Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

UG Bądkowo przez BĄDKOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Witam W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o odostępnienie informacji publicznej z dnia 20.01.2020r. Z poważaniem Agata Dąbek Urząd Gminy w Bądkowie ul. Włocławska 82 87-704 Bądkowo

1

Raport o stanie gminy przez ROGOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

przesyłam odpowiedź o raporcie gminy.

Pozdrawiam

Elżbieta Motylewska

1

odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez PAPOWOBISKUPIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Szanowni Państwo,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dn. 20.01.2020 r.

Z poważaniem
Aleksandra Szymańska
___________________________
Urząd Gminy Papowo Biskupie
86-221 Papowo Biskupie 128
tel./fax 56 6768101, 56 6768144
www.papowobiskupie.pl

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOWAL w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dzień dobry,

poniżej przesyłam odpowiedzi na wniosek o udostępnienie danych.

1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

- nie

2. Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) - pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
b) - informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Radni nie zabierali głosu.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Nie zgłosił się nikt z mieszkańców.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Żaden mieszkaniec się nie wypowiedział.

Opracowała:

Grażyna Snopkowska

Z up. Burmistrza Miasta Kowal

Szymon Struciński

Sekretarz Miasta Kowal

tel. 54 2841 330

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez TŁUCHOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Poniżej podaje odpowiedzi na wskazane przez Państwa pytania:

1)Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? - 7 RADNYCH

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? – 0 MIESZKAŃCÓW

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? – 0 MIESZKAŃCÓW

Z poważaniem

Ewelina Uczciwek

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŁABISZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Nawiązując do Państwa wniosku poniżej udzielam odpowiedzi:

> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
Nie
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
>
> _a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) _
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
>
> _b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej_
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
3
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
0
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
0
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-17569@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
z poważaniem

Marlena Szafrańska
Sekretarz Gminy Łabiszyn

Urząd Miejski
ul. Plac 1000-lecia 1
89-210 Łabiszyn

Odpowiedź przez DOBRCZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem:

Ewelina Giersz

Sekretariat
Urząd Gminy w Dobrczu
ul. Długa 50
86-022 Dobrcz

tel. (52) 364-80-10
e-mail: <mailto:sekretariat@dobrcz.pl> sekretariat@dobrcz.pl

2

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez KRUSZWICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publiczej.

**********************

Urząd Miejski w Kruszwicy

Biuro Obsługi Interesanta

Tel. 523515010 wew. 24

**********************

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LUBIEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
Dzień&nbsp;dobry,&nbsp;w&nbsp;nawiązaniu&nbsp;do&nbsp;otrzymanego&nbsp;wniosku&nbsp;o&nbsp;udostępnienie&nbsp;informacji&nbsp;publicznej&nbsp;udzielam&nbsp;odpowiedzi:
&nbsp;
 
&nbsp;
1)&nbsp;Czy&nbsp;radni&nbsp;przyjęli&nbsp;uchwałę&nbsp;w&nbsp;sprawie&nbsp;szczegółowych&nbsp;wymogów&nbsp;dotyczących&nbsp;raportu&nbsp;o&nbsp;stanie&nbsp;gminy,&nbsp;o&nbsp;którym&nbsp;mowa&nbsp;w&nbsp;art.&nbsp;28&nbsp;aa&nbsp;ustawy&nbsp;o&nbsp;samorządzie&nbsp;gminnym?
&nbsp;
Radni&nbsp;nie&nbsp;podjęli&nbsp;uchwały.
&nbsp;
 
&nbsp;
2)&nbsp;Jak&nbsp;przygotowywano&nbsp;ww.&nbsp;raport&nbsp;(należy&nbsp;wybrać&nbsp;właściwą&nbsp;odpowiedź)
&nbsp;a)&nbsp;pracowali&nbsp;nad&nbsp;nim&nbsp;poszczególni&nbsp;pracownicy&nbsp;wydziałów&nbsp;i&nbsp;składali&nbsp;informacje&nbsp;do&nbsp;koordynatora&nbsp;lub&nbsp;osoby&nbsp;odpowiedzialnej&nbsp;(np.&nbsp;sekretarza)&nbsp;

