Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

raport o stanie gminy przez KALISZ POMORSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek w trybie informacji publicznej w sprawie raportu o
stanie gminy , udzielam następujących odpowiedzi:

ad.1. W Gminie Kalisz Pomorski nie została podjęta uchwała , o której mowa
w art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym:

ad. 2a;

ad.3 a i e;

ad.4. dwóch radnych ;

ad.5. nikt się nie zgłosił;

ad.6. nikt się nie wypowiadał.

Alicja Wensker-Rożek

Sekretarz Gminy

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Witam

Na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z
dnia 6 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) Gmina
Kiełczygłów przesyła poniżej odpowiedzi na Pana wniosek o udostępnieniu
informacji publicznej.

AD. Radni Rady Gminy Kiełczygłów nie przyjęli uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, tylko podjęli
uchwałę o przyjęciu raportu o stanie gminy.

AD.2.  Pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej - Sekretarza Gminy.

AD.3. Informował wójt i inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z
mieszkańcami.

AD.4. Głos zabrało 3 radnych podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy przy uchwalaniu na sesji Rady Gminy.

AD.5. Żadem  mieszkaniec nie zabrał głosu.

AD.6. Żaden mieszkaniec nie wypowiadał się na temat raportu o stanie gminy.

z poważaniem
Marek Kula
Gmina Kiełczygłów

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez JASIENIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
zarejestrowany w dniu 11.02.2020r., znak L.dz. 1028.2020, poniżej
przesyłam odpowiedzi na zadane we wniosku pytania,a mianowicie:

Odp. 1 ) radni nie podjęli uchwaływ sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy ;

Odp. 2) a, c;

Odp. 3) b, f, h - Przewodniczący Rady na sesji poprzedzającej debatę nad
raportem o stanie gminy;

Odp. 4) 0 - podczas debaty żaden radny nie zabrał głosu na temat raportu;

Odp. 5) 1 - mieszkaniec;

Odp. 6) 0 - wypowiedź mieszkańca nie dotyczyła raportu o stanie gminy.

_Proszę o elektroniczne potwierdzenie otrzymania wiadomości, na adres z
którego została wysłana, korzystając z opcji odpowiedz._

Z poważaniem

Tomasz Podhorecki
Sekretarz Gminy
tel. 48 6613570 wew. 104
fax. 48 6613581
mail: sekretarz@jasieniec.pl

KLAUZULA INFORMACYJNA dot. OCHRONY DANYCH
Stosownie do obowiązku wynikającego z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (w skrócie: RODO) Wójt Gminy Jasieniec informuje, że w Urzędzie
Gminy Jasieniec przetwarzane są Pani/Pana dane osobowe. Administratorem
przetwarzanych danych jest Gmina Jasieniec z siedzibą w Jasieńcu, ul.
Warecka 42, 05-604 Jasieniec, w imieniu której działa Wójt Gminy
Jasieniec. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym
można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania
danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem
danych poprzez e-mail odo@jasieniec.pl. Dane osobowe są przetwarzane w
celu realizacji zadań gminy nałożonych ustawą z dnia 8 marca 1990 r. o
samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 poz. 1875) oraz innych ustaw
szczególnych. Dane osobowe są więc przetwarzane na podstawie art. 6 lit.
c i e RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze oraz przetwarzanie jest niezbędne
do wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach
sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi. Dane osobowe
mogą być również przetwarzane na postawie art. 6 lit. a RODO, tj. w
przypadku, gdy osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na
przetwarzanie swoich danych w jednym lub większej liczbie celów lub na
postawie art. 6 lit. b RODO, tj. jeżeli przetwarzanie jest niezbędne do
wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą.
Przetwarzane w Urzędzie Gminy Jasieniec dane osobowe mogą być
udostępniane podmiotom przetwarzającym, realizującym na rzecz
administratora danych zadania w zakresie utrzymania i rozwoju systemów
informatycznych wyłącznie w zakresie realizacji powyższej usługi.
Ponadto dane mogą być udostępniane innym podmiotom uprawnionym do
odbioru danych, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich
przepisów prawa, w tym do państw trzecich i organizacji
międzynarodowych. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów
prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, nie
krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych
przepisach prawa. Osobom, których dane przetwarzane są w Urzędzie Gminy
Jasieniec przysługują następujące prawa: prawo do ograniczenia
przetwarzania na zasadach określonych w art. 18 RODO, tj. z wyjątkiem
gdy przetwarzanie ma na celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej oraz ważnych względów
interesu publicznego, prawo dostępu do danych, prawo żądania
sprostowania danych, prawo do usunięcia danych po upływie okresu
wskazanego wyżej, prawo do usunięcia danych w każdym czasie, o ile dane
przetwarzane są na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą. W
przypadku uznania, że Gmina Jasieniec narusza przepisy RODO, osobie
której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie
członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca
popełnienia domniemanego naruszenia.

