Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GOSTYŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

O.1431.3.2020

Szymon Osowski
Katarzyna Batko-Tołuć
Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Szanowni Państwo,
w nawiązaniu do wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10
lutego 2020 r. w załączniku przesyłam odpowiedź.
Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.
Z poważaniem
--
//Ewa Dąbrowska-Gulcz //
//inspektor ochrony danych
Urząd Miejski w Gostyniu
tel. 65 5752113/
__________________________________________________/
Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Gostynia, dane osobowe
będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
prowadzenia korespondencji.
Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest w Biuletynie Informacji
Publicznej <https://biuletyn.gostyn.pl/artykul/297/10042/dane-osobowe>

2

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DOBRA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

z poważaniem

Alina Pawłowska

1

informacja publiczna przez WOJASZÓWKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

/SG.1431.3.2020/

*/Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa/*

/Na podstawie art. 4 ust. 1 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej (Dz.U. z 2018 r. poz. 1330) w związku z wnioskiem
z dnia 10 lutego 2020 r., udzielaminformacji publicznej w przedmiocie
następujących pytań:/

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? */– nie;/*

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*/_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
_/*b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
*/_b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
_/*c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? */– 0;/*

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?*/– 0;/*

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?*/– 0;/*

/
Z poważaniem
Iwona Stefanik
sekretarz Gminy

/

///KLAUZULA INFORMACYJNA///

/Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz.Urz. UE L Nr
119/1), zwane dalej RODO informuję, iż://
1)////administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy
Wojaszówka z siedzibą w Wojaszówce, Wojaszówka 115, 38-471 Wojaszówka,
2)////inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy w Wojaszówcejest Pan
Patryk Filip, dane kontaktowe: iod@wojaszowka.pl <mailto:iod@wojaszowka.pl>,
3)////Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą //na podstawie art. 4
ust. 1 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej
(Dz.U. z 2016 r. poz. 1764 z późn. zm.)//,///

/4)////Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym
przepisami prawa, zgodnie z przepisami archiwalnymi tj. Rozporządzeniem
Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. 2011
nr 14 poz. 67) o ile przepisy szczegółowe nie określają innego terminu
przechowywania,///

/5)////posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do
danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo
do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie
danych osobowych.///

/Aby skorzystać z powyższych uprawnień należy: przesłać stosowne pismo
na adres: Urząd Gminy w Wojaszówce, Wojaszówka 115, 38-471 Wojaszówka
lub skorzystać z platformy e-PUAP,///

/6)////ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy
uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO.///

Odpowiedź na wniosek w trybie dostępu do informacji publicznej RGW.1431.3.2020.MM przez WOLANÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek  w trybie dostępu do
informacji publicznej z dnia 10.02.2020 roku  w temacie: Mieszkańcy i
radni wobec raportu o stanie gminy.

Z poważaniem

--
Monika Musiałek
Urząd Gminy Wolanów
Biuro Rady Gminy
tel. 483803636

1

dot. odpowiedz na informacje publiczną przez Świętochłowice w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo

W odpowiedzi na przesłany droga elektroniczna do tut Urzędu w dniu 10
lutego 2020 roku wniosek o udostępnienie informacji publicznej
przekazuje w załączeniu odpowiedź.
--
/Z wyrazami szacunku,

*Grzegorz Garstka*
Pomoc administracyjna/ Wydział Organizacyjny
Tel. +48 32 3491-848/

<http://www.swietochlowice.pl/um-rodo.html>

1

FW: odpowiedź przez SANDOMIERZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie publiczne z dnia 10 lutego
2020 r.

Z poważaniem,

Monika Brzeska

Kadry i obsługa Rady Gminy

Urząd Gminy Smętowo Graniczne

ul. Dworcowa 10

83 -230 Smętowo Graniczne

tel. 58 56 19 033 wew. 17

fax 58 56 19 520

Niniejszym wskazuje się, że wiadomość e-mail lub jej załączniki, skierowana
do Urzędu Gminy Smętowo Graniczne mogą zawierać dane osobowe w rozumieniu
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: RODO). Z uwagi na
powyższe, na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuje się, że
administratorem tych danych osobowych jest Wójt Gminy z siedzibą w Smętowie
Granicznym, ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne, tel. 58-561-90-33,
e-mail: <mailto:wojt@smetowograniczne.pl> wojt@smetowograniczne.pl".

