanie gminy.
informacja publiczna przez TOLKMICKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Urząd Miasta i Gminy w Tolkmicku w załączeniu przesyła odpowiedź na
wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
--
______________________________________
*Pozdrawiam
Anna Komorowska
sekretariat@tolkmicko.pl
*
/URZĄD MIASTA I GMINY TOLKMICKO
82 - 340 Tolkmicko
ul. Plac Wolności 3
tel. 55 231 61 21 (w.11)
tel. 55 612 91 71 (w.11)
kom. 661 777 125 (w.11)
/
<https://tolkmicko.pl>
<https://www.tolkmicko.pl/index.php/rodo>
FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WĄDROŻEWIELKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Urząd Gminy Wądroże Wielkie
tel.: 76 887 43 23, fax.: 76 887 43 25
e-mail: urzad@wadrozewielkie.pl <mailto:urzad@wadrozewielkie.pl>
www.wadrozewielkie.pl
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
Odpowiadając na poniższy Wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję, iż:
Pytanie :1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Odp.: Nie
Pytanie: 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
Odp.: a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
Pytanie: 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi).
Odp. :b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej.
Pytanie: 4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Odp.: nie zabrano głosu
Pytanie: 5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Odp.: nie zgłoszono się do zabrania głosu.
Pytanie: 6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Odp.: Nikt nie wypowiedział się.
Halina Sprysak
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Wądroże Wielkie
tel.: 76 887 43 23, fax.: 76 887 43 25
www.wadrozewielkie.pl
From: urzad@wadrozewielkie.pl <mailto:urzad@wadrozewielkie.pl> <urzad@wadrozewielkie.pl <mailto:urzad@wadrozewielkie.pl> >
Sent: Monday, February 3, 2020 3:50 PM
To: h.sprysak@wadrozewielkie.pl <mailto:h.sprysak@wadrozewielkie.pl> ; 'Elżbieta Jedlecka' <e.jedlecka@wadrozewielkie.pl <mailto:e.jedlecka@wadrozewielkie.pl> >; Piotr Łabędzki <p.labedzki@wadrozewielkie.pl <mailto:p.labedzki@wadrozewielkie.pl> >
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Urząd Gminy Wądroże Wielkie
tel.: 76 887 43 23, fax.: 76 887 43 25
e-mail: urzad@wadrozewielkie.pl <mailto:urzad@wadrozewielkie.pl>
www.wadrozewielkie.pl
From: sprawa-17774@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-17774@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-17774@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-17774@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Monday, February 3, 2020 7:52 AM
To: urzad@wadrozewielkie.pl <mailto:urzad@wadrozewielkie.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-17774@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-17774@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MDcxMjc0NjIyLjE4OTAzLjE0MTI1MjgxMTYyMTA4ODQ3MjE0QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMDMgRmViIDIwMjAgMDY6NTI6MjYgLTAwMDB8dXJ6YWRAd2Fkcm96ZXdpZWxraWUucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRnc>
odpowiedź przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Urząd Miasta i Gminy w Tolkmicku w załączeniu przesyła odpowiedź na
wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
--
______________________________________
*Pozdrawiam
Anna Komorowska
sekretariat@tolkmicko.pl
*
/URZĄD MIASTA I GMINY TOLKMICKO
82 - 340 Tolkmicko
ul. Plac Wolności 3
tel. 55 231 61 21 (w.11)
tel. 55 612 91 71 (w.11)
kom. 661 777 125 (w.11)
/
<https://tolkmicko.pl>
<https://www.tolkmicko.pl/index.php/rodo>
Odpowiedź przez KWIDZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry.
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 10 lutego 2020 roku przekazuje w załączeniu odpowiedź.
--
Z poważaniem
Katarzyna Kopeć
Rada Miejska w Kwidzynie
tel. (55) 646 4711
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WEJHEROWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10 lutego 2020 r.
Kancelaria Ogólna
Urząd Miejskie w Wejherowie
tel. 58-677-70-00
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10 lutego 2020 r.
Kancelaria Ogólna
Urząd Miejski w Wejherowie
tel. 58-677-70-00
Pismo, Symbol: WOR.RKS.1431.2.28.2020(3) [KWRID: 250911] przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Angelika Zwolińska-Kornaś WOR.RKS Angelika Zwolińska-Kornaś azwolinska@nowysacz.pl
Dzień dobry,
Otrzymałeś pismo w sprawie wysyłane automatycznie z systemu e-Dok.
