Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PRUSZCZ GDAŃSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W imieniu Burmistrza Pruszcza Gdańskiego Janusza Wróbla uprzejmie odpowiadam
na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. dot. udostępnienia informacji
publicznej: Mieszkańcy i Radni wobec raportu o stanie gminy:

1) Czy Radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art.28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

Odp.: Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

Odp.: a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

Odp.: a) nie informowano o tym mieszkańców

Do dnia 31 maja każdego roku Burmistrz przedstawia Radzie Miasta Raport o
stanie miasta.

9 maja 2019 r. w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Pruszcz
Gdański został ogłoszony Raport o stanie miasta Pruszcz Gdański za rok 2018.
Poniżej link.

<http://www.e-bip.pl/Start/51/Information/229505>
http://www.e-bip.pl/Start/51/Information/229505

4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?

Odp.: W debacie nad Raportem o stanie miasta wzięło udział 4 radnych.

5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

Odp.: Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat Raportu o stanie miasta.

6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?

Odp.: Żaden z obecnych na sesji Rady Miasta Pruszcz Gdański mieszkańców nie
zabrał głosu na temat raportu o stanie miasta.

Z poważaniem

Alicja Dąbrowska

Biuro Rady Miasta Pruszcz Gdański

Tel. 58 775 99 43

e-mail: <mailto:a.dabrowska@pruszcz-gdanski.pl>
a.dabrowska@pruszcz-gdanski.pl

Administratorem danych jest Burmistrz Pruszcza Gdańskiego, który powołał
Inspektora Ochrony Danych (kontakt: <mailto:iod@pruszcz-gdanski.pl>
iod@pruszcz-gdanski.pl). Podstawą przetwarzania danych są kompetencje gminy
wynikające z ustawy o samorządzie gminnym, a cel przetwarzania danych nie
wykracza poza te kompetencje. Jeśli przepisy prawa zezwalają lub nakazują
dane będą udostępnione odbiorcy. Dane przechowywane będą przez okres
niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Osoba, której
dane dotyczą może wnieść skargę do organu nadzoru, wnieść sprzeciw wobec
przetwarzania, żądać dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia
przetwarzania, cofnąć zgodę na przetwarzanie, gdy podstawą przetwarzania
danych była zgoda. Obowiązek podania danych może wynikać wyłącznie z wymagań
ustawowych chyba, że jest warunkiem

1

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LUBOMINO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień Dobry,

w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:

1) Radni podjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy - Uchwała nr *V/31/2019* Rady Gminy Lubomino z
dnia *28.02.2019*;

2) Jak przygotowywano ww. raport:

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do osoby odpowiedzialnej za jego sporządzenie;

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu:

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej;

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy - pełny przebieg pkt 4 odzwierciedla transmisja z obrad z IX Sesji
Rady Gminy Lubomino z dn.25.06.2019 r. 44:00-1:14:00 część II - 2 radnych

5. Liczba mieszkańców, którzy zgłosili się do zabrania głosu w debacie
na temat raportu o stanie gminy - 0;

6. Liczba mieszkańców, którzy wypowiedzieli się w debacie na temat
raportu o stanie gminy - 0;

*Proszę o potwierdzenie odczytania wiadomości.*

Z poważaniem

Joanna Karpińska-Koźlik

Urząd Gminy Lubomino

89-532-44-61

Wysyłanie wiadomości e-mail: INF. PUBL przez GIZAŁKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):

INF. PUBL

1

odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji przez BAĆKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam, w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji przesłany dnia
11.02.2020r. w sprawie raportu o stanie gminy informuję:

Ad. 1 Rada nie podejmowała uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.

Ad.2 Raport przygotowano w ten sposób, że pracownicy poszczególnych
wydziałów składali informacje w swoim zakresie do sekretarza gminy.

Ad. 3 Społeczność lokalna informowano o możliwości zabrania głosu na
temat raportu poprzez Biuletyn Informacji Publicznej.

