Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Gmina Sierakowice / RSO.1431.5.2020 przez SIERAKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej poniżej przekazuję odpowiedzi Gminy Sierakowice na pytania wskazane we wniosku:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) - TAK
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy - TAK lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? -6
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? -0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? -0
Z poważaniem
stopka75 ewelina lila v2
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SANOK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam
W załączeniu przesyłam skan pisma zawierający odpowiedź na zadane
pytanie w trybie dostępu do informacji publicznej.
Pozdrawiam
Aneta Metyk
Biuro Rady Miasta
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MUCHARZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Or.1431.2.2020
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na państwa wniosek z 9 lutego 2020 r. informuję, co następuje:
ad.1 Nie
Ad.2 a)
Ad.3 b)
Ad.4 3
Ad.5 nie zgłosił się żaden mieszkaniec
Ad.6 żaden mieszkaniec nie zabrał głosu .
Z poważaniem,
Paweł Paździora
Sekretarz Gminy
Re: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DOBRA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Odpowiadając na wniosek informacji publicznej informuję:
Pkt 1 - radni nie podjęli uchwały
Pkt 2 - pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
Pkt 3- informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
Pkt 4 - jeden mieszkaniec zabrał głos w debacie
Pkt 5 - żaden mieszkaniec się nie zgłosił
Pkt 6 - nikt się nie wypowiedział w debaty na temat raportu o gminie.
--
Urząd Miejski w Dobrej
ul. Rynek 1
72-210 Dobra
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BRAŃSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem,
Sekretariat Urzędu Gminy Brańsk
sekretariat@ug.bransk.wrotapodlasia.pl <mailto:sekretariat@ug.bransk.wrotapodlasia.pl>
sekretariat@bransk.pl <mailto:sekretariat@bransk.pl>
-----------------------------------------------------------------------------------------
<http://www.bransk.pl/_portals_/bransk/Resources/news/264/m_15852f1cf61445.png>
Urząd Gminy Brańsk
ul. Rynek 8, 17-120 Brańsk
tel.: 85 737 50 31, 85 731 92 00; fax: 85 737 58 04
sekretariat@ug.bransk.wrotapodlasia.pl <mailto:sekretariat@ug.bransk.wrotapodlasia.pl>
http://www.bransk.pl/ <http://bransk.pl/> ; http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl/
-----------------------------------------------------------------------------------------
Uwaga: niniejsza wiadomość przeznaczona jest wyłącznie dla jej adresata i może być poufna.
Jeśli nie jest Pani/Pan adresatem, prosimy o poinformowanie nadawcy i skasowanie wiadomości.
Rozpowszechnianie, kopiowanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest zabronione.
Pomyśl o środowisku zanim wydrukujesz ten e-mail.
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PŁASKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W odpowiedzi na wniosek z dnia 11.02.2020 r. o udostępnienie informacji
publicznych, poniżej przekazuję odpowiedzi na Państwa pytania:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?
Zgodnie z art. 28 aa ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie
gminnym Rada Gminy Płaska nie podjęła uchwały w sprawie określenia
szczegółowych wymogów dotyczących raportu.
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy zabrał głos jeden radny.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy?
Brak zgłoszeń mieszkańców do zabrania głosu w debacie na temat raportu o
stanie gminy.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
Brak zgłoszeń mieszkańców do zabrania głosu w debacie.
Urząd Gminy Płaska
Płaska 53
16-326 Płaska
Tel. 87 643 90 80
Odp: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KAMIENNA GÓRA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Urząd Gminy Kamienna Góra w załączeniu przesyła odpowiedź na
udostępnienie informacji publicznej z dnia 03 lutego 2020 r.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
Z poważaniem
Justyna Ferenc
Urząd Gminy Kamienna Góra
Al. Wojska Polskiego 10
58-400 Kamienna Góra
tel. 756106292
fax. 757442857
e-mail: urzad@gminakg.pl
>>> <sprawa-17825@fedrowanie.siecobywatelska.pl> 03.02.2020 07:54 >>>
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej
instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
na adres: sprawa-17825@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
Odp: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Urząd Gminy Kamienna Góra w załączeniu przesyła odpowiedź na
udostępnienie informacji publicznej z dnia 03 lutego 2020 r.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
Z poważaniem
Justyna Ferenc
Urząd Gminy Kamienna Góra
Al. Wojska Polskiego 10
58-400 Kamienna Góra
tel. 756106292
fax. 757442857
e-mail: urzad@gminakg.pl
>>> <sprawa-17682@fedrowanie.siecobywatelska.pl> 03.02.2020 07:50 >>>
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej
instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
na adres: sprawa-17682@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
Potwierdzenie otrzymania: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RZEPIENNIK STRZYŻEWSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości
Do: rzepiennik@rzepiennik.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: 2020-02-09 22:10
Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LUBSZA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry
W załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek
Z poważaniem
Katarzyna Koncewicz-Ciećkiewicz
UG w Lubszy
2
From: Lubsza [mailto:lubsza@lubsza.ug.gov.pl]
Sent: Wednesday, February 12, 2020 10:25 AM
To: 'Info Lubsza' <info@lubsza.ug.gov.pl>
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
From: sprawa-18841@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18841@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-18841@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 9, 2020 11:14 PM
To: lubsza@lubsza.ug.gov.pl <mailto:lubsza@lubsza.ug.gov.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18841@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18841@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GNOJNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
informujemy:
Ad. 1. Radni Gminy Gnojno nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28aa
ustawy o samorządzie gminnym;
Ad. 2. a;
Ad. 3. b;
Ad. 4. 7 radnych;
Ad. 5. Do zabrania głosu w debacie nie zgłosił się żaden mieszkaniec.
