Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DĄBRÓWKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Dzień dobry,

w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej w
załączniku przesyłam odpowiedź.

Pozdrawiam

Izabela Roguska

Podinspektor ds. obsługi interesantów i Rady Gminy

Urząd Gminy Dąbrówka

ul. Tadeusza Kościuszki 14

05-252 Dąbrówka

tel. (29) 642-90-27, (29) 757-80-02 wew. 87

Parter - Biuro Obsługi Mieszkańca

<mailto:biuro@dabrowka.net.pl> biuro@dabrowka.net.pl |
<http://www.dabrowka.net.pl/> www.dabrowka.net.pl

Informujemy, iż Pani/Pana dane osobowe przekazane nam za pośrednictwem
poczty elektronicznej są przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji z
Państwem i w celu, dla którego zostały nam udostępnione.Administratorem
Danych Osobowych (ADO), czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Dąbrówce,
reprezentowany przez Wójta Gminy Dąbrówka, z siedzibą przy ul. T. Kościuszki
14, 05-252 Dąbrówka. Kontakt z ADO jest możliwy za pomocą poczty
tradycyjnej, poczty mailowej: <mailto:urzad@dabrowka.net.pl>
urzad@dabrowka.net.pl lub pod numerem telefonu: 29 757 80 02.

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia
danych lub do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Ma Pani/Pan
prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na
zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed
jej cofnięciem. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego -
PUODO <https://uodo.gov.pl/> https://uodo.gov.pl/ , gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Treść pełnej klauzuli
informacyjnej jest dostępna pod adresem
<https://bip.dabrowka.net.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=6920>
https://bip.dabrowka.net.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=6920

Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem,
jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymała Pani/Pan niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i
usunięcie otrzymanych informacji.

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GRĘBOSZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dzień dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem

Bernadetta Więcek

1

odpowiedź na wniosek w sprawie informacji publicznej przez BIAŁOBRZEGI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Dzień dobry. W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek z dnia
09.02.2020 o udostępnienie  informacji publicznej.

--

1

Otrzymałeśdokument wniosek oudostępnienieinfo publ -raport gminy przez GRĘBOSZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

![Intradok](cid:f7010472fe06e058df00f5046638c9dd@intradok.greboszow.pl)

| |
---
|

### Otrzymałeś dokument wniosek o udostępnienie info publ -raport gminy

| ![IntraDOK 4](cid:f8fb1c49d940ab57fcd93e8e954337c1@intradok.greboszow.pl) |
---
|

Otrzymałeś dokument z systemu IntraDOK 4.

|
Nazwa dokumentu: | wniosek o udostępnienie info publ -raport gminy
---|---
![](cid:7735c94198546772f5c563686965e78a@intradok.greboszow.pl)
Wychodzący | 786/02/2020
![](cid:7735c94198546772f5c563686965e78a@intradok.greboszow.pl)
Wersja dokumentu: | 1
![](cid:7735c94198546772f5c563686965e78a@intradok.greboszow.pl)
Komórka organizacyjna: | OA
![](cid:7735c94198546772f5c563686965e78a@intradok.greboszow.pl)
Nadawca: | Więcek Bernadetta
![](cid:7735c94198546772f5c563686965e78a@intradok.greboszow.pl)
Adresat: | Sieć Obywatelska Watchdog Polska
![](cid:7735c94198546772f5c563686965e78a@intradok.greboszow.pl)
Data na dokumencie: | 21-02-2020
![](cid:7735c94198546772f5c563686965e78a@intradok.greboszow.pl)
Data rejestracji: | 21-02-2020 10:59
![](cid:7735c94198546772f5c563686965e78a@intradok.greboszow.pl)
Znak: | OA.1431.11.2020:2
![](cid:7735c94198546772f5c563686965e78a@intradok.greboszow.pl)
Wiadomość dla użytkowników: | odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej
![](cid:7735c94198546772f5c563686965e78a@intradok.greboszow.pl)
|

IntraDOK 4

|
---|---|---

![Intradok](cid:68df1afe67db40d863deeeace5d9becd@intradok.greboszow.pl)

8

informacja publiczna przez DOBCZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Joanna Braś

Urząd Gminy i Miasta Dobczyce

Rynek 26

32-410 Dobczyce

Tel. 12 37 21 755

jbras@dobczyce.pl <mailto:jbras@dobczyce.pl>

www.dobczyce.pl <http://www.dobczyce.pl/>

Na podstawie art. 13. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/67 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) określane dalej jako "RODO" informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobczyce z siedzibą:
Rynek 26, 32-410 Dobczyce, reprezentowana przez Burmistrza Gminy i Miasta
Dobczyce. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można
się skontaktować za pośrednictwem adresu poczty e-mail: iod@dobczyce.pl
<mailto:iod@dobczyce.pl> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Szczegółowe informacje opublikowano na
stronie https://www.dobczyce.pl/rodo.html.

Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu, który jest
jej adresatem i może zawierać poufne i/lub uprzywilejowane informacje.
Zakazane jest jakiekolwiek przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub
inne wykorzystanie tych informacji lub podjęcie jakichkolwiek działań
odnośnie tych informacji przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony
adresat. Jeżeli Państwo otrzymali przez pomyłkę tę informację prosimy o
poinformowanie o tym nadawcy i usunięcie tej wiadomości z wszelkich
komputerów.

1

odpowiedź na wniosek przez ŁAZY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Małgorzata Jurkin

Urząd Miejski w Łazach

ul.Traugutta 15

42-450 Łazy

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MIŃSK MAZOWIECKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

IN.1431.8.2020.AW
Dzień dobry,
Odpowiadając na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 09.02.2020r. niniejszym informuję, że:
Ad. 1) Radni Gminy Mińsk Mazowiecki przyjęli podczas obrad Sesji Rady w
dniu 18.06.2019r. raport o stanie gminy, o którym mowa w art. 28a ustawy
o samorządzie gminnym.
https://www.bip.minskmazowiecki.pl/plik,4691,uchwala-nr-viii-73-19-rady-gminy-minsk-mazowiecki-z-dnia-18-czerwca-2019-r-w-sprawie-wotum-zaufania-dla-wojta-gminy-minsk-mazowiecki.pdf
Ad.2) Nad Raportem o stanie Gminy Mińsk Mazowiecki za 2018 rok pracowali
poszczególni pracownicy referatów urzędu gminy i składali je do
Sekretarz Gminy.
Ad.3) Lokalna społeczność o tym kiedy i w jaki sposób będzie można
zabrać głos na temat treści w/w raportu informowana była za
pośrednictwem:
b) oficjalnej strony internetowej Gminy Mińsk Mazowiecki oraz Biuletynu
Informacji Publicznej
https://www.minskmazowiecki.pl/1,aktualnosci?tresc=2692
https://www.bip.minskmazowiecki.pl/943,raport-o-stanie-gminy
c) biuletynu informacyjnego Gminy Mińsk Mazowiecki - "Głos Ziemi
Mińskiej" Nr 191/2019
Ad.4) Podczas debaty na temat Raportu o stanie Gminy Mińsk Mazowiecki za
2018 rok żaden z radnych nie zabrał głosu.
Ad.5) Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat Raportu o stanie Gminy Mińsk Mazowiecki za 2018 rok
Ad.6) Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat
raportu o stanie gminy.
--
Z poważaniem,
Albert Woźnica
Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych
tel. (25) 756 25 38

Urząd Miasta Zakopane - odpowiedź na wniodek o udzielenie inf. publicznej.Sygnatura sprawy: ORG.I.1431.2.2020 przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Dzień Dobry.

W załączeniu niniejszego maila przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o
udzielenie informacji publicznej.

z poważaniem

Marcin Jakubowski

Wydział Organizacyjny

Urząd Miasta Zakopane

ul. Kościuszki 13

34-500 Zakopane

tel. 18 20 20 432

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SUŁKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej.

Z poważaniem

Teresa Gatlik

Urząd Miejski w Sułkowicach

Rynek 1

32-440 Sułkowice

Tel. 12 273 20 75, w. 36

Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 oraz 14 Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego (UE) nr 2016/679 powszechnie określanego jako RODO informuję, że dane osobowe adresata niniejszej wiadomości, przetwarzane są w zakresie niezbędnym do spełnienia wymogów prawnych w tym ustawy z dnia 14 lipca 1983 o narodowym zasobie archiwalnym, w zakresie niezbędnym do realizacji ewentualnej umowy lub na podstawie zgody adresata. Administratorem danych jest Gmina Sułkowice, reprezentowana przez Burmistrza Gminy Sułkowice. Kontakt do inspektora danych osobowych: iodo@sulkowice.pl <mailto:iodo@sulkowice.pl> , tel. 12 273 20 75. Dane będą przechowywane przez okres wymagany do realizacji umowy oraz celów archiwalnych zgodnie z przepisami prawa. Dane będą przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów oraz podmiotom przetwarzającym. Więcej informacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Sułkowicach https://bip.malopolska.pl/umsulkowice,a,1661763,informacja-ogolna-o-przetwarzaniu-danych-osobowych.html.

