Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odpowiedz na zapytanie o informację publiczną - gmina Ryglice przez RYGLICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Witam
W odpowiedzi na zapytanie o informację publiczną dot. Raportu o Stanie Gminy Ryglice Biuro Rady Miejskiej w Ryglicach przesyła odpowiedzi na zadane pytania.
 
 
pozdrawiam
Elżbieta Witek
Biuro Rady Miejskiej w Ryglicach
ul. Rynek 9
33-160 Ryglice
tel. 14 64-43-634, fax 14 54-41-054
email: biurorady_ryglice@poczta.onet.pl
SZANOWNI PAŃSTWO
W związku z wejściem w życie przepisów RODO na stronie urzędu
www.ryglice.pl w zakładce BIP znajduje się informacja dotycząca
przetwarzania danych osobowych przez tutejszy urząd. Prosimy o
zapoznanie się z jej treścią:
https://bip.malopolska.pl/umryglice,m,305733,ochrona-danych-osobowych.html

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STALOWA WOLA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9
lutego 2020 r., informuję:
Ad. 1) Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.
Ad. 2) c) raport napisała jedna osoba pracująca w gmine lub gminnej
instytucji.
Ad. 3) b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej.
Ad. 4) 1 radny.
Ad. 5) nie zgłosili się.
Ad. 6) -
--
*Aneta Mikołajczyk*
*Samodzielny Referent w Biurze Rady Gminy*

*Urząd Gminy w Brańszczyku *
*ul. Jana Pawła II 45**, 07-221 Brańszczyk *
*tel. (29) 59 293 15*

przesłano odpowiedź na błędny adres

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CHĘCINY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej złożony do
tutejszego Urzędu w dniu 10.02.2020 roku w załączeniu przesyłam Państwu
skan odpowiedzi na przedmiotowy wniosek.

Z poważaniem,

Anna Nowaczek

Urząd Gminy i Miasta w Chęcinach

1

Scan informacji publicznej w spr. raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam

Na podstawie złożonego wniosku o udostępnienie informacji publicznej
przesyłam scan odpowiedzi.

Pozdrawiam

Justyna Garska

Młodszy referent ds. obsługi rady gminy,

promocji, współpracy z organizacjami

pozarządowymi i archiwum

tel. (58) 676-85-82

e-mail: rada@gminalinia.com.pl

1

odpowiedź przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Urząd Miejski w Dobrodzieniu w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek
o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020r.

Proszę o potwierdzenie otrzymania odpowiedzi.

--
Urząd Miejski w Dobrodzieniu
Pl. Wolności 1
46-380 Dobrodzień
tel. 34 35 75 100

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej w temacie raportu o stanie gminy przez OSTRORÓG w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Ostroróg, dnia 2020-02-18

ROP.1431.3.2020


Sieć Obywatelska Watchdog Polska


ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

dot. odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej

Odpowiadając na Państwa wniosek z dnia 10 lutego 2020 roku o
udostępnienie informacji publicznej w temacie raportu o stanie gminy
informuję, że:

1). Nie była podjęta uchwała przez radnych w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.

2). Całość raportu przygotowywała firma zewnętrzna we współpracy z
wyznaczoną w gminie osobą.

3). Społeczność lokalna została poinformowana o możliwości debaty nad
raportem o stanie gminy w komunikacie o sesji Rady Miejskiej zamieszczonym
na stronie internetowej urzędu oraz lokalnych tablicach ogłoszeń.

4). Żaden z radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat ww. raportu.

5). Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy.

6). Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat ww. raportu.