Ad.6. W debacie nad raportem nie wypowiedział się żaden mieszkaniec.
Proszę o informację, czy wiadomość do Państwa dotarła.
Podinsp. ds. obsługi rady - Barbara Czarnecka
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez JEDNOROŻEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej raportu o stanie gminy przesyłam odpowiedź.
2
From: sprawa-18579@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-18579@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Sunday, February 9, 2020 10:42 PM
To: sekretarz@jednorozec.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18579@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18579@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTI4NDUwMDY2LjM4MTQ1LjE3NzYxODQ4MDQwMDYwNDc1ODIxQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfFN1biwgMDkgRmViIDIwMjAgMjE6NDE6NDAgLTAwMDB8c2VrcmV0YXJ6QGplZG5vcm96ZWMucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRnc>
Odpowiedz na zapytanie o informację publiczną przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W odpowiedzi na wniosek o informację publiczną (data wpływu do UG Tworóg 11. 02. 2020 w sprawie raportu o stanie gminy informuję, że:
1. Radni nie przyjmowali uchwały o szczegółowych wymogach dotyczących raportu o stanie gminy.
2. A.
3. Za pomocą strony internetowej, bip oraz poprzez tablice ogłoszeń w sołectwach gminy.
4. W debacie udział brało 14 na 15 radnych. Nie mamy danych ilu zabrało głos.
5. 0
6. 0
z poważaniem Łukasz Ziob - zastępca wójta gminy Tworóg
Odpowiedź Burmistrza Łobżenicy na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. przez ŁOBŻENICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry
Przesyłam w załączeniu odpowiedź Burmistrza Łobżenicy na wniosek o
udostępnienie informacji publicznych z dnia 10 lutego 2020 r.
Z poważaniem
Łukasz Sobieszczyk
Biuro Rady Miejskiej w Łobżenicy
tel. 67 286 81 05
odpowiedź na informacje publiczna - raport o stanie gminy przez CIESZANÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o informacje publiczną dotycząca raportu o stanie gminy.
Barbara Szymanowska
Urząd Miasta i Gminy Cieszanów
odpowiedź-raport o stanie gminy przez GORZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry!
Stosownie do wniosku sformułowanego w wiadomości z dnia 10 lutego 2020 r.
przesyłam w załączeniu odpowiedź.
Z poważaniem
Ewa Dul
Gmina Gorzyce
Podinspektor ds. obsługi organów kolegialnych
Tel. 15 836 20 75, w. 17
odpowiedź na informację publiczną dotyczącą raportu o stanie gminy Krupski Młyn przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam. W załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną dotyczącą
raportu o stanie gminy Krupski Młyn.
Pozdrawiam, Danuta Pries.
Udzielenie informacji publicznych przez HUSZLEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
W związku z wniesioną prośbą o udostępnienie informacji publicznych,
przesyłam odpowiedzi na wskazane pytania.
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?
Nie
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
1
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy?
0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
0
Pozdrawiam,
Magdalena Kiryluk
Urząd Gminy w Huszlewie
Huszlew 77 08-206 Huszlew
odpowiedź na wniosek przez PRZYTYK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Dzień Dobry.
W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek.