Ad. 4 Podczas debaty na Raportem radni nie zabierali głosu.

Ad. 5,6 Nie zgłosił się żaden mieszkaniec do debaty nad Raportem o
stanie gminy.

Pozdrawiam Iwona Banach- sekretarz gminy

przesłano odpowiedź na błędny adres

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SUBKOWY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Urząd Gminy w Subkowach przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

Z poważaniem,

*Regina Jankowska*
Sekretarz Gminy
*Urząd Gminy w Subkowach*
tel: +48 58 5368 - 501, 521, 529, 530, 532
fax: wew. 36
e-mail: urzad@subkowy.pl <mailto:urzad@subkowy.pl>
www.subkowy.pl <http://www.subkowy.pl>

Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości jeśli nie musisz.

Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata.
Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o
bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie.
Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie,
w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję,
powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji
i/lub dokumentów, jest zabronione.

Administratorem danych jest Gmina Subkowy, 83-120 Subkowy, ul.
Józefa Wybickiego 19a. Kontakt poprzez adres email: urzad@subkowy.pl.
Kontakt do inspektora ochrony danych email: iod@subkowy.pl we
wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych
przez Urząd Gminy w Subkowach.
Dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych,
w celu rozpatrzenia przesłanej korespondencji.
Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane
osobowe na zlecenie administratora
tj. dostawcom usług IT, a także innym podmiotom na podstawie
przepisów prawa powszechnie obowiązującego,
(przykład: na wniosek sądu, Policji).
Dane będą przetwarzane przez okres ustalony zgodnie z przepisami
dotyczącymi narodowego zasobu archiwalnego.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo
żądania ich sprostowania, prawo do sprzeciwu,
ich usunięcia po upływie wskazanych okresów lub ograniczenia ich
przetwarzania.
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich podanie jest
warunkiem udzielenia odpowiedzi na korespondencję.

W dniu 10.02.2020 o 09:56, sprawa-19281@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
podpis email
Z poważaniem,

*Regina Jankowska*
Sekretarz Gminy
*Urząd Gminy w Subkowach*
tel: +48 58 5368 - 501, 521, 529, 530, 532
fax: wew. 36
e-mail: urzad@subkowy.pl <mailto:urzad@subkowy.pl>
www.subkowy.pl <http://www.subkowy.pl>

Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości jeśli nie musisz.

Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata.
Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o
bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie.
Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie,
w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję,
powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji
i/lub dokumentów, jest zabronione.

Administratorem danych jest Gmina Subkowy, 83-120 Subkowy, ul.
Józefa Wybickiego 19a. Kontakt poprzez adres email: urzad@subkowy.pl.
Kontakt do inspektora ochrony danych email: iod@subkowy.pl we
wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych
przez Urząd Gminy w Subkowach.
Dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych,
w celu rozpatrzenia przesłanej korespondencji.
Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane
osobowe na zlecenie administratora
tj. dostawcom usług IT, a także innym podmiotom na podstawie
przepisów prawa powszechnie obowiązującego,
(przykład: na wniosek sądu, Policji).
Dane będą przetwarzane przez okres ustalony zgodnie z przepisami
dotyczącymi narodowego zasobu archiwalnego.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo
żądania ich sprostowania, prawo do sprzeciwu,
ich usunięcia po upływie wskazanych okresów lub ograniczenia ich
przetwarzania.
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich podanie jest
warunkiem udzielenia odpowiedzi na korespondencję.

1

Fwd: Fw: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BIEŻUŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

ORM.1431.3.2020
Szanowni Państwo,
w związku ze złożonym wnioskiem przesyłam informacje - mieszkańcy i
radni wobec raportu o stanie gminy.

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
o samorządzie gminnym?

