Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień Dobry !

W odpowiedzi na wniosek uprzejmie informuję ze :

1. Rada Gminy Majdan Królewski nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

2. Nad Raportem pracowali wszyscy kierownicy referatów oraz samodzielne stanowiska pracy w Urzędzie Gminy i składali informacje do Sekretarza Gminy, która zajęła się opracowaniem raportu.

3. Poinformowano mieszkańców poprzez umieszczenie na stronie internetowej , kiedy odbędzie się debata i poinformowano mieszkańców o możliwości zabrania głosu na temat treści raportu. Informacja została również wywieszona na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy.

4. Raport został dokładnie przeanalizowany na posiedzeniu Komisji Rewizyjnej Rady Gminy.

5. Po przedstawieniu raportu przez Wójt a Gminy, Radzie Gminy w debacie nad raportem głos zabrał 1 radny.

6. Mieszańcy nie wypowiadali się na temat raportu.

Z poważaniem

Janina Wójtowicz

Urząd Gminy

Majdan Królewski

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Konin w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,
w załączeniu przekazuję odpowiedź Sekretarza Miasta na Państwa wniosek.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania odpowiedzi.
Z poważaniem
Katarzyna Łubik
Biuro Prezydenta Miasta Konina
(See attached file: odpowiedź na wniosek.doc)(See attached file:
odpowiedz na wniosek.doc.xades)

1

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

W dniu 13.02.2020 o 11:21, gmina@zator.pl pisze:

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej  poniżej 
przedstawiam  odpowiedzi na pytania  dotyczące raportu o stanie  gminy 
w Gminie Zator:

> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
*     Odpowiedź : NIE *
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> *a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) **
> **b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem*
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> *b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej**
> **h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny
> sposób. Prosimy o opisanie w jaki.*
>
*    Informacje na tablicach ogłoszeń. *

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

*Odpowiedź:  7 radnych*

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

*Odpowiedź:  0 mieszkańców
*

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

*Odpowiedź:  0 mieszkańców*

--
Pozdrawiam

Marta Fabin
Inspektor

URZĄD MIEJSKI
Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
32-640 ZATOR
tel. 033-8412-215 wew.29
fax. 033-8410-206
radamiejska@zator.pl
NIP: 549-12-43-618

19781 przez MAŁOGOSZCZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

--
Pozdrawiam
________________________________
Urząd Miasta i Gminy Małogoszcz
ul. Jaszowskiego 3A
28-366 Małogoszcz

tel. (041) 38 60 135
e-mail: malogoszcz@eobip.pl

1

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BOĆKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

*Szanowni Państwo,*

W nawiązaniu do wniosku o udostępnienie informacji publicznej, złożonego
przez Państwa stowarzyszenie, w dniu 10 lutego 2020 r. - w sprawie
raportu o stanie gminy, udzielamy Państwu odpowiedzi na Wasze zapytania.

1.Rada nie przyjmowała uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy za 2018 rok, o którym mowa w art. 28
aa ustawy o samorządzie gminnym.

2.W przygotowaniu raportu uczestniczyli pracownicy Urzędu Gminy Boćki
merytorycznie odpowiedzialni za poszczególne zagadnienia, ze wszystkich
referatów. Składali oni opracowane wg. wcześniejszych wskazówek
informacje do koordynatora, którym był sekretarz gminy. Sekretarz był
odpowiedzialny za stworzenie ostatecznej zbiorczej wersji „Raportu o
stanie Gminy”

3.O możliwości i procedurze zabrania głosu przez mieszkańców gminy
informowano poprzez stronę internetową gminy Boćki i Biuletyn Informacji
Publicznej.

4.Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy zabrało głos 4 radnych.

5.Do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy zgłosiło
się 4 mieszkańców gminy.

6.W debacie na temat raportu o stanie gminy wypowiedziało się 4
mieszkańców gminy i 4 radnych czyli w sumie 8-miu mieszkańców.

--
Pozdrawiam i łączę wyrazy szacunku
Walenty Korycki

Sekretarz Gminy
Urząd Gminy w Boćkach, ul. Plac Armii Krajowej 3
17-111 Boćki
tel. (85)731 96 14, e-mail: w.korycki@gminabocki.pl

Odpowiedź informację publiczną przez STRZAŁKOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Przesyłam odpowiedz na emaila z dnia 10 lutego 2020 r. dotyczącego
przekazania informacji publicznej w nt. " Mieszkańcy i radni wobec raportu
o stanie gminy". Z poważaniem .Z.Skudzawski

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - informacja publiczna 1431.5.2020 Gmina Strachówka przez STRACHÓWKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznych z 10
lutego 2020 r. informuję, iż:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? *
*