3)&nbsp;Jak&nbsp;informowano&nbsp;społeczność&nbsp;lokalną&nbsp;o&nbsp;tym,&nbsp;kiedy&nbsp;i&nbsp;w&nbsp;jaki&nbsp;sposób&nbsp;będzie&nbsp;można&nbsp;zabrać&nbsp;głos&nbsp;na&nbsp;temat&nbsp;treści&nbsp;ww.&nbsp;raportu&nbsp;(należy&nbsp;wybrać&nbsp;wszystkie&nbsp;możliwe&nbsp;odpowiedzi):
&nbsp;a)&nbsp;nie&nbsp;informowano&nbsp;o&nbsp;tym&nbsp;mieszkańców
&nbsp;b)&nbsp;informowano&nbsp;na&nbsp;stronie&nbsp;internetowej&nbsp;gminy&nbsp;lub&nbsp;w&nbsp;Biuletynie&nbsp;Informacji&nbsp;Publicznej
&nbsp;c)&nbsp;informowano&nbsp;w&nbsp;gazecie&nbsp;lub&nbsp;biuletynie&nbsp;informacyjnym&nbsp;wydawanym&nbsp;przez&nbsp;samorząd
&nbsp;d)&nbsp;informowano&nbsp;w&nbsp;radiu&nbsp;bądź&nbsp;telewizji&nbsp;samorządowej
&nbsp;e)&nbsp;informowano&nbsp;w&nbsp;mediach&nbsp;społecznościowych&nbsp;prowadzonych&nbsp;przez&nbsp;gminę&nbsp;lub&nbsp;wójta/burmistrza/prezydenta
&nbsp;f)&nbsp;informowano&nbsp;w&nbsp;innych&nbsp;mediach&nbsp;funkcjonujących&nbsp;na&nbsp;terenie&nbsp;gminy,&nbsp;ale&nbsp;nieprowadzonych&nbsp;przez&nbsp;samorząd
&nbsp;g)&nbsp;informował&nbsp;wójt/burmistrz/prezydent&nbsp;lub&nbsp;inny&nbsp;przedstawiciel&nbsp;urzędu&nbsp;podczas&nbsp;spotkań&nbsp;z&nbsp;mieszkańcami
&nbsp;h)&nbsp;władze&nbsp;gminy&nbsp;informowały&nbsp;o&nbsp;możliwości&nbsp;zabrania&nbsp;głosu&nbsp;w&nbsp;inny&nbsp;sposób.&nbsp;Prosimy&nbsp;o&nbsp;opisanie&nbsp;w&nbsp;jaki.
&nbsp;
Podczas&nbsp;spotkań&nbsp;np.&nbsp;zebrań&nbsp;z&nbsp;mieszkańcami.
&nbsp;
 
&nbsp;
4.&nbsp;Ilu&nbsp;radnych&nbsp;zabrało&nbsp;głos&nbsp;podczas&nbsp;debaty&nbsp;na&nbsp;temat&nbsp;raportu&nbsp;o&nbsp;stanie&nbsp;gminy?&nbsp;

Podczas&nbsp;debaty&nbsp;głos&nbsp;zabrało&nbsp;6&nbsp;radnych.
&nbsp;
 
&nbsp;
5.&nbsp;Ilu&nbsp;mieszkańców&nbsp;zgłosiło&nbsp;się&nbsp;do&nbsp;zabrania&nbsp;głosu&nbsp;w&nbsp;debacie&nbsp;na&nbsp;temat&nbsp;raportu&nbsp;o&nbsp;stanie&nbsp;gminy?
&nbsp;
Do&nbsp;zabrania&nbsp;głosu&nbsp;w&nbsp;debacie&nbsp;na&nbsp;temat&nbsp;raportu&nbsp;o&nbsp;stanie&nbsp;gminy&nbsp;zgłosił&nbsp;się&nbsp;1&nbsp;mieszkaniec.
&nbsp;
 