Z poważaniem

Magdalena Kaszkowiak

Inspektor
Urząd Miasta i Gminy Ostroróg

--

Klauzula informacyjna Urzędu Miasta i Gminy Ostroróg

Administratorem danych jest Urząd Miasta i Gminy Ostroróg reprezentowany
przez Burmistrza Miasta i Gminy Ostroróg, adres: ul. Wroniecka 14, 64-560
Ostroróg, nr tel. 61 29 31 710. Podstawą przetwarzania danych są kompetencje
gminy wynikające z ustawy o samorządzie gminnym, a cel przetwarzania danych
nie wykracza poza te kompetencje. Szczegółową podstawę prawną zawarto w
treści dokumentu. Dane mogą być przekazane podmiotom uprawnionym do ich
otrzymania przepisami prawa lub na podstawie umowy, np. na serwis systemów
informatycznych. Dane przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji
celu, dla jakiego zostały zebrane. Na zasadach art. od 15 do 22 RODO można
wnieść skargę do organu nadzoru, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania, żądać
dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia,
przeniesienia danych, cofnąć zgodę na przetwarzanie, gdy podstawą
przetwarzania danych była zgoda. Obowiązek podania danych może wynikać
wyłącznie z wymagań ustawowych chyba, że jest warunkiem zawarcia umowy. W
razie konieczności uszczegółowienia powyższych informacji można zapoznać się
z klauzulami informacyjnymi dostępnymi w urzędzie, na stronie BIP -
www.ostrorog.biuletyn.net (zakładka RODO) lub skontaktować się z Inspektorem
Ochrony Danych Osobowych Panią Joanną Dworek: iod@ostrorog.eu

Odpowiedź na wniosek przez KISIELICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

W załączeniu odpowiedź na wniosek

Pozdrawiam

Magdalena Majewska
Młodszy referent

_____

Urząd Miejski w Kisielicach | ul. Daszyńskiego 5 | Tel. 55 27-85-500 |
email: sekretariat@kisielice.pl

_____

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GRĘBÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W nawiązaniu do wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 r. w zakresie raportu o stanie gminy udzielamy odpowiedzi na zadane pytania.

1. Podjęto debatę ale nie podejmowano uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

2. a) Nad raportem o stanie gminy pracowali poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora tj. Sekretarza Gminy,

b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem.

3. Lokalną społeczność informowano:

b) na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji Publicznej,

g) informował Wójt i pracownik urzędu podczas spotkań z mieszkańcami.

4. Trzech radnych zabrało głos na temat raportu o stanie gminy.

5. 6. Mieszkańcy nie zabrali głosu na temat raportu o stanie gminy.

Z poważaniem

Sylwia Walska

Urząd Gminy w Grębowie

Tel: 15 811- 27-80

1

udostępnienie informacji publicznej na wniosek z dnia 3 lutego 2020 BS.1431.8.2020 przez TUSZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Szanowni Państwo,
odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej uprzejmie
informuję, iż udostępniam informację publiczną w następującym zakresie:
1) Tak;
2) a;
3) b;
4. 3 radnych,
5. 1 mieszkaniec,
6. 1 mieszkaniec.

Z poważaniem
Beata Krawczyk
Sekretarz Gminy Tuszyn
tel.: 42 232 13 83 w. 22.

Klauzula Informacyjna

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w Gminie Tuszyn jest Burmistrz
Miasta Tuszyna, z siedzibą ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, kontakt mailowy
pod adresem: tuszyn@tuszyn.info.pl, kontakt telefoniczny 42 614-34-26;

1. Kontakt z inspektorem ochrony danych możliwy jest pod adresem e-mail:
iod@tuszyn.info.pl; kontakt listowny na adres: 95-080 Tuszyn ul. Piotrkowska
2/4; kontakt telefoniczny pod nr: 42 614 34 26 wew. 28;

1. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
celu udzielenia lub odmowy udzielenia informacji publicznej na podstawie ustawy
z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;

4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą podmioty uczestniczące w
realizacji zadania, z którymi Gmina Tuszyn podpisała umowę o współpracę oraz
podmioty uprawnione przez przepisy prawa;

1. Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji
celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji
określonymi przez ustawy kompetencyjne lub ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r.
Kodeks postępowania administracyjnego, w tym Rozporządzenie Prezesa Rady
Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i
zakresu działania archiwów zakładowych;

2. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych przysługują Panu/Pani
następujące uprawnienia:

- dostępu do danych osobowych jej dotyczących,

- żądania ich sprostowania,

- usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

Z zastrzeżeniem odrębnych przepisów, które mogą ograniczyć wszystkie bądź
poszczególne prawa.

Z powyższych uprawnień można skorzystać w siedzibie Administratora, pisząc na
adres AD lub drogą elektroniczną kierując korespondencję na
adresiod@tuszyn.info.pl;

1. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - gdy uzna
Pan/Pani, że przetwarzanie dotyczące danych osobowych narusza przepisy RODO;

1. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w ściśle określonym,
minimalnym zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu;

1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może
skutkować brakiem możliwości rozpatrzenia sprawy;

10. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą
profilowane;

11. Jeżeli administrator planuje dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym niż
cel, w którym dane osobowe zostały zebrane zostanie Pan/Pani o tym
poinformowany/a.