Odp. NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą
odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej
instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną
w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

Odp. RAPORT ZOSTAŁ OPRACOWANY PRZEZ BURMISTRZA MIASTA I GMINY BIEŻUŃ.
INFORMACJE DO SPORZĄDZENIA RAPORTU POCHODZIŁY OD PRACOWNIKÓW Z RÓŻNYCH
STANOWISK PRACY.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy
wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny
sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

Odp. b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji
Publicznej, g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny
przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?

Odp. 1.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy?

Odp. Nikt się nie zgłosił do zabrania głosu w debacie na temat raportu o
stanie gminy.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?

Odp. Nikt się nie wypowiedział w debacie na temat raportu o stanie
gminy.

--
Z wyrazami szacunku
Izabela Kubińska
Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej

Urząd Miasta i Gminy Bieżuń
ul. Warszawska 2
09-320 Bieżuń
tel. 23 657 80 56 w. 15
fax. 23 657 80 39

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy. przez REWAL w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

W odpowiedzi na Państwa wniosek w sprawie udzielenia
informacji publicznej, odpowiadam co następuje:

Ad.1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którem mowa w art.28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?

Tak, Uchwała Nr X/63/19 z dnia 28.06.2019 r. w sprawie udzielenia Wójtowi
Gminy Rewal wotum zaufania.

Ad.2) Jak przygotowano ww. raport

a) Pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informację do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

Ad.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu

b) Informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej

e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta

g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami

Ad.4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?

Głos w debacie zabrało 5 Radnych.

Ad.5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

Do zabrania głosu w debacie nie zgłosił się żaden z mieszkańców.

Ad.6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Do zabrania głosu w debacie nie zgłosił się żaden z mieszkańców.

Pozdrawiam

Magdalena Czaplińska

Stanowisko ds. obsługi Rady Gminy

Urząd Gminy Rewal

ul. Mickiewicza 19

72-344 Rewal

tel. 91 38 49 020

"Informacja o ochronie danych osobowych w Urzędzie Gminy Rewal -
<http://bip.rewal.pl/dokumenty/9520> http://bip.rewal.pl/dokumenty/9520 "

------------------------------

Uwaga! Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treści chronione
przepisami prawa. Wgląd w treść wiadomości otrzymanej omyłkowo, dalsze jej
przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź
podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w niej informacje przez
osobę lub podmiot nie będący adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca
korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie
nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera.

1

odpowiedżna wniosek o udzielenie informacji publicznej przez WARNICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Gmina Warnice
74-201 Warnice 66

Nasz znak: OŚ.1431.5.2020.MO

Dzień dobry

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
dotyczącej raportu o stanie gminy informuję, że:

1. Radni Gminy Warnice nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28aa
ust 3 ustawy samorządzie gminnym (art. 28 aa ust. 3: Rada gminy może
określić w drodze uchwały szczegółowe wymogi dotyczące raportu).

2. W przygotowaniu raportu o stanie gminy udział brali wszyscy
pracownicy urzędu i składali informacje do koordynatora.

3. Społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można
zabrać głos na temat treści ww. raportu poinformowano umieszczając
informacje w Biuletynie Informacji Publicznej.

4. Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy radni nie zabierali głosu.

5. Żaden mieszkaniec nie zgłosił chęci zabrania głosu na temat raportu
o stanie gminy.

6. Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.

W załączeniu przesyłam również wydruk ze strony bip.warnice.pl z
porządkiem obrad dotyczącym debaty nad raportem o stanie gminy,
porządek obrad X sesji Rady Gminy Warnice, uchwałę Nr X/52/2019 Rady
Gminy Warnice z dnia 28.06.2019 r. w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy
Warnice wotum zaufania oraz informację na temat głosowania nad
przyjęciem raportu o stanie Gminy Warnice z 2018 r.