&nbsp;
6.&nbsp;Ilu&nbsp;mieszkańców&nbsp;wypowiedziało&nbsp;się&nbsp;w&nbsp;debacie&nbsp;na&nbsp;temat&nbsp;raportu&nbsp;o&nbsp;stanie&nbsp;gminy?
&nbsp;
W&nbsp;debacie&nbsp;na&nbsp;temat&nbsp;raportu&nbsp;o&nbsp;stanie&nbsp;gminy&nbsp;wypowiedział&nbsp;się&nbsp;1&nbsp;mieszkaniec.
&nbsp;
 
&nbsp;
Pozdrawiam&nbsp;serdecznie
&nbsp;
Agnieszka&nbsp;Pieczka
&nbsp;
Sekretariat
&nbsp;
Urzędu&nbsp;Gminy&nbsp;w&nbsp;Lubiewie
&nbsp;
ul.&nbsp;Hallera&nbsp;9
&nbsp;
89-526&nbsp;Lubiewo
&nbsp;
tel.&nbsp;52&nbsp;33&nbsp;49&nbsp;310,&nbsp;fax.&nbsp;52&nbsp;519&nbsp;02&nbsp;14
&nbsp;
 
&nbsp;
Administratorem&nbsp;Państwa&nbsp;danych&nbsp;osobowych&nbsp;jest&nbsp;Wójt&nbsp;Gminy&nbsp;Lubiewo,&nbsp;z&nbsp;siedzibą&nbsp;ul.&nbsp;Hallera&nbsp;9,&nbsp;89-526&nbsp;Lubiewo.&nbsp;Państwa&nbsp;dane&nbsp;osobowe&nbsp;będą&nbsp;przetwarzane&nbsp;w&nbsp;celu&nbsp;przeprowadzenia&nbsp;z&nbsp;Państwem&nbsp;korespondencji&nbsp;oraz&nbsp;w&nbsp;celu&nbsp;dla&nbsp;którego&nbsp;zostały&nbsp;nam&nbsp;udostępnione.&nbsp;Szczegółowe&nbsp;informacje&nbsp;o&nbsp;zasadach&nbsp;przetwarzania&nbsp;Państwa&nbsp;danych&nbsp;osobowych&nbsp;oraz&nbsp;przysługujących&nbsp;Państwu&nbsp;prawach&nbsp;z&nbsp;tym&nbsp;związanych&nbsp;znajdują&nbsp;się&nbsp;na&nbsp;stronie&nbsp;Biuletynu&nbsp;Informacji&nbsp;Publicznej&nbsp;Urzędu&nbsp;Gminy&nbsp;pod&nbsp;adresem:&nbsp;https://lubiewo.bip.net.pl/
&nbsp;

