Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Informacja publiczna - Gmina Rajcza przez RAJCZA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Urząd Gminy w Rajczy odnosząc się do wniosku o udostepnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 roku informuje co następuje:

Ad. 1 - Rada Gminy w Rajczy nie podejmowała uchwały w spr. uszczegółowienia raportu o stanie gminy.
Ad. 2 - odpowiedź: a).
Ad. 3 - odpowiedzi: b) i h) na stronie Gminy Rajcza. Informowano również za pośrednictwem radnych gminy.
Ad. 4 - W debacie nad raportem głos zabrało 5 radnych.
Ad. 5 - Do debaty zgłosił się jeden mieszkaniec gminy.
Ad. 6 - W debacie wypowiedział się jeden mieszkaniec gminy.

Pozdrawiam
Elżbieta Rachtan
inspektor ds. wojskowych, obronnych, OC, p.poż, i obsługi Rady Gminy
33 8643 155 (25)

Klauzula informacyjna RODO znajduje się pod adresem:http://www.rajcza.pl/ochrona-danych-osobowych-1.html

Odpowiedź na wniosek przez DZIAŁDOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w załączeniu odpowiedź na wniosek z dnia 10.02.2020 r. o udostępnienie
informacji publicznej.

Z poważaniem

Sylwia Cegiełka

UM Działdowo

1

odpowiedź na wniosek przez MUROWANA GOŚLINA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.

Z poważaniem

Ewa Poepke-Kala

Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich

Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina

plac Powstańców Wielkopolskich 9

62-095 Murowana Goślina

tel. +48 61 8923 650

fax +48 61 8122 140

e.poepke@murowana-goslina.pl

<http://www.murowana-goslina.pl/> www.murowana-goslina.pl

herb_nowy

2

odp. na wniosek o inf. publ. przez GÓRA KALWARIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

SUG.1431.1.2020.BKGóra Kalwaria, 12.02.2020r

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa

W odpowiedzi na Pana wniosek skierowany do Burmistrza Miasta i Gminy
Góra Kalwaria i zarejestrowany w dniu 10 lutego b.r., udzielam
odpowiedzi na następujące pytania:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? - nie

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? zabierało głos  9 radnych

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? żaden

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? żaden

--

*Beata Kisiel*

Sekretarz Gminy Góra Kalwaria

tel.: 22 727 95 04

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZDZIESZOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o informację publiczną.

z poważaniem

Anna Kwiecień
Inspektor UM Zdzieszowice

W dniu 09.02.2020 o 23:28, sprawa-18878@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Urząd Miejski w Zdzieszowicach
ul. Bolesława Chrobrego 34
47-330 Zdzieszowice
tel. 77 40 64 400
fax. 77 40 64 444
e-mail: um@zdzieszowice.pl

1

odpowiedz od wniosku o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

W załączeniu przesyłam odpowiedz do wniosku z 09.02.2020 r.  o
udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem,
Urszula Neska
Urząd Gminy w Radzanowie
Radzanów 92 A
26 - 807 Radzanów

2

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZDZIESZOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres burmistrz@zdzieszowice.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OSIEK MAŁY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa

W odpowiedzi na wniosek o informację publiczną dotyczącą raportu o
stanie gminy Urząd Gminy w Osieku Małym informuje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? TAK

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) _
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
_b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? 3 radnych

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? mieszkańcy nie zgłosili się

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? 0 mieszkańców

Z poważaniem

/-/ Marek Górczewski

Wójt Gminy Osiek Mały

W dniu 2020-02-10 o 14:50, sprawa-19974@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

odpowiedz Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SADLINKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

w związku z wnioskiem z dnia 10.02.2020 Urząd gminy Sadlinki przekazuje
poniżej odpowiedzi na pytania:
Ad 1. Nie
Ad 2. a
Ad 3. b i h- obwieszczenie na tablicach ogłoszeniowych
Ad 4. 0
Ad 5. około 10
Ad 6. 0

W dniu 10.02.2020 o 09:42, sprawa-19219@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Łukasz Szczepanowski
Z-ca Wójta Gminy Sadlinki
--------------------
Tel. (55) 261 36 64
Fax. (55) 275 75 80
--------------------
www.sadlinki.pl
www.bip.sadlinki.pl

Odp. na wniosek przez OPINOGÓRA GÓRNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Odpowiadając na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej
uprzejmie informuję, że w Gminie Opinogóra Górna:

*pkt 1*. Na VII sesji Rady Gminy Opinogóra Górna w dniu 14 czerwca 2019
r. Pan Wójt Gminy poinformował że obowiązek sporządzenia raportu o
stanie gminy wynika z art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym. Raport w
formie papierowej w terminie ustawowym został przedłożony Radzie Gminy.
Został również zamieszczony na stronie internetowej Urzędu. Raport o
stanie gminy obejmuje podsumowanie działalności wójta za rok 2018.

