Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Gmina Sierakowice / RSO.1431.5.2020 przez SIERAKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej poniżej przekazuję odpowiedzi Gminy Sierakowice na pytania wskazane we wniosku:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) - TAK
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy - TAK lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? -6

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? -0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? -0

Z poważaniem
stopka75 ewelina lila v2

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SANOK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam
W załączeniu przesyłam skan pisma zawierający odpowiedź na zadane
pytanie w trybie dostępu do informacji publicznej.

Pozdrawiam
Aneta Metyk
Biuro Rady Miasta

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MUCHARZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Or.1431.2.2020

Szanowni Państwo,

w odpowiedzi na państwa wniosek z 9 lutego 2020 r. informuję, co następuje:

ad.1 Nie

Ad.2 a)

Ad.3 b)

Ad.4 3

Ad.5 nie zgłosił się żaden mieszkaniec

Ad.6 żaden mieszkaniec nie zabrał głosu .

Z poważaniem,

Paweł Paździora

Sekretarz Gminy

Re: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DOBRA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Odpowiadając na wniosek informacji publicznej informuję:

Pkt 1 - radni nie podjęli uchwały

Pkt 2 - pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

Pkt 3- informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej

Pkt 4 - jeden mieszkaniec zabrał głos w debacie

Pkt 5 - żaden mieszkaniec się nie zgłosił

Pkt 6 - nikt się nie wypowiedział w debaty na temat raportu o gminie.

--
Urząd Miejski w Dobrej
ul. Rynek 1
72-210 Dobra

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BRAŃSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam,

w załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem,
Sekretariat Urzędu Gminy Brańsk
sekretariat@ug.bransk.wrotapodlasia.pl <mailto:sekretariat@ug.bransk.wrotapodlasia.pl>
sekretariat@bransk.pl <mailto:sekretariat@bransk.pl>
-----------------------------------------------------------------------------------------

<http://www.bransk.pl/_portals_/bransk/Resources/news/264/m_15852f1cf61445.png>

Urząd Gminy Brańsk
ul. Rynek 8, 17-120 Brańsk
tel.: 85 737 50 31, 85 731 92 00; fax: 85 737 58 04
sekretariat@ug.bransk.wrotapodlasia.pl <mailto:sekretariat@ug.bransk.wrotapodlasia.pl>
http://www.bransk.pl/ <http://bransk.pl/> ; http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl/

-----------------------------------------------------------------------------------------

Uwaga: niniejsza wiadomość przeznaczona jest wyłącznie dla jej adresata i może być poufna.
Jeśli nie jest Pani/Pan adresatem, prosimy o poinformowanie nadawcy i skasowanie wiadomości.
Rozpowszechnianie, kopiowanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest zabronione.

Pomyśl o środowisku zanim wydrukujesz ten e-mail.

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PŁASKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek z dnia 11.02.2020 r. o udostępnienie informacji
publicznych, poniżej przekazuję odpowiedzi na Państwa pytania:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?

Zgodnie z art. 28 aa ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie
gminnym Rada Gminy Płaska nie podjęła uchwały w sprawie określenia
szczegółowych wymogów dotyczących raportu.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy zabrał głos jeden radny.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy?

Brak zgłoszeń mieszkańców do zabrania głosu w debacie na temat raportu o
stanie gminy.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Brak zgłoszeń mieszkańców do zabrania głosu w debacie.

Urząd Gminy Płaska

Płaska 53

16-326 Płaska

Tel. 87 643 90 80

Odp: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KAMIENNA GÓRA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Urząd Gminy Kamienna Góra w załączeniu przesyła odpowiedź na
udostępnienie informacji publicznej z dnia 03 lutego 2020 r.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Z poważaniem
Justyna Ferenc

Urząd Gminy Kamienna Góra
Al. Wojska Polskiego 10
58-400 Kamienna Góra
tel. 756106292
fax. 757442857
e-mail: urzad@gminakg.pl

>>> <sprawa-17825@fedrowanie.siecobywatelska.pl> 03.02.2020 07:54 >>>
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej
instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
na adres: sprawa-17825@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji
--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872

1

Odp: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Urząd Gminy Kamienna Góra w załączeniu przesyła odpowiedź na
udostępnienie informacji publicznej z dnia 03 lutego 2020 r.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Z poważaniem
Justyna Ferenc

Urząd Gminy Kamienna Góra
Al. Wojska Polskiego 10
58-400 Kamienna Góra
tel. 756106292
fax. 757442857
e-mail: urzad@gminakg.pl

>>> <sprawa-17682@fedrowanie.siecobywatelska.pl> 03.02.2020 07:50 >>>
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej
instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
na adres: sprawa-17682@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji
--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872

1

Potwierdzenie otrzymania: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RZEPIENNIK STRZYŻEWSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości

Do: rzepiennik@rzepiennik.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: 2020-02-09 22:10

Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LUBSZA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

W załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek

Z poważaniem

Katarzyna Koncewicz-Ciećkiewicz

UG w Lubszy

2

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GNOJNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
informujemy:
Ad. 1. Radni Gminy Gnojno nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28aa
ustawy o samorządzie gminnym;
Ad. 2. a;
Ad. 3. b;
Ad. 4. 7 radnych;
Ad. 5. Do zabrania głosu w debacie nie zgłosił się żaden mieszkaniec.
Ad.6. W debacie nad raportem nie wypowiedział się żaden mieszkaniec.

Proszę o informację, czy wiadomość do Państwa dotarła.
Podinsp. ds. obsługi rady - Barbara Czarnecka

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez JEDNOROŻEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej raportu o stanie gminy przesyłam odpowiedź.