&nbsp;
&nbsp;
&nbsp;
&nbsp;
&nbsp;-----------&nbsp;Oryginalna&nbsp;wiadomość&nbsp;-----------
&nbsp;Od:&nbsp;sprawa-17567@fedrowanie.siecobywatelska.pl
&nbsp;Data:&nbsp;2020-01-20&nbsp;08:48:42
&nbsp;Do:&nbsp;ug@lubiewo.pl
&nbsp;Temat:&nbsp;Mieszkańcy&nbsp;i&nbsp;radni&nbsp;wobec&nbsp;raportu&nbsp;o&nbsp;stanie&nbsp;gminy
&nbsp;
&nbsp;
&nbsp;
&nbsp;
Na&nbsp;podstawie&nbsp;art.&nbsp;61&nbsp;ust.&nbsp;1&nbsp;i&nbsp;Konstytucji&nbsp;RP&nbsp;i&nbsp;art.&nbsp;10&nbsp;ust.&nbsp;1&nbsp;ustawy&nbsp;o&nbsp;dostępie&nbsp;do&nbsp;informacji&nbsp;publicznej,&nbsp;stowarzyszenie&nbsp;Sieć&nbsp;Obywatelska&nbsp;Watchdog&nbsp;Polska&nbsp;wnosi&nbsp;o&nbsp;udostępnienie&nbsp;następujących&nbsp;informacji&nbsp;publicznych:
&nbsp;
1)&nbsp;Czy&nbsp;radni&nbsp;przyjęli&nbsp;uchwałę&nbsp;w&nbsp;sprawie&nbsp;szczegółowych&nbsp;wymogów&nbsp;dotyczących&nbsp;raportu&nbsp;o&nbsp;stanie&nbsp;gminy,&nbsp;o&nbsp;którym&nbsp;mowa&nbsp;w&nbsp;art.&nbsp;28&nbsp;aa&nbsp;ustawy&nbsp;o&nbsp;samorządzie&nbsp;gminnym?
&nbsp;
2)&nbsp;Jak&nbsp;przygotowywano&nbsp;ww.&nbsp;raport&nbsp;(należy&nbsp;wybrać&nbsp;właściwą&nbsp;odpowiedź)
&nbsp;a)&nbsp;pracowali&nbsp;nad&nbsp;nim&nbsp;poszczególni&nbsp;pracownicy&nbsp;wydziałów&nbsp;i&nbsp;składali&nbsp;informacje&nbsp;do&nbsp;koordynatora&nbsp;lub&nbsp;osoby&nbsp;odpowiedzialnej&nbsp;(np.&nbsp;sekretarza)&nbsp;
b)&nbsp;powstał&nbsp;specjalny&nbsp;zespół,&nbsp;który&nbsp;dyskutował&nbsp;o&nbsp;zawartości&nbsp;raportu&nbsp;przed&nbsp;jego&nbsp;przygotowaniem
&nbsp;c)&nbsp;raport&nbsp;napisała&nbsp;jedna&nbsp;osoba&nbsp;pracująca&nbsp;w&nbsp;gminie&nbsp;lub&nbsp;gminnej&nbsp;instytucji
&nbsp;d)&nbsp;raport&nbsp;przygotowała&nbsp;firma&nbsp;zewnętrzna&nbsp;we&nbsp;współpracy&nbsp;z&nbsp;wyznaczoną&nbsp;w&nbsp;gminie&nbsp;osobą/osobami
&nbsp;e)&nbsp;całość&nbsp;przygotowania&nbsp;raportu&nbsp;została&nbsp;powierzona&nbsp;zewnętrznemu&nbsp;podmiotowi
&nbsp;f)&nbsp;raport&nbsp;powstał&nbsp;w&nbsp;inny&nbsp;sposób.&nbsp;Prosimy&nbsp;o&nbsp;opisanie,&nbsp;w&nbsp;jaki.
&nbsp;
3)&nbsp;Jak&nbsp;informowano&nbsp;społeczność&nbsp;lokalną&nbsp;o&nbsp;tym,&nbsp;kiedy&nbsp;i&nbsp;w&nbsp;jaki&nbsp;sposób&nbsp;będzie&nbsp;można&nbsp;zabrać&nbsp;głos&nbsp;na&nbsp;temat&nbsp;treści&nbsp;ww.&nbsp;raportu&nbsp;(należy&nbsp;wybrać&nbsp;wszystkie&nbsp;możliwe&nbsp;odpowiedzi):
