Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
UG Bądkowo przez BĄDKOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Witam W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o odostępnienie informacji publicznej z dnia 20.01.2020r. Z poważaniem Agata Dąbek Urząd Gminy w Bądkowie ul. Włocławska 82 87-704 Bądkowo
Raport o stanie gminy przez ROGOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
przesyłam odpowiedź o raporcie gminy.
Pozdrawiam
Elżbieta Motylewska
odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez PAPOWOBISKUPIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Szanowni Państwo,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dn. 20.01.2020 r.
Z poważaniem
Aleksandra Szymańska
___________________________
Urząd Gminy Papowo Biskupie
86-221 Papowo Biskupie 128
tel./fax 56 6768101, 56 6768144
www.papowobiskupie.pl
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOWAL w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Dzień dobry,
poniżej przesyłam odpowiedzi na wniosek o udostępnienie danych.
1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
- nie
2. Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) - pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
b) - informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Radni nie zabierali głosu.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Nie zgłosił się nikt z mieszkańców.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Żaden mieszkaniec się nie wypowiedział.
Opracowała:
Grażyna Snopkowska
Z up. Burmistrza Miasta Kowal
Szymon Struciński
Sekretarz Miasta Kowal
tel. 54 2841 330
From: sprawa-17555@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-17555@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, January 20, 2020 9:49 AM
To: kowal@kowal.eu
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-17555@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-17555@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU3OTUxMDEyMjMyLjE2ODMxLjE1ODcyNTE3NTQxODYxMzY1NjQ0QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMjAgSmFuIDIwMjAgMDg6NDg6NDIgLTAwMDB8a293YWxAa293YWwuZXV8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXww>
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez TŁUCHOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Poniżej podaje odpowiedzi na wskazane przez Państwa pytania:
1)Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? - 7 RADNYCH
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? – 0 MIESZKAŃCÓW
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? – 0 MIESZKAŃCÓW
Z poważaniem
Ewelina Uczciwek
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŁABISZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Nawiązując do Państwa wniosku poniżej udzielam odpowiedzi:
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
Nie
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
>
> _a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) _
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
>
> _b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej_
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
3
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
0
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
0
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-17569@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
z poważaniem
Marlena Szafrańska
Sekretarz Gminy Łabiszyn
Urząd Miejski
ul. Plac 1000-lecia 1
89-210 Łabiszyn
Odpowiedź przez DOBRCZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem:
Ewelina Giersz
Sekretariat
Urząd Gminy w Dobrczu
ul. Długa 50
86-022 Dobrcz
tel. (52) 364-80-10
e-mail: <mailto:sekretariat@dobrcz.pl> sekretariat@dobrcz.pl
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez KRUSZWICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publiczej.
**********************
Urząd Miejski w Kruszwicy
Biuro Obsługi Interesanta
Tel. 523515010 wew. 24
**********************
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LUBIEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Dzień dobry, w nawiązaniu do otrzymanego wniosku o udostępnienie informacji publicznej udzielam odpowiedzi:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Radni nie podjęli uchwały.
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
Podczas spotkań np. zebrań z mieszkańcami.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Podczas debaty głos zabrało 6 radnych.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy zgłosił się 1 mieszkaniec.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
W debacie na temat raportu o stanie gminy wypowiedział się 1 mieszkaniec.
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Pieczka
Sekretariat
Urzędu Gminy w Lubiewie
ul. Hallera 9
89-526 Lubiewo
tel. 52 33 49 310, fax. 52 519 02 14
Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Lubiewo, z siedzibą ul. Hallera 9, 89-526 Lubiewo. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia z Państwem korespondencji oraz w celu dla którego zostały nam udostępnione. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz przysługujących Państwu prawach z tym związanych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy pod adresem: https://lubiewo.bip.net.pl/
----------- Oryginalna wiadomość -----------
Od: sprawa-17567@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Data: 2020-01-20 08:48:42
Do: ug@lubiewo.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-17567@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
PD: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez Bydgoszcz w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Bydgoszcz, dnia 24 stycznia 2020 r.
BKS.I.1431.34.2020
Szanowni Państwo
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
W odpowiedzi na wystosowany przez Państwa wniosek o udostępnienie informacji w zakresie jn. uprzejmie wyjaśniam, iż:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Odpowiedź: Nie
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Odpowiedź: 19 radnych
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Odpowiedź: 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Odpowiedź: 0
z poważaniem
Rafał Rospenda
Biuro Komunikacji Społecznej
Urząd Miasta Bydgoszczy
e-mail: bip@um.bydgoszcz.pl<mailto:bip@um.bydgoszcz.pl>
________________________________
Gmina Jeziora Wielkie-raport o stanie gminy przez JEZIORA WIELKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Dzień dobry
Informacja publiczna dotycząca raportu o stanie gminy Jeziora Wielkie
Ad 1 Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.
