Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Informacja publiczna - Gmina Rajcza przez RAJCZA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Urząd Gminy w Rajczy odnosząc się do wniosku o udostepnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 roku informuje co następuje:
Ad. 1 - Rada Gminy w Rajczy nie podejmowała uchwały w spr. uszczegółowienia raportu o stanie gminy.
Ad. 2 - odpowiedź: a).
Ad. 3 - odpowiedzi: b) i h) na stronie Gminy Rajcza. Informowano również za pośrednictwem radnych gminy.
Ad. 4 - W debacie nad raportem głos zabrało 5 radnych.
Ad. 5 - Do debaty zgłosił się jeden mieszkaniec gminy.
Ad. 6 - W debacie wypowiedział się jeden mieszkaniec gminy.
Pozdrawiam
Elżbieta Rachtan
inspektor ds. wojskowych, obronnych, OC, p.poż, i obsługi Rady Gminy
33 8643 155 (25)
Klauzula informacyjna RODO znajduje się pod adresem:http://www.rajcza.pl/ochrona-danych-osobowych-1.html
Odpowiedź na wniosek przez DZIAŁDOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączeniu odpowiedź na wniosek z dnia 10.02.2020 r. o udostępnienie
informacji publicznej.
Z poważaniem
Sylwia Cegiełka
UM Działdowo
odpowiedź na wniosek przez MUROWANA GOŚLINA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
Z poważaniem
Ewa Poepke-Kala
Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich
Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina
plac Powstańców Wielkopolskich 9
62-095 Murowana Goślina
tel. +48 61 8923 650
fax +48 61 8122 140
e.poepke@murowana-goslina.pl
<http://www.murowana-goslina.pl/> www.murowana-goslina.pl
herb_nowy
2
From: m.sakowicz@murowana-goslina.pl [mailto:m.sakowicz@murowana-goslina.pl]
On Behalf Of skaner@murowana-goslina.pl
Sent: Wednesday, February 12, 2020 1:46 PM
To: e.poepke@murowana-goslina.pl
Subject: Message from KMBT_C253
odp. na wniosek o inf. publ. przez GÓRA KALWARIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
SUG.1431.1.2020.BKGóra Kalwaria, 12.02.2020r
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
W odpowiedzi na Pana wniosek skierowany do Burmistrza Miasta i Gminy
Góra Kalwaria i zarejestrowany w dniu 10 lutego b.r., udzielam
odpowiedzi na następujące pytania:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? - nie
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? zabierało głos 9 radnych
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? żaden
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? żaden
--
*Beata Kisiel*
Sekretarz Gminy Góra Kalwaria
tel.: 22 727 95 04
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZDZIESZOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o informację publiczną.
z poważaniem
Anna Kwiecień
Inspektor UM Zdzieszowice
W dniu 09.02.2020 o 23:28, sprawa-18878@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Urząd Miejski w Zdzieszowicach
ul. Bolesława Chrobrego 34
47-330 Zdzieszowice
tel. 77 40 64 400
fax. 77 40 64 444
e-mail: um@zdzieszowice.pl
1Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o informację publiczną.
z poważaniem
Anna Kwiecień
Inspektor UM ZdzieszowiceW dniu 09.02.2020 o 23:28, sprawa-18878@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-18878@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
--
Urząd Miejski w Zdzieszowicach
ul. Bolesława Chrobrego 34
47-330 Zdzieszowice
tel. 77 40 64 400
fax. 77 40 64 444
e-mail: um@zdzieszowice.pl
odpowiedz od wniosku o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
W załączeniu przesyłam odpowiedz do wniosku z 09.02.2020 r. o
udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem,
Urszula Neska
Urząd Gminy w Radzanowie
Radzanów 92 A
26 - 807 Radzanów
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZDZIESZOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres burmistrz@zdzieszowice.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OSIEK MAŁY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
W odpowiedzi na wniosek o informację publiczną dotyczącą raportu o
stanie gminy Urząd Gminy w Osieku Małym informuje:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? TAK
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) _
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
_b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? 3 radnych
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? mieszkańcy nie zgłosili się
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? 0 mieszkańców
Z poważaniem
/-/ Marek Górczewski
Wójt Gminy Osiek Mały
W dniu 2020-02-10 o 14:50, sprawa-19974@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19974@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
odpowiedz Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SADLINKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