ZASADA POUFNOŚCI: Niniejsza wiadomość, w tym załącznik(i), jest przeznaczona
wyłącznie do użytku adresata (ów) i może zawierać zastrzeżone, poufne lub
uprzywilejowane informacje. Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą, wszelkie
użycie, kopiowanie, ujawnianie, rozpowszechnianie lub podejmowanie
jakichkolwiek działań w oparciu o te informacje jest surowo zabronione.
Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą, natychmiast powiadom o tym nadawcę,
usuń tę wiadomość i zniszcz wszystkie jej kopie.

POLITYKA PRYWATNOŚCI: Urząd Gminy w Smętowie Granicznym jest zobowiązany do
przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych. Aby uzyskać więcej
informacji na temat przetwarzania danych, wejdź na stronę:
<http://bip.ugsmetowograniczne.nv.pl/Article/id,842.html>
http://bip.ugsmetowograniczne.nv.pl/Article/id,842.html lub skontaktuj się z
Inspektorem Ochrony Danych: <mailto:iod@smetowograniczne.pl>
iod@smetowograniczne.pl "

przesłano odpowiedź na błędny adres
2

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŻYWIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,
w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej, niniejszym udzielam następujących odpowiedzi :
Ad. 1: nie;
Ad. 2: d;
Ad. 3: g;
Ad. 4: 0;
Ad. 5: 0;
Ad. 6: 0.

Z poważaniem
Małgorzata Sanetra
Sekretarz Miasta Żywca

Informacja o Administratorze danych osobowych:
Administratorem jest Miasto Żywiec - Urząd Miejski w Żywcu reprezentowane przez Burmistrza Miasta Żywca z siedzibą w Żywcu, Rynek 2, 34-300 Żywiec Urząd Miejski w Żywcu jest aparatem pomocniczym zapewniającym obsługę:
1)Burmistrzowi Miasta Żywca jako organowi administracji publicznej oraz jako organowi wykonawczemu Gminy Żywiec; 2)Radzie Miejskiej w Żywcu jako organowi uchwałodawczemu Gminy Żywiec.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Miejskiego w Żywcu:
Krzysztof Niemiec
e-mail: ochronadanychosobowych@zywiec.pl<mailto:ochronadanychosobowych@zywiec.pl> Pozostałe informacje:
1)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, bądź wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO.
2)W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być:
a)podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa; b)podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
3)Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
4)Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego powyżej celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
5)W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści danych, do sprostowania danych, do usunięcia danych, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przy czym realizacja tych praw musi być zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych oraz RODO, a także m.in. z zasadami wynikającymi z Kodeksu postępowania administracyjnego, Ordynacji podatkowej, czy archiwizacji dokumentacji.
6)Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7)Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest:
a)warunkiem prowadzenia sprawy w Urzędzie Miejskim w Żywcu i wynika z przepisów prawa; b)dobrowolne, jednak niezbędne do załatwienia sprawy w Urzędzie Miejskim w Żywcu.
8)Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LESZNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Dzień dobry

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznych Urząd
Gminy Leszno uprzejmie informuje:

1. Radni Gminy Leszno nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

2. Raport został przygotowany przez poszczególnych pracowników
wydziałów, którzy składali informacje do koordynatora.

3. Społeczność lokalna została poinformowana poprzez udostepnienie
informacji na stronie internetowej, na BIP, w mediach społecznościowych z
możliwością komentowania na żywo.

4. Radni nie zabrali głosu podczas debaty.

5. Nie zgłosił się żaden z mieszkańców w celu zabrania głosu w
debacie.

Pozdrawiam

Anna Pęsiek

Inspektor ds. Obsługi Rady i Komisji

Urząd Gminy Leszno

Al. Wojska Polskiego 21

05-084 Leszno

tel. 22 725 80 05 wew. 106

Niniejsza wiadomość e-mail (wraz z wszystkimi załącznikami) może zawierać
informacje dotyczące tajemnic prawnie chronionych. Jeżeli nie są Państwo
jego adresatem, prosimy o jego niezwłoczne usunięcie i poinformowanie
nadawcy o zaistniałej pomyłce. Kopiowanie lub jakiekolwiek wykorzystywanie
zawartych w nim informacji, jak również ujawnianie ich osobom trzecim, jest
zabronione.