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez NOWYTARG w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, dotyczący raportu o stanie gminy.
Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Z poważaniem

Beata Szewczyk
Sekretarz Gminy Nowy Targ

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - odpowiedź Gmina Granowo przez GRANOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Granowo, dnia 21 lutego 2020r.

ORG.1431.1.2020

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska

Watchdog Polska

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Urząd
Gminy w Granowie podaje:

Ad.1. Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu
o stanie gminy.

Ad.2. Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy wydziałów i
składali informacje do osoby odpowiedzialnej , którą była Sekretarz Gminy.

Ad.3. O zabraniu głosu na temat treści raportu poinformowano na stronie
internetowej gminy oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

Ad.4. W debacie głos zabrało 3 radnych.

Ad.5. Do zabrania głosu w debacie nie zgłosił się żaden mieszkaniec.

Ad.6. Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie na temat raportu.

Sporządziła I.Hertig-Kruszona

Urząd Gminy Granowo

tel. 61 44 72 001 wew.37

Ilona Hertig-Kruszona
Urząd Gminy Granowo
ul. Sportowa 2
62-066 Granowo
tel. 61 44 72 001 wew. 37

W dniu 2020-02-11 o 10:49, Hanna Kaczmarek pisze:
--
Ilona Hertig-Kruszona
Urząd Gminy Granowo
ul. Sportowa 2
62-066 Granowo
tel. 61 44 72 001 wew. 37

odpowiedź na wniosek przez SIEWIERZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek

Radziwołek Urszula

Sekretarz  Miasta i Gminy Siewierz

1

odp. przez BIECZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa

W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 9 lutego br. informuję jak niżej.

ad. 1. Nie.
ad.2. Odpowiedź a).
ad.3. Odpowiedź g), h) informacje na posiedzeniach komisji rady, zebraniach sołeckich i osiedlowych.
ad.4. 3.
ad.5. 0.
ad.6. 0.

Jan Szkaradek
Sekretarz Gminy

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DRAWSKO POMORSKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
dotyczącego raportu o stanie gminy informuję:
Ad. 1 Rada Miejska w Drawsku Pomorskim nie przyjęła uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o której mowa
w art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
Ad. 2 Raport o stanie gminy za 2018 został przygotowany przez
Sekretarza Gminy Drawsko Pomorskie z wykorzystaniem informacji
przekazanych przez pozostałe komórki organizacyjne urzędu.
Ad. 3 Raport o stanie gminy umieszczony został w Biuletynie
Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Drawsku Pomorskim w dniu
06.06.2019 wraz z informacją Przewodniczącego Rady Miejskiej o
możliwości zabrania głosu w debacie nad raportem przez radnych i
mieszkańców.
http://umig.drawskopomorskie.ibip.pl/public/?id=214567
Ad. 4 Żaden z radnych nie zabrał głosu w debacie.
Ad. 5 Nikt z mieszkańców nie zgłosił chęci zabrania głosu w debacie.
Ad. 6 Nie dotyczy.

http://umig.drawskopomorskie.ibip.pl/public/get_file_contents.php?id=349142

Z poważaniem

Joanna Kardaś
Sekretarz Gminy
----------------------------------
Urząd Miejski w Drawsku Pomorskiem
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 41
78-500 Drawsko Pomorskie

FW: informacja publiczna przez WĄGROWIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek w sprawie udzielenia informacji
publicznej.

Z poważaniem

Sekretarz Gminy Wągrowiec

Anna Pałka

Urząd Gminy Wągrowiec
ul. Cysterska 22
62-100 Wągrowiec

tel. 67 26 80 813

fax: 67 26 80 803

tel. kom. 667 700 862

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PELPLIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

Odpowiadając na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 r., przesyłam pismo podpisane bezpiecznym podpisem elektornicznym.