*NIE*

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. _sekretarza_) *

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*

http://strachowka.com.pl/index.php/component/content/article/2279

http://www.strachowka.4bip.pl/index.php?job=wiad&idg=5&id=142&x=15&y=98&n_id=281

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

*Radni nie zabierali głosu podczas debaty.*

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

*Mieszkańcy nie zgłosili się.*

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

*Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.*

**Z poważaniem,

Joanna Jaszczur
Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Strachówka
ul C. K. Norwida 6
05-282 Strachówka
tel. 25/756-28-31
fax 25/756-28-29
www.strachowka.com.pl

Odpowiedź na informację publiczną - Kańczuga przez KAŃCZUGA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Anna Wójcik

Kierownik Referatu Organizacyjnego

Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze
ul. M. Konopnickiej 2
37-220 Kańczuga
tel. 016 642 31 42 wew. 31
fax. 016 642 66 30

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych "RODO"), informujemy, iż Administratorem
Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta i Gminy w
Kańczudze (dalej: Urząd) jest Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze, z siedzibą
przy ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga w imieniu którego obowiązki
pełni Burmistrz. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu, a
także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować
się Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pomocą adresu
<mailto:iod@kanczuga.pl> iod@kanczuga.pl

Więcej szczegółów na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy w Kańczudze
<http://www.kanczuga.pl/> www.kanczuga.pl w zakładce "dla mieszkańca -
ochrona danych osobowych" oraz na stronie BIP urzędu Miasta i Gminy w
Kańczudze <http://www.kanczuga.biuletyn.net/> www.kanczuga.biuletyn.net w
zakładce RODO

2

Odpowiedź na wniosek - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OLKUSZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

*OP.1431.12.2020*

**

*Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 *

*02-605 Warszawa*

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
dot. raportu o stanie gminy informujemy co następuje:

Ad 1) Radni Gminy Olkusz nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
ustawy o samorządzie gminnym.

Ad 2) odpowiedź:

_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) _

Ad 3) odpowiedź:
_b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej_

Ad 4) Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy zabrało głos 10
radnych.

Ad 5) Do zabrania głosu w debacie nie zgłosił się żaden mieszkaniec.

Ad 6) Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie na temat raportu
o stanie gminy.

Informacja:
Michał Latos, Biuro Promocji i Informacji Publicznej, Urząd Miasta i
Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz, pok. 310, tel. 32 626 01 60

Informację udostępnił:

Maciej Kaliś, Biuro Promocji i Informacji Publicznej, Urząd Miasta i
Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz, pok. 312, tel. 32 626 01 62

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PRZASNYSZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Witam.

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznych
poniżej przedstawiam informacje objęte wnioskiem.

*1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?*

Rada Miejska w Przasnyszu nie podjęła takiej uchwały.

*2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)*
_*a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) *_
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

*3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):*
a) nie informowano o tym mieszkańców
_*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

*4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?*

Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało trzech Radnych.

*5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?*

Żaden mieszkaniec nie zgłosił zamiaru zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy.

*6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?*

Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.

Z wyrazami szacunku
Jarosław Szmulski
Sekretarz Miasta Przasnysz

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Sun, 09 Feb 2020 21:54:37 -0000
Nadawca: sprawa-18690@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-18690@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: umprzas@przasnysz.um.gov.pl

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-18690@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Gmina Pielgrzymka przez PIELGRZYMKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry.

Przesyłam pismo w załączeniu.

Z poważaniem

Emilia Włodarczyk

Urząd Gminy Pielgrzymka

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOLNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu – podpisana elektronicznie odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Gmina Miasta Głowno przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Dzień dobry,

w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, przesyłam
poniżej odpowiedzi na poszczególne pytania.

*1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?*

Radni Rady Miejskiej w Głownie nie przyjęli uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
**

*2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)*
_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) _
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

*3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):*
a) nie informowano o tym mieszkańców
_b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
_f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd_
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

*4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?*

Podczas debaty na temat raportu wypowiedziało się dwóch radnych. *
*

*5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?*

Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy.
**

*6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?*

Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.
**

--
Rafał Jaśkowski
kierownik
Referat Promocji i Komunikacji Społecznej

tel/fax. (42) 719 11 51 w. 213
e-mail: rjaskowski@glowno.pl

Urząd Miejski w Głownie
ul. Młynarska 15
95-015 Głowno
www.glowno.pl

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Głownie jest Burmistrz Głowna z siedzibą w Głownie przy ul. Młynarskiej 15, 95-015 Głowno
tel./fax: +48 (42) 719-11-51, e-mail: sekretariat@glowno.pl Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePuap: /UMGlowno/skrytka
Szczegółowe informacje pod adresem: http://glowno.bip.net.pl, w zakładce Ochrona danych osobowych