Odp. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez OSTRÓW MAZOWIECKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Ostrów Mazowiecka, 20 lutego 2020 r.

RG.1431.10.2020

**Szanowni Państwo**

** **

**Szymon Osowski
i Katarzyna Batko – Tołuć
Członkowie zarządu**

** **

** **

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 r. (data wpływu do tut. Urzędu) uprzejmie informujemy, że:

* Rada Gminy Ostrów Mazowiecka nie podejmowała uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy;
* Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora;

* Władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu na temat treści raportu o stanie gminy poprzez umieszczenie informacji na stronie facebooka, stronie internetowej gminy, w BIP, tablicy ogłoszeń ;
* Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy zabrał głos jeden radny;
* Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy;
* Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Z wyrazami szacunku,
Aneta Jastrzębska

Urząd Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
ul. gen. Władysława Sikorskiego 5
07-300 Ostrów Mazowiecka

tel. 29 74 68 600 wew. 50

Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Ostrów
Mazowiecka, reprezentowana przez Wójta. Niniejsza wiadomość jest przeznaczona
wyłącznie dla wskazanego w niej odbiorcy i może zawierać informacje poufne.
Jeśli nie jesteście Państwo adresatem tej wiadomości prosimy o niezwłoczne
poinformowanie o tym fakcie nadawcy pocztą elektroniczną. Proszę również o
usunięcie wiadomości, nie kopiowanie oraz nie przekazywanie jej osobom i
podmiotom nieupoważnionym.

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŻYWIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,
w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej, niniejszym udzielam następujących odpowiedzi :
Ad. 1: nie;
Ad. 2: d;
Ad. 3: g;
Ad. 4: 0;
Ad. 5: 0;
Ad. 6: 0.

Z poważaniem
Małgorzata Sanetra
Sekretarz Miasta Żywca

Informacja o Administratorze danych osobowych:
Administratorem jest Miasto Żywiec - Urząd Miejski w Żywcu reprezentowane przez Burmistrza Miasta Żywca z siedzibą w Żywcu, Rynek 2, 34-300 Żywiec Urząd Miejski w Żywcu jest aparatem pomocniczym zapewniającym obsługę:
1)Burmistrzowi Miasta Żywca jako organowi administracji publicznej oraz jako organowi wykonawczemu Gminy Żywiec; 2)Radzie Miejskiej w Żywcu jako organowi uchwałodawczemu Gminy Żywiec.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
W sprawach związanych z danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Miejskiego w Żywcu:
Krzysztof Niemiec
e-mail: ochronadanychosobowych@zywiec.pl<mailto:ochronadanychosobowych@zywiec.pl> Pozostałe informacje:
1)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, bądź wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO.
2)W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być:
a)podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa; b)podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
3)Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
4)Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego powyżej celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
5)W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści danych, do sprostowania danych, do usunięcia danych, do ograniczenia przetwarzania danych, do przenoszenia danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przy czym realizacja tych praw musi być zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych oraz RODO, a także m.in. z zasadami wynikającymi z Kodeksu postępowania administracyjnego, Ordynacji podatkowej, czy archiwizacji dokumentacji.
6)Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7)Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest:
a)warunkiem prowadzenia sprawy w Urzędzie Miejskim w Żywcu i wynika z przepisów prawa; b)dobrowolne, jednak niezbędne do załatwienia sprawy w Urzędzie Miejskim w Żywcu.
8)Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.

1

Potwierdzenie przeczytania przez GRZEGORZEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Witaj