*pkt 2. ***Wójt Gminy raport przygotował wspólnie z pracownikami urzędu
bez zaangażowania środków i firm zewnętrznych .

*pkt 3.*Społeczność informowano na stronie internetowej gminy i
Biuletynie Informacji Publicznej.

*pkt 4.* W debacie nad raportem zabrał głos jeden radny.

*pkt 5 i 6 .*Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w
debacie na temat raportu oraz nikt nie wypowiedział się .

Elżbieta Pełka-Karpińska

insp. ds. rolnych, gospodarki komunalnej i ochrony środowiska

Raport o stanie gminy przez ZBUCZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

poniżej przesyłam odpowiedzi dotyczące raportu o stanie gminy.

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Radni nie podejmowali uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

Informacje zostały przekazane przez Sołtysów wsi mieszkańcom.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Podczas debaty głos zabrało siedmiu radnych.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie.

Z poważaniem

Dorota Orzełowska

Urząd Gminy Zbuczyn

odp. na informację publiczną przez GRÓJEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Dzień dobry,

Poniżej udzielam odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej
dot. raportu o stanie gminy.

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki. - informacja wywieszona była na tablicy
ogłoszeniowej w siedzibie Urzędu Gminy oraz na tablicy ogłoszeń Rady
Miejskiej.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
1

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? 0

Z poważaniem

Hanna Górka

Główny Specjalista
Zespół ds. Obsługi Rady Miejskiej

<mailto:radamiejska@grojecmiasto.pl> radamiejska@grojecmiasto.pl

Urząd Gminy i Miasta w Grójcu

05-600 Grójec, ul. Józefa Piłsudskiego 47

tel. (48) 664 32 77 | (48) 664 80 10

<http://www.grojecmiasto.pl/> www.grojecmiasto.pl
<mailto:urzad@grojecmiasto.pl> urzad@grojecmiasto.pl

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GALEWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Dzień dobry !

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:

1. Radni Gminy Galewice nie podjęli uchwały ws wymogów dotyczących raportu o stenie gminy.

2. Raport przygotowano wspólnie; pracowali nad nim poszczególni pracownicy referatów i składali informacje do sekretarza gminy.

3. Społeczność lokalną informowano o możliwości zabrania głosu na temat treści raportu na stronie internetowej gminy.

4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głoś zabrał jeden radny.

5. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu na temat raportu.

6. Żaden mieszkaniec nie zabrał głosu w debacie .

Beata Janiaczyk – Sekretarz Gminy



LOGO-stopka.jpg

Beata Janiaczyk
Sekretarz
Urząd Gminy w Galewicach
ul.Wieluńska 5, 98-405 Galewice
tel.(62) 783-86-33
<mailto:sekretarz@galewice.pl> e-mail:sekretarz@galewice.pl
<http://galewice.pl/> www.galewice.pl

_____

Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości, jeśli nie musisz.

Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Galewice z siedzibą ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest drogą mailową: inspektor@myiod.pl. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na przesłaną korespondencje. Szczegółowa treść klauzuli informacyjnej znajduje się w pod danymi kontaktowymi na stronie internetowej Administratora danych pod adresem: <http://www.galewice.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=199&strona=1> www.galewice.pl/kontakt

Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.

5

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez KŁODAWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie przesyła odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej według
zadanych we wniosku pytań dotyczących raportu o stanie Gminy Kłodawa.
Ad.1
Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

Ad.2
a) nad raportem pracowali poszczególni pracownicy, zebrane informacje przekazali do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie raportu tj. zastępcy burmistrza,

b) raport omawiany był z pracownikami ,

c) raport napisała zastępca burmistrza na podstawie otrzymanych informacji od pracowników,

d) nie ;

e) nie ;

f) nie dotyczy.

Ad.3
Informacja na temat zgłoszenia do udziału w debacie nad Raportem o stanie Gminy Kłodawa za 2018 rok została podana do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty (strona internetowa, tablice ogłoszeniowe).