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - ODPOWIEDŹ przez USTRONIE MORSKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

ORG.1431.4.2020.ORII

Dzień dobry, poniżej przesyłam odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku o udostępnienie informacji publicznej:

Ad.1. NIE

Ad.2. a)

Ad.3. b)

Ad.4. 0

Ad.5. 1

Ad.6. 1

Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Pozdrawiam

Katarzyna Czesmak

Urząd Gminy Ustronie Morskie

dotyczy udostępnienia informacji publicznej przez RUDA MALENIECKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Witam Państwa bardzo serdecznie
w załączeniu przesyłam informację publiczną na temat raportu o stanie
gminy. Pozdrawiam. M.Banasik

--
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) z dn. 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych (RODO) informujemy, że Administratorem Państwa danych jest Urząd
Gminy w Rudzie Malenieckiej. Klauzula informacyjna znajduje się na
stronie http://www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl/zalacznik/id/6020
oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Administratora".

1

Odpowiedź Urzędu Gminy Bochnia na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BOCHNIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzień dobry,

Poniżej przekazuję odpowiedź Urzędu Gminy Bochnia na przedmiotowy wniosek:

Ad.1. Nie

Ad.2. a

Ad.3. b

Ad. 4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy, głos zabrało trzech Radnych Rady Gminy Bochnia

Ad.5. Do Przewodniczącego Rady Gminy Bochnia nie wpłynęło żadne zgłoszenie w kwestii chęci wzięcia udziału mieszkańców w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Ad.6. W debacie na temat raportu o stanie gminy nie wypowiedział się żaden mieszkaniec.

Z poważaniem:

Agnieszka Trzaska

Sekretarz Gminy Bochnia

Urząd Gminy Bochnia

ul. Kazimierza Wielkiego 26
32-700 Bochnia

informacja publiczna dot. raportu o stanie gminy przez GRZEGORZEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 11 lutego 2020 r.
o udostępnienie informacji publicznych dotyczących
raportu o stanie gminy.

Z poważaniem

Beata Antkiewicz
Inspektor Urzędu Gminy w Grzegorzewie

--
Urząd Gminy Grzegorzew
Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1
62-640 Grzegorzew
Tel. 63 27 18 255, fax. 63 27 18 222
e-mail: grzegw@grzegorzew.pl
Strona Internetowa Gminy
www.grzegorzew.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
www.bip.grzegorzew.pl

----

Administratorem Państwa Danych Osobowych, jest Wójt Gminy Grzegorzew w siedzibie Urzędu Gminy w Grzegorzewie,
Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1, 62-640 Grzegorzew. Klauzula informacyjna znajduje się pod adresem http://bip.grzegorzew.pl/?a=3148
Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej adresatem i może zawierać informacje poufne.
Niedozwolone jest przeglądanie, przesyłanie i rozpowszechnianie bądź w inny sposób wykorzystanie tej informacji.
Zabronione jest podejmowanie działań na jej podstawie, przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat.
Jeżeli Państwo otrzymacie taką informację przez pomyłkę, to prosimy, o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera.

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WAPNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień Dobry

odpowiadając na pytania informuję, że:

1) Radni Gminy Wapno nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.

2) Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy i składali informacje
do koordynatora (Sekretarza), którzy ujął wszystko w całość.

3) Raport był zamieszczony na stronie Biuletynu Informacji Publicznej
Gminy Wapno.

4) 0 Radnych

5) 0 Mieszkańców

6) 0 Mieszkańców

Z poważaniem

Marika Kosmowska

W dniu 2020-02-10 o 15:04, sprawa-20040@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
*Urząd Gminy Wapno*
*ul. Solna 1/3*
*62-120 Wapno*
tel. +48 67-2611-459
fax. +48 67-2611-019
www.wapno.pl

Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Wapno, ul.
Solna 1/3, 62-120 Wapno, tel. 67 26 11 459, wapno@wokiss.pl.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia
z Państwem korespondencji oraz w celu, dla którego zostały nam
udostępnione. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania
Państwa danych osobowych oraz przysługujących Państwu prawach
z tym związanych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji
Publicznej Gminy Wapno pod
adresem:http://bip.wapno.pl/content.php?cms_id=3111||m=121

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DOMASZOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Twoja wiadomość

Do: ug@domaszowice.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-13 10:00

odczytano w dniu 2020-02-13 11:56.

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KROTOSZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Szanowni Państwo,

w nawiązaniu do złożonego w dniu 10 lutego br. wniosku o udostępnienie
informacji publicznej w załączeniu przesyłamy odpowiedź.