<http://www.pelplin.pl/>

Pozdrawiam,
Monika Jasińska
Sekretarka
Urząd Miasta i Gminy Pelplin

tel.: (58) 536 12 61 w. 37
e-mail: <mailto:urzad@pelplin.pl> urzad@pelplin.pl
strona internetowa: <http://www.pelplin.pl/> www.pelplin.pl

Realizując obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) na stronie <http://www.bip.pelplin.pl> www.bip.pelplin.pl umieściliśmy szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych.

2

Odpowiedź na informację publiczną przez SZCZAWIN KOŚCIELNY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Urząd Gminy w Szczawinie Kościelnym przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej, z dnia 09.02.2020 roku.

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? - NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) -
TAK

b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem - NIE
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
- NIE
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami - NIE
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
podmiotowi - NIE
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki. - NIE

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców - -

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej - TAK

c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd - -
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej- -
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta - -
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd - -
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami - -
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.- -

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?
Podczas debaty głos zabrało 2 radnych.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
Do zabrania głosu w debacie zgłosiło się 6 mieszkańców.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
Wypowiedziało się 6 mieszkańców.

Z poważaniem; Regina Wypych
Sekretariat Urzędu Gminy w Szczawinie Kościelnym
ul. Jana Pawła II 10
09-550 Szczawin Kościelny
tel. 24 235 13 46, 24 235 13 72

Fwd: Wniosek o dostęp do inf. pub. dot. mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy [Sprawa#OR.1431.5.2020] przez PILICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dokumenty: OR.KW-0153/20
Znak sprawy: OR.1431.5.2020
Rej. koresp. wych.: rkw.e-mail-00059/20
Wysłane przez: Katarzyna Słowik

Dzień Dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie inf. publicznej.

Katarzyna Słowik

-------- Wiadomość oryginalna --------

--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DROBIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Witam. Urząd Miasta i Gminy w Drobinie przesyła w załączeniu odpowiedź
na informację publiczną z dnia 09.02.2020r.

Pozdrawiam.

W dniu 2020-02-11 o 11:39, UMG Drobin pisze:
--
Z poważaniem
Łukaszewska Renata
Urząd Miasta i Gminy Drobin
Tel.: +48 (24) 260-14-41 wew. 119

1

odpowiedź na wniosek przez RASZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 9 lutego 2020 roku.

--

Urząd Gminy Raszyn

Ul. Szkolna 2a

05-090 Raszyn

1

Odpowiedź na wniosek przez IŁAWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam skan pisma z odpowiedzią na wniosek o udzielenie informacji publicznych.

Z poważaniem,
Katarzyna Zalewska
Urząd Miasta Iławy

1

Odpowiedz przez WILKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam.

W załączeniu przesyłam odpowiedz na zapytania zgłoszone w ramach ustawy o dostępie do informacji publicznej.

M. Lempart

Spełniając obowiązek informacyjny wynikający z ochrony danych osobowych, zgodnie z Rozporządzeniem RODO, informujemy, że Państwa adres e-mail przetwarzany jest w Urzędzie Gminy w Wilkowicach w bazie poczty elektronicznej pod ww. adresem i mogą Państwo go przeglądać, uzupełniać, zmieniać lub żądać usunięcia.

1

odpowiedź na IP przez STRAWCZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam,

Urząd Gminy w Strawczynie w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek z dnia
10.02.2020 r. o udostępnienie informacji publicznej .

Proszę o odwrotne potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.

Pozdrawiam

Ewa Wawrzeńczyk

Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Strawczyn

Ul. Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn

tel. 41/3038002 w. 32, fax. 41/3038157

1

odpowiedź na maila z dn. 12.02.2020 z tytułem: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez Kalisz w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry, poniżej załączam pismo z odpowiedziami na Państwa pytania.

Z poważaniem
Joanna Czajczyńska

Kancelaria Prezydenta Miasta
Urząd Miasta Kalisza
Główny Rynek 20
62-800 Kalisz

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GOLENIÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
z dnia 10 lutego 2020 r. dotyczący raportu o stanie gminy.

--
Sell Arkadiusz
Sekretarz Gminy Goleniów

Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie
Plac Lotników 1
72-100 Goleniów
tel. (+48) 91 46 98 201
e-mail: sekretarz@goleniow.pl

1