w związku z wnioskiem z dnia 10.02.2020 Urząd gminy Sadlinki przekazuje
poniżej odpowiedzi na pytania:
Ad 1. Nie
Ad 2. a
Ad 3. b i h- obwieszczenie na tablicach ogłoszeniowych
Ad 4. 0
Ad 5. około 10
Ad 6. 0
W dniu 10.02.2020 o 09:42, sprawa-19219@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Łukasz Szczepanowski
Z-ca Wójta Gminy Sadlinki
--------------------
Tel. (55) 261 36 64
Fax. (55) 275 75 80
--------------------
www.sadlinki.pl
www.bip.sadlinki.pl
w związku z wnioskiem z dnia 10.02.2020 Urząd gminy Sadlinki przekazuje
poniżej odpowiedzi na pytania:
Ad 1. Nie
Ad 2. a
Ad 3. b i h- obwieszczenie na tablicach ogłoszeniowych
Ad 4. 0
Ad 5. około 10
Ad 6. 0W dniu 10.02.2020 o 09:42, sprawa-19219@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19219@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>--
Łukasz Szczepanowski
Z-ca Wójta Gminy Sadlinki
--------------------
Tel. (55) 261 36 64
Fax. (55) 275 75 80
--------------------
www.sadlinki.pl
www.bip.sadlinki.pl
Odp. na wniosek przez OPINOGÓRA GÓRNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Odpowiadając na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej
uprzejmie informuję, że w Gminie Opinogóra Górna:
*pkt 1*. Na VII sesji Rady Gminy Opinogóra Górna w dniu 14 czerwca 2019
r. Pan Wójt Gminy poinformował że obowiązek sporządzenia raportu o
stanie gminy wynika z art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym. Raport w
formie papierowej w terminie ustawowym został przedłożony Radzie Gminy.
Został również zamieszczony na stronie internetowej Urzędu. Raport o
stanie gminy obejmuje podsumowanie działalności wójta za rok 2018.
*pkt 2. ***Wójt Gminy raport przygotował wspólnie z pracownikami urzędu
bez zaangażowania środków i firm zewnętrznych .
*pkt 3.*Społeczność informowano na stronie internetowej gminy i
Biuletynie Informacji Publicznej.
*pkt 4.* W debacie nad raportem zabrał głos jeden radny.
*pkt 5 i 6 .*Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w
debacie na temat raportu oraz nikt nie wypowiedział się .
Elżbieta Pełka-Karpińska
insp. ds. rolnych, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska
Raport o stanie gminy przez ZBUCZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
poniżej przesyłam odpowiedzi dotyczące raportu o stanie gminy.
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Radni nie podejmowali uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym.
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
Informacje zostały przekazane przez Sołtysów wsi mieszkańcom.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Podczas debaty głos zabrało siedmiu radnych.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie.
Z poważaniem
Dorota Orzełowska
Urząd Gminy Zbuczyn
odp. na informację publiczną przez GRÓJEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
Dzień dobry,
Poniżej udzielam odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej
dot. raportu o stanie gminy.
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki. - informacja wywieszona była na tablicy
ogłoszeniowej w siedzibie Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń Rady
Miejskiej.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
1
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? 0
Z poważaniem
Hanna Górka
Główny Specjalista
Zespół ds. Obsługi Rady Miejskiej
<mailto:radamiejska@grojecmiasto.pl> radamiejska@grojecmiasto.pl
Urząd Gminy i Miasta w Grójcu
05-600 Grójec, ul. Józefa Piłsudskiego 47
tel. (48) 664 32 77 | (48) 664 80 10
<http://www.grojecmiasto.pl/> www.grojecmiasto.pl
<mailto:urzad@grojecmiasto.pl> urzad@grojecmiasto.pl
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GALEWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Dzień dobry !
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:
1. Radni Gminy Galewice nie podjęli uchwały ws wymogów dotyczących raportu o stenie gminy.
2. Raport przygotowano wspólnie; pracowali nad nim poszczególni pracownicy referatów i składali informacje do sekretarza gminy.
3. Społeczność lokalną informowano o możliwości zabrania głosu na temat treści raportu na stronie internetowej gminy.
4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głoś zabrał jeden radny.
5. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu na temat raportu.
6. Żaden mieszkaniec nie zabrał głosu w debacie .
Beata Janiaczyk – Sekretarz Gminy
LOGO-stopka.jpg
Beata Janiaczyk
Sekretarz
Urząd Gminy w Galewicach
ul.Wieluńska 5, 98-405 Galewice
tel.(62) 783-86-33
<mailto:sekretarz@galewice.pl> e-mail:sekretarz@galewice.pl
<http://galewice.pl/> www.galewice.pl
_____
Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości, jeśli nie musisz.