--
Z poważaniem
*Justyna Odrobińska*
Sekretariat
Urząd Gminy w Przytyku
ul. Zachęta 57, 26-650 Przytyk
tel.: 48 618-00-95
e-mail: przytyk@przytyk.pl <mailto:przytyk@przytyk.pl>
www.przytyk.pl
<www.przytyk.pl>
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GILOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Gilowice, dnia 17.02.2020
SG.1431.1.2020
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W nawiązaniu do wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 r. w sprawie raportu o stanie gminy informujemy w wymaganym zakresie:
1) Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dot. raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym;
2) Raport przygotowali poszczególni pracownicy referatów oraz jednostek organizacyjnych, którzy składali informacje do osoby odpowiedzialnej Sekretarza Gminy;
3) Mieszkańcy gminy zostali poinformowani o raporcie o stanie gminy poprzez stronę internetową BIP;
4) Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy zabrał głos 1 radny - Przewodniczący Komisji Polityki Gospodarczej i Budżetu Rady Gminy Gilowice;
5) Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu podczas debaty na temat raportu o stanie gminy;
6) Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się podczas debaty na temat raportu o stanie gminy;
Sylwia Góra – Sekretarz Gminy
From: sprawa-19447@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-19447@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 10:51 AM
To: uggilowice@gilowice.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19447@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTMyODI3MTE3LjQxOTk3LjE3MzQwNDUzOTIwNjQxNzg5MzE0QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMTAgRmViIDIwMjAgMDk6NTE6MTEgLTAwMDB8dWdnaWxvd2ljZUBnaWxvd2ljZS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDA%3D>
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BALIGRÓD w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020r.
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat:
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data:
Mon, 10 Feb 2020 07:33:18 -0000
Nadawca:
sprawa-18881@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18881@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Odpowiedź-Do:
sprawa-18881@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18881@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Adresat:
gmina@baligrod.pl <mailto:gmina@baligrod.pl>
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18881@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18881@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTMxOTk5ODYwLjQyMTYxLjEyMTIwMjQxMTk3OTA4MjUxOTAwQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMTAgRmViIDIwMjAgMDc6MzM6MTggLTAwMDB8Z21pbmFAYmFsaWdyb2QucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXww>
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOBIELE WIELKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
ORG.1431.6.2020 Kobiele Wielkie, dn. 17.02.2020
Urząd Gminy w Kobielach Wielkich w odpowiedzi na e-mailowy wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 03.02.2020 r. informuje
według układu postawionych pytań.
1) nie
2) odpowiedź d)
3) odpowiedź b) i h) ( zamieszczenie informacji w przedmiotowej sprawie
na tablicy ogłoszeń w urzędzie)
4) 4 radnych
5) nikt
6) nikt
Sekretarz Gminy
Józef Szpruch
--
Urząd Gminy w Kobielach Wielkich
ul. Reymonta 79
97-524 Kobiele Wielkie
tel./fax. 446814412, 446810506
www.kobielewielkie.pl
www.bip.kobielewielkie.pl
ug@kobielewielkie.pl
Zgodnie z art. 13 RODO, informuję, iż:
* administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Kobiele
Wielkie, ul. Reymonta 79, 97-524 Kobiele Wielkie
* kontakt z inspektorem ochrony danych: magdalena@kuszmider.com.pl
* Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia
korespondencji emaliowej, udzielanie odpowiedzi na pismo lub wniosek
skierowane drogą elektroniczną na podstawie art. 6 ust 1 pkt a RODO.
* Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych
podmiotów,państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
* posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, żądaniem usunięcia, wniesienia sprzeciwu;
* ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.
--
W dniu 2020-02-03 09:06, sprawa-18122@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
> ustawy o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą
> odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości
> raportu przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej
> instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z
> wyznaczoną w gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
> podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki
> sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu
> (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel
> urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny
> sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na
> temat raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-18122@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu,
> zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GILOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Twoja wiadomość
Do: uggilowice@gilowice.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-10 10:51
odczytano w dniu 2020-02-17 08:06.
Odpowiedź na dostęp do informacji publicznej Gmina Sadkowice przez SADKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
From: sekretarz@gminasadkowice.pl <sekretarz@gminasadkowice.pl>
Sent: Friday, February 14, 2020 3:41 PM
To: 'sprawa-18228@fedrowanie.siecobywatelska.pl'
<sprawa-18228@fedrowanie.siecobywatelska.pl>Subject: Odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej.
Sieć Obywatelska Watchdog
Ul. Ursynowska 22/2
02-605Warszawa
W odpowiedzi na Pana wniosek o udostępnienie informacji publicznej,
przesłany e-mailem w dnia 3 lutego 2020 roku do Urzędu Gminy Sadkowice,
zgodnie z art. 14 ustawy o dostępie do informacji publicznej, przekazuję
Panu informacje zgodne z Pana wnioskiem.Z poważaniem;
Krzysztof Starczewski,
Sekretarz Gminy Sadkowice.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187