Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
odpowiedż w sprawie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Witam,
w odpowiedzi o udostępnienie informacji publicznej w sprawie raportu o stanie gminy informuję:
1. Radni Gminy Osiecznica nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
2. Raport został przygotowany na podstawie informacji od poszczególnych pracowników i opracowany przez koordynatora – skarbnika gminy.
3. Społeczność lokalną poinformowano poprzez stronę internetową gminy oraz poprzez sołtysów.
4. Radni nie zabierali głosu w sprawie raportu o stanie gminy.
5. Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu podczas debaty w sprawie raportu o stanie gminy.
6. Żaden mieszkaniec nie wypowiadał się w debacie na temat raportu o stanie gminy.
Pozdrawiam
Małgorzata Słonecka
Sekretarz Gminy Osiecznica
_____________________
Urząd Gminy w Osiecznicy
ul. Lubańska 43
59-724 Osiecznica
te. 75 7312107
Gmina Mosina Raport o stanie Gminy przez MOSINA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Witam!
W odpowiedzi na zapytanie dotyczące raportu o stanie Gminy informujemy, iż :
1) Rada Miejska w Mosinie podjęła uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
raportu o stanie Gminy, przesyłamy link z treścią Uchwały :
http://bip.mosina.pl/zasoby/files/rada/kadencja2018-2023/uchwaly/uchwala_47.
pdf
2) Raport opracowywano w inny sposób : nad raportem pracował jeden
pracownik Urzędu Miejskiego w Mosinie i zwracała się z prośbą o
przygotowanie niektórych zagadnień do pracowników merytorycznych
poszczególnych Referatów,
3) Społeczność lokalną informowano na stronie internetowej Gminy Mosina,
4) W debacie nad raportem o stanie Gminy Mosina wzięło udział 13 radnych
Rady Miejskiej w Mosinie,
5) Do zabrania głosu w debacie nad raportem o stanie Gminy Mosina zgłosił
się jeden mieszkaniec Gminy Mosina,
6) W debacie nad raportem o stanie Gminy Mosina wypowiedział się jeden
mieszkaniec.
Z poważaniem
Justyna Kaczmarczyk
Audytor wewnętrzny
tel. +48 618-109-504
<mailto:audytor@mosina.pl> audytor@mosina.pl
--------------------------------------------------
Urząd Miejski w Mosinie
pl. 20 Października 1
62-050 Mosina
tel. +48 618-109-500
fax +48 618-109-558
<http://www.mosina.pl/> www.mosina.pl
<mailto:um@mosina.pl> um@mosina.pl
--------------------------------------------------
Gmina Tarczyn przez TARCZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Odpowiedz na pismo z 9 lutego 2020r dotyczące udostępniania informacji
publicznej (temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy):
Ad.1: Nie
Ad.2: A
Ad.3: b, c
Ad.4: 2
Ad.5: 6
Ad.6: 6
Z poważaniem:
Sekretarz Gminy Tarczyn
Marcin Kiliański
505169055
Tarczyn. Naturalnie.
Odp. na wniosek o udostępnienie inf. publicznej przez RADZANÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznych podaję
następujące informację:
1. Radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy.
2. Raport przygotowywali poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora.
3. Społeczność lokalna była informowana poprzez stronę internetową i
Biuletyn Informacji Publicznej.
4. Radni nie zabrali głosu podczas debaty na temat raport o stanie
gminy.
5. Mieszkańcy nie zgłosili się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu gminy.
6. Mieszkańcy nie wypowiadali się w debacie na temat raportu o stanie
gminy.
Pozdrawiam
Beata Nowicka
Urząd Gminy w Radzanowie
Plac Piłsudskiego 26
06-540 Radzanów, pow. mławski
Re:Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KSIĄŻ WIELKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
OR.1431.5.2020
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? - **TAK **
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
**a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)**
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe
odpowiedzi):
**b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej**
4\. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? -
**2**
5\. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? - **0**
6\. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? - **0**
![](http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTI4MTUyNjYxLjQ2MDg1LjcxNDA2NTE1ODc2ODUzODczODVAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8U3VuLCAwOSBGZWIgMjAyMCAyMDo1MjowNiAtMDAwMHx1Z2tzaWF6QHdwLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MA%3D%3D)
Z poważaniem
Katarzyna Grzywnowicz
Urząd Gminy w Książu Wielkim
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez POSTOMINO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Twoja wiadomość
Do: sekretarz@postomino.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-10 11:20
odczytano w dniu 2020-03-02 09:02.
mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RYBNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
W odpowiedzi na pytanie dotyczące raportu stanu gminy, informuję co
następuję:
1. nie było uchwały co do szczególnych wymogów dotyczących raportu
albowiem jest to tryb fakultatywny.