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Galewice z siedzibą ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest drogą mailową: inspektor@myiod.pl. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na przesłaną korespondencje. Szczegółowa treść klauzuli informacyjnej znajduje się w pod danymi kontaktowymi na stronie internetowej Administratora danych pod adresem: <http://www.galewice.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=199&strona=1> www.galewice.pl/kontakt
Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.
5
From: sekretariat@galewice.pl [mailto:sekretariat@galewice.pl]
Sent: Wednesday, February 12, 2020 11:02 AM
To: 'Beata Janiaczyk'
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Urząd Gminy w Galewicach
Sekretariat
Urząd Gminy w Galewicach
ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice
tel.(62) 783-86-18, fax. 627838625
e-mail:sekretariat@galewice.pl
<http://galewice.pl/> www.galewice.pl_____
Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości, jeśli nie musisz.
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Galewice z siedzibą ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest drogą mailową: inspektor@myiod.pl. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na przesłaną korespondencje. Szczegółowa treść klauzuli informacyjnej znajduje się w pod danymi kontaktowymi na stronie internetowej Administratora danych pod adresem: <http://www.galewice.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=199&strona=1> www.galewice.pl/kontakt
Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.
From: sprawa-18102@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-18102@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, February 3, 2020 9:06 AM
To: sekretariat@galewice.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18102@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872Obraz usunięty przez nadawcę.
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez KŁODAWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry,
Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie przesyła odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej według
zadanych we wniosku pytań dotyczących raportu o stanie Gminy Kłodawa.
Ad.1
Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
Ad.2
a) nad raportem pracowali poszczególni pracownicy, zebrane informacje przekazali do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie raportu tj. zastępcy burmistrza,
b) raport omawiany był z pracownikami ,
c) raport napisała zastępca burmistrza na podstawie otrzymanych informacji od pracowników,
d) nie ;
e) nie ;
f) nie dotyczy.
Ad.3
Informacja na temat zgłoszenia do udziału w debacie nad Raportem o stanie Gminy Kłodawa za 2018 rok została podana do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty (strona internetowa, tablice ogłoszeniowe).
W debacie mogli wziąć udział radni oraz mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciał zabrać głos w debacie zobowiązany był złożyć pisemne zgłoszenie,poparte podpisami co najmniej 20 osób do Przewodniczącego Rady Miejskiej. Zgłoszenia mogły być składane najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja,podczas której miał być przedstawiony raport o stanie gminy. Mieszkańcy mogli być dopuszczeni do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.
Formularz zgłoszenia do debaty dostępny był na stronie internetowej gminy Kłodawa, a także w biurze Rady.
Na stronie internetowej została zamieszczona treść Raportu o stanie Gminy Kłodawa za rok 2018.
d) nie dotyczy,
e) nie dotyczy,
f) nie dotyczy,
g) nie dotyczy,
h) nie dotyczy.
Ad.4 Podczas debaty głos zabrało 4 radnych.
Ad.5 Mieszkańcy nie zgłosili się do debaty.
Ad.6 Mieszkańcy nie wypowiadali się.
Pozdrawiam
Izabela Nowak
Kierownik Referatu Administracji i Kadr
Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie
ul. Dąbska 17, 62-650 Kłodawa
63 2730622 wew.111
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej- Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Dzień dobry !
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:
1. Radni Gminy Galewice nie podjęli uchwały ws wymogów dotyczących
raportu o stenie gminy.
2. Raport przygotowano wspólnie; pracowali nad nim poszczególni
pracownicy referatów i składali informacje do sekretarza gminy.
3. Społeczność lokalną informowano o możliwości zabrania głosu na
temat treści raportu na stronie internetowej gminy.
4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głoś zabrał jeden
radny.
5. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu na temat
raportu.
6. Żaden mieszkaniec nie zabrał głosu w debacie .
Beata Janiaczyk - Sekretarz Gminy
LOGO-stopka.jpg
Beata Janiaczyk
Sekretarz
Urząd Gminy w Galewicach
ul.Wieluńska 5, 98-405 Galewice
tel.(62) 783-86-33
<mailto:sekretarz@galewice.pl> e-mail:sekretarz@galewice.pl
<http://galewice.pl/> www.galewice.pl
_____
Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości, jeśli nie musisz.
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Galewice z siedzibą ul.
Wieluńska 5, 98-405 Galewice. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy
jest drogą mailową: inspektor@myiod.pl. Dane będą przetwarzane w celu
odpowiedzi na przesłaną korespondencje. Szczegółowa treść klauzuli
informacyjnej znajduje się w pod danymi kontaktowymi na stronie internetowej
Administratora danych pod adresem:
<http://www.galewice.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=199&strona=1>
www.galewice.pl/kontakt
Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli
otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne
skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo
adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez
rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub
zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez IŁOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Szanowni Państwo
W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek w sprawie udost. Informacji publicznej.