Odp. inf. publ Urząd Miasta Bochnia przez BOCHNIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Urząd Miasta Bochnia przekazuje w załączeniu odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej w sprawie dot. raportu o stanie gminy.

Anna Bielecka

Wydział Ogólny i Spraw Obywatelskich

Urządu Miasta Bochnia

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LICHNOWY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Lichnowy, dnia 18.02.2020r.

SG 1431.2.2020

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej przekazuję poniższe dane:

1. Rada Gminy Lichnowy nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy; wskazany art.28 aa ust.3 ustawy o samorządzie gminnym nie zobowiązuje do tego rady gminy, ale uprawnia „3. Rada gminy może określić w drodze uchwały szczegółowe wymogi dotyczące raportu”,
2. nad raportem o stanie gminy pracowali poszczególni merytoryczni pracownicy urzędu oraz kierownicy jednostek podległych i składali informacje do koordynatora,
3. raport został upubliczniony na stronie BIP urzędu w dniu 20.05.2019 r. tj. 10 dni przed sesją rady; na stronie BIP nie zamieszczano dodatkowej informacji o możliwości i warunkach zabrania głosu przez mieszkańców gminy w debacie na temat raportu o stanie gminy,
4. podczas debaty na temat raportu głos zabrało 5 radnych,
5. żaden mieszkaniec gminy nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy,
6. nie dotyczy.

--

Anna Kunkel

Zastępca Wójta Gminy / Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Lichnowy

ul. Tczewska 6

82-224 Lichnowy

tel. (55) 271-27-23 wew. 113

fax. (55) 271-27-66

2

[E-mail] Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy [Sprawa#SG.1431.5.2020] przez RABA WYŻNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dokumenty: SG.KW-00010/20
Znak sprawy: SG.1431.5.2020
Rej. koresp. wych.: RKW-043/18-02-2020
Wysłane przez: Robert Migiel

Szanowni Państwo
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
e-mail: sprawa-18397@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Raba Wyżna, 18.02.2020 r.
Znak: SG.1431.5.2020

Odpowiadając na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej nadesłany drogą mailową i zarejestrowany w tut. Urzędzie w dniu 10.02.2020 r. Wójt Gminy Raba Wyżna informuje:
- Rada Gminy Raba Wyżna nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym.
- Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy jednostek gminy i składali informacje do koordynatora.
- O tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu poinformowano w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Ośmiu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.
- Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.
- W debacie na temat raportu o stanie gminy żaden z mieszkańców się nie wypowiadał.

Z poważaniem

Podmiot udostępniający informację publiczną: Wójt Gminy Raba Wyżna.
Osoba, która wytworzyła i udostępniła informację publiczną: z up. Wójta, Robert Migiel - Sekretarz Gminy.
--
Uprzejmie informuję, że administratorem danych osobowych przekazanych w korespondencji mailowej jest Wójt Gminy Raba Wyżna z siedzibą w Urzędzie Gminy w Rabie Wyżnej 41. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Gminy znajduje się na stronie: bip.rabawyzna.pl -> Ochrona danych osobowych. W sprawach ochrony danych osobowych możliwy jest kontakt z inspektorem ochrony danych pod adresem mailowym iod.ug[at]rabawyzna.pl.

Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji i/lub dokumentów jest zabronione.
This email and any files transmitted with it are intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. Please notify the sender immediately by e-mail if you have received this e-mail by mistake and delete this e-mail from your system.
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

Odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji przez BIAŁA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

OR.1431.3.2020                       Biała, 18 lutego 2020 r.

                Stowarzyszenie

                Sieć Obywatelska Watchdog Polska

W związku z otrzymanym wnioskiem i udostępnienie informacji publicznej
informuję, że:

1. Radni w Gminie Biała nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy Biała.

2. Nad raportem gminy pracowali poszczególni pracownicy referatów , 
samodzielnych stanowisk i składali informacje do osoby odpowiedzialnej -
Sekretarza Gminy.

3. O terminie i sposobie zabierania głosu w sprawie raportu społeczność
lokalna została poinformowana na stronie internetowej gminy i Biuletynie
Informacji Publicznej oraz na tablicach ogłoszeń.