W dniu 2020-02-09 o 22:36, sprawa-18574@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Dzień dobry,
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

--
mgr Marta Gniecioszek
Naczelnik Wydziału
Ogólnego i Spraw Obywatelskich
Zgodnie z art. 13 RODO, informuję, iż:

* administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta i
Gminy Działoszyn

* kontakt z inspektorem ochrony danych: iod@dzialoszyn.pl

* Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia
korespondencji emaliowej, udzielanie odpowiedzi na pismo lub wniosek
skierowane drogą elektroniczną na podstawie art. 6 ust 1 pkt a RODO.

* Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych podmiotów,
państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;

* posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, żądaniem usunięcia, wniesienia sprzeciwu;

* ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Dzień dobry,
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

--
mgr Marta Gniecioszek
Naczelnik Wydziału
Ogólnego i Spraw Obywatelskich
Zgodnie z art. 13 RODO, informuję, iż:

* administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta i
Gminy Działoszyn

* kontakt z inspektorem ochrony danych: iod@dzialoszyn.pl

* Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia
korespondencji emaliowej, udzielanie odpowiedzi na pismo lub wniosek
skierowane drogą elektroniczną na podstawie art. 6 ust 1 pkt a RODO.

* Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych podmiotów,
państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;

* posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, żądaniem usunięcia, wniesienia sprzeciwu;

* ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.

1

odpowiedź na wniosek o udostępnianie informacji publicznej przez NOWINKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam, w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

--
Z poważaniem
Justyna Pydych
Urząd Gminy Nowinka
Nowinka 33
16-304 Nowinka
tel. 87 643 80 39 / 517-398-533

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DZIAŁOSZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Dzień dobry,
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

--
mgr Marta Gniecioszek
Naczelnik Wydziału
Ogólnego i Spraw Obywatelskich
Zgodnie z art. 13 RODO, informuję, iż:

* administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta i
Gminy Działoszyn

* kontakt z inspektorem ochrony danych: iod@dzialoszyn.pl

* Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia
korespondencji emaliowej, udzielanie odpowiedzi na pismo lub wniosek
skierowane drogą elektroniczną na podstawie art. 6 ust 1 pkt a RODO.

* Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do innych podmiotów,
państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;

* posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, żądaniem usunięcia, wniesienia sprzeciwu;

* ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy RODO.

1

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez SOLEC-ZDRÓJ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam !

W odpowiedzi na wniosek z dnia 11.02.2020 podaje poniższe informacje:

1. Pyt. 1. - NIE

2. Pyt. 2. - odp. a);

3. Pyt. 3. - odp. b);

4. Pyt. 4. - 4 ;

5. Pyt. 5. - 0 ;

6. Pyt. 6. - 0 ;

Pozdrawiam

Artur Cygan

Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Solec-Zdrój

Ul. 1 Maja 10

28-131 Solec-Zdrój

udzielenie informacji publicznej przez SŁABOSZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Dzień dobry