--
Z poważaniem

Monika Ostrowska
Sekretarz Gminy Warnice
tel. 91 561 28 90 wew. 22
664 498 556

"Informujemy, że Administratorem Danych Osobowych jest Urząd Gminy
Warnice, który reprezentuje Wójt Gminy Warnice. Dane kontaktowe
Inspektora Ochrony Danych: Pan Grzegorz Grenda, e-mail: iod@warnice.pl
. Każda osoba przesyłając wiadomość zawierającą jej dane osobowe drogą
elektroniczną ma prawo dostępu do tych danych, żądania ich usunięcia,
sprostowania, ograniczenia przetwarzania lub sprzeciwu wobec ich
przetwarzania. Przesyłane dane będą przetwarzane wyłącznie w zakresie
i celu niezbędnym do udzielenia odpowiedzi.”

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RADYMNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam Państwu skan odpowiedzi na informację publiczną.

Z poważaniem Grzegorz Maciaszek Urząd Miasta Radymno.

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DĄBROWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Działając na podstawie art. 2 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6
września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2019
r. poz. 1429),  w odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji
publicznej z dnia 03.02.2020 r. ( nr Dziennika 459) Urząd Gminy w
Dąbrowicach informuje, że:

1) Radni nie podejmowali uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym;

2) Ww. raport przygotował pracownik Urzędu Gminy Dąbrowice po zebraniu
niezbędnych danych od wszystkich pracowników Urzędu;

3) Nie informowano mieszkańców Gminy o możliwości zabrania głosu na
temat treści ww. raportu, jednak raport był zamieszczony w Biuletynie
Informacji Publicznej Urzędu 18 dni przed debatą; więc każdy z
mieszkańców mógł się z nim zapoznać;

4) Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 6 radnych;

5) żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie  na
temat raportu o stanie gminy;

6) z uwagi na powyższe żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w
debacie na temat raportu o stanie gminy.

Monika Karpierz

Z-ca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Dąbrowicach

-

--
Urząd Gminy Dąbrowice
ul. Nowy Rynek 17
99-352 Dąbrowice
tel. 24 252 25 95
fax. 24 252 25 87

1. Administratorem danych osobowych w Urzędzie Gminy w Dąbrowicach jest Wójt Gminy Dąbrowice z siedzibą w Dąbrowicach, ul .Nowy Rynek 17 99-352 Dąbrowice, tel. (024) 252 25 87, email: sekretariat@dabrowice.pl
2. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Grzegorz Szajerka adres e-mail: grzegorz.szajerka@gptogatus.pl
3. Ma Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania.
4. Szczegółowe informacje na stronie: http://dabrowice-bip2.alfatv.pl/dokumenty/216

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RZEPIENNIK STRZYŻEWSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Rzepiennik Strzyżewski, dnia 17 lutego 2020 r.

RG.1431.2.2020

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej

Urząd Gminy Rzepiennik Strzyżewski, w odpowiedzi na złożony wniosek o
udostępnienie informacji publicznej przez Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska w dniu 9.02.2020 r. dot. raportu o stanie gminy - udzielając
odpowiedzi na zadane w treści wniosku pytania, przekazuje następujące
informacje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?

Tak, Radni Rady Gminy Rzepiennik Strzyżewski podjęli uchwałę w sprawie
określenia szczegółowych wymogów raportu o stanie gminy

2) Jak przygotowywano ww. raport

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu:

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
7 radnych

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? 0

Barbara Wołkowicz

Inspektor Urzędu Gminy

Rzepiennik Strzyżewski

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez CHOROSZCZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Pismo w załączeniu

Urząd Miejski w Choroszczy

ul. Dominikańska 2

16-070 Choroszcz

tel.: +48 85 713 22 00

fax.: +48 85 719 18 39

1

odpowiedź na informację publiczną przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

OR 1431.2.2020Tuszów Narodowy, 17-02-2020

Odpowiedź na informację publiczna z dnia 12-02-2020 r.