Informacje o otrzymanym piśmie:
-------------------------------
Symbol pisma: WOR.RKS.1431.2.28.2020(3)
Data pisma: 2020-02-21
Dotyczy: odpwiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, Watchdog Polska
Osoba do kontaktu: Angelika Zwolińska-Kornaś (Inspektor)
Telefon: 583
Informacje o sprawie z której pismo zostało wysłane:
----------------------------------------------------
Symbol sprawy: WOR.RKS.1431.2.28.2020<
Dotyczy: wniosek o udostępnienie informacji publicznej, Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Symbol komórki: WOR.RKS
Nazwa komórki: Referat Kadr i Szkoleń
Osoba prowadząca sprawę: Angelika Zwolińska-Kornaś (Inspektor)
Telefon: 583
Udostępnienie informacji publicznej przez MSZCZONÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
W załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem
Katarzyna Tomaszewska
Inspektor
Wydział Rozwoju Gospodarczego
Urząd Miejski w Mszczonowie
tel. 46 858 28 53
Klauzula Bezpieczeństwa "Urzędu Miejskiego w Mszczonowie".
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu,
do którego jest zaadresowana i może zawierać treść o charakterze poufnym lub
zastrzeżonym. Uprzedzamy, że wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo,
dalsze jego przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju
wykorzystanie, bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim
informacje przez osobę lub podmiot nie będący jego adresatem, jest
niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ja omyłkowo, proszony
jest o niezwłoczne zawiadomienie i odesłanie jej z powrotem do nadawcy oraz
o usunięcie jej ze swojego systemu wraz z wszelkimi załącznikami.
Informacja publiczna 09.02.2020 - odpowiedz przez TOMICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Dzień Dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedz na zapytanie w trybie dostępu do
informacji publicznej z dnia 9 lutego 2020 r.
--
Paweł Polak
Sekretarz Gminy Tomice
Urząd Gminy w Tomicach
ul. Wadowicka 51
34-100 Tomice
NIP: 551-11-63-935
tel./fax: 33 823 35 98
e-mail: gmina@tomice.pl
------------------------------------------------------------------------
www.tomice.pl <https://tomice.pl>
Polityka prywatności <https://tomice.pl/rodo/>
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WĄSEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Szanowni Państwo,
odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
09.02.2020 r., informuję:
Ad. 1
Rada Gminy Wąsewo nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28aa ustawy o
samorządzie gminnym.
Ad.2.
Został powołany Zespół w skład którego weszli pracownicy , którzy
dyskutowali o zawartości raportu a następnie poszczególni pracownicy
merytoryczni przygotowali informacje i przekazali do sekretarza
-koordynatora .
Ad. 3
Społeczność lokalną o debacie na temat raportu informowano na stronie
internetowej gminy.
Ad.4
Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrał 1 radny.
Ad.5
Mieszkańcy nie zgłosili się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy.
Ad. 6
Mieszkańcy nie wypowiadali się w debacie na temat raportu o stanie gminy.
Proszę o potwierdzenie otrzymania informacji.
Z poważaniem
Barbara Trojanowska
Sekretarz Gminy
tel. 29 645 80 00 w.22
odpowiedź na wniosek o informacje publiczna przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry
Przesyłam w załączeniu odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej w spr. Raportu o stanie gminy.
Z poważaniem
--
Iwona Pawłowicz - Napieralska
Koordynator Współpracy Międzywydziałowej
Urząd Miasta i Gminy Kórnik
Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik
tel. 61-8170-411 wew. 612
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, (zwanego dalej RODO) informuje Pana/Panią, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Kórnik, reprezentowane przez Burmistrza Miasta i Gminy Kórnik, Pl. Niepodległości 1 62-035 Kórnik
Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO: w celu rozpatrzenia przesłanej korespondencji.
Posiada Pan/Pani w szczególności prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania.
W sprawach związanych z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować pod adresem abi@umig.kornik.pl
W celu zapoznania się z całym obowiązkiem informacyjnym proszę odwiedzić naszą stronę: https://bip.kornik.pl/kornikm/bip/obowiazek-informacyjny-wedlug-rozporzadzenia-parlamentu-europejskiego-i-rady-(ue).html
odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej. przez DĄBROWA BIAŁOSTOCKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
OR.1431.11.2020
Urząd Miejski w Dąbrowie Białostockiej w załączniku przesyła odpowiedź na
wniosek o udostepnienie informacji publicznej.
Urząd Miejski w Dąbrowie Białostockiej
ul. Solidarności 1
16-200 Dąbrowa Białostocka
tel. 85 7 121 100
Obowiązek Informacyjny podmiotu przetwarzającego dane osobowe
- Administratorem zbieranych i przetwarzanych danych osobowych jest Urząd
Miejski w Dąbrowie Białostockiej, ul. Solidarności 1, 16-200 Dąbrowa
Białostocka. Może Pan/Pani skontaktować się z nami osobiście, poprzez
korespondencję tradycyjną lub telefonicznie pod numerem: 85 712-11-00
- W celu uzyskania informacji dotyczących przetwarzanych przez UM danych
osobowych może się Pan/Pani skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych
za pośrednictwem korespondencji e-mail kierowanej na adres:
iod_um_dabrowa_bialostocka@podlaskie.pl.