--

/Z poważaniem/
/
/
/Wydział Ogólno-Organizacyjny/

Urząd Miejski w Krotoszynie
ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn
tel. +48 62 725 42 01

www.krotoszyn.pl <http://krotoszyn.pl/>

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MALCZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 3
lutego 2020 r. w załączeniu przesyłam informacje:

1) Rada Gminy Malczyce nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

2) Nad raportem o stanie gminy pracowało kilku pracowników urzędu gminy,
przekazywali oni nformacje wyznaczonemu pracownikowi,który opracował
raport w formie graficznej.

3) Nie informowano społeczności lokalnej o tym kiedy i w jaki sposób
można zabrać głos na temat treści raportu.

4) Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy nikt z radnych nie
zabrał głosu.

5) Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.

6) Nikt z mieszkańców nie wypowiadał się w w/w debacie.

Z poważaniem

--

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - Gmina Ustrzyki Dolne przez USTRZYKI DOLNE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 r. nt. “Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy” informuję jak niżej:
Ad. 1) Rada Miejska w Ustrzykach Dolnych nie przyjęła uchwały o której mowa w art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym;
Ad. 2) a;
Ad. 3) b, f;
Ad. 4) Podczas debaty głos zabrał jeden radny;
Ad. 5) Nie wpłynęło zgłoszenie żadnego mieszkańca;
Ad. 6) Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się podczas debaty.
Z poważaniem
Karol Lenard
Koordynator ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi
k.lenard@ustrzyki-dolne.pl
13 460 80 09, 880 916 340
Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych
ul. Mikołaja Kopernika 1
38-700 Ustrzyki Dolne

FW: ***SPAM*** Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STARA BIAŁA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, zawarty we wiadomości e-mail z dnia 9 stycznia 2020 r. dot. raportu o stanie Gminy Stara Biała uprzejmie informuję, że:

Ad 1).

Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Odpowiedź: Nie

Ad 2).

Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź):

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza),

b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem,

c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji,

d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami,

e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi,

f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

Ad 3).

Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):

a) nie informowano o tym mieszkańców,

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,

c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd

d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej,

e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta,

f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,

g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami,

h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

Ad 4).

Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Odpowiedź: 2

Ad 5).

Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odpowiedź: 0

Ad 6).

Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odpowiedź: 0

Biała, dn. 13.02.2020 r.

SO.1431.10.2020

Z poważaniem

z up. Wójta

Monika Lisicka

Sekretarz Gminy Stara Biała

Realizując obowiązek wynikający z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) uprzejmie informuję:

1. Podmiot udostępniający informację: Wójt Gminy Stara Biała.

2. Tożsamość osoby, która wytworzyła informację i odpowiada za jej treść: Małgorzata Bornińska Samodzielne stanowisko pracy ds. obsługi rady i promocji gminy;

3. Tożsamość osoby, która udostępniła informację: Adrian Portalski Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Starej Białej.

4. Data udostępnienia: 13.02.2020 r.

----------------------------------------------------------------------------------------

Adrian Portalski
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
tel. 24 366-87-23, fax 24 365-61-65
<mailto:a.portalski@starabiala.pl> a.portalski@starabiala.pl
<http://www.starabiala.pl/> www.starabiala.pl

2

odpowiedz przez ALEKSANDRÓW KUJAWSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie dot. Raportu końcowego. Wcześniej niepełna odpowiedź była przesłana w dniu 2020-02-04 14:20.
W razie pytań proszę o kontakt.

Aneta Thiede
Wydział Promocji, Kultury i Sportu
Urząd Miejski w Aleksandrowie Kujawskim
tel. 54 282 68 30

Treść tej wiadomości, w tym załączniki, przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treści objęte tajemnicą handlową oraz inne treści o charakterze poufnym lub zastrzeżonym oraz chronione przed ujawnieniem i rozpowszechnianiem. Wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę lub podmiot nie będący jego adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie nadawcy, odesłanie jej z powrotem wraz z załącznikami i usuniecie tego materiału z komputera oraz innych nośników danych.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO), informujemy, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Aleksandrowie Kujawskim, reprezentowany przez Burmistrza Miasta ul. Słowackiego 8, 87-700 Aleksandrów Kujawski, tel.: 54 282 68 20, e-mail: um@aleksandrowkujawski.pl
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez email: iodo@aleksandrowkujawski. w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych wynikającego z z ustawowych zadań gminy jak również realizacji zadań zleconych z zakresu administracji publicznej.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów (operatorzy pocztowi, usługi IT).
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą u Administratora.
6. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przepisy prawa nie stanowią inaczej.
7. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem jest obligatoryjne.
9. Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza teren Unii Europejskiej.
10. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.

1