W debacie mogli wziąć udział radni oraz mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciał zabrać głos w debacie zobowiązany był złożyć pisemne zgłoszenie,poparte podpisami co najmniej 20 osób do Przewodniczącego Rady Miejskiej. Zgłoszenia mogły być składane najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja,podczas której miał być przedstawiony raport o stanie gminy. Mieszkańcy mogli być dopuszczeni do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.

Formularz zgłoszenia do debaty dostępny był na stronie internetowej gminy Kłodawa, a także w biurze Rady.

Na stronie internetowej została zamieszczona treść Raportu o stanie Gminy Kłodawa za rok 2018.

d) nie dotyczy,

e) nie dotyczy,

f) nie dotyczy,

g) nie dotyczy,

h) nie dotyczy.

Ad.4 Podczas debaty głos zabrało 4 radnych.

Ad.5 Mieszkańcy nie zgłosili się do debaty.

Ad.6 Mieszkańcy nie wypowiadali się.

Pozdrawiam
Izabela Nowak
Kierownik Referatu Administracji i Kadr

Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie
ul. Dąbska 17, 62-650 Kłodawa
63 2730622 wew.111

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej- Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Dzień dobry !

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:

1. Radni Gminy Galewice nie podjęli uchwały ws wymogów dotyczących
raportu o stenie gminy.

2. Raport przygotowano wspólnie; pracowali nad nim poszczególni
pracownicy referatów i składali informacje do sekretarza gminy.

3. Społeczność lokalną informowano o możliwości zabrania głosu na
temat treści raportu na stronie internetowej gminy.

4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głoś zabrał jeden
radny.

5. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu na temat
raportu.

6. Żaden mieszkaniec nie zabrał głosu w debacie .

Beata Janiaczyk - Sekretarz Gminy



LOGO-stopka.jpg

Beata Janiaczyk
Sekretarz
Urząd Gminy w Galewicach
ul.Wieluńska 5, 98-405 Galewice
tel.(62) 783-86-33
<mailto:sekretarz@galewice.pl> e-mail:sekretarz@galewice.pl
<http://galewice.pl/> www.galewice.pl

_____

Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości, jeśli nie musisz.

Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Galewice z siedzibą ul.
Wieluńska 5, 98-405 Galewice. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy
jest drogą mailową: inspektor@myiod.pl. Dane będą przetwarzane w celu
odpowiedzi na przesłaną korespondencje. Szczegółowa treść klauzuli
informacyjnej znajduje się w pod danymi kontaktowymi na stronie internetowej
Administratora danych pod adresem:
<http://www.galewice.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=199&strona=1>
www.galewice.pl/kontakt

Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli
otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne
skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo
adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez
rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub
zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.

2

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez IŁOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Szanowni Państwo

W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek w sprawie udost. Informacji publicznej.

Pozdrawiam

Agnieszka Suchodolska

Sekretariat

Referat Organizacyjny

Urząd Miejski w Iłowej

ul. Żeromskiego 27

68-120 Iłowa

tel. 68 368 14 00

fax 68 368 14 01

E-mail: ilowa@ilowa.pl

KLAUZULA INFORMACYJNA

Informacje o sposobie przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie internetowej urzędu http://ilowa.info.pl/285/Ochrona_danych_osobowych/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu. Podstawa prawna: art. 13 i 14 Europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO z dnia 27 kwietnia 2016 roku (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1)

KLAUZULA POUFNOŚCI

Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał/a Pan/i niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.

1

odp. na wniosek przez LEŻAJSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Leżajsk, 12 lutego 2020r.

OR 1431.3.2020

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek złożony w trybie ustawy o
dostępie do informacji publicznej.

Z up. Burmistrza Leżajska

Agnieszka Wyczarska
Sekretarz Miasta

Urząd Miejski w Leżajsku
tel./fax 17 242-73-33
godz: od 7:30 do 15:30

Zgodnie z art. 13 oraz 14 RODO informuję Pana/ią, że Pana/i dane będą
przetwarzane przez Urząd Miejski w Leżajsku w zakresie niezbędnym do
realizacji umowy oraz spełnienia wymogów prawnych w tym ustawy z dnia 14
lipca 1983 narodowym zasobie archiwalnym. Administratorem Pana/i danych jest
Urząd Miejski w Leżajsku, reprezentowany przez Burmistrza Leżajska. Kontakt
do inspektora danych osobowych <mailto:iodo@miastolezajsk.pl>
iodo@miastolezajsk.pl , tel 17 242 73 33. Szczegóły i zakres przetwarzania
danych osobowych znajdują się w klauzuli informacyjnej opublikowanej na
stronie BIP Urzędu Miejskiego w Leżajsku -
<http://lezajsk.um.bipgmina.pl/wiadomosci/11368/rodo>
http://lezajsk.um.bipgmina.pl/wiadomosci/11368/rodo .