&nbsp;a)&nbsp;nie&nbsp;informowano&nbsp;o&nbsp;tym&nbsp;mieszkańców
&nbsp;b)&nbsp;informowano&nbsp;na&nbsp;stronie&nbsp;internetowej&nbsp;gminy&nbsp;lub&nbsp;w&nbsp;Biuletynie&nbsp;Informacji&nbsp;Publicznej
&nbsp;c)&nbsp;informowano&nbsp;w&nbsp;gazecie&nbsp;lub&nbsp;biuletynie&nbsp;informacyjnym&nbsp;wydawanym&nbsp;przez&nbsp;samorząd
&nbsp;d)&nbsp;informowano&nbsp;w&nbsp;radiu&nbsp;bądź&nbsp;telewizji&nbsp;samorządowej
&nbsp;e)&nbsp;informowano&nbsp;w&nbsp;mediach&nbsp;społecznościowych&nbsp;prowadzonych&nbsp;przez&nbsp;gminę&nbsp;lub&nbsp;wójta/burmistrza/prezydenta
&nbsp;f)&nbsp;informowano&nbsp;w&nbsp;innych&nbsp;mediach&nbsp;funkcjonujących&nbsp;na&nbsp;terenie&nbsp;gminy,&nbsp;ale&nbsp;nieprowadzonych&nbsp;przez&nbsp;samorząd
&nbsp;g)&nbsp;informował&nbsp;wójt/burmistrz/prezydent&nbsp;lub&nbsp;inny&nbsp;przedstawiciel&nbsp;urzędu&nbsp;podczas&nbsp;spotkań&nbsp;z&nbsp;mieszkańcami
&nbsp;h)&nbsp;władze&nbsp;gminy&nbsp;informowały&nbsp;o&nbsp;możliwości&nbsp;zabrania&nbsp;głosu&nbsp;w&nbsp;inny&nbsp;sposób.&nbsp;Prosimy&nbsp;o&nbsp;opisanie&nbsp;w&nbsp;jaki.
&nbsp;
4.&nbsp;Ilu&nbsp;radnych&nbsp;zabrało&nbsp;głos&nbsp;podczas&nbsp;debaty&nbsp;na&nbsp;temat&nbsp;raportu&nbsp;o&nbsp;stanie&nbsp;gminy?
&nbsp;
5.&nbsp;Ilu&nbsp;mieszkańców&nbsp;zgłosiło&nbsp;się&nbsp;do&nbsp;zabrania&nbsp;głosu&nbsp;w&nbsp;debacie&nbsp;na&nbsp;temat&nbsp;raportu&nbsp;o&nbsp;stanie&nbsp;gminy?
&nbsp;
6.&nbsp;Ilu&nbsp;mieszkańców&nbsp;wypowiedziało&nbsp;się&nbsp;w&nbsp;debacie&nbsp;na&nbsp;temat&nbsp;raportu&nbsp;o&nbsp;stanie&nbsp;gminy?
&nbsp;
Wnosimy&nbsp;o&nbsp;udostępnienie&nbsp;wskazanych&nbsp;informacji&nbsp;w&nbsp;formie&nbsp;elektronicznej&nbsp;na&nbsp;adres:&nbsp;sprawa-17567@fedrowanie.siecobywatelska.pl
&nbsp;
Szymon&nbsp;Osowski&nbsp;i&nbsp;Katarzyna&nbsp;Batko-Tołuć&nbsp;-&nbsp;członkowie&nbsp;zarządu,&nbsp;zgodnie&nbsp;z&nbsp;zasadami&nbsp;reprezentacji
&nbsp;
--
&nbsp;
&nbsp;
Sieć&nbsp;Obywatelska&nbsp;Watchdog&nbsp;Polska
&nbsp;ul.&nbsp;Ursynowska&nbsp;22/2&nbsp;|&nbsp;02-605&nbsp;Warszawa
&nbsp;tel:&nbsp;22&nbsp;844&nbsp;73&nbsp;55
&nbsp;www.siecobywatelska.pl&nbsp;
www.watchdogportal.pl
&nbsp;www.funduszesoleckie.pl
&nbsp;www.informacjapubliczna.org
&nbsp;NIP&nbsp;526282872
&nbsp;&nbsp;