2. pracowali nad nimi poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informację zbiorcze do sekretarza, raport napisał pracownik urzędu.
3. Informacja do lokalnej społeczności odbyła się za pośrednictwem BIP,
ogłoszeniu w radio i prasie internetowej, a także podczas spotkań z
mieszkańcami.
4. Żaden radny nie zabierał głosu podczas debaty.
5. Jeden mieszkaniec zgłosił się do zabrania głosu.
6.Jeden mieszkaniec wypowiadał się w debacie na temat raportu o stanie
gminy.
W razie pytań proszę dzwonić. Chętnie udzielimy szczegółowych informacji.
Z poważaniem
Urząd Gminy Rybno <https://www.gminarybno.com>
Krystian Gołębiewski
Sekretarz
Urząd Gminy Rybno, ul. Długa 20, 96-514 Rybno
<https://www.facebook.com/urzadgminyrybno>
<https://www.youtube.com/channel/UCQvvtY0yOW9Q30Ab4l2Q4Dg?view_as=subscriber>
T: (46) 861-14-38 <tel:(46)861-14-38> | E: sekretarz@gminarybno.com
<mailto:sekretarz@gminarybno.com> | W: www.gminarybno.com
<http://www.gminarybno.com>
O przetwarzaniu danych osobowych przez Urząd Gminy Rybno
<http://www.gminarybno.com/pliki/plik/klauzula-informacyjna-o-przetwarzaniu-danych-osobowych-1579868664.pdf>.
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez JADÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
OSR.1431.4.2020 Jadów, 28.02.2020r.
Urząd Gminy Jadów w odpowiedzi na wniosek informuje:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
- TAK
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
- 1 - RADNY W OSOBIE PRZEWODNICZĄCEJ RADY GMINY
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
- 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
- 0
Magdalena Powierża
Inspektor
Biuro Obsługi Rady Gminy
25 7854404
Urząd Gminy Jadów
Ul. Jana Pawła II 17
05-280 Jadów
informacja pub;liczna przez SIEMIATYCZE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień Dobry. W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej przedkładam informację:
1/ Rada Gminy Siemiatycze nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
2/ Raport o stanie gmina za 2018 rok przygotowali pracownicy Urzędu
Gminy i jednostek organizacyjnych gminy w swoim zakresie.
3/ Mieszkańców gminy poinformowano poprzez ogłoszenie na stronie BIP i
stronie internetowej o sposobie zabrania głosu w debacie nad raportem o
stanie gminy.
4/ W debacie nie zabrano żadnego głosu przez radnych, czy mieszkańców
gminy.
Pozdrawiam Joanna Miłkowska
Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - Gmina Milejczyce przez MILEJCZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam!
W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej informuję iż:
1.Rada Gminy Milejczyce nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
raportu o stanie gminy.
2. Raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami.
3.Społeczność lokalną o tym kiedy, i w jako sposób będzie można zabrać głos na
temat treści raportu informował wójt podczas spotkań z mieszkańcami.
4. Radni, którzy zabrali głos podczas debaty na temat raportu - 0.
5. Mieszkańcy, którzy zgłosili sie do zabrania głosu w debacie na temat raportu
- 0.
6. Mieszkańcy, którzy wypowiedzieli sie na temat raportu o stanie gminy - 0.
Pozdrawiam,
Bogumiła Dietrich
Sekretarz Gminy Milejczyce
tel. 85 6579070 wew. 28
Informuję, że Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016 r. – w celu prowadzenia korespondencji elektronicznej.
Od: sprawa-19126@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Do: gmina@milejczyce.pl
Data: 10 luty 2020 o 09:24
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi
o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do
koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego
przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można
zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe
odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas
spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o
opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o
stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres:
sprawa-19126@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
Informuję, że Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie: art. 6 ust. 1
lit. a oraz art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – w celu prowadzenia korespondencji
elektronicznej.
Witam!
W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej informuję iż:
1.Rada Gminy Milejczyce nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
raportu o stanie gminy.
2. Raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami.
3.Społeczność lokalną o tym kiedy, i w jako sposób będzie można zabrać głos na
temat treści raportu informował wójt podczas spotkań z mieszkańcami.
4. Radni, którzy zabrali głos podczas debaty na temat raportu - 0.
5. Mieszkańcy, którzy zgłosili sie do zabrania głosu w debacie na temat raportu
- 0.
6. Mieszkańcy, którzy wypowiedzieli sie na temat raportu o stanie gminy - 0.
Pozdrawiam,
Bogumiła Dietrich
Sekretarz Gminy Milejczyce
tel. 85 6579070 wew. 28Informuję, że Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016 r. – w celu prowadzenia korespondencji elektronicznej.
>>RODO
>
>
> ------ Oryginalna wiadomość --------
Od: sprawa-19126@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Do: gmina@milejczyce.pl
Data: 10 luty 2020 o 09:24
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminyNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi
o udostępnienie następujących informacji publicznych:1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do
koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego
przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można
zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe
odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas
spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o
opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o
stanie gminy?6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres:
sprawa-19126@fedrowanie.siecobywatelska.plSzymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
Informuję, że Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie: art. 6 ust. 1
lit. a oraz art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – w celu prowadzenia korespondencji
elektronicznej.
(bez tematu) przez GNOJNIK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
W odpowiedzi na wniosek z dnia 9 lutego informuję:
Ad1.Nie
Ad.2. a i b
Ad.3.b,g,h - głównie odpowiedzi na zapytania telefoniczne.
Ad.4.5
Ad.5. 1
Ad.6. 1
Pozdrawiam,
Anna Rachwalik
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Gnojnik
tel.: 14-68-69-600 wew. 14
e-mail: <mailto:sekretarz@gnojnik.pl> sekretarz@gnojnik.pl
informacja publiczna przez MALECHOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek.
--
Pozdrawiam
Marlena Kania
Urząd Gminy Malechowo
tel. 943140585
Adres e-mail biurorady@malechowo.pl
Odpowiedź wniosek uip WOA.1431.6.2020.LK przez GRYFICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
WOA.1431.6.2020.LK
*Szymon Osowski*
*Katarzyna Batko-Tołuć *
*Sieć Obywatelska Watchdog Polska*
*ul. Ursynowska 22/2
**02-605 Warszawa*
*sprawa-19520@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-19520@fedrowanie.siecobywatelska.pl>*
Dzień dobry,
na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1429) w odpowiedzi na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej przekazuję poniższe dane:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
*_Odpowiedź: Radni Rady Miejskiej w Gryficach na dzień dzisiejszy nie
podejmowali uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu
o stanie gminy._*
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź):
*_a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej_*
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
*_b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
_*c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
*_Odpowiedź: Głos zabrał jeden radny Rady Miejskiej w Gryficach._*
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
*_Odpowiedź: Nie zgłoszono się (0)._*
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
*_Odpowiedź: Nie wypowiedziało się (0).
_*
Z poważaniem
*Luiza Kowalska
Urząd Miejski w Gryficach*
Pl. Zwycięstwa 37
72-300 Gryfice
Tel. 91 38 53 224
1>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
> Data: Mon, 10 Feb 2020 10:06:13 -0000
> Nadawca: sprawa-19520@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-19520@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: urzad@gryfice.eu
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19520@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZEBRZYDOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Zebrzydowice, 27.02.2020r.
SG.1431.1.2020
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Dot.: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Ad. 1) nie
Ad. 2) a)
Ad. 3) b) c)
Ad. 4) 3
Ad. 5) 0
Ad. 6) 0
Proszę o przesyłanie wniosków na adres poczty elektronicznej ug@zebrzydowice.pl.
Z poważaniem
Karol Sitek
Sekretarz Gminy
tel. 32 47 55 104
e-mail: sg@zebrzydowice.pl
Urząd Gminy Zebrzydowice
ul. Ks.A.Janusza 6
43-410 Zebrzydowice
tel. 32 47 55 100, fax. 32 469 32 66
www: www.zebrzydowice.pl
www BIP: www.bip.zebrzydowice.pl
e-mail: ug@zebrzydowice.pl
From: Karol Sitek
Sent: Wednesday, February 26, 2020 12:16 PM
To: ug@zebrzydowice.pl
Subject: Fw: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminyFrom: sprawa-19350@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Monday, February 10, 2020 10:10 AM
To: sg@zebrzydowice.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminyNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19350@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
dot. informacji publicznej przez JASŁO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 10.02.2020 r. o
udostępnienie informacji publicznej.