- Zbierane dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zadań
publicznych wynikających z przepisów prawa. Przetwarzanie tych danych jest
niezbędne do prawidłowego i sprawnego przebiegu zadań publicznych
realizowanych przez UM.
- W sytuacjach, gdy podanie lub przekazanie danych osobowych nie jest
konieczne, przysługuje Panu/Pani prawo odmowy podania swych danych lub prawo
niewyrażenia zgody na ich przetwarzanie (w przypadku zadań innych niż
zadania publiczne). Niepodanie przez Pana/Panią danych osobowych lub brak
zgody na ich przetwarzanie będzie skutkować brakiem możliwości realizacji
tych zadań.
- W przypadku wyrażenia przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych
osobowych, może Pan/Pani wycofać ją w dowolnym momencie. W tym celu należy
zwrócić się pisemnie do Administratora Danych.
- Pana/Pani dane osobowe będą przekazywane uprawnionym instytucjom w
szczególności na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W
usprawiedliwionych przypadkach dane te mogą być udostępnione, na podstawie
umów gwarantujących bezpieczeństwo danych osobowych, instytucjom świadczącym
usługi serwisowe, gwarancyjne oraz wsparcia merytorycznego/organizacyjnego.
- Pana/ Pani dane osobowe będziemy przetwarzać przez okres niezbędny do
zrealizowania zadania lub zadań w związku z którymi zostały zebrane. Po
zakończeniu realizacji tych zadań dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w
calach archiwalnych.
- Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści podanych danych oraz możliwość ich
uzupełnienia i aktualizowania. Ma Pan/Pani prawo żądać wstrzymania
przetwarzania lub usunięcia danych, które zebraliśmy za Pana/Pani zgodą.
Równocześnie ma Pan/Pani prawo do przeniesienia danych osobowych.
- Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w
przypadku przetwarzania zebranych danych osobowych w sposób sprzeczny z
rozporządzeniem RODO.
Odpowiedz na wniosek o informację publiczną - Watchdog (sprawa 19488) [Sprawa#RM-II.1431.2.2020] przez Katowice w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dokumenty: RM-II.KW-00051/20
Znak sprawy: RM-II.1431.2.2020
Rej. koresp. wych.: RKW-036957/20
Wysłane przez: Katarzyna Czyrny
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez NIEPOŁOMICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, zarejestrowany w systemie teleinformatycznym Urzędu Miasta i Gminy w Niepołomicach w dniu 14 lutego 2020r. uprzejmie informuję:
Ad.1
Rada Miejska w Niepołomicach nie podejmowała uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
Ad2.
Za przygotowanie raportu odpowiadał Referat Promocji i Kultury UMiG. Jego pracownikom przydzielono określoną tematykę raportu. To do nich pracownicy poszczególnych referatów składali informacje. Ostateczny skład raportu i jego redakcja spoczywała na Referacie Promocji i Kultury UMiG.
Ad.3
Nie informowano o tym mieszkańców
Ad.4
Radni dyskutowali na temat raportu na sesji, która odbyła się 27 czerwca 2019 r. Głos zabrało 7 radnych. Dodatkowo jedna radna przekazała swoje uwagi po sesji na piśmie do Referatu Promocji i Kultury UMiG (odpowiedzialny za przygotowanie raportu).
Ad.5
Nie było żadnych zgłoszeń
Ad.6
Raport jest udostępniony na stronie internetowej gminy – na stronie głównej. Żaden nie wypowiedział się na jego temat.
Z poważaniem
Teresa Kuźma
Sekretarz Gminy
cid:image001.gif@01D1B4DA.80306320
Urząd Miasta i Gminy w Niepołomicach
Plac Zwycięstwa 13, 32-005 Niepołomice
T: +48 12 250 94 31
M: +48 660 539 415
W: <http://www.niepolomice.eu/> www.niepolomice.eu
P Zanim wydrukujesz tę wiadomość upewnij się, czy jest to konieczne. Puszcza będzie Ci wdzięczna.
.
2
From: Urząd Miasta i Gminy Niepołomice [mailto:magistrat@niepolomice.eu]
Sent: Tuesday, February 11, 2020 11:27 AM
To: teresa.kuzma@niepolomice.eu
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
From: sprawa-18376@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-18376@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 9, 2020 10:07 PM
To: magistrat@niepolomice.eu
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18376@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTI4MjQxNDk3LjgyNzAuMTE2MzY0MjkyMjAxOTQ4MDA3NTRAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8U3VuLCAwOSBGZWIgMjAyMCAyMTowNjo1NCAtMDAwMHxtYWdpc3RyYXRAbmllcG9sb21pY2UuZXV8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXww>
Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez SIERPC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Urząd Gminy w Sierpcu przesyła żądane informacje,
B. Gumińska
Wysyłanie wiadomości e-mail: SKM_C25820022112450 przez SOMPOLNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub łączami):
SKM_C25820022112450
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SKAWINA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Urząd Miasta i Gminy w Skawinie w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 09 lutego 2020 r.