PD: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez Bydgoszcz w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Bydgoszcz, dnia 24 stycznia 2020 r.

BKS.I.1431.34.2020

Szanowni Państwo

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

W odpowiedzi na wystosowany przez Państwa wniosek o udostępnienie informacji w zakresie jn. uprzejmie wyjaśniam, iż:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Odpowiedź: Nie

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Odpowiedź: 19 radnych

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odpowiedź: 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odpowiedź: 0

z poważaniem

Rafał Rospenda
Biuro Komunikacji Społecznej
Urząd Miasta Bydgoszczy
e-mail: bip@um.bydgoszcz.pl<mailto:bip@um.bydgoszcz.pl>
________________________________

1

Gmina Jeziora Wielkie-raport o stanie gminy przez JEZIORA WIELKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzień dobry

Informacja publiczna dotycząca raportu o stanie gminy Jeziora Wielkie

Ad 1 Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.

Ad 2 Nad Raportem

- pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informację do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej - sekretarza

- powstał specjalny zespół, który dyskutował o działalności raportu
przed jego przygotowaniem

Ad 3 Społeczność lokalną

- informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej

Ad 4 Nikt z Radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o
stanie gminy.

Ad 5 Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.

Ad 6 Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu
o stanie gminy.

--
-------------------------------
Pozdrawiam
Inspektor ds. obsługi samorządu
Ewa Łepska
UG Jeziora Wielkie
tel. 523187220 w. 24

Re:Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LUBRANIEC w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dn. 20.01.2020r.

Z poważaniem:
Jerzy Pawłowski
Sekretarz Gminy

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o staniu gminy przez CHEŁMNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry
Przesyłam w załączniku odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem
Krzysztof Wypij
Wójt Gminy Chełmno

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji przez NIESZAWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

W odpowiedzi na wniosek przesyłami pismo w załączeniu. Z poważaniem Wojciech
Marjański Zastępca Burmistrza Miasta Nieszawa.

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznych 17635 przez ŻNIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek, zgodnie z treścią zapytania.

Odpowiedź tej samej treści została do Państwa nadana również listem
poleconym.

Z wyrazami szacunku,

--
Dawid Kolasa
Kierownik Referatu Informacji, Sportu i Turystyki
Wydział Kultury, Sportu, Turystyki, Promocji i Rozwoju Gminy
Referat Informacji, Sportu i Turystyki
Urząd Miejski w Żninie
ul. 700-lecia 39
88-400 Żnin
tel. (+48) 52 30 31 301, w. 150
fax (+48) 52 30 31 103
d.kolasa@gminaznin.pl <mailto:d.kolasa@gminaznin.pl>

2

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KCYNIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

--

Z poważaniem

*Sekretariat Urzędu Miejskiego w Kcyni*

ul. Rynek 23, 89-240 Kcynia

tel.: 52 589 37 21, fax: 52 589 37 22

e-mail: urzad@kcynia.pl

www.kcynia.pl

W dniu 2020-01-20 o 09:48, sprawa-17549@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

2

informacja publiczna raport o stanie gminy przez LUBANIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

W załączeniu przekazuję odpowiedz w sprawie raportu o stanie gminy.
Aleksandra Bednarek
Inspektor ds. obsługi rady gminy

1

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GOLUB-DOBRZYŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Z poważaniem

Anita Leszczyńska-Dębiec

--

*Anita Leszczyńska-Dębiec* *Biuro Rady Gminy Golub-Dobrzyń*

/Niniejsza wiadomość oraz wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
mogą być prawnie chronione. //Wiadomość przeznaczona jest wyłącznie dla
adresata, dostęp do jej treści przez inne osoby jest zabroniony. //O
błędnym zaadresowaniu wiadomości prosimy niezwłocznie poinformować jej
nadawcę i usunąć wiadomość. / /Urząd Gminy Golub-Dobrzyń nie może
zagwarantować, że dołączone do wiadomości pliki są wolne od wirusów lub
innego szkodliwego kodu, i nie odpowiada za ewentualne szkody
spowodowane ich używaniem. //Urząd Gminy Golub-Dobrzyń zastrzega sobie
prawo do monitorowania wszelkiej komunikacji e-mail przeprowadzanej//za
pośrednictwem jej sieci komputerowych./

2

inf. publiczna - odp. przez WIĘCBORK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam,

W załączniku widomości przesyłam odpowiedź Przewodniczącej Rady Miejskiej w
Więcborku, na wniosek w sprawie informacji publicznej.

I.Mrozek /Biura RM w Więcborku/

1

Odpowiedz na złożony wniosek o udostepnienie inf. publ. przez BARUCHOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

W załączeniu przekazuję odpowiedź za wniosek o udostepnienie informacji
publicznej.

Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.

Pozdrawiam,

Magdalena Zielińska

Urząd Gminy Baruchowo

Baruchowo 54

87-821 Baruchowo

Tel. 0/54 2845-611 wew. 32

1

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BARTNICZKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

Dzień Dobry

W odpowiedzi na e-maila z dnia  20 stycznia 2020 roku dotyczącego
dostępu do informacji publicznej w sprawie Raportu o Stanie Gminy, Urząd
Gminy Bartniczka udziela następującej informacji:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? *Odp. Tak **Uchwała Nr IV/24/19 Rady Gminy
Bartniczka z dnia    1 lutego 2019 roku *

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*Odp.  podpunkt a*
_*a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) *_
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi): *Odp. podpunkt  b i g *
a) nie informowano o tym mieszkańców
_*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
_*g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami*_
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

