Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej. przez GĄSAWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej dotyczącego raportu o stanie gminy.
Pozdrawiam serdecznie,
Anna Kędziora
--
*Anna Kędziora*
referent ds. dodatków mieszkaniowych, energetycznych i profilaktyki
tel. 52 303 62 26
Urząd Gminy w Gąsawie
ul. Żnińska 8
88-410 Gąsawa
odp na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CHODECZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Witam. W załączeniu odp na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
--
Pozdrawiam
Daria Łukaszewicz
Urząd Miasta i Gminy Chodecz
tel.054/2848070 wew.20
odpowiedź na mail z dnia 20.01.2020 r. przez JABŁONOWO POMORSKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
W odpowiedzi na wysłany przez Państwa e-mail z dnia 20.01.2020 r.
o udostępnienie informacji publicznej udzielam odpowiedzi na zadane w piśmie
pytania:
1. Odp. Tak
2. Odp. A
3. Odp. B
4. Odp. NIKT
5. Odp. Nikt
6. Odp. Nikt
Paulina Kucińska
Referat Organizacyjny
Urząd Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie
ul. Główna 28
87-330 Jabłonowo Pomorskie
Tel. 56 69 76 801,
<mailto:paulina.kucinska@jablonowopomorskie.pl>
paulina.kucinska@jablonowopomorskie.pl
Klauzula informacyjna:
Ta wiadomość i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają
ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek
jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są
ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/Pani niniejszy przekaz wskutek błędu,
proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych
informacji.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016),
dalej "RODO" informuję, że: Administratorem Pana/Pani danych osobowych
przetwarzanych w Urzędzie Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie jest: Burmistrz
Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie, ul. Główna 28, 87-330 Jabłonowo
Pomorskie. Inspektorem ochrony danych osobowych jest p. Sylwia Osowska,
kontakt: <mailto:iodo@jablonowopomorskie.pl> iodo@jablonowopomorskie.pl
Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e
RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem. Pana/Pani dane osobowe
będą udostępniane w oparciu o przepisy: kpa, ustawy prawo zamówień
publicznych,ustawy o dostępie do informacji publicznej,prawo budowlane,
kodeks cywilny. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane, przez okres co
najmniej 5 lat lub na czas realizacji umowy. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że
przetwarzanie danych osobowych Pana/Panią dotyczących narusza przepisy RODO.
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LUBIEŃ KUJAWSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Witam. Przesyłam w załączniku odpowiedź na wniosek o informację publiczną.
W dniu 2020-01-20 o 09:48, sprawa-17566@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-17566@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez RADZYŃ CHEŁMIŃSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Odpowiedź na wniosek z dnia 20 stycznia 2020r.
1. nie
2. a)
3. b)
4. 4 radnych
5. 0 mieszkańców
6. 0 mieszkańców
z poważaniem
Grażyna Szałas
inspektor
tel. 56 / 6886001, 6886087 wew. 149
faks. 56 / 6886010 wew. 132
Urząd Miasta i Gminy
w Radzyniu Chełmińskim
Plac Towarzystwa Jaszczurczego 9
87-220 Radzyń Chełmiński
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WĄPIELSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Odpowiadając na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
informuję, co następuje:
Ad. 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
Odpowiedź: Uchwała nie została podjęta.
Ad. 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
*a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) *
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
Odpowiedź a
Ad. 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
*g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami*
*h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki - na sesji Rady Gminy
*
Odpowiedź g, h
Ad. 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?
Radni nie zgłosili pytań.
Ad. 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
Mieszkańcy nie zgłosili się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy.
Ad. 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?
Mieszkańcy nie wypowiedzieli się w debacie na temat raportu o stanie gminy.
--
Agnieszka Matyjasik
Sekretarz Gminy Wąpielsk
tel (56)4938321
www.wapielsk.pl
informacja odnośnie raportu gminy przez LNIANO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Witam,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek z dnia 20 stycznia 2020
r. o udostępnienie informacji publicznej nt. raportu o stanie gminy.