4. Podczas debaty nad raportem głos zabrało 7 radnych Rady Miejskiej w
Białej.

5- 6. Do debaty nie zgłosił się nikt z mieszkańców gminy Biała.

Sporządziła;

Gabriela Prokopowicz

Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej w Białej

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Nasz znak: OA.1431.3.2020.JL

Sz. P.

W odpowiedzi na poniższy wniosek o udostępnienie informacji publicznej Informuję, że:
1) radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym;
2) nad przygotowywaniem raportu pracowali poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora tj. sekretarza gminy;
3) o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu informowano społeczność lokalną poprzez stronę internetową gminy oraz w Biuletyn Informacji Publicznej;
4) żaden z radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o stanie gminy;
5) żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Z poważaniem

Jerzy Laska

Sekretarz Gminy Tuchów

odpowiedź na zapytanie o udzielenie informacji publicznej przez IŁOWO-OSADA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry. W załączaniu przesyłam odpowiedź na zapytanie o udzielenie
informacji publicznej.

--
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
<http://www.ilowo-osada.biuletyn.net/?bip=1&cid=210&bsc=N>

Z poważaniem
*Ilona Gralińska*

tel. 23 654 10 14 wew. 34
e-mail: ilona.gralinska@ugilowo-osada.pl

*Urząd Gminy Iłowo-Osada*
ul. Wyzwolenia 5
13-240 Iłowo-Osada
tel./fax 23 654 10 14
mail: sekretariat@ugilowo-osada.pl
www.ilowo-osada.pl <http://www.ilowo-osada.pl/>
<http://www.ilowo-osada.biuletyn.net/>
<https://www.facebook.com/ugilowoosada/>

1

Odpowiedz na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020r. dotyczący raportu o stanie Gminy.

Pozdrawiam
Gabriela Jastrzembska
Urząd Gminy Wielowieś
tel. (32) 23 78 520
tel. kom. 660 765 841
sekretarz@wielowies.pl

1

odpowiedź na informację publiczną przez LIPINKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

ROA.1431.9.2020
Lipinki, 18.02.2020r.

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej przekazuję następujące dane:

- pytanie 1 – nie

- pytanie 2 – a

- pytanie 3 – b

- pytanie 4 – 8

- pytanie 5 – 0

- pytanie 6 - 0
--
Sekretarz Gminy - Anna Kozioł
Urząd Gminy Lipinki

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STĄPORKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Znak: ORA.1431.3.2020

W odpowiedzi na niniejszy wniosek dotyczący raportu o stanie gminy
uprzejmie informujemy , iż:

Ad.1.Radni nie podejmowali uchwały określającej szczegółowe wymogi
dotyczące raportu o stanie gminy.

Ad.2.Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy wydziałów oraz
referatów Urzędu i składali informacje do koordynatora opracowania
-Sekretarza Gminy.

Ad.3. Społeczność lokalna została poinformowana o możliwości wzięcia
udziału w debacie nad raportem poprzez informację w Biuletynie
Informacji Publicznej oraz poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu.

Ad.4. Dwóch radnych zadawało pytania w debacie nad raportem.

Ad.5. Mieszkańcy nie zgłosili się do debaty nad raportem.

Ad.6. Mieszkańcy nie brali udziału w debacie nad raportem.

odpowiedź przez WIŻAJNY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Wiżajny, 18 lutego 2020 r.

SG.1431.3.2020

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z up. Wójta [](mailto:W@%F3jta)

Jadwiga Markowska

Sekretarz Gminy

2

Odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego 2020r. przez NOWY TARG w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dzień dobry!

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020r.

--
Pozdrawiam
Renata Chmielak
Biuro Rady Miasta Nowy Targ
tel.(0-18)26-11-280

1

Re:Mieszkańcyi radni wobec raportu o stanie gminy przez WIŻAJNY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Wiżajny, 18 lutego 2020 r.

SG.1431.3.2020

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z up. Wójta
Jadwiga Markowska
Sekretarz Gminy

1

Odpowiedź na informacje publiczną przez OLESZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień Dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na informacje publiczną z 11 lutego 2020 r.

Robert Brudniak

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KŁOBUCK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10.02.2020 r.

Z poważaniem

--
Magdalena Kuczera

Urząd Miejski w Kłobucku
ul. 11 Listopada 6, 42-100 Kłobuck
tel. 34 31 00 170

1