Urząd Miasta i Gminy w Skawinie
Dziennik Podawczy
ul. Rynek 14, pok. 1
32-050 Skawina
Tel. +48 12 277 01 01
www.gminaskawina.pl <http://www.gminaskawina.pl/>
1
From: sprawa-18412@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-18412@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 09, 2020 10:11 PM
To: urzad@um.skawina.net
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18412@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18412@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTI4MjY3MjYzLjgyNjEuOTMyNzA0NDI4MzI5NjM2OTE4NUBmZWRyb3dhbmllLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5wbHxTdW4sIDA5IEZlYiAyMDIwIDIxOjExOjEyIC0wMDAwfHVyemFkQHVtLnNrYXdpbmEubmV0fDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MA%3D%3D>
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez TARNÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Witam,
odpowiadając na poniższego e-maila w trybie zapisów ustawy o dostępie do informacji publicznej informuję, że:
Ad 1) – Rada Gminy Tarnów nie podjęła uchwały szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
Ad 2) odp. a
Ad 3) odp. b
Ad 4) Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 7 radnych.
Ad 5) Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu na temat raportu o stanie gminy.
Ad 6) Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie gminy.
Bardzo proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.
****************************************************************
Aneta Błyskal
Kierownik Referatu Spraw Organizacyjnych
Urząd Gminy Tarnów
ul. Krakowska 19
33-100 Tarnów
tel. 146880135
From: Sekretariat Urzędu Gminy Tarnow
Sent: Monday, February 10, 2020 3:35 PM
To: Aneta Błyskal
Subject: Fw: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy***********************************************
Sekretariat Urzędu Gminy Tarnów
Monika Myszona
tel. 14 688 01 72From: sprawa-18431@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Sunday, February 9, 2020 10:12 PM
To: urzad@gmina.tarnow.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminyNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18431@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SUCHY LAS w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
OG.1431.5.2020 Suchy Las, 21 lutego 2020 roku.
Szymon Osowski
Katarzyna Batko – Tołuć
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02 – 605 Warszawa
Odpowiadając na Pani wniosek z dnia 29 stycznia 2020 roku o udostępnienie informacji publicznej, udzielam odpowiedzi na zadane pytania:
Ad. 1)
Nie ma uchwały Rady w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu.
Ad. 2)
Pkt. a) - Nad raportem pracowali pracownicy Urzędu Gminy i gminnych jednostek organizacyjnych, koordynacją przekazanych materiałów zajmował się Sekretarz Gminy.
Ad. 3)
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej.
Ad. 4)
6 radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.
Ad. 5)
Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu.
Ad. 6)
Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się na temat raportu o stanie gminy.
Z poważaniem,
Justyna Krawczyk
PODMIOT UDOSTĘPNIAJĄCY INFORMACJĘ:
Wójt Gminy Suchy Las <mailto:wojt@suchylas.pl> wojt@suchylas.pl
OSOBA, KTÓRA WYTWORZYŁA INFORMACJĘ LUB ODPOWIADA ZA JEJ TREŚĆ:
Joanna Nowak j.nowak@suchylas.pl <mailto:j.nowak@suchylas.pl> ; Dorota Majchrzak d.majchrzak@suchylas.pl <mailto:d.majchrzak@suchylas.pl> ;
OSOBA, KTÓRA UDOSTĘPNIŁA INFORMACJĘ:
Justyna Krawczyk <mailto:j.krawczyk@suchylas.pl> j.krawczyk@suchylas.pl
Sprawę prowadzi:
Justyna Krawczyk
Inspektor
Archiwum Zakładowe Urzędu Gminy w Suchym Lesie
e-mail: <mailto:j.krawczyk@suchylas.pl> j.krawczyk@suchylas.pl
Tel. 61 8926 264
From: sprawa-20022@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-20022@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-20022@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-20022@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Monday, February 10, 2020 3:00 PM
To: j.nowak@suchylas.pl <mailto:j.nowak@suchylas.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-20022@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-20022@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTM0MzIwOTYxLjUzODE3LjM3MTc1MzIyNDYzOTQ3MTUwMjhAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAxMCBGZWIgMjAyMCAxNDowMDowOSAtMDAwMHxqLm5vd2FrQHN1Y2h5bGFzLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8M>
odp. na wniosek przez CIASNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek.
------------------------------------------
Pozdrawiam
Urszula Świercok
Urząd Gminy Ciasna
tel. 34 3572768
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187