Udzielam odpowiedzi na pytania postawione we wniosku o udostępnienie
informacji publicznej, która wpłynęła do Urzędu Gminy w Słaboszowie dnia
11 lutego 2020 r.
Ad.1 Radni nie podejmowali uchwały w sprawie wymogów dotyczących raportu
o stanie gminy.
Ad.2 W naszej Gminie raport o stanie gminy przygotowała firma zewnętrzna
we współpracy z wyznaczonymi pracownikami.
Ad.3 Społeczność lokalna o możliwości zabrania głosu na temat treści
raportu mogła dowiedzieć się ze strony internetowej gminy, Biuletynu
Informacji Publicznej ponadto Pani Wójt informowała na spotkaniach z
mieszkańcami.
Ad.4 W debacie zabrało głos 5 radnych.
Ad.5 Do debaty na temat raportu o stanie gminy nikt z mieszkańców się
nie zgłosił.
Ad.6 Nikt z mieszkańców nie wypowiadał się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.

Skarbnik Gminy
Iwona Reisner

informacja publiczna przez SANOK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Pozdrawiam

Mariola Haduch

Referat Spraw Obywatelskich

i Administracyjnych

Gmina Sanok

ul. Kościuszki 23

e-mail: ug_sanok@gminasanok.pl

tel: 13 46 56 580

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŚWIERCZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem,
Marta Woźniak
Stanowisko ds. Obronnych, Obrony Cywilnej,
Wojska i Spraw Społecznych

Gmina Świerczów
ul. Brzeska 48, 46-112 Świerczów
tel.77 419 61 70
fax. 77 419 61 84

<http://www.swierczow.pl/> www.swierczow.pl

DUŻE ZMIANY ZACZYNAJĄ SIĘ OD MAŁYCH" - CHROŃ PLANETĘ, NIE DRUKUJ TEGO
E-MAILA, JEŻELI NIE MUSISZ

2

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LĘBORK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Opowiadając na pytania zawarte we wniosku o uip z dnia 11-02-2020 r. informuję:

odp. na pyt. nr 1 – NIE
odp. na pyt. nr 2 – lit. a)
odp. na pyt. nr 3 – lit. b)
odp. na pyt. nr 4 – 7
odp. na pyt. nr 5 – 0
odp. na pyt. nr 6 – 0

Z poważaniem,
Tomasz Bronk
Naczelnik
Wydziału Organizacyjnego
+48 601 477 617 | +48 59 863 77 44 |tbronk@um.lebork.pl

Urząd Miejski w Lęborku
ul. Armii Krajowej 14 | 84-300 Lębork
+48 59 862 42 80 | fax +48 59 862 24 27
info@um.lebork.pl | www.lebork.pl | bip.um.lebork.pl

Udzielenie informacji publicznej - Or.1431.8.2020 przez KOZŁOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Udzielenie informacji publicznej - Or.1431.8.2020

-------
Urząd Gminy w Kozłowie

ul. Mazurska 3
13-124 Kozłowo
tel.89 625-08-33
fax 89 626-75-02
www.kozlowo.pl


Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu zapewnienia sprawnego kontaktu i załatwienia sprawy za pomocą poczty e-mail jest Wójt Gminy w Kozłowie, ul Mazurska 3, 13-124 Kozłowo. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych można uzyskać tu: http://www.bip.kozlowo.pl/?cid=231 lub w siedzibie Urzędu.

1

informacja publiczna przez ŁUBNICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? 1 radny 3 pytania

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? 0

GMINA ŁUBNICE

 WOJ. ŚWIETOKRZYSKIE

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 r. przez TRZCINICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Urząd Gminy Trzcinica w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10 lutego 2020 r. przesyła zeskanowane pismo.

Z poważaniem.

Inspektor ds. wojskowych, obronnych,
obrony cywilnej oraz obsługi informatycznej

Roman Jokiel
tel. 627815009

W dniu 2020-02-10 o 15:03, sprawa-20035@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - Gmina Klwów przez KLWÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Witam,

Poniżej Gmina Klwów udziela odpowiedzi na przesłany przez Państwa wniosek o dostępie do informacji publicznej:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? - NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? – 4 radnych

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? - 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? – 0

Z poważaniem

Lidia Wiaderna

odpowiedź na pismo w sprawie "Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PYSKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Odpowiadając na pismo z dnia 10 lutego 2020r.  w sprawie udostępnienia
informacji publicznej dot. raportu o stanie gminy, odpowiadam :

Pyt.  1  Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym Mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

*    Odp. NIE*

Pyt. 2 Jak przygotowano ww.raport?