Pozdrawiam
Agnieszka Gaca
Sekretarz Gminy Lniano
Urząd Gminy w Lnianie
Bez nazwy
ul. Wyzwolenia 7
86 - 141 Lniano
tel. +48 52 332 37 48
email: <mailto:sekretarz@lniano.pl> sekretarz@lniano.pl
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje
Pana/Panią, że: Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych
jest: Wójt Gminy Lniano. Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych
osobowych mogą Państwo znaleźć na stronie:
<http://www.bip.lniano.pl/?cid=294> link
odpowiedź na zapytanie z dnia 20.01.2020 r. przez WARLUBIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Treść odpowiedzi w załączeniu
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CHROSTKOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry
W odpowiedzi na wniosek z dnia 20 stycznia 2020 r. Urząd Gminy w Chrostkowie
udziela informacji publicznej w formie odpowiedzi na pytania zawarte we
wniosku:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu
o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań
z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy
o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
0
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? 0
Z poważaniem
Beata Gawrońska
Podispektor ds. obsługi Rady Gminy
UG Chrostkowo
Tel. 54 306 75 47
Odpowiedź na wniosek o informację publiczną: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OSIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8
*Urząd Gminy Osie*Osie , dnia 21.01.2020 r.
*86-150 Osie*
*ul. Dworcowa 6*
ORG. 1431.2.2020*Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 *
*02-605 Warszawa
***
W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 20.01.2020 r. o udostępnienie
informacji publicznej przekazujemy następujące informacje:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
*NIE***
2) Jak przygotowywano ww. raport :
*Pracowali nad nim poszczególni pracownicy referatów oraz jednostek
organizacyjnych i składali informacjeosoby odpowiedzialnej*
- czy powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
przed jego przygotowaniem
*NIE*
- raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
*NIE*
- raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
*NIE
*- całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
*NIE*
*
*3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu :
*Poinformowano na stronie Biuletynu Informacji Publicznej gminy Osie*
- władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób
*Zawiadomienie o planowanym terminie sesji na której miał być
przedstawiony Raport i debata nad nim było wywieszone na tablicy
ogłoszeń Urzędu Gminy Osie.*
**
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
*W debacie nikt z radnych nie zabrał głosu.*
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
*Nie było zgłoszeń mieszkańców.***
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
*W debacie nikt z mieszkańców nie zabrał głosu.*
--
*/Z poważaniem/**/
Beata Jagła/*//
/Sekretarz Gminy Osie
/
// herbosia
/Urząd Gminy Osie
//ul. Dworcowa 6/
/86 - 150 Osie
/
/ tel. +48 52 33 29 540
email: ug@osie.pl <cid:part3.4E345DFD.B7C90F85@osie.pl>///
<mailto:informatyk@osie.pl>//
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
informuje Pana/Panią, że: *Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani
danych osobowych jest: *Wójt Gminy /Osie/.**Dodatkowe informacje
dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo znaleźć na stronie:link
<cid:part7.E9D3E6BB.A579FD54@osie.pl>
informacja publiczna przez KOWAL w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Szanowny Państwo
W odpowiedzi na Państwa wniosek, wyrażony w piśmie z dnia 20 stycznia 2020 r.,
gmina Kowal udziela następujących odpowiedzi:
1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Odp.: NIE
2. Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do
koordynatora - sekretarza
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego
przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe
odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas
spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o
opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Odp.: 2
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o
stanie gminy?
Odp.: 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Odp.: 0
Z poważaniem
ZASTĘPCA WÓJTA
ANETA KWARCIŃSKA
tel. 884-797-009
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LIPNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Dzień dobry,
w odpowiedzi na mejla przesłanego w dniu 20 stycznia 20202 roku uprzejmie informuję:
Ad. 1. Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dot. raportu.
Ad. 2. Nad raportem pracowali pracownicy wydziałów i składali informacje do Sekretarza.
Ad. 3. O zabraniu głosu w sprawie raportu, mieszkańcy byli informowani na stronie internetowej Urzędu.
Ad. 4. W sprawie raportu, radni na sesji nie zabrali głosu, dyskusja odbyła się na komisjach.
Ad. 5. Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do debaty na temat raportu.
Ad. 6. Żaden z mieszkańców nie zabrał głosu w sprawie raportu.
Pozdrawiam
Małgorzata Komorowska – Inspektor ds. obsługi Rady.
Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KĘSOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:
Ad.1) Radni Rady Gminy w Kęsowie nie przyjmowali uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
Ad.2a) Nad raportem o stanie gminy pracowali poszczególni pracownicy
wydziałów i składali informacje do sekretarza.
Ad.3a) Nie informowano mieszkańców o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu.
Ad.4) 1 radny zabrał głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.
Ad.5) Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.
Ad.6) Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu
o stanie gminy.