Twój list adresowany do grzegw@grzegorzew.pl i datowany: 10 lutego 2020 (14:34:36), został przeczytany.Return-path: <el.61f6f637b40cd7390312ac413b4c5ae1.1.siecobywatelska.smtp@marketing.emaillabs.net.pl>
Envelope-to: grzegw@grzegorzew.pl
Delivery-date: Mon, 10 Feb 2020 15:26:35 +0100
Received: from smtp2-87.emaillabs.net.pl ([185.70.38.12])
by s0.mydevil.net with esmtps (TLSv1.2:ECDHE-RSA-AES256-GCM-SHA384:256)
(Exim)
(envelope-from <el.61f6f637b40cd7390312ac413b4c5ae1.1.siecobywatelska.smtp@marketing.emaillabs.net.pl>)
id 1j1A19-000LhZ-U8
for grzegw@grzegorzew.pl; Mon, 10 Feb 2020 15:26:35 +0100
Received: from smtp2-87 (smtp2-87.emaillabs.net.pl [185.70.38.12])
by smtp2-87.emaillabs.net.pl (SMTP) with ESMTP id 48GSrl3fwrzF9wFd
for <grzegw@grzegorzew.pl>; Mon, 10 Feb 2020 14:26:31 +0000 (UTC)
DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha1; c=relaxed/relaxed; d=emaillabs.net.pl;
s=emaillabs; t=1581344791; bh=RU6ec/SaKV2UyXCPGaOfiSLEwrE=;
h=Subject:From:To:Reply-To:Date;
b=gDGTRx+y5NbQS1gDk0ECMI0NL7DxqCEEZiaGnklzN5Lc5ExxxYdMpTCzyt+hcZQHR
/gtoUqS6k7oSC9hau8DJ/WvGBWG3Lkdejj+BGQ/ErCTHXVWjZFc3n/i/WLYtmqZSzS
80MKgCCvHuniP4V5tK/aCfX487G2i3l9HfdrKwUM=
Received: from app-prod.watchdog.internal (localhost [127.0.0.1])
by app-prod.watchdog.internal (SMTP) with ESMTP id 7F54C2814F
for <grzegw@grzegorzew.pl>; Mon, 10 Feb 2020 14:34:36 +0100 (CET)
Content-Type: multipart/alternative;
boundary="===============2827191721149141582=="
MIME-Version: 1.0
Subject: =?utf-8?q?Mieszka=C5=84cy_i_radni_wobec_raportu_o_stanie_gminy?=

Odpowiedź na informację publiczną przez KALETY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną.

Z poważaniem

Sekretariat Urzędu Miejskiego w Kaletach

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:

1) Rada Gminy nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy,

2) Raport przygotowywała jedna osoba pracująca w gminie

3) Społeczność lokalną informowano poprzez stronę internetową gminy

4) Nikt z radnych nie zabrał głosu w debacie nad raportem o stanie
gminy

5) Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie

6) Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu
o stanie gminy

7)

Pozdrawiam

Z-ca Wójta Gminy Skórcz

Justyna Erdanowska

Urząd Gminy w Skórczu
ul. Dworcowa 6
83-220 Skórcz

e-mail: j.erdanowska@gminaskorcz.pl
tel. 58 5824645
<http://www.gminaskorcz.pl> www.gminaskorcz.pl

_______________________________

ZASADY POUFNOŚCI: Niniejsza wiadomość, w tym załącznik(i), jest przeznaczona
wyłącznie do użytku adresata (ów) i może zawierać zastrzeżone, poufne lub
uprzywilejowane informacje. Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą, wszelkie
użycie, kopiowanie, ujawnianie, rozpowszechnianie lub podejmowanie
jakichkolwiek działań w oparciu o te informacje jest surowo zabronione.
Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą, natychmiast powiadom o tym nadawcę,
usuń tę wiadomość i zniszcz wszystkie jej kopie

POLITYKA PRYWATNOŚCI: Urząd Gminy w Skórczu jest zobowiązany do
przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych. Aby by uzyskać więcej
informacji na temat przetwarzania danych, wejdź na stronę:
<https://gminaskorcz.biuletyn.net/?bip=1&cid=222&bsc=N>
https://gminaskorcz.biuletyn.net/?bip=1&cid=222&bsc=N lub skontaktuj się z
Inspektorem Ochrony Danych: <mailto:iod@gminaskorcz.pl> iod@gminaskorcz.pl
_______________________________

____________
Virus checked by G DATA ANTIVIRUS
Wersja: AVA 25.24885 z 14.02.2020
Informacje: www.gdata.pl

odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez PRZECHLEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej przedstawiam
odpowiedzi na zadane pytania

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?*- NIE*

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) _*
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
*_b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej_*
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? *- 0*

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?*- 0*

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?*- 0*

*
*

*Sekretarz Gminy Przechlewo*

*Iwona Winkowska-Pietucha*

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Dzień dobry,

w załączniku przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnianie informacji
publicznej.