W odpowiedzi na zapytania informuję:

ad. 1 Rada Gminy Tuszów Narodowy nie podjęła uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy;

ad. 2 Raport przygotowano w oparciu o dane od poszczególnych pracowników
na samodzielnych stanowiskach pracy i kierowników referatów przekazywane
do koordynatora tj. sekretarza gminy, sekretarz gminy napisał w oparciu
o zebrane informacje raport za 2018 rok;

ad. 3 Mieszkańców na temat możliwości brania udziału w debacie nad
raportem informowano na stronie gminy w BIP;

ad. 4 Podczas debaty na temat raportu radni nie zabierali głosu.

ad. 5 Do zabrania głosu na temat raportu nie zgłosili się mieszkańcy gminy;

ad. 6 Nikt co wynika z pkt. 5

Z poważaniem Renata Paterak – sekretarz gminy

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SUWAŁKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W załączeniu pismo.

Pozdrawiam,

Marta Bienio

Urząd Gminy Suwałki

W dniu 10.02.2020 o 09:26, sprawa-19147@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Sekretariat

Gmina Suwałki
ul. Świerkowa 45
16-400 Suwałki
tel. 87 565 93 00
fax 87 565 93 45

Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE prosimy o zapoznanie
się z udostępnioną na stronie internetowej: http://www.gmina.suwalki.pl/kat/rodo
informacją na temat przetwarzania przez Gminę Suwałki danych osobowych.

1

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SUWAŁKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretariat@gmina.suwalki.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

odpowiedź przez MOKRSKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Materialy skanowane UG Mokrsko
Data: Mon, 17 Feb 2020 15:29:50 +0200
Nadawca: skany-konica@mokrsko.pl
Odpowiedź-Do: skany-konica@mokrsko.pl
Adresat: a.wiktorek@mokrsko.pl

Wiadomosc wyslana z kopiarki w Urzedzie Gminy w Mokrsku. Nie odpowiadaj
na ten adres email.

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CMOLAS w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W załączeniu przekazuję odpowiedź na poniższy wniosek.

Z poważaniem

Grażyna Kurdziel

UG Cmolas

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SŁAWNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 roku.

Sebastian Owięcki

Inspektor ds. poczty elektronicznej i bhp

Urząd Miejski w Sławnie

ul. M.C. Skłodowskiej 9

76-100 Sławno

tel. 059-810-00-68

2

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na poniższy wniosek o udzielenie informacji publicznych na podstawie dostępu do informacji publicznej informuję:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 2

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? 0

Z poważaniem – Wiesław Armatys

Sekretarz Gminy Radłów

1

raport o stanie gminy - odpowiedź przez WŁODOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek w sprawie udostępnienia informacji publicznej z dnia
10.02.2020r. informuję:

Ad.1

Radni Rady Gminy Włodowice nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art.28aa ustawy
z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym.

Ad.2

W celu opracowania Raportu o stanie gminy Włodowice za 2018r., wójt gminy
powołał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego
przygotowaniem. W skład zespołu zostali powołani kierownicy referatów,
samodzielni pracownicy i dyrektorzy gminnych jednostek organizacyjnych,
których zadaniem było opracowanie informacji do raportu w zakresie
działalności kierowanego referatu, samodzielnego stanowiska i jednostki
organizacyjnej. Osobą odpowiedzialną za przygotowanie raportu był sekretarz
gminy.

Ad.3

Społeczność lokalną poinformowano poprzez zamieszczenie informacji w
Biuletynie Informacji Publicznej, o tym kiedy i w jaki sposób będzie można
zabrać głos na temat treści
Raportu o stanie gminy Włodowice za 2018r.

Ad.4

Podczas debaty na temat Raportu o stanie gminy Włodowice za 2018r. głos
zabrało 4 radnych.

Ad.5 i 6

Do zabrania głosu w debacie na temat Raportu o stanie gminy Włodowice za
2018r. nie zgłosił się żaden mieszkaniec.

Z poważaniem

Małgorzata Konarska

Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Włodowice

ul. Krakowska 26

42-421 Włodowice

tel.34 315-30-01 w.103

Klauzula Poufności (CONFIDENTIAL CLAUSE) Ta wiadomość pocztowa i wszelkie
załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie
jesteś jej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja,
dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał
Pan/i niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłoczne powiadomienie
nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych "Administratorem Państwa danych
osobowych jest Gmina Włodowice, z siedzibą:

Urząd Gminy Włodowice, ul.Krakowska 26, 42-421 Włodowice, tel. (34)3153001.

Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji
z Państwem oraz w celu, dla którego zostały nam udostępnione Pełna treść
klauzuli informacyjnej dostępna jest pod adresem:

<https://www.bip.wlodowice.pl/komunikat>
https://www.bip.wlodowice.pl/komunikat"

udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

Z poważaniem

Emilia Pilarska

Insp. ds. obsługi Rady Miejskiej i Sołectw

Urząd Miasta i Gminy w Lądku-Zdroju

tel. 748117867

Informujemy, iż Urząd Miasta i Gminy w Lądku-Zdroju przetwarza Państwa dane
osobowe w oparciu o przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) - dalej RODO. Informacje
o szczegółach przetwarzaniu, celu, zakresie a także Państwa uprawnieniach
znajdują się w klauzulach informacyjnych zamieszczonych na stronie BIP pod
adresem: http://www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl/, oraz
https://ladek.pl/urzad/ochrona-danych/

Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu,
do którego jest zaadresowana i może zawierać treść o charakterze poufnym lub
zastrzeżonym. Wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego
przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź
podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez
osobę lub podmiot nie będący jego adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca
korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie
nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera.

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez BOJANOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry, w załączeniu przesyłam skan dokumentu Zn. OR.1431.1.2020.

Z poważaniem
Marzęcka Monika

1

odpowiedź na wniosek przez PRZEWORSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10.02.2020r.

Z poważaniem

Teresa Wielgos

Sekretarz Gminy

1

Re: informacja publiczna przez CZŁOPA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego 2020 roku o
udzielenie informacji publicznej.

--
-----------------------
z poważaniem
Jerzy Bekker
Burmistrz MiG Człopa

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BĘDZIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

BRM.1431.1.2020

Szanowni Państwo
Katarzyna Batko-Tołuć
Szymon Osowski
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10
lutego br., w sprawie zapytań dot. raportu o stanie gminy informuję:

Ad. 1) Rada Miejska Będzina nie podejmowała uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dot. raportu.

Ad. 2) Raport o stanie miasta Będzina za 2018 rok został przygotowany
przez Sekretarz Miasta na podstawie informacji składanych przez
poszczególnych pracowników komórek organizacyjnych (odpowiedź A).

Ad. 3) Mieszkańcy byli informowani poprzez stronę internetową miasta
oraz Biuletyn Informacji Publicznej (odpowiedź B).

Ad. 4) W trakcie debaty nad raportem głos zabrało 5 radnych (w tym 3
radnych zabrało głos dwukrotnie).

Ad. 5) i 6) Do udziału w debacie nad raportem zgłosiło się 15
mieszkańców, jednak żaden nie zdecydował się zabrać głosu.
---
Proszę o potwierdzenie odbioru/odczytu niniejszej wiadomości.
_Z poważaniem,_
_Tomasz Derda_
Kierownik Biura Rady Miejskiej

Urząd Miejski w Będzinie
ul. 11. Listopada 20
42-500 Będzin
tel. 32 2679184

-------- Wiadomość oryginalna --------
Temat: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: 17.02.2020 13:10
Od: Biuro Ochrony Informacji Niejawnych <boin@um.bedzin.pl>
Do: Biuro Rady Miejskiej <biuro.rady@um.bedzin.pl>

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
o samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy
wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-19307@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl [1]
www.watchdogportal.pl [2]
www.funduszesoleckie.pl [3]
www.informacjapubliczna.org [4]
NIP 526282872

Links:
------
[1] http://www.siecobywatelska.pl
[2] http://www.watchdogportal.pl
[3] http://www.funduszesoleckie.pl
[4] http://www.informacjapubliczna.org