Bożena Stoltmann
Urząd Gminy w Kęsowie
W dniu 20.01.2020 o 09:53, Urząd Gminy w Kęsowie pisze:
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
> Data: Mon, 20 Jan 2020 08:48:42 -0000
> Nadawca: sprawa-17550@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-17550@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: kesowo@kesowo.pl
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-17550@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WIELKA NIESZAWKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Twoja wiadomość
Do: sekretariat@wielkanieszawka.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-01-20 09:48
odczytano w dniu 2020-01-21 08:38.
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WĄPIELSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres ug@wapielsk.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez Grudziądz w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Twoja wiadomość
Do: sekretariat@um.grudziadz.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 20.01.2020 09:48
odczytano w dniu 21.01.2020 08:16.
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZAKRZEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Twoja wiadomość
Do: sekretarz@zakrzewo.com.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 20.01.2020 09:48
odczytano w dniu 21.01.2020 07:33.
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŚLIWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
SG.1431.1.2020 Śliwice,21.01.2020
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
W odpowiedzi na złożony wniosek udzielam odpowiedzi na pytania:
Piotr Spica
Sekretarz Gminy
tel. 523340730
e-mail: sekretarz@sliwice.pl
<https://sliwice.pl>*Urząd Gminy Śliwice*
ul. Ks. Dr. St. Sychowskiego 30, 89-530 Śliwice
tel. (52)3340710
e-mail: gmina@sliwice.pl
www: sliwice.pl
Dbaj o środowisko! Zanim wydrukujesz, pomyśl, czy potrzebujesz.
Please take care of the environment - think before you print!
Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Śliwice. Adres
Korespondencyjny: ul. Ks. dr St. Sychowskiego 30, 89-530 Śliwice, adres
e-mail: gmina@sliwice.pl, numer telefonu: 523340710. Dane osobowe będą
przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji oraz obsługi zapytań.
Więcej na temat przysługujących praw, w tym informacji na temat
przetwarzania danych osobowych można uzyskać na stronie internetowej
bip.sliwice.pl.
2SG.1431.1.2020 Śliwice,21.01.2020
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 WarszawaW odpowiedzi na złożony wniosek udzielam odpowiedzi na pytania:
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym? - NIE
>> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
>
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> _d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami_
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
> podmiotowi_
> _f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> _b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej_
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> _g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami_
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy? - 0
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy? - 0
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy? - 0
>> Z up Wójta
Piotr SpicaSekretarz Gminy
tel. 523340730
e-mail: sekretarz@sliwice.pl<https://sliwice.pl>*Urząd Gminy Śliwice*
ul. Ks. Dr. St. Sychowskiego 30, 89-530 Śliwice
tel. (52)3340710
e-mail: gmina@sliwice.pl
www: sliwice.plDbaj o środowisko! Zanim wydrukujesz, pomyśl, czy potrzebujesz.
Please take care of the environment - think before you print!Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Śliwice. Adres
Korespondencyjny: ul. Ks. dr St. Sychowskiego 30, 89-530 Śliwice, adres
e-mail: gmina@sliwice.pl, numer telefonu: 523340710. Dane osobowe będą
przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji oraz obsługi zapytań.
Więcej na temat przysługujących praw, w tym informacji na temat
przetwarzania danych osobowych można uzyskać na stronie internetowej
bip.sliwice.pl.
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŚLIWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres gmina@sliwice.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Read: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez Bydgoszcz w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Twoja wiadomość
Do: Urząd Miasta Bydgoszczy
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 20 stycznia 2020 09:48:40 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 20 stycznia 2020 15:58:50 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez TŁUCHOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Twoja wiadomość
Do: ugtluchowo@pro.onet.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-01-20 09:48
odczytano w dniu 2020-01-20 14:23.
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOWAL w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Twoja wiadomość
Do: kowal@kowal.eu
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 20.01.2020 09:48
odczytano w dniu 20.01.2020 14:23.
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PAKOŚĆ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres um@pakosc.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Fwd: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LISEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Szanowni Państwo.
Urząd Gminy w Lisewie w związku z Państwa wnioskiem o udostępnienie
informacji publicznej poniżej podajemy odpowiedzi. Pozdrawiam Joanna
Grabowska
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? *NIE*
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki. *Raport
sporządził Wójt Gminy Lisewo*
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
*Xb) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
*Xg) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami*
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? *3 radnych*
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? *"0"*
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? *"0"*
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-17562@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
Read-Receipt: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WIELGIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
The message sent on January 20, 2020 at 8:48:49 AM GMT-00:00 to kkalka@wielgie.pl with subject "Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy" has been displayed. This is no guarantee that the message has been read or understood.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187