Z wyrazami szacunku,

-----------------------------------------------
Bożena Pachacz
Podinspektor
Biuro Rady Miejskiej w Wieliczce
ul. Powstania Warszawskiego 1
32-020 Wieliczka
tel. (12) 26 34 130

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wieliczka z siedzibą przy ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, e-mail: magistrat@wieliczka.eu, tel. +48 12 26 34 100.

Pana/Pani dane osobowe mogą być przetwarzane w celu skontaktowania się z Panem/Panią w sprawie opisanej w treści korespondencji e-mail — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa) oraz art. 6 ust. 1 lit. e (niezbędność do wykonywania zadań publicznych).

Więcej o zasadach przetwarzania danych
https://bip.malopolska.pl/umigwieliczka,m,305581,ochrona-danych-osobowych.html

1

(bez tematu) przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry, w nawiązaniu do pisma z dnia 03.02.2020 r.:

1) Radni przyjęli uchwałę w sprawie Raportu o stanie gminy Prusice w dniu 26
czerwca 2019 r.

2) odpowiedź a

3) odpowiedź b

4) wszelkie informacje znajdują się w nagraniu z sesji z dnia 26 czerwca 2019
r. link: <http://bip.prusice.pl/m,432,transmisje-sesji-rady.html>

5) wszelkie informacje znajdują się w nagraniu z sesji z dnia 26 czerwca 2019
r. link: <http://bip.prusice.pl/m,432,transmisje-sesji-rady.html>

6)wszelkie informacje znajdują się w nagraniu z sesji z dnia 26 czerwca 2019
r. link: <http://bip.prusice.pl/m,432,transmisje-sesji-rady.html>

Pozdrawiam

Daniela Bacańska

Urząd Miejski w Prusicach

Rynek 1, 55 – 110 Prusice
tel. 71 312 62 24 wew. 38
fax 71 312 62 29
[www.prusice.pl](http://www.prusice.pl/)
<https://www.facebook.com/gminaprusice>

odpowiedź na wniosek przez NOWE MIASTO LUBAWSKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej w przedmiocie procedowania raportu o stanie gminy.

pozdrawiam

--
Krzysztof Widźgowski
Sekretarz Miasta

tel. stacjonarny : 56 4729636
tel. komórkowy : 784299871
e-mail:sekretarz@umnowemiasto.pl
Urząd Miejski w Nowym Mieście Lubawskim

--
Joanna Rutecka

Urząd Miejski w Nowym Mieście Lubawskim
ul. Rynek 1
13-300 Nowe Miasto Lubawskie
tel. 56 472-96-10
tel/fax 56 474-27-14

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Miejska reprezentowana przez Burmistrza Nowego Miasta Lubawskiego, ul. Rynek 1, Nowe Miasto Lubawskie, tel. (56)472-96-10, fax (56)474-27-14, e-mail: urzad@umnowemiasto.pl.
2. Kontakt z Inspektorem Danych Osobowych Urzędu Miejskiego w Nowym Mieście Lubawskim można uzyskać kierując korespondencję na adres e-mail: iod@umnowemiasto.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji ustawowych zadań realizowanych przez Urząd Miejski, w tym zadań własnych określonych w art. 7 ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym, zadań zleconych i powierzonych z zakresu administracji rządowej
oraz zadań z zakresu organów administracji rządowej i samorządowej na podstawie porozumień z tymi organami.

Więcej informacji z zakresu spełnienia obowiązku informacyjnego można uzyskać pod adresem: bip.umnowemiasto.pl

1

Informacja publiczna S.1431.15.2020 przez RABKA-ZDRÓJ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

--
z poważaniem
Ewa Czyszczoń
--
Urząd Miejski w Rabce-Zdroju
34-700 Rabka-Zdrój ul. Parkowa 2
tel. 18 2692000,
urzad@rabka.pl

Informacje o sposobie przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie internetowej urzędu: https://bip.malopolska.pl/grabkazdroj
Podstawa prawna: art. 13 i 14 Europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO z dnia 27 kwietnia 2016 roku (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1).