Ad 2 Nad Raportem
- pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informację do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej - sekretarza
- powstał specjalny zespół, który dyskutował o działalności raportu
przed jego przygotowaniem
Ad 3 Społeczność lokalną
- informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
Ad 4 Nikt z Radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o
stanie gminy.
Ad 5 Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.
Ad 6 Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu
o stanie gminy.
--
-------------------------------
Pozdrawiam
Inspektor ds. obsługi samorządu
Ewa Łepska
UG Jeziora Wielkie
tel. 523187220 w. 24
Re:Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LUBRANIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dn. 20.01.2020r.
Z poważaniem:
Jerzy Pawłowski
Sekretarz Gminy
Mieszkańcy i radni wobec raportu o staniu gminy przez CHEŁMNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry
Przesyłam w załączniku odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem
Krzysztof Wypij
Wójt Gminy Chełmno
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji przez NIESZAWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
W odpowiedzi na wniosek przesyłami pismo w załączeniu. Z poważaniem Wojciech
Marjański Zastępca Burmistrza Miasta Nieszawa.
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznych 17635 przez ŻNIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Szanowni Państwo,
przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek, zgodnie z treścią zapytania.
Odpowiedź tej samej treści została do Państwa nadana również listem
poleconym.
Z wyrazami szacunku,
--
Dawid Kolasa
Kierownik Referatu Informacji, Sportu i Turystyki
Wydział Kultury, Sportu, Turystyki, Promocji i Rozwoju Gminy
Referat Informacji, Sportu i Turystyki
Urząd Miejski w Żninie
ul. 700-lecia 39
88-400 Żnin
tel. (+48) 52 30 31 301, w. 150
fax (+48) 52 30 31 103
d.kolasa@gminaznin.pl <mailto:d.kolasa@gminaznin.pl>
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KCYNIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
--
Z poważaniem
*Sekretariat Urzędu Miejskiego w Kcyni*
ul. Rynek 23, 89-240 Kcynia
tel.: 52 589 37 21, fax: 52 589 37 22
e-mail: urzad@kcynia.pl
www.kcynia.pl
W dniu 2020-01-20 o 09:48, sprawa-17549@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
2
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-17549@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
informacja publiczna raport o stanie gminy przez LUBANIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
W załączeniu przekazuję odpowiedz w sprawie raportu o stanie gminy.
Aleksandra Bednarek
Inspektor ds. obsługi rady gminy
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GOLUB-DOBRZYŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Z poważaniem
Anita Leszczyńska-Dębiec
--
*Anita Leszczyńska-Dębiec* *Biuro Rady Gminy Golub-Dobrzyń*
/Niniejsza wiadomość oraz wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
mogą być prawnie chronione. //Wiadomość przeznaczona jest wyłącznie dla
adresata, dostęp do jej treści przez inne osoby jest zabroniony. //O
błędnym zaadresowaniu wiadomości prosimy niezwłocznie poinformować jej
nadawcę i usunąć wiadomość. / /Urząd Gminy Golub-Dobrzyń nie może
zagwarantować, że dołączone do wiadomości pliki są wolne od wirusów lub
innego szkodliwego kodu, i nie odpowiada za ewentualne szkody
spowodowane ich używaniem. //Urząd Gminy Golub-Dobrzyń zastrzega sobie
prawo do monitorowania wszelkiej komunikacji e-mail przeprowadzanej//za
pośrednictwem jej sieci komputerowych./
inf. publiczna - odp. przez WIĘCBORK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam,
W załączniku widomości przesyłam odpowiedź Przewodniczącej Rady Miejskiej w
Więcborku, na wniosek w sprawie informacji publicznej.
I.Mrozek /Biura RM w Więcborku/
Odpowiedz na złożony wniosek o udostepnienie inf. publ. przez BARUCHOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
W załączeniu przekazuję odpowiedź za wniosek o udostepnienie informacji
publicznej.
Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.
