Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

odpowiedż w sprawie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Witam,
w odpowiedzi o udostępnienie informacji publicznej w sprawie raportu o stanie gminy informuję:
1. Radni Gminy Osiecznica nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
2. Raport został przygotowany na podstawie informacji od poszczególnych pracowników i opracowany przez koordynatora – skarbnika gminy.
3. Społeczność lokalną poinformowano poprzez stronę internetową gminy oraz poprzez sołtysów.
4. Radni nie zabierali głosu w sprawie raportu o stanie gminy.
5. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu podczas debaty w sprawie raportu o stanie gminy.
6. Żaden mieszkaniec nie wypowiadał się w debacie na temat raportu o stanie gminy.
Pozdrawiam
Małgorzata Słonecka
Sekretarz Gminy Osiecznica
_____________________
Urząd Gminy w Osiecznicy
ul. Lubańska 43
59-724 Osiecznica
te. 75 7312107

Gmina Mosina Raport o stanie Gminy przez MOSINA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Witam!

W odpowiedzi na zapytanie dotyczące raportu o stanie Gminy informujemy, iż :

1) Rada Miejska w Mosinie podjęła uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
raportu o stanie Gminy, przesyłamy link z treścią Uchwały :
http://bip.mosina.pl/zasoby/files/rada/kadencja2018-2023/uchwaly/uchwala_47.
pdf

2) Raport opracowywano w inny sposób : nad raportem pracował jeden
pracownik Urzędu Miejskiego w Mosinie i zwracała się z prośbą o
przygotowanie niektórych zagadnień do pracowników merytorycznych
poszczególnych Referatów,

3) Społeczność lokalną informowano na stronie internetowej Gminy Mosina,

4) W debacie nad raportem o stanie Gminy Mosina wzięło udział 13 radnych
Rady Miejskiej w Mosinie,

5) Do zabrania głosu w debacie nad raportem o stanie Gminy Mosina zgłosił
się jeden mieszkaniec Gminy Mosina,

6) W debacie nad raportem o stanie Gminy Mosina wypowiedział się jeden
mieszkaniec.

Z poważaniem

Justyna Kaczmarczyk

Audytor wewnętrzny

tel. +48 618-109-504

<mailto:audytor@mosina.pl> audytor@mosina.pl

--------------------------------------------------

Urząd Miejski w Mosinie

pl. 20 Października 1

62-050 Mosina

tel. +48 618-109-500

fax +48 618-109-558

<http://www.mosina.pl/> www.mosina.pl

<mailto:um@mosina.pl> um@mosina.pl

--------------------------------------------------

Gmina Tarczyn przez TARCZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Odpowiedz na pismo z 9 lutego 2020r dotyczące udostępniania informacji
publicznej (temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy):

Ad.1: Nie

Ad.2: A

Ad.3: b, c

Ad.4: 2

Ad.5: 6

Ad.6: 6

Z poważaniem:

Sekretarz Gminy Tarczyn

Marcin Kiliański

505169055

Tarczyn. Naturalnie.

Odp. na wniosek o udostępnienie inf. publicznej przez RADZANÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznych podaję
następujące informację:

1. Radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy.

2. Raport przygotowywali poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora.

3. Społeczność lokalna była informowana poprzez stronę internetową i
Biuletyn Informacji Publicznej.

4. Radni nie zabrali głosu podczas debaty na temat raport o stanie
gminy.

5. Mieszkańcy nie zgłosili się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu gminy.

6. Mieszkańcy nie wypowiadali się w debacie na temat raportu o stanie
gminy.

Pozdrawiam

Beata Nowicka

Urząd Gminy w Radzanowie

Plac Piłsudskiego 26

06-540 Radzanów, pow. mławski

Re:Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KSIĄŻ WIELKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

OR.1431.5.2020

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? - **TAK **

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
**a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)**

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe
odpowiedzi):