UWAGA !!!
Niniejsza wiadomość, wraz z załącznikami, jest przeznaczona wyłącznie dla wskazanego w niej odbiorcy (odbiorców) i może zawierać informacje poufne, zawierające tajemnicę zawodową, zastrzeżone lub informacje, które nie podlegają ujawnieniu zgodnie z właściwymi przepisami.
Bezwzględnie zabrania się nieuprawnionego wykorzystywania, rozpowszechniania lub kopiowania niniejszej wiadomości, w tym jej załączników.
Jeżeli otrzymali Państwo tę wiadomość omyłkowo, a nie są Państwo jej adresatem, prosimy o niezwłoczne zawiadomienie o tym fakcie nadawcy oraz o usunięcie wiadomości wraz z załącznikami oraz wszelkich jej kopii.

1

Udostepnienie informacji dot. raportu o stanie gminy przez GŁOWACZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Dzień dobry

W odpowiedzi na wniosek w sprawie udostepnienia informacji publicznej w
załączeniu przesyłam skan odpowiedzi .

Pozdrawiam

Monika Tomczak

Biuro Rady Gminy

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez Przemyśl w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 11 lutego 2020 r. (data wpływu do Kancelarii Ogólnej tut. Urzędu Miejskiego w Przemyślu),
poniżej kolejno udzielam odpowiedzi na zapadane pytania:

1. Nie.
2. a.
3. b.
4. 1 radny.
5. 1 osoba.
6. 1 osoba.

Z poważaniem
Alicja Kołcz

Biuro Rady Miejskiej
i Współpracy z Zarządami Osiedli
Urząd Miejski w Przemyślu
Rynek 1
37-700 Przemyśl

tel.: 16 678 54 92, wew. 325
radamiejska@um.przemysl.pl

Informacja publiczna Gmina Jastrząb przez JASTRZĄB w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

W związku z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1330, 1669) udzielam informacji
publicznej:

1. Radni nie przyjmowali uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.
2. Nad raportem pracowali pracownicy merytoryczni i składali do
koordynatora (sekretarza).
3. Nie informowano społeczności lokalnej o prawie uczestnictwa i
możliwości zabrania głosu w debacie w trakcie sesji rady gminy.
4. Radni nie zabierali głosu na temat raportu.
5. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.
6. Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie

Sekretarz Gminy Jastrząb

Albert Bobrowski

udostępnienie informacji publicznej - Mieszkańcy i radni wobec raportu gminy przez BIELINY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 11.02.2020 o
udostępnienie informacji publicznej dotyczącej przygotowania i debaty w
sprawie raportu o stanie gminy.

Jadwiga Wójcik

Sekretarz Gminy Bieliny

1

odpowiedź na wniosek z dnia 10.02.2020 r. przez ISTEBNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Urząd Gminy Istebna udziela odpowiedzi na wniosek dotyczący Raportu o stanie
gminy za 2018 r.

Ad. 1 nie

Ad.2 odpowiedź 3a)

Ad.3 odpowiedź 3b aktualności UG w dniu 22.5.2019 r.

Ad.4. Głos zabrało 9 radnych

Ad.5 i 6. W sesji nie uczestniczył żaden mieszkaniec.

Teresa Łaszewska

Sekretarz Gminy

-------

Z dniem 01.01.2020 r. wygasa adres sekretarz@ug.istebna.pl
<mailto:sekretarz@ug.istebna.pl> . Przyszłą korespondencję proszę kierować
na nowy adres sekretarz@istebna.eu <mailto:sekretarz@istebna.eu> .

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy informacja publiczna przez WRZEŚNIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

W odpowiedzi na poniższy wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący kwestii związanych z opracowaniem i przyjęciem raportu o stanie gminy informuję, iż

1. Radni Miasta i Gminy Września nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym.
2. Przygotowanie ww. raportu odbywało się zgodnie ze wskazaniem w punkcie 2 a) tj. ,,pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)”.
3. W nawiązaniu do pytania numer 3, tj. ,,Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi)” w przypadku Gminy Września zastosowanie miał wariant wskazany w punkcie 3 b): ,,informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej”.
4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy zabrało głos 7 radnych.
5. Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.
6. Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Z poważaniem,
Joanna Andrzejak
Referat Obsługi Inwestorów
Urząd Miasta i Gminy we Wrześni
ul. Ratuszowa 1
62-300 Września

tel. 61 640 40 81
kom. 515 484 905
email: joanna.andrzejak@wrzesnia.pl