..............................................................
Urząd Gminy Jasło
ul. Słowackiego 4
38-200 Jasło
tel. 13 4436 669
Sprawdzono programem PLIKCENTER - RODO.Crypt Licencja darmowa - Commercial
FREE https://www.plikcenter.pl/rodocrypt/
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STERDYŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:
Ad. 1 Nie
Ad. 2 a
Ad. 3 b
Ad.4 3
Ad.5 0
Ad.6 0
Pozdrawiam
Anna Kowalska
Urząd Gminy Sterdyń
From: sprawa-18750@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-18750@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 9, 2020 11:02 PM
To: ug_sterdyn@pro.onet.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18750@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18750@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTI4NTcyODkwLjM4MTQ1LjE1NTU0OTM3NzA1ODA4ODI3Mjk2QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfFN1biwgMDkgRmViIDIwMjAgMjI6MDI6MDggLTAwMDB8dWdfc3RlcmR5bkBwcm8ub25ldC5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDA%3D>
dot. Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie miasta przez LIMANOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Dzień dobry,
w związku z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej
mieszkańców i radnych wobec raportu o stanie miasta w załączeniu
przekazujemy odpowiedź.
Z poważaniem
Katarzyna Fąfara
--
*/Katarzyna Fąfara/*/
Wydział Organizacyjny //
Urząd Miasta Limanowa//
ul. Jana Pawła II, 9//
tel. 18 337 20 54 wew.145/
/--------------------------------------------------------------------------------
Spełniając obowiązek informacyjny wynikający z ochrony danych osobowych,
zgodnie z Rozporządzeniem RODO, informujemy, że Państwa adres e-mail
przetwarzany jest w naszej firmie w bazie poczty elektronicznej pod ww.
adresem
i mogą Państwo go przeglądać,uzupełniać, zmieniać lub żądać usunięcia./
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez MIŁAKOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Miłakowo, dnia 26.02.2020 r.
ORG.1431.3.2020
*Sieć Obywatelska Watchdog Polska**
**ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa*
W odpowiedzi na zapytanie o udzielenie informacji publicznej, uprzejmie
informuję:
1) Radni Gminy Miłakowo nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
ustawy o samorządzie gminnym.
2) *Raport o stanie gminy opracowywał Sekretarz Gminy na podstawie
zebranych informacji od poszczególnych pracowników oraz jednostek
organizacyjnych.*
*a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) *
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
*c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji*
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4) Podczas debaty zabrało głos 5 radnych.
5) Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.
6) Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy. Z informacji docierających do pracowników i radnych,
mieszkańcy Gminy Miłakowo oraz gminy ościenne bardzo dobrze oceniły
treść jak i formę niniejszego raportu.
W załączeniu:
1. Protokół z obrad XI zwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Miłakowie z
dnia 27 czerwca 2019 roku.
2. Raport o stanie Gminy Miłakowo za 2018 rok.
3. Link do nagrania obrad XI sesji Rady Miejskiej w Miłakowie z dnia 27
czerwca 2019 roku.
*https://www.youtube.com/watch?v=qM1PNuS-j8Q*
Z poważaniem
Justyna Zabiełło
Sekretarz Gminy
--------------------------
Urząd Miejski w Miłakowie
ul. Olsztyńska 16
14-310 Miłakowo
tel. 89 757 83 32
www.milakowo.eu
W dniu 10.02.2020 o 13:44, sprawa-19743@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
3
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19743@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez MYŚLENICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
OR.1431.15.2020
W odpowiedzi na pismo z dnia 12.02.2020 r. informuję:
1. Nie ma takiej uchwały.
2. d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
3. b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
4. 1 radny
5. 0 mieszkańców
6. 0 mieszkańców
Z poważaniem
--
Informacja publiczna przez JERZMANOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Pozdrawiam,
Paweł Machera,
Urząd Gminy Jerzmanowa.
odpowiedz na inf publiczną dot. Raportu o stanie Gminy przez CHOCIWEL w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
-- W załączeniu przesyłam odpowiedz dot. Raportu o stanie Gminy
Sylwia Lewandowska
kierownik USC Chociwel
tel. 915622001 wew.113
Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Chociwla .