**b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej**

4\. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? -
**2**

5\. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? - **0**

6\. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? - **0**

![](http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTI4MTUyNjYxLjQ2MDg1LjcxNDA2NTE1ODc2ODUzODczODVAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8U3VuLCAwOSBGZWIgMjAyMCAyMDo1MjowNiAtMDAwMHx1Z2tzaWF6QHdwLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MA%3D%3D)

Z poważaniem

Katarzyna Grzywnowicz
Urząd Gminy w Książu Wielkim

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez POSTOMINO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Twoja wiadomość

Do: sekretarz@postomino.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-10 11:20

odczytano w dniu 2020-03-02 09:02.

mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RYBNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

W odpowiedzi na pytanie dotyczące raportu stanu gminy, informuję co
następuję:

1. nie było uchwały co do szczególnych wymogów dotyczących raportu
albowiem jest to tryb fakultatywny.

2. pracowali nad nimi poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informację zbiorcze do sekretarza, raport napisał pracownik urzędu.

3.  Informacja do lokalnej społeczności odbyła się za pośrednictwem BIP,
ogłoszeniu w radio i prasie internetowej, a także podczas spotkań z
mieszkańcami.

4. Żaden radny nie zabierał głosu podczas debaty.

5. Jeden mieszkaniec zgłosił się do zabrania głosu.

6.Jeden mieszkaniec wypowiadał się w debacie na temat raportu o stanie
gminy.

W razie pytań proszę dzwonić. Chętnie udzielimy szczegółowych informacji.

Z poważaniem
Urząd Gminy Rybno <https://www.gminarybno.com>
Krystian Gołębiewski
Sekretarz
Urząd Gminy Rybno, ul. Długa 20, 96-514 Rybno
<https://www.facebook.com/urzadgminyrybno>
<https://www.youtube.com/channel/UCQvvtY0yOW9Q30Ab4l2Q4Dg?view_as=subscriber>

T: (46) 861-14-38 <tel:(46)861-14-38> | E: sekretarz@gminarybno.com
<mailto:sekretarz@gminarybno.com> | W: www.gminarybno.com
<http://www.gminarybno.com>

O przetwarzaniu danych osobowych przez Urząd Gminy Rybno
<http://www.gminarybno.com/pliki/plik/klauzula-informacyjna-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-1579868664.pdf>.

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez JADÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

OSR.1431.4.2020 Jadów, 28.02.2020r.

Urząd Gminy Jadów w odpowiedzi na wniosek informuje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

- TAK

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

- 1 - RADNY W OSOBIE PRZEWODNICZĄCEJ RADY GMINY

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

- 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

- 0

Magdalena Powierża

Inspektor

Biuro Obsługi Rady Gminy

25 7854404

Urząd Gminy Jadów

Ul. Jana Pawła II 17

05-280 Jadów

informacja pub;liczna przez SIEMIATYCZE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień Dobry. W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej przedkładam informację:
1/ Rada Gminy Siemiatycze nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
2/ Raport o stanie gmina za 2018 rok przygotowali pracownicy Urzędu
Gminy i jednostek organizacyjnych gminy w swoim zakresie.
3/ Mieszkańców gminy poinformowano poprzez ogłoszenie na stronie BIP i
stronie internetowej o sposobie zabrania głosu w debacie nad raportem o
stanie gminy.
4/ W debacie nie zabrano żadnego głosu przez radnych, czy mieszkańców
gminy.
Pozdrawiam Joanna Miłkowska

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - Gmina Milejczyce przez MILEJCZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam!
W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej informuję iż:
1.Rada Gminy Milejczyce nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
raportu o stanie gminy.
2. Raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami.
3.Społeczność lokalną o tym kiedy, i w jako sposób będzie można zabrać głos na
temat treści raportu informował wójt podczas spotkań z mieszkańcami.
4. Radni, którzy zabrali głos podczas debaty na temat raportu - 0.
5. Mieszkańcy, którzy zgłosili sie do zabrania głosu w debacie na temat raportu
- 0.
6. Mieszkańcy, którzy wypowiedzieli sie na temat raportu o stanie gminy - 0.