*Odp. Na temat raportu o stanie gminy głos zabrało dwóch radnych.*

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

* Odp. Mieszkańcy nie zgłosili **się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.*

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

*Odp. Nie wypowiedzieli się.*

*Z poważaniem*

Elżbieta Sargalska

Inspektor ds. Rady Gminy i Kadr

W dniu 2020-01-20 o 10:25, Sekretarz Gminy Bartniczka pisze:

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej (1) przez SOŚNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Urząd Gminy Sośno przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek
o udostępnienie informacji publicznej z dnia 20 stycznia 2020 r. w sprawie
raportu o stanie gminy.

Pozdrawiam

Danuta Zenel

Urząd Gminy Sośno

Ul. Nowa 1

89-412 Sośno

Tel. 52 389-01-16

Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości jeśli nie musisz.Ta wiadomość
jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli otrzymali Państwo
tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z
nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości,
to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez rozpowszechnianie,
dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej
informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.

Administratorem danych jest Urząd Gminy Sośno z siedzibą przy ul. Nowa 1 w
Sośnie (kod pocztowy: 89-412), tel.: 52 389 01 33, adres e-mail:
sekretariat@sosno.pl <mailto:sekretariat@sosno.pl> . Kontakt email do
inspektora ochrony danych p. Adama Ostrowskiego: <mailto:iod@sosno.pl>
iod@sosno.pl we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych
osobowych przez Urząd Gminy Sośno. Dane będą przetwarzane na podstawie art.
6 ust. 1 lit. e ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych, w celu
rozpatrzenia przesłanej korespondencji. Dane osobowe mogą być przekazywane
podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora tj.
dostawcom usług IT, a także innym podmiotom na podstawie przepisów prawa
powszechnie obowiązującego (przykład: na wniosek sądu, Policji). Dane będą
przetwarzane przez okres ustalony zgodnie z przepisami dotyczącymi
narodowego zasobu archiwalnego. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do
Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, prawo do sprzeciwu,
ich usunięcia po upływie wskazanych okresów lub ograniczenia ich
przetwarzania. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich podanie jest
warunkiem udzielenia odpowiedzi na korespondencję.

1

Gmina Nowe- informacja publiczna/ Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez NOWE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Odpowiedzi na zadane pytania:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) Skarbnik Gminy
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5 radnych

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? 0 mieszkańców

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? 0 mieszkańców

Odpowiedzi udzielił: Jerzy Wotkowski - skarbnik Gminy Nowe

__________ ESET NOD32 Antivirus __________

Ta wiadomosc e-mail zostala przeskanowana. Nie znaleziono zagrozen.

wiadomosc e-mail do: sprawa-17578@fedrowanie.siecobywatelska.pl z tematem
Gmina Nowe- informacja publiczna/ Mieszkancy i radni wobec raportu o stanie
gminy - nie zawiera zagrozen

Wersja silnika detekcji: 20713 (20200122)

https://www.eset.pl lub https://www.eset.com

Informacja publiczna przez CHEŁMŻA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

SOR.1431.2.2020

            W związku z wnioskiem o udostępnienie informacji
publicznej, poniżej przedstawiam odpowiedzi na zadane pytania:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? *NIE*

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*X*a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
*X*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? *1*

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? *0*

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? *0*

Sekretarz Miasta
Janusz Wilczyński

--
*KLAUZULA POUFNOŚCI*
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem,
jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/Pani
niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie
nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.
Klauzula informacyjna na obsługę korespondencji przy użyciu
elektronicznych środków komunikacji
<https://www.bip.chelmza.pl/9819,klauzula-informacyjna-rodo?tresc=71628>
Urząd Miasta Chełmży
Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej
Małgorzata Karpińska
bip@bip.chelmza.pl
tel. 56 639 23 43

Odpowiedz na wniosek - Gmina Koneck przez KONECK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dzień dobry,

w załączniku odpowiedz na wnioske o udowstępnienie informcji publicznej dot. raportu o stanie gminy

Pozdrawiam

Monika IWińska
Urząd Gminy w Konecku
tel. 54 2722302 w.17

1