Wszelkie informacje w zakresie ochrony danych osobowych dostępne są na
stronie
www.chociwel.pl
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SURAŻ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu
W dniu 2020-02-10 o 09:13, sprawa-19066@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Informacja Administratora - zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Surażu pod adresem:
http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/ochrona_danych_osobowych/
1W załączeniu
W dniu 2020-02-10 o 09:13, sprawa-19066@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19066@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
--
Informacja Administratora - zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Surażu pod adresem:
http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/ochrona_danych_osobowych/
dotyczy odpowiedzi na wniosek - raport o stanie gminy przez PIWNICZNA-ZDRÓJ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Piwniczna-Zdrój, 26 lutego 2020 r.
Znak sprawy: OA.1431.6.2020
Dzień dobry!
Poniżej przesyłam odpowiedzi dotyczące pytań zadanych we wniosku z dnia
9 lutego 2020 r. Przepraszam za zwłokę w przekazaniu odpowiedzi.
*1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?*
Rada Miejska w Piwnicznej-Zdroju nie podejmowała uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
*2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)*
****
**a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
*3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
*
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
*4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?*
Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 4 radnych .
*5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?*
Do debaty na temat raportu o stanie gminy gnie zgłosił się żaden
mieszkaniec.
*6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?*
W debacie na temat raportu o stanie gminy nie wypowiedział się żaden
mieszkaniec.
Pozdrawiam
Magdalena Nieć
Urząd Miejski w Piwnicznej-Zdroju
--
*Magdalena Nieć*
*Referent Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój*
*e-mail: mniec@piwniczna.pl*
*tel: 18 446 40 43 w. 43*
*URZĄD MIEJSKI W PIWNICZNEJ-ZDROJU*
Rynek 20
33-350 Piwniczna-Zdrój
e-mail: urzad@piwniczna.pl
www.piwniczna.pl <http://www.piwniczna.pl>
tel: 18 4464043, 184464173,
fax: 184464186
______________________________________
W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych w korespondencji
pisemnej / e-mail, których zakres może zawierać (Imię, Nazwisko, adres
e-mail, telefon) informujemy, iż treść klauzuli informacyjnej
wynikającej z Artykułu 13 ust 1 i 2 RODO znajduje się pod bezpośrednim
linkiem: https://bip.malopolska.pl/umigpiwnicznazdroj,m,308092,rodo.html
Ponadto przetwarzamy Twoje dane na podstawie Artykułu 6 ust 1 lit. b , c
, eRODO. Szczegółowe określenie podstawy przetwarzania danych osobowych,
czasu przechowywania itp. wynikają z treści korespondencji lub z rodzaju
realizowanej sprawy.
odpowiedź na wniosek przez ŻARNOWIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Niniejsza wiadomość zawiera informacje poufne, przeznaczone tylko dla
adresata lub upoważnionego pośrednika. Jeżeli otrzymali Państwo ten e-mail
przez pomyłkę, prosimy o jego trwałe usunięcie oraz powiadomienie nadawcy o
zaistniałej sytuacji. Informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych
dostępne są na stronie internetowej Gminy Żarnowiec: www.zarnowiec.pl w
zakładce ''Informacja o przetwarzaniu danych osobowych''.
Dzień dobry!
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem Renata Koźlicka
wniosek przez OŻARÓW MAZOWIECKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Warszawa, ulUrsynowska 22/2
SG.1431.3.2020
Odpowiadając na wniosek o dostęp do informacji publicznej, odnosząc się do
poszczególnych punków, informuję, że:
Ad.1 - nie, w Gminie Ożarów Mazowiecki nie podjęto uchwały w tej sprawie;
Ad.2 - pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do sekretarza;
Ad.3 - informacja na stronie internetowej, BIP oraz w Informatorze
Ożarowskim;
Ad.4, 5 i 6-
<https://esesja.tv/transmisja/1180/kadencja-2018-2023-xi-sesja-rady-miejskie
j-w-ozarowie-mazowieckim-17-czerwca-2019.htm>
https://esesja.tv/transmisja/1180/kadencja-2018-2023-xi-sesja-rady-miejskiej
-w-ozarowie-mazowieckim-17-czerwca-2019.htm - transmisja sesji. Żaden
mieszkaniec nie zgłosił się do dyskusji. Dyskusja radnych w załączonym
materiale.
Z poważaniem
Jolanta Niegrzybowska
Sekretarz Gminy Ożarów Mazowiecki
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187