Pozdrawiam,
Bogumiła Dietrich
Sekretarz Gminy Milejczyce
tel. 85 6579070 wew. 28

Informuję, że Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016 r. – w celu prowadzenia korespondencji elektronicznej.
Od: sprawa-19126@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Do: gmina@milejczyce.pl
Data: 10 luty 2020 o 09:24
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi
o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do
koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego
przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można
zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe
odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas
spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o
opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o
stanie gminy?

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres:
sprawa-19126@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872


Informuję, że Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie: art. 6 ust. 1
lit. a oraz art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – w celu prowadzenia korespondencji
elektronicznej.

(bez tematu) przez GNOJNIK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

W odpowiedzi na wniosek z dnia 9 lutego informuję:

Ad1.Nie

Ad.2. a i b

Ad.3.b,g,h - głównie odpowiedzi na zapytania telefoniczne.

Ad.4.5

Ad.5. 1

Ad.6. 1

Pozdrawiam,

Anna Rachwalik
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Gnojnik
tel.: 14-68-69-600 wew. 14
e-mail: <mailto:sekretarz@gnojnik.pl> sekretarz@gnojnik.pl

1

informacja publiczna przez MALECHOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek.

--

Pozdrawiam
Marlena Kania
Urząd Gminy Malechowo
tel. 943140585
Adres e-mail biurorady@malechowo.pl

1

Odpowiedź wniosek uip WOA.1431.6.2020.LK przez GRYFICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

WOA.1431.6.2020.LK

*Szymon Osowski*
*Katarzyna Batko-Tołuć *
*Sieć Obywatelska Watchdog Polska*
*ul. Ursynowska 22/2
**02-605 Warszawa*
*sprawa-19520@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-19520@fedrowanie.siecobywatelska.pl>*

Dzień dobry,
na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1429) w odpowiedzi na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej przekazuję poniższe dane:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

*_Odpowiedź: Radni Rady Miejskiej w Gryficach na dzień dzisiejszy nie
podejmowali uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu
o stanie gminy._*

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź):

*_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej_*

b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem

c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji

d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami

e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi

f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

a) nie informowano o tym mieszkańców

*_b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
_*c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej

e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta

f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd

g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami

h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

*_Odpowiedź: Głos zabrał jeden radny Rady Miejskiej w Gryficach._*

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

*_Odpowiedź: Nie zgłoszono się (0)._*

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

*_Odpowiedź: Nie wypowiedziało się (0).
_*

Z poważaniem

*Luiza Kowalska
Urząd Miejski w Gryficach*
Pl. Zwycięstwa 37
72-300 Gryfice
Tel. 91 38 53 224

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZEBRZYDOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Zebrzydowice, 27.02.2020r.
SG.1431.1.2020
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Dot.: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Ad. 1) nie
Ad. 2) a)
Ad. 3) b) c)
Ad. 4) 3
Ad. 5) 0
Ad. 6) 0

Proszę o przesyłanie wniosków na adres poczty elektronicznej ug@zebrzydowice.pl.

Z poważaniem

Karol Sitek
Sekretarz Gminy
tel. 32 47 55 104
e-mail: sg@zebrzydowice.pl

Urząd Gminy Zebrzydowice
ul. Ks.A.Janusza 6
43-410 Zebrzydowice
tel. 32 47 55 100, fax. 32 469 32 66
www: www.zebrzydowice.pl
www BIP: www.bip.zebrzydowice.pl
e-mail: ug@zebrzydowice.pl

dot. informacji publicznej przez JASŁO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 10.02.2020 r. o
udostępnienie informacji publicznej.

..............................................................

Urząd Gminy Jasło

ul. Słowackiego 4

38-200 Jasło

tel. 13 4436 669

Sprawdzono programem PLIKCENTER - RODO.Crypt Licencja darmowa - Commercial
FREE https://www.plikcenter.pl/rodocrypt/

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STERDYŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:

Ad. 1 Nie

Ad. 2 a

Ad. 3 b

Ad.4 3

Ad.5 0

Ad.6 0

Pozdrawiam

Anna Kowalska

Urząd Gminy Sterdyń

dot. Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie miasta przez LIMANOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dzień dobry,

w związku z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej
mieszkańców i radnych wobec raportu o stanie miasta w załączeniu
przekazujemy odpowiedź.

Z poważaniem

Katarzyna Fąfara

--
*/Katarzyna Fąfara/*/
Wydział Organizacyjny //
Urząd Miasta Limanowa//
ul. Jana Pawła II, 9//
tel. 18 337 20 54 wew.145/
/--------------------------------------------------------------------------------
Spełniając obowiązek informacyjny wynikający z ochrony danych osobowych,
zgodnie z Rozporządzeniem RODO, informujemy, że Państwa adres e-mail
przetwarzany jest w naszej firmie w bazie poczty elektronicznej pod ww.
adresem
i mogą Państwo go przeglądać,uzupełniać, zmieniać lub żądać usunięcia./

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MIŁAKOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Miłakowo, dnia 26.02.2020 r.

ORG.1431.3.2020

*Sieć Obywatelska Watchdog Polska**
**ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa*

W odpowiedzi na zapytanie o udzielenie informacji publicznej, uprzejmie
informuję:

1) Radni Gminy Miłakowo nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
ustawy o samorządzie gminnym.

2) *Raport o stanie gminy opracowywał Sekretarz Gminy na podstawie
zebranych informacji od poszczególnych pracowników oraz jednostek
organizacyjnych.*
*a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) *
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
*c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji*
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4) Podczas debaty zabrało głos 5 radnych.

5) Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.

6) Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy. Z informacji docierających do pracowników i radnych,
mieszkańcy Gminy Miłakowo oraz gminy ościenne bardzo dobrze oceniły
treść jak i formę niniejszego raportu.

W załączeniu:

1. Protokół z obrad XI zwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Miłakowie  z
dnia 27 czerwca 2019 roku.

2. Raport o stanie Gminy Miłakowo za 2018 rok.

3. Link do nagrania obrad XI sesji Rady Miejskiej w Miłakowie  z dnia 27
czerwca 2019 roku.

*https://www.youtube.com/watch?v=qM1PNuS-j8Q*

Z poważaniem

Justyna Zabiełło
Sekretarz Gminy
--------------------------
Urząd Miejski w Miłakowie
ul. Olsztyńska 16
14-310 Miłakowo
tel. 89 757 83 32
www.milakowo.eu

W dniu 10.02.2020 o 13:44, sprawa-19743@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

3

Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez MYŚLENICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

OR.1431.15.2020

W odpowiedzi na pismo z dnia 12.02.2020 r. informuję:

1. Nie ma takiej uchwały.

2. d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami

3. b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej

4. 1 radny

5. 0 mieszkańców

6. 0 mieszkańców

Z poważaniem

--

1

Informacja publiczna przez JERZMANOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Pozdrawiam,

Paweł Machera,

Urząd Gminy Jerzmanowa.

2

odpowiedz na inf publiczną dot. Raportu o stanie Gminy przez CHOCIWEL w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

-- W załączeniu przesyłam odpowiedz dot. Raportu o stanie Gminy

Sylwia Lewandowska
kierownik USC Chociwel
tel. 915622001 wew.113

Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Chociwla .
Wszelkie informacje w zakresie ochrony danych osobowych dostępne są na
stronie
www.chociwel.pl

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SURAŻ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu

W dniu 2020-02-10 o 09:13, sprawa-19066@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Informacja Administratora - zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Surażu pod adresem:
http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/ochrona_danych_osobowych/

1

dotyczy odpowiedzi na wniosek - raport o stanie gminy przez PIWNICZNA-ZDRÓJ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Piwniczna-Zdrój, 26 lutego 2020 r.

Znak sprawy: OA.1431.6.2020

Dzień dobry!

Poniżej przesyłam odpowiedzi dotyczące pytań zadanych we wniosku z dnia
9 lutego 2020 r. Przepraszam za zwłokę w przekazaniu odpowiedzi.

*1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?*

Rada Miejska w Piwnicznej-Zdroju nie podejmowała uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

*2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)*

****

**a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

*3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
*
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej

*4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?*

Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 4 radnych .

*5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?*

Do debaty na temat raportu o stanie gminy gnie zgłosił się żaden
mieszkaniec.

*6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?*

W debacie na temat raportu o stanie gminy nie wypowiedział się żaden
mieszkaniec.

Pozdrawiam
Magdalena Nieć
Urząd Miejski w Piwnicznej-Zdroju

--

*Magdalena Nieć*
*Referent Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój*
*e-mail: mniec@piwniczna.pl*
*tel: 18 446 40 43 w. 43*

*URZĄD MIEJSKI W PIWNICZNEJ-ZDROJU*
Rynek 20
33-350 Piwniczna-Zdrój
e-mail: urzad@piwniczna.pl
www.piwniczna.pl <http://www.piwniczna.pl>
tel: 18 4464043, 184464173,
fax: 184464186
______________________________________

W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych w korespondencji
pisemnej / e-mail, których zakres może zawierać (Imię, Nazwisko, adres
e-mail, telefon) informujemy, iż treść klauzuli informacyjnej
wynikającej z Artykułu 13 ust 1 i 2 RODO znajduje się pod bezpośrednim
linkiem: https://bip.malopolska.pl/umigpiwnicznazdroj,m,308092,rodo.html

Ponadto przetwarzamy Twoje dane na podstawie Artykułu 6 ust 1 lit. b , c
, eRODO. Szczegółowe określenie podstawy przetwarzania danych osobowych,
czasu przechowywania itp. wynikają z treści korespondencji lub z rodzaju
realizowanej sprawy.

odpowiedź na wniosek przez ŻARNOWIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Niniejsza wiadomość zawiera informacje poufne, przeznaczone tylko dla
adresata lub upoważnionego pośrednika. Jeżeli otrzymali Państwo ten e-mail
przez pomyłkę, prosimy o jego trwałe usunięcie oraz powiadomienie nadawcy o
zaistniałej sytuacji. Informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych
dostępne są na stronie internetowej Gminy Żarnowiec: www.zarnowiec.pl w
zakładce ''Informacja o przetwarzaniu danych osobowych''.

Dzień dobry!

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem Renata Koźlicka

1

wniosek przez OŻARÓW MAZOWIECKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Warszawa, ulUrsynowska 22/2

SG.1431.3.2020

Odpowiadając na wniosek o dostęp do informacji publicznej, odnosząc się do
poszczególnych punków, informuję, że:

Ad.1 - nie, w Gminie Ożarów Mazowiecki nie podjęto uchwały w tej sprawie;

Ad.2 - pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do sekretarza;

Ad.3 - informacja na stronie internetowej, BIP oraz w Informatorze
Ożarowskim;

Ad.4, 5 i 6-
<https://esesja.tv/transmisja/1180/kadencja-2018-2023-xi-sesja-rady-miejskie
j-w-ozarowie-mazowieckim-17-czerwca-2019.htm>
https://esesja.tv/transmisja/1180/kadencja-2018-2023-xi-sesja-rady-miejskiej
-w-ozarowie-mazowieckim-17-czerwca-2019.htm - transmisja sesji. Żaden
mieszkaniec nie zgłosił się do dyskusji. Dyskusja radnych w załączonym
materiale.

Z poważaniem

Jolanta Niegrzybowska

Sekretarz Gminy Ożarów Mazowiecki