2

Odpowiedz na zapytanie o informację publiczną przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek o informację publiczną (data wpływu do UG Tworóg 11. 02. 2020 w sprawie raportu o stanie gminy informuję, że:
1. Radni nie przyjmowali uchwały o szczegółowych wymogach dotyczących raportu o stanie gminy.
2. A.
3. Za pomocą strony internetowej, bip oraz poprzez tablice ogłoszeń w sołectwach gminy.
4. W debacie udział brało 14 na 15 radnych. Nie mamy danych ilu zabrało głos.
5. 0
6. 0

z poważaniem Łukasz Ziob - zastępca wójta gminy Tworóg

Odpowiedź Burmistrza Łobżenicy na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. przez ŁOBŻENICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry

Przesyłam w załączeniu odpowiedź Burmistrza Łobżenicy na wniosek o
udostępnienie informacji publicznych z dnia 10 lutego 2020 r.

Z poważaniem

Łukasz Sobieszczyk

Biuro Rady Miejskiej w Łobżenicy

tel. 67 286 81 05

1

odpowiedź na informacje publiczna - raport o stanie gminy przez CIESZANÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o informacje publiczną dotycząca raportu o stanie gminy.
Barbara Szymanowska
Urząd Miasta i Gminy Cieszanów

1

odpowiedź-raport o stanie gminy przez GORZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry!

Stosownie do wniosku sformułowanego w wiadomości z dnia 10 lutego 2020 r.
przesyłam w załączeniu odpowiedź.

Z poważaniem

Ewa Dul

Gmina Gorzyce

Podinspektor ds. obsługi organów kolegialnych

Tel. 15 836 20 75, w. 17

1

odpowiedź na informację publiczną dotyczącą raportu o stanie gminy Krupski Młyn przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam. W załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną dotyczącą
raportu o stanie gminy Krupski Młyn.

Pozdrawiam, Danuta Pries.

1

Udzielenie informacji publicznych przez HUSZLEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

W związku z wniesioną prośbą o udostępnienie informacji publicznych,
przesyłam odpowiedzi na wskazane pytania.

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?

Nie

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

1

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy?

0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

0

Pozdrawiam,

Magdalena Kiryluk

Urząd Gminy w Huszlewie

Huszlew 77 08-206 Huszlew

odpowiedź na wniosek przez PRZYTYK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Dzień Dobry.

W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek.

--

Z poważaniem

*Justyna Odrobińska*
Sekretariat

Urząd Gminy w Przytyku
ul. Zachęta 57, 26-650 Przytyk
tel.: 48 618-00-95
e-mail: przytyk@przytyk.pl <mailto:przytyk@przytyk.pl>

www.przytyk.pl

<www.przytyk.pl>

2

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GILOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Gilowice, dnia 17.02.2020

SG.1431.1.2020

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

W nawiązaniu do wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 r. w sprawie raportu o stanie gminy informujemy w wymaganym zakresie:

1) Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dot. raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym;

2) Raport przygotowali poszczególni pracownicy referatów oraz jednostek organizacyjnych, którzy składali informacje do osoby odpowiedzialnej Sekretarza Gminy;

3) Mieszkańcy gminy zostali poinformowani o raporcie o stanie gminy poprzez stronę internetową BIP;

4) Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy zabrał głos 1 radny - Przewodniczący Komisji Polityki Gospodarczej i Budżetu Rady Gminy Gilowice;

5) Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu podczas debaty na temat raportu o stanie gminy;

6) Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się podczas debaty na temat raportu o stanie gminy;

Sylwia Góra – Sekretarz Gminy

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BALIGRÓD w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020r.

--- Treść przekazanej wiadomości ---

Temat:

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

Data:

Mon, 10 Feb 2020 07:33:18 -0000

Nadawca:

sprawa-18881@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18881@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

Odpowiedź-Do:

sprawa-18881@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18881@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

Adresat:

gmina@baligrod.pl <mailto:gmina@baligrod.pl>

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18881@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18881@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872

<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTMxOTk5ODYwLjQyMTYxLjEyMTIwMjQxMTk3OTA4MjUxOTAwQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMTAgRmViIDIwMjAgMDc6MzM6MTggLTAwMDB8Z21pbmFAYmFsaWdyb2QucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXww>

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOBIELE WIELKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

ORG.1431.6.2020 Kobiele Wielkie, dn. 17.02.2020

Urząd Gminy w Kobielach Wielkich w odpowiedzi na e-mailowy wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 03.02.2020 r. informuje
według układu postawionych pytań.
1) nie
2) odpowiedź d)
3) odpowiedź b) i h) ( zamieszczenie informacji w przedmiotowej sprawie
na tablicy ogłoszeń w urzędzie)
4) 4 radnych
5) nikt
6) nikt

Sekretarz Gminy
Józef Szpruch
--
Urząd Gminy w Kobielach Wielkich
ul. Reymonta 79
97-524 Kobiele Wielkie
tel./fax. 446814412, 446810506
www.kobielewielkie.pl
www.bip.kobielewielkie.pl
ug@kobielewielkie.pl

Zgodnie z art. 13 RODO, informuję, iż:
* administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Kobiele
Wielkie, ul. Reymonta 79, 97-524 Kobiele Wielkie
* kontakt z inspektorem ochrony danych: magdalena@kuszmider.com.pl
* Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia
korespondencji emaliowej, udzielanie odpowiedzi na pismo lub wniosek
skierowane drogą elektroniczną na podstawie art. 6 ust 1 pkt a RODO.
* Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych
podmiotów,państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
* posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, żądaniem usunięcia, wniesienia sprzeciwu;
* ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.
--

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez GILOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Twoja wiadomość

Do: uggilowice@gilowice.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-10 10:51

odczytano w dniu 2020-02-17 08:06.

Odpowiedź na dostęp do informacji publicznej Gmina Sadkowice przez SADKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5