Pozdrawiam,
Magdalena Zielińska
Urząd Gminy Baruchowo
Baruchowo 54
87-821 Baruchowo
Tel. 0/54 2845-611 wew. 32
Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BARTNICZKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Dzień Dobry
W odpowiedzi na e-maila z dnia 20 stycznia 2020 roku dotyczącego
dostępu do informacji publicznej w sprawie Raportu o Stanie Gminy, Urząd
Gminy Bartniczka udziela następującej informacji:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? *Odp. Tak **Uchwała Nr IV/24/19 Rady Gminy
Bartniczka z dnia 1 lutego 2019 roku *
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*Odp. podpunkt a*
_*a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) *_
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi): *Odp. podpunkt b i g *
a) nie informowano o tym mieszkańców
_*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
_*g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami*_
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
*Odp. Na temat raportu o stanie gminy głos zabrało dwóch radnych.*
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
* Odp. Mieszkańcy nie zgłosili **się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.*
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
*Odp. Nie wypowiedzieli się.*
*Z poważaniem*
Elżbieta Sargalska
Inspektor ds. Rady Gminy i Kadr
W dniu 2020-01-20 o 10:25, Sekretarz Gminy Bartniczka pisze:
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
> Data: Mon, 20 Jan 2020 08:48:40 -0000
> Nadawca: sprawa-17495@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-17495@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: sekretarz@ugbartniczka.pl
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-17495@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej (1) przez SOŚNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Urząd Gminy Sośno przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek
o udostępnienie informacji publicznej z dnia 20 stycznia 2020 r. w sprawie
raportu o stanie gminy.
Pozdrawiam
Danuta Zenel
Urząd Gminy Sośno
Ul. Nowa 1
89-412 Sośno
Tel. 52 389-01-16
Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości jeśli nie musisz.Ta wiadomość
jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli otrzymali Państwo
tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z
nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości,
to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez rozpowszechnianie,
dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej
informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.
Administratorem danych jest Urząd Gminy Sośno z siedzibą przy ul. Nowa 1 w
Sośnie (kod pocztowy: 89-412), tel.: 52 389 01 33, adres e-mail:
sekretariat@sosno.pl <mailto:sekretariat@sosno.pl> . Kontakt email do
inspektora ochrony danych p. Adama Ostrowskiego: <mailto:iod@sosno.pl>
iod@sosno.pl we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych
osobowych przez Urząd Gminy Sośno. Dane będą przetwarzane na podstawie art.
6 ust. 1 lit. e ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych, w celu
rozpatrzenia przesłanej korespondencji. Dane osobowe mogą być przekazywane
podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora tj.
dostawcom usług IT, a także innym podmiotom na podstawie przepisów prawa
powszechnie obowiązującego (przykład: na wniosek sądu, Policji). Dane będą
przetwarzane przez okres ustalony zgodnie z przepisami dotyczącymi
narodowego zasobu archiwalnego. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do
Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, prawo do sprzeciwu,
ich usunięcia po upływie wskazanych okresów lub ograniczenia ich
przetwarzania. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich podanie jest
warunkiem udzielenia odpowiedzi na korespondencję.
Gmina Nowe- informacja publiczna/ Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez NOWE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
Odpowiedzi na zadane pytania:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) Skarbnik Gminy
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5 radnych
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? 0 mieszkańców
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? 0 mieszkańców
Odpowiedzi udzielił: Jerzy Wotkowski - skarbnik Gminy Nowe
__________ ESET NOD32 Antivirus __________
Ta wiadomosc e-mail zostala przeskanowana. Nie znaleziono zagrozen.
wiadomosc e-mail do: sprawa-17578@fedrowanie.siecobywatelska.pl z tematem
Gmina Nowe- informacja publiczna/ Mieszkancy i radni wobec raportu o stanie
gminy - nie zawiera zagrozen
Wersja silnika detekcji: 20713 (20200122)
https://www.eset.pl lub https://www.eset.com
Informacja publiczna przez CHEŁMŻA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
SOR.1431.2.2020
W związku z wnioskiem o udostępnienie informacji
publicznej, poniżej przedstawiam odpowiedzi na zadane pytania:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? *NIE*
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*X*a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
*X*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? *1*
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? *0*
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? *0*
Sekretarz Miasta
Janusz Wilczyński
--
*KLAUZULA POUFNOŚCI*
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem,
jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/Pani
niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie
nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.
Klauzula informacyjna na obsługę korespondencji przy użyciu
elektronicznych środków komunikacji
<https://www.bip.chelmza.pl/9819,klauzula-informacyjna-rodo?tresc=71628>
Urząd Miasta Chełmży
Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej
Małgorzata Karpińska
bip@bip.chelmza.pl
tel. 56 639 23 43
Odpowiedz na wniosek - Gmina Koneck przez KONECK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Dzień dobry,
w załączniku odpowiedz na wnioske o udowstępnienie informcji publicznej dot. raportu o stanie gminy
Pozdrawiam
Monika IWińska
Urząd Gminy w Konecku
tel. 54 2722302 w.17
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187