Pozdrawiam
Agnieszka Suchodolska
Sekretariat
Referat Organizacyjny
Urząd Miejski w Iłowej
ul. Żeromskiego 27
68-120 Iłowa
tel. 68 368 14 00
fax 68 368 14 01
E-mail: ilowa@ilowa.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA
Informacje o sposobie przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie internetowej urzędu http://ilowa.info.pl/285/Ochrona_danych_osobowych/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu. Podstawa prawna: art. 13 i 14 Europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO z dnia 27 kwietnia 2016 roku (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1)
KLAUZULA POUFNOŚCI
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał/a Pan/i niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.
1
From: sprawa-17918@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-17918@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, February 3, 2020 8:54 AM
To: ilowa@ilowa.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-17918@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-17918@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MDcxNjQyODg5LjIzNDEyLjMxMDAyOTg5NDkyMTMzNTE4NzhAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAwMyBGZWIgMjAyMCAwNzo1Mzo0OCAtMDAwMHxpbG93YUBpbG93YS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDA=>
odp. na wniosek przez LEŻAJSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Leżajsk, 12 lutego 2020r.
OR 1431.3.2020
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek złożony w trybie ustawy o
dostępie do informacji publicznej.
Z up. Burmistrza Leżajska
Agnieszka Wyczarska
Sekretarz Miasta
Urząd Miejski w Leżajsku
tel./fax 17 242-73-33
godz: od 7:30 do 15:30
Zgodnie z art. 13 oraz 14 RODO informuję Pana/ią, że Pana/i dane będą
przetwarzane przez Urząd Miejski w Leżajsku w zakresie niezbędnym do
realizacji umowy oraz spełnienia wymogów prawnych w tym ustawy z dnia 14
lipca 1983 narodowym zasobie archiwalnym. Administratorem Pana/i danych jest
Urząd Miejski w Leżajsku, reprezentowany przez Burmistrza Leżajska. Kontakt
do inspektora danych osobowych <mailto:iodo@miastolezajsk.pl>
iodo@miastolezajsk.pl , tel 17 242 73 33. Szczegóły i zakres przetwarzania
danych osobowych znajdują się w klauzuli informacyjnej opublikowanej na
stronie BIP Urzędu Miejskiego w Leżajsku -
<http://lezajsk.um.bipgmina.pl/wiadomosci/11368/rodo>
http://lezajsk.um.bipgmina.pl/wiadomosci/11368/rodo .
Pomyśl o środowisku, nie drukuj tej wiadomości jeśli nie jest to konieczne.
odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez JAROSŁAW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dn. 10 lutego 2020 roku.
Z poważaniem,
Barbara Brzezińska
Urząd Miasta Jarosławia
Kancelaria Burmistrza Miasta
ul. Rynek 1
37-500 Jarosław
pok. nr 40, III piętro
tel. 16 624 87 23
mail: barbara.brzezinska@um.jaroslaw.pl
www.jaroslaw.pl
2
From: Kancelaria Urzędu Miasta Jarosławia [mailto:kancelaria@um.jaroslaw.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 3:55 PM
To: barbara.brzezinska@um.jaroslaw.pl
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
From: sprawa-18931@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18931@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-18931@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 8:40 AM
To: um@jaroslaw.pl <mailto:um@jaroslaw.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18931@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18931@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
Informacja publiczna_odpowiedź przez PODEGRODZIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej, z dnia 10 lutego 2020 r.
Z poważaniem
Beata Zelek
Sekretarz Gminy Podegrodzie
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WEJHEROWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres miasto@wejherowo.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - NS.1431.7.2020 przez NEKLA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Urząd Miasta i Gminy Nekla przesyła odpowiedź Burmistrza Miasta i Gminy
Nekla na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, złożony w dniu 10
lutego 2020 r. za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Z poważaniem,
Katarzyna Nowaczyk
Sekretarz Gminy Nekla
tel. +48 61 4373 174
<mailto:k.nowaczyk@gminanekla.pl> k.nowaczyk@gminanekla.pl
<http://www.nekla.eu/> www.nekla.eu
Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy
Nekla, mający siedzibę w Urzędzie Miasta i Gminy Nekla ul. Dworcowa 10,
62-330 Nekla, tel.: 61 43-86-011, adres e-mail:
<mailto:nekla@gminanekla.pl> nekla@gminanekla.pl. Szczegółowa informacja o
obowiązku informacyjnym dostępna jest na stronie internetowej www.nekla.eu w
zakładce Gmina.
FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez NOWINY (dawn. Sitkówka-Nowiny) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry.
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej wskazuję co następuje:
Ad 1. NIE
Ad 2. a)
Ad 3. a)
Ad 4. DWÓCH
Ad 5. ŻADEN
Ad 6. ŻADEN.
Pozdrawiam
2
From: Sekretariat Urzędu Gminy Sitkówka-Nowiny <sekretariat@nowiny.com.pl>
Sent: Wednesday, February 12, 2020 10:49 AM
To: r.kusak@nowiny.com.pl
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
From: sprawa-19809@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19809@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-19809@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19809@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Monday, February 10, 2020 2:10 PM
To: nowiny@nowiny.com.pl <mailto:nowiny@nowiny.com.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19809@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19809@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTM0MDIxNjE4LjUzODE3LjE3Mjk2ODQ1NTA2OTcyMDgwOTgwQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMTAgRmViIDIwMjAgMTM6MTA6MTYgLTAwMDB8bm93aW55QG5vd2lueS5jb20ucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkM>
Odpowiedź - informacja publiczna Urząd Miasta Łodzi przez Łódź w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Szanowni Państwo Szymon Osowski i Katarzyna Batko - Tołuć,
W nawiązaniu do przekazanego w dniu 3 lutego 2020 r. zapytania, dot. udzielenia informacji publicznej, w załączeniu przekazuję odpowiedź.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
Z poważaniem
Daria Rosławska - Bławat
Inspektor
Biuro Strategii Miasta
Departament Architektury i Rozwoju
Urząd Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 113
90 - 926 Łódź
tel. 42 638 44 23
fax. 42 638 44 41
[ mailto:a.wosiek@uml.lodz.pl | d.roslawska@uml.lodz.pl ]
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Łodzi. Dane przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych. Macie Państwo prawo do dostępu i sprostowania danych, ograniczenia przetwarzania danych, usunięcia danych, wniesienia sprzeciwu i cofnięcia wyrażonej zgody, na zasadach określonych w ogólnym rozporządzeniu. Klauzula informacyjna jest dostępna na stronie [ http://www.bip.uml.lodz.pl/ | www.bip.uml.lodz.pl ] , pod każdą ze spraw realizowanych przez Urząd Miasta Łodzi.
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
LOGO-stopka.jpg
Beata Janiaczyk
Sekretarz
Urząd Gminy w Galewicach
ul.Wieluńska 5, 98-405 Galewice
tel.(62) 783-86-33
<mailto:sekretarz@galewice.pl> e-mail:sekretarz@galewice.pl
<http://galewice.pl/> www.galewice.pl
_____
Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości, jeśli nie musisz.
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Galewice z siedzibą ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest drogą mailową: inspektor@myiod.pl. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na przesłaną korespondencje. Szczegółowa treść klauzuli informacyjnej znajduje się w pod danymi kontaktowymi na stronie internetowej Administratora danych pod adresem: <http://www.galewice.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=199&strona=1> www.galewice.pl/kontakt
Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.
5
From: sekretariat@galewice.pl [mailto:sekretariat@galewice.pl]
Sent: Wednesday, February 12, 2020 11:03 AM
To: 'Beata Janiaczyk'
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Dzień dobry !
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:
1. Radni Gminy Galewice nie podjęli uchwały ws wymogów dotyczących raportu o stenie gminy.
2. Raport przygotowano wspólnie; pracowali nad nim poszczególni pracownicy referatów i składali informacje do sekretarza gminy.
3. Społeczność lokalną informowano o możliwości zabrania głosu na temat treści raportu na stronie internetowej gminy.
4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głoś zabrał jeden radny.
5. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu na temat raportu.
6. Żaden mieszkaniec nie zabrał głosu w debacie .
Beata Janiaczyk – Sekretarz Gminy
Urząd Gminy w Galewicach
Sekretariat
Urząd Gminy w Galewicach
ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice
tel.(62) 783-86-18, fax. 627838625
e-mail:sekretariat@galewice.pl
<http://galewice.pl/> www.galewice.pl_____
Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości, jeśli nie musisz.
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Galewice z siedzibą ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest drogą mailową: inspektor@myiod.pl. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na przesłaną korespondencje. Szczegółowa treść klauzuli informacyjnej znajduje się w pod danymi kontaktowymi na stronie internetowej Administratora danych pod adresem: <http://www.galewice.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=199&strona=1> www.galewice.pl/kontakt
Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.
From: sprawa-18019@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-18019@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, February 3, 2020 8:58 AM
To: sekretariat@galewice.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18019@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872Obraz usunięty przez nadawcę.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187