*    Odp. a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i
składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej sekretarza. *

Pyt. 3  Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww.raportu?

*    Odp. b) informowano na stronie internetowej gminy i w Biuletynie
Informacji Publicznej.*

Pyt. 4  Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o
stanie gminy?

*    Odp. 6 radnych zabrało głos w dyskusji. *

Pyt. 5 Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

*    Odp. Nie zgłosił się żaden mieszkaniec.*

Pyt. 6 Ilu mieszkańców wypowiedziało  się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?

*    Odp. 0
*

*
*

*Pozdrawiam Justyna Stasiuk - Kierownik Biura Rady Miejskiej *

(bez tematu) przez WIERZBICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej,

Magdalena Spasińska

--
Urząd Gminy w Wierzbicy
ul. Kościuszki 73, 26-680 Wierzbica
tel. 48 618-36-10, fax. 48 618-36-11

1

Re: Informacja publiczna - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KRZYŻ WIELKOPOLSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W dniu 10.02.2020 o 15:58, UM Krzyż Wielkopolski IT pisze:
Znak:OA.1430.1.2020.OA

Dzień dobry

Przesyłam w załączeniu odpowiedź na wniosek

--
Artur Oto
Sekretarz Gminy Krzyż Wielkopolski
ul.Wojska Polskiego 14
64-761 Krzyż Wielkopolski
tel. 67/256 40 55
fax 67/256 52 55

2

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OKONEK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry – w załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznych.

Z poważaniem,

Krystyna Kamińska

inspektor ds. Rady Miejskiej

2

Re: Fw: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Mając na uwadze przesłane w dniu 10.02.2020r (nr kanc.1813/2020)
zapytanie w trybie dostępu do informacji publicznej SK.1431.4.2020
dotyczące Raportu o stanie gminy, niżej przesyłam odpowiedzi:

1. Tak,

2. a),

3. g0,

4. 7,

5. 0,

6. 0

Katarzyna Beringer-Kusio

Kierownik Referatu Administracyjno-Organizacyjnego

--
z poważaniem
Katarzyna Beringer-Kusio

Realizując obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych (RODO), na stronie http://bip.gmina-tczew.pl/m,238,dane-oosobowe.html umieszczone zostały szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych.
Szczegółowe Klauzule Informacyjne umieszczone są również przy wejściu do Urzędu oraz dostępne u każdego Pracownika przy stanowisku.

Odpowiedź przez PIASTÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Dzień dobry!
W odpowiedzi na Państwa maila w sprawie przygotowywania raportu o stanie
gminy przesyłam odpowiedzi na postawione pytania:
Ad.1 Nie przyjęto wspomnianej uchwały.
Ad.2 Pracowali nad nim poszczególni pracownicy i składali informacje do
Sekretarza, który zbiorczo przekazywał je do Burmistrza.
Ad.3 Informowano na stronie internetowej.
Informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę.
Informował Burmistrz podczas spotkań z mieszkańcami.
Ad.4 Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 3 radnych.
Ad.5 Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu.
Ad.6 Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu.
Z poważaniem

--
Artur Szlapa
Sekretarz Miasta Piastowa
--------------------------
Urząd Miejski w Piastowie
ul. 11 Listopada 2
05-820 Piastów

1

Potwierdzenie otrzymania: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŁEBA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości

Do: sekretariat@leba.eu
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: 2020-02-10 09:43

Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WIJEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W załączeniu przesyłam pismo w sprawie wniosku o udzielenie informacji
publicznej.

Z poważaniem

Natalia Napieralska

sekretariat

Urząd Gminy Wijewo

ul. Parkowa 1

64-150 Wijewo

tel (65) 549 40 85

_____

1

informacja publiczna przez ŁOPUSZNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedz na zapytanie o informację publiczną.

Urząd Gminy w Łopusznie

ul. Konecka 12

26-070 Łopuszno

Tel. 41 3914001

Mail: gmina@lopuszno.pl

www.lopuszno.pl

1