Pomyśl o środowisku, nie drukuj tej wiadomości jeśli nie jest to konieczne.

1

odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez JAROSŁAW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dn. 10 lutego 2020 roku.

Z poważaniem,

Barbara Brzezińska

Urząd Miasta Jarosławia

Kancelaria Burmistrza Miasta

ul. Rynek 1

37-500 Jarosław

pok. nr 40, III piętro

tel. 16 624 87 23

mail: barbara.brzezinska@um.jaroslaw.pl

www.jaroslaw.pl

2

Informacja publiczna_odpowiedź przez PODEGRODZIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej, z dnia 10 lutego 2020 r.

Z poważaniem

Beata Zelek

Sekretarz Gminy Podegrodzie

1

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WEJHEROWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres miasto@wejherowo.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - NS.1431.7.2020 przez NEKLA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

Urząd Miasta i Gminy Nekla przesyła odpowiedź Burmistrza Miasta i Gminy
Nekla na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, złożony w dniu 10
lutego 2020 r. za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Z poważaniem,

Katarzyna Nowaczyk

Sekretarz Gminy Nekla

tel. +48 61 4373 174

<mailto:k.nowaczyk@gminanekla.pl> k.nowaczyk@gminanekla.pl

<http://www.nekla.eu/> www.nekla.eu

Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy
Nekla, mający siedzibę w Urzędzie Miasta i Gminy Nekla ul. Dworcowa 10,
62-330 Nekla, tel.: 61 43-86-011, adres e-mail:
<mailto:nekla@gminanekla.pl> nekla@gminanekla.pl. Szczegółowa informacja o
obowiązku informacyjnym dostępna jest na stronie internetowej www.nekla.eu w
zakładce Gmina.

1

FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez NOWINY (dawn. Sitkówka-Nowiny) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry.

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej wskazuję co następuje:

Ad 1. NIE

Ad 2. a)

Ad 3. a)

Ad 4. DWÓCH

Ad 5. ŻADEN

Ad 6. ŻADEN.

Pozdrawiam

2

Odpowiedź - informacja publiczna Urząd Miasta Łodzi przez Łódź w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Szanowni Państwo Szymon Osowski i Katarzyna Batko - Tołuć,
W nawiązaniu do przekazanego w dniu 3 lutego 2020 r. zapytania, dot. udzielenia informacji publicznej, w załączeniu przekazuję odpowiedź.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Z poważaniem
Daria Rosławska - Bławat
Inspektor
Biuro Strategii Miasta
Departament Architektury i Rozwoju
Urząd Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 113
90 - 926 Łódź
tel. 42 638 44 23
fax. 42 638 44 41
[ mailto:a.wosiek@uml.lodz.pl | d.roslawska@uml.lodz.pl ]

Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Łodzi. Dane przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych. Macie Państwo prawo do dostępu i sprostowania danych, ograniczenia przetwarzania danych, usunięcia danych, wniesienia sprzeciwu i cofnięcia wyrażonej zgody, na zasadach określonych w ogólnym rozporządzeniu. Klauzula informacyjna jest dostępna na stronie [ http://www.bip.uml.lodz.pl/ | www.bip.uml.lodz.pl ] , pod każdą ze spraw realizowanych przez Urząd Miasta Łodzi.

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

LOGO-stopka.jpg

Beata Janiaczyk
Sekretarz
Urząd Gminy w Galewicach
ul.Wieluńska 5, 98-405 Galewice
tel.(62) 783-86-33
<mailto:sekretarz@galewice.pl> e-mail:sekretarz@galewice.pl
<http://galewice.pl/> www.galewice.pl

_____

Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości, jeśli nie musisz.

Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Galewice z siedzibą ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest drogą mailową: inspektor@myiod.pl. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na przesłaną korespondencje. Szczegółowa treść klauzuli informacyjnej znajduje się w pod danymi kontaktowymi na stronie internetowej Administratora danych pod adresem: <http://www.galewice.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=199&strona=1> www.galewice